Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.09.2020 în toate secţiunile
-
@C Z R Nu, nu! Am pastrat ce-i mai bun pentru final! M-am tot invartit, razgandit cum sa prezint urmatorul capitol, dar pana la urma, o sa fie unul "All-Inclusive"... P.S: Sa nu ma injuri pentru urmatoarea tona de tag-uri din postare . Chapter IV: "Look, Momma', I'm not driving fast. I'm flying low!" a.k.a Boost, Power & Go Fiindca in ultimele saptamani timpul a fost mai mult decat limitat, dar si, mai ales, fiindca prezentarea doar a unor piese, fara imaginea de ansamblu, m-am gandit ca nu o sa ajute prea mult, urmeaza cel mai lung, dar si cel mai fain capitol. Totul a pornit de aici, si tot ce s-a facut pana in punctul asta, a avut ca scop final, asta: Stage 3. Pentru acest obiectiv, am cautat sa alegem, si aici ii multumesc frumos din suflet lui @C Z R pentru toate sfaturile, rabdarea si tot timpul alocat, si sa construim lista tuturor componentelor, astfel incat sa fim cat se poate de "safe". Astfel, lista a aratat asa: 1) Incepand cu downpipe-ul, dupa un lung periplu in incercarea de a procura unul de la APR, preponderent fiindca catalizatorul este amplasat in mid-pipe si nu in compartimentul motor + faptul ca este singurul care are 300-cel, si, dupa ce m-am lovit de foarte multa neseriozitate in mai toate partile, m-am sucit si m-am hotarat pentru downpipe Milltek, Cast, cu catalizator "Race - 200cel". Spre surprinderea mea, am fost norocos sa prind (dupa o asteptare de cateva saptamani ), noul lot de downpipe-uri care beneficiaza si de "ceramic coating", lucru care ar trebui atat sa o protejeze de coroziune, cat si sa scada temperatura in compartimentul motor. Astfel, pachetul s-a prezentat asa: Spre comparatie fata de downpipe-ul stock: Diametru: OEM (65mm) vs. Milltek (76mm) Montajul final arata asa: 2) Urmatorul lucru pe lista a fost admisia. Si, cum alegerea, aici, era extrem de simpla, am optat pentru RacingLine R600 + Inlet Pipe + Turbo Elbow + Turbo Muffler, si, ca sa fie treaba completa, + Coolant Relocation Hose. Astfel, asiguram motorului cat se poate de mult aer, ca sa "se dezlantuie" . Ca diferente, cam aici se vad cel mai clar: - Turbo Elbow: - Turbo Muffler: Eliminandu-se acel decupaj, sunetul in admisie de turbo spool a devenit mai pronuntat si ma distreaza maxim atunci cand aud cum "fluiera" . Totusi, nu este deloc deranjant, ba chiar mi se pare "natural" . Montajul, in final, arata cam asa: 3) Additional, s-au schimbat bujiile cu NGK Racing R7438-9, care sunt cu 2 grade mai reci si au varf "racing" ce scade riscul ca acesta sa se sparga/rupa si sa facem cine stie ce "boacane". In plus, s-a instalat si un kit de upgrade HPFP Autotech, ca sa fim siguri ca primeste si suficienta benzina, odata cu aportul de aer. 4) Acestea fiind spuse, ajungem la "Bijuteria Coroanei": Perun IS38 Hybrid v3 turbo. Este vorba despre o turbina noua IS38, care a trecut printr-un proces de hibridizare pe mainile iscusite ale baietilor de la Perun, Polonia. Ca sa creez contextul, initial, ma uitam dupa un IS38 nou, fiindca toate marcile consacrate de turbo hibride depaseau cu mult bugetul. Cu mult... Asta, pana cand, intr-o seara, @C Z R imi trimite un grafic + un pret care, sincer, mi-au dat un pic acul peste cap . Full-boost aproape ca un IS38 stock, putere 450+, pret doar cu putin mai mare decat un IS38 nou. Trifecta! Sincer, recunosc ca nu imi mai amintesc exact cum a decurs conversatia, dar parca a fost "Call" instant . Evident, urmatoarea noapte nu prea am putut sa dorm fiindca numai turbo aveam in cap . Iar cum primisem si aveam incredere 100% in recomandare, n-a durat prea mult pana cand am primit mesajul de la @C Z R: Bineinteles, a mai durat MUUUULT mai mult timp si, probabil multe "ganduri de bine" de la @C Z R, fiindca ii ocupam balconul cu ea ( ), pana cand a ajuns pe masina. Spre comparatie cu turbo IS20 stock: Apoi, monstruletul arata asa, scos din mediul ei "de lucru": Si, iar, o comparatie cu ea montata vs. fosta: Per total, la finalul celor 4 zile de montaj, presarate cu munca asidua, multa magie, nervi, trezit de dimineata, multa cafea si, cel mai important, zambete atunci cand vezi cum, incetul cu incetul, proiectul prinde contur, rezultatul final arata asa: Efectiv, nu cred ca ii pot multumi suficient lui @Florin@Caractere si baietiilor pentru rabdarea pe care au avut-o, astfel incat sa iasa absolut totul fix cum trebuie! 