Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.09.2020 în toate secţiunile
-
Salutare tuturor, Incepand de astazi sunt mandrul posesor al unui Seat Leon 5F FR 2016. Vazut pe olx..dragoste la prima vedere..asteptat 3 saptamani pentru perfectarea actelor(masina a fost in leasing si a trebuit sa asteptam actele de la final de contract).. mers astazi in Brasov.. verificat..condus..cumparat. Motor: 1.4 tsi 125 HP. Culoarea: Verde...dar este verdele ala de care nu ma mai satur ? Dotari: Full led - Faruri&Stopuri&Interior, lumini ambientale, mod de condus (sport/normal/eco), clima pe 2 zone, faruri automate cu senzor de ploaie, scaune semi piele+textil, privacy glass, jante r17 FR, comenzi,pilot blabla si multe alte marutisuri ce fac diferenta fata de vechea masina... (Polo 9n3 GTI). Am avut ocazia sa o conduc 140 de km pana in Bucuresti si... prima impresie ? Masina este wow la condus Vs fosta masina nu exista termen de comparatie. Are 80.000 de km...6 trepte, pentru mine este o placere sa o conduc si se muleaza excelent pe tot ce mi-am dorit. Avand in vedere ca eram f aproape sa iau un 2.0 tdi de 150 de cai (multumesc tuturor pentru sfaturile din topicul de achizitie ?).. pot spune ca nu regret cu nimic ca am ales acest 1.4 tsi de 125 de ponei..silentios si foarte elastic la drum lung cu destule resurse de putere daca este nevoie de o depasire mai in forta. Per total este tot ceea ce pot sa-mi doresc de la o masina in momentul de fata. Las mai jos niste poze cu cameleonul de pe drumul de intoarcere. Urmeaza alte numere evident, o revizie cu ulei si filtre si rulmentul de la rotile spate..iar ca estetic.. probabil vor urma jante negre, oglinzi negre si plafon negru (probabil la primavara).8 points
-
M-am tot uitat pe topicul tau si de curiozitate am aruncat un ochi pe ebay uk sa vad cat e un S4 Cabrio si nu pot sa inteleg de ce ai munci atat sa faci o masina din bucati care nu va fi niciodata un S4 sau RS4. Inteleg pasiunea si placerea de surubareala prin parcari dar din punctul meu de vedere nu merita. Genul asta de masina niciodata nu va fi "gata" si cred ca iti ingropi banii fara un rezultat pozitiv. Spor in continuare! Imi asum downvote-urile puteti da cu pietre.6 points
-
Nu cred ca doreste o masina dedicata "4fun". Este un om normal care doreste ca masina lui (cea principala) sa fie premium, polivalenta, suficient de puternica si sa ii aduca niste satisfactii atunci cand are chef.4 points
-
Eu nu cred ca ai nevoie de o masina mai buna...ci din contra...de una mai proasta... Cand simti ca Audi-ul este banal...te dai o saptamana cu cealata.... Cand vei reveni la Audi...te vei simti altfel in el E psihologica treaba...si chiar functioneaza...m-am jucat ceva timp in felul acesta3 points
-
3 points
-
Cristi, eu cred ca ai nevoie de o a 2-a masina "just for fun" ! Iti zic din experienta proprie. Nici eu nu sunt foarte incantat de cei 190 CP si sunt convins ca nu voi fi nici cu 220-225 CP dar este o masina foarte confortabila si placuta la drumuri lungi iar puterea este suficienta pe autostrazi dar si pentru depasiri linistite pe nationale. Pentru nebunii, o masina de pana in 1400 kg + 200-300 CP o sa te faca sa uiti de minusurile audiului. Totodata o sa te ajute sa te si bucuri de confortul si usurinta cu care se conduce a4-le.3 points
-
Multumesc! Nu am apucat sa o zic pana acum, dar sa va poarte sanatosi si sa te bucuri de noua herghelie adaugata la cea initiala . Rezultatele sunt promitatoare, dar sunt sigur ca @C Z R are un as in maneca . Follow si astept cu interes varianta finala a softului + impresiile de dupa .2 points
-
