Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.09.2020 în toate secţiunile

  1. Gata si detailingul..pot spune ca mi:a iesit perfect 5-6 ore de munca fara pauza. Ca si pasi : Exterior : spalat, uscat, degresat fiecare suprafata inaintea polisului, polisat, sters rezidurile cu prosop de microfibra, aplicat sonax brilliant shine, aplicat dressing anvelope. Compartiment motor : curatat Interior : aplicare tratament pt piele, curatat cu mafra pulimax. As mai fi vrut sa polisez elementele cromate, insa nu ma mai simteam capabil asa ca am lasat'o pe altadata. Pot spune ca sunt foarte multumit de soft si de comportamentul de dupa.
    4 points
  2. 20 de ani intr o singura poveste
    3 points
  3. Azi am incercat sa vad ce se intampla daca merg cu ACC in trafic aglomerat, prin oras. Un fel de simulare a Traffic Jam Assist. Evident cu toate simturile in alerta Nu mi-a placut cum reactioneaza masina, ceea ce nu ar trebui sa mire pe nimeni. Mi s-a parut ca reactioneaza brusc, ba franeaza abrupt cand nu e cazul ba incearca sa accelereze tare si apoi franeaza iarasi tare. E clar ca nu e gandit ACC-ul pentru astfel de situatii (scrie si in manual dealtfel), si e pacat fiindca nu cred ca acel Traffic Jam Assist are vreun radar suplimentar, ci doar e reglat altfel soft-ul.
    2 points
  4. Acum 2 luni si'a luat fratele meu un Volvo S60, R-design, full, 2.0 benzina 250 de cai, fabricatie mai 2019 cu 19500 km in bord, cu 24000 euro, pret net, achizitie intracomunitara. Eu credeam ca va fi tot barca precum a mea, dar cand am fost cu el la Rm Valcea dupa E-Golf am avut o mare surpriza pe Dealul Negru. R-design ala nu e numai de design, ci se pare ca are si modificari la sasiu, suspensie etc. Astia pe la Primus Auto aveau si ei ceva oferte pe stoc, masina noua la vreo 32-33k + tva Deci daca ai rabdare si cauti, eu zic ca in perioada asta se gasesc si afaceri de genul.
    2 points
  5. - curentul constant: poate ca e considerat atat de mic comparat cu ce poate sa suga masina la un incarcator rapid incat nu e cazul sa il mai scada? nu stiu - capota: nu am remarcat, verific si revin. dar reduceri de costuri stim deja ca au loc continuu, vezi pe topicul cu golful 8, nu mai are multe din ce avem noi pe golful 7. Atasez si o poza cu primul model de egolf, cu capac la motor unde a disparut? - total de acord legat de aerul conditionat. Oricum la pasager trece pe Eco daca nu e centura pusa. Eu am activat cu vcds ul sa vad si treapta in care sta ventilatorul cand e pe auto, trece f repede pe 2 liniute, simt nevoia de macar 3 sau 4
    2 points
  6. serios? hai sa-ti zic si eu caz real: cost de placute la masina din semnatura (deci un seat amarat) la reprezentanta: 1300 lei, asta acum un an. despre ce vorbesti deci.
    2 points
  7. La priza domestica nu incarca mai mult de 1.6kw, adica mai putin decat consuma un calorifer . Poti selecta orice amperaj din aplicatie
    1 point
  8. Dupa o experienta relevatoare avuta de curand, Giulia Veloce Q4 in bugetul asta.
    1 point
  9. Am avut si eu dilema asta cand am luat GTI-ul in 2017 doar ca la mine preturile erau ceva diferite si GTI-ul meu (DSG, Performance Pack) a fost undeva la $25k, nou pe cand un A3 similar 2.0TFSI ar fi fost pe la $35k atunci (si cu 190CP in loc de 220CP). Dupa experienta cu GTI, daca ar fi sa aleg din nou un hot hatch, as lua Golf R ca de GTI nu prea ma puteam bucura in primele doua trepte iarna cand era rece si ud, cu tot cu VAQ (iar cu treapta a3a ajungeam direct la puscarie). Ah, si as bifa neaparat si suspensia adaptiva ca, cam zguduie GTI-ul (cel putin ala cu performance pack) pe drumuri mai putin bune. La Golf Mk8, motorul si platforma par sa fie carry-over de la Mk7 si probabil destul de fiabile cu multe din probleme deja rezolvate.
