Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.09.2020 în toate secţiunile
-
Show must go on... Ieri am schimbat pompa de ambreiaj, de fapt alaltăieri, ieri am luat mașina. Mi-a spus mecanicul că după schimbarea pompei și aerisirea cilindrului pedala de ambreiaj a rămas tare, ceea ce înseamnă că de fapt e dus și rulment sau placa de presiune. L-am întrebat dacă pot pleca în concediu cu ea, dar mi-a zis că pot rămâne oriunde. Plec din service, schimba normal, dar într-adevăr pedala mai tare si spre sfârșitul cursei tare de tot. Mă duc până la nevastă mea să iau Golful, totul normal, dar parcă intra din ce în ce mai greu în viteză. După ce am rezolvat cu Golful am făcut schimb de mașini și am plecat spre casă. La prima intersecție pedala a ramas jos și a refuzat să cupleze treapta întâi. Claxoane în spate, pun avariile, scot mâna pe geam, cu foarte mare greutate a intrat a treia și am reuși să plec de pe loc... nu vreți să știți ce era la gura mea. Bineînțeles că până acasa am mai prins trei intersecții și trei serii de claxoane. În plus strada face o curbă strânsă, iar înainte de ea, am oprit motorul si mașina... aooi am sunat un vecin și am tras-o până în fața porții. Vineri vine platforma și o duc în service. Devizul informativ la ambreiaj complet este aproximativ 2.500 lei plus manopera, dar sper ca volant să fie bună și să scap o idee mai ieftin. Recapitulez: schimb plăcuțele de frână și lichidul de frână, preventiv, să am bază pe frâne în concediu => pedala de ambreiaj care mai rămânea la jumătate câteodată, rămâne jos și schimb pompa de ambreiaj => cu pompă nouă descopăr că placa de presiune sau rulmentul sau amândouă sunt defecte!!! Cum naiba nu am avut un simptom până acum. In al doilea rând ambreiaj picat la 145.000km mi se pare cam puțin prea repede. Un mecanic mi-a zis că pompa de ambreiaj ar fi cedat din cauza ambreiajului defect, iar cu pompa nouă, a făcut presiune cum trebuie și de aia nu a mai intrat în viteză. Apoi că pompa defectă a mascat de fapt ambreiajul defect. Acum gândind negativ pot spune că dacă nu umblam la lichidul de frână, nu "ceda" ambreiajul. Gândind pozitiv pot spune că "bine" că s-a întâmplat aici si nu pe Transalpina. To be continued...5 points
-
3 points
-
3 points
-
Cand a fost configurata si cumparata masina, a venit cu jante 16 sau 17. Daca cel care a luat-o punea jante optionale de 18, ai fi avut si 18. Atat. Tie cei de la RAR ti-au pus ce era in CoC, cu care a venit masina. Poti sa le spui tu ce vrei, ei vor face ce trebuie. Daca iti doresti sa pui jante pe 18, mergi la o reprezentanta VW din Romania (de preferat sa suni inainte) si te intelegi cu ei sa iti dea o foaie care sa ateste faptul ca poti pune si jante pe 18inch si cu aceea te duci la RAR si vor adauga acest lucru suplimentar. Succes! Am si eu un prieten cu Passat B8 Sedan cu motor de 190cp si jante pe 18, dar asa a configurat-o neamtu', asa e trecut in CoC respectiv in carte2 points
-
2 points
-
Salutare! Incerc sa-i redau viata la acest topic, n-am mai postat de mult timp. Masina a implinit trei ani de cand o am pe mana. Nu m-a dezamagit niciun moment de la 183k km pana la actualii 260k km; dar s-a si bucurat de intretinere corespunzatoare. Singurele problema a fost garnitura de chiulasa, dar tinand cont de nr de km ma asteptam. Acum sa enumar niste mici schimbari ce le-am facut la masina. Aveam teava goala cap coada, dar intre timp am ramas fara certificat( din pacate nu conduceam eu, aici frustrarea si mai mare ). Asa ca, am pus DPF la loc cu evacuare oem ( expirase si ITP-ul intre timp, asa ca nu am avut incotro). Nu sunt fan diesel cu teava goala, dar acest common rail in ture se auzea destul de bine + ca nu era acel sunet de "bufnita" pe care-l auzi la majoritatea diesel-urilor. Multa lume ma intreba daca e benzinar :)). Intre timp, am schimbat si discurile fata spate ( ATE Powerdisc ) + placute ceramice. As fi vrut ceva EBC, dar nu am avut fondul necesar la momentul respectiv. Am schimbat si bieletele ( Lemforder ) cu bucse pline de audi TT, desi nu erau necesare bucsele. M-am pricopsit si cu o suspensie sport reglabila EIbach Prostreet pe care am coborat-o la maximum si daca tot am schimbat suspensia, am schimbat si flansele cu unele noi. Finala era destul de ruginita, asa ca am schimbat-o cu o finala sport, nu e vreo firma aparte, dar are tipsurile exact pe placul meu. Cel mai mare cadou pentru masina au fost jantele Oz Ultraleggera 8,5 J, ET 45 cu semislickuri Nankang Sportnex NS-2R. Cauciucuri ce tin foarte bine pe uscat, dar pe umed trebuie sa merg foarte usor. Cam atat despre ea. Interiorul trebuie retapitat din cauza acelui velur care s-a tocit si are aspect de murdar. Vopseaua e sarita in anumite portiuni, dar cu toate astea, tot i-am mai facut cate o corectie + o ceara corespunzatoare. Urmeaza sa corectez toate elementele ce necesita revopsire si sa-i pun downpipe-ul la loc pentru ca la putina fugareala, simt cum e sugrumat motorul. Cand aveam dpf off era ok... stiu ca o sa-mi iau hate ca e bomba nucleara sau mai stiu eu ce, dar incerc sa evit aglomeratiile si compensez cumva prin mersul cu bicicleta in Bucuresti :)). Planuri mari nu prea mai am cu ea la capitoul upgrade-uri deoarece am in plan sa trec la Cupra 5f in viitorul apropiat; asadar ma bucur de ea asa cum e. Cheers!2 points
-
Dupa 3 luni de la achizitie si aproape 7000 km parcursi (aproximativ 80% in extraurban), consider ca masina a fost alegerea corecta. Motorul este suficient pentru nevoile mele, pachetul R-line (pe alb) arata din 2020, nu stiu sa fie o optiune pe care sa regret ca nu am adaugat-o configuratiei mele. Am inceput sa ma gandesc deja la schimbul de ulei sau mai bine zis daca sa il schimb dupa 15.000 km (inca mai caut opinii, investighez). Au venit si numerele intre timp, aveam si prinderile luate de ceva ani, iar cu marginile negre sterse (ajutat de acetona) masina are un aspect 'clean', mai ales in partea din spate. Ma impac foarte bine cu spalatoriile self service, ajutat bineinteles de ceva produse dedicate (solutie prespalare de la Valet pro si Elixir-ul de la Carpro fiind cele mai folosite) - atasez si o poza din seara asta dupa o racorire. Si ca sa nu ma plictisesc, am comandat la inceputul saptamanii trecute un nou volan (modelul folosit incepand cu modelul T-Cross, descoperit recent si pe Tiguan facelift) de la need4street.de, volan care a ajuns astazi si de care sunt foarte multumit. Am ales modelul cu piele perforata, fara incalzire, model pe care il descoperisem pe un Passat GTE in showroom-ul PBN la momentul lansarii comenzii mele. Ramane sa caut si airbag-ul aferent impreuna cu rama care contine logo-ul R-line (daca aveti ceva idei, ar fi de ajutor). Drumuri bune!2 points
-
Eu i'as ura baterie mereu intre 20% si 80%, ca incarcarea pana la 100% cica dauneaza2 points
-
Fix ce zice @detinator am patit si eu si asa este. Legal, Air 80 sau 90 pe fata nu se poate. Ca o pui si diferenta este insesizabila si politistii nu-ti spun nimic, e una. Dar daca ti-a luat talonul si esti obligat sa faci ITP la RAR, mi-e greu sa cred ca il poti lua. Acolo vor pune aparatul ca cel din poza de mai sus si se va vedea ca nu se incadreaza in limite. Asta nu inseamna ca nu o recomand, eu si multi prieteni am pus-o si este foarte buna pt protectie solara, nici vorba sa fie inchisa la culoare, este chiar albastra cand bate soarele in ea, nu inchisa.2 points
-
2 points
-
1 point
-
Imi place "impostorul" tau mai mult decat multe 2.0tdi-uri cu incercari de RS6 Jantele imi plac foarte mult, iar modificarile sunt de bun gust. Like! ?1 point
-