Cum a spus și @~LauR~ mai sus voi prelua ceea ce el a construit și voi încerca să am grijă de mașină cel puțin cum a avut și el. Bineînțeles vor mai apărea îmbunătățiri de câte ori va fi nevoie ! Am preluat ștafeta !2 points
-
Se pare ca asta o sa fie ultimu meu post in calitate de posesor al golfuletului, masina o sa ajunga la varul meu @rvm# ceea ce ma bucura foarte mult ca ramane in familie, l-am dat fara volanu de golf 7 iar in schimbu lui am pus volan in trei spite din piele perforata de pacific/octavia vrs, in rest a ramas totul la lucul lui ? Asadar gulfuletu a fost in posesia mea timp de 10 ani, timp in care a fost super intretinut si niciodata nu m-a dezamagit, este o masina fiabila, usor de intretinut, iar in cazul lui destul de potent, pt mine a fost masina perfecta dar datorita faptului ca o sa avem nevoie de mai mult spatiu am fost nevoit sa-l dau... Ca si ultimul upgrade, in iulie am schimbat discurile si placutele, am mers pe discuri Rotinger graphite line si placute Textar, dupa 3000 km cu ele zic ca am facut o alegere foarte buna din punctul meu de vedere, simti cum "musca" mult mai bine, nu scartaie dar in schimb lasa ceva praf placutele pe jante. Ce urmeaza ? Nu stiu sigur nici eu, cert e ca o sa fie tot o masina din grupul VAG Mai mult ca sigur varul meu o sa continuie topicul Va salut si sa ne revedem cu bine ! ? Un consum dupa doua drumuri de BR - Sinaia, unul de BR - SB si unul de BR - B Ultima poza cu golfuletu din telefon ?2 points
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
La VAG asa e de mult, si la becuri clasice, lampile de ceata sunt doua dar functioneaza doar una, cea de pe stanga. La marsarier sa functioneze doar una e o noutate.1 point
-
Nu mi-a trecut prin cap ca se vand asa, mai am prieteni care si-au luat masini noi de la alti producatori, mai ieftine, si nici unul nu are lumini pe o parte doar. Si nu pentru ca au cerut ei expres masina cu toate luminile, ci pentru ca asa venea masina. Mi se pare inestetic, si daca stiam ca basic led e doar pe o parte, as fi ales varianta top cu siguranta. Am luat o decizie fara sa am toate informatiile, si aici e vina mea ca nu am facut research mai amanuntit, doar ca efectiv nu am stiut ca trebuie sa intreb: cate lumini se aprind?1 point
-
@Adi_vwBuretele are grosime are de 20mm. Aici : https://www.tme.eu/ro/details/sas.40_20/accesorii-acustice/4carmedia/1 point
-
Pentru primele trei nici pe mine nu m-au sunat. I-am sunat eu dupa ce am verificat pe site si abia dupa ce am facut treaba mi-a venit o scrisoare prin posta. Nu au stiut sau n-au vrut sa-mi spuna nimic concret despre nicio actiune de update. La airbag, mi-au spus ca daca dupa actualizare nu se rezolva, se inlocuieste. Si asta s-a intamplat. La stopul fixat pe luneta mi-au spus ca la unele masini e posibil sa nu fie lipit bine si de aceea pot aparea vibratii, zgomote, etc. Cand am verificat chiar asa era, in partea de jos era dezlipit. Cred ca acolo e o banda dublu adeziva.1 point
-
1 point
-
Posibil sa conteze..a mea e cu basic LED. O sa mai am un drum la ei curand pentru ca am probleme si cu infotainment, nu porneste mereu din prima, trebuie sa pun contactul de cateva ori sa o ia, si atunci intreb daca se pot activa din service ambele. Multumesc frumos pentru informatii!1 point
-
In cazul de fata, activarea conditionata de prezenta camerei a inca unei lumini, este doar o gaselnita de marketing.1 point
-
1 point
-
