Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.09.2020 în toate secţiunile

  1. Masivul Iezer - ascensiune pe roți pănă la 2364 m. Cea mai mare altitudine atinsă de Kodița mea în țară.
    10 points
  2. Am compilat si un pic de video din ascensiune...
    7 points
  3. Ma repet, daca vrei senzatie la volan nu iti iei Golf GTI. Daca vrei FWD iti iei Reno Megane RS sau Type R.. Daca vrei altceva, sunt variantele de mai sus. Nu stiu ce simbol mai e GTI-ul, poate de cel mai echilibrat Hot hatch, pt conservatori. Mie nu imi spune nimic.. Cel mai fain e pe forum, ca iti “cumperi “ ce masina vrei tu, pe banii altora
    6 points
  4. Eu as lua S3 8v facelift sedan. Mi se pare ca masina arata grozav :-). M-am uitat si eu la ele, pana la urma am ales MX5 si apoi Mustangul. Dupa ce am avut si Cupra 1P, nu as mai lua hot hatch, FWD... no fun. In rest da, G30, Alfa Giulia (Nu stiu nimic de fiabilitate + pretul de revanzare). Cand ai buget mic, alegi greu o masina. Cand ai buget mare, alegi si mai greu
    6 points
  5. Personal am fost intr-o situatie similara anul trecut, dar nu am avut rabdare sa il astept pe Mk 8 GTI . Sincer, singurul atu al lui GTI 8 este acela al wow factorului. Si garantia mai lunga poate sa ajute, dar te si limiteaza putin cu upgrade-urile. Sincer, eu am zis ca luand un GTI, mereu as fi visat la un R sau la un S3. Acum avand R, daca pe langa mine trece un GTI 8, nu l-as dori, sincer vorbesc. Daca gasesti un S3 cu multe dotari si kilometri putini, eu zic ca e o alegere f buna pt tine. Sau un R, desi nu are acelasi stil. R pare cel mai neinteresant, mai ales daca este negru, ca al meu, nu iese absolut deloc in evidenta.
    4 points
  6. Se pare ca asta o sa fie ultimu meu post in calitate de posesor al golfuletului, masina o sa ajunga la varul meu @rvm# ceea ce ma bucura foarte mult ca ramane in familie, l-am dat fara volanu de golf 7 iar in schimbu lui am pus volan in trei spite din piele perforata de pacific/octavia vrs, in rest a ramas totul la lucul lui ? Asadar gulfuletu a fost in posesia mea timp de 10 ani, timp in care a fost super intretinut si niciodata nu m-a dezamagit, este o masina fiabila, usor de intretinut, iar in cazul lui destul de potent, pt mine a fost masina perfecta dar datorita faptului ca o sa avem nevoie de mai mult spatiu am fost nevoit sa-l dau... Ca si ultimul upgrade, in iulie am schimbat discurile si placutele, am mers pe discuri Rotinger graphite line si placute Textar, dupa 3000 km cu ele zic ca am facut o alegere foarte buna din punctul meu de vedere, simti cum "musca" mult mai bine, nu scartaie dar in schimb lasa ceva praf placutele pe jante. Ce urmeaza ? Nu stiu sigur nici eu, cert e ca o sa fie tot o masina din grupul VAG Mai mult ca sigur varul meu o sa continuie topicul Va salut si sa ne revedem cu bine ! ? Un consum dupa doua drumuri de BR - Sinaia, unul de BR - SB si unul de BR - B Ultima poza cu golfuletu din telefon ?
    4 points
  7. @tudy_cnua mea trage tot trenul:)) e deja la Curtici. Pleacă spre dealer. Probabil apare in filmul ala postat mai jos. am deja VIN Si daca ne întrebam de unde vine. VW Futura din 1989
    3 points
  8. Salutare. Acum ceva vreme am postat cum ajungem sa avem de la 10culori - la 30 culori. Paleta respectiva este imprumutata de pe Audi Q3 2018. Astazi voi posta cum ajungem sa avem paleta de culori de pe Passat B8 2020. Pt cine are odis sa ma contacteze in privat pt fisierul cu preset.uri. Pt restul: Ambience_lightning_color_list: <Param name="[LO]_Rotwert Farbe 1" wert="200"/> <Param name="[LO]_Gruenwert Farbe 1" wert="200"/> <Param name="[LO]_Blauwert Farbe 1" wert="255"/> <Param name="[LO]_Rotwert Farbe 2" wert="230"/> <Param name="[LO]_Gruenwert Farbe 2" wert="0"/> <Param name="[LO]_Blauwert Farbe 2" wert="0"/> <Param name="[LO]_Rotwert Farbe 3" wert="242"/> <Param name="[LO]_Gruenwert Farbe 3" wert="80"/> <Param name="[LO]_Blauwert Farbe 3" wert="10"/> <Param name="[LO]_Rotwert Farbe 4" wert="230"/> <Param name="[LO]_Gruenwert Farbe 4" wert="100"/> <Param name="[LO]_Blauwert Farbe 4" wert="30"/> <Param name="[LO]_Rotwert Farbe 5" wert="230"/> <Param name="[LO]_Gruenwert Farbe 5" wert="160"/> <Param name="[LO]_Blauwert Farbe 5" wert="30"/> <Param name="[LO]_Rotwert Farbe 6" wert="255"/> <Param name="[LO]_Gruenwert Farbe 6" wert="190"/> <Param name="[LO]_Blauwert Farbe 6" wert="0"/> <Param name="[LO]_Rotwert Farbe 7" wert="230"/> <Param name="[LO]_Gruenwert Farbe 7" wert="230"/> <Param name="[LO]_Blauwert Farbe 7" wert="0"/> <Param name="[LO]_Rotwert Farbe 8" wert="210"/> <Param name="[LO]_Gruenwert Farbe 8" wert="238"/> <Param name="[LO]_Blauwert Farbe 8" wert="11"/> <Param name="[LO]_Rotwert Farbe 9" wert="210"/> <Param name="[LO]_Gruenwert Farbe 9" wert="255"/> <Param name="[LO]_Blauwert Farbe 9" wert="0"/> <Param name="[LO]_Rotwert Farbe 10" wert="170"/> <Param name="[LO]_Gruenwert Farbe 10" wert="255"/> <Param name="[LO]_Blauwert Farbe 10" wert="20"/> Ambience_lightning_color_list_2 <Param name="[LO]_Rotwert Farbe 11" wert="60"/> <Param name="[LO]_Gruenwert Farbe 11" wert="255"/> <Param name="[LO]_Blauwert Farbe 11" wert="30"/> <Param name="[LO]_Rotwert Farbe 12" wert="0"/> <Param name="[LO]_Gruenwert Farbe 12" wert="235"/> <Param name="[LO]_Blauwert Farbe 12" wert="30"/> <Param name="[LO]_Rotwert Farbe 13" wert="0"/> <Param name="[LO]_Gruenwert Farbe 13" wert="235"/> <Param name="[LO]_Blauwert Farbe 13" wert="110"/> <Param name="[LO]_Rotwert Farbe 14" wert="50"/> <Param name="[LO]_Gruenwert Farbe 14" wert="255"/> <Param