    1 point
  10. @yonutssy Salut. Acest zgomot pe care îl ai nu are problema cu, cutia de viteze s-au planetarele. Acest zgomot este din cauza tamponului de la cutia viteza, care se afla montat sub acumulator. Schimba și vei scăpa de zgomot. Același zgomot l-am avut și eu, am înlocuit tamponul(Lemforder) și nu se mai aude absolut deloc. Este o problema comuna, la vw și Skoda. Bafta. Acesta este tamponul care trebui schimbat.
    1 point
  11. Daca folosesti incarcatorul original nu e problema fiindca trage oricum maxim 10A. 16A sau 32A poti trage doar cu statii de incarcare dedicate
    1 point
  12. Ieri a venit buretele fonoabsorbant de la tme.eu. Este autoadeziv si usor de instalat. Super calitate la doar o fractiune de pret. Am facut usiile de fata; umeaza cele de spate. Cu operatiunea asta pot considera ca am incheiat capitolul referitor la imbunatatirea acustica a interiorului. ?
    1 point
  13. Evrika! Am reusit sa lamuresc treaba cu tractactul, daca masina e in N si cu contactul pus, poate fi tractata cu viteze de pana la 50km/h "Electric freewheeling The transistors are opened when the vehicle is being towed. Terminal 15 off: If terminal 15 is off, the vehicle can be pushed at walking pace. Terminal 15 on: If terminal 15 is on and the selector lever is set to the N position, then the vehicle can be towed at up to approx. 50km/h." Daca nu e contactul pus, sau e pus dar viteza e mai mare de 50km/h, nu poate fi tractata decat f incet si pe distante scurte. "Active short circuit If the vehicle is pushed at a speed greater than approx. walking pace when “terminal 15 is off”, or is towed at a speed greater than approx. 50 km/h when “terminal 15 is on”, the transistors switch to active short circuit. The three phase lines U, V and W are short circuited by closing the transistors. The electric drive motor can only be rotated with a very high mechanical resistance." Towing Electric vehicles feature a fixed connection between the drive wheels and the three-phase current drive (electric drive motor). This connection cannot be undone without mechanical work. If the vehicle needs to be towed, there are two options: 1. Towing the vehicle with the high-voltage system intact Switch the ignition (terminal 15) to “On” and engage the selector lever in the N position to allow electric freewheel mode. The vehicle can now be towed for a maximum distance of 50 km at 50 km/h using a rope or tow-bar. Using a bar for towing is recommended for safety reasons. 2. Towing with a damaged high-voltage system If it is not possible to activate the high-voltage system, the vehicle must be transported with all four wheels stationary. Freewheel mode cannot be activated, as there is a risk of overheating. The corresponding text message in the dash panel insert reads: “Towing damages electrical system”. Vehicle wallet Avem si 2 porniri de urgenta, dar bune pt doar 150m: The emergency start function If the high-voltage battery has been discharged completely, there is still an option allowing the e-Golf to be restarted twice for a short distance: 1. For approx. 100 metres, after switching the ignition off and on 2. For approx. 50 metres, after switching the ignition off and on once again 3 . No further emergency starts are possible.
    1 point
  14. Pana una alta vezi codul de culori de la arcurile tale de pe fata, ca sa stii ce compatibilitati cauti. Pentru piesa OE poti sa cauti si SH, doar arcul rupt, dar strict acelasi cod de culoare. Altfel altele 2 noi.
