Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.09.2020 în toate secţiunile

  1. Saptamana asta SOF'ica a stat prin servisuri..din fericire nu pentru ca a avut vreo problema, ci pt styling. - reconditionare roti ( dejantat, indreptat toate rotile, sablat, vopsit in camp electrostatic, montat ) - demontat bara spate, vopsit senzori de parcare si eleronul in culoarea caroseriei - reglat usi fata - schimbat lichid de frana Astea s'au intamplat in primele 3 zile ale saptamanii, iar ieri, am trecut pt a3a oara consecutiv pragul domnilor de la Racing code pt o resoftare profi. Ca si cifre, stock a scos ~ 140 cp si 329 nm, si dupa resoftare, 186 cp si 414 nm, prezenti la datorie atunci cand va fi nevoie. Diferenta se simte, si dupa cum am spus si altora, voi resofta orice masina cu turbo voi avea, pt o optimizare si un plus de putere la nevoie ( asta este a6a pe care o resoftez, iar cu unii vechi proprietari inca mai tin legatura si masinile nu au nicio problema atat timp cat nu abuzezi de ele ). Intre timp m'am hotarat sa imi achizitionez cele necesare pt a ma apuca de detailing, fiind una dintre pasiunile mele. Am acumulat cateva informatii de'a lungul anilor si ar fi pacat sa se iroseasca, si daca tot detin doua masini, imi micsorez si costurile asadar, aseara am spalat'o corespunzator si am decontaminat'o cu argila, urmand ca maine sa o polisez eu. Masina de polis o voi folosi si pt a imi aplica glaze / sealant la ambele masini, cat si pt a face mici lucrari unor cunostinte apropiate pt o suma modica. Ma pripisem oleaca cu revopsirea integrala, masina arata foarte ok, eram orbit de aspectul oribil al jantelor si a vopselei contaminate, dar maine ar trebui sa arate frumos.
    7 points
  2. Ce inseamna balansarea celulelor: se incearca sa se aduca toate celulele la acelasi SoC: "working to maintain equivalent state-of-charge of every cell" pentru a putea beneficia de capacitatea maxima posibila a bateriei. Explica foarte clar pe wikipedia de ce este necesara si nu mai repet. Exista echilibrare/balansare ACTIVA, care in mod continuu preia energie din celulele cu SoC mai mare si o baga in celulele cu SoC mai mic. Nu cunosc nici un EV de serie care sa foloseasca asa ceva pentru ca sunt foarte multe celule in serie si se complica foarte mult BMS-ul. Exista echilibrare/balansare PASIVA care se face doar la finalul fazei de incarcare, cand bateria este incarcata la maxim. Stiu sigur ca asta folosesc alti producatori de EV (inclusiv Tesla) si imi pariez salariul pe o luna ca VW tot asta foloseste. Cel mai simplu si mai ieftin si mai fiabil si mai raspandit algoritm de balansare este sa aduci toate celulele la 100% (Passive Top Balancing). Ce inseamna Passive Top Balancing: in timpul incarcarii, celulele NU ajung toate la 100% simultan. BMS incetineste sau opreste incarcarea la celulele care au ajuns deja la 100% si asteapta ca si cele mai "lente" sa le ajunga din urma. In felul acesta, la finalul incarcarii, toate celulele vor avea SoC-ul egalizat la 100%. De aceea, reiau ce am spus de la inceput: este nevoie de incarcare 100% ca sa se poata face echilibrarea / balansarea, pentru ca EV folosesc balansare PASIVA (Top Balancing, mai exact).
    3 points
  3. Fix ce zice @detinator am patit si eu si asa este. Legal, Air 80 sau 90 pe fata nu se poate. Ca o pui si diferenta este insesizabila si politistii nu-ti spun nimic, e una. Dar daca ti-a luat talonul si esti obligat sa faci ITP la RAR, mi-e greu sa cred ca il poti lua. Acolo vor pune aparatul ca cel din poza de mai sus si se va vedea ca nu se incadreaza in limite. Asta nu inseamna ca nu o recomand, eu si multi prieteni am pus-o si este foarte buna pt protectie solara, nici vorba sa fie inchisa la culoare, este chiar albastra cand bate soarele in ea, nu inchisa.