5) Apoi, tiptil tiptil, masinuta a plecat pe drumul sau "catre scoala", unde avea sa invete, dupa alte multe calibrari, timp, nervi consumati si muuuuuulte figuri datorate interventiilor dubioase ale Haldex-ului, cum sa se joace cu noile jucarii si sa isi descopere potentialul ascuns! Soft-ul beneficiaza atat de optiunea "Multi-Map", cat si de Pops&Bangs (de care nu ma mai satur ). Hartile sunt configurate astfel: - Map1: (almost stock-ish) 251 cp & 306 Nm - Map2: (Stage 2-ish) 355 cp & 448 Nm - Map3: (Powaaaa') 444 cp & 556 Nm - Map4: (Immobilizer) Anti-theft (nu porneste nici cu cheia) De mentionat ca masuratorile au fost facute fix in cele mai calduroase zile ale lunii August, cand termperaturile sareau lejer de 30+ grade, chiar si seara. Odata ce temperaturile vor mai scadea si, in masura in care @C Z R ma mai tolereaza, o sa incerc sa revin pentru a o masura inca o data, in conditii atmosferice mai bune. Totodata, pentru a putea avea o minima sansa de a fi masurata corect, i-a fost activata si functia de ESC Off (complet): Totusi, rezultatele sunt incredibile, cel putin pentru mine. Este senzational ce poate face un astfel de motor, atunci cand primeste ce-i trebuie! Graficul arata asa: Iar, aceste rezultate se traduc in: Din pacate, alti timpi nu pot atasa, dar, trust me, ca sa citez un prieten (he know who ) : "Timpi extraordinari pentru o sufragerie pe roti!" Concluziile, simt nevoia sa le expun intr-o postare ulterioara, ce va si fi, probabil, ultimul capitol al epopeei incepute in primavara 2020, dar, in niciun caz nu va fi ultimul capitolul al Project Tig1. Teaser pentru urmatoarea data: am reusit intr-un final sa ajung pe un drum care sa ma unga pe suflet si care sa-mi permita "sa-i dau frau liber"... Daaaar, pana data viitoare, #staytuned! P.S: Cred ca este cel mai lung capitol posibil! Daca ai/ati citit pana aici, multumesc frumos pentru interes si atentie!24 points
-
Salutare ! Dupa 5 ani de VW Golf 4 stage 2 245cp cu ceva peripetii pe partea de performanta si car audio a venit timpul sa renunt la el, moment in care am achizitionat un VW Golf 6 GTD in 2017. Incantat de noua masina, optiunile si aspectul acesteia am facut rapid cateva imbunatatiri clasice: jante, arcuri sport, kit frane VW Golf 6r si stage 1. Din punctul meu de vedere este o masina care echilibreaza majoritatea nevoile mele si fiind ft multumit de ea o folosesc si in ziua de azi. Dupa 1,5 ani am hotarat GTD-ul sa ramana masina daily si sa luam VW Golf 6R weekend si concedii. Mi-am dorit sa fie in 4 usi pt ca stiam ca in curand se va mari familia si obligatoriu DSG. In 2018 am luat VW Golf 6R 2.0tfsi 4motion DSG cod motor CDL din 2012 in 4 usi, 78.000km, stoc, mai avea cateva luni de garantie si cu full istoric VW. Dupa cele patite cu golful 4 imi doream o masina stoc, sport cu ceva putere la care sa nu mai fie nevoie sa fac prea multe....cel mult un stage 1. Am fost foarte incantat de ea practic era cea mai faina masina pe care am condus-o. Aveam deja un golf 6 dar datorita tractiunii 4motion si dsg-ul care mi s-au parut fantastice, masina se conduce total diferit. Voi posta pe parcurs evolutia acestui VW Golf 6R cat si cunostintele dobandite despre masina si motorizare. Pozele nu sunt punctul meu forte, sunt facute cu telefonul9 points
-
3 points
-
Bafta la vanzare. Nu vreau sa fiu hater, dar la pretul pus, cred ca va mai ramane mult in posesia voastra3 points
-
3 points
-