name="[LO]_Blauwert Farbe 14" wert="140"/> <Param name="[LO]_Rotwert Farbe 15" wert="0"/> <Param name="[LO]_Gruenwert Farbe 15" wert="225"/> <Param name="[LO]_Blauwert Farbe 15" wert="160"/> <Param name="[LO]_Rotwert Farbe 16" wert="0"/> <Param name="[LO]_Gruenwert Farbe 16" wert="225"/> <Param name="[LO]_Blauwert Farbe 16" wert="200"/> <Param name="[LO]_Rotwert Farbe 17" wert="0"/> <Param name="[LO]_Gruenwert Farbe 17" wert="200"/> <Param name="[LO]_Blauwert Farbe 17" wert="255"/> <Param name="[LO]_Rotwert Farbe 18" wert="0"/> <Param name="[LO]_Gruenwert Farbe 18" wert="160"/> <Param name="[LO]_Blauwert Farbe 18" wert="255"/> <Param name="[LO]_Rotwert Farbe 19" wert="0"/> <Param name="[LO]_Gruenwert Farbe 19" wert="120"/> <Param name="[LO]_Blauwert Farbe 19" wert="255"/> <Param name="[LO]_Rotwert Farbe 20" wert="10"/> <Param name="[LO]_Gruenwert Farbe 20" wert="90"/> <Param name="[LO]_Blauwert Farbe 20" wert="255"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_21" wert="30"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_21" wert="40"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_21" wert="255"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_22" wert="65"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_22" wert="30"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_22" wert="255"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_23" wert="120"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_23" wert="30"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_23" wert="255"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_24" wert="195"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_24" wert="30"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_24" wert="255"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_25" wert="220"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_25" wert="0"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_25" wert="255"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_26" wert="255"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_26" wert="0"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_26" wert="255"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_27" wert="255"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_27" wert="0"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_27" wert="115"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_28" wert="255"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_28" wert="40"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_28" wert="90"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_29" wert="255"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_29" wert="90"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_29" wert="70"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_30" wert="240"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_30" wert="110"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_30" wert="100"/> Ambience_lightning_color_list_lin: <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_1_lin" wert="175"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_1_lin" wert="255"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_1_lin" wert="64"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_2_lin" wert="255"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_2_lin" wert="3"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_2_lin" wert="1"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_3_lin" wert="225"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_3_lin" wert="25"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_3_lin" wert="3"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_4_lin" wert="255"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_4_lin" wert="88"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_4_lin" wert="4"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_5_lin" wert="255"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_5_lin" wert="178"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_5_lin" wert="5"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_6_lin" wert="255"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_6_lin" wert="198"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_6_lin" wert="0"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_7_lin" wert="182"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_7_lin" wert="255"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_7_lin" wert="4"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_8_lin" wert="149"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_8_lin" wert="255"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_8_lin" wert="3"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_9_lin" wert="114"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_9_lin" wert="255"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_9_lin" wert="3"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_10_lin" wert="78"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_10_lin" wert="255"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_10_lin" wert="3"/> Ambience_lightning_color_list_lin_2 <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_11_lin" wert="59"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_11_lin" wert="255"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_11_lin" wert="3"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_12_lin" wert="6"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_12_lin" wert="255"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_12_lin" wert="2"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_13_lin" wert="24"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_13_lin" wert="255"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_13_lin" wert="27"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_14_lin" wert="70"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_14_lin" wert="255"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_14_lin" wert="17"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_15_lin" wert="19"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_15_lin" wert="255"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_15_lin" wert="60"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_16_lin" wert="3"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_16_lin" wert="255"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_16_lin" wert="43"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_17_lin" wert="1"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_17_lin" wert="255"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_17_lin" wert="125"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_18_lin" wert="32"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_18_lin" wert="255"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_18_lin" wert="200"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_19_lin" wert="20"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_19_lin" wert="146"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_19_lin" wert="255"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_20_lin" wert="9"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_20_lin" wert="65"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_20_lin" wert="255"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_21_lin" wert="1"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_21_lin" wert="20"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_21_lin" wert="255"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_22_lin" wert="28"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_22_lin" wert="3"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_22_lin" wert="255"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_23_lin" wert="63"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_23_lin" wert="38"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_23_lin" wert="247"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_24_lin" wert="142"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_24_lin" wert="60"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_24_lin" wert="255"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_25_lin" wert="188"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_25_lin" wert="30"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_25_lin" wert="255"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_26_lin" wert="255"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_26_lin" wert="32"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_26_lin" wert="244"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_27_lin" wert="255"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_27_lin" wert="8"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_27_lin" wert="42"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_28_lin" wert="255"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_28_lin" wert="34"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_28_lin" wert="19"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_29_lin" wert="255"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_29_lin" wert="79"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_29_lin" wert="19"/> <Param name="[LO]_Rotwert_Farbe_30_lin" wert="255"/> <Param name="[LO]_Gruenwert_Farbe_30_lin" wert="138"/> <Param name="[LO]_Blauwert_Farbe_30_lin" wert="42"/> Rezultatul in filmuletul atasat
    2 points
  9. Rabla Plus in ro este 45000ron = 9263 euro, si in scadere continua. mie mi se parea mult mai normal sa primim discounturi financiare decat wallbox-uri si incarcari "gratuite" de ex, eu am atins deja 2500km parcursi gratuit, si aia 600 euro pt incarcari sint valabili doar un an, posibil sa nu ma ajute cu nimic. wallbox nu as monta, nu vad sensul, la 10-13-16A la priza de 230V e suficient peste noapte. Nu zic ca nu e bun (nu vreau sa nasc o dezbatere) ci doar spun ca as prefera sa scad cat mai mult efortul financiar la inceput, apoi, ulterior, daca vreau si wallbox, ma orientez, desi chiar nu prea cred ca as monta.
    2 points
  10. Dupa decontaminare a urmat wax-on /wax-off. Destul de obositor. Rezultatul e aici:
    2 points
  11. Problema celor care urmaresc sa faca bani de pe youtube, e ca nu isi permit sa nu fie printre primii care posteaza ceva. De asta s-a dus asta sa-si ridice masina, sa fie al doilea om din toata Germania care sa isi ridice ID.3-ul (n-a reusit sa fie primul, i-a luat-o cineva inainte) si sa faca un liveblog de mai mult de 6 ore cum parcurge el sute de kilometri pana acasa... Nu putea sa-si permita sa renunte la comanda sa fie printre primii oricat ar fi vrut, asta e daca vrei sa faci bani din asa ceva. Absolut toate nivelele de echipare de pe configuratorul de Germania au acceleratia de 7,3s la 100km si incarcare la 100 kW DC standard: si Pro, si Life, si Business, si Family, si Style, si Tech, si Max, etc. Doar cele care au bateria de 77 kWh au acceleratia mai redusa la 7,9s, din cauza greutatii suplimentare a bateriei. Doar modelul cu baterie mica de 55kWh, cand va apare, va