    3 points
  4. Am incarcat-o azi la 100%, imi arata pe GoM 337Km. Incepem testul sa vedem ce si cum Voi merge cu AC pornit la 22 de grade si pe modul Normal, asa cum am de gand sa exploatez masina si in viitor. Nu am de gand sa merg la consum, asa ca testul asta vreau sa fie relevant mine ca sa stiu pe ce ma pot baza in viitor. Revin cu impresii pe parcurs.
    2 points
  5. politicos, ti-am explicat ca testele mele sint facute repetat pt a le verifica, alternand toate stilurile de condus posibile: - un ciclu fara a folosi modul B - un ciclu doar cu modul Eco - un ciclu fara Eco dar cu B etc etc Da, cam aia spun, de fapt am si spus deja, daca recitesti discutia aia lunga: masina insista in mod stupid sa afiseze autonomii fanteziste pana la jumate sau chiar si putin dupa jumate SoC. Practic acele cifre trebuie ignorate, conteaza doar ce vedem in ecranul "Since charging" si pe indicatorul de SoC rotund din dreapta. Am spus ca am avut si 50km parcursi in care autonomia a ramas la fel sau a crescut un pic numerele alea sint GOMul (guess-o-meter), ghiceli. Dar in acest timp, nivelul de SoC al bateriei scadea vertiginos. Atasat poza cu alt test in car am obtinut 258 pana la autonomia 0 (din nou, nu conteaza de fapt cifra ci indicatoarele acelea "analogice" de Soc din dreapta si apoi devine relevant si cel din stanga, pt ca dupa ce ajungi la 0 cu cel din dreapta, mai ai un singur segement rosu afisat pe cel din stanga) si apoi am mai mers vreo 6 km. Sa nu crezi ca nu eram si eu la fel de convins ca si ceilalti 2 colegi care spun ca inca spera, ca voi obtine autonomiile afisate, si cumva prin magie ma voi dovedi mai abil in a obtine consumuri mai mici decat toti ceilalti... dar nu, magia nu exista. Mai asteptam sa faca si Rave si Abu cateva teste si ne lamurim.
    2 points
  6. Daca tot e topic de prezentare, mai pun niste poze :
    2 points
  7. Salutare, In luna ianuarie a acestui an am achizitionat acest frumos exemplar Audi A6 C7 Avant FL MY 2016 (11/2015) de la reprezentanta Audi din Dresden. Km la momentul achizitiei 174k. Masina este un Avant asociat la motorul 3.0 BiTDI, cutie tiptronic la care nu fusese facuta nici o revizie (deh, lifetime ) insa am facut-o eu recent, voi detalia mai jos despre asta. Dotarile mai jos, le enumar pe cele mai importante: -S-Line exterior si jante de vara de 19" / iarna 18'' -Ambiental Lightining -Pachet ACC cu Lane assist, side assist, braking guard si tot ce mai contine acesta -Faruri Matrix -Plafon negru -Perdelute spate si luneta -Climatronic 4 zone -MMI 3G plus -Heads-up display -Night Vision -Volan in 3 spite incalzit -Scaune sport reglabile electric si cu memorii -Suspensie adaptiva -Sistem audio BOSE Mai jos atasez cateva poze din momentul achizitiei si de pe drum. Pentru cine doreste sa afle, media de consum pe un drum Dresden-Praga-Viena-Gyor-Budapesta-Bucuresti a fost de 8,2% cu o medie de viteza de 75km/h, in Romania crescand foarte mult deoarece am prins ambuteiaje si accidente la Deva. Dar mers legal si cu reprize sport eu zic ca este un consum foarte bun. Nici nu ma asteptam sa fie sub 8,5% si nici nu-mi doresc.. un astfel de motor este facut sa manance kilometri nu sa fie folosit la consum. Sunetul in modul dynamic este demential. Felul in care suspensia se comporta pe comfort sau auto este uluitor.. nu am cuvinte. Pe Auto suspensia are garda la sol 120mm. La viteze de peste 120km/h mai mult de 3 min, aceasta coboara la 100mm. Daca