2006 - cumparat masina 07.2010 reincarcat inslatia de AC fara nicio reparatie 03.2011 / 73.000 km schimbat frei-ul de la alternator (incepuse sa huruie cand miscam volanul) 05.2011 / 74.500 km reincarcat instalatia AC fara nicio reparatie (nu au detectat nici o neetanseitate). 07.2011 / 75.500 km schimbat un o-ring la o imbinare (pe unde pierdea lichid de racire instalatia de aer conditionat). 06.2012 / 86.000 km schimbat bucsele de la bara stabilizatoare (febi germany 14718 / 1JO 411 314 T) 09.2013 / 99.000 km schimbat buton reglaj oglinzi (s-a rupt) ~ 240 lei 09.2013 / 99.000 km schimbat contact frana ~ 30 de lei 2017 130.000 schimbat bucsele de la bascula. 2018 135.000 prima eroare la motor in 12 ani. Am schimbat supapa EGR (avea membrana sparta) 2018 135.000 schimbat o bucsa la electromotor (nu revenea rotita de pe volant de fiecare data cand pornea motorul si caraia jumatate de secunda). 2018 138.000 schimbat: articulația cu bila de lângă caseta de direcție stânga + cap bara dr (burduf spart) 2019 144.000 schimbat: flanse amortizoare fata, intrerupator-contact frana (al II-lea), Acumulator 77 Ah Varta (al II-lea) 2020 Reconditionare turbo garantie 12 luni pana in Ianuarie 2021. (turbo KP39)1 point
-
A ajuns si bateria, comandata marti dupamasa. Am citit putin despre codarea ei cu VCDS si introducerea codului BEM. Pe masina am bateria OE tot Exide de 59Ah si 640 A, iar asta e o exide de 60Ah si 660A. Codul bem trebuia sa fie langa holograma, dar nu e. Insa am gasit stantat in plastic acel cod pe lateral, care are 11 cifre/litere. Acum, din cauza ca bateria e acelasi producator, si aproape aceleasi specificatii, sa las acelasi cod BEM? sau sa incerc introducerea acelui cod de pe lateral?1 point
-
Folosesti navigatia masinii in detrimentul Waze sau Google Maps? Eu nu ma pot obisnui cu ea, mai ales ca nu arata traficul in real time. Sau poate nu stiu eu cum sa o folosesc1 point
-
Te astept cu interes. Hai ca v-am tot incurcat, sunteti 3 BiTDI-uri saptamana aceasta1 point
-
Nu, pentru ca nici FEBI nu face vreun ulei. Oricum, se foloseste numai ulei OE.1 point
-
Frumos... visez la un v6 bitdi de ceva vreme... maybe next car... Suna bine un Stage1... cred ca urca bine spre 390-400cp (on the safe side) si undeva ij plaja 750-780nm...1 point
-
"Daca" sa schimbi uleiul la 15k? Mai ai dubii? Eu n as mai sta pe ganduri...1 point
-
Atunci toate sansele sa mai rezolve din ele. La fostul Golf am avut niste probleme cu sistemul de infotainment, am facut si filmare, au trimis si la fabrica si a ramas ca "va cautam noi". Ma bucur ca s'au mai actualizat si ei dpdv tehnologic1 point
-
Este ok, eu numai acest model mi-am luat la masinile mele.1 point
-
Asa este, aveti dreptate toti ?. M am oprit la o Varta Silver Dynamic de 70 Ah cu AGM su 760A. Cat despre data de fabricatie, este " la noroc" ... ca nu mi spune nimeni inainte... am sunat in 3 locuri ?1 point
-
In grupul VAG orice masina care este fabricata din luna 06 a anului curent poarta denumirea comerciala de My Year 2021. In cazul tau, masina este produsa undeva in 2012 incepand cu luna Iunie, deci poarta denumirea comerciala de Model 2013. Masinile care au fost produse din 06.2013 au numele comercial de Model 2014, dar nu este cazul tau. Ar fi avut relevanta la tine, era alt cod pentru uleiul de la cutie.1 point
-
Corectiile de la 3.200rot/min nu sunt reale, acelea sunt doar niste "freze-uri" de la turatii mai joase, daca facea masuratori cu VCDS-ul acesta stia sa afiseze direct 0.00g/str. Corectii calculeaza ECU (cel putin le afiseaza in real time) pana la aproximativ 1.400rot/min, mai sus acestea nu se mai afiseaza, oricum nici n-ar avea relevanta in turatie.1 point
-