avea acceleratia de 9s in cele din urma, se pare. Link catre configurator: aici. Da, in Germania primeai roti de iarna sau primele 3 rate de leasing incluse (nu ambele) - cam 1200 EUR. In tari precum Norvegia, 1st vine si cu heat-pump, in timp ce in Irlanda, Franta, Spania, Italia, Germania nu (nu stiu daca pt Romania vine sau nu cu heat-pump). Si cei care doresc sa achizitioneze un EV au mai avut un alt ajutor in Germania anul asta - TVA scazut la 16% de la 19% dupa ce a inceput pandemia. Iar statul german s-a trezit sa ofere dintr-o data si discount mai mare pentru achizitia de EV, de vreo 9000 EUR (fara TVA) pentru masini cu pret lista sub 40 000 EUR (6000 EUR de la stat si 3000 EUR + TVA = 3480 EUR de la producator), si de 7500 EUR pentru masini cu pret de lista intre 40 000 si 65 000 EUR. Si uite asa a ajuns Germania tara care ofera cel mai mare discount la achizitie de EV din Europa. Romania era tara care se mandrea cu asta, noi spuneam ca e de 10 000 EUR discount-ul desi nu nu a fost niciodata atat ca era declarat in RON nu in EUR, iar de cand s-a depreciat leul suntem pe undeva pe la 9400 EUR, plus ca suma totala e limitata, permitand doar un numar redus de masini, nu ca in Germania unde e orice achizitie pana la finele anului (si probabil continua anul viitor). In Romania nu stiu daca ai certitudinea ca daca faci o configuratie si plasezi o comanda, vei putea sa cumperi masina cu discount-ul de Rabla+ cand ajunge masina in Romania. Cand te joci cu configuratorul VW Germania pentru un model Business, descoperi ca VW mai ofera inca 2841 EUR discount suplimentar... Si uita asa ajunge modelul Business (echivalentul 1st Plus, fara clima bizonala dar cu plafon panoramic inclus) sa coste 32 000 EUR in Germania. Pretul pt un 1st Plus in Germania era de 46 000 EUR cand TVA-ul era de 19% sau 44 800 EUR cu TVA de 16%, iar cu discount-ul oferit de VW ca producator dupa ce a fost data legea aia ajunsese la 41 355 EUR - atat a platit tipul asta cu video-ul de pe youtube. Minus cei 6000 EUR de la statul german, deci 35 355 EUR? La noi in tara 1st Plus costa 43 900 EUR (fara ajutorul de la stat), deci cam 34 500 EUR cu ajutor de la stat (tinand cont ca in Germania au primit un set de roti de iarna de 1200 EUR, e mai mare pretul pentru Romania pt Plus decat in Germania multumita acelui TVA scazut!). E mai competitiv pretul de Germania pt Business decat pretul de Romania pt 1st Plus, chiar daca consideri 600 EUR credit si wallbox. Intr-adevar, va fi interesant de vazut care vor fi preturile de Romania o data ce se inchide perioada in care se poate face precomanda de 1st si la noi. Preturile configuratiilor normale au devenit disponibile in Germania doar dupa ce s-a inchis perioada de precomanda la ei, deci banuiesc ca la fel va fi si la noi. Si va fi interesant de vazut daca vor gasi doritori, considerand ca extensia de Rabla+ sigur se epuizeaza luna asta, iar la anul va incepe de prin mai-iunie daca e la fel ca in anii anteriori. Poate face VW lobby sa mai extinda inca o data Rabla+... Stie cineva cum se procedeaza: ai asigurat tichet de Rabla+ daca faci comanda acum si achiti avansul pentru masina, sau tichetul trebuie obtinut doar cand vine masina si o platesti integral?
    2 points
  12. legat de confortul suspensiei: eu compar cu passatul, eGolf mi se pare ca e mult mai ferma si deci confort un pic mai scazut (topaie mai tare pe denivelari). Dar se inclina mai putin in curbe. Evident poate fi si din cauza ca Passatul avea 180.000 km si bucsaraia necesita inlocuire, iar Golful e nou si masinile noi sint un pic mai rigide in primele 2000-4000 km. Ca roti, ambele masini au fix aceleasi roti: 205/55/R16 La ce presiune tii rotile? si daca tot verifici, te-ai uitat la nivelul lichidului de frana? Legat de ce am spus eu mai sus citand pe omul de la electromobilitate.ro care testeaza multe masini pe termen lung, nu are legatura cu viteza ci cu consumul mediu. Viteza de 90 pe autostrada e nasoala, chiar si 110 ar fi cam naspa, mai ales spre mare, unde se merge tare, exagerat de tare. Anul trecut am mers pana la mare cu passatul si au fost portiuni de drum unde pe toate benzile se mergea cu 150. Nu inteleg de ce, dar nimeni nu respecta viteza legala macar pe aceasta autostrada. Pe topicul de ID3 s-a postat asa: "Autonomia pe care a obtinut-o a fost de 444km@90km/h; 284km@122km/h viteze medii." (https://vwforum.ro/topic/135022-id3-detalii-pre-lansare/?do=findComment&comment=3056610) deci intre 90 si 120km/h se pierde semnificativ din range. Apari pe PlugShare cu ambele incarcari, la distanta de 7 ore intre ele Inca o intrebare: nu consideri ca ai fi ajuns pana la Kaufland in Constanta? Sint 200km intre Buc si acest Mecca al electromobilitatii.
    2 points
  13. Cum a spus și @~LauR~ mai sus voi prelua ceea ce el a construit și voi încerca să am grijă de mașină cel puțin cum a avut și el. Bineînțeles vor mai apărea îmbunătățiri de câte ori va fi nevoie ! Am preluat ștafeta !
    2 points
  14. Gata si detailingul..pot spune ca mi:a iesit perfect 5-6 ore de munca fara pauza. Ca si pasi : Exterior : spalat, uscat, degresat fiecare suprafata inaintea polisului, polisat, sters rezidurile cu prosop de microfibra, aplicat sonax brilliant shine, aplicat dressing anvelope. Compartiment motor : curatat Interior : aplicare tratament pt piele, curatat cu mafra pulimax. As mai fi vrut sa polisez elementele cromate, insa nu ma mai simteam capabil asa ca am lasat'o pe altadata. Pot spune ca sunt foarte multumit de soft si de comportamentul de dupa.
