Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.09.2020 în toate secţiunile

  1. Va multumesc! Nu-s profi pozele, dar nah Per total sunt foarte multumit de lucrare; doar mai trebuie reglata putin usa de la sofer si haionul.
    11 points
  2. Nu creeeed. Cum sa nu mai fie suport de ochelari ? Am si la Hyundai i20 din 2018, masina fara pretentii si care a costat de noua 8700 de euro. Dar in fine, daca lumea accepta toate astea de dragul unui touch screen si a 2-3 sisteme de asistare (care sunt obligatorii oricum datorita UE) , asta e. Vad ca lumea discuta aici de luni de zile doar despre display-uri si piano black si cum arata farurile noi. Intrebarea e daca s-a taiat de peste tot de ce pretul e acelasi sau mai mare ? Nu mai exista capitonaj in torpedou, telescop la capota, acoperire la cup holdere, nu mai exista comenzi fizice pentru clima si volum (sper ca intelegeti ce reducere barbara de cost s-a facut acolo prin faptul ca nu mai exista comenzi fizice), nu mai exista suport de ochelari. Suspensia independenta este doar de la 150 CP ? fata de 125 de cai in 2016 ? De ce se accepta fraza cu "asta e , masinile sunt consumabile , nu mai sunt ce erau odata" ? platim mai putin pentru ele acum ? cu 30-50% ? Le tinem doar 2 ani si luam altele ? Daca tot o dam in touch-screenuri.... uitati-va la telefoane mobile. Sunt tot mai performante de la an la an si tot mai accesibile. In industria auto de ce nu e asa ? Confortul, reducerea zgomotului in interior, stabilitatea, consumul, performantele, mai intereseaza pe cineva ? Sau ne luam touch-screen cu roti ? ?
    4 points
  3. Cat timp o sa va plangeti in continuare de telescopul de capota si suportul de ochelari, VAG o sa scada nivelul solutiilor tehnice de pe masini pana nu mai au ce. Si bine o sa faca. Nici macar testul elanului nu mai reusesc sa il treaca masinile din grup, dar o sa gasiti o scuza si pentru asta, nu se merge sportiv. Evident vor exista scuze si pentru usa care se deschide la impact.
    2 points
  4. Parca ziceai ca apreciezi criticile si orice fel de feedback !! Se pare ca nu prea este asa . ?
    2 points
  5. Tot ceva low quality, but daaaamn. Maine merg s-o iau ?
    2 points
  6. Usor usor... Niste poze mai low quality + redimensionate pe Whatsapp. O sa-i trag niste poze bune dupa ce o iau. Sunt tare curios cum e live, pt ca e metalizata culoarea si se schimba in functie de lumina; gri deschis, gri inchis, albastrui. *Nu, nu e Nardo
    2 points
  7. Vad ca a trecut aproape un an de la ultima postare. Cu toată pauza asta legata de coronavirus mi-am făcut puțin timp sa mai aduc câteva updateuri topicului. Am montat jante BBS modulare, model CK2 Air pe 19, am refăcut softul mașinii și am obținut 350Cp după montarea actuatorului turbo de la Forge . Interiorul a fost și el retapitat complet, păstrând doar scrisul Cupra de la cel original. Și între timp am mai achiziționat un W124 250D din 88 pe care îl folosesc de zi cu zi ?
    2 points
  8. Surpriza, coafura rezista. Acum ma gandesc ca regenerarea o sa inceapa dupa timp la 999 minute, ramane de vazut. Daca nu, teoretic ar trebui sa pot sa merg peste 1500 km pana incepe regenerarea activa.
    1 point
  9. Am impresia ca O4 RS va fi o alegere mai buna decat GTI-ul. Vad ca la golf de la generatie la generatie incep sa taie din ce in ce mai mult, in timp ce la alte marci din cadrul aceluiasi grup imbunatatesc. Singurul avantaj al golfului fata de octavia de exemplu mi se pare suspensia multilink pe motorizarea tsi de 130 si 150 dar probabil vor umbla si aici data viitoare.