Ba da. Pretul e mai mic decat pt G7. Sau la acelasi pret sunt optiuni mai multe. Si daca ei sunt tampiti, sau au taiat din costuri, sau au facut nu stiu ce sondaje, etcetera, si n-au mai pus suport pt ochelari sau nush ce telescop care nu afecteaza functionalitatea masinii asta inseamna ca G8 nu e buna ca masina? Eu am vrut un Golf ieftin nou si ma orientasem pt un G7. Cand am vazut ca e la acelasi pret cu G8 si fabricate acu un an sau 2, alegerea unui G8 a fost clara.1 point
-
1 point
-
OMV Petrom instalează în benzinăriile sale zece staţii de încărcare rapidă pentru maşinile electrice în parteneriat cu Enel. La finalul anului 2021, numărul va ajunge la 401 point
-
1 point
-
Din pacate asta nu se intampla in practica. La curenti de incarcare mici, si auto-incalzirea bateriei este mica. Nu toate. De ex. VW e-Golf, e-Up, Nissan Leaf (si or mai fi si altele), nu au incalzire/racire la baterie. Tensiunea nominala nu este tensiunea la 80% ci este tensiunea MEDIE pe durata unei descarcari. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Si mai este un aspect: Bateria este formata dintr-un sir de celule (grupuri serie-paralel). Celulele nu au capacitate "chimica" identica din fabricatie. Ba chiar unele celule se descarca mai rapid decat altele (rata de auto-descarcare diferita sau rezistenta interna diferita). Capacitatea totala a unui sir de celule este limitata de capacitatea celei mai slabe celule din sir. Cand cea mai slaba celula ajunge la (aproape) 0%, descarcarea intregii baterii trebuie intrerupta, chiar daca celelalte celule ar mai avea energie in ele. Ca sa se minimizeze efectul diferentelor intre celule, acestea trebuie periodic re-echilibrate, ajustate individual ca sa fie toate la acelasi % SoC. BMS-ul (Battery Management System) face echilibrarea individuala a celulelor (Balancing) la incarcare, la 100%. De aceea as zice ca este necesar ca macar o data la 2 - 3 luni sa fie incarcata pana la 100%, pentru ca BMS sa poata sa refaca balancing intre celule.1 point
-
Salutare, avand in vedere ca masinile electrice au baterii Li-Ion principiile de incarcare si uzura sunt indentice cu cele ale telefoanelor si nu numai (am punctat telefon pt ca e un device uzual. Exista destule aplicatii pt telefoane care indica uzura bateriei si calculeaza ciclurile de incarcare, aplicatii care si in varianta gratuita furnizeaza informatii precise. Pot furniza in privat numele aplicatie pe care o folosesc) "Viata" unei baterii este calculata in cicluri de incarcare. 1000 respectiv 2000 de cicuri de incarcare fiind valori uzuale pentru bateriile din comert (ne-profesionale sau heavy duty). Orice baterie are tensiunea nominala (adica de 3.6V, 3.65V sau 3.7v pt Li-ion) la o incarcare de 80%). Cand trece de acel punct incepe sa "indese" electroni, rezultand caldura excesiva si automat uzura la curenti mari de incarcare (curenti de incarcare sunt relationati la capacitatea bateriei notata cu litera C. pt o baterie de 5000 mhA, o incarcare la 5A ar insemna 1C. Bateriile Li-ion suporta, pana la 80% incarcari la 3C-5C fara probleme, cu control termic al incarcarii.). Uzura mare apare cand se trece de pragul de 80%. Bateriea(aici ma refer la tensiune/Voltaj care scade odata cu consumarea bateriei) nu este liniara, distanta parcura cu energia din intervalul 100%-80% nu va fi egala cu distanta parcursa cu energia din intervalul 30%-10%, zona unde tensiunea in baterie scade neliniar. Uzura apare si la utilizarea bateriei sub 20%, uzura ce se accentueaza cum se apropie de 0%. Aplicatiile de mobil mentionate mai sus raporteaza pana la 0.2 cicluri de uzura pt incarcarile de sub 5% pana la 80% restul pana la 1 ciclu de uzura fiin atribuit intervalului 80%-100%. Intre 20%-80% uzura fiind 0.1 cicluri de incarcare (teoretic se prelungeste viata bateriei de 10 ori, acesta fiind un caz ideal, in realitate mai apar si alti factori) De aici si recomandarile exitente cat si timpii mici de incarcara pana la pragul de 80%. Legat de distrugerea bateriilor la temperaturi joase: un sistem de incarcare "Destept" incepe incarcarea la curenti mici, dand timp elementilor chimici din baterie sa se "Dezmorteasca" sa ajunga la temperatura si tensiunea la care se pot atinge curenti de incarcare de minim 1C. Sunt convins ca masinile electrice sunt echipate cu asa ceva, pompa de caldura in acest caz scurtand timpul de incarcare pt ca se ajunge mai repede la temperatura optima pt incarcare rapida.1 point
