Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.09.2020 în toate secţiunile
-
N-am mai scris de mai bine de o luna pe aici, timp in care masina a trecut de 7000km si a vizitat si 2 tari Despre masina: - dpdv dinamic se simte lipsa independentei pe spate in curbe, nu e o masina cu pretentii sportive chiar si cu DCC pe sport. - foarte confortabila la drum lung, am condus peste 12h fara nicio problema. In schimb pasagerii din spate au spus ca au dormit mai bine in passat - sistemul de infotainment are multe bug-uri, unele prea mari ca sa ajunga la client. Daca stie cineva unde se pot raporta bug-uri as fi recunoscator Am mai patit sa nu mearga butonul pentru modurile de condus si sa nu pot dezactiva start-stop. De obicei apar dupa mai multe ore de condus dar chiar si asa nu e ok sa fie atat de multe. La intoarcerea din Grecia am restat consumul "de la pornire" si s-au resetat toate, inclusiv cel de la alimentare Sper sa vina cu un update mai repede sa se mai rezolve din probleme. Consumul pe Bucuresti-Lefkada, 4 oameni si un portbagaj plin ochi (am scos plasticele din laterale ca sa incapa tot ). A fost putin aglomerat prin Bulgaria in schimb de la Salonic pana in Lefkada traficul a fost aproape inexistent (dupa ora 1 dimineata)9 points
-
4 points
-
4 points
-
Cum adica ? Vor scadea nivelul "performantelor" si vor investi "doar in confort" ? Ca eu nu vad asta . Faptul ca nu mai reusesc sa treaca testul elanului (chiar asa sa fie ?) sau ca rad toti de ei pe km77.com, si masina are un comportament mai prost cu aceeasi platforma MQB din 2012 e penibil. Si da. Eu vreau in continuare telescop la capota la VW. Am avut si la Opel Astra din 2005 si la G7 din 2016, de ce nu as avea in 2020? Dar ok, sa zicem ca e un mare moft burghez si ca nu prea ridic capota ca pun lichid de parbriz doar odata la cateva saptamani si uleiul nu-l verific niciodata , merg pe incredere. Suportul de ochelari in masina e un moft ? Cata lume foloseste ochelari de soare cand conduce ? Unde sa tin ochelarii ? in buzunarul de la usa, sau in torpedoul care nu mai are nici ala capitonaj... Deci nu am nici confort mai bun si nici tinuta de drum mai buna. Nici performante mai bune. Nici pret mai mic.3 points
-
2 points
-
Nu am mai scris de mai bine de 1 an in acest topic, deoarece pana in prezent nu s-a intamplat nimic iesit din comun. De la ultima interventie in service a Golf-ului 6 descrisa mai sus, masina a functionat impecabil si m-a deservit fara nicio alta problema, ajungand recent la 274.000 de km. Dar dupa cum aminteam mai demult, urmatoarea masina dupa Golf-ul VI Hatch trebuia sa fie un break si singura si unica varianta era Golf VII Variant. Daca tot incepusem cu ani in urma sa numar, pai logic ca dupa G5 si G6 trebuia sa vina G7 :) Iar timpul a trecut si nevoile familiei s-au schimbat recent si atunci a trebuit sa actionez. Prin urmare, cam de 1 luna incepusem cautarile mai serioase. Pana de curand oricum urmaream constant si mai umpleam timpul cu privitul anunturilor, zi de zi, insa venise momentul sa caut ceva pt mine. Si cum anul asta a fost si inca este unul memorabil, si cum in primavara lucrurile au amortit de tot, iar ulterior treburile au inceput sa se miste incet spre deloc, incepusem sa imi pun mari semne de intrebare oare cand voi gasi ceva sa fie pe placul meu ? Restrictii peste restricii, anunturile de la noi o luasera in jos bine de tot ca numar, de mers dupa masina personal prin tari vestice iesea din discutie, cei care aduc masini cam slabut, sa fie masina adusa pe trailer de afara din nou parea mai greu. Totusi incepusem sa iau in calcul cateva masini. Pentru ca pe de-o parte sa zicem ca oferte erau cat de cat, insa sa fie pe conditiile mele, putine...si