Pana la urma am reusit sa finalizez ce mi-am propus la inceputul topicului. Am instalat si MIB 2.5 cu ecran de 9.2 ce iti arata toate amprentele la prima raza de soare De asemenea, am pus si volan si schimbator nou, piese luate din dezmembrari cu masini 2018/2019 cu 0km in bord. Credeam ca sunt modele diferite de volan dar pielea era asa uzata ca nu mai arata ca asta de acum ci era foarte lucioasa Nu mai am de gand sa schimb nimic ci doar sa o mentin tehnic si estetic la un nivel ridicat. Cu toate ca ma gandesc si la predictive ACC dar imi trebuie noua camera din parbriz.. ma contrazic singur.3 points
-
Vara asta a fost mai mult despre plimbari si facut km Imediat ce ne-am intors din Maramures a trebuit sa las permisul o luna si am circulat cu Lime-uri. Not great, not terrible. A fost un fel de pedeapsa ca in copilarie. Cu ocazia asta am facut primul drum mai lung ca pasager in Leon. Am ajuns cu bine in Sarichioi, am vizitat zona Deltei si am mai facut un filmulet in genul celui din Maramures. Not car related.. https://www.youtube.com/watch?v=loJ6IP6_lLo Am revenit la volan si am dat o fuga pana in Navodari cateva zile. Apoi a urmat o plimbare prin Croatia, fiind printre putinele tari care nu impuneau aproape niciun fel de restrictie privind covid. Consumul pe toate aceste plimbari a fost... prea mic. Noroc cu iesirile cu prietenii ca vor echilibra balanta Mai las cateva poze din ultima perioada + o masina de test.. am vrut sa vedem daca ne putem intelege cateva zile. Momentan nu ma gandesc sa vand Leonul dar daca as face asta, cred ca Ateca ar fi prima optiune3 points
-
2 points
-
Da, doar ca oprirea pe autostrada e si mai ilegala End of offtopic. @lambda_dryver eu zic ca ai nevoie de o filmare la Adancata ?2 points
-
Cat timp colegul de forum adrianb95 a pornit discutia cu focus pe Golf 6, eu zic ca trebuie sa il intelegem si eventual sa il sfatuim la ce anume sa se astepte de la un Golf 6, pe partea de motoare, intretinere, feeling, durabilitate etc etc. Mai ales daca unii dintre noi au avut sau au Golf 6, consider ca putem veni cu pareri concrete si corecte. Si sa nu ne apucam sa "ne cumparam" tot felul de masini, concurente ale Golfului 6, cu banii din buzunarul lui adrianb95. El isi cunoaste bugetul, stie de ce vrea Golf 6 si cat timp este precaut si a luat deja in calcul o achiztie + cheltuielile imediat urmatoare, inseamna ca astia sunt banii lui, pt asa ceva este dispus sa se inhame. Nu Golf 7, nu Seat sau Octavia, nu asiatice. Daca pana acuma te-ai descurcat cu un Golf 4 si ai tras de masina aia maxim, un Golf 6 nu prea cred ca are cum sa te dezamageasca la capitolul robustete si calitate. Si nu ca este Golful 6 masina perfecta, dar macar se stiu absolut toate problemele acestei generatii si exista solutii pt orice. Iar pe termen mediu si lung, nu are sens sa precizam cate optiuni de mentenanta sunt: dezmembrari, piese aftermarket pe o plaja uriasa de preturi, retrofit-uri etc. Pe cand la asiatice, o fi si ele fiabile, dar totusi...sa nu ai probleme numa cu ele, ca pe urma cauti piese, cauti mecanici care sa aiba habar de ele si cauti si tot cauti de toate. Cum doresti Golf 6 benzinar, ai doua optiuni: 1.6 MPI si nu te doare capu si iti asumi "puturosenia" motorului sau iei 1.4 TSI 122 cai, rezolvi distributia sa stai linistit, si ai pace cu ea ani de zile. Cat timp poti gasi o masina la care sa ii afli istoricul, dar ala pe bune nu povesti, merita sa o iei, daca se incadreaza in bugetul si calculele tale.2 points
-
Si reparatia la motor la oricare e 2000-3000euro in service nu in reprezentanta. Golf 6 TSI este mult mai slab fiabil decat golf 7 TSI. Golf 6 TSI consuma in medie cu 1-2 litri/100km fata de golf 7 TSI. 1.4 tsi de pe golf 6 consuma aprox cat consuma 1.8/2.0 TSI pe golf 7, din cauza randamentului marit si a catorva piese schimbate la generatia 3. (evacuarea integrata in blocul motor). Nici nu exista termen de comparatie, nici la consum, nici la fiabilitate, nici la cum ruleaza una si alta. 1.4 tsi 122 CP de pe golf 7 e mult mai rapid decat 1.4 tsi 122 cp de pe golf 6, uita-te la cuplu e diferenta de vreo 50nm.2 points
