Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.09.2020 în toate secţiunile

  1. Am instalat si aparatorile de noroi, super usoara abordarea, am facut si test astazi, nu se mai stropeste toata masina la prima balta. Am schimbat si distantierele spate cu cele de 20mm si footrest-ul.
    4 points
  2. @BTeo Deci, dupa vreo ora de studiat Etka am gasit info astea: 3Q0 035 840 C e compatibil 9S8 ( codul PR pt AID ), dar se "cupleaza "cu display-ul 5G6 919 605 A de 8"( cel cu doua butoane , unul in stanga si unul in dreapta ) Pt. Discover Media sunt doua compatibile cu 9S8 : 3Q0 035 840 A si 3Q0 035 864 B Al tau supporta Dynaudio dar nu supporta AID, si are codurile PR urmatore : 8RE, 8RM, 9VC, 7UF, EL0, EL3, ER1, ER2, QV0, 9IE, 9IF, 9ZE, 9ZX. ( 9VC codul PR Dynaudio ) Pt Discover PRO nu am reusit sa inteleg care sunt compatibile si care nu, cum ca nu au afisate in etka codurile 9S deduc ca sunt toate compatibile, dar nu prea cred, trebuie sa mai cercetez.
    2 points
  3. Mai mult decat sa admit ca nu este o solutie ideala si sa caut solutii pentru a o face mai buna (momentan nici nu merg cu masina zilnic) nu am ce sa fac. Si as vrea, daca tot dati pe aici pe la mine pe la topic, sa aruncati intai un ochi in ograda proprie, iar apoi cel ce se simte fara pacat sa arunce primul piatra.
    2 points
  4. Am fost sa vad G8 din postura cuiva care vrea serios sa faca trecerea la GTI. Reducerea de costuri nu ma pasioneaza, cat timp nu impacteaza folosirea zilnica. Batul de capota nu afecteaza folosirea zilnica, insa unde sunt pasi inapoi sunt la torpedoul fara capitonaj(la octavia 4 e capitonat), nu mai este acel sertar din stanga volanului. 2 aspecte importante din punct de vedere al confortului pt mine. Zona de cupholdere fara acoperire este un pas inapoi ca design in primul rand. Fata de usa de o calitate mai slaba comparativ cu mk7, mai putin textil, mai mult plastic dur. Bordul e placut la atingere, bine integrat. Pozitia la volan este aceeasi. AID mi se pare mai mic in realitate fata de toate reviewurile, efectul de distorsionare fisheye isi spune cuvantul. Este un interior modern, de 2020+ fara indoiala, care a sacrificat din design si integrare. Per total pe interior se simte mai ieftin, poate doar pt cine a avut generatiile anterioare si are cu ce compara. Masina expusa la pbn era echiparea Life, nu cred sa difere materialele/capitonajele la style, r-line, gti si mai sus.
    2 points
  5. La nici o masina nu vei simti comportamentul sub sau supravirator la mers normal. Cei de la 77km.com nu testeaza comportamentul sportiv al masinilor, ci comportamentul in caz de urgenta, asa zisul test al elanului, adica cum se comporta masina cand mergi cu 70-80 kmh si iti apare un obstacol in fata pe care il poti evita doar prin ocolire. Ideal e sa poti mentine controlul si un traiect controlabil al masinii. Daca supravireaza, te invarti, daca subvireaza intri in coliziune frontala cu cel de pe contrasens pentru ca nu reusesti sa intri la loc pe banda ta.
    2 points
  6. 2 points
  7. intuitia ca si tie tot spre pompa centrala de frana se indreapta,fiindca altfel nu ai cum sa pierzi in cateva zile asa multa presiune,e ca si cum in cazteva zile ti-ar intra aer pe instalatie.
