Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.09.2020 în toate secţiunile

  1. In lipsa de prea mult timp, scriu scurt cateva cuvinte din zona "de'ale mentenantei periodice" Revizia periodica de 15 k km a venit cu lucrari aditionale: flansa spate cardan (Febi, care pare sa fie piesa OEM defapt, avea emblema de VW raschetata), ulei diferential, ulei Haldex + curatat filtru pompa + schimbat o-ring-uri pompa + schimbat ulei cutie transfer. Pun cateva poze cu uleiul scos din cutia de transfer (urat), sa vedeti in ce stadiu era si alte poze relevante. Drumuri bune! Si un pic de cosmetizare binevenita. Sper sa nu fie considerata reclama a produsului, este un wetcoat cu rezultate care ma multumesc pe deplin in respingerea murdariei si a apei.
    5 points
  2. Salutare, Bine v-am gasit Din August 2019 am intrat in familia posesorilor de VAG cu un VW Passat B8 Variant. Ca nou venit pe acest forum, va prezint masinuta care imi da dreptul sa postez in aceasta sectiune Noul membru al familiei provine din Germania, l-am adus personal, o incantare, mai ales ca nu mai avusem un drum atat de lung cu masina. Cateva detalii specifice: 2.0 TDI, 190 cp, 4Motion, DSG6, 153 k km la momentul achizitiei. Ca si dotari indelung cautate si in sfarsit gasite: ACC, plafon panoramic, portbagaj electric, R-Line interior cu piele, webasto, scaune fata si bancheta spate cu incalzire, DCC, faruri LED High, jante 18 " model Marseille si cam atat imi vin in minte acum. Pana acum a primit cateva "upgrade-uri" - folie llumar fata + spate ( legale, dar foarte eficiente ptr.copii), folie faruri si proiectoare, cosmetizare interioara si un pic polish + ceramica la exterior. In plan este o remapare, dar inca studiez daca merita pe configuratia pe care o are masina, cat gasirea unei firme cu prestigiu in ale calutilor putere. Multam!
    3 points
  3. serios? hai sa-ti zic si eu caz real: cost de placute la masina din semnatura (deci un seat amarat) la reprezentanta: 1300 lei, asta acum un an. despre ce vorbesti deci.
    3 points
  4. Adevaratul GTE si "impostorul".:))) Plus poza doar cu contactul pus:
    2 points
  5. E normal ca nu se așează bine la aripa, avand in vedere dimensiunile RS ului, acesta fiind wide body... banuiesc ca are in vedere modificările ulterioare....aripile etc.
    2 points
  6. Duminica a trecut si dupa o truda nu chiar scurta, am reusit sa: - montez rezervorul lichidului de servodirectie cu capac Audi R8 - dupa montarea bratarilor de prindere necesare am atasat proiectoarele
    2 points
  7. Totul montat si functional. C'urile fac acum diming corespunzator , la fel cu drl'ul din faruri. Am schimbat blocul de lumini,aspirat interiorul si sters motorul. ?
    2 points
  8. 2.09.4 cel mai bun timp, dar masina poate si mai mult. Mai am de invatat...
    2 points
  9. N-am mai scris de mai bine de o luna pe aici, timp in care masina a trecut de 7000km si a vizitat si 2 tari Despre masina: - dpdv dinamic se simte lipsa independentei pe spate in curbe, nu e o masina cu pretentii sportive chiar si cu DCC pe sport. - foarte confortabila la drum lung, am condus peste 12h fara nicio problema. In schimb pasagerii din spate au spus ca au dormit mai bine in passat - sistemul de infotainment are multe bug-uri, unele prea mari ca sa ajunga la client. Daca stie cineva unde se pot raporta bug-uri as fi recunoscator Am mai patit sa nu mearga butonul pentru modurile de condus si sa nu pot dezactiva start-stop. De obicei apar dupa mai multe ore de condus dar chiar si asa nu e ok sa fie atat de multe. La intoarcerea din Grecia am restat consumul "de la pornire" si s-au resetat toate, inclusiv cel de la alimentare Sper sa vina cu un update mai repede sa se mai rezolve din probleme. Consumul pe Bucuresti-Lefkada, 4 oameni si un portbagaj plin ochi (am scos plasticele din laterale ca sa incapa tot ). A fost putin aglomerat prin Bulgaria in schimb de la Salonic pana in Lefkada traficul a fost aproape inexistent (dupa ora 1 dimineata)