-
Ce sa mai... e ce trebuie sufrageria asta pe roti Cand vad postari de genul incep sa regret ca nu am benzinar hehe (desi culmea, mai urmeaza si la mine ceva pe partea de putere ? ) Astept video cu ce poate masina.. ❤️1 point
-
La inlocuirea valvei sa respectat procedura ? S-au calat ambele axe ?1 point
-
Offtopic: este comandata a mea, configuratie facuta, avans achitat Ontopic: pentru cei care se gandesc la Formentor cu livrare anul acesta, Top View Camera(PCT - ca optiune) are restrictie pana in saptamana 48 anului curent. Cand am alte informatii, sau daca mai sunt interesati, cu drag in acest topic/topic dedicat sau PM si va raspund.1 point
-
Eu nu vad nicio diferenta de cuplu intre mk6 1.4 tsi 122 cp si mk7 1.4 tsi 125 cp ; ambele au 200 nm..nici nu incape in discutie " mult mai rapida " una decat alta...mult mai rapid este un 2.0 tsi fata de un 1.4 tsi...haideti sa nu exageram ; cum nu ar trebui sa exageram nici ca iei un golf 6 praf, ca nu ai de ce sa iei o masina praf ; cum de altfel poti lua si un golf 7 praf...nu le iei cu ochii inchisi.1 point
-
Văd ca s-a perpetuat idioțenia cu 7k euro, dar in fine. Eu am specificat clar 7-8k euro.1 point
-
De mai bine de o saptamana ma bucur si eu de premium phone pentru o functie complet ascunsa, draq stie ce tot ascund astia de la VW in special fiind mib1 ''mysterious device'' care efectiv ma dat pe spate ce poate face. Conexiunea rSAP se face instant fara nici un fel de software (placa de baza trebuie sa contina cipul necesar pentru acces-sim) inainte pe celalalt s10 qualcom foloseam root+software platit care nu functiona decat daca te rugai ''doamne-ajuta'' ... ce inseamna de fapt, unitatea MIB1 cu premium phone preia toata conexiunea gsm+wifi dlna a telefonului si o cloneaza prin bluetooth 5.0 in hardware propriu, daca in zona unde ai semnal gsm 1-2 liniute acum am maxim 5 pentru ca se foloseste antena preamplificata a masinii , semnalul 3g fiind suficient pentru google trafic, sign si maps online. Sau care e sarakie in parcare i dai parola de la wifi sa foloseasca si el net (recomandat copiilor pt tablete) Sim-ul care il introduceam in unitate pt date mobile nu mai este necesar. Telefon necesar probat functional s10 sm-g973f placa exynos 9 octa, fara root acces sau alta prosteala software ( nu functioneaza cu nici un snapdragon/qualcom generatie noua probat cu n8 n9 n10 s8,s9 s10, iphone 6,7, 8 xs varza si ele.) Departamentul R&d Vw probabil lucreaza cu halate albe... le recomand camasi de forta!1 point
-
1 point
-
Sunt genul de om care cumpara o masina si o foloseste pana isi scoate banii. Deci, cel mai probabil nu as vinde-o prea curand. Nu in urmatorii 5 ani, cel putin.1 point
-
Salut .. Aceasta este octavia mea, 2.0 tdi Vrs .. Vin din Croația și ador mașinile. Scriu printr-un interpret, așa că îmi cer imediat scuze dacă ceva este tradus greșit. Practic, pe forumul tău am văzut o mulțime de lucruri pe care aș vrea să le instalez pe mașina mea ... Am instalat deja ceva, cum ar fi frâne mai mari, arcuri și jante ... Cel mai mult mă interesează echipamentul. Acolo am văzut echipamente pe care nici nu știam că ar putea fi montate pe această mașină. Deci, dacă te enervez puțin, nu mă enerva.1 point
-
La mine 1.4 TSI 160cp consuma aprox 300ml / 15000km, pana la ~120.000km am inlocuit pompa de apa(in garantie ca picura) si bobinele pe la 80k, in rest nu am avut probleme. Fiabilitatea depinde mult de anul de fabricatie, de cum a fost rodata, intretinuta si folosita.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am revenit cu update, nu pare nimic descusut sa in curs sa cedeze, de asemena am Atașat 2 poze in care poti vedea cum arata șezutul in poz max si min. Ca sa fiu ontopic eu imi curat alcantara in felul urmator: aspirat delicat si odata la 3-4 curătari interioare mi-am luat o solutie OEM de la midocar pentru curățarea suprafețele textile pe care o aplic pe o carpa de microfibra si sterg usor scaunul. numai bine si conduceti prudent ?1 point
