Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.09.2020 în toate secţiunile

  1. Tot ceva low quality, but daaaamn. Maine merg s-o iau ?
    6 points
  2. Azi am schimbat plăcuțele de frână pe față și pe spate. De asemenea am schimbat și lichidul de frână. Pentru toate am optat pentru ATE, cu care am avut o experiență plăcută. Deși am înțeles că intra 1.16 litri, a intrat doar 1 litru. De ceva vreme pedala de la ambreiaj rămâne la jumătate, dimineața. Dacă o trag își revine, după ce ii fac câteva curse se comportă normal. Dar pentru că azi mi s-a părut că nu intra în viteză și nu vreau să mă prindă în concediu vreo problemă, am comandat pompa de ambreiaj. Așa că săptămâna viitoare mai facem o excursie in service...
    3 points
  3. Am instalat si aparatorile de noroi, super usoara abordarea, am facut si test astazi, nu se mai stropeste toata masina la prima balta. Am schimbat si distantierele spate cu cele de 20mm si footrest-ul.
    3 points
  4. Pe duminica iar mi-am facut de treaba. Capacul de R8 pentru rezervorul fluidului de servodirectie trebuie atasat, asa ca am procurat elementele necesare. Rezervor lichid servodirectie Audi A4 B8. Bratara de prindere. Urmeaza munca si apoi pozele??. Deocamdata, doar piesele.
    3 points
  5. Poate m-am grabit putin cu jurnalul, dar am zis ca daca tot se implinesc 3 ani de cand am comandat-o.. Pentru mine masina asta este perfect definita de nume.. o iguana polivalenta cu ambitii de tigrisor. Pentru versatilitate am luat-o si nu m-a dezamagit deloc pana acum, ramanand cu siguranta prima mea optiune in segmentul asta. Inainte sa insir dotarile si experientele cu ea, sa va spun cum am ajuns impreuna Prima masina am cumparat-o cu sufletul, fara analize, comparative, etc.. cumva grabit si de circumstante - am luat o Mazda CX-5 (primul model). A fost o experienta faina, masina era placuta la condus desi fara prea multa putere, insa m-am lovit de cateva probleme neluate in calcul, cum ar fi o fiabilitate groaznica si niste scaune teribil de incomode la drum lung. Colac peste pupaza, am schimbat jobul si petreceam mult mai mult timp in traficul din Bucuresti, ceea ce a facut sa-mi treaca definitiv pasiunea pentru schimbat vitezele manual. Urmatoarea masina trebuia in mod sigur sa fie o alegere rationala asa ca mi-am facut o lista lunga de cerinte si preferinte cu care am plecat la colindat forumuri, showroom-uri si drive-teste. Asta a durat cam 9 luni, timp in care m-am urcat in toate SUV-urile si crossoverele ce imi ieseau in cale, am facut drive-teste cu finalistele si am asteptat cu sufletul la gura lansarile de modele noi pentru ca sa fiu dezamagit in final de toate.. VW nu a fost pe lista pana cand am cam ramas fara optiuni si am aflat ca exista un model nou de Tiguan care de fapt nu arata chiar asa rau + VW incepuse sa ofere 4 ani garantie. Faza cu garantia a fost hotaratoare, pentru ca aveam o impresie foarte proasta fata de fiabilitatea lor si cu asta m-a convins. Plus ca veneam de pe o marca teoretic foarte fiabila dar care ma exasperase. In final, decizia a fost destul de usoara pentru ca Tiguanul bifa atat de multe de pe lista incat am trecut peste faptul ca nu ma atragea designul teutonic pe alocuri si ma simteam deconectat de drum la volan. Alternativa cea mai buna <40k EUR era un BMW X3 SH cu putini km, dar fiindca era un model la final de generatie pur si simplu nu se compara cu Tiguan la capitolul tehnologie si dotari. Si ca sa mai recuperez la capitolul "fun to drive", m-am hotarat sa iau cel mai mare motor pe benzina cu DSG si suspensia adaptiva la pachet. Fiind deja vorba de un Highline, restul optionalelor au fost adaugate strict pe raportul functionalitate/cost: - faruri Led top (excelente daca mergi noaptea in afara localitatii) - keyless access + easy open (portbagajul electric cu deschidere/inchidere automata face toti banii) - scaune ergoactive (merita daca ai un spate mai 'sensibil' la