-
La o baterie de 30 kWh, un ciclu complet se numara cand ai incarcat si apoi descarcat 30 kWh. NOTA: Ca sa descarci 30 kWh, trebuie sa incarci in baterie vreo 33 kWh pentru ca eficienta energetica Li-Ion la 25 gr. C este cam 90%. Asta in plus pe langa eficienta electrica a incarcatorului, care mai e si aia 85% - 95% in functie de putere. Producatorii de BEV-uri nu pot sa faca overprovisioning de 20% din cauza costurilor. Bateriile de pe e-Golf / e-Up au overprovisioning aprox 12%, cele de pe ID3 au doar 7%. Una dintre formele de degradare este uzura calendaristica. Bateria se uzeaza in timp cu atat mai repede cu cat nivelul de incarcare MEDIU (SoC, State of Charge) este mai mare. O baterie ciclata intre 20% - 80% va avea SoC mediu 50% si se va invechi mai putin decat o baterie ciclata intre 70% si 80% (SoC mediu 75%). La un SoC mediu REAL de peste 70% apare o accelerare a uzurii. Tinand cont de overprovisioning, asta ar cam corespunde la 80% pe bord. Incarcarea unei baterii reci, sub 0 C, o uzeaza ireversibil. Aviz celor care au masini fara management termic. Descarcarea nu o uzeaza mai tare ca de obicei, dar eficienta energetica este mica si nu mai poti extrage decat vreo 70% din energia incarcata, restul se disipa sub forma de caldura pe rezistenta interna crescuta a bateriei. Sub 10% si peste 90% SoC apar niste fenomene daunatoare si e bine de evitat, pe cat posibil. Nu pateste nimic daca o duci la 100% de cateva ori pe an, dar NU zilnic. Ca sa nu fii tot timpul prea aproape de extreme, o exploatare intre 40% si 80% este foarte buna.1 point
-
1 point
-
Intr un final am reusit, dar greu... Am desfacut supapa metering de pe pompa, conducte de la rampa, injectoare, filtru si intr un final a pornit. Primele impesii dupa reconditionarea a 3 injectoare (unul il aveam nou) -Scapat de rontanit -Nu mai balbaie dupa ce se incalzeste -Motorul parca are un sunte mai frumos -La rece, daca turam motorul in gol, aveam o intrerrupere, aceasta a disparut. La injectoare partea piezo a fost ok, mecanic au avut cateva probleme si au fost inlocuite catevva piese, reglat si generat coduri noi. Dupa montare am scris noile coduri si dupa un pic de chin a pornit. Consun 0.2l/h la relanti fara consumatori.1 point
-
Pana la resetul obligat, aveam 8.1% media si niciodata nu vedeam mai mult de 890km range (bineinteles, teoretic). Tot de plictiseala, am spalat alcantara de pe volan si scaune. O supriza placuta este modul in care se prezinta volanul dupa 2 ani, timp in care nu a fost menajat sau intretinut in vreun fel anume.1 point
-
Din pacate TDI ramane consacrat la consum ulei.. Am la munca Skoda Superb 3 2.0 190cp, 2019! - consuma 1.5-2l la 10k km. La reprezentanta au spus ca totul e ok si sa nu ne facem griji.. Idem cu Skoda Rapid 1.6 si 1.4 Tdi, dar mai usor.. gen 1l->15k km. Dar vorbim de masini care au un mers alert mai tot timpul. Din pacate pt vw, la renault uitilizate in acelasi regim nu trebuie sa completezi. Pana la urma nu e un mare deranj sa completezi cu ulei cand te atentioneza, odata la 7-8-10k km. Cat despre electrice, am ales BMW i3 in detrimentul la ID3. Calitatea la materiale mi s-a parut mult peste ID3. Vw a incercat sa ofere o putere mai mare, o baterie mai mare, dar a facut economie in celelalte parti, inclusiv la calitatea materialelor de la interior.1 point