Pe scurt, masina este mai exploziva la plecarea din launch control decat era inainte. Pot spune ca se simte de la volan si din dreapta ca este mai puternica plecarea, dar si pe "foaie" in accelerare. Asadar poate ca cifrele nu sunt atat de mari pe cat sunt la ceilalti cu mai putini km, dar performantele se simt. De asemenea o imbunatatire importanta pt mine este softul la cutie care pana acum mi s-a parut ca nu mai schimba atat de subturat, ceea ce ma bucura. In mers la viteze mai mari nu mai necesita inferioara asa cum o facea inainte, semn ca se simte cuplul in plus. Ca si dezamagire ar fi faptul ca nu face cuplul atat de jos pe cat mi-as fi dorit, dar asta este atat stock cat si dupa soft. Poate are legatura si cu nr de km simtitor mai multi decat al celor de mai sus Acelasi lucru (lipsa cuplului la turatie mica) stiu ca se intampla si la colegul @Boditza .1 point
-
Breaking News... Pentru ca se apropie ITP si frana de mana NU imi tinea decat pe partea drepta spate, am schimbat ambii etrierii cu TRW (Germany), culisanti etrieri ATE, cablurile franei de mana ATE, placutele spate ATE, lichid de frana ATE SL.6 si rulment dreapta spate FAG (Germany). Sunt un car de nervi. Dupa cum spuneam in postarea precedenta am un vuiet/huruit, un huruit de care NU am scapat si ba din contra, acum parca sa amplificat mai mult, mai tare si se aude NU doar in curbe spre stanga, acum face si in linie dreapta la 60-80km si la 110-120km. Am schimbat: -Cap planetara in spre roata dreapta fata. -Rulment roata dreapta fata. -Rulment roata dreapta spate. Dati-mi idei la ce sa ma mai uit, ce sa mai urmaresc, ca eu unul NU mai stiu si NU mai am solutii... Sa fie capul de planetara din spre cutie, ca doar pe ala il mai am de schimbat pe partea dreapta?! Doar ieri am bagat 2.600Lei si vuietul/huruitul persista...e al dreaq de frustrant!1 point
-
1 point
-
A klasse sedan este ce era Jetta pt Golf. CLA nu are echivalent la VAG. O sa vad in continuare, hot hatch o sa fie, nu ies din aspectul acesta. Mai sunt ceva masini sa iasa, sunt curios cu ce pret se va lansa R-ul..si daca PoRo tot la procente de o cifra se opreste cu discountul.1 point
-
Hai noroc ! Felicitari pentru achizitie! Drumuri buna fara incidente. Astept sa mi-l prezinti si live ? !1 point
-
1 point
-
Eu am 2 pe marșarier pe Octavia 4. Mi se pare puțin doar unul cu atât mai mult când nu ai camera și trebuie sa vezi colțurile mașinii1 point
-
Masina cu volan pe stanga, bec ceata activat pe partea stanga. Masina cu volan pe dreapta, bec ceata activat doar pe dreapta. Unele masini vin/veneau din fabrica cu ambele becuri de ceata activate. Ce mi se pare ciudat, un singur bec pt marsarier. Eu am 2 pe O3 Fl, care si asa sunt cam chioare pe intuneric.1 point
-
@Eto / @cristi511 - Multumesc frumos pentru urari ! Am uitat sa precizez la capitolul lipsuri: scaunul electric dar senil (adica fara memorii). Mi-ar fi placut, dar retrofitul implica mai multe modificari si nu consider ca merita Inca cateva poze cu prima baita, plasticele de la motor (pe aripi) si consumul reusit de neamt in 117 400 km (nu l-a resetat niciodata)1 point
-
Informatiile de moment ar fi ca din loguri masina face ce trebuie dar ca rezultate a fost cea mai lenesa din cele 3 din aceasta saptamana: 2015 A7 BiTDI 70734km: 391CP / 775Nm 2017 A7 BiTDI Competition 88461km: 385CP / 782Nm 2015 A6 BiTDI 193458km: 376CP / 739Nm Mai ramane sa butonam putin la ea cat de curand in speranta ca mai stoarcem 10CP si 40Nm ~385CP scot variantele Euro 6 fara modificari. Euro 5 este mai putin restrictiv (fara AdBlue) si se obtin ~400CP de obicei. Acum il las pe colegul @sNaKeyy sa povesteasca diferentele, cu sau fara dezamagiri (stiu ca sunt) si sa-i testam rabdarea pana ajungem la o varianta finala Graficul va fi publicat la final pentru a nu crea confuzie.1 point