    1 point
  8. Acesta este al menu, in dreapta se observa conectorul cu cele doua fibre care merg la AID ( nu am Dynaudio ) si MIB-ul .Eu am MIB 2PRO cu ecran de 8
    1 point
  9. La G7 e absolut totul imbracat in capitonaj in torpedou..si laterale si tot. E si alt feeling cand pui mana. Daca au taiat de acolo, cu siguranta au facut reduceri substantiale la numarul de masini produse. Apoi nu am vazut la G8 suport de ochelari in plafon, din nou pe reduceri unde se vede si se simte frecvent. Insa au pus platoniera cu touch..efectiv de ochii lumii. Arata si urat o plafoniera uriasa care nu e compartimentata.
    1 point
  10. Exact.. mai insista cu amorsarea. Desfa o conducta la rampa sa iasa aerul din circuit.
    1 point
  11. Sa mai stergem putin praful. Ca update, la 34000 km avem asa: - efectuat revizia de 3 ani ( ulei, filtre si lichid de frana). Uleiul si filtrele le schimb anual / 10.000 km. Am colantat elementele cromate de la geamuri deoarece cele din din fata incepusera sa arate urat. Diferenta majora de calitate a materialelor intre partea din spate si cea din fata (vezi poza 3) Foarte multumit de cum a iesit lucrarea. In rest, masina merge bine, nicio problema tehnica pana acum. Comsumum pe termen lung 8.5%.
    1 point
  12. Eu stiu 2 persoane care au dorit bransament de putere in zonele de mai sus, dar nu exista putere instalata in statia de joasa, dar de fapt nici in cea de medie n-ar fi (dupa ultimele analize), sunt mai multi care asteapta up-grade-ul si multi au incercat cu tot felul de incentive (nu exista orizont de asteptare, posibil sa dureze ani sau niciodata, transportul este asigurat de Electrica Frunizare care are interese diferite fata de cei care vand energia electrica). Credeti ca PBN nu si-ar fi pus o statie mai potenta daca putea, sau mai multe? Credeti ca unele benzinari MOL (ca despre ele am informatia) n-ar dori un bransament mai mare pentru statii de incarcare mai puternice, pur si simplu nu se poate, nu exista capacitate de transport, de obicei. Sunt magazine Lidl la care nici bransamentul actual nu le acopera nevoile perfect, situatia este mult mai gri decat va imaginati voi. Mall-ul Park Lake a stat peste 1 an pe generatoare pentru ca nu s-a putut instala linia de inalta tensiune (aprobare sapaturi, upgrade capacitate Electrica, etc - in Bucuresti este cosmar).
    1 point
  13. Nu crezi ca ar fi trebuit sa te gandesti intai la o solutie ? Daca toti ar polua , distruge.... etc , cu buna stiinta , dar s-ar gandi ca odata in viitor or sa caute solutii , ar fi ok ?
    1 point
  14. Avem 2 nopti in care masina a stat mai mult de 12h si 2 dimineti in care masina a pornit bine. Inca nu ma pronunt, as mai astepta inca o noapte si apoi cateva zile in care masina sta nepornita si abia dupa voi fi sigur ca am rezolvat problema. Dar avem semne bune. Date fiind semnele bune ma gandesc la urmatorii pasi. Pana sa duc piesele la vopsit, am de facut gauri pentru spalatoarele de faruri si montat magnetii din bara de pe masina pe bara noua. Apoi trebuie sa ma apuc de fetele de usi. Vorbind mai sus de compartimentul motor si gasind o poza care mi-a placut foarte mult pe net, m-am decis ca momentul potrivit pentru a face curatenie si a pune toate furtunele si cablurile la locul lor va fi atunci cand voi schimba traggerul. Cu el dat jos pot aranja si curata tot ce trebuie pe acolo. Cand am dat antigelul jos zilele trecute nu mi-am dat seama ca pot sa schimb si vasul de expansiune??‍♂️ Noroc ca mi-a ramas destul antigel asa ca o sa fac asta tot atunci, la curatenie. Poza care mi-a atrans atentia Va urma
    1 point
  15. Din schema electrică de la Dynaudio se vede destul de bine conceptul. Fibra optica sunt de fapt, fibrele optice. E un fel de “inel”. Dacă ai doar AID fibra merge direct in AID din MIB. Dacă ai și Dynaudio, fibra merge in Dynaudio iar pe fibra 2 se conectează și AID-ul, după mine ăla e un inel nu un Y. Pentru a fi un Y ar trebui sa meargă o fibra in AID și una in Dynaudio. Dar merge o fibra (1) din MIB in Dynaudio Și o fibra (2) din MIB in AID,din AID in Dynaudio, din Dynaudio in MIB ? Dacă greșesc ( se mai întâmpla, ?) sa mă trageți de urechi. Deci pt AID cablu ( fibra ) cu doi conectori pt AID + Dynaudio cablu cu 3 conectori ?
