Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.09.2020 în toate secţiunile

  1. Tot ceva low quality, but daaaamn. Maine merg s-o iau ?
    11 points
  2. Poate m-am grabit putin cu jurnalul, dar am zis ca daca tot se implinesc 3 ani de cand am comandat-o.. Pentru mine masina asta este perfect definita de nume.. o iguana polivalenta cu ambitii de tigrisor. Pentru versatilitate am luat-o si nu m-a dezamagit deloc pana acum, ramanand cu siguranta prima mea optiune in segmentul asta. Inainte sa insir dotarile si experientele cu ea, sa va spun cum am ajuns impreuna Prima masina am cumparat-o cu sufletul, fara analize, comparative, etc.. cumva grabit si de circumstante - am luat o Mazda CX-5 (primul model). A fost o experienta faina, masina era placuta la condus desi fara prea multa putere, insa m-am lovit de cateva probleme neluate in calcul, cum ar fi o fiabilitate groaznica si niste scaune teribil de incomode la drum lung. Colac peste pupaza, am schimbat jobul si petreceam mult mai mult timp in traficul din Bucuresti, ceea ce a facut sa-mi treaca definitiv pasiunea pentru schimbat vitezele manual. Urmatoarea masina trebuia in mod sigur sa fie o alegere rationala asa ca mi-am facut o lista lunga de cerinte si preferinte cu care am plecat la colindat forumuri, showroom-uri si drive-teste. Asta a durat cam 9 luni, timp in care m-am urcat in toate SUV-urile si crossoverele ce imi ieseau in cale, am facut drive-teste cu finalistele si am asteptat cu sufletul la gura lansarile de modele noi pentru ca sa fiu dezamagit in final de toate.. VW nu a fost pe lista pana cand am cam ramas fara optiuni si am aflat ca exista un model nou de Tiguan care de fapt nu arata chiar asa rau + VW incepuse sa ofere 4 ani garantie. Faza cu garantia a fost hotaratoare, pentru ca aveam o impresie foarte proasta fata de fiabilitatea lor si cu asta m-a convins. Plus ca veneam de pe o marca teoretic foarte fiabila dar care ma exasperase. In final, decizia a fost destul de usoara pentru ca Tiguanul bifa atat de multe de pe lista incat am trecut peste faptul ca nu ma atragea designul teutonic pe alocuri si ma simteam deconectat de drum la volan. Alternativa cea mai buna <40k EUR era un BMW X3 SH cu putini km, dar fiindca era un model la final de generatie pur si simplu nu se compara cu Tiguan la capitolul tehnologie si dotari. Si ca sa mai recuperez la capitolul "fun to drive", m-am hotarat sa iau cel mai mare motor pe benzina cu DSG si suspensia adaptiva la pachet. Fiind deja vorba de un Highline, restul optionalelor au fost adaugate strict pe raportul functionalitate/cost: - faruri Led top (excelente daca mergi noaptea in afara localitatii) - keyless access + easy open (portbagajul electric cu deschidere/inchidere automata face toti banii) - scaune ergoactive (merita daca ai un spate mai 'sensibil' la pozitia in scaun) - side assist, lane assist, jam assist, rear assist, etc (pachetul de asistenta activa a fost unul din argumentele principale pt masina fata de Q5 si X3 care erau atunci de generatie veche si nu aveau) - discover media pentru ca tot ce vroiam era sa mearga navigatia de pe telefon - area view + park assist (area view merita, park assist era inclus altfel nu dadeam 2 bani) Si alte cateva mai ieftine dar foarte utile si ele: - parbriz incalzit cu reflexie radiatii solare (priceless) - spalatoare faruri (in mod ciudat optional) - oglinzi rabatabile electric (iarasi in mod ciudat optional) - interfata telefon comfort +wireless charging - pachet offroad (spoiler fata, praguri, scut) - airbaguri laterale spate (pentru ca nu stii niciodata) - sistem proactiv protectie - culoare indium grey (pt intretinere usoara) - volan incalzit (nu suport manusile) - directie progresiva (geniala, am fost norocos ca s-a lansat chiar inainte sa intre in productie masina si am reusit sa modific comanda) Nu as schimba nimic din alegerea de mai sus acum, dar evident mi-as mai fi dorit cateva lucruri in plus: - incalzirea in bancheta spate costa mai mult decat in fata (500 EUR) si daca ai copii in scaun nu ai ce face cu ea oricum - head-up display 500 EUR si nici macar nu era direct pe parbriz - R-line interior era conditionat de exterior, nu aducea mare lucru si nu avea incalzire in volan - scaune electrice cu memorie.. dar se putea numai cu piele, aveau mai putine reglaje decat ergoactive, fara ventilatie - daca bugetul era nelimitat as mai fi adaugat probabil si trapa, dynaudio, pachet r-line exterior, discover pro.. erau peste 5k EUR impreuna si nu merita pt mine. 2 poze din primele zile:
    6 points
  3. New goodies: Footrest, nu inteleg de ce nu l-au pus odata cu pedalele. Aparatori de noroi - poate rezolv cu stropitul masinii Distantiere spate de 20mm in locul celor de 30mm Capace prezoane negre
    3 points
  4. Faina jucarie! dar totusi, se vede lipsa unui Rline exterior... parca e alta masina pachetul asta cred ca ar trebui sa fie standard cel.putin la 2.0tsi si 2.0bitdi ?
