Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.09.2020 în toate secţiunile

  1. Totul montat si functional. C'urile fac acum diming corespunzator , la fel cu drl'ul din faruri. Am schimbat blocul de lumini,aspirat interiorul si sters motorul. ?
    6 points
  2. Din postarile de mai sus, se vede clar si concis motivul pentru care grupul VAG si nu numai se concentreaza mai nou pe brizbrizuri si fac downgrade la orice altceva mai tehnic, mai ales daca nici nu prea se vad acestea. Sa aiba lumini de mii de euro, ecrane mari si in rest aia e...sa nu se strice in primii 2-3 ani. Acum incep sa-mi dau seama ca noi dinozaurii, soferii de moda veche care ne-am petrecut copilaria cu Dacii 1310 cu motoare de 54-64CP si trenuri de rulare vai si amar... ne dorim masini bine motorizate in primul rand si cu trenuri de rulare mai complexe care stau bine pe drum si nici nu te zdruncina si brizbrizurile sunt doar pe planul al doilea daca sunt bifate primele (de fapt noi suntem ciudatii si relicviile). Dar asta e, nu suntem toti la fel si se pare ca pentru generatia urmatoare prioritatile s-au schimbat si marii constructori stiu cel mai bine treaba asta. Bravo lor... Astea sunt cerintele, astea le primesc(primim), minoritatea n-are decat sa-si puna pofta in cui sau sa-si deschida mult mai mult portmoneul. Pe mine ma supara faptul ca in 2016 puteam sa-mi cumpar cu 22 000 euro o masina bine motorizata sau (cu 1500 euro in plus puteam sa optez pentru 1.8TSI 180CP sau 2.0TDI 184CP amandoua modele cu suspensii multilink pe spate), iar acum din cauza brizbrizurilor incorporate si a anumitor politici din UE, preturile s-au marit exagerat de mult. Iar sa umblu cu o masina submotorizata cerintelor personale, inseamna moartea pasiunii si plictiseala maxima in cazul meu (indiferent de numarul brizbrizurilor din interior si a asa numitelor pachete de siguranta, care iti dau un sentiment de siguranta bazata pe crezul tau ca tehnica te va ajuta daca ai comis greseli grosolane in ale condusului)... si asa pe o piata foarte sensibila la pret, o parte dintre noi carora fix aceasta diferenta de pret conteaza, o sa fim directionati spre piata second hand. Desi ar fi de dorit micsorarea acesteia!!! Scuze de offtopic dar nu m-am putut abtine!
    6 points
  3. 2.09.4 cel mai bun timp, dar masina poate si mai mult. Mai am de invatat...
    5 points
  4. Cat timp o sa va plangeti in continuare de telescopul de capota si suportul de ochelari, VAG o sa scada nivelul solutiilor tehnice de pe masini pana nu mai au ce. Si bine o sa faca. Nici macar testul elanului nu mai reusesc sa il treaca masinile din grup, dar o sa gasiti o scuza si pentru asta, nu se merge sportiv. Evident vor exista scuze si pentru usa care se deschide la impact.
    3 points
  5. On topic prima impresie este ca din punct de vedere al calitatii este o scadere si ar trebui sa fie o crestere avand in vedere pretul cerut. Pentru multi conteaza interiorul si ergonomia unei masini si faptul ca anumite lucruri care au existat inainte se "pierd". Schimbarile nu au fost pentru imbunatatire ci pentru reduceri de costuri. Sigur mai raceste tropedoul la G8 ? Sistemele de asistenta cu care scot ochii(si care vor deveni obligatorii prin directive UE) mai au pana sa fie perfecte, cert este ca au reusit sa bage buguri si in dotarile care inainte mergeau ok ca de ex tempomatul sau head unit-ul.
    2 points
  6. Va multumesc! Nu-s profi pozele, dar nah Per total sunt foarte multumit de lucrare; doar mai trebuie reglata putin usa de la sofer si haionul.