schimb modul in Dynamic, mai coboara pana la 90mm. Mai are si functia "Raise" care o duce la 145mm ceea ce este maxim. Nightvision nu am vrut neaparat, a fost bonus pe masina, dar este o functie foarte utila pe drumuri virajate, cu paduri. Acesta detecteaza si in caz de urgenta chiar franeaza daca animal/om sare in fata masinii. Mi s-a intamplat o data sa imi franeze brusc pt ca a detectat un pieton traversand neregulamentar la o distanta la care eu nu-l observasem cu ochiul liber. Cutia tiptronic era foarte ok, nu dadea semne de vreo problema, schimba f bine insa am zis ca nici un ulei/filtru nu e pe viata si am fost sa-l schimb. Nu m-am dus la reprezentanta unde mi-au zis ca ei nu schimba decat uleiul, filtrul il lasa pe acela si cu toate asta costa 2200 lei si nici la Service Faur unde am vazut cativa oameni care au plecat de acolo cu probleme. Am ales sa merg la cineva care a facut o treaba foarte buna. Filtrul nu era foarte imbacsit, dar avea pilitura destula stransa acolo. Dupa schimbul de ulei si cutie masina schimba mai bine, dar diferenta foarte mica. Dar stau impacat ca am pus ulei nou si filtru nou. Revizia la motor am facut-o doar cu ulei Audi (bidon negru) refuzand sa pun Castrol. Pana acum media in aprox 15k km este de 9%, drumuri preponderent in afara orasului, media de viteza fiind de 60km. Nu merg deloc pe efficiency care efectiv anesteziaza motorul ci doar pe Auto si Dynamic. N-ai cum sa faci un drum fara sa mergi in Dynamic .. asa masina cere sa fie alergata din cand in cand. Motorul este demential cuplat la aceasta cutie.. resursele de putere pe care le are, acceleratia care te baga in scaun si te tine acolo, felul in care sta pe drum desi are 1975kg .. de nepretuit La fel cum a patit si colegul @Boditza recent si eu am aceeasi problema cu zgomotul la roata stanga fata. O sa mai merg asa o perioada deoarece eu dau vina pe placutele de frana Recent am activat Apple Carplay si update la harti 2020. Toate cele bune, Ionut
    1 point
  8. astept trimurile black glossy si climatronicul de pe karoq. au intrat in tara. luni ridic coletul
    1 point
  9. - curentul constant: poate ca e considerat atat de mic comparat cu ce poate sa suga masina la un incarcator rapid incat nu e cazul sa il mai scada? nu stiu - capota: nu am remarcat, verific si revin. dar reduceri de costuri stim deja ca au loc continuu, vezi pe topicul cu golful 8, nu mai are multe din ce avem noi pe golful 7. Atasez si o poza cu primul model de egolf, cu capac la motor unde a disparut? - total de acord legat de aerul conditionat. Oricum la pasager trece pe Eco daca nu e centura pusa. Eu am activat cu vcds ul sa vad si treapta in care sta ventilatorul cand e pe auto, trece f repede pe 2 liniute, simt nevoia de macar 3 sau 4
    1 point
  10. Guys, deja o dati in chestii de genul "care o are mai mare?" si "eu am dreptate, tu nu" si poluati topicul degeaba.
    1 point
  11. Eu zic ca 278 sint imposibil de atins, dupa teste repetate in care am dus masina pana la a ramane imobilizata pe loc... Cei care nu au incercat insa cred ca e posibil ok incercati si report back, cu cat mai multi cu atat mai bine, facem cifrele mai relevante. E adevarat ca in testul meu cel mai agresiv (268km pana la imobilizare) am folosit si aerul conditionat cat mi-a permis masina (cand trece in Eco+ si turtle mode, nu mai permite) dar nu am incercat sa fac un record de km parcursi ci sa testez autonomia in conditii cat de cat reale.