    2 points
  5. Fiind la PBN, sa imi iau masina din service, am vazut si doua ID3, unul alb, parcat si unul negru. Prima impresie live, este ca imi place exteriorul, chiar daca revine la forma de fier de calcat. In schimb, interiorul este saracacios rau. Tinand cont ca majoritatea timpului, il voi petrece in interiorul masinii, pentru mine e clar un "NU". Putin exagerat, cred ca se bate la interior cu Sandero nou.
    2 points
  6. Se pare ca sunt oleaca masochist, ca nu am suportat prea mult timp o masina corecta si fiabila ( aka hyundai i40 2013 ) din simplu motiv ca era varianta de 116 cp stock ( pe care am softat'o la 136 cp si 323 nm pe dyno ), asa ca sambata dimineata si'a gasit client ( primul telefon in 1 luna, venit, vazut, placut, cumparat ) masina mea impecabila din toate pdv. Aveam salvate deja cateva e90 corecte 320D 2010+, dar si una dintre singurele masini pe care mi'o doream demult din grupul vag ( si ma jurasem ca nu mai iau una < 2015 ). Era singurul CC 2010+ vanduta de proprietar din Bucuresti sub 8000€, fabricatie 2011, in anunt 234.000 km. Am vorbit cu omul dupa o ora dupa ce am vandut i40'ul, mi s'a parut un tip f ok inca de la telefon, motivul vanzarii fiind acela ca deja isi cumparase un frumos B8 din 2016 dsg, dotat bine. I'am facut o oferta telefonica, mi'a zis ca a avut grija de masina, ca era in posesia ei din 05.2017 cand a adus'o din Olanda la 165.xxx km si a a intretinut'o corespunzator cum s'a priceput si el in ultimul an a schimbat distributia completa, kit'ul de accesorii, amortizoare + flanse + protectii fata + spate si bateria. Am vazut'o, am acceptat lucrurile bune si defectele ( mici imperfectiuni la caroserie specifice varstei, insa interiorul intr'o stare f buna, probleme la pompa de ambreiaj sau cilindru, ramane pedala la jumate si trebuie sa o ridic eu cand schimb vitezele - poate ma ajuta cineva pe p.m sa imi confirme daca la pompa de ambreiaj ai acces prin spatele pedalei si la cilindru pe la baterie, adica sa nu fie nevoie sa se dea jos cutia si umblat la ambreiaj -, avea un zgomot ciudat tare pe fata dreapta la bumpere, dar am rezolvat'o azi, era carenajul pus prost, si un zgomot ca de rulment dus pe spate / huruit, dar azi am luat de la baiat rotile interlagos cu cauciucuri ca noi de iarna - jantele le voi reconditiona - si i'am dat inapoi R17'le dezent si vad ca nu se mai aude ). Am testat cu vcds, facut log in mers, nu face overboost, egr, dpf, injectoare, totul ok. Pana la urma am luat'o ca deja incepusera banii sa faca pui in 2 ore de la vanzarea i40'ului si ma speriasem Seara am desfacut senzorul de la pompa de inalte sa vad daca face span, si era curat, avea 2 mici puncte negre f putin vizibile cred ca era murdarie de pe langa senzor cel mai probabil. Am pus'o la loc, nu am mai pornit masina, nu am amorsat cu vcds. Dimineata a fost misto rau, aveam niste drumuri de facut, bagaje in masina, ziua aranjata, ma urc in ea la 8'30, dau la cheie, porneste si dupa 5-10 secunde se opreste. Am crezut initial ca e ceva de la ambreiaj ca ramanea pedala jos...am mai dat la automat..nu a mai pornit..deja imi crescuse tensiunea..l'am sunat pe baiat, se jura ca nu stie nimic si ca nu i s'a mai intamplat..zic ok..am scos borna, nimic. Ma gandeam la senzor de la pedala, sau volant..ceva..scanat, 0 erori ; hai ca e frumos..fix de asta mi'a fost dor, de prb tipice vagului si joaca cu vcds. Am sunat un prieten bun sa ma sfatuiesc cu el, mi'a zis sa vad presiunea la pompa de inalte cand dau la automat pe canalul 20, era 8 bari..clar de acolo era problema, nu se alimenta. Trebuia sa fie 150+ daca nu ma insel. Am amorsat din vcds de 3x, nimic..am mai desfacut