    1 point
  10. @danieldbMersi de recomandare. Nu contest calitatea dar pretul e mult prea piperat. Pentru masina am nevoie de cel putin 2 pachete ( 1.3m2 /pachet). Pana una alta , mi-a venit blocul de lumini de GTE. L-am adaptat pentru masina mea deoarece nu am headup display. Si un mic update de la colegii cu B7 ( garnitura suplimentara ) - pentru un motor si mai curat.
    1 point
  11. @Abueu și dacă ar fi la același preț tot id3 as alege. Pt ca spațiu pt mine e mai puțin important decât ținută de drum. Decat controlul mașinii. Iar la senzații niciodată un SUV nu va fi acolo cu un hatch. Pe lângă asta, cum ne petrecem mult timp prin oras, in parcare si trafic conteaza dimensiunea mașinii. Când vine vorba de parcări in Ploiești ( stau in centru) si Polo e mare...deci de ce as alege SuV? suntem diferiți cu nevoi diferite. Tocmai de aia exista piata pt toti. decat sa plătesc diferența pt SUV mai degrabă as lua niste cai sau optiuni in plus. cand eram mici nu existau SuV si uite ca am crescut, am mers in vacante, am carat cu mașini normale in 3 volume. oricat spațiu ai avea, tot il umpli.
    1 point
  12. Ce ti-a placut la poza asta?ca e curat sau cum sunt aranjate... Motorul ala stii ca nu e de Golf 4 nu??
    1 point
  13. la g6 e cu 10 mm fata de cea normala. personal nu o sa o mai cumpar vreodata. nu e rea, dar daca mergi cu un golf fara, dupa cativa km nu mai simti diferenta, te obisnuiesti ca oricum e confortabil golful. personal o sa bag suma aia in chestii mai utile. da, daca vine masina cu ea standard ca asa o iei, o lasi ca nu cauti calul de dar. dar nu e un must-have.
    1 point
  14. Fara o diagnoza,greu de spus. S-ar putea sa se lase cu inlocuire caseta directie.
    1 point
  15. Intr un final am reusit, dar greu... Am desfacut supapa metering de pe pompa, conducte de la rampa, injectoare, filtru si intr un final a pornit. Primele impesii dupa reconditionarea a 3 injectoare (unul il aveam nou) -Scapat de rontanit -Nu mai balbaie dupa ce se incalzeste -Motorul parca are un sunte mai frumos -La rece, daca turam motorul in gol, aveam o intrerrupere, aceasta a disparut. La injectoare partea piezo a fost ok, mecanic au avut cateva probleme si au fost inlocuite catevva piese, reglat si generat coduri noi. Dupa montare am scris noile coduri si dupa un pic de chin a pornit. Consun 0.2l/h la relanti fara consumatori.
    1 point
  16. Tenta mov parca e totusi de la protectia IR, nu de la incalzire. Dar firele clar sunt tehnologie mai veche, cam de kko si intr'adevar in anumite conditii devin deranjante
    1 point
  17. La G7 e absolut totul imbracat in capitonaj in torpedou..si laterale si tot. E si alt feeling cand pui mana. Daca au taiat de acolo, cu siguranta au facut reduceri substantiale la numarul de masini produse. Apoi nu am vazut la G8 suport de ochelari in plafon, din nou pe reduceri unde se vede si se simte frecvent. Insa au pus platoniera cu touch..efectiv de ochii lumii. Arata si urat o plafoniera uriasa care nu e compartimentata.
    1 point
  18. Nu crezi ca ar fi trebuit sa te gandesti intai la o solutie ? Daca toti ar polua , distruge.... etc , cu buna stiinta , dar s-ar gandi ca odata in viitor or sa caute solutii , ar fi ok ?
    1 point
  19. Mergand numai in afara localitatii si linistit am resusit o mica perfromanta in materie de consum si implict incarcarea DPF-uli. Ma astept sa incepa in 60 de km regenerarea dupa criterul kilometrilor parcursi.