-
@calin_vw salut, acelasi tip de scaun am si eu. Acea cuta provine de la reglajul lungimi sezutului, bucata de la cuta in spre volan gliseaza inainte-inapoi in functie de cum doresti tu si atunci daca e dusă la maxim in fata dispare acea cuta, in schimb daca alegi sa fie șezutul un pic mai scurt apare “cuta” de care vb tu, acum daca nu era cuta aia nu se putea lungi șezutul, Eu imi tin șezutul la maxim in fata si nu am probleme cu ea (eu am 1.85m înălțime si picioare destul de lungi ), sper ca nu am fost off-topic ?, maine merg sa verific si eu daca e descusuta desi imi amintesc vag ca acum ceva timp m am enervat pentru ca era o ata deja descusuta fix in acea zona desi masina are mai putin de 1 an si 10k km ....1 point
-
Subscriu la ceea ce spune mad_kat. Personal nu mi'a placut niciodata A4, si nici nu ma regasesc in ea, din niciun pdv. Nu e nici mare, dar nici mica..e..intre ; nici confortabila, dar nici rigida..motorizarea, mediocra in combinatie cu quattro. Este ok dpdv al costului de achizitie, daca vrei musai sa ai cerculete. Altfel, imi place foarte mult A6 ( fata de A4 ). Dar sa fie neaparat 3.0 tdi quattro automat ; mi se pare masina ideala ; motor potent, spatiu, confort, dinamica, interior superb, etc. Si eu stiu diferentele dintre un cazan si ceva mai nou, pt ca le am pe ambele, insa fiecare are farmecul ei. Consider ca atunci cand esti constrans de buget ( cum este cazul meu sa zic ), nu ai incotro, faci compromisuri. Dar cand ai 20-30k pt o masina sh relativ noua, iar costurile de intretinere nu sunt o problema mare, ar fi cazul sa alegi ceva si pt sufletul tau, mai ales ca au trecut +3 ani de la postarile de pe prima pagina1 point
-
M-am tot uitat pe topicul tau si de curiozitate am aruncat un ochi pe ebay uk sa vad cat e un S4 Cabrio si nu pot sa inteleg de ce ai munci atat sa faci o masina din bucati care nu va fi niciodata un S4 sau RS4. Inteleg pasiunea si placerea de surubareala prin parcari dar din punctul meu de vedere nu merita. Genul asta de masina niciodata nu va fi "gata" si cred ca iti ingropi banii fara un rezultat pozitiv. Spor in continuare! Imi asum downvote-urile puteti da cu pietre.1 point
-
Multumesc, baieti! . Incerc sa acopar tot ce este sau merita mentionat. Da, recunosc, imi place ca orice chestie pe care o fac, sa fie intai documentata, testata, facem comparatii si apoi sarim pe ele . Intre timp, pana mai adun si/sau pun cap-la-cap restul componentelor, urmeaza: Chapter III: Stayin' planted a.k.a Suspensie si Stabilitate Cum mentionam in postarile anterioare, wheel gap-ul imi statea pe creier. Grav! Aspectul general dadea impresia ca este "pe picioroange", lucru accentuat de jantele mari si talonul mai mic al anvelopelor. Totodata, rasfoind diferite forumuri, mi-a fost re-confirmat faptul ca zgomotul pe care-l auzeam cateodata atunci cand treceam peste denivelari, mai ales limitatoare de viteza, avea sa fie rezolvat odata cu inlocuirea arcurilor. Asa ca nu am poposit prea mult cu acest gand si, odata ce masina oricum urma sa stea o perioada mai lunga pe elevator, cu o buna parte din trenul de rulare desfacut, a fost ocazia potrivita sa punem si arcuri noi . Astfel, am optat, din preferinta personala, pentru kit arcuri progresive de la H&R, cu drop de ~30mm, care, pe masina, s-a tradus in ~25mm fata si ~30mm spate. Este "aproape" la linie . Garda la sol: OEM (200mm) vs H&R (175mm) Si, daca tot demontam cadrul motor, si o anumita aplicatie de shopping ma spama cu fel de fel de oferte "tentante", mi-am primit si cadoul cu ocazia zilei de nastere sub forma unui kit fata-spate de bare stabilizatoare, tot de la H&R. Grosime fata: OEM (25mm) vs H&R (26mm) Grosime spate: OEM (21,7mm) vs H&R (24mm) Si, mergand pana la capat