-
Cunosc ce inseamna un 3.0 bitdi. L am condus atat pe A6 cat si pe SQ5. O sa-mi treaca si de data asta pentru ca intotdeauna exista altceva mai important decat nevoile mele "reale" automobilistice. Dar, intotdeauna exista o virgula undeva.1 point
-
1 point
-
Pai cred ca s-a dat cu a colegului @vdragos. Poate ne impartaseste printr-un topic si impresiile lui. @cristi511 interiorul de la Giulia, ca si de la Stelvio, sunt facute la Pitesti asa ca, in cazul in care vrei sa schimbi, dai o fuga la fabrica. Masina ca design imi place, motorul de 280 cp, cred ca e ok, cutia daca nu ma insel e tot ZF in 8 rapoarte. Pretul este foarte bun acu. Ce ma trage inapoi, faptul ca dpdv al tehnologiei de pe masina, e putin ramasa in urma, gen faruri cu Xenon (avand si LED adaptiv si Xenon cu AFS, mi se pare ca led este destul de mult peste), ceasurile de bord, sunt cam meh, infotainementul e cam vechiut. Practic, daca as schimba masina mea cu Giulia, nu as face decat un upgrade de motor, restul briz-briz-urilor ar fi la fel sau chiar mai jos... P.S. Eu sunt fan italiene, am o Lancia Delta 1.4 benzina de 150 de cai, de noua, in 2010. Am vrut Giulietta dar mi-am luat Scirocco, am vrut Giulia dar am luat 320d. Scuze de OT1 point
-
1 point
-
Weekendul asta, de voie de nevoie, am mai bagat vreo 600km pe drumurile patriei. 1. A1 e din ce in ce mai aglomerata, indiferent de ora sau zi, iar politia isi etaleaza noile culori "europene"* 2. Drumurile in zona Slatina - Caracal sunt enervant de bune. Ce-i drept oricare alt drum, excluzandu-le pe cele din Arges, mi se pare bun. Masina tine cu casa, incarcata aproape ca mi scapa un "confortabila" ca adjectiv, dar din păcate incepe sa-mi "alunece" din gratii. Nu are suflet, e doar un instrument nedefinit dar bine calibrat. Ar vrea sa fie si chitara si vioara, asa ca nu prea ii iese niciuna. Plus ca, sunt intr-un moment in care incerc sa-mi dau seama ce inseamna "premium". Materiale, design, solutii tehnice, optiuni speciale, confort, imagine? Judecand dupa ultima experiența automobilistica, a4 asta e pe atat de premium pe cat sunt eu de moderator... Ori am gresit cand am luat o masina "basca", fara vreo dotare reala de confort (orice Dacia noua are mai multi asistenti decat a4 meu) ori am gresit cand m-am zgarcit la motor ori n-am fost in stare sa vad ca exista viață dincolo de VAG. Sau toate cele de mai sus in timp ce am dat o caciula de bani pe un "moft" gresit. Cert e ca nenorocita aia de italianca mi-a amestecat gandurile si credeam ca o sa-mi revin repede (ca asa imi e felul) dar nuuu...acum nu imi doresc altceva decat sa ma intorc la ea... *Noile livery ale Politiei Romane par copiate direct după cele ale Politiei Germane.1 point
-
Eu as alege Giulia fara doar si poate. Asa cum spune si colegul mai sus, RWD rullz. Megane rs sau type R nu as lua decat ca a doua masina, pt ca zguduie cam tare si nu mi se pare potrivita pt daily, desi exceleaza pe circuit, pe langa un GTi care nu exceleaza la nimic, decat la pretul de achizitie mare..R'ul ar fi si el distractiv. Daca ai in vedere doar comparatia intre cele doua, S3 all the way. Personal as lua o berlina RWD ( giulia / bmw ).1 point
-
Concluzia este ca pentru unii merita iar pentru altii nu Sunt perfect de acord cu @detinator legat de descoperirea placerii de a conduce, lucrul asta nu se poate cuantifica nici in range, nici in costuri. Si eu gandeam inainte de a conduce prima electrica ca astept sa apara masini la 20k cu un range de cel putin 500Km inainte de a da banii pe una, iar dupa ce am condus prima data nu a mai contat range-ul...si astazi am doua electrice cu range mic1 point