    1 point
  20. Bomba a iesit, abia astept poze mai profi asa Congratz!
    1 point
  21. +5 cai de la culoarea a iesit bine boss
    1 point
  22. Wow! Arata intr-un mare fel.
    1 point
  23. In lucru Abia astept sa fie gata
    1 point
  24. off topic: Reviziile la 2 ani au fost recomandate inca de la G6, dar la noi nu erau acceptate la acea vreme..pe buna dreptate. Reviziile tin mult de modul in care rulezi masina, dar fiecare cum considera. Pt VW ce renteaza mai mult..o revizie banala sau o reparatie? Este evident ca in ziua de azi masina e bun de consum, a se citi ca tine cu 2 revizii in 4 ani cat e garantia, apoi producatorul este absolvit. Eu refuz sa cred ca o masina cu 4 revizii in 4 ani e la fel ca o masina cu 2 revizii in 4 ani in conditiile unui rulaj de 15.000km pe an in Romania, nu mai spun cand vine vorba de mai multi ani de exploatare. Back on topic, sunt curios de GTI mk8, aparent va avea un pret de lansare de 32k euro la noi.
    1 point
  25. Ceasurile digitale sunt un aspect, dar toate comenzile acum digitale si 0 butoane merge impotriva a ceea ce VW a fost multi ani. Ergonomie, comenzi bine plasate, butoane care se simteau solid si erau intuitive. Acum totul e aruncat pe geam..doua degetele pentru incalzirea in scaune, diverse comenzi pt care va trebui sa iti iei ochii de pe drum si sa le inveti. Lucruri care par pripite. Sigur ca la un moment dat nu va fi nevoie de butoane, totul prin gesturi, voice control..dar momentan nu este implementarea acolo.
    1 point
  26. Mulțumesc @Florin_E Mai bifăm o opțiune
    1 point
  27. Am + permanent la bricheta pentru GPS:
    1 point
  28. Problema este ca si rezolvata. Mai trebuie sa aleg siguranta de plecare dar acum ninge serios afara. Dupa amiaza la garaj.
    1 point
  29. Codul 575837085 a fost eliminat in 01.07.2019 si inlocuit cu 575837085B, la dealer costa 130Lei.
    0 points
  30. Acum 50 ani fetele de usi si torpedourile aratau altfel. Daca proiectantii tineau cont de parerile celor de atunci sa ramana in stadiul respectiv, nu se ajungea unde sunt acum. Si totusi au pastrat ideea, dar au schimbat forma si materialele. De la un compartiment pentru manusi s-a ajuns la unu care si raceste. Putin imi pasa cum este la interior, nu conduc cu torpedoul deschis. Platformele inainte treceau testul fara ESP. O greseala de proiectare a facut sa apara tehnologia. Cand a aparut ABS-ul erau destui care se bateau cu pumnul in piept ca este o prostie si ei ca soferi adevarati ce sunt, nu au nevoie. Masinile au fost si vor fi chestii care ne folosim de ele sa calatorim. Nu sa le pipaim in torpedo. Carutele aveau torpedou? Nu se plange nimeni de greutatea unei masini? Caram o tona pentru cateva zeci sau o suta. Hai sa ne plangem de ce conteaza cu adevarat si pe urma sa avem pretentii de la producatori. --- Discutia este deja off-topic.
    0 points
  31. Uite codul pt unitatea mea, poate este de ajutor. Mașina este MY2018, unitatea este DM 2017 aka MIB 2,5 și afișează harta navi pe AID.