din alea putine, sa fie si aproape de mine, sa nu bat tara si sa ajung la destinatie si sa ma trezesc cu surprize. Oricum, si "loco" am avut la unele surprize, deci iesea din discutie ideea de a bate km si pierdut timp si bani pe la cuca macaii. Ce cautam ? Golf 7 Variant, dupa cum am spus, sa fie minim 2015, diesel, Euro 6, cutie manuala si sa aiba neaparat tempomat, senzori parcare fata-spate, climatronic dual, incalzire in scaune. Excludeam categoric modelele cu DSG, trapa panoramica, 4motion si de culoare neagra. Deci din cele de mai sus, precum pretentii, arie de cautare, oferta de pe piata, vremurile curente, din start stiam la ce ma inham si ca e posibil sa dureze. Si mai este un aspect interesant: chiar daca treburile s-au mai miscat in ultimele saptamani la capitolul masinilor aduse, problema este ca se aduc in 80 % din cazuri masini vechi, de la 8-10 ani in sus, pentru ca sunt ieftine in Germania sau tarile vestice, mare parte a cumparatorilor din tara cauta masini vechi si ieftine, deci si asta era un factor suplimentar la sansa de a fi o masina adusa in tara care sa ajunga la mine si sa fie ok. Plus ca, ponderea Golf-urilor cu cutii DSG este mai mare decat cea cu manuale. S-au domnit si nemtii astia, ce sa zic. Ajunge in curand manuala sa fie optionala la achizitia masinii :)....sau poate deloc. Si am inceput eu fain frumos sa caut masini si sa merg sa le vad si normal ca le gaseam multe hibe, verificam istoricul de service (si nu pe Carvertical pt ca e o mare porcarie), ci cel de reprezentanta. Zeci de pagini intregi de istoric de service, probleme peste probleme, masini dubioase, care in anunturi aratau decent si la fata locului erau horror sau nu erau cum vroiam eu sa fie. Excludeam ideea de Octavia 3 break sau Seat Leon break sau Passat B8 break, pentru ca pur si simplu nu imi plac, nu doream altceva in afara de Golf, iar alte brand-uri pt mine nu exista. Asta e. Fiecare cu piticii lui. Ajunsesem la diferite parcuri auto in care erau expuse si modele de genul Octavia sau Passat, vanzatorul incerca sa ma convinga de ele, faceam stanga imprejur si plecam. Mereu am urat faze de genu cand eu ma duc undeva sa cumpar ceva, stiu ce vreau, stiu cum trebuie sa fie acel produs si cum il doresc eu si se incearca sa mi se prezinte nu stiu ce alternative. In secunda doi m-am carat de acolo, fara discutii si povesti. Intr-un final, am dat peste modelul de mai jos, pe care l-am si cumparat si tinand cont ca masina asta doresc sa o pastrez minim 7 ani, am preferat sa o cumpar dintr-o sursa mai sigura, cu km mai putini, sa nu mai vad ca plec cu 2 in fata kilometrajului din bord (cum sunt cele aduse, de toate is trecute bine de 200.000 de km), sa stiu ca pana la 200 - 250.000 de km ii fac eu, sa stiu ca nu trebuie imediat dupa ce iau masina, sa sar in costuri sanatoase de genul distributie, frane, ambreiaj etc etc. Pur si simplu sa o iau si sa incep sa o folosesc, iar pe parcurs ce vine, sa vina. Dar sa fie rand pe rand, in timp. Paranteza: nu am mai avut tangenta cu Aliat VW Targu Mures; nu stiu colegii de pe forum din Targu Mures daca au avut tangente cu acest dealer si ce experiente au avut; strict experienta mea cu acest dealer a fost una de nota 20. De la inceput pana la sfarsit. Oameni super profi, orientati total spre client, stiu sa asculte, stiu sa te lase in pace cand trebuie, iti ofera toate detaliile cap coada, orice vrei si ce nu vrei ti se pune la dispozitie. Super rapizi in a te ajuta. Extrem de occidentala experienta cu acest dealer. Si asta in comparatie cu dealerii de la Cluj (eu locuiesc de foarte multi ani in Cluj) si mi-a fost dat sa mai merg pe la reprezentantele grupului VAG. Deci cate fite, cate impresii, cate besini pot avea