    1 point
  15. Săptămâna se încheie acuș'. Ceva informații sa ne lingem pe degete, anyone?
    1 point
  16. astept trimurile black glossy si climatronicul de pe karoq. au intrat in tara. luni ridic coletul
    1 point
  17. Uitandu-te in tabelul de mai sus, vei vedea ca AIR80 are proprietati mai bune de respingere a caldurii.
    1 point
  18. Eu zic ca 278 sint imposibil de atins, dupa teste repetate in care am dus masina pana la a ramane imobilizata pe loc... Cei care nu au incercat insa cred ca e posibil ok incercati si report back, cu cat mai multi cu atat mai bine, facem cifrele mai relevante. E adevarat ca in testul meu cel mai agresiv (268km pana la imobilizare) am folosit si aerul conditionat cat mi-a permis masina (cand trece in Eco+ si turtle mode, nu mai permite) dar nu am incercat sa fac un record de km parcursi ci sa testez autonomia in conditii cat de cat reale.
    1 point
  19. Asta cu pistolul de aer cald e din categoria WD40 folosit ca decontaminant. Da, are efect, dar eficienta e redusa. Eu am luat Solution Finish (recipientul mic, am suprafete mici de retusat), o sa il aplic zilele viitoare si voi face poze before/after si revin cu update in primavara (masina va ramane in aer liber, nemiscata, probabil nespalata peste iarna)
    1 point
  20. am inceput ultimele modificari de la interior: volan RS oem cusatura rosie schimbator dsg RS (fusta cusatura rosie si nuca piele perforata neagra) climatronic cu lumina alba (de pe karoq) trim-uri black glossy (spatiu depozitare si schimbator dsg)
    1 point
  21. Cat timp o sa va plangeti in continuare de telescopul de capota si suportul de ochelari, VAG o sa scada nivelul solutiilor tehnice de pe masini pana nu mai au ce. Si bine o sa faca. Nici macar testul elanului nu mai reusesc sa il treaca masinile din grup, dar o sa gasiti o scuza si pentru asta, nu se merge sportiv. Evident vor exista scuze si pentru usa care se deschide la impact.
    1 point
  22. 1 point
  23. Va multumesc! Nu-s profi pozele, dar nah Per total sunt foarte multumit de lucrare; doar mai trebuie reglata putin usa de la sofer si haionul.
    1 point
  24. Iata ca am facut-o si pe asta, am adus masinuta acasa. A fost un drum superb, in care am putut testa cam tot ce-mi inchipuiam la masina. Multumiri lui @Aaron ca a facut posibil aceasta experienta frumoasa. Am plecat dimineata cu e-Up-ul incarcat la 100% si am ales sa mergem pe autostrada. Am condus eu la dus, am tinut-o in 110Kmh (107 pe GPS) pe autostrada si viteze legale in restul drumurilor. Am ajuns la Rm. Valcea cu 32% din baterie dupa ~200Km. La intoarcere am decis sa mergem pe DN ca sa pot testa e-Golf-ul. Am mers iarasi doar cu viteze legale, atat in localitati cat si in afara lor. Am avut parte si de drumuri bune si proaste, si de serpentine, si de drum drept, si de depasiri si de mers cu ACC - exact ce mi-am dorit. Masina s-a comportat exceptional, sincer peste asteptari. Consum: 9,,5kwh/100km cu AC pornit pe 22 de grade - am venit cu bateria 30%. Mi-a placut cum amortizeaza gropile, mi-a placut cum trage in depasiri, mi-a placut cum franeaza, ce silentioasa este deplasarea, ce misto se aude muzica in lipsa zgomotului si mai ales ce superb este sa o conduci pe serpentine in B-mode. Apropo de B-mode, la e-Golf e mai bland decat la e-Up. Sincer imi place mai mult la e-Up ca e mai agresiv. Sunt foarte multumit de alegerea facuta. Ce nu mi-a placut la acest drum au fost unii soferi de TIR care nu aveau rabdare si stateau la 2m de bara din spate incercand sa ne intimideze sa mergem mai repede prin localitati. Am patit-o si eu si sotia mea, si la dus si la intors. A trebuit sa oprim de cateva ori ca sa-i lasam sa treaca. Am vazut si masina lui @Rave, e fain AID-ul, chiar are impact cand il vezi prima data live. @detinator din pacate nu are camera, mi-ar fi placut si as fi avut si buget pentru ea. Asa e cand iei de pe stoc la spartul targului, nu prea mai ai timp sa astepti sa pice ceva mai bun.