pozitia in scaun) - side assist, lane assist, jam assist, rear assist, etc (pachetul de asistenta activa a fost unul din argumentele principale pt masina fata de Q5 si X3 care erau atunci de generatie veche si nu aveau) - discover media pentru ca tot ce vroiam era sa mearga navigatia de pe telefon - area view + park assist (area view merita, park assist era inclus altfel nu dadeam 2 bani) Si alte cateva mai ieftine dar foarte utile si ele: - parbriz incalzit cu reflexie radiatii solare (priceless) - spalatoare faruri (in mod ciudat optional) - oglinzi rabatabile electric (iarasi in mod ciudat optional) - interfata telefon comfort +wireless charging - pachet offroad (spoiler fata, praguri, scut) - airbaguri laterale spate (pentru ca nu stii niciodata) - sistem proactiv protectie - culoare indium grey (pt intretinere usoara) - volan incalzit (nu suport manusile) - directie progresiva (geniala, am fost norocos ca s-a lansat chiar inainte sa intre in productie masina si am reusit sa modific comanda) Nu as schimba nimic din alegerea de mai sus acum, dar evident mi-as mai fi dorit cateva lucruri in plus: - incalzirea in bancheta spate costa mai mult decat in fata (500 EUR) si daca ai copii in scaun nu ai ce face cu ea oricum - head-up display 500 EUR si nici macar nu era direct pe parbriz - R-line interior era conditionat de exterior, nu aducea mare lucru si nu avea incalzire in volan - scaune electrice cu memorie.. dar se putea numai cu piele, aveau mai putine reglaje decat ergoactive, fara ventilatie - daca bugetul era nelimitat as mai fi adaugat probabil si trapa, dynaudio, pachet r-line exterior, discover pro.. erau peste 5k EUR impreuna si nu merita pt mine. 2 poze din primele zile:
    2 points
  6. Salut, Se pare ca am ajuns tot la GOLF dar de data asta un numar mai jos, 5 in loc de 6. Motivul este simplu. Am avut probleme cu golful 6 ce era diesel si cerea mereu regenerare DPF,. Asa ca dupa 2 ani l-am inlocuit cu un Mercedes CLA amg din 2013 bezina. Dar cum un CLA consuma de 3 ori mai mult ca un golf, plus suspensiile sport ce ulterior am aflat ca sunt ceva negativ, m-am intors din nou la golf. Cei drept ca a doua masina. In orice caz, placerea de a conduce o masina la care stii ca ai mereu ceva de reparat, e mult mai mare decat la o masina pregatita ce nu necesita nimic extra. Dupa cum se poate vedea masina este si o folosesc in marea britanie, sper ca asta sa nu fie un impediment pentru un forum romanesc. Pretul ei a fost de 1620Euro plus o navigatie aftermarket de 70Euro si discurile spate 40Euro.
    2 points
  7. @kolfleading esti constient ca discutam despre masini noi, respectiv probleme rezolvate pe partea de consum ulei iar tu ai trimis linkuri din 2008+ ceea ce reprezinta modele vechi? Asta ca sa fim oarecum pe aceeasi lungime, ca masinile electrice sunt noi, nu? N-are sens sa continuam pe acest fir, suntem destui cu masini cu motoare termice care nu consuma ulei. Ca exista si masini care consuma ulei.. e adevarat. Dar in urmatorii ani vedem si fiabilitatea motoarelor electrice pe termen lung...
    2 points
  8. noutati septembrie: update SW dsg - TVS driveability si update SW motor (oem ultima versiune disponibila pe server 7608)
    1 point
  9. 1 point
  10. problema rezolvata acum 1 ora prin update la ultima versiune de SW la motor. dupa 2 luni pot.spune ca totul este perfect
    1 point
  11. Eu cu frânele spate ce sa mai zic... la nici 2 ani si erau deja ruginite. Garanție ioc!
    1 point
  12. In aceste conditii te va tine cel putin 2-3 spalari o aplicare. Eu tot pentru plasticele exterioare ale masinii l-am folosit cel mai mult ( grile masca fata, bandouri usi si bari, oglinzi, antena, chiar si pe bratele metalice de la stergatoare si piesa de rezistenta toate componentele din plastic si cauciuc de la motor ) si la toate le da o prospetime de nou. Nu recomand pentru niciun fel de ornament din interiorul autoturismului !!!!