pe principiul "daca tot o demontam", am inlocuit si bucsele mari de la bratele fata cu unele pline de RS3 : Dupa chinuri indelungi si, iar, multa magie, a incaput la fix bara pe fata, cu spatiu "suficient" de 1mm intre ea si caseta de directie : La final, am optat sa folosim setarea "Comfort" a barei, in timp ce bara de spate nu este reglabila. Poate, la un moment dat, vor fi in discutie si bielete reglabile si, atunci, vom experimenta si cu setarea mai agresiva ("Sport") a barei fata... Dar pana atunci, ne obisnuim cu noul comportament . Rezultatele geometriei arata asa: Setup final: Impresiile, pana acum, sunt foarte pozitive! Masina este mult mai "inchegata" si pastreaza trasa mult mai bine. Acum, personal, mi se pare ca limitarile sunt de la scaune, fiindca alunec in ele . Balansul spre spate, la plecarea de pe loc cu LC, este mult diminuat, iar cel inspre fata la franarea de urgenta este aproape inexistent. Stanga-dreapta, ruliul estimez ca a disparut in proportie de cel putin 70% - sta aproape perfect dreapta, in situatii normale precum un sens giratoriu, la viteze legale. Din pacate, inca nu am avut ocazia de a ma bucura de un drum potrivit pentru a testa noul setup, dar sper sa ajung cat de curand si revin cu impresii . Totodata, partea de confort nu a fost absolut deloc afectata - de aceea am si cautat in mod special arcuri progresive. Atata timp cat nu este aplicata suficienta forta asupra lor, sunt chiar mai confortabile decat cele stock, iar masina inghite denivelarile fara balans, figuri sau sunete dubioase. All-in-all, fix ce trebuie! Pregatesc si urmatoarele capitole si le urc de indata ce sunt gata . Multumesc pentru rabdare si... #staytuned1 point
-
1 point
-
Maramures din nou, primul drum lung facut cu noile arcuri. Simt ca masina e mai agila pe serpentine iar la mers relaxat e neschimbata in comparatie cu arcurile originale. De aceasta data am revenit cu mai putine poze dar cu un filmulet in care am prins majoritatea zonelor vizitate.1 point
-
Buna seara, dragi colegi! Azi am sa va prezint continuarea retrofiturilor efectuate pe Skoda Octavia 3 VRS, prin urmare vom vorbi de noile radare Side Assist 2Q0907685B/2Q0907686B (Lane Change Assistant/ Rear Cross Traffic Alert). Aceste radare au început sa fie montate pe noile mașini VAG începând cu luna Septembrie 2019 și vin cu câteva îmbunătățiri fata de generația anterioară 5Q...., astfel: 1. Raza noua de acțiune este de 70 metri, fata de 20 metri varianta precedenta; 2. Semnalizează acustic prezenta mașinilor/ bicicletelor/motocicletelor etc. la deschiderea portierelor + luminează cu roșu banda ambient lighting de pe usa; 3. Vibrează volanul la încălcarea marcajului atunci când nu semnalizam; 4. Vibrează volanul și repoziționează mașina pe banda dacă se încearcă schimbarea benzii iar in proximitate se afla alta mașina/motocicleta etc; 5. Previne sau atenționează posibilele accidente din spate; 6. Frânează la deplasarea cu spatele atunci când se apropie o mașina/bicicleta/motocicleta/persoane, și emite semnale sonore. De menționat ca o parte din funcțiile enumerate anterior sunt valabile doar intr-un setup avansat și anume, pompa ABS 47 Byte, PLA 3.0, Lane assist 3QD..., Predictive ACC 3QF..., BCM 5Q ....BR, Gateway 3Q... AC etc. Deocamdată atât cu partea teoretica, am sa va postez câteva poze înainte de montaj, urmând sa revin când retrofitul este implementat.1 point
-
Operatia se face conform manualului de reparatie nu dupa youtube. Mergi la cineva ca sa sincronizeze axele cu distributia si o sa mearga cum trebuie.0 points
-
0 points
-
AVB este motor diesel, deci ai o pleiada de coduri, daca vrei sa le cauti la dezmembrari: - 3D0201550C - capac inchidere rezervor combustibil pentru auto cu inchidere centralizata, cod eliminat la 01.05.2005 si inlocuit cu - 3D0201550G - cod eliminat la 01.02.2007 si inlocuit cu - 3D0201550L - cod eliminat la 01.04.2008 si inlocuit cu - 3D0201550P - cod eliminat la 01.11.2011 si inlocuit cu - 3D0201550T - cod eliminat la 01.10.2017 si inlocuit cu - 3D0201550AD - cod eliminat si inlocuit cu - 3D0201550AF - cod actual Ultimul cod se gaseste pe Jetta 2011 - 2018, Phaeton 2011 - 2016, Skoda Superb 2002 - 2008. Nou la dealer ~190Lei.0 points