cei de la Autoworld din Cluj sau Compexit din Cluj, zici ca ei sunt D-zeii D-zeilor. ? Revenind la masina in cauza, este vorba despre un Golf 7 Variant, 2016, Euro 6, 1.6 TDI de 110 CP, Manuala, culoare Urano Grau, cumparata de la DasWeltAuto Targu Mures. Masina adusa din Germania in cadrul platformei lor la inceput de iulie, masina ce a fost in Germania pe leasing, iar in tara a ajuns cu rulajul de 132.200, cu cat am cumparat-o eu de fapt. Verificata si de catre mine pe partea de istoric de service, masina avusese ultima intrare la 120.000 pt filtre + ulei, placute si discuri fata-spate noi, lichid frana proaspat. Iar in rest, de-a lungul timpului, reviziile necesare. Surpriza placuta a fost ca torpedoul masinii era plin de acte si documente din Germania: facturile de service, documentele de leasing, chitante de la alimentari, bonuri de parcare. Cel care condusese masina lasase tot acolo. Ca dotari, masina pentru mine este ceea ce cautam, fara sisteme electronice in plus, fara briz-briz-uri extra, care in viitor sa imi scoata bani din buzunar daca s-ar defecta. Exterior: senzori parcare fata - spate, faruri ceata, spalatoare faruri, oglinzi electrice si incalzite + oglinda dreapta cu functia de "Mirror Down", roti de vara Michelin DOT 2019, LED-uri la numar spate. Interior: comenzi volan cu tempomat, geamuri electrice, incalzire in scaunele fata (reglabile ambele si pe inaltime + suport lombar), climatronic dual, Composition Media cu 8 difuzoare, LED-uri in plafoniere, senzor lumina, senzor ploaie, camera pentru schimbarea automata faza lunga - faza scurta, plasa despartitoare portbagaj, roata de rezerva + trusa de scule, geamuri verzui, trim-uri pe interior argintii (m-am bucurat enorm ca nu sunt porcariile de Piano Black, cum vezi pe echiparile Lounge de exemplu), oglinda interioara heliomata, covorase textil originale. De 1 saptamana de cand e masina la mine, am apucat sa activez/dezactivez o serie de chestii cu OBDEleven si i-am pus leduri in torpedou si la portbagaj (pt ca VW s-a zgarcit). Urmeaza becuri de avertizare in usi si lumini la picioare (comandate deja), iar spre toamna un set de covorase de cauciuc + o tavita de portbagaj. O sa cochetez si cu ideea de a-mi cumpara un set de jante de aliaj pt rotile de vara (imi place mult modelul Dover), insa mai ramane de vazut, in conditiile in care am cauciucurile astea de vara aproape noi, roti de iarna oricum mi-au ramas de la Golf-ul VI, prin urmare o sa mai vad pe parcurs cand anume voi face miscarea asta cu jantele de aliaj. Si cam atata, pt ca in rest nu prea am cu ce sa imi bat capul. Urmeaza doar sa fac RAR-ul si pe urma inmatricularea (dupa cum se vede, pt moment sunt "locuitor" al judetului Mures) :) Ca impresii legate de masina in decurs de o saptamana si deja peste 1000 de km facuti ar fi in primul rand ca e break :) Mi-a fost dor de break si orice pun in portbagaj parca se miceste sau dispare :) Spatii de depozitare suficiente, modularitate geniala, deci nu ai cum sa nu iti placa break-urile. Motorul mi se pare decent, suficient de puternic si economic. Se simte diferenta de putere si cuplu fata de Golf-ul 6 hatch ce l-am avut (2.0 - 140 de cai), insa pt mine la ora actuala si pe viitor, o sa imi fie suficienta masina asta. Cand o veni vremea de a face o noua schimbare, deja voi avea din ce alege, din multele Golf-uri 8 Variant ce vor fi disponibile. :) Si cateva poze:1 point
-
Eu i'as ura baterie mereu intre 20% si 80%, ca incarcarea pana la 100% cica dauneaza1 point
-
Felicitari si aici Tudor. Intr-adevar parbrizul incalzit este diferit fata de ce aveai la GTD. Acolo era laminat. Aici este varianta clasica cu firicele, dar usor usor te obisnuiesti cu el. Si mie mi-a fost greu la inceput dar deja nu il mai observ cand ma urc in masina.1 point