    1 point
  13. UPDATE: 111.111km O cifra frumoasa atinsa in excursia in Bulgaria si o temperatura extrema (44'C) inregistrata in bord dupa ce am lasat masina parcata la soare. Nimic deosebit de semnalat. Am mai inlocuit un bec Osram Night Braker Laser si am inlocuit ambele becuri de la placuta inmatriculare spate pentru ca unul dintre ele s-a ars. Foarte multumit de upgrade-ul la jante si de noile anvelope. Nici un strop de ulei completat de la revizia din noiembrie 2019.
    1 point
  14. @Muale cel original era dintr-un plastic. Eu unul nu am gasit decat siliconic pentru schimb, iar cel potrivit ca diametru a fost asa gros. In timp o sa mai caut si daca gasesc ceva asemanator cu cel de fabrica dar la lungime de 1m, voi lua cu siguranta. @Rave ai dreptate in totalitate cu ceea ce spui, mi-am asumat ca este o solutie neortodoxa. Pentru viitor o sa caut o solutie pentru montarea unui rezervor in capat pe care sa il golesc eu periodic. Este exact comentariul evident de la un posesor de E-Up catre un posesor de golf 4 diesel Glumesc, nu ma deranjeaza nimic si asa este, masina polueaza oricum destul, nu-i ok sa fac mai rau. Ba chiar apreciez criticile si orice fel de feedback.
    1 point
  15. Transmisia e una, cutia de viteze e altceva.
    1 point
  16. raspund tot eu, am schimbat doar pinionul nu a fost necesar sa schimb si lantul de la pompa de ulei..
    1 point
  17. Iti recomand si eu 2 variante. Koch Chemie este recomandat pentru plastice exterioare si are o durabilitate buna daca este aplicat corect. 303 merge si pe plastic, vinilin si cauciuc. Il folosesc in special la interior pentru ca are protectie UV, l-am folosit si la exterior pe plastic dar are durabilitate mai mica decat Koch Chemie.
    1 point
  18. Iti spun din proprie experienta ca eu am luat strict pentru anvelope si am incercat asa din curiozitate si pe plasticele negre de la bari, plasticul de pe usi si plasticurile aferente de la motor si chiar am fost placut surprins de rezultat. La ploi te tine fara probleme cu conditia ca masina sa fie nemiscata ( automat cand mergi pe ploaie in Romania faci masina praf) cel putin 3 -4 ploi. La spalat conteaza unde faci asta - daca mergi la spalatoriile acelea ieftine care dau cu mai multa soda in asa zisa spuma nu pot zice ca tine mult ( se duce dracu si ornamentele de crom dupa o spalatorie din astea ) In concluzie daca o speli acasa si stergi dupa cu un buretel cu acest Sonax te tine cam inca 2-3 spalari fara a mai da. Un recipient de gel ma tine cam 2ani. Spor in alegere si daca mai ai intrebari sunt aici pentru raspunsuri.
    1 point
  19. Am mai facut cateva teste, poate le voi descrie mai pe larg candva, cert e ca am dus masina pana la refuzul de a se mai misca. 268km parcursi, dar contine si un drum in coborare de la Valeni spre Buc. Totusi, considerand ca a consumat mai mult ca sa ajung acolo, sper ca e relevant. Cu ocazia asta am descoperit ca masina nu permite a fi impinsa si nici tractata... atentie mare asadar. ca o concluzie, speram ca masina sa mai mearga mai mult dupa ce afiseaza 0 km autonomie... auzisem zvonuri pe la alte masini si de 25km. Nu. Nu merita riscul, as zice un max 5km ca sa nu apara surprize... si tinand cont si de anotimp si tipul de drum (un urcus poate schimba datele problemei). Faptul ca masina nu poate fi tractata/impinsa (practic mai deloc, tinand cont de cele 2 limitari combinate, de viteza si de distanta) mi se pare o mare dezamagire.