    1 point
  25. Pai in loc sa cauti TPI-ul mentionat anterior unde ai absolut toata informatia necesara piese, poze montaj, o-ringuri etc ai ales sa contaminezi tot sistemul de racire cu mustar si cine stie ce alte prostii, acum serios de unde va vin ideile acestea parca lucrati la o Dacie 1300.
    1 point
  26. Așa greu e să schimbi caloriferul ăla? De ce nu vrea nimeni sa l schimbe.
    1 point
  27. Multi dintre cei care posteaza aici au Golf 6, 5...Si nici macar nu au condus masina.Doar s-au urcat in ea prin showroom, sau au vazut filmulete .Am condus absolut toate modelele de Golf, de la 1 pana la 8.Nu spun ca 8 e mai bun ca 7, sau ca e Golful suprem...Dar e o masina corecta, cu un pret corect la ce dotari are.
    0 points
  28. Din ce povestesti trag concluzia ca pentru moment acest tip de masina este f bun ca masina de oras, buna de lasat seara la incarcat impreuna cu telefonul. Pentru a fi un allrounder bun cred ca mai avem de asteptat putin sa mai creasca rangeul si sa se mai imbunatateasca infrastructura de incarcare. Sper sa vad cat mai multe astfel de vehicule prin orasul nostru suprasufocat( sa ia locul tdi-urilor).
    0 points
  29. Eu cat timp am avut BXE am folosit Ravenol VPD si VMO care il gaseam primul. fara probleme, curata foarte bine motorul, schimbat la 10k. Inainte de Ravenol am incercat si Motul dar nu mi-a placut, dupa 3-4k. motorul era f. zgomotos la cald.
    0 points
  30. @Gusti se poate face modificarea la 15km dar este o pacaleala proprie, motorizarile EA288 au regim de inlocuire a uleiului in regimul de exploatare a fiecarui sofer, ex. azi schimb uleiul, se reseteaza intervalul de service si inspectie si ies cu masina pe autostrada de o nenorocesc in acceleratie,... surpriza de la 30kkm setati la inlocuirea uleiului in cei 50-200km cat m-am distrat cu masina sa mai am valabil doar 14-9kkm range disponibili cu uleiul schimbat, de ce pentru ca generatiile euro5+/6 ''gusta'' calitatea uleiului cu cat spargi masina mai tare cu ata vei schimba mai des uleiul... este si logic ca fiind o masura de preventie in cazul garantiei. Nu toate masinile vin cu aceasta codare specifica intervalului de schimb ulei, la mine sa facut gratis in iulie la rep din Buzau (am ajuns acasa si surpriza pt ca am nenorocit-o la intoarcere mai aveam din 30kkm doar 17kkm oil range ) ?
    0 points
  31. Salut George, Pe mine un singur lucru ma sperie si anume disponibilitatea de a da 35-40k euro pe niste mașini care la baza se invart pe la 12-15k euro. In zona asta de buget ai atatea variante (noi si sh) incat e greu sa te opresti la 2 vag-uri: 1. A250/cla250 4matic 2. A35/cla35 3. A4/a5 2.0 tfsi quattro Fl 4. 320i/330i mpack 5. Leon cupra 6. Etc... Pana la urma sunt banii tai si tu decizi cum ii pierzi, dar macar fa-o cu stil si cu cap.
    0 points
  32. Pai daca pompa e noua, nu ar trebui sa ai probleme. Primul semn ca se apropie sfarsitul este ca nu se mai ridica singura in ultima parte de sus.
    0 points
  33. pai ce greseala, de vreme ce am vorbit atatia despre ea... ia si o poza Al doilea indicativ e cel al culorii: - CH = charcoal - BL = blue - CL = clear Dupa cum se vede, doar Air90 e Clear si aia ar fi logic sa fie singura pusa pe parbriz/laterale fata, dar...
    0 points
  34. OT: eu nu mai folosesc WAZE de cand ma pune pe drumuri ne-asfaltate cand e aglomeratie (mai ales pe dealu negru) si de cand GMaps a inceput sa accepte raportarea de camere de supraghere si politie. o data la cateva saptamani, prin tara, WAZE ma ruta aiurea rau. Din Cluj setasem Mures, m-a trimis pana spre Alba, ca sa ma intorc 20km sa o iau pe unde am venit din Campia Turzii. asa ca , aveti grija cu asta.