-
Corect. Hai ca m-am mai documentat, sper sa explic corect. Se pune roata pe aparatul de echilibrat, dupa care se desface cauciucul si se muta cu 45 grade, dupa ce se face o tura completa, se echilibreaza acolo unde necesita cel mai putin plumb. Cam asta inseamna echilibrarea dinamica dupa explicatiile sefului de reprezentanta de la CJ si din ceea ce am inteles eu.1 point
-
Eu as lua S3 8v facelift sedan. Mi se pare ca masina arata grozav :-). M-am uitat si eu la ele, pana la urma am ales MX5 si apoi Mustangul. Dupa ce am avut si Cupra 1P, nu as mai lua hot hatch, FWD... no fun. In rest da, G30, Alfa Giulia (Nu stiu nimic de fiabilitate + pretul de revanzare). Cand ai buget mic, alegi greu o masina. Cand ai buget mare, alegi si mai greu1 point
-
1 point
-
Dupa 3 luni de la achizitie si aproape 7000 km parcursi (aproximativ 80% in extraurban), consider ca masina a fost alegerea corecta. Motorul este suficient pentru nevoile mele, pachetul R-line (pe alb) arata din 2020, nu stiu sa fie o optiune pe care sa regret ca nu am adaugat-o configuratiei mele. Am inceput sa ma gandesc deja la schimbul de ulei sau mai bine zis daca sa il schimb dupa 15.000 km (inca mai caut opinii, investighez). Au venit si numerele intre timp, aveam si prinderile luate de ceva ani, iar cu marginile negre sterse (ajutat de acetona) masina are un aspect 'clean', mai ales in partea din spate. Ma impac foarte bine cu spalatoriile self service, ajutat bineinteles de ceva produse dedicate (solutie prespalare de la Valet pro si Elixir-ul de la Carpro fiind cele mai folosite) - atasez si o poza din seara asta dupa o racorire. Si ca sa nu ma plictisesc, am comandat la inceputul saptamanii trecute un nou volan (modelul folosit incepand cu modelul T-Cross, descoperit recent si pe Tiguan facelift) de la need4street.de, volan care a ajuns astazi si de care sunt foarte multumit. Am ales modelul cu piele perforata, fara incalzire, model pe care il descoperisem pe un Passat GTE in showroom-ul PBN la momentul lansarii comenzii mele. Ramane sa caut si airbag-ul aferent impreuna cu rama care contine logo-ul R-line (daca aveti ceva idei, ar fi de ajutor). Drumuri bune!1 point
-
Si mie mi se pare la fel. Pare ca nu este la locul ei si rosul barii este mult mai aprins decat restul masinii.1 point
-
Poate ca nu vad bine dar bara nu pare ce trebuie ,iese inafara aripii ,si nici culoarea nu e ok . In rest felicitari !1 point
-
Din postarile de mai sus, se vede clar si concis motivul pentru care grupul VAG si nu numai se concentreaza mai nou pe brizbrizuri si fac downgrade la orice altceva mai tehnic, mai ales daca nici nu prea se vad acestea. Sa aiba lumini de mii de euro, ecrane mari si in rest aia e...sa nu se strice in primii 2-3 ani. Acum incep sa-mi dau seama ca noi dinozaurii, soferii de moda veche care ne-am petrecut copilaria cu Dacii 1310 cu motoare de 54-64CP si trenuri de rulare vai si amar... ne dorim masini bine motorizate in primul rand si cu trenuri de rulare mai complexe care stau bine pe drum si nici nu te zdruncina si brizbrizurile sunt doar pe planul al doilea daca sunt bifate primele (de fapt noi suntem ciudatii si relicviile). Dar asta e, nu suntem toti la fel si se pare ca pentru generatia urmatoare prioritatile s-au schimbat si marii constructori stiu cel mai bine treaba asta. Bravo lor... Astea sunt cerintele, astea le primesc(primim), minoritatea n-are decat sa-si puna pofta in cui sau sa-si deschida mult mai mult portmoneul. Pe mine ma supara faptul ca in 2016 puteam sa-mi cumpar cu 22 000 euro o masina