    1 point
  20. Nu alea interesante insa ... 41k Arteon Shooting Brake 2.0d 150CP Mda..ma mai gandesc putin si ii sun eu pe fix
    1 point
  21. Daca te referi la GTE, a aparut reviewul la AutoGefuhl. Deci foarte probabil sa apara si in configurator pana la finalul anului:
    1 point
  22. Depinde - acum cat e cald afara, vad ca suntt doar cateva picaturi. Dar cand e frig se aduna considerabil mai mult condens + acei vapori de ulei. Cert este ca de la ultimul schimb si pana acum nu a fost nevoie sa mai completez ulei, deci e clar ca nu prea a avut ce sa adune. Inainte, cand mergeam pe Castrol ma gandesc ca ar fi adunat vreo 100-200 ml de ulei. Cam atat am scos eu din galeria de admisie. Si acela a fost momentul cand am renuntat la Castrol si am decis sa pun si Oil Catch Can. Bine...pana la Catch Can am schimbat si valva PCV. Si urmeaza sa curat si separatorul de ulei.
    1 point
  23. Usor usor... Niste poze mai low quality + redimensionate pe Whatsapp. O sa-i trag niste poze bune dupa ce o iau. Sunt tare curios cum e live, pt ca e metalizata culoarea si se schimba in functie de lumina; gri deschis, gri inchis, albastrui. *Nu, nu e Nardo
    1 point
  24. Nu incearca nimeni sa te convinga ca masina ta e proasta sau buna. Aducem doar argumente pro si contra nu traim intr-o "bula" si avem reactie de frustrare la oricine sau orice argument care poate sa fie contra. Sunt pe forum si mai postez din cand in cand din dorinta de a impartasi cu alti pasionati inforrmatii din domeniul auto. Recunosc ca nu am citit regulamentul si nici nu o voi face din ratiuni de timp, dar atata timp cat nu am jignit pe nimeni sau nu am vorbit urat, nu vad ce am gresit asa tare. In loc sa ma "urechezi" puteai sa imi vorbesti frumos si chiar sa deschizi un topic separat in care sa muti postarea de mai devreme ca sa nu fiu off topic.
    1 point
  25. ODO: ~128.000 Intrucat situatia actuala lasa de dorit si mi se pare ca-mi bat joc de bani daca o dau pe degeaba cu multitudinea de piese noi pe ea, am decis ca mai sta la mine cativa ani. Asa ca masina a intrat la vopsit pe 18; schimbare de culoare, va fi brand new Ma satisface ca-n prima zi, saptamana viitoare implineste 6 ani de cand e la mine. Am dat saptamana trecuta o tura prin tara (Transfagarasan, Valea Oltului, etc) si e ce trebuie. Cand va veni timpul pt ceva nou, mai mult ca sigur va ramane si GTI-ul in garaj. Atasez si niste poze Drumuri bune!
    1 point
  26. Odo: ~125.700 Nimic nou de raportat, masina aduna km si merge impecabil ca intotdeauna Sunt foarte tentat s-o pun la vanzare, cred ca e timpul pt un upgrade.
    1 point
  27. Display-urile cred ca sunt mai ieftin de fabricat decat diverse componente separate , cum ar fi modulul de control climatizare, cu butoane mari rotative , cu leduri, cu butoane mici luminate, etc. Pun VW 2-3 display-uri si gata...a scapat de zeci de componente. Dar se va vinde ca o chestie "premium" cu pret pe masura.Touch screenul nu mi se pare mai ergonomic decat butoanele dedicate pentru clima, volum, lumini. Nu mi se pare normal nici sa iesi in fata la o masina noua doar prezentand infotainmentul ca o mare realizare si punctul principal de atractie. E masina sau telefon mobil ? Nu mai intereseaza pe nimeni confortul, performantele, calitatea materialelor? NVH ? Mai bine puneau si in spate fete de usi cu capitonaj moale, manere mai ca lumea pe usile din fata, pret mai bun, calitate mai buna in general si fiabilitate. In plus, se merge inainte cu masini autonome level 1000, bla bla ... sigur vreti asta ? stiti in ce hal e scris softul din automotive, in general ? ? P.S. : Si mie mi se pare tot un facelift la G7 cu multe reduceri de costuri care ma indoiesc ca se vor regasi in pretul de la client.