    1 point
  12. Sa te bucuri de ea !
    1 point
  13. Acum cativa ani am patit la fel cu ambreiajul.Dupa un schimb de lichid, pompa nu mai aerisea circuitul. Apoi la vreo 6-8 luni schimbam pompa de ambreiaj. In timp am spart de doua ori rulmentul de presiune. Acum exact un an si 30k km, si schimbarea volantei, totul pare ok. Pompa veche mai lasa lichidul sa treaca prin ea? Tu acum probabil ai spart rulmentul de presiune. P.S. de ce lumea ii spune “volant” dar foloseste genul feminin? Adica este: o volant- doua volante? Suna foarte ilogic si neromanesc
    1 point
  14. Asta cu pistolul de aer cald e din categoria WD40 folosit ca decontaminant. Da, are efect, dar eficienta e redusa. Eu am luat Solution Finish (recipientul mic, am suprafete mici de retusat), o sa il aplic zilele viitoare si voi face poze before/after si revin cu update in primavara (masina va ramane in aer liber, nemiscata, probabil nespalata peste iarna)
    1 point
  15. Practic acel cut-off line este versiunea corecta de iluminat. Faptul ca pana acum era realizat foarte greu se datora surselor de lumina care nu se puteau focaliza corect. Filamentul sau descarcare cu gaz, nu are forma punctiforma. Acea scadere progresiva a luminii in lateral poate sa deranjeze in anumite cazuri, atunci cand esti in unghiul respectiv.
    1 point
  16. Nu este adevarat. Balansararea este necesara periodic. https://en.wikipedia.org/wiki/Battery_balancing - REZUMAT: Ai vazut acolo, zice "over the course of charge and discharge cycles, may be at a different state of charge (SOC)". Deci dezechilibrarea apare din utilizarea obisnuita, nu (doar) la inlocuirea unei baterii. > "Ideea e ceva de genul "de ce ti-ai dori ca toate celulele sa fie descarcate pt ca una din ele e mai descarcata?" Nici asta nu este adevarat. Ideea este alta: atunci cand celulele incep sa ajunga la 100% la incarcare, nu vor ajunge toate simultan, pentru ca ele au caracteristici usor diferite (capacitate, rezistenta interna, rata de autodescarcare). Ideea este ca BMS incetineste sau opreste incarcarea la celulele care au ajuns deja la 100% si asteapta ca si cele mai "lente" sa ajunga. > "bateriile nu se pot incarca la 100% oricum, si nici descarca la 0%, chiar daca ne zic ele ca sint la 0 sau la 100%" Celulele trebuie incarcate pana la un nivel la care diferentele de State Of Charge sunt scoase in evidenta accentuat prin diferentele de tensiune de pe celule. Cand apare 100% pe bord, bateria este suficient de incarcata pentru ca BMS-ul sa poata "vedea" diferentele dintre celule si sa poata face balansarea" > "balansarea se face absolut tot timpul," Exista mai multe tehnici de balansare. Una dintre ele este, intr-adevar, "active balancing", cand balansarea se face tot timpul. Dar din motive de costuri si fiabilitate, nu se foloseste pe auto. Ar fi extrem de scump avand in vedere numarul mare de celule in serie. Chiar si Tesla foloseste "passive disspative balancing". Asta se face doar la sfarsitul ciclului de incarcare. Comparatie active vs. passive balance: https://liionbms.com/php/wp_passive_active_balancing.php > "Despre calibrare merita citit si articolul asta: http://recell.ro/calibrare.php" Acolo se vorbeste despre CALIBRAREA indicatorului SoC. Aia nu are nici o legatura cu ECHILIBRAREA celulelor.