    0 points
  35. Ba da. Pretul e mai mic decat pt G7. Sau la acelasi pret sunt optiuni mai multe. Si daca ei sunt tampiti, sau au taiat din costuri, sau au facut nu stiu ce sondaje, etcetera, si n-au mai pus suport pt ochelari sau nush ce telescop care nu afecteaza functionalitatea masinii asta inseamna ca G8 nu e buna ca masina? Eu am vrut un Golf ieftin nou si ma orientasem pt un G7. Cand am vazut ca e la acelasi pret cu G8 si fabricate acu un an sau 2, alegerea unui G8 a fost clara.
    0 points
  36. Azi am facut prima revizie la Kodiaq, un an si vreo 3 luni in care a mers 18000km. Deplasarile au fost facute majoritar in regim de autostrada sau distante mari. Surpriza mare cand consilierul de la service a zic ca placutele spate sunt 80% terminate... motivand, autoholdul si un regim de mers sportiv. A mai zis ca la Suv-urile mari e posibil sa schimbi cate un set la fiecare revizie... lucru care mie mi se pare tras de par. E normal ca placutele spate originale sa tina doar 18000?
    0 points
  37. Corect, daca ne luam dupa ce scrie mai sus.
    -1 points
  38. Salut ! La masina verisoarei , cea in cauza , de cand i-am completat ultima data nu a mai facut deloc , nici la drum nici in oras , eu banuiesc ca a fost aer pe instalatie , sm completat de 2 ori sau 3 cu apa si acum nu mai cere deloc , sper sa nu mai fie problema , daca vreodata mai cere apa automat ca schimba acel calorifer din interior , dar as vrea sa cred ca nu va mai fi problema ! Mentionez faptul ca am bagat mustar in vasul de expansiune ( o lingurita de mustar si am amestecat f bine ) de atunci am completat apa inca odata si apoi nu a mai cerut apa deloc , totul bine de cateva luni de zile ! Va salut !
    -1 points
  39. -1 points
  40. Multumesc. Asa tind si eu sa ma gandesc, ca poate a prins o bula de aer cand am desfacut eu si a dus la blocarea spanului acolo ; ideea este ca nici nu am facut amorsare cu vcds dupa verificare..am inchis capota si am pornit masina abia dimineata ; dar problema este ca nu inteleg de unde a venit spanul ala pt ca restul era curat dupa cum se vede si in poze..o sa verific mai des, sa speram ca a fost doar un caz izolat.
    -1 points
  41. Multumesc ! In bugetul meu nu prea ai alternative ok pt benzinare ( iar dpmdv VAG nu are alternative ok in niciun buget pt benzinarele turbo - poate doar cele de pe MK7 R/ Leon cupra ) ; pe CC este des intalnit 1.8 TSI`ul cu interne de carton in care bagi 3000e sa il faci sa mearga si 2.0 TSI`ul care si ala are destule probleme ; pe caroserii / masini mari as merge oricum pe tdi ; spre exemplu, de`ar fi pe viitor sa sper la un A6 C7 as alege 3.0 tdi. Astazi a fost lasata in servis, pana marti/miercuri cred ; o sa ii reconditionez jantele, vopsesc eleronul ( si o sa fie lipit profi ca acum e ca nuca in perete ) si senzorii de parcare spate in culoarea masinii, schimbat lichidul de frana ca are mai mult ca sigur ~ 4+ ani, posibil schimbat si cilindrul ambreiaj daca nu se rezolva cu schimbarea lichidului de frana si aerisire din nou, pt ca dimineata inainte sa o pornesc, dupa ce calc pedala de ambreiaj ramane tot la jumate ; dupa ce ii dau cheie si calc de 3-4 ori pedala isi revine si nu mai face nicio figura in mers ; partea " proasta " este ca manopera ma va costa destul de mult, ca in cazul unui schimb complet de ambreiaj pt ca am inteles ca se da cutia jos. Asta e . Am in plan apoi in weekend`ul ce vine sa o spal profi cu produsele mele, sa ii fac o decontaminare cu argila si sa ii aplic un sealant de la meguiars ( sau si altceva, daca aveti recomandari, sunt numai urechi ).