    0 points
  32. Exact pentru asta ar trebui sa fie garantia, mai ales daca lacul nu are nimic.
    0 points
  33. @BTeo Deci, dupa vreo ora de studiat Etka am gasit info astea: 3Q0 035 840 C e compatibil 9S8 ( codul PR pt AID ), dar se "cupleaza "cu display-ul 5G6 919 605 A de 8"( cel cu doua butoane , unul in stanga si unul in dreapta ) Pt. Discover Media sunt doua compatibile cu 9S8 : 3Q0 035 840 A si 3Q0 035 864 B Al tau supporta Dynaudio dar nu supporta AID, si are codurile PR urmatore : 8RE, 8RM, 9VC, 7UF, EL0, EL3, ER1, ER2, QV0, 9IE, 9IF, 9ZE, 9ZX. ( 9VC codul PR Dynaudio ) Pt Discover PRO nu am reusit sa inteleg care sunt compatibile si care nu, cum ca nu au afisate in etka codurile 9S deduc ca sunt toate compatibile, dar nu prea cred, trebuie sa mai cercetez.
    0 points
  34. Fugi cu ea la garantie, mai ales daca lacul nu e afectat, nu au de ce sa comenteze.
    0 points
  35. Ai 2 "în fața", vizibile, și unul după oglindă. Eu nu am scos oglinda, doar mișcări pe poziție maxima interiori și la "golul de aer" creat intre oglinda și suport, a fost de ajuns sa desfac ultimul șurub.
    0 points
  36. Pe alt forum am gasit ca de fapt ar fi 3 torx'uri, unul mascat de sticla, care trebuie si ea scoasa. Cam ciudat, nu vad cum ar fi al 3'lea fixat, dar asa o fi "Update So I got the turn signal unit from local dealer for £34 in the end, and a shell case ready painted for £35 from the bay.. Pretty simple to fit, need to remove mirror glass to do though, release old shell, there are 3x torque screws holding the signal in and it slides out... Took about 20mins all in, and back to looking good as new..."
    0 points
  37. in conditiile in care reviziile se fac acum la 2 ani sau la 30k km eu vad o crestere a fiabilitatii. a fiabilitatii acolo unde conteaza cu adevarat. ma indoiesc ca puneau asta daca nu cresteau fiabilitatea. daca scoti o masina si nu vii cu noutati iti sar in cap ca esti conservator si doar urmezi trendul. cand vii cu modificari ti se reproseaza ca sunt prea mari. cum naiba sa faci linia perfecta.... ca daca faci greseala sa incerci sa ii multumesti pe toti e o greseala fatala, nu multumesti pe nimeni si ii nemultumesti pe toti, am vazut asta in multe domenii, mai ales ca multe cerinte sunt diametral opuse. cum ar fi fost sa ofere si ceasuri analogice? ai idee ce presupunea pt ei dpdv al costurilor si liniei de fabricatie? ca nu mergea sa nu pui ecranul, ci doar niste ceasuri conectate cu o mufa si restul in spate ramanea identic. nici la aia premium nu am mai vazut asta. au trecut la digital, sanatate si virtute. nu ma intelegeti gresit, nu zic ca e perfect asta, zic ca doar e de inteles. ciudat e ca se iau niste mici dorinte neindeplinite si se exacerbeaza si tot ce e bun devine irelevant. de parca per ansamblu produsul ar fi ultimul jeg. si nu ma refer la forum, ma refer asa, din ce am mai citit si pe net si la alte tipuri de produse din alte domenii. poate mai vine dupa pandemia asta si vreun razboi sa vedeti ce o sa apreciem ce avem cu micile lipsuri.
    -1 points
  38. Facut revizia, masina a devenit mai silentioasa cu noul ulei. Vedem in timp cum si ce va fi, cine a zis ca Ravenol devine mai galagios, a avut dreptate. De rau nu pot zice nimic de ravenol, uleiul era murdar, deci si-a facut treaba. 11 luni si 13000 km.