    2 points
  15. Daca tot e topic de prezentare, mai pun niste poze :
    2 points
  16. Bună seara. Nu am mai scris nimic fiindcă m-a prins pandemia plecat și cu greu am ajuns acasă acum o luna. Cum am ajuns m-am dus la reprezentanta VW și m-am programat la schimbul de ulei la cutie și am pus și calculatorul pe mașina. Aveam update la softul de la cutie și la alte 10 calculatoare. M-am "descurcat" și le-am făcut pe loc acolo după care băiatul amabil mi-a zis ca am doua acțiuni de fabrica. Una era update la navigație și a doua era înlocuit carcasa bateriei hi voltage, operațiune care se face doar la București la Porsche România. Am lăsat mașina acolo 3 săptămâni și azi am luat-o cu bateria noua. Chiar s-a încărcat la 50 de km. Asa ca..... Succes?
    2 points
  17. Salutare! Dupa 12 ani si aproape 200.000 km cu Golful 5 a trebuit sa fac loc in parcare pentru inca un membru VAG. La inceputul lunii martie 2020 am dat comanda pentru un Tiguan, urmand ca dupa o scurta amanare generata de microscopicul virus sa ajunga in Bucuresti in cursul zilei de ieri. Pe scurt, am plecat de la nivelul de echipare Comforline si culoarea alba uni, la care am adugat hayonul electric, airbagurile laterale pentru locurile din spate, app-connect, farurile LED basic, acces keyless, stopuri LED rosu inchis, luminile ambientale, oglinzile exterioare rabatabile electric, radio CD Composition Media, scaun sofer ergoActiv, selectarea modului de conducere, servodirectia progrsiva si pachetul R-Line exterior. Pretul de lista a fost de 36.750 EUR, iar pretul final negociat a fost de 31.120 EUR. Ar fi multe de spus cu privire la motor, insa consider ca puterea acestuia este potrivita pentru nevoile mele. Nu am asteptari foarte mari de la aceasta combinatie, vreau doar sa am consumul Golfului meu si performante considerabil imbunatatite. Am sa incerc pe cat posibil ca Golful sa il utilizez prin Bucuresti, iar Tiguanul sa faca in principal drumuri ceva mai lungi (cam 10 drumuri pe an Bucuresti - Constanta si concedii prin tara sau chiar pe afara). Pana acum am luat barile transversale pentru plafon, covorasele de cauciuc si astept si tavita de portbagaj de la Porsche, produse originale. Ar trebui sa instalez si kit-ul we connect in zilele urmatoare. Astazi i-am pus o folie pe displayul sistemului de infotainment, urmeaza sa primesc de la poporul prieten chinez semnalizarile dinamice pentru oglinzile exterioare si sa aplic o vopsea pe etrieri (am luat deja un kit de la foliatec). In perioada imediat urmatoare am in vedere volanul R-Line, urmand sa caut si jante pentru anvelopele de iarna (ma tot uit dupa Victoria Falls-urile pe 19). Ramane sa vad ce functii suplimentare ar putea fi activate suplimentar, poate chiar si un Stage 1.
    1 point
  18. Am mai scris acum cateva zile, dar un 'binevoitor' mi-a sters postul. Strict din punct de vedere economic nu are cum sa merite o eletrica la ora actuala, pentru o persona care nu foloseste masina in scop comerical, in conditiile in care ai o termica in stare relativ buna. De 20 000 de euro repari si alimentezi la masina curenta de iti vine rau. Aaa da, ca e senzatie, ca e misto, ca e cool... toate astea sunt argumente pe care fiecare pune pret dupa propiul plac. Pana la urma din banii cumparatorilor tehnologia electrica va pogresa, deci sa nu intelegeti ca am ceva cu posesorii de electrice. Numai ca nu mi se pare normal sa zici ca ti-a luat eletrica sa faci economie.
    1 point
  19. In felul acesta nu vei mai auzi claxoanele din jur dar sunt convins ca sirenele ambulantei da :)))
    1 point
  20. ODO: 37 000 km Azi, timp de 3 ore, am facut curatenia de toamna. Spalat exterior si aplicat ceara FK 1000p, iar pe plastice/cauciucuri FK 108, aspirat interior si curatat presuri (am aplicat si pe ele dressing). Singurul "esec" raman geamurile, indiferent ce folosesc ca solutie/ lavete, tot raman unele urme Am reusit sa activez semnalizarea confort cu 5 repetari din OBD Eleven. Tot din el am vazut din nou voltaj scazut pe una din bateriile cheilor, dar aparent cheile inca fct ok, mai astept
    1 point
  21. 1 point
  22. Posibil si asta. Cand ii scot mufa ,il vede eroare, dar gradele rămân aceleași. O sa merg săpt asta la cineva care se ocupa de dpf.....softuri..... Are si scule mai bune si este si mai priceput. Sper sa rezolv,si o sa va anunț. Poate pot fi si eu de ajutor cuiva, deși aici sunt mulți oameni chiar pricepuți. Mulțumesc tuturor de sfaturi.
    1 point
  23. Pari surprins de toate aceste lucruri... Pai daca vrei (chipurile!) masina noua primul, asta patesti. Mie de la inceput nu mi s-a parut mare smecherie sa iei primul, fara sa vezi masina live, sa o conduci, sa ai un pic de feedback real. Personal nu as fi facut niciodata acea precomanda (chiar daca da, iti puteai lua banii inapoi).