-
La mine , după ce am inlocuit tot ce se putea, a fost pompa de benzină din rezervor.1 point
-
Ba da. Pretul e mai mic decat pt G7. Sau la acelasi pret sunt optiuni mai multe. Si daca ei sunt tampiti, sau au taiat din costuri, sau au facut nu stiu ce sondaje, etcetera, si n-au mai pus suport pt ochelari sau nush ce telescop care nu afecteaza functionalitatea masinii asta inseamna ca G8 nu e buna ca masina? Eu am vrut un Golf ieftin nou si ma orientasem pt un G7. Cand am vazut ca e la acelasi pret cu G8 si fabricate acu un an sau 2, alegerea unui G8 a fost clara.1 point
-
Ai 1ZE faţă (sistem TRW, disc 288) şi 1KD spate (tot TRW, disc 253... vândut ca 255 pe la alţii). Vezi şi aici: https://ebcbrakesdirect.com/automotive/seat/leon-5f/1.4-Turbo-2013-2018/550551 point
-
interesant, au marit ampatamentul fata de g8 hatch.1 point
-
Un pic pe langa subiect, pt a clarifica felul cum am inceput prima postare in acest nou topic creat sau mai bine spus postarea transpusa intr-un nou topic, deoarece in vechiul topic, unde pornisem de la Passat-ul B5.5, pe urma Golf 5 Variant, apoi Golf 6 Hatch, a trebuit sa fie inchis conform regulilor forumului. Revenind la "al 4-lea VW" in cauza, cele propuse deja, partial au prins contur. Adica tavita de portbagaj e la loc de cinste, becurile pt picioare si usi au ajuns (urmeaza montajul) si saptamana viitoare RAR-ul. Cum pomeneam in urma cu 3 ani, in vechiul topic, despre plusurile si minusurile Golf-ului 6, pe care la vremea respectiva il comparam cu Golf-ul 5, pot oarecum sa imi extind parerile despre Golf-ul 7. Si nu e nimic surprinzator, pentru ca am stiut ce cumpar si ce inseamna Golf 7. Dar sunt cateva aspecte din punctul meu de vedere interesante....sa le zic asa, niste chestii de detalii. Chederele usilor ceva mai bine proiectate fata de Golf-ul 6. Stiu ca si Golf-ul 7 ar suferi de acele scartaieli si se poate recurge la acelasi lucru, ca la Golf 6, dar deocamdata in cazul meu, e liniste. Ansamblarea Golf-ului 7 mi se pare mai tzapana pe interior. O fi o impresie personala, dar mi se pare mai ok. Bord, consola, fete de usi. Si in ciuda faptului ca fetele de usi spate au plastic tare si la baza geamului, ceea ce la G6 nu era asa ceva, Golf-ul 7 mi se pare mai bine inchegat. Si bine ca au revenit la panoul de clima cu 3 rotite si afisaj digital al temperaturii, pt ca stilul vechi de panou l-am detestat maxim. Chiar daca vechile balamale de pe G5, G6 pareau super solide, parca imi place mai mult la G7 faptul ca usa ramane deschisa acolo unde o pui. Sunt intradevar doua balamale simple si acea parghie de plastic ce intra in usa, dar mi se pare mai practica aceasta functionare. In mod ciudat, sertarasul din stanga de sub volan este mai mic. Acelasi portofel incapea bine la G5 si G6, insa in cazul de fata nu mai e asa adanc. Probabil de aceea l-ai scos la G8 :) Ceva tot asa, mai ciudat dar nu deranjant, ar fi lipsa unui sertar/polita dedicata pt mapa cu hartogariile masinii in torpedou. Acuma normal, exista componenta unitatii media in torpedou, dar ar fi putut sa se gandeasca eventual la alt loc prin masina unde sa pastrezi mapa aia, nu sa ocupe loc in torpedou asa numa. Farurile cu halogen, nu mai prezinta sigla VW pe acea "caciulita" a becului de faza scurta. Pacat, pt ca era o treaba draguta si care dupa mine scotea in evidenta o atentie mai mare la detalii. Si apropo de faruri....mare economie au mai facut ca au scos becurile de pozitie de sine statatoare. Vorba aia, daca poti folosi becul de faza lunga, pe mai multe intensitati, sa fie si pozitie si DRL si faza lunga, pai de ce sa nu o faci :) Iar taierea de costuri ce tine dupa mine de noaptea mintii este faptul ca usile spate nu mai au calculatoare individuale, ci sunt comandate de cele din usile fata. Asa, mai pe saracie la faza asta. La capitolul motorizare, 1.6-le consider ca misca decent masina. Nu e racheta si nici nu se doreste asa ceva. In schimb este economic si imi place. Chiar daca am avut 2.0 de 140 de cai, pe un G6 scurt, motorul asta mai micut de pe G7 ma deserveste foarte bine si nu cred ca o sa am ce sa ii bag de vina.1 point