    -1 points
  42. Pot face rost de un garaj cat sa aplic sealant'ul si sa fac decontaminarea. ms pt pont. Toate la timpul lor tibisor Da Adriane..desi mi'as fi dorit un e90 FL 2010-2012, am preferat sa nu ma incurc cu distributiile..
    -1 points
  43. poftim????? telefoanele mobile sunt din ce in ce mai scumpe. nicidecum mai ieftine. ia un apple de acum 5 ani si ia unul de acum si sa vezi anul asta cand vor veni si fara casti si incarcator, probabil la anul vor veni doar cu cutia goala, ca tot le vand unii si pe alea pe olx. si nu e numai la apple. toti producatorii care au aparut cu telefoane 5g le-au scumpit, ca e tehnologia mai scumpa (modemul ala din interior nu e gratis). ma rog, divaghez. pai la confort, insonorizare si consum s-au facut progrese la g8. exact acolo s-au facut, in dauna altora. dar uita-te la un logan, arata-mi-l pe ala de 5k euro. nu mai exista. a si progresat dar si pretul s-a dus sus. oricum, cam computer pe roti o sa ai in urmatorii ani. spre asta se tinde. iar realitatea e ca suntem in legea lui diminishing returns de mult timp. orice chestie noua care se cerceteaza si pune costa mult, chit ca beneficiile nu mai sunt asa mari, deja nivelul de calitate si comfort fiind foarte ridicat.
    -1 points
  44. Acum 50 ani fetele de usi si torpedourile aratau altfel. Daca proiectantii tineau cont de parerile celor de atunci sa ramana in stadiul respectiv, nu se ajungea unde sunt acum. Si totusi au pastrat ideea, dar au schimbat forma si materialele. De la un compartiment pentru manusi s-a ajuns la unu care si raceste. Putin imi pasa cum este la interior, nu conduc cu torpedoul deschis. Platformele inainte treceau testul fara ESP. O greseala de proiectare a facut sa apara tehnologia. Cand a aparut ABS-ul erau destui care se bateau cu pumnul in piept ca este o prostie si ei ca soferi adevarati ce sunt, nu au nevoie. Masinile au fost si vor fi chestii care ne folosim de ele sa calatorim. Nu sa le pipaim in torpedo. Carutele aveau torpedou? Nu se plange nimeni de greutatea unei masini? Caram o tona pentru cateva zeci sau o suta. Hai sa ne plangem de ce conteaza cu adevarat si pe urma sa avem pretentii de la producatori. --- Discutia este deja off-topic.
    -1 points
  45. traffictours: uita-te in configurator pt un a classe si ajungi rapid la 50k. probabil voi credeti ca alea premium nu au crescut si ele la pret. cand o sa iei mertan cu pret de golf, ambele noi, una o sa fie cheala si cu cel mai amarat motor posibil. nu au pus dotari optionale multe, ca sa le pui pe toate, ci ca sa iti configurezi masina mai bine pe nevoile tale. acum 10 ani multe dotari ale claselor mari nici nu ajungeau pe clasele mici, si oricat puneai tot nu puteai sari cu pretul prea sus, ca nu aveai cum. acum unii simt obligatia sa puna tot la configurare. ok, atunci sari cu banul. a, si schimba o piesa la premium si discutam dupa. caz real: un set de placute de seria 3 la reprezentanta cu manopera: 1600 lei!!!. la golf am schimbat si placute si discuri si un rulment si tot nu am ajuns la suma aia. aproape toti de ii stiu cu premium isi fac serviceul la seviceuri sa zicem discutabile. e o solutie, fiecare trebuie sa decida pentru el. nu e o reteta universala.