    1 point
  10. Bravo ! Un astfel de proces dureaza de aceea e de nevoie de bani , timp si foarte multa rabdare. ?
    1 point
  11. Bara este ce trebuie. Aripile nu mai sunt. Next on list: aripi RS4
    1 point
  12. Dakul...nu vrei sa înțelegi si imi pare rau de acest lucru. De banii pe care ii vei arunca...deoarece NU AI CE CODA LA MASINA TA LEGAT DE BATERIE. Mai departe nu ma intereseaza ce aberatii ti-au spus la telefon, cei de la reprezentanta, eu ti-am explicat ce ai de facut, ce se poate face....etc...crede-mă, stiu ce vorbesc...asta fac. Daca nu ai start stop....nu ai nevoie de baterie AGM, nu ai nevoie si unde sa o codezi la tine, nu ai nevoie de BEM.
    1 point
  13. 350 de lei pentru schimbare lichid frana la reprezenta, in Bucuresti. niste escroci.
    1 point
  14. cred ca ar trebui pusa sticky informatia asta de cate ori s-a repetat
    1 point
  15. Degeaba ai 2000kw incarcare gratuita daca nu ai statii de incarcare IONITY in Romania (din cate stiu eu inca nu exista, sau daca sunt, sunt prea putine - posibil ca Porsche Romania sa gaseasca o solutie ca clientii sa poata beneficia de incarcare in alte retele). Eu am obtinut o reducere de 700 de euro de la dealer, fata de pretul de lista => 38200, minus 700 euro discount dealer, minus 10500 euro Rabla + Rabla+ = 27k euro. Ceea ce nu e rau deloc, daca scazi incarcarile si wallbox-ul iei un id3 la putin peste 25k euro. Pana in 14 septembrie mai e oferta la ID3 1st edition cu wallbox si cei 2000kw inclusi.
    1 point
  16. @tfe Iti dai seama ca deja @CristiALF verifica cardul de salariu pentru avans. Arata foarte bine declinarea Alltrack pe G8. In alta ordine de idei, in caz ca nu aveati ce face cu 60.000 Euro si va gandeati sa dati anul acesta comanda pentru un Enyaq normal, tractiune spate: https://cc.skoda-auto.com/visualizer/deu/de-DE/summary-scenic?activePage=summary&color=H6H6&configurationId=C6VFUJ47&extraEquipments=GILNILN|GILOILO|GPB1PB1|GPDBPDB|GPHCPHC|GPK9PK9|GPKPPKP|GPSBPSB|GPWBPWB|GPXBPXB|GRABRAB|GYEOYEO|MDCBLH3|MSAB6C4|GYEPYEP&id=DEU%3Bskoda%3B2021%3B5AZJJ2%3B0%3BGYE1YE1%3Bmda20200331104014%3Bde-DE%3B%3B64001%3B64001&interior=EL&modifiedPages=trimlines|interiors|extraequipments&snapshotVersion=d2d1e087-7243-4019-bee4-efdf27f8c33e&trimline=5AJ|806400164001&visitedPages=trimlines|colors|wheels|interiors|extraequipments|services Mai bine mai asteptati 6 luni si va luati direct Enyaq GT-Coupe-Cabrio-Targa-Spider si platiti 70000 Euro: https://www.motor1.com/news/442817/skoda-enyaq-coupe-spy-photos/
    1 point
  17. Pana la urma masina a inceput regenerarea la pragul de 999 minute. Kilometrii parcursi erau 1150 Km si mai era loc de inca vreo 500 km pana se atingea pragul de funigine pentru incepera regenerarii. Am facut cu un plin 1300 km, dupa care am alimentat. Consumul la pompa a fost 5.22 l/100 km. CBBB 170 HP + DSG
    1 point
  18. Se poate adapta dar in conditiile astea iesi la acelasi pret ca la dealer(cu cheia originala de la ei).
    1 point
  19. A urmat apoi ziua cea mai buna, vineri. Am planuit sa prindem cea mai buna vreme posibila pe Grossglockner si aveam cam 3 zile la dispozitie sa-l facem. Am pornit din Salzburg dimineata iar pe la ora 9:30+ eram deja la Zell Am See. Traficul nu a fost cel mai light, dar nici aglomeratie. Nu am stat aproape deloc in blocaje, s-a mers constant cu a2a/a3a. Bineinteles ca existau si soferit de weekend, mai fara experienta, sau oameni care mergeau cu 20km/h ca sa vada peisajele dar asta nu ne-a suparat. Cateva informatii, drumul facut dinspre Zell Am See (N) la sud este mai relaxat, si cel mai abordat, invers e mai liber. Franele sunt mai solicitate daca il faci de la S la N (da era miros de placute incinse si ambreiaje patinate in aer). Taxa de acces pe drum este 32 euro pt masini, si primesti o harta mare cu toate atractiile locale. Ajunsi la parcarea Kaiser Frans Josef (care e gratis) lasi masina si pornesti spre ghetarul si lacul glaciar de la poalele muntelui. Poti sa cobori pe jos pana la lac si sa urci inapoi (3-5 ore) ori poti sa iei funicularul jos-sus care costa daca bine retin 15-16 euro dus intors. Acest funicular te duce pana la mijlocul drumului, mai ai de mers pana jos la lac (30-60 minute) si daca vrei sa ajungi la ghetar (cateva ore). Ai ocazia sa vezi marmote (si sa-ti cumperi crema facuta din grasime de marmota - dont ask), capre negre, si evident oameni multi.
    1 point
  20. Le iau pe rand si foarte scurt, pt ca altfel este mult prea multa informatie si nu mai citeste nici naiba. Daca sunt intrebari sau doriti detalii, intrebati, ca raspund cu placere. Am stat cazati 2 nopti in Salzburg. Pe langa vizita din oras, unde am sa postez niste atractii am fost la : 1. Gossau - Gossausee - ei bine, aici ma bucur ca am ajuns, si nu am dat skip. Din Hallstatt mergi putin si ajungi la aceste minunate lacuri cu niste privelisti de te lasa masca. Hallstatt e o gluma pe langa ce vezi aici. Ca sa nu mai zic ca aici e amenajat in jurul lacului o poteca imensa unde poti sa te plimbi, iar pt aventurosi, exista trasee, si poti sa mergi la lacul 2 pe jos in cateva ore, si daca vrei sa ajungi si la lacul 3 poti sa iei o barca de pe lacul 2 care te duce la lacul nr 3. https://www.google.at/maps/place/Gosausee/@47.5190012,13.5150344,14.5z/data=!4m13!1m7!3m6!1s0x4776cab7e3e7f65d:0x54769293511d4140!2s4824+Gosau!3b1!8m2!3d47.5841313!4d13.5308669!3m4!1s0x4776cb450eefdc27:0xf482ba0b79cdd3c8!8m2!3d47.5329329!4d13.4972459 2. Ce am vazut in Salzburg: Rezervatia de pasari flamingo din sud (este pe un lac pe camp) https://www.stadtbekannt-salzburg.at/salzburg-erleben-leopoldskroner-flamingos/ Gradina Botanica, Gradina Zoologica, centrul istoric si toate pietele (multe tarabe si magazine mici), casa lui Mozzart, parcurile si cetatile (Mirabell). Un loc de neratat este Beraria Augustin, unde poti sa mananci mancare traditionala si sa bei bere Marzen din halbe ceramice lacuite de 0.3-0.5-1L. Beraria are o gradina cu terasa imensa sub copaci si o hala imensa cu multe mese. Se deschide la ora 15. 3 Hallstatt (prea turistic, prea aglomerat, daca ajungi dupa ora 10-11 nu te astepta sa mai gasesti parcare). Noi am ajuns la 9 si a fost liber, de la 10:30 incolo incepe aglomeratia, iar acum e Corona, nici nu vreau sa ma gandesc cum e in sezon plin. Putine locuri unde sa mananci bine, multi bisnitari de "atractii turistice", peisajele sunt mediocre spre bune, merita vazut, dar prea mare valva.
    1 point
  21. traffictours: uita-te in configurator pt un a classe si ajungi rapid la 50k. probabil voi credeti ca alea premium nu au crescut si ele la pret. cand o sa iei mertan cu pret de golf, ambele noi, una o sa fie cheala si cu cel mai amarat motor posibil. nu au pus dotari optionale multe, ca sa le pui pe toate, ci ca sa iti configurezi masina mai bine pe nevoile tale. acum 10 ani multe dotari ale claselor mari nici nu ajungeau pe clasele mici, si oricat puneai tot nu puteai sari cu pretul prea sus, ca nu aveai cum. acum unii simt obligatia sa puna tot la configurare. ok, atunci sari cu banul. a, si schimba o piesa la premium si discutam dupa. caz real: un set de placute de seria 3 la reprezentanta cu manopera: 1600 lei!!!. la golf am schimbat si placute si discuri si un rulment si tot nu am ajuns la suma aia. aproape toti de ii stiu cu premium isi fac serviceul la seviceuri sa zicem discutabile. e o solutie, fiecare trebuie sa decida pentru el. nu e o reteta universala.
    1 point
  22. Multumesc pt raspuns @bgd_b92
    1 point
  23. Detaliile complete privind dimensiunile si performantele dinamice ale modelelor de Skoda Enyaq (revizuite fata de ce am postat anterior): - Enyaq iV 50: 55 kWh battery (52 kW net), 211 mi, 340 km of range, 109 kW 220 Nm, RWD, 0-100 km/h: 11.4s - Enyaq iV 60: 62 kWh battery (58.3 kW net), 242 mi, 390 km of range, 132 kW 310 Nm, RWD, 0-100 km/h: 8.7s - Enyaq iV 80: 82 kWh battery (77.1 kW net), 316 mi, 510 km of range, 150 kW 310 Nm, RWD, 0-100 km/h: 8.5s - Enyaq iV 80X: 82 kWh battery (77.1 kW net), 285 mi, 460 km of range, 195 kW 425 Nm, AWD, 0-100 km/h: 6.9s - Enyaq iV 80 RS: 82 kWh battery (77.1 kW net), 285 mi, 460 km of range, 225 kW 460 Nm, AWD, 0-100 km/h: 6.2s Dimensiuni: - exterior (L x l x h): 4649 x 1879 (fara oglinzi retrovizoare) x 1616 mm - interior (latime fata x latime spate x inaltime fata x inaltime spate x latime portbagaj): 1506 x 1488 x 1056 x 990 x 1001 mm - wheelbase: 2765 mm - unghi atac: 15.4 grade - unghi degajare: 16.7 grade - portbagaj: 585 / 1004 l Toate modelele au doar capacitatea de a folosi fast chargere de 50 kW DC ca standard. Daca se doreste folosirea de fast chargere mai rapide, trebuie cumparata o optiune suplimentara, dar exista limitare functie de bateria care e instalata pe masina, si anume: bateria de 55 kWh permite doar 50 kW DC charging, 62 kWh permite 100 kW DC charging prin cumpararea optiunii, 82 kWh permite 125 kW DC charging prin cumpararea optiunii. Daca doriti incarcare CA rapida de 11 kW, iar costa pentru o alta optiune... Preturile pentru Enyaq au fost deja publicate si se poate face precomanda pe site-urile Skoda din: CZ, UK, IT, DE, CH, FI, SV. Modelul de 35 000 EUR se gaseste doar in cateva tari (DE, IT).
    1 point
  24. comanda-ti doar ce este stricat la electromotorul tau cf codului inscriptionat pe carcasa lui!... cauza fiind bendixul cu ambreiajul rupt, obligatoriu tot il desfaci i pui si un platou cu carbuni noi si un set de bucse, gresat si curatat va functiona mult si bine. (sa cumperi un gunoi de piesa sh in care sa investesti fix acceiasi bani ca in al tau cine deconteaaz toata distractia?)
    1 point
  25. Scuzele mele, nu mi-am dat seama ca vorbesti de versiunea 130CP. Corect, softul este doar pentru versiunea de 150CP.
    1 point
  26. Salut, nu am mai avut timp de masina in ultimele 2 luni si am mers mai mult cu cea de munca iar prin oras drumuri scurte cu Skoda. Intre timp am mai activat 2 functii: - Inchidere masina cu motorul inchis, o functie foarte foarte utila dupa care am "plans" iarna trecuta si vara aceasta dar acum totul este ok, se inchide kessy si motorul ramane pornit. - Cornering pe proiectoare Ieri am facut si prima excursie mai lunga de cand avem bebe(il pregatim de concediul de peste 1 luna), un drum de Braila in care bebe s-a simtit foarte bine si a dormit tot drumul in confortul masinii iar masina a atins pragul de 16000km Drumuri bune!
    1 point
  27. In week-end am dat jos literele de pe haion și am spălat-o. Am schimbat șamponul cu unul care lasă în urmă un strat hidrofob și o suprafață mătăsoasă.
    1 point
  28. Parca ziceai ca apreciezi criticile si orice fel de feedback !! Se pare ca nu prea este asa . ?
    1 point
  29. Intr un final am reusit, dar greu... Am desfacut supapa metering de pe pompa, conducte de la rampa, injectoare, filtru si intr un final a pornit. Primele impesii dupa reconditionarea a 3 injectoare (unul il aveam nou) -Scapat de rontanit -Nu mai balbaie dupa ce se incalzeste -Motorul parca are un sunte mai frumos -La rece, daca turam motorul in gol, aveam o intrerrupere, aceasta a disparut. La injectoare partea piezo a fost ok, mecanic au avut cateva probleme si au fost inlocuite catevva piese, reglat si generat coduri noi. Dupa montare am scris noile coduri si dupa un pic de chin a pornit. Consun 0.2l/h la relanti fara consumatori.
    1 point
  30. Eu cu frânele spate ce sa mai zic... la nici 2 ani si erau deja ruginite. Garanție ioc!
    1 point
  31. stiu asta, dar cei 2 ani de extragarantie sunt oferiti de dealeri, nu au aceiasi valoare ca si garantia de fabrica. Iti repara si acolo cate ceva dar chestii mici in general. La reparatii costisitoare nu se baga, se fofileaza . Cine are probleme, sfatul meu e sa traga sa le rezolve in primii 2 ani, cat timp are garantie de fabrica.
    1 point
  32. Iti recomand si eu 2 variante. Koch Chemie este recomandat pentru plastice exterioare si are o durabilitate buna daca este aplicat corect. 303 merge si pe plastic, vinilin si cauciuc. Il folosesc in special la interior pentru ca are protectie UV, l-am folosit si la exterior pe plastic dar are durabilitate mai mica decat Koch Chemie.
    1 point
  33. Ulei? VW din ce an? Nu, nu consuma ulei. Filtru de benzina? Aceeasi intrebare, VW din ce an?
    1 point
  34. Sper ca acest "proiect" sa fie finalizat si sa nu ajunga o cocalareala... scumpa.
    1 point
  35. Ee, asta face parte din "asa nu"! Părerea mea...
    1 point
  36. Sunt singurul care se intreaba daca este ok sa te duci pe circuit cu o masina pe care o ai de 2 saptamani, si mai mult, are ea insasi doua saptamani de cand vede asfaltul? Nu zic de rodaj de xx km, insa nici chiar blana din prima... ca banuiesc, pe circuit nu ai mers pe eco, la consum...
    1 point
  37. Nimic important nou... mai o navigatie si mirror link activata, mai un sistem de franare de 340mm de pe bitdi pe fata... din astea.
    1 point
  38. Si dupa cum v-am avertizat, a venit si un detailing exterior.
    1 point
  39. Daca istoria ne invata ceva... probabil urmatorul pas este sa o vand ???
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!