    1 point
  24. Nu am citit mai sus, ai măsurat cablul de la mufă la ECU?
    1 point
  25. Omitem faptul că mergem tare cu un termic și lent cu o electrică. Da, ai range de 5-600 Km dacă mergi “normal”, însă dacă mergi precum electrica la drum lung (80-90 Km/h), vei consuma 6.x și vei avea range de 8-900 Km.
    1 point
  26. Salutare. Azi am făcut 41 de km reali cu încarcarea de 50.Fara AC și a fost sâmbătă asa ca nu a fost prea aglomerat prin Constanța. Îmi ia cam 6 KW la o încărcare. O sa încerc sa fac o cerere ca îmi monteze Enel o priza la poarta pe fonduri europene ?.
    1 point
  27. acel ulei despre care vorbesti era si este scump pentru ca are si proprietati EP similar uleiului pentru cutie viteze, deoarece acele motoare au distributii cu pinioane.
    1 point
  28. 20 de ani intr o singura poveste
    1 point
  29. Ieri a venit buretele fonoabsorbant de la tme.eu. Este autoadeziv si usor de instalat. Super calitate la doar o fractiune de pret. Am facut usiile de fata; umeaza cele de spate. Cu operatiunea asta pot considera ca am incheiat capitolul referitor la imbunatatirea acustica a interiorului. ?
    1 point
  30. Salut George, Pe mine un singur lucru ma sperie si anume disponibilitatea de a da 35-40k euro pe niste mașini care la baza se invart pe la 12-15k euro. In zona asta de buget ai atatea variante (noi si sh) incat e greu sa te opresti la 2 vag-uri: 1. A250/cla250 4matic 2. A35/cla35 3. A4/a5 2.0 tfsi quattro Fl 4. 320i/330i mpack 5. Leon cupra 6. Etc... Pana la urma sunt banii tai si tu decizi cum ii pierzi, dar macar fa-o cu stil si cu cap.
    1 point
  31. nu indrazneste nimeni sa posteze din valul de articole despre calitatea slaba a constructiei ID3 si sistemelor infotainment, din testele Auto Motor und Sport? https://www.autoevolution.com/news/volkswagen-id3-has-quality-issues-that-must-be-fixed-immediately-says-review-148506.html
    1 point
  32. N-am mai scris de mai bine de o luna pe aici, timp in care masina a trecut de 7000km si a vizitat si 2 tari Despre masina: - dpdv dinamic se simte lipsa independentei pe spate in curbe, nu e o masina cu pretentii sportive chiar si cu DCC pe sport. - foarte confortabila la drum lung, am condus peste 12h fara nicio problema. In schimb pasagerii din spate au spus ca au dormit mai bine in passat - sistemul de infotainment are multe bug-uri, unele prea mari ca sa ajunga la client. Daca stie cineva unde se pot raporta bug-uri as fi recunoscator Am mai patit sa nu mearga butonul pentru modurile de condus si sa nu pot dezactiva start-stop. De obicei apar dupa mai multe ore de condus dar chiar si asa nu e ok sa fie atat de multe. La intoarcerea din Grecia am restat consumul "de la pornire" si s-au resetat toate, inclusiv cel de la alimentare Sper sa vina cu un update mai repede sa se mai rezolve din probleme. Consumul pe Bucuresti-Lefkada, 4 oameni si un portbagaj plin ochi (am scos plasticele din laterale ca sa incapa tot ). A fost putin aglomerat prin Bulgaria in schimb de la Salonic pana in Lefkada traficul a fost aproape inexistent (dupa ora 1 dimineata)
    1 point
  33. Totul montat si functional. C'urile fac acum diming corespunzator , la fel cu drl'ul din faruri. Am schimbat blocul de lumini,aspirat interiorul si sters motorul. ?
    1 point
  34. 2.09.4 cel mai bun timp, dar masina poate si mai mult. Mai am de invatat...
    1 point
  35. Nu creeeed. Cum sa nu mai fie suport de ochelari ? Am si la Hyundai i20 din 2018, masina fara pretentii si care a costat de noua 8700 de euro. Dar in fine, daca lumea accepta toate astea de dragul unui touch screen si a 2-3 sisteme de asistare (care sunt obligatorii oricum datorita UE) , asta e. Vad ca lumea discuta aici de luni de zile doar despre display-uri si piano black si cum arata farurile noi. Intrebarea e daca s-a taiat de peste tot de ce pretul e acelasi sau mai mare ? Nu mai exista capitonaj in torpedou, telescop la capota, acoperire la cup holdere, nu mai exista comenzi fizice pentru clima si volum (sper ca intelegeti ce reducere barbara de cost s-a facut acolo prin faptul ca nu mai exista comenzi fizice), nu mai exista suport de ochelari. Suspensia independenta este doar de la 150 CP ? fata de 125 de cai in 2016 ? De ce se accepta fraza cu "asta e , masinile sunt consumabile , nu mai sunt ce erau odata" ? platim mai putin pentru ele acum ? cu 30-50% ? Le tinem doar 2 ani si luam altele ? Daca tot o dam in touch-screenuri.... uitati-va la telefoane mobile. Sunt tot mai performante de la an la an si tot mai accesibile. In industria auto de ce nu e asa ? Confortul, reducerea zgomotului in interior, stabilitatea, consumul, performantele, mai intereseaza pe cineva ? Sau ne luam touch-screen cu roti ? ?