    1 point
  28. M-am uitat si eu la clipul cu comparatia intre 7 si 8 Am dat stop , play ,am dat inapoi , m-am mai uitat odata ... degeaba Probabil ca ne vom obisnui cu tendinta asta de design din ultimii ani , eu inca nu reusesc Golf 7 inca arata a masina eleganta in interior , cu linii bine corelate intre diverse zone E ca o haina luata dintr-un magazin de costume Golf 8 parca e o haina luat din Croop .... dar daca asta se poarta acum ..
    1 point
  29. Din punctul meu de vedere, cand esti VW, si coloana vertebrala a companiei sa zicem este modelul Golf, si de zeci de ani vinzi acest model in zeci si zeci de milioane, iti cunosti clientii, stii ce asteptari au, stii de ce cumpara lumea Golf, automat tu poti sa iti faci niste calcule ca si constructor, ca daca merg treburile bine, in urmatorii ani, cat generatia noua va fi produsa si vanduta, vei vinde din nou cateva milioane de bucati. Si atunci, din punctul meu de vedere, orice costuri ai avea pe termen lung cu diferitele subansambluri puse pe masina, tu poti discuta altfel cu furnizorii de piese. Si cat timp tu vrei sa fii etalonul in clasa din care faci parte cu modelul Golf si toti sa se invarta in jurul tau, pai nu te zgarcesti la anumite chestii simple, practice si mai ales vizibile. Adica nu renunti la un capac in zona de pahare de pe consola centrala, nu renunti la un telescop la capota, nu pui acea maciulie de schimbator (ma refer la manuala) de zici ca e maciulia de la prima generatie de Logan (la forma ma refer si deocamdata doar din imaginile vazute) etc. Ca ne tot legam de acel telescop lipsa la capota. Da, o fi sa zicem 10 euro in service sa il schimbi, dar in aia 10 euro tu platesti manopera, faptul ca vezi doamne e piesa originala, etc etc. Pe VW, in fabrica, cu un furnizor cu care poate are deja batuta palma si care poate i-a tot furnizat si i-ar fi furnizat inca ani de zile fix acea piesa, acel telescop, pe milioane de masini, eu nu cred ca l-ar fi costat asa de mult. Pana la urma, vorbim pe baza imaginilor si prezentarilor de pe net. Normal ca multi dintre noi o sa mergem sa vedem, pipaim si chiar conduce un pic masina asta, pe cand va aparea in showroom-urile de la noi. Si atunci ne vom forma o mai buna parere sau ne vom schimba optica vis-a-vis de anumite parti ale Golf-ului 8. Insa momentan, masina vine cu anumite plusuri dar si cu lipsuri penibile.
    1 point
  30. Foarte bine, felicitari! Vedeti, exista cerere si pt beculete!
    0 points
  31. @BTeo, la mine pot vedea harta in AID cu Discover Media MIB2. Sper sa ajute poza de mai jos (info sistem multimedia din OBDeleven).
    0 points
  32. @BTeo pt ACC predictibila știu ca depinde de camera, trebuie camera din generația a 3-a ( .nur für Fahrzeuge mit Frontkamera der Generation 2 (3Q0980654X) oder 3 (2Q0980654X) Iar pt hărți in AID trebuie sa ai MIB Pro. @lukitza ai Discover Media sau Pro ? Și la ce ajuta sa elimini țările care nu te interesează? Spațiu de stocare nu ai cum sa economisești.
    0 points
  33. @Gusti cateodată permite daca ii dai drumul la waze din mers, sau decuplat si cuplat iar in mers, tine vreo ora si ceva apoi "se prinde" ce ai facut si apare mesajul pe AID. Hărțile merg afisate simultan, daca vrei și indicații merge cateodata in varianta descrisa mai sus. @octavian03 sa o folosesti sanatos in continuare. Acum 3 ani era varianta de 220cp? nu scrie prin text.