    1 point
  17. Bravo, bravo! Azi m-am dus la incarcat si langa eGolfu meu ma trezescu cu inca 2... m-am si speriat naiba, am zis ca nu vad bine, era unu alb si unu negru Legat de retrofituri: - pai haideti pe topicul aferent, ca bate vantu pe acolo, eu am incercat ceva dar fara reactii, ia uite ce frumos arata stopurile alea pe spate: - pe de alta parte, cred ca ar fi mai normal/util sa discutam de aceste retrofituri pe sectiunea de Golf VII (de Golf 7.5 nu am vazut sa existe ceva special) si sigur vom avea cu cine schimba opinii si informatii. De ex, acolo vad ca multi au schimbat deja stopurile spate - legat de folie, vezi ca am explicat eu diferentele intre folii, postat masuratori de opacita - dar hai sa marturisesc ca am pacatuit si am montat folia... ceramica, ca deh, boieria cu cheltuiala se tine, si pe spate si pe fata ( pe fata Air80). Am pus 5% (cea mai intunecata) pe spate, dar recomand urmatoarea (15% parca), e mai ok. In rest, culoarea masinii tale e superba, mi-as fi dorit si eu, dar costa in plus, si am vrut sa ies cu masina in sub 18000 cu tot cu costul tichetului rabla. La tine cat a fost halatul in final? Ai optiuni multe in orice caz. - cheia: da, am raportat si eu ca e trista rau, ca aspect si feeling, si se mai si zgarie din senin, oricata grija ai de ea. Am identificat niste chinezarii, daca vrei: - husa gen piele: https://www.aliexpress.com/item/32976138588.html sau https://www.aliexpress.com/item/4000862341314.html sau https://www.aliexpress.com/item/32812735973.html - ornamente cromate pt cheie: https://www.aliexpress.com/item/4000270641644.html sau https://www.aliexpress.com/item/32867171293.html sau https://www.aliexpress.com/item/32957496142.html - retrofit camera pt parbriz cu care s-ar putea apoi rezolva Lane Assist, sign Assist, DLA etc (aici ar fi interesant daca un coleg cu acces ETKA ne poate spune codul camerei de pe eGolf): https://www.aliexpress.com/item/4000322003391.html - retrofit mufe USB spate, reviewuri f f bune: https://www.aliexpress.com/item/4000884249717.html
    1 point
  18. 2006 - cumparat masina 07.2010 reincarcat inslatia de AC fara nicio reparatie 03.2011 / 73.000 km schimbat frei-ul de la alternator (incepuse sa huruie cand miscam volanul) 05.2011 / 74.500 km reincarcat instalatia AC fara nicio reparatie (nu au detectat nici o neetanseitate). 07.2011 / 75.500 km schimbat un o-ring la o imbinare (pe unde pierdea lichid de racire instalatia de aer conditionat). 06.2012 / 86.000 km schimbat bucsele de la bara stabilizatoare (febi germany 14718 / 1JO 411 314 T) 09.2013 / 99.000 km schimbat buton reglaj oglinzi (s-a rupt) ~ 240 lei 09.2013 / 99.000 km schimbat contact frana ~ 30 de lei 2017 130.000 schimbat bucsele de la bascula. 2018 135.000 prima eroare la motor in 12 ani. Am schimbat supapa EGR (avea membrana sparta) 2018 135.000 schimbat o bucsa la electromotor (nu revenea rotita de pe volant de fiecare data cand pornea motorul si caraia jumatate de secunda). 2018 138.000 schimbat: articulația cu bila de lângă caseta de direcție stânga + cap bara dr (burduf spart) 2019 144.000 schimbat: flanse amortizoare fata, intrerupator-contact frana (al II-lea), Acumulator 77 Ah Varta (al II-lea) 2020 Reconditionare turbo garantie 12 luni pana in Ianuarie 2021. (turbo KP39)
    1 point
  19. Show must go on... Ieri am schimbat pompa de ambreiaj, de fapt alaltăieri, ieri am luat mașina. Mi-a spus mecanicul că după schimbarea pompei și aerisirea cilindrului pedala de ambreiaj a rămas tare, ceea ce înseamnă că de fapt e dus și rulment sau placa de presiune. L-am întrebat dacă pot pleca în concediu cu ea, dar mi-a zis că pot rămâne oriunde. Plec din service, schimba normal, dar într-adevăr pedala mai tare si spre sfârșitul cursei tare de tot. Mă duc până la nevastă mea să iau Golful, totul normal, dar parcă intra din ce în ce mai greu în viteză. După ce am rezolvat cu Golful am făcut schimb de mașini și am plecat spre casă. La prima intersecție pedala a ramas jos și a refuzat să cupleze treapta întâi. Claxoane în spate, pun avariile, scot mâna pe geam, cu foarte mare greutate a intrat a treia și am reuși să plec de pe loc... nu vreți să știți ce era la gura mea. Bineînțeles că până acasa am mai prins trei intersecții și trei serii de claxoane. În plus strada face o curbă strânsă, iar înainte de ea, am oprit motorul si mașina... aooi am sunat un vecin și am tras-o până în fața porții. Vineri vine platforma și o duc în service. Devizul informativ la ambreiaj complet este aproximativ 2.500 lei plus manopera, dar sper ca volant să fie bună și să scap o idee mai ieftin. Recapitulez: schimb plăcuțele de frână și lichidul de frână, preventiv, să am bază pe frâne în concediu => pedala de ambreiaj care mai rămânea la jumătate câteodată, rămâne jos și schimb pompa de ambreiaj => cu pompă nouă descopăr că placa de presiune sau rulmentul sau amândouă sunt defecte!!! Cum naiba nu am avut un simptom până acum. In al doilea rând ambreiaj picat la 145.000km mi se pare cam puțin prea repede. Un mecanic mi-a zis că pompa de ambreiaj ar fi cedat din cauza ambreiajului defect, iar cu pompa nouă, a făcut presiune cum trebuie și de aia nu a mai intrat în viteză. Apoi că pompa defectă a mascat de fapt ambreiajul defect. Acum gândind negativ pot spune că dacă nu umblam la lichidul de frână, nu "ceda" ambreiajul. Gândind pozitiv pot spune că "bine" că s-a întâmplat aici si nu pe Transalpina. To be continued...