    1 point
  36. Pot sa compar cel putin O3 cu Lexus (care chiar este o marca premium) si cu preturi de la reprezentanta: schimb ulei cu ~30% mai ieftin la Lexus -1L ulei in minus + mai usor de schimbat filtre etc schimb elemente franare mult mai rar (discuri fata neschimbate la 170k, placute fata schimbate la 120k) fara schimb ulei cutie in mod normal dar facut la reprezentanta la 150k - 500 RON/ DSG6 - 1200 RON la 60k filtre mai ieftine pe original distributie pe lant care nu se schimba - nu am incredere in cureaua de la VW bujii la 120k Daca respecti planul la 30k revizia banuiesc ca iesi la acelasi pret. Motorul 2.0 de la Toyota inca nu se stie cat este de fiabil. Este un model late 2018. Cel 1.8 Euro6 este practic indestructibil. Am avut 3 Skoda (nu Seat) dar eu unul vad o calitate a trenului de rulare ca si fiabilitate intr-o scadere accentuata. Probabil si reducerile de costuri isi pun amprenta.
    1 point
  37. La Corolla se poate negocia suplimentar pretul din marja dealerului. 2.0 Hybrid este un motor nou Dynamic Force si este un motor cu injectie duala la care VW a renuntat ca sa ma salveze niste bani. Mild Hybrid de la VW nu poate fi comparat cu un model full hybrid ca cel de la Toyota. 1.5 TSI are si costuri de intretinere mult mai mari ca o masina Toyota (curea distributie etc). Nu stiu daca cel nou mai are efectul de kangaroo. DSG7 nu stiu cum sunt ultimele cutii dar istoricul lor este nefavorabil ca si fiabilitate. Toyota nu are nici un fel de cutie de viteze, ECVT fiind doar o denumire comerciala. Ai acolo motorul termic legat la 2 motoare electrice si un angrenaj planetar.
    1 point
  38. Am revenit cu clipul.. scuzati autonomia. Daca nu va dati seama, mai am filmat. Astazi, cand filmam, mi-am dat seama ca face asa si in viteza I, dar se aude putin si in frana de motor cu viraj la stanga. 20200731_191106_1_1_1_1_1.mp4
    1 point
  39. @Boditza multumesc frumos @yanq Cu intarziere poza din zona schimbatorului Imi place foarte mult masina, abia astept sa termin rodajul sa ii vad adevaratul potential Scaunele ventilate fac toti banii, nu mai vreau masini fara asa ceva Inca nu m-am obisnuit cu reglajul climei pe display dar nu pot spune ca ma deranjeaza Si animatia stopurilor: video-1594414393.mp4
    1 point
  40. Bateriile sufera de doua forme de degradare: calendar aging si cycle aging. In urma degradarii, ramane mai putina capacitate utilizabila. Exista mai multe studii stiintifice conform carora uzura de tip calendar aging (invechirea) este cu atat mai pronuntata cu cat valoarea medie a nivelului de incarcare este mai mare. O baterie care are media nivelului de incarcare 50% pe durata a 5 ani va fi mai putin uzata decat una care are media nivelului 80% pe aceiasi 5 ani. Un alt lucru interesant care s-a descoperit, la peste 60% - 70% nivel mediu de incarcare apare o accelerare a degradarii. Curba cu "sanatatea" bateriei are o frantura in jur de 60% - 70% si o ia puternic in jos. Eu am citit studiul din care am extras poza atasata, dar acum nu-l mai gasesc. Tesla foloseste NCA pe autoturisme. Restul producatorilor, cam toti folosesc NMC.
    1 point
  41. B7 CFGB 1 - Toothed belt Mark direction of rotation before removing.(Inainte de a demonta cureaua se face o sageata in sensul rotatiei ca sa fie montata la fel.) Check for wear. Do not kink. Inainte de a demonta cureaua se face o sageata in sensul rotatiei ca sa fie montata la fel.
    1 point
  42. Tichetele Rabla si Rabla+ se pot "rezerva" chiar si inainte de a achita avansul. Practic in "rezervarea" asta apar doar datele personale ale cumparatorului si datele "fiscale" ale vanzatorului (dealerul). Nu apare nimic despre masina, model, date tehnice, etc. Este o rezervare "generica". Rezervarea are perioada de valabilitate limitata: Rabla Clasic are 120 de zile iar Rabla Plus are 180 de zile. Masina noua trebuie LIVRATA in termenul de valabilitate al tichetului. Altfel se pierde tichetul. Pentru Rabla Clasic masina veche trebuie CASATA in maxim 30 de zile de la rezervarea initiala.