    0 points
  34. recomand intreaga serie de filme
    0 points
  35. Saptamana trecuta ne-am mai dezmortit putin prin zona Bran si Balea. Suntem aproape de 50k in bord, dupa trei ani de la achizitie si totul functioneaza ok. In continuare sunt foarte multumit de masina. Mi-am propus de ceva timp sa ajung la Amfiteatrul Transilvania si pot spune ca a meritat drumul, privelistea superba, lume relativ putina, liniste deplina. Drumul forestier pana acolo este ok, pe vreme normala sa poate urca cu orice masina. In zona Balea ma asteptam sa fie mai putina lume fiind in timpul saptamanii, din pacate coada era cam de 2Km in zona de varf Lume foarte multa, nu indraznesc sa ma gandesc cum este acolo in weekend, in rest, aceiasi priveliste frumoasa Sambata la intoarcere in bucuresti am urcat pe transbucegi pana la cabana Piatra Arsa, drumul foarte frumos dar din pacate odata ajuns acolo am dat peste o mare de masini, claxoane, lume nervoasa care cauta sa parcheze, tot felul de muzici dubioase care bubuiau din interiorul unor masini si o multime de oameni care se indrepta catre babele, aveai impresia ca esti seara pe faleza la mamaia cand toata lumea iese sa se plimbe. Din toate drumurile facute saptamana trecuta, am ramas in minte cu linistea si frumusetea peisajelor vazute la Amfiteatrul Transilvania ...
    0 points
  36. Ieri am facut personal prima conversie pe 1.6 tdi de la Continental la Bosch CP3 Urmeaza sa pun filtru de 1 micron ptr a nu infecta cu span noul sistem, injectoare noi si voi face ceva teste pe strada sa vad daca totul functioneaza corect. Ptr moment sunt optimist.
    0 points
  37. Revin la acelasi topic in urma unei analize serioase a ceea ce mi s-a intamplat. Nu sunt mecanic dar am „terminat” electronica si am habar de "chestii legate de curenti". De ce revin? Am pus cap la cap ce mi s-a intamplat acum cu ceea ce mi s-a intamplat in urma cu 3 luni si o sa vedeti ca lucrurile se leaga. Daca nu credeti asta putem discuta. Cred ca pot aduce si alte argumente in afara de ce am scris mai jos. In decembrie am plecat din tara la ceva rude plecate peste tari si mari... bineinteles cu masina. Dupa un drum de aproximativ 1000 km, din care ultima jumatate facuta prin ploaie, ma opresc la locul de cazare. Aranjez cu cazarea si cand sa pornesc masina, ca sa o parchez, imi apare la bord: Emissions Workshop. Nasol ! Tu plecat in tara straina, in ajun de Craciun, ce sa faci? Search Google, search forums... Am gasit o multime de explicatii de la EGR la sigurante s.a. Pana la urma, dat fiind situatia, zic: Asta e! Mergem mai departe, nu poate fi nimic grav. A doua zi am continuat drumul (cu martorul de emisii gaze aprins) inca 1300 km. Motorul (masina) a mers absolut normal. Toate bune si frumoase. Am ajuns cu bine acolo. Zic: Maine nu conduc ferit-ar sfintu’, beau si eu o bere ca omul!. La 2 zile de cand am ajuns acolo ii dau o cheie ca sa vad daca mai apare eroarea. Pun contactul, dau cheia si STOP. Oil pressure. Engine off... (Precizez ca abia acum mi-am adus aminte de aceasta eroare. Am trait cu mpresia ca este Check oil level). Opresc motorul si completez uleiul care era destul de scazut. Eroarea a disparut. Mentionez ca, un lucru important din punctul meu de vedere, a plouat marunt si pe drum si in ziua in care am ajuns acolo. Pana la urma, in afara de eroarea legata de emisii totul a fost bine in acel concediu si m-am intors cu bine de acolo. Martorul de eroare a ramas aprins tot timpul de atunci. Acum, revin in Romania pe 5 ianuarie si pe 6 dimineata ma prezint la service. Pune testerul pe ea si aveam urmatoarele erori(6): Bujie 1 arsa Bujie 3 arsa (asta era arsa de mai bine de 1 an) Bujie 4 arsa Comunicare imperfecta cu clapeta de acceleratie Scurtcircuit ventilator racire 2 Comutator regulator de viteza defect (asta nu stiu daca asa suna dar e legat de maneta de „cruise control” care mai da chix-uri) Verifica oamenii pe valorile reale si clapeta functiona la accelerare. Ma hotarasc si zic: hai sa schimbam bujiile ca suntem in plina iarna, si hai sa curatam clapeta ca sa scapam de eroare iar daca tot umblam la motor schimbam si filtre si ulei ca am vreo 11000 cu masina! Ventilatorul, zic, il schimb mai incolo ca e iarna si costa 750 lei. Zis si facut. Am fost de fata cand s-au facut acele operatii si pot spune ca pe clapeta, cu exceptia catorva pete marunte, nu era murdara. Oricum, eu ma asteptam sa nu se inchida cum trebuie dar nu era vorba de asa