    -1 points
  39. @mihai.onu94 nu ma grabesc, ba chiar la mine a trecut de mult "repedele" cu care ii dam de cap Ieri am lucrat din nou, am fost si mi-am luat furtun pentru eliminarea epuratorului de gaze din admisie... alt rost decat pentru recicurlarea uleiului nu vad sa fie, si nu mai vreau sa se umple admisia cu ulei. Solutia ideala ar fi fost un catch tank, dar e plin de chestii scumpe si care nu isi fac treaba, asa ca am ales o solutie mai putin ortodoxa dar eficienta. Furtunul e albastru rau de tot... ma dor ochii cand ridic capota, dar ii voi face eu ceva (inca nu stiu exact ce) sa il fac negru. De asemenea, pentru modificarea asta, trebuie sa astup gaura din admisie unde intra furtunul. Pregatesc si asta. Apoi, am dat comanda de kituri reparatie injectoare si pana au sosit am dat o fuga pana la Audi Pipera, dupa ce am sunat inainte si am aflat ca au garnitura de tabla pentru pompa tandem pe stock. A costat mai putin de 60 de lei. Intre timp, au sosit si piesele pentru injectoare si de data asta mi le-am montat singurel pe toate, dupa ce am curatat foarte foarte bine de depuneri. Dupa verificarea lor si montarea de o-ringuri chiar pot spune ca am niste injectoare tipla si nu ma voi gandi prea curand ca am vreo problema de la ele. Si chiar daca am, am unul extra Am mai apucat sa incep si curatarea noii galerii de admisie, insa nu a iesit cum imi doresc. Trebuie sa merg sa cumpar ceva solutii mai puternice in care sa o tin. Oricum nu e graba cu montajul pentru ca flansa de EGR off pe care o am acum pe galerie nu se potriveste cu cea noua. Sunt in cautare de un egr (uzat, aruncat etc.) care se potriveste pe modelul asta pentru a ii decupa prinderea (exact cum am facut si la actuala flansa). Revenind la injectoare, am apucat sa le montez doar pe ele, fara celelalte piese care vin pentru inchiderea capacului. Mi-am promis ca nu mai umblu la ele decat atunci cand voi lua duze pentru upgrade. Am apucat sa demontez si pompa tandem si sa ii dau jos garnitura. Urmeaza sa termin lucrarea, sa inchid tot si sa vedem cum merge. Tineti-mi pumnii.
    -1 points
  40. Il poti imbraca in tub thermocontractabil negru
    -1 points
  41. haha ai facut ca la daciile vechi cu furtunul de ulei dar nu te invinuiesc - multa mizerie ajunge in admisie de la acea "recirculare". hai ca esti aproape iar pentru furtunul ala albastru, unul pe diametru negru din hornbach dedeman etc ce avea? eu pana si teava de vacuum de la servofrana am inlocuit-o atunci cand s-a fisurat cu cel mai rigid furtun negru (rated vreo 40bar - sa nu se stranguleze de la vacuum) pe care l-am gasit in dedeman. si merge la fel ca originalul
    -1 points
  42. @Laurentiu_LWR o idee perfecta, am gasit deja tubul pe un diametru potrivit ? multumesc! @mad_kat problema cu tubul a fost ca voiam sa fie unul gros, unul care sa aiba clar specificatie pentru rezistenta la temperatura mare si mica. Vaporii de ulei care ies pe acolo chiar sunt fierbinti si in acelasi timp nu voiam ca iarna sa am probleme cu inghetul. De-aia asta a fost singurul pe care l-am gasit sa imi indeplineasca nebuniile ?
    -1 points
  43. Montat și scaunul la pasager!
    -1 points
  44. Inca o chestie pe care am mai observat'o la masina: Au schimbat solutia tehnica pentru parbrizul incalzit. La GTD, nu stiu exact cum se producea incalzirea dar parbrizul avea o culoare spre mov, in schimb la E-Golf parbrizul are o culoare normala, doar ca are acele mici rezistente in el. La condus seara, pot sa zic ca e un pic deranjant. Sper sa fie doar o chestie de obisnuinta.
    -1 points
  45. Mai mult decat sa admit ca nu este o solutie ideala si sa caut solutii pentru a o face mai buna (momentan nici nu merg cu masina zilnic) nu am ce sa fac. Si as vrea, daca tot dati pe aici pe la mine pe la topic, sa aruncati intai un ochi in ograda proprie, iar apoi cel ce se simte fara pacat sa arunce primul piatra.
    -3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!