    0 points
  43. S3 ar fi o alegere buna, SH, cu devalorizare de 2-3 ani si max 45.000km. Dotari cat mai multe, dintre cele care te intereseaza. Tu oricum nu prea faci multi km, tin minte ca si golful 6 l-ai dat la foarte putini km, iar masina actuala are si ea cam putini km. Spun asta pt ca masinile astea oricat tragi de ele, sigur rezista 100-150.000km cu mici interventii, asa ca daca faci o medie de 15.000km pe an, si iei un S3 in 3-4 ani de abia o sa ai 100.000km in bord, ceea ce e ok. Dar totusi, sa fim realisti, si sa spunem ca S3 este o compacta, de nivel aproape entry la Audi, si nu va fi niciodata precum ceva mai scump din clasa. Adica, daca e sa o iei asa Cristi se "plange" de antifonare la B9 A4 iar A3 o sa aiba o antifonare si mai retarda. Ca sa nu mai zic ca unele elemente de interior, sunt plastice simple, la o masina de 50.000euro+ noua. For fun, merge, iar consumul nu te intereseaza, 2 -3 litri in plus, la ce rulaj mic este, nu mai conteaza. Ar fi multe pe afara, cu garantie ramasa, unic proprietar, asa ca nu vad de ce nu. Daca nu te descurci, apelezi la o firma care aduce si verifica : https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/s3-sportback-2-0-tfsi-quattro-s-tronic-voll-60-teur/1510173088-216-7589 https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/audi-s3-sportback-s-tronic-top-zustand-garantie-/1487965645-216-4298 Totusi, asa cum spuneam, masinile duc fara probleme primii ani, asa ca Giulia pare o alegere mai matura si mai iesita din comun. Sunt convins ca ofera cele mai tari senzatii la volan, iar aspectul, manevrarea si motorul sunt oricand peste o compacta turbo, vorbim totusi de o cutie mica versus o masina pe un sasiu mult mai bun, cu un motor mult mai optimizat. Si ca sa fac o gluma, ma uitam la un interviu cu un posesor de cupra 1P turbo adus la 450CP, il intreaba pasagerul cat a consumat pe traseul pana la Buc, la care el raspunde ca a bagat de 150 ron si face Buzau-Buc-Buzau cu ei, deci consuma 30 litri pt 200km rulati, adica 15% afara mers normal/mediu+, la care proprietarul se scarpina in cap ca ii da cu virgula. Eu chiar sper sa nu iti cumperi golf.
    0 points
  44. Eu as alege Giulia fara doar si poate. Asa cum spune si colegul mai sus, RWD rullz. Megane rs sau type R nu as lua decat ca a doua masina, pt ca zguduie cam tare si nu mi se pare potrivita pt daily, desi exceleaza pe circuit, pe langa un GTi care nu exceleaza la nimic, decat la pretul de achizitie mare..R'ul ar fi si el distractiv. Daca ai in vedere doar comparatia intre cele doua, S3 all the way. Personal as lua o berlina RWD ( giulia / bmw ).
    0 points
  45. 0 points
  46. Intrucat m'ati intrebat mai multi care este celalalt cotet, o sa las mai jos cateva poze si cu sora mai mare ( proaspat spalata in dimineata asta ), care nu te lasa niciodata la greu
    0 points
  47. Daca n-ai fi facut trecerea tot de la Golf, as fi zis Golf 8 GTI. Stiu ca o sa fie o parere nepopulara, dar o spun oricum: sa dai 20-25k euro in plus pentru ''aceeasi masina cu alt motor'' (comparatie exagerata, diferentele dintre Golf 7 si Golf 8 fiind mari, dar ca sa vezi unde bat..) s-ar putea sa nu ti se para o afacere asa de buna dupa cateva luni si sa fi vrut altceva. In zona asta de pret as face un Test Drive si cu Kia Stinger, macar de curiozitate.
    0 points
  48. Dupa o experienta relevatoare avuta de curand, Giulia Veloce Q4 in bugetul asta.
    0 points
  49. Ca sa formeze ceva, trebuie sa se evapore. Ca sa se evapore trebuie sa aiba punctul de ardere cat mai mic. Daca vrei ulei cu depuneri putine (din evaporare) atunci ai nevoie de un ulei care are FP imens. Oricum depuneri pe supape ai indiferent de ce ulei folosesti, ce stil de condus ai, asta e constructia motorului. Curand o sa vezi firme specializate in Ro pt curatat supape VAG, pt ca multi ai cumparat euro 5 benzina cu frica de taxe. Dpmdv uleiurile au evoluat exagerat de mult, astlfel incat daca iei 5 producatori de top si le compari aceasi grupa de ulei, te trezesti ca diferentele sunt oarecum inexistente sau neimportante. Unu are tbn 6.5 altul 7.8, unu are PP -42 altul -45 C. Astea nu sunt diferente, diferente au fost cand luai ulei grupa 3 cu -35 C la PP si au venit unii cu -50 PP, aia e diferenta. Eu aleg uleiul dupa pret, pt ca il schimb des, dupa sursa de unde il cumpar, si dupa disponibilitate. Daca vreau in 24 ore sa fac schimbul de ulei, comand uleiul si il primesc in 24 ore. De exemplu la Fuchs trebuia sa merg la biserica sa ma rog sa aiba sau sa -mi vina la timp, ce sens are? e bun uleiul dar daca nu gasesc oricand nu cumpar. Rowe la fel, crezi ca sunt nebun sa comand Rowe din Germania si sa vina in 5-8 zile? Imi comand Mobill sau Shell la pret mai mic decat Rowe si ajunge in 24 ore, testat de la magazinul oficial de pe Amazon, nu de la bisnitari.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!