    -1 points
  46. Cum adica ? Vor scadea nivelul "performantelor" si vor investi "doar in confort" ? Ca eu nu vad asta . Faptul ca nu mai reusesc sa treaca testul elanului (chiar asa sa fie ?) sau ca rad toti de ei pe km77.com, si masina are un comportament mai prost cu aceeasi platforma MQB din 2012 e penibil. Si da. Eu vreau in continuare telescop la capota la VW. Am avut si la Opel Astra din 2005 si la G7 din 2016, de ce nu as avea in 2020? Dar ok, sa zicem ca e un mare moft burghez si ca nu prea ridic capota ca pun lichid de parbriz doar odata la cateva saptamani si uleiul nu-l verific niciodata , merg pe incredere. Suportul de ochelari in masina e un moft ? Cata lume foloseste ochelari de soare cand conduce ? Unde sa tin ochelarii ? in buzunarul de la usa, sau in torpedoul care nu mai are nici ala capitonaj... Deci nu am nici confort mai bun si nici tinuta de drum mai buna. Nici performante mai bune. Nici pret mai mic.
    -1 points
  47. Saptamana asta SOF'ica a stat prin servisuri..din fericire nu pentru ca a avut vreo problema, ci pt styling. - reconditionare roti ( dejantat, indreptat toate rotile, sablat, vopsit in camp electrostatic, montat ) - demontat bara spate, vopsit senzori de parcare si eleronul in culoarea caroseriei - reglat usi fata - schimbat lichid de frana Astea s'au intamplat in primele 3 zile ale saptamanii, iar ieri, am trecut pt a3a oara consecutiv pragul domnilor de la Racing code pt o resoftare profi. Ca si cifre, stock a scos ~ 140 cp si 329 nm, si dupa resoftare, 186 cp si 414 nm, prezenti la datorie atunci cand va fi nevoie. Diferenta se simte, si dupa cum am spus si altora, voi resofta orice masina cu turbo voi avea, pt o optimizare si un plus de putere la nevoie ( asta este a6a pe care o resoftez, iar cu unii vechi proprietari inca mai tin legatura si masinile nu au nicio problema atat timp cat nu abuzezi de ele ). Intre timp m'am hotarat sa imi achizitionez cele necesare pt a ma apuca de detailing, fiind una dintre pasiunile mele. Am acumulat cateva informatii de'a lungul anilor si ar fi pacat sa se iroseasca, si daca tot detin doua masini, imi micsorez si costurile asadar, aseara am spalat'o corespunzator si am decontaminat'o cu argila, urmand ca maine sa o polisez eu. Masina de polis o voi folosi si pt a imi aplica glaze / sealant la ambele masini, cat si pt a face mici lucrari unor cunostinte apropiate pt o suma modica. Ma pripisem oleaca cu revopsirea integrala, masina arata foarte ok, eram orbit de aspectul oribil al jantelor si a vopselei contaminate, dar maine ar trebui sa arate frumos.
    -1 points
  48. Se pare ca sunt oleaca masochist, ca nu am suportat prea mult timp o masina corecta si fiabila ( aka hyundai i40 2013 ) din simplu motiv ca era varianta de 116 cp stock ( pe care am softat'o la 136 cp si 323 nm pe dyno ), asa ca sambata dimineata si'a gasit client ( primul telefon in 1 luna, venit, vazut, placut, cumparat ) masina mea impecabila din toate pdv. Aveam salvate deja cateva e90 corecte 320D 2010+, dar si una dintre singurele masini pe care mi'o doream demult din grupul vag ( si ma jurasem ca nu mai iau una < 2015 ). Era singurul CC 2010+ vanduta de proprietar din Bucuresti sub 8000€, fabricatie 2011, in anunt 234.000 km. Am vorbit cu omul dupa o ora dupa ce am vandut i40'ul, mi s'a parut un tip f ok inca de la telefon, motivul vanzarii fiind acela ca deja isi cumparase un frumos B8 din 2016 dsg, dotat bine. I'am facut o oferta telefonica, mi'a zis ca a avut grija de masina, ca era in posesia ei din 05.2017 cand a adus'o din Olanda la 165.xxx km si a a intretinut'o corespunzator cum s'a priceput si el in