-
Olx.ro + 7k euro + Golf 7 + 100k km + rasturnata = pret corect Eu sunt de parere ca la ~ 8k gasesti un TSI dotat decent din grupul VAG cu km sub 170k. Daca mai astepti sa mai faci rost de niste bani, nu o sa`ti para rau, pt un VAG TSI 2013+ ; + ca sa ai ganduri sa o tii 5-7 ani, inseamna destul de mult timp, si cu cat o iei mai noua, cu atat balanta costurilor de intretinere inclina mai mult in favoarea ta. @adrianb95 incearca grupurile de facebook, sunt mai populate.0 points
-
@adrianb95 am vazut si eu anuntul acum cateva zile, mi se pare foarte ok masina strict din ce se vede in anunt ( nu cunosc masina / proprietar ) ; la 6000-6500e mi se pare o afacere buna, daca esti genul care doreste sa plateasca un pret corect, sa ia o masina buna si are in plan sa o tina cativa ani astfel incat devalorizarea sa nu fie o mare problema...altfel, mi se pare greu de vandut la banii aia, in raport cu ce ofera piata SH care oricum este arhi plina.0 points
-
Mazda 3 este o masina buna ; frumoasa exterior, cam plasticoasa si cu materiale slabe calitativ in interior ; cutie, motor, tren de rulare specifice japonezelor, fiabile si fara probleme ; cei 105 cp se misca decent pe caroseria ei, motorul este 16v ; consumul este bunicel, fata de VAG MPI ; nu iti recomand 1.6 diesel, este un motor mai problematic si costisitor ; la 5000-5500 e cred ca reusesti sa iei una 2010+, dotata binisor ; atentie la rugina, ar fi cam singura problema specifica mazda 3 /6 din generatia aia ; prima mea recomandare pt tine ramane un Leon 5F 2014 daca mai reusesti sa cresti bugetul.0 points
-
Ai un buget maricel ( daca te intinzi spre 7k euro ), si ar fi pacat sa il irosesti pe un golf 6 ( aka un golf 5 mai urat la exterior ) cu o motorizare din anii '90. Este lenesa, eu am avut un leon 1P ; prin oras este okeiutza daca nu ai pretentii, se incalzeste repede, cu clima isi mai dau duhul vreo 10 cp, ca la orice benzinar aspirat, consuma 10-14 urban, 7-9 afara daca nu stai pe loc sa mergi cu 100 ; btw, este 8 valve, in 5 trepte, la 3000 rpm ai 100km /h, la 160 ai 5000 rpm ; in general sunt consumatoare de ulei, mai ales dupa prima suta de mii de km, din cauza segmentilor din cate stiu, are missfire la ralanti, adica trepidatii usoare si fluctuatii mici ale ralanatiului, lucru ce se intampla de noua ; este un motor care se preteaza bine pe GPL, pt economie, si care nu cauzeaza probleme, pt ca este clasic si nu are ce ; si cu ~ 3000+ lei il segmentezi la o adica... in locul tau ( daca vrei musai benzina ), as risca pt un 1.4 tsi ; costul unei distributii pe lanta se invarte pe la 3000 lei cu tot cu manopera ; trage bine, consuma putin ( 5-6 afara / 8-10 in oras ), are 6 trepte, cuplul se simte de la 2000 rpm, iar ca si probleme generale asa cum au spus si colegii este cea cu distributia ; daca esti ghinionist, poti avea probleme cu variatorul, care mai este si ala cateva mii de lei ; ar f ok si o curatare de supape cand o iei ( ~ 7-800 lei cost ), pt ca admisia directa face depuneri ; combustibil 98+ pt o functionare optima. Acum...daca stam sa disecam orice problema si orice piesa ar putea cadea, ar merge cu loganul de 75 cp ; depinde foarte mult si de starea masinii in momentul achizitiei, iar pe viitor, si de noroc ; eu in locul tau m`as indrepta spre o masina cat mai noua, benzinara aspirata, din afara gamei VAG la 7000e ( un hyundai elantra ~2012 1.6 mpi 132 cp, hyundai i30 ~2013 1.6 120 cp, mazda 3 1.6 mpi, masini care tin cu casa ). Ai mai putea lua in considerare in bugetul tau si skoda rapid sau seat toledo, dar si eu sunt de parere ca mai bine mai strangi putin si la 8k iti iei cu siguranta un leon 5F TSI, care dupa parerea mea este un upgrade major fata de ce ai acum.0 points