ceva. In fine, punem totul la loc, platesc si plec la o mica plimbare (5-6km). Totul e OK pana opresc motorul. Dupa ce-i dau cheie mi se „intampla” aceeasi eroare: Emissions Workshop . Ghinion! Merg la service si solicit sa verifice blocul de sigurante din compartimentul motor (citisem pe un forum din US o chestie asemanatoare). Gasesc oamenii o siguranta de 10 A arsa. O inlocuiesc si, VOILA!... nicio eroare! Dupa ceea ce v-am povestit am mers foarte putin cu masina (maxim 500km), a mers foarte bine si nu am avut nicio alta eroare semnalata la bord pana cand a (re)aparut eroarea pentru care am deschis topicul. Rezolvarea o cunoasteti. Am vrut sa descriu pe larg ceea ce mi s-a intamplat pentru ca sunt, in proportie de 99%, convins ca o mare parte din timpul si banii cheltuiti au fost in zadar (sau am contribuit la cresterea economica?). Mai exact: eroarea de emisii gaze, cea de bujii si cea de presiune de ulei nu au avut ca motiv decat cablajul defect. De ce spun asta? Pentru ca prima data eroarea de emisii gaze a aparut dupa ce am mers 500km prin ploaie torentiala. Iar eroarea semnalata saptamana trecuta legata de presiunea de ulei a aparut dupa ce am spalat masina. Concluzia mea este ca timpul si vibratiile au determinat uzarea cablajului dar umezeala a determinat declansarea evenimetelor mentionate mai sus. Prin asta nu vreau sa arunc cu pietre nici in cei de la service pantru ca nu cred ca au mai intalnit asa ceva si, pana la urma, si ei fac incercari eliminand posibilele cauze pe rand (bineinteles pe banii clientului :icon_geek: ). Imi cer scuze daca postul este prea lung dar trebuia sa explic pe larg toata „tarasenia” astfel incat sa fie inteleasa de colegii de forum . Nu va doresc sa aveti astfel de probleme dar este posibil sa va intalniti cu astfel de manifestari. Mi-as dori sa nu cheltuiti, ca mine, timp, nervi si bani pentru a va rezolva problema. Asta nu inseamna ca erorile mentionate mai sus au drept cauza cablajul defect. Serios!!! STOP, Oil pressure... este o eroare FOARTE serioasa daca nu e de la cablaj.
    0 points
  38. Pai chiar mentioneaza in video ca G8 este acelasi lucru cu G7, acelasi spatiu interior pentru ca este fix aceeasi platforma, deci ar fi putin ciudat sa difere ceva Apropo si de manevrele de eschiva de mai sus, rezultatele ar trebui sa fie fix aceleasi de la G7 Eu am luat un Golf electric, si pot spune ca pozitia la volan e excelenta (184cm 100kg). La sub 18000 euro am primit f multe optiuni, si un motor extrem de potent (acceleratii violente). Platforma e de G7, deci aceeasi ca la G8. Are telescoape la capota! G8 mi se pare ca sufera un pic la design in fata, farurile nu imi plac deloc. Am mai vazut un review care spunea ca la G8 s-a renuntat la unele lucruri ca sa scada costurile:
    -1 points
  39. Siiii.... start! Azi am dus injectoarele la testat, nu au putut sa mi le faca pe loc dar vor fi gata azi mai pe seara. Intre timp am batut strazile capitalei in cautarea pieselor de pe lista. Si am luat bara spate, cu un pret foarte foarte bun (80 de lei), intreaga si nedeformata. Are doar zgarieturi dar oricum nu ma intereseaza asta. Dupa, am vorbit cu 2 persoane diferite pentru un tragger respectiv capac pentru airbagul de la pasager (mi-a aparut o crapatura in iarna care s-a extins un pic), ma trezesc ca mi le aduce pe ambele aceeasi persoana Urmatoarea piesa are o povestioara amuzanta in spate. Cum cautam eu diverse prostii pe marele internet, dau de o comparatie intre galeriile de admisie de pe 1.9 diesel. Cineva a luat 4 galerii diferite, le-a montat pe o chiulasa de asz si a testat flow-ul de aer la fiecare in parte. Am ramas surprins sa aflu ca exista o galerie de admisie cu flow mai bun decat pd130/150. Buun, acum, ce naiba cod este BRM asta ca n-am auzit de el pana acum. Ma afund mai tare in internet, aflu ca la americani vine pe ceva jetta, apoi imi da prin cap ca se vede codul in poza. Si uite asa am ajuns sa aflu ca galeria respectiva se gaseste pe 1.9 bls si 2.0 8v bmm (si celelalte coduri asemanatoare). Caut, olx ul imi dadea rezultate decente (conditie,pret,locatie) asa ca 100 de lei mai tarziu am asta in portbagaj. Ma bucura faptul ca pe langa flow-ul de aer mai mare care trece prin ea, exista si diferente mai mici intre tuburi (stiam ca la a mea din cauza formei, pe primul tub nu prea ajunge aer). Maine e zi de pauza (probabil doar voi ridica injectoarele) apoi joi merg si ma apuc de montat/demontat diverse ?