ultimul an a schimbat distributia completa, kit'ul de accesorii, amortizoare + flanse + protectii fata + spate si bateria. Am vazut'o, am acceptat lucrurile bune si defectele ( mici imperfectiuni la caroserie specifice varstei, insa interiorul intr'o stare f buna, probleme la pompa de ambreiaj sau cilindru, ramane pedala la jumate si trebuie sa o ridic eu cand schimb vitezele - poate ma ajuta cineva pe p.m sa imi confirme daca la pompa de ambreiaj ai acces prin spatele pedalei si la cilindru pe la baterie, adica sa nu fie nevoie sa se dea jos cutia si umblat la ambreiaj -, avea un zgomot ciudat tare pe fata dreapta la bumpere, dar am rezolvat'o azi, era carenajul pus prost, si un zgomot ca de rulment dus pe spate / huruit, dar azi am luat de la baiat rotile interlagos cu cauciucuri ca noi de iarna - jantele le voi reconditiona - si i'am dat inapoi R17'le dezent si vad ca nu se mai aude ). Am testat cu vcds, facut log in mers, nu face overboost, egr, dpf, injectoare, totul ok. Pana la urma am luat'o ca deja incepusera banii sa faca pui in 2 ore de la vanzarea i40'ului si ma speriasem Seara am desfacut senzorul de la pompa de inalte sa vad daca face span, si era curat, avea 2 mici puncte negre f putin vizibile cred ca era murdarie de pe langa senzor cel mai probabil. Am pus'o la loc, nu am mai pornit masina, nu am amorsat cu vcds. Dimineata a fost misto rau, aveam niste drumuri de facut, bagaje in masina, ziua aranjata, ma urc in ea la 8'30, dau la cheie, porneste si dupa 5-10 secunde se opreste. Am crezut initial ca e ceva de la ambreiaj ca ramanea pedala jos...am mai dat la automat..nu a mai pornit..deja imi crescuse tensiunea..l'am sunat pe baiat, se jura ca nu stie nimic si ca nu i s'a mai intamplat..zic ok..am scos borna, nimic. Ma gandeam la senzor de la pedala, sau volant..ceva..scanat, 0 erori ; hai ca e frumos..fix de asta mi'a fost dor, de prb tipice vagului si joaca cu vcds. Am sunat un prieten bun sa ma sfatuiesc cu el, mi'a zis sa vad presiunea la pompa de inalte cand dau la automat pe canalul 20, era 8 bari..clar de acolo era problema, nu se alimenta. Trebuia sa fie 150+ daca nu ma insel. Am amorsat din vcds de 3x, nimic..am mai desfacut o data, tot nimic..pana la urma a venit tovarasul care si'a lasat toata treaba sa ma ajute ( asa oameni mai rar, ii sunt pe deplin recunoscator ) si dupa vreo 2-3 ore de umblat la pompa, scos furtune, verificat alimentare, a demontat pompa ca un puzzle si in capul ei am gasit o bucata mare de span ( cred ), care bloca functionarea acolo..imi pierdusem oricum orice speranta ca va mai porni ( dupa vreo 20 de amorsari si multe incercari, ma mir ca a tinut bateria ), dar cand am pus'o inapoi curatata, minunea s'a intamplat si a pornit. Cam asta a fost povestea ei..am inceput " bine " ca sa zic asa..noroc ca s'a rezolvat in fata blocului si nu cu platforma la vreun mecanic / servis schimbatori de piese.. Si ca sa prezint si masina, este un CC 2011 2.0 tdi 140 cp, 236.000 km reali ( am cumparat raport carvertical ), iar ca si dotari din ce am remarcat eu are interiorul cu alcantara, incalzire in scaune, start&stop, comenzi volan, pilot, rns 315 ( sau 310, nu sunt sigur ), panoramic, si cam atat dintre cele mai importante. Maine ii voi face o verificare pe elevatorn si o voi lasa in servis pt schimb ulei + filtre, lichid de frana, pompa sau cilindru ambreiaj, + ce s'o mai gasi. Ca si planuri de viitor : - revizie panoramic - vopsit senzori ca s'a decojit vopseaua si acum sunt negri - soft stage 1 - reconditionat jante - revopsire integrala la anu' Doamne ajuta la toata lumea
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!