-
Toate motoarele euro 5 cu distributie pe curea (1.2 si 1.4 tsi) au fost introduse pe platforma MQB in 2012 spre finalul anului, gen luna 11-12) si nu din 2014. Asa ca toate masinile facute dupa 11.2012 vin cu distributie pe curea, in mai multe variante, 1.2 tsi 105 cp, 1.4 tsi 122 cp/125cp/140cp. Din 2015 au introdus euro 6, care vine deja cu 1.4 tsi 150 cp, si cred ca aici a intrat si noul 1.0 tsi. Daca masina a fost intretinuta bine, cu schimburi de ulei pe bune, si cu rodajul facut conform manualului nu consuma ulei, sau consumul este infim, 200-400ml la 10.000km. Daca si-au batut joc de masina, atunci da, consuma ulei. Nu ai sa gasesti distributie pe lant pe golf 7, seat leon 5F, skoda octavia 3, decat pe motoarele mari TSI (1.8 si 2.0). Lansarea golfului 7 a coincis cu lansarea motorului 1.2/1,4 tsi pe curea. Nu exista 1.4 si 1.2 tsi pe lant pe golf 7.0 points
-
2004? Da, trebuie fir de la 13 coloana la pin 4 mufa albastra intermediara. Manete de ai pus? La A3 trebuie grup, cu maneta separat pt cruise.0 points
-
Cred ca modelul de cutie este acelasi cu ce am eu (posibil a ta sa aiba alta serie cu ceva imbunatatiri totusi) insa ca si cuplu, si a mea daca este resoftata tot in jur de 500nm se duce limita. Exista cutiile gen DQ500 , care duc pana la 600nm safe (daca nu ma insel). Este o miscare foarte buna sa faci revizia DSG pe la aprox 30k km sau 1 an (mai ales daca mergi foarte mult in oras.. si mai ales daca ai modificari aduse la soft / motor .. aici e clar cazul nostru) gandeste-te ca uzura este foarte mare fata de Germania (unde ei zic sa o faci la 60k km)... unde inevitabil dai intr-o autostrada chiar si in drumul pana la supermarket Nu are rost sa scoti DPF-ul daca nu iti face nici o problema, eu de ex l-am scos cand isi facea regenerari multe.. si nu mai suportam .. mai ales ca merg f mult in Bucuresti.. nu apuca sa faca nimic corect. O sa observi oricum in functie de incarcarea lui, performante diferite ale masinii.. posibil sa ai peste valorile masurate pe dyno uneori.. repet, depinde de multi factori (motorina, incarcare dpf, temperatura ext, presiune atmosferica, umiditate ... etc) Succes si keep us updated-1 points
-
-1 points
-
Nu am mai scris de mult in acest jurnal, masina merge bine, totul este ok. Am tratat ieri toate geamurile pe interior cu un spray contra aburirii, care pe masina sotiei a dat roade.-1 points
-
-1 points
-
Gata si detailingul..pot spune ca mi:a iesit perfect 5-6 ore de munca fara pauza. Ca si pasi : Exterior : spalat, uscat, degresat fiecare suprafata inaintea polisului, polisat, sters rezidurile cu prosop de microfibra, aplicat sonax brilliant shine, aplicat dressing anvelope. Compartiment motor : curatat Interior : aplicare tratament pt piele, curatat cu mafra pulimax. As mai fi vrut sa polisez elementele cromate, insa nu ma mai simteam capabil asa ca am lasat'o pe altadata. Pot spune ca sunt foarte multumit de soft si de comportamentul de dupa.-1 points
-
Masina a aparut pe autovit si olx, impreuna cu Golf7 a sotiei. Vorba unor colegi..." piticii "...-1 points
-
Doar sa băgat boltu ala de blocare în locașul ala de lângă injector, ca în filmulețul ala, Dacă nu sa călcat cum trebuie ce trebuie făcut acum?, trebuie sa schimb și distribuția ca am app 200km,ce ma sfătuiti-1 points
-
@Bebeee Merci. Nu esti hater, stiu ?. Nu este graba, am timp pana in primavara. Oricum maxim ce se poate comanda acum este varianta cu motor 2.0 tdi simplu , cu 200 cp, care in configuratia ce am eu, urca la 53.500 euro, daca mai punem si diferenta de pret pana la un bitdi de 240 cp, inca 2000-2300 euro, deja suntem la 55-56.000 + setul de roti de iarna 1000 euro...totalul se apropie de 57.000 euro ?...+ MTM Cantronic...si am ajuns la 58.500 euro ? ...astfel ca 40si ceva de mii este o reducere de aproape 30%??-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00