    1 point
  20. Mai punem cateva poze dupa spalare. Cum spuneam mai sus, zilele acestea voi merge la @C Z R pentru cativa caluti/nm in plus. Voi reveni cu rezultate. Cum ar spune colegul @lambda_dryver (al carui topic il urmaresc cu placere) .. #staytuned
    1 point
  21. Este ok, eu numai acest model mi-am luat la masinile mele.
    1 point
  22. Salutare, Work in progress... astfel astazi mergem la doctor deoarece cineva ne tot bate bate la usa ✊ si este din ce in ce mai insistent :)))). Am decis sa aleg un kit ambreiaj + volant Luk, ulei OE pentru cutia de viteze si daca tot suntem la doctor am zis sa rezolv si un uruit de rulment /chitait din zona curelei de accesorii, iar pe cale de consecinta le inlocuim. In rest, foarte multumit de masinuta si de ceea ce ofera. Pe viitor, dupa ce isi revine bugetul un pic, mai umblam si pe la interior pentru o navigatie, iar cea castigatoare la recomandarile colegilor cred ca este RCN210. Drumuri bune!
    1 point
  23. Varianta 1: Incarcare zilnica 70% - 80% => SoC mediu 75% Varianta 2: Incarcare 30% - 80% => SoC mediu 55% E de preferat Varianta 2 pentru ca SoC mediu e mai mic.
    1 point
  24. Se pare ca nu au cum sa fie legale pe fata, nici 90, nici 80. Am mai vorbit cu cativa montatori si toti mi-au zis acelasi lucru: dupa 2003, cam toate masinile au geamurile pe fata cu tenta, si nu se mai incadreaza in cei maxim 70% transparenta. Exceptii posibile, Loganul. Acesta e rezultatul la eGolful meu, deci nu se poate pune nici 90 legal Air90 are de fapt o opacitate de 16%, nu de 10% asa cum s-ar intelege aparent din denumire. M-as mira ca la colegul chiar sa iasa 70%.... nu are cum practic.
    1 point
  25. Pana la resetul obligat, aveam 8.1% media si niciodata nu vedeam mai mult de 890km range (bineinteles, teoretic). Tot de plictiseala, am spalat alcantara de pe volan si scaune. O supriza placuta este modul in care se prezinta volanul dupa 2 ani, timp in care nu a fost menajat sau intretinut in vreun fel anume.
    1 point
  26. Mi-au sosit covorasele de cauciuc, originale. Sunt foarte groase si grele, se simte ca sunt de calitate. Totusi, mai mult imi plac cele textile, mi se par mai calde si parca mai in ton cu restul masinii. Atasez cateva poze pentru comparatie. Evident ca la iarna le voi pune pe cele de cauciuc.