    1 point
  16. salut. treapta 1 s.a reactivat. a6-a e abia la 80. raspunde f. bine la acceleratie. anticipeaza mult mai bine doleantele soferului. l nevoie rupe aderenta in tr 1,2,3. nu mai exista acel "lag" la plecarea d p loc....de parca aveai plumb in pedala. pe scurt ...minunat. distractia costa 400eur si se face la Automatico
    1 point
  17. Sincer mie personal mi se pare ca subliniaza destul de bine caracterul, plusurile si minusurile unei masini. Comenatriul respectiv nu mi se pare foarte relevant in acel context. Mi s-a parut in schimb interesanta compania in care este pus G8 in acel comparativ. Evident, fiecare judeca dupa propria-i masura, si masinile si review-urile.
    1 point
  18. Ma gandeam eu ca esti cam timid si nu o sa raspunzi. Uite, mai jos un studiu facut la Department of Applied Mechanics, CHALMERS UNIVERSITY OF TECHNOLOGY, Gothenburg, Sweden 2017. S-au luat doua tipuri de masini si s-au testat 4 lungimi. Rezultat: Ca sa vezi, lungimea cea mai scurta este cea mai eficienta. Ti-as sugera sa nu mai crezi tot ce spune respectivul, este foarte slab pregatit in domeniu auto. Se pricepe cel mai bine sa citeasca pliante de marketing si cam atat. Culmea, in acelasi studiu s-a testat si eleronul la care a trecut Golf 8. Nu mai pun si concluzia, ma gandesc ca poate-i evident ...
    1 point
  19. "VW a spus si ca va instala puncte de incarcare rapida la dealerii VW. Nu stiu cum e in alte orase din Romania, dar la TESS Brasov nu am auzit sa aiba." absolut toate reprezentantele de masini au sau daca nu au isi monteaza cat de curand statii de incarcare, pt ca toate au la vanzare modele plug-in. spui ca nu stii cum e in alte orase, poti verifica pe aplicatia Plugshare situatia. Am fost in ultima vreme in Buc la o reprez Skoda, avea statie, una Nissan, avea statia, si Porche Buc Nord, avea statie. La Porche Buc Nord am incercat sa incarc, dar mi-au spus ca nu se poate, ca nu e publica. Totusi cumparasem eGolful de la ei si ma chemasera sa iau o hartie pt inmatriculare, ca deh, in Romania nu s-a auzit de posta/curier. Deci faptul ca au sau vor avea statii nu inseamna ca le vom putea noi folosi. Vor fi mai mult pt ei pt maisnile din showroom, la vanzare si in service. "puncte de incarcare incete de 22kW curent alternativ.... iti ia o eternitate sa incarci bateria mare a unui EV cu asa ceva." in multe tari s=a mers pe montarea de statii AC in zone publice, gratuite, teoretic orice stalp de lumina ar putea deveni si statie incarcare. Eu parchez pe strada in fata blocului, nu m-ar deranja sa incarc chiar si la 7,2kw (maxim la eGolf), pana dimineata tot plina ar fi. Nu putem avea pretentia si la gratuit si la rapid/statii DC, dar statii AC gratuite ar putea monta si ar trebui sa incurajam toate primariile sa se apuce sa monteze. Primaria Voluntari are 4 prize AC, ieri eram in zona si nu am gasit nimic altceva, am stat acolo vreo 30 min, suficient pt vreo 40-50km adaugati.