-
Bara este ce trebuie. Aripile nu mai sunt. Next on list: aripi RS41 point
-
@mihai p 170 000 km. Partea amuzanta este xa in programul VAG scrie ca se schimba o data la 3 ani, fara nr. de km1 point
-
E normal ca nu se așează bine la aripa, avand in vedere dimensiunile RS ului, acesta fiind wide body... banuiesc ca are in vedere modificările ulterioare....aripile etc.1 point
-
1 point
-
Chiar nu inteleg down-vote-urile date lui CRICU90 mai sus. Omul a descris ce a facut si ce i se pare ca s-a modificat la motor, n-a dat nici un sfat cu care sa nu fim de acord. E doar o naratiune. Il felicitam si il asteptam dupa cateva mii de kilometri sa vina cu concluzii despre rontait, zgomote si consum la relanti.1 point
-
Mai simplu vedeti pretul de configurator al optionalelor pt masinile din zona premium fata de VW, unde multe sunt in standard. Asadar la dotari similare, diferenta de pret este mare. Ca noi ca romanii comparam masinile premium chele cu un VW dotat si zicem ca e scump..asta e alta problema. Confortul/look-ul din optionale vine.1 point
-
La o baterie de 30 kWh, un ciclu complet se numara cand ai incarcat si apoi descarcat 30 kWh. NOTA: Ca sa descarci 30 kWh, trebuie sa incarci in baterie vreo 33 kWh pentru ca eficienta energetica Li-Ion la 25 gr. C este cam 90%. Asta in plus pe langa eficienta electrica a incarcatorului, care mai e si aia 85% - 95% in functie de putere. Producatorii de BEV-uri nu pot sa faca overprovisioning de 20% din cauza costurilor. Bateriile de pe e-Golf / e-Up au overprovisioning aprox 12%, cele de pe ID3 au doar 7%. Una dintre formele de degradare este uzura calendaristica. Bateria se uzeaza in timp cu atat mai repede cu cat nivelul de incarcare MEDIU (SoC, State of Charge) este mai mare. O baterie ciclata intre 20% - 80% va avea SoC mediu 50% si se va invechi mai putin decat o baterie ciclata intre 70% si 80% (SoC mediu 75%). La un SoC mediu REAL de peste 70% apare o accelerare a uzurii. Tinand cont de overprovisioning, asta ar cam corespunde la 80% pe bord. Incarcarea unei baterii reci, sub 0 C, o uzeaza ireversibil. Aviz celor care au masini fara management termic. Descarcarea nu o uzeaza mai tare ca de obicei, dar eficienta energetica este mica si nu mai poti extrage decat vreo 70% din energia incarcata, restul se disipa sub forma de caldura pe rezistenta interna crescuta a bateriei. Sub 10% si peste 90% SoC apar niste fenomene daunatoare si e bine de evitat, pe cat posibil. Nu pateste nimic daca o duci la 100% de cateva ori pe an, dar NU zilnic. Ca sa nu fii tot timpul prea aproape de extreme, o exploatare intre 40% si 80% este foarte buna.1 point
-
Se pare ca nu au cum sa fie legale pe fata, nici 90, nici 80. Am mai vorbit cu cativa montatori si toti mi-au zis acelasi lucru: dupa 2003, cam toate masinile au geamurile pe fata cu tenta, si nu se mai incadreaza in cei maxim 70% transparenta. Exceptii posibile, Loganul. Acesta e rezultatul la eGolful meu, deci nu se poate pune nici 90 legal Air90 are de fapt o opacitate de 16%, nu de 10% asa cum s-ar intelege aparent din denumire. M-as mira ca la colegul chiar sa iasa 70%.... nu are cum practic.1 point
-
1 point
-
1 point
-
cel cu mufa cu 4 pini in lung - de cativa ani buni, OE este fara reglaj.1 point
-