    -1 points
  40. Vad ca esti din Buc, si eu la fel, daca si colegul e din Buc, as fi f interesat sa schimbam niste impresii. Inchiderea spatelui face sens si pt mine, in rest nu stiu, dar poate compenseaza suficient pt pierderea d autonomie la schimbarea jantelor alea Aero (care mi se par urate si f grele comparat cu unele cu spite de ex de la un producator serios) sau cu montajul anvelopelor de iarna etc.
    -1 points
  41. La un schimb cat ulei se aduna?
    -1 points
  42. Ieri am dat jos eleronul, pentru că mă obseda milimetrul ăla din stânga . Așa că m-am înarmat cu sculele de plastic pe care le-am folosit ca distanțere și ajutat de lama de la cutter am reușit să-l scot... nu înainte de a "reuși" să îl "indoi" puțin. În dreapta unde se lipise bine, când mă chinuiam să-l scot a plesnit plaaticul cam 5mm și o dată cu el și vopseaua de deasupra. Așa că azi am cumpărat din nou vopsea și l-am predat și aștept să il montez din nou. De data asta, sper definitiv!
    -1 points
  43. Ieri am stat toata ziua cu “mainile in masina” si am facut urmatoarele: - am umblat la pompa tandem. Am scos-o afara de tot, gaura de prindere a unui surub de jos avea filetul stricat si nu mai puteam sa strang cum trebuie. Am refacut/curatat filetul, apoi impreuna cu garnitura noua originala am montat pompa la loc. Totul se strange si se etanseaza cum trebuie. - ca sa pot umbla calumea la filetul ala, a trebuit sa dau jos, pe langa carcasa filtrului de aer, si ansamblul care incalzeste antigelul cu bujii (sau ce or fi ele). Cand am facut asta, evident ca am pierdut antigelul si am zis ca daca tot l-am dat jos sa schimb si senzorul de temperatura (data trecuta cand trebuia sa il schimb a venit modelul cu 2 pini inloc de 4 si nu l-am mai schimbat). Zis si facut, comandat senzor si antigel. Am montat apoi totul la loc, fiecare furtunul la locul lui, totul ok. - apoi am terminat de montat ce mai era la injectoare, am facut din nou si reglajele, am dat o cheie, totul ok. - intre timp mi-am batut capul si cu furtunul de la epurator, l-am imbracat un tub thermo, i-am montat plasa la un capat si m-am chinuit ceva sa il montez cu colier pentru ca e foarte gros si foarte putin elastic. Am reusit pana la urma sunt de parere ca arata totul mult mai ok acum. Pentru gaura din tubulatura admisiei am facut o improvizatie de dop cu un surub, doar pentru a iesit la proba cu masina. Urmeaza zilele astea sa merg sa sudam i bucatica de aluminiu. Mai sunt cateva chestii pe care vreau sa le fac compartimentului motor (inclusiv o baie adevarata, are nevoie tare) dar dupa ce stiu ca tehnic e totul ok si nu mai am nevoie sa umblu si sa fac iar mizerie. Masina a mers bine la proba, fara scurgeri sau sunete ciudate, dar proba adevarata este peste noapte. Vedem daca am rezolvat ceva.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!