    1 point
  20. Azi am schimbat plăcuțele de frână pe față și pe spate. De asemenea am schimbat și lichidul de frână. Pentru toate am optat pentru ATE, cu care am avut o experiență plăcută. Deși am înțeles că intra 1.16 litri, a intrat doar 1 litru. De ceva vreme pedala de la ambreiaj rămâne la jumătate, dimineața. Dacă o trag își revine, după ce ii fac câteva curse se comportă normal. Dar pentru că azi mi s-a părut că nu intra în viteză și nu vreau să mă prindă în concediu vreo problemă, am comandat pompa de ambreiaj. Așa că săptămâna viitoare mai facem o excursie in service...
    1 point
  21. @kolfleading esti constient ca discutam despre masini noi, respectiv probleme rezolvate pe partea de consum ulei iar tu ai trimis linkuri din 2008+ ceea ce reprezinta modele vechi? Asta ca sa fim oarecum pe aceeasi lungime, ca masinile electrice sunt noi, nu? N-are sens sa continuam pe acest fir, suntem destui cu masini cu motoare termice care nu consuma ulei. Ca exista si masini care consuma ulei.. e adevarat. Dar in urmatorii ani vedem si fiabilitatea motoarelor electrice pe termen lung...
    1 point
  22. Pe schema ai 0w5 nicidecum 0w30 sau 5w30 ca sa le compari. Schema are uleiuri foarte diferite, pentru ca orice motor este proiectat si gandit sa lucreze cu anumite tolerante si uleiuri. De aici si normele impuse de producator care trebuie respectate. Nu poti sa mergi intr-un TSI 2015 cu 10w50 pentru ca motorul este gandit la tolerante mici si necesita un ulei fluid la rece/cald. Piesele sunt facute mai bine decat in 2000 dpdv tolerante interne. Un motor ALH nu are tolerantele la fel de bune ca un CBAB sau un Euro 6 diesel, ai vazut ce vibratii are unul vs celalat? In ALH poti sa bagi 5w50 ca nu are treaba, chiar si 10w40, fa asta in euro 6 diesel si vezi ce se intampla, ignorand incarcarea DPF. Toyota dar si motoarele noi (2019+) vin cu 0w20. Eu ma refeream strict la vascozitatea la 100C din fisa tehnica, unde motorul functioneaza 90% din viata lui, la cald. Sunt 0w30 mai groase decat 5w30, pt ca in fond diferenta intre ele nu este la 100C ci la temperatura de 40C, la pornirea la rece. Ca o concluzie, nu mai credeti galusca cum ca 0w30 este mai subtire, prea subtire, prea fluid, ca nu e deloc asa. Protejeaza la fel de bine ca 5w30. Daca in schimb se foloseste masina in regim draconic, cu mers turat/circuit/ red line, atunci 0w30/5w30 nu au ce cauta in motor, sau daca au ce cauta in motor, o fac pentru 2000-4000km. Vedeti pe cei care au masini puternice tunate (R 400CP+) cu ce uleiuri merg si cum le schimba. Un tdi/tsi din asta lesinat, cruiser nu are nevoie de asemenea protectie.
    1 point
  23. Receptia radio cum este, comparata cu OEM? Iluminarea ecranului, cand bate soarele mai vezi ceva? conexiunea bluetooth cu telefonul cum este, da rateuri, in sensul ca se intapla sa se deconecteze? Calitatea sunetului in convorbiri este ok, comparabila cu OEM? Calitatea sunetului, in general, cum este comparabil cu OEM ?