bine motorizata sau (cu 1500 euro in plus puteam sa optez pentru 1.8TSI 180CP sau 2.0TDI 184CP amandoua modele cu suspensii multilink pe spate), iar acum din cauza brizbrizurilor incorporate si a anumitor politici din UE, preturile s-au marit exagerat de mult. Iar sa umblu cu o masina submotorizata cerintelor personale, inseamna moartea pasiunii si plictiseala maxima in cazul meu (indiferent de numarul brizbrizurilor din interior si a asa numitelor pachete de siguranta, care iti dau un sentiment de siguranta bazata pe crezul tau ca tehnica te va ajuta daca ai comis greseli grosolane in ale condusului)... si asa pe o piata foarte sensibila la pret, o parte dintre noi carora fix aceasta diferenta de pret conteaza, o sa fim directionati spre piata second hand. Desi ar fi de dorit micsorarea acesteia!!! Scuze de offtopic dar nu m-am putut abtine!1 point
-
Am montat si eu cu ajutorul vostru semnalizarile dinamice. Mi-au venit direct la posta, la o valoare de 9 $. Eu avand model 2017, oare pot face retrofit la antena radio, sa fac schimbul cu cea tip sharkfin? Dinamic.mp41 point
-
Ca idee, nu toti care-si achizitioneaza o masina se gandesc la subvirari/supravirari si alte chestii de genu. Mai pe scurt nu ma intereseaza ca in serpentine se comporta intr-un anumit fel sau nu. Pana la urma, in situatiile astea, conteaza si soferul. Eu am dat avansul pentru un Leon mk4 eTSI benzina, cutie automata, si sunt foarte multumit de alegerea facuta. Am ales varianta de echipare xcellence pentru ca nu-mi doresc suspensia rigida de la FR. Am avut masina de test drive 24h (avea suspensia adaptiva) si cu reglajul dat pe comfort la maxim, tot se simteau destul de tare limitatoarele de viteza. Mie unu, imi place foarte mult cum arata masina(interior si exterior) mai ales farurile, stopurile si luminile ambientale. Imi plac la fel de mult si ecranele si nu ma deranjeaza deloc lipsa butoanelor, chiar este un plus din punctul meu de vedere (interior mult mai aerisit). Oricum ai pe volan toate comenzile de care ai nevoie. Acum sa fim seriosi, cine schimba temperatura/ventilatia din 2 in 2 minute? Pretul la ce am ales eu + optionale a ajuns la 24.000euro(cu reduceri+rabla). Daca doream ceva mai sport(motor, suspensii,etc.) imi luam Civic Sport Plus la acelasi pret. Alte marci gen VW sau Audi nu incap in discutie, deja vorbim de alt buget. Initial am plecat de la Hyundai i30 la 18.000euro si am ajuns la Seat Leon 24.000. Asta dupa ce am fost la toate reprezentantele posibil si imposibile din Bucuresti. Pana la urma e vorba de ce-si doreste fiecare. Pentru mine asta a fost cea mai buna varianta pentru o masina ce va fi condusa 70% in oras.1 point
-
1 point
-
Salut ! De aceasta data vin cu un upgrade destul de masiv ( d.p.m.d.v. ) in ceea ce priveste aspectul masini dar si a performantelor pe sosea. Astfel, a primit un set de Jante Audi 18" ( ET. 33 - J 8.5 ) mergand pe un setup momentan cam ciudatel. ♦ Fata : 225/45/ R 18 ( Va urma un 225/40/ R18 ) ♦ Spate : 245/40/R 18 ( Va ramane asa ) Cum nu percepeam ideea de a merge cu 18" pe suspesie stock datorita aspectului oribil si a balansului enervant am facut un upgrade si la suspensie. Pe masina s-a montat suspensie H&R reglabila doar fata pe sigurante iar spate statica. Mai jos va voi lasa cateva poze cu schimbarile. In aproape o saptamana ma declar mai cuminte la volan si mai atent.1 point
-
Ontopic: dai un ban da' stai in fata Offtopic: OBDeleven face scanare pe modul agresiv si da erori pe care VCDS sau VAS nu le vede. E relevanta scanarea la reprezentanta.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00