o data, tot nimic..pana la urma a venit tovarasul care si'a lasat toata treaba sa ma ajute ( asa oameni mai rar, ii sunt pe deplin recunoscator ) si dupa vreo 2-3 ore de umblat la pompa, scos furtune, verificat alimentare, a demontat pompa ca un puzzle si in capul ei am gasit o bucata mare de span ( cred ), care bloca functionarea acolo..imi pierdusem oricum orice speranta ca va mai porni ( dupa vreo 20 de amorsari si multe incercari, ma mir ca a tinut bateria ), dar cand am pus'o inapoi curatata, minunea s'a intamplat si a pornit. Cam asta a fost povestea ei..am inceput " bine " ca sa zic asa..noroc ca s'a rezolvat in fata blocului si nu cu platforma la vreun mecanic / servis schimbatori de piese.. Si ca sa prezint si masina, este un CC 2011 2.0 tdi 140 cp, 236.000 km reali ( am cumparat raport carvertical ), iar ca si dotari din ce am remarcat eu are interiorul cu alcantara, incalzire in scaune, start&stop, comenzi volan, pilot, rns 315 ( sau 310, nu sunt sigur ), panoramic, si cam atat dintre cele mai importante. Maine ii voi face o verificare pe elevatorn si o voi lasa in servis pt schimb ulei + filtre, lichid de frana, pompa sau cilindru ambreiaj, + ce s'o mai gasi. Ca si planuri de viitor : - revizie panoramic - vopsit senzori ca s'a decojit vopseaua si acum sunt negri - soft stage 1 - reconditionat jante - revopsire integrala la anu' Doamne ajuta la toata lumea
    1 point
  7. Salutare tuturor si bine v'am regasit! Am onoarea sa va prezint noua mea ascutitoare electrica, un E-Golf culoarea Tungsten Silver. Dintre cele mai relevante dotari, as putea enumera: Faruri LED Mid (standard) Navigatie Discovery Media (standard) ACC si Front Assist (standard) Parbriz incalzit (standard) Volan din piele cu comenzi (standard) Climatronic (standard) Priza combinata AC/DC (optiunal) Pachet iarna (optional) Camera spate (optional) Avand in vedere ca va fi folosita preponderent in oras si imprejurimi, am considerat ca e mai mult decat suficient echipata, asa ca nu am mai urcat cu pretul spre alte exemplare ceva mai dotate. Singurul lucru pe care as l'ar mai fi vrut sotia mea pe masina (practic asta e masina ei) sunt senzorii de parcare fata spate, dar asta am inteles ca se poate rezolva relativ usor cu un retrofit, original sau aftermarket, in functie de buget si preferinte. Pretul final a fost in jur de 18500 de euro si da, masina e din acel faimos stoc de E-Golfuri care au avut niste reduceri suplimentare demne de luat in calcul. Dar cum am ajuns sa cumparam masina asta? Afost o investitie neplanificata, dar nu am putut rata asa oferta. Eu de mult cochetam cu ideea de a incerca avantajele si dezavantajele electromobilitatii. Ma uitam cu jiind la topicurile colegilor de pe aici si chiar ma interesasem pe la Renault anul trecut de un Twizy. De asemenea, urmaream atent si toate discutiile de pe aria de masini electrice de aici de pe forum si practic asa a inceput totul. In urma cu vreo 2 luni au inceput sa ne povesteasca vreo 2-3 colegi cum si'au luat ei E-Golf la super oferta, cu vreo 17-18k euro, pentru ca sunt discounturi masive de final de generatie. In momentul acela a incoltit si in mintea mea ideea, "ce'ar fi daca as da Golful GTD si as lua un golf electric?". Intamplator, in urma cu vreo 3 saptamani am avut cu GTD'ul un drum la PBV1 si intr'o pornire de moment, am zis sa intreb la vanzari si despre E-Golf. Pe moment, raspunsul m'a cam desumflat, in ideea in care la momentul respectiv cel mai ieftin E-Golf pe stoc ajungea vreo 21k si mai era si alb, culoare care nu ii place deloc sotiei Am intrebat si cat as lua pe GTD si dupa o evaluare sumara, mi'au zis ca ar putea sa imi ofere vreo 11.5k, total