    1 point
  24. Ownice C500 - varianta Octacore. O am instalata de 3 ani pe G5, foarte multumit. dar neaparat sa fie varianta octacore - e putin mai scumpa - quadcore-ul avea ceva probleme. Exista o resursa solida de info pe forum.xda-developers.
    1 point
  25. Salut. Dupa update merge direct. Cateva poze dupa vizita la service. Trecerea la Ate Power Disc plus Ate Ceramic Pads
    1 point
  26. Intr un final am reusit, dar greu... Am desfacut supapa metering de pe pompa, conducte de la rampa, injectoare, filtru si intr un final a pornit. Primele impesii dupa reconditionarea a 3 injectoare (unul il aveam nou) -Scapat de rontanit -Nu mai balbaie dupa ce se incalzeste -Motorul parca are un sunte mai frumos -La rece, daca turam motorul in gol, aveam o intrerrupere, aceasta a disparut. La injectoare partea piezo a fost ok, mecanic au avut cateva probleme si au fost inlocuite catevva piese, reglat si generat coduri noi. Dupa montare am scris noile coduri si dupa un pic de chin a pornit. Consun 0.2l/h la relanti fara consumatori.
    0 points
  27. @andrei0241 500 lei. Si mie imi place mai mult pe negru. Se integreaza mai bine cu restul elementelor din zona respectiva.
    0 points
  28. Foarte bine, felicitari! Vedeti, exista cerere si pt beculete!
    0 points
  29. Pai, sa trec si eu in revista, cu ce m-am confruntat: 1. Rezonanta metalica, din partea dreapta - rezolvare: “asa face toate” - se pare ca estezgomot de la DSG, pana se incalzeste 2. 13.000 de km - ciuciu fara ulei pe joja - rezolvare “ asa face toate” - completare 1 liteu de ulei si un litru de rezerva in portbagaj. S-a intamplat o data la 13000 km si a doua oara, la 43.000 km. Tot nu inteleg unde se duce uleiul... 3. Etrieri blocati pe spate - rezolvare - momentan masina sta pe dreapta, cu programare la PBN pe 1 septembrie. Ce este interesant aici, este ca un alt coleg, a patit aceeasi chestie, acum o saptamana, masinile fiind identice, ambele produse in aprilie 2019, exact aceeasi echipare fiind masina de serviciu. 4. Nu stiu daca e chiar problema ci mai degraba calitate, parbriz ciupit bine, in 3 locuri, pentru pietricele luate pe A1. Comparativ, pe BMW, facand destul de des acelasi drum, nu am nimic. Aici poate fi vorba si de noroc. masina in cauza: Superb 3, 2.0 Tdi, 190 cai, Dsg7,4x4, combi. Produsa 04.2019, aprox. 45.000 km rulati. De asemenea, reviziile le fac la 30k km, fiind masina de companie
    0 points
  30. si eu am soft de la amc, tot spyke-uri urate... Dyno facut in alta parte, nu stiu ce sa zic... Bujii ok, benzina 100, si totusi spyke-uri... Am fost avertizat inainte sa nu merg la ei, dar...
    -1 points
  31. @Muale cel original era dintr-un plastic. Eu unul nu am gasit decat siliconic pentru schimb, iar cel potrivit ca diametru a fost asa gros. In timp o sa mai caut si daca gasesc ceva asemanator cu cel de fabrica dar la lungime de 1m, voi lua cu siguranta. @Rave ai dreptate in totalitate cu ceea ce spui, mi-am asumat ca este o solutie neortodoxa. Pentru viitor o sa caut o solutie pentru montarea unui rezervor in capat pe care sa il golesc eu periodic. Este exact comentariul evident de la un posesor de E-Up catre un posesor de golf 4 diesel Glumesc, nu ma deranjeaza nimic si asa este, masina polueaza oricum destul, nu-i ok sa fac mai rau. Ba chiar apreciez criticile si orice fel de feedback.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!