    2 points
  7. Nu creeeed. Cum sa nu mai fie suport de ochelari ? Am si la Hyundai i20 din 2018, masina fara pretentii si care a costat de noua 8700 de euro. Dar in fine, daca lumea accepta toate astea de dragul unui touch screen si a 2-3 sisteme de asistare (care sunt obligatorii oricum datorita UE) , asta e. Vad ca lumea discuta aici de luni de zile doar despre display-uri si piano black si cum arata farurile noi. Intrebarea e daca s-a taiat de peste tot de ce pretul e acelasi sau mai mare ? Nu mai exista capitonaj in torpedou, telescop la capota, acoperire la cup holdere, nu mai exista comenzi fizice pentru clima si volum (sper ca intelegeti ce reducere barbara de cost s-a facut acolo prin faptul ca nu mai exista comenzi fizice), nu mai exista suport de ochelari. Suspensia independenta este doar de la 150 CP ? fata de 125 de cai in 2016 ? De ce se accepta fraza cu "asta e , masinile sunt consumabile , nu mai sunt ce erau odata" ? platim mai putin pentru ele acum ? cu 30-50% ? Le tinem doar 2 ani si luam altele ? Daca tot o dam in touch-screenuri.... uitati-va la telefoane mobile. Sunt tot mai performante de la an la an si tot mai accesibile. In industria auto de ce nu e asa ? Confortul, reducerea zgomotului in interior, stabilitatea, consumul, performantele, mai intereseaza pe cineva ? Sau ne luam touch-screen cu roti ? ?
    2 points
  8. Am instalat si aparatorile de noroi, super usoara abordarea, am facut si test astazi, nu se mai stropeste toata masina la prima balta. Am schimbat si distantierele spate cu cele de 20mm si footrest-ul.
    2 points
  9. Buna seara! Revin cu rezolvarea la problema semnalata. Masina are 7 ani si 125k km si din cauza ca au trecut anii in care trebuia facuta distributia elicea cu paletii de la pompa de apa s-a desprins de pe ax si nu mai impingea apa in circuit. Dupa ce a venit caldura ne-am dat seama de cresterea temperaturii. S-a remediat cu schimbat pompa + distributie
    1 point
  10. Felicitari! Sa fie intr'un ceas bun! Eu am 012590 si aceeasi culoare. Daca le punem una langa alta prin vreun mall ceva, mari sanse sa le incurcam
    1 point
  11. Dupa ce am citit cateva articole am devenit si mai confuz legat de modul recomandat de a intretine bateria. Ma intereseaza sa aflu raspuns la urmatoarea intrebare: e mai bine sa incarcam bateria cu fiecare ocazie pana la 80% (cum e cazul meu care pot incarca acasa zilnic) sau e mai bine sa o descarcam pana la 20-30% inainte de a o baga inapoi la incarcat? Unii zic ca nu conteaza, altii ca da, ca de fapt viata bateriei o da numarul de cicluri, etc. Pareri?
    1 point
  12. Confortul suplimentar costa, cine vrea sa dea 30 mii euro pe un golf n-are decat sa se joace la optiuni, insa daca-l faci la pret de Mercedes, apoi mai bine iei Mercedes... Parerea mea...
    1 point
  13. 1 point
  14. @ct_act a batut cu siguranta V6-le meu (comparand tot cu un mers sportiv) @DDoc Sigur ai avut zambetul pe fata la fiecare accelerare Un plin de motorina bine meritat presupun
    1 point
  15. Deja concurezi lejer benzinarele si motoarele in 6 cilindri...
    1 point
  16. Cum pe majoritatea posesorilor nu-i intereseaza mersul sportiv, de ce sa puna?
    1 point
  17. Da, cheia ramane la mine si apare in bord ca a "plecat" cheia
    1 point
  18. Laudă-mă gură, că ţi-oi da friptură bratwurst: https://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-suntem-gata-sa-depasim-tesla-la-productia-de-masini-electrice-100055.html
    1 point
  19. Si mai multa nebunie pentru drumul inapoi ? (80 km autostrada + 163 km DN-uri + traversat Carei, Tasnad, Zalau ) Totul pe sport, inclusiv suspensia. 80 km autostrada + aproape 70 km DN-uri ( totul pe sport, inclusiv suspensia) Concluzie personala dupa drumul dus-intors, aproape 500 km condusi singur in masina : Extraordinara aceasta masinarie, Tiguan Allspace BiTDI (+ MTM) ??
    1 point
  20. Pai da, nu e nici o minune la emisii, dar eu cred ca are de-a face si cu dieselul in sine, de care vor usor usor sa scape probabil.. Sa ne readucem aminte ca la diesel toata discutia cu CO2 e un pic inselatoare, adevaratele emisii nocive sunt altele si sunt mult mai grave poate.. Kodiaq RS oricum nu se vinde, ca nu vrea nimeni sa dea 50k+ pe o Skoda..
    1 point
  21. O replica clasica, multi au avut acest raspuns dar totusi softul exista. Mergi cu ce a pus @halamadrid mai sus dar decupat sa se vada doar TPI si versiune de soft, ca sa ai justificare la ceea ce vrei sa faci. Nu e normal, dar daca altfel nu se implica poti apela si la astfel de metode.
    1 point
  22. Cu placere , daca vrei ceva cu adevarat bun , sa fie long life Total Quartz Ineo long life ART( Age Resistance Technology) , punctul de curgere - 48 grade si TBN 8,7 , sau Mobil 1 ESP , punctul de curgere -50 grade si TBN 8,6 , dar acesta nu este long life
    1 point
  23. Salutare, N-am mai scris de mult aici. Golful este foarte bine, doar ce am facut revizia la 120.000 km. Are nevoie de timp din partea mea pentru calatorii, sau poate in viitorul apropiat din partea unui coleg de pe forum L-am scos la vanzare...
    1 point
  24. @danieldbMersi de recomandare. Nu contest calitatea dar pretul e mult prea piperat. Pentru masina am nevoie de cel putin 2 pachete ( 1.3m2 /pachet). Pana una alta , mi-a venit blocul de lumini de GTE. L-am adaptat pentru masina mea deoarece nu am headup display. Si un mic update de la colegii cu B7 ( garnitura suplimentara ) - pentru un motor si mai curat.
    1 point
  25. La G7 e absolut totul imbracat in capitonaj in torpedou..si laterale si tot. E si alt feeling cand pui mana. Daca au taiat de acolo, cu siguranta au facut reduceri substantiale la numarul de masini produse. Apoi nu am vazut la G8 suport de ochelari in plafon, din nou pe reduceri unde se vede si se simte frecvent. Insa au pus platoniera cu touch..efectiv de ochii lumii. Arata si urat o plafoniera uriasa care nu e compartimentata.
    1 point
  26. La nici o masina nu vei simti comportamentul sub sau supravirator la mers normal. Cei de la 77km.com nu testeaza comportamentul sportiv al masinilor, ci comportamentul in caz de urgenta, asa zisul test al elanului, adica cum se comporta masina cand mergi cu 70-80 kmh si iti apare un obstacol in fata pe care il poti evita doar prin ocolire. Ideal e sa poti mentine controlul si un traiect controlabil al masinii. Daca supravireaza, te invarti, daca subvireaza intri in coliziune frontala cu cel de pe contrasens pentru ca nu reusesti sa intri la loc pe banda ta.
    1 point
  27. Ma gandeam eu ca esti cam timid si nu o sa raspunzi. Uite, mai jos un studiu facut la Department of Applied Mechanics, CHALMERS UNIVERSITY OF TECHNOLOGY, Gothenburg, Sweden 2017. S-au luat doua tipuri de masini si s-au testat 4 lungimi. Rezultat: Ca sa vezi, lungimea cea mai scurta este cea mai eficienta. Ti-as sugera sa nu mai crezi tot ce spune respectivul, este foarte slab pregatit in domeniu auto. Se pricepe cel mai bine sa citeasca pliante de marketing si cam atat. Culmea, in acelasi studiu s-a testat si eleronul la care a trecut Golf 8. Nu mai pun si concluzia, ma gandesc ca poate-i evident ...
    1 point
  28. Se pare că cineva a avut un zâmbet continuu pe față.
    1 point
  29. Foarte bine, felicitari! Vedeti, exista cerere si pt beculete!
    1 point
  30. Pe duminica iar mi-am facut de treaba. Capacul de R8 pentru rezervorul fluidului de servodirectie trebuie atasat, asa ca am procurat elementele necesare. Rezervor lichid servodirectie Audi A4 B8. Bratara de prindere. Urmeaza munca si apoi pozele??. Deocamdata, doar piesele.
    1 point
  31. Nu alea interesante insa ... 41k Arteon Shooting Brake 2.0d 150CP Mda..ma mai gandesc putin si ii sun eu pe fix
    1 point
  32. Vreme de o săptămână am colindat nostalgic Moldova noastră, locurile copilăriei, poate deschid apetitul generației care vine din urmă. Am plecat de acasă inclusiv cu bicicletele, am montat suportul pe cârlig si i-am dat bice. După cca 1000km de utilizare la drum întins (la destinație le-am dat jos), pot spune ca în afară de un balans la unele denivelări mai pronunțate la care o lăsam mai încet, se ține foarte bine, iar la depășiri am putut lăsa liberă herghelia. Fiind padurea aproape am profitat de ture de dimineață pe doua roți si de ieșiri combinate auto+velo cu jumatatea mea mai bună la volan si eu la ghidon, loc bun pentru admirat Tiguanul in offroad de pe marginea drumului dar si de înghițit praf. In zona Durău (lacul Bicaz) am ieșit puțin de pe asfalt si am poposit pe o pajiște cu Ceahlăul in spate... returul catre asfalt a fost mai in forță, iarba era udă pe alocuri și ma asteptam ca fusese nor pe munte, iar la final era o urcare cu niste metri de pietriș afânat dar parcurs fără emoții de masina (nu la fel pot zice si despre mine), m-am inspirat din stilul altui topic @yanq , e drept ca identificasem o rută de ieșire de rezervă. Ca să o scurtez, concluzia generală: sunt uimit de polivalența mașinii, cară lejer oameni, bagaje si biciclete, depășești fără sa le simtă ca sunt acolo, ieși de pe drum cand ai chef, treci lejer prin zone de drum in lucru, merge și în oraș, pleacă bine de la semafor, e comodă in toate situațiile, de-a dreptul minunat si pot zice... puțin neașteptat! Si un teaser pentru postarea următoare... dar e prea devreme sa ofer feedback.
    1 point
  33. Problema a fost rezolvată, am găsit una cu același cod la dezmembrări care se prezintă foarte bine, montat cu colier de legătură și pastă, a ieșit super lucrarea+
    1 point
  34. Dacă la lopețile de oglinzi de pe Tiguan îți mai trebuie BlindSpotMon sau oglinzi suplimentare cred că mai bine îți pui direct un radar naval, nu te juca cu jumătăți de măsură.
    1 point
  35. Nu incearca nimeni sa te convinga ca masina ta e proasta sau buna. Aducem doar argumente pro si contra nu traim intr-o "bula" si avem reactie de frustrare la oricine sau orice argument care poate sa fie contra. Sunt pe forum si mai postez din cand in cand din dorinta de a impartasi cu alti pasionati inforrmatii din domeniul auto. Recunosc ca nu am citit regulamentul si nici nu o voi face din ratiuni de timp, dar atata timp cat nu am jignit pe nimeni sau nu am vorbit urat, nu vad ce am gresit asa tare. In loc sa ma "urechezi" puteai sa imi vorbesti frumos si chiar sa deschizi un topic separat in care sa muti postarea de mai devreme ca sa nu fiu off topic.
    1 point
  36. Te-ai uitat la filmulet si pe modul sport? sau iti place sa iei din context doar o parte si apoi sa arunci cu excremente?
    1 point
  37. Atunci e pedeapsa divina ?
    1 point
  38. Vad ca a trecut aproape un an de la ultima postare. Cu toată pauza asta legata de coronavirus mi-am făcut puțin timp sa mai aduc câteva updateuri topicului. Am montat jante BBS modulare, model CK2 Air pe 19, am refăcut softul mașinii și am obținut 350Cp după montarea actuatorului turbo de la Forge . Interiorul a fost și el retapitat complet, păstrând doar scrisul Cupra de la cel original. Și între timp am mai achiziționat un W124 250D din 88 pe care îl folosesc de zi cu zi ?
    1 point
  39. Poate si finisajul tablei pe acolo e un pic mai... ieftin. Bine macar ca e problema cunoscuta cu rezolvare relativ lejera. Problema este doar ca se observa in general doar cand au corodat pinii din mufa si apar scurtcircuite aberante (pt care unii au schimbat broasca hayon degeaba...) Totusi, prin fantele plasticului spate se cam vede tabla, ma intreb daca nu s-ar putea imagina un sistem de testare umiditate acolo, gen stropit de la maneta apa pe hayon si apoi introdus prin fantele alea niste bucati lungi si subtiri de hartie care sa poate apoi arata daca exista apa pe acolo? O verificare o data la 3-4 luni cred ca ar fi suficient. Ce parere aveti?
    1 point
  40. Eu nu cred ca este o problema cu furtunul gofrat (care se foloseste de foarte mult timp pe toata gama VAG) ci inclin sa cred ca este o problema cu cinematica ansamblului din zona respectiva pe acest model. Oricum am comandat furtun 2D0955962 impreuna cu 1J0955875R/1J0955875P. O alternativa la ce a mentionat colegul Dyngo
    1 point
  41. Furtunul gofrat nu tine perioada lunga, se inlocuieste cu cel cauciucat si se monteaza cele 2 cuple, deci codurile necesare sunt urmatoarele : furtun: 2D0955962 Cuple 2 bucati : 5J0955871B
    1 point
  42. Am schimbat injectorul azi . In postul anterior scrisesem gresit, era 2 in loc de 1. Asadar cu injectorul 2 schimbat ( siemens echivalent celui OE cu S la final) , sunt urmatoarele valori : inj1 : +0,9 inj2 : -2.1 (cel nou) inj3 : +3,2 dar variaza pana la +2 inj4 : -0,65 Toate injectoarele au garniturile , saibele , suruburile schimbate. Motorul nu mai are bataile metalice de la injector dar are un usor tremurat. Mai astept sa-si faca reglajul dupa introducerea codului de injector si o sa ma uit daca mai are tot valoarea asta ciudata pe 3. Inainte de schimb , nr 3 era cel mai bun ca valori. Am inversat si injectorul 3 cu cel vechi de pe 2 pt teste dar aparea din nou zgomotul acela metalic si avea un tremurat mai pronuntat.
    1 point
  43. Interesant cum nu au mai pus motoarele de 2.0T 190 pe leon, octavia si a3..sau se lasa foarte mult asteptate. Sa nu isi faca cineva iluzii cum ca tot ce e 1.0T, 2.0tdi 120 sau chiar si 1.5 130 nu are ca tinta flotele si atat. De asta aici sunt reduceri barbare de costuri, cateva extrapolate la toata gama. Mersul sportiv nu tine de putere, cat de trenul de rulare. Curba iti limiteaza viteza cu care intri in ea, nu motorul limiteaza asta. De asta un tren bun de rulare nu are de ce sa tina cont de numarul de cp.
    0 points
  44. Eu le-as propune sa nu mai puna nici fete la usi si nici torpedou si sa se axeze pe uimitoarea platorma tehnica de rally pe care oricum o vor face cat mai ieftina ca sa fie in rand cu concurenta. As aprecia daca macar s-ar stradui sa puna la punct softul ca in momentul de fata este plin de buguri.
    0 points
  45. Am gasit 2 puncte slabe , punctul de curgere si tbn , cred ca uleiul premium ar pleca de la -48 grade punctul de curgere , si tbn minim 8,5
    0 points
  46. @Gyfonu: pentru ca ai adus vorba de activitati sezoniere 4x4, ma bag putin in seama - avand aceleasi activitati sezoniere 4x4. Am cochetat si eu destul de serios cu ideea de Rubicon. Dar, dupa un test drive mai lung, mi-am cam revizuit optica. Ideea e ca daca vrei sa "te dai 4x4", e foarte greu sa ai un "one car does all". Rubiconul, Defenderul defunct si mega scumpul G Klasse sunt singurele 3 masini cu care poti emite pretentii de off-road serioase - asta daca suntem de acord ca pentru off road iti trebuie punti rigide, macar 1 diferential blocabil OEM. Masinile astea 3 sunt mega potente off road, dar, cu exceptia G-ului, au o problema majora - sunt nasoale ca daily drive, gen oras, cumparaturi, etc. Scutura, zgomotoase, vizibilitate foarte limitata, sunt obositoare in general. Faci un drum de mare cu asa ceva si te cam urci pe pereti. Aerodinamica de frigider, e greu de mers sustinut >110-120km/h din cauza de vant, zgomote, etc. Si consum. Dincolo de asta - prima regula a off-road-ului: indiferent ce masina ai - trebuie cauciucuri specializate. ATR sunt doar o struta camila, foarte limitate, dar intr-o zona de confort si pe sosea. Daca vrei mai mult, iti trebuie MTR-uri, care si astea sunt pe mai multe "duritati". In momentul in care ai pus MTR-uri vei avea zgomot mai mare la rulare de la vajaitul profilului + diverse probleme de aderenta, mai ales pe asfalt ud. Pe scurt, concluzia mea: daca ai hobby-uri din astea, incearca sa mergi pe "2 cars solution". Un 4x4 dedicat - poti incepe cu un Jimny care e destul de ieftin de preparat si stie multe in offroad. Vreo 600Eur suspensia si vreo 500Eur un set de MTR-uri nu hardcore si deja ai o masinuta foarte potenta si ieftin de intretinut. Dinozaurii, gen Patrol, LandCruiser sunt scumpi de luat, scumpi de preparat, scumpi de intretinut & fiscalitate. Se poate povesti mult pe zona asta de hobby, dar cred ca sunt OT aici
    0 points
  47. la noi nu sunt nici in showroom. fost la midocar vitan, nu avem g8, aducem sapt viitoare si echipare life. sa si-o ia ei cu tapiteria aia pe life. gti cred ca la anul il vedem in showroom. probabil vor sa vanda online. aatunci sa isi taie comisionul.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!