In grupul VAG orice masina care este fabricata din luna 06 a anului curent poarta denumirea comerciala de My Year 2021. In cazul tau, masina este produsa undeva in 2012 incepand cu luna Iunie, deci poarta denumirea comerciala de Model 2013. Masinile care au fost produse din 06.2013 au numele comercial de Model 2014, dar nu este cazul tau. Ar fi avut relevanta la tine, era alt cod pentru uleiul de la cutie.0 points
-
Da, sunt momente in care motorul "scutura" un pic, scurt, o fractiune de secunda. Dar nu mereu. Asa s-a manifestat de cand o am, la fel face si acum. Nici mai des, nici mai rar, nici mai puternic, nici mai lin. Identic ca acum 5 ani. Sunt la al 3-lea set de bujii si nu am observat nici o schimbare in acest sens dupa inlocuirea lor, deci nu ele sunt cauza. M-am obisnuit cu ele si le-am considerat normale, ba chiar le-am gasit ca fiind utile la semafor cand, de foarte multe ori in lipsa lor, credeam ca motorul e oprit si ma repezeam sa-i dau repede cheie, cand el de fapt mergea.?0 points
-
@LonestarX , dupa semnatura masina ta este model 2012, deci fabricata pana in 28.10.2013, in acest caz codul este: - G052171A2 - ulei transmisie 1L In ELSA se precizeaza 2,3L cantitate de umplere, dar nu spune daca pentru cutie desfacuta complet. Oricum nivelul se verifica pe la busonul lateral de umplere, probabil o sa intre minim 2,1L.0 points
-
Varianta 1: Incarcare zilnica 70% - 80% => SoC mediu 75% Varianta 2: Incarcare 30% - 80% => SoC mediu 55% E de preferat Varianta 2 pentru ca SoC mediu e mai mic.0 points
-
0 points
-
-1 points
-
La servo nu sesizez nimic, luni o scot din garaj, in weekend mergem cu cealalta masina. Si eu sunt curios, ca mi sa spus ca va fi mult mai stabila, eu sper doar sa nu fie incomoda suspensia... Vedem, daca nu imi place trec inapoi la 15. Eram foarte curios, ca nu am avut niciodata roti mai mari de 15, daca sunt ok, le voi vopsi. Le vreau ca pe cele de iarna. Oricum arata foarte bine.-1 points
-
Gata prima zi cu ele, ce sa zic, nu mi se par mai rigide fata de cele cu talon de 60, consumul nu pare sa se fi marit, de pe loc pleaca usor mai greu, in rest, in mers dinamica nu se simte schimbata, pe viraja este un pic mai bine.-1 points
-
Cat timp o sa va plangeti in continuare de telescopul de capota si suportul de ochelari, VAG o sa scada nivelul solutiilor tehnice de pe masini pana nu mai au ce. Si bine o sa faca. Nici macar testul elanului nu mai reusesc sa il treaca masinile din grup, dar o sa gasiti o scuza si pentru asta, nu se merge sportiv. Evident vor exista scuze si pentru usa care se deschide la impact.-1 points
-
Acum 50 ani fetele de usi si torpedourile aratau altfel. Daca proiectantii tineau cont de parerile celor de atunci sa ramana in stadiul respectiv, nu se ajungea unde sunt acum. Si totusi au pastrat ideea, dar au schimbat forma si materialele. De la un compartiment pentru manusi s-a ajuns la unu care si raceste. Putin imi pasa cum este la interior, nu conduc cu torpedoul deschis. Platformele inainte treceau testul fara ESP. O greseala de proiectare a facut sa apara tehnologia. Cand a aparut ABS-ul erau destui care se bateau cu pumnul in piept ca este o prostie si ei ca soferi adevarati ce sunt, nu au nevoie. Masinile au fost si vor fi chestii care ne folosim de ele sa calatorim. Nu sa le pipaim in torpedo. Carutele aveau torpedou? Nu se plange nimeni de greutatea unei masini? Caram o tona pentru cateva zeci sau o suta. Hai sa ne plangem de ce conteaza cu adevarat si pe urma sa avem pretentii de la producatori. --- Discutia este deja off-topic.-1 points
-
Poate ca nu vad bine dar bara nu pare ce trebuie ,iese inafara aripii ,si nici culoarea nu e ok . In rest felicitari !-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00