-
Azi abia am așteptat să termin serviciul și să mă apuc de treabă, întrucât primisem eleronul vopsit. Am spălat hayonul, l-am degresat cu alcool izopropilic, la fel și eleronul după care am pus bandă dublu adezivă de la Bison. Apoi am mers la mașină și după cateva potriviri ochiometrice, l-am pus pe poziție și l-am apăsat. A iesit aproape perfect cu un decalaj minor, cam de 1mm în partea stângă. O să îl las așa și o să văd cum este. M-a "mâncat" să pun bandă de hârtie, deși era soare, dar am vrut să stea putin mai ferm prins. Apoi, din nou alcool izopropilic și o laveta, au făcut minuni. Și cam asta-i rezultatul final și încheierea kitului de R-line la exterior. Știu că diferențea nu este mare, dar pentru mine a contat foarte mult. Weekend fain să aveți1 point
-
Dacă nu vrei originale, fereşte-te de Ate şi cere oferte şi pentru Textar, TRW, Ferodo, Pagid sau Zimmermann, ordinea fiind aleatoare.1 point
-
Dupa 6 saptamani de la livrare, am terminat si cu rodajul, depasind 4.000 km. Au fost 1.265 de km facuti prin tara, de la Bucuresti la Cazanele Dunarii, Hateg, Transalpina si inapoi acasa. 4 persoane, un copil, bagaje cat incap in portbagaj. In continuare multumit de masina, motor capabil, avantajele cutiei de viteze sunt evidente. Referitor la consum, am reusit o medie de 6.92 l/100 km (masurata cu plinul facut la pompa, pistol oprit automat) la o viteza medie de 55 km/h. Pentru primii 641 km la o viteza medie de 58 km/h, consumul in bord era de 6.3 l/100 km (alimentat cu 42.71 litri, adica undeva la 6.66 l/100 km consum mediu real), iar ulterior cei 624 km la viteza medie de 53 km/h au indicat un consum mediun de 7.1 l/100 km (alimentat cu 44.83 litri, respectiv consum real de 7.18 l/100 km).1 point
-
0 points
-
Merci de incurajari @Bogdan_wrc @detinator, masina e setata deja pe Max din aplicatia WeConnect, nu am schimbat acolo niciodata. Doar din statie modific curentul de incarcare. Revenind la masina, pana acum am facut 670Km cu un consum mediu de 10,4kWh/100km la o viteza medie de 42km/h. Lucrand de acasa de mai bine de 6 luni nu prea mai am unde sa o scot, si ma tot invart pe langa casa in timpul saptamanii. Doar in week-ends ce mai apuc sa ies pe ici pe colo cu mici treburi. In continuare am acelasi sentiment placut si relaxant atunci cand o conduc, si sincer ma indeamna la calm si la un mers linistit mai ales cand stiu ca ma pot baza pe ea la nevoie, asa frumos raspunde la comenzi. Sunt foarte multumit de alegerea facuta.0 points
-
Dieselgate: Martin Winterkorn, fostul CEO al grupului VW, va fi judecat pentru fraudă și constituire de grup infracțional0 points
-
Cum adica ? Vor scadea nivelul "performantelor" si vor investi "doar in confort" ? Ca eu nu vad asta . Faptul ca nu mai reusesc sa treaca testul elanului (chiar asa sa fie ?) sau ca rad toti de ei pe km77.com, si masina are un comportament mai prost cu aceeasi platforma MQB din 2012 e penibil. Si da. Eu vreau in continuare telescop la capota la VW. Am avut si la Opel Astra din 2005 si la G7 din 2016, de ce nu as avea in 2020? Dar ok, sa zicem ca e un mare moft burghez si ca nu prea ridic capota ca pun lichid de parbriz doar odata la cateva saptamani si uleiul nu-l verific niciodata , merg pe incredere. Suportul de ochelari in masina e un moft ? Cata lume foloseste ochelari de soare cand conduce ? Unde sa tin ochelarii ? in buzunarul de la usa, sau in torpedoul care nu mai are nici ala capitonaj... Deci nu am nici confort mai bun si nici tinuta de drum mai buna. Nici performante mai bune. Nici pret mai mic.0 points
-
Functioneaza si pe B6 cu kessy, testat pe masina personala, foarte folositoare functia Functioneaza si pe B6 cu kessy, testat pe masina personala, foarte folositoare functia-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00