    1 point
  27. Merita si ea o spalare, degresare si ceara solida. Apoi cateva poze rapid, ca ii sade bine curata
    1 point
  28. Eu prefer sa-l schimb mai des pana nu se depreciaza f. mult.
    1 point
  29. Salut, vezi ca acel VAG Group, ca producator de piese, nu are legatura cu produsele OE VW. Parerea mea e sa te uiti la Sachs, Bilstein, KYB, Lesjofors (nu neaparat in ordinea asta)
    0 points
  30. Sa te bucuri de ea! Am vazut topicul de cand l-ai pus, abia insa am apucat sa citesc tot. Te apreciez pentru rabdare, si ma bucur ca n-a fost ceva mai grav la pompa.
    0 points
  31. Intai sa faca actiuni pe cei cu folie "neagra" pe fata.. abia apoi poate se vor lua si de ceilalti. Si pana sa ajunga sa fie deranjanta o folie albastruie pe fata, au multe alte controale de facut pt alte probleme, asta fiind complet neimportanta pe langa altele, dar sa n-o dam in offtopic Eu am Air80 si daca nu bate soarele in ea, n-o observi. Poate doar cu ochelari polarizati cum ai spus tu. Dar altfel e de "bun simt" si o recomand pt protectie UV.
    0 points
  32. Pana la urma masina a inceput regenerarea la pragul de 999 minute. Kilometrii parcursi erau 1150 Km si mai era loc de inca vreo 500 km pana se atingea pragul de funigine pentru incepera regenerarii. Am facut cu un plin 1300 km, dupa care am alimentat. Consumul la pompa a fost 5.22 l/100 km. CBBB 170 HP + DSG
    0 points
  33. Cu incarcarea nu e greu. Am testat sambata la o priza obisnuita din casa si functioneaza, deci am impamantare. Trebuie sa leg un fir in panoul de sigurante si sa scot o priza afara in curte. Asta ar fi varianta low cost, avand in vedere ca stau in chirie la casa momentan. Intr'o zi cu soare cand voi avea casa mea, probabil voi incerca si un bransament trifazic. Dar cine stie ce va mai fi pana atunci. Intre timp, nu ma deranjeaza sa incarc chiar si la Renovatio cu 2 lei /kwh. Practic inseamna aprox 60-70 de lei un plin, cu care merg 250 km. Mai mult decat rezonabil.
    0 points
  34. Am montat si eu anvelopele de iarna. Bineinteles am degresat, curatat si siliconat rotile de vara, sa stea bine acolo la intuneric. Am degresat cu spray dedicat discurile, si acum sunt si eu pregatit ptr iarna... Care sper sa fie una usoara.
    -1 points
  35. Am pus azi ptr prima oara un aditiv ptr benzina Sonax, prima impresie, super, motor silentios, trage normal, relanti silentios, stabil.
    -1 points
  36. -1 points
  37. @cascadoru, eu cred ca este mai mult decat atat, pe baza experientei unui prieten. Becurile acelea sunt niste LED-uri, putin probabil sa se defecteze asa usor. As spune ca trebuie investigata inclusiv mufa de la calculatorul airbag-ului, daca nu cumva s-a infundat scurgerea condensului de la clima si a udat putin respectiva mufa.
    -1 points
  38. Dintre Ravenol VMP, Liqui moly, Valvoline(mi s-a parut un ulei contrafacut din cauza ambalajului), Motul, Shell (0w-30), Audi Longlife III 5W-30 (original), cel mai bun ulei in opinia mea este, cel original. Din pacate nu se mai fabrica si voi reveni fara nicio urma de indoiala la Ravenol VMP USVO. Nu recomand Shell pentru ca este prea subtire iar in cazul meu avand tachetii mai uzati, motorul a devenit mai zgomotos. De luat in calcul este si filtrul de ulei. MANN a devenit o marca mult prea comuna si nu mai este de calitate. Folosesc numai MAHLE si mi s-a parut si mai ok filtrul de la Purflux.
    -1 points
  39. Ar fi bine sa fie lipituri reci, dar la o masina de maxim 5 ani vechime putin probabil. Codul de piesa respectiv nu se gaseste in stocul dealerilor de piese, deci nu se cauta, asta ar fi inca un argument ca nu acolo este problema. Sa ne spui cum s-a rezolvat, sa invatam din experienta ta.
    -1 points
  40. Ce sa zica si ei....cand nu stiu...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!