nesatisfacator. Totusi, nu m'am dat batut si am zis sa pun o intrebare si pe forum, daca stie cineva vreun dealer care sa mai aibe vreun E-Golf la 17-18k. Aici a intrat in scena colegul nostru de nota 100 @Aaron, de la Nurvil, care a facut el niste magii si a reusit sa imi gaseasca un exemplar si sa mi'l rezerve. Neasteptat de bine a mers si vanzarea GTD"ul, care s'a vandut in 2 saptamani. De fapt, el s'ar fi vandut si mai repede, dar cumparatorul a avut rabdare si drept bonus a primit un parbriz nou nout si toata partea din fata revopsita pe casco. Si uite asa, sambata dimineata am plecat pana la Ramnicu Valcea intr'o mica excursie Pe drumul de intors, am facut si o oprire la Penny Market in Pitesti, unde am incarcat aproximativ 15 minute si apoi pe A1, unde am mers normal cu 120-130 kmh. Mari planuri de viitor nu prea am. Cel mai important e sa rezolv cu incarcatul acasa.
    1 point
  8. Salut, Se pare ca am ajuns tot la GOLF dar de data asta un numar mai jos, 5 in loc de 6. Motivul este simplu. Am avut probleme cu golful 6 ce era diesel si cerea mereu regenerare DPF,. Asa ca dupa 2 ani l-am inlocuit cu un Mercedes CLA amg din 2013 bezina. Dar cum un CLA consuma de 3 ori mai mult ca un golf, plus suspensiile sport ce ulterior am aflat ca sunt ceva negativ, m-am intors din nou la golf. Cei drept ca a doua masina. In orice caz, placerea de a conduce o masina la care stii ca ai mereu ceva de reparat, e mult mai mare decat la o masina pregatita ce nu necesita nimic extra. Dupa cum se poate vedea masina este si o folosesc in marea britanie, sper ca asta sa nu fie un impediment pentru un forum romanesc. Pretul ei a fost de 1620Euro plus o navigatie aftermarket de 70Euro si discurile spate 40Euro.
    1 point
  9. Ieri am dat jos eleronul, pentru că mă obseda milimetrul ăla din stânga . Așa că m-am înarmat cu sculele de plastic pe care le-am folosit ca distanțere și ajutat de lama de la cutter am reușit să-l scot... nu înainte de a "reuși" să îl "indoi" puțin. În dreapta unde se lipise bine, când mă chinuiam să-l scot a plesnit plaaticul cam 5mm și o dată cu el și vopseaua de deasupra. Așa că azi am cumpărat din nou vopsea și l-am predat și aștept să il montez din nou. De data asta, sper definitiv!
    1 point
  10. Multumesc ! In bugetul meu nu prea ai alternative ok pt benzinare ( iar dpmdv VAG nu are alternative ok in niciun buget pt benzinarele turbo - poate doar cele de pe MK7 R/ Leon cupra ) ; pe CC este des intalnit 1.8 TSI`ul cu interne de carton in care bagi 3000e sa il faci sa mearga si 2.0 TSI`ul care si ala are destule probleme ; pe caroserii / masini mari as merge oricum pe tdi ; spre exemplu, de`ar fi pe viitor sa sper la un A6 C7 as alege 3.0 tdi. Astazi a fost lasata in servis, pana marti/miercuri cred ; o sa ii reconditionez jantele, vopsesc eleronul ( si o sa fie lipit profi ca acum e ca nuca in perete ) si senzorii de parcare spate in culoarea masinii, schimbat lichidul de frana ca are mai mult ca sigur ~ 4+ ani, posibil schimbat si cilindrul ambreiaj daca nu se rezolva cu schimbarea lichidului de frana si aerisire din nou, pt ca dimineata inainte sa o pornesc, dupa ce calc pedala de ambreiaj ramane tot la jumate ; dupa ce ii dau cheie si calc de 3-4 ori pedala isi revine si nu mai face nicio figura in mers ; partea " proasta " este ca manopera ma va costa destul de mult, ca in cazul unui schimb complet de ambreiaj pt ca am inteles ca se da cutia jos. Asta e . Am in plan apoi in weekend`ul ce vine sa o spal profi cu produsele mele, sa ii fac o decontaminare cu argila si sa ii aplic un sealant de la meguiars ( sau si altceva, daca aveti recomandari, sunt numai urechi ).
    1 point
  11. Pe duminica iar mi-am facut de treaba. Capacul de R8 pentru rezervorul fluidului de servodirectie trebuie atasat, asa ca am procurat elementele necesare. Rezervor lichid servodirectie Audi A4 B8. Bratara de prindere. Urmeaza munca si apoi pozele??. Deocamdata, doar piesele.
    1 point
  12. Am mai facut cateva teste, poate le voi descrie mai pe larg candva, cert e ca am dus masina pana la refuzul de a se mai misca. 268km parcursi, dar contine si un drum in coborare de la Valeni spre Buc. Totusi, considerand ca a consumat mai mult ca sa ajung acolo, sper ca e relevant. Cu ocazia asta am descoperit ca masina nu permite a fi impinsa si nici tractata... atentie mare asadar. ca o concluzie, speram ca masina sa mai mearga mai mult dupa ce afiseaza 0 km autonomie... auzisem zvonuri pe la alte masini si de 25km. Nu. Nu merita riscul, as zice un max 5km ca sa nu apara surprize... si tinand cont si de anotimp si tipul de drum (un urcus poate schimba datele problemei). Faptul ca masina nu poate fi tractata/impinsa (practic mai deloc, tinand cont de cele 2 limitari combinate, de viteza si de distanta) mi se pare o mare dezamagire.
    1 point
  13. @yanq probabil ceva din text nu a fost pe placul "negativistului" Sa o stapanesti sanatos si sa te poarte fara probleme. Imi place felul in care ai prezentat-o. Mai pune poze
    1 point
  14. Mi-au sosit covorasele de cauciuc, originale. Sunt foarte groase si grele, se simte ca sunt de calitate. Totusi, mai mult imi plac cele textile, mi se par mai calde si parca mai in ton cu restul masinii. Atasez cateva poze pentru comparatie. Evident ca la iarna le voi pune pe cele de cauciuc.
    1 point
  15. Sincer astept sa apara in configurator si cred ca marit Tiguan-ul si Golf-ul pentru Eniaq.
    1 point
  16. Vreme de o săptămână am colindat nostalgic Moldova noastră, locurile copilăriei, poate deschid apetitul generației care vine din urmă. Am plecat de acasă inclusiv cu bicicletele, am montat suportul pe cârlig si i-am dat bice. După cca 1000km de utilizare la drum întins (la destinație le-am dat jos), pot spune ca în afară de un balans la unele denivelări mai pronunțate la care o lăsam mai încet, se ține foarte bine, iar la depășiri am putut lăsa liberă herghelia. Fiind padurea aproape am profitat de ture de dimineață pe doua roți si de ieșiri combinate auto+velo cu jumatatea mea mai bună la volan si eu la ghidon, loc bun pentru admirat Tiguanul in offroad de pe marginea drumului dar si de înghițit praf. In zona Durău (lacul Bicaz) am ieșit puțin de pe asfalt si am poposit pe o pajiște cu Ceahlăul in spate... returul catre asfalt a fost mai in forță, iarba era udă pe alocuri și ma asteptam ca fusese nor pe munte, iar la final era o urcare cu niste metri de pietriș afânat dar parcurs fără emoții de masina (nu la fel pot zice si despre mine), m-am inspirat din stilul altui topic @yanq , e drept ca identificasem o rută de ieșire de rezervă. Ca să o scurtez, concluzia generală: sunt uimit de polivalența mașinii, cară lejer oameni, bagaje si biciclete, depășești fără sa le simtă ca sunt acolo, ieși de pe drum cand ai chef, treci lejer prin zone de drum in lucru, merge și în oraș, pleacă bine de la semafor, e comodă in toate situațiile, de-a dreptul minunat si pot zice... puțin neașteptat! Si un teaser pentru postarea următoare... dar e prea devreme sa ofer feedback.
    1 point
  17. Azi am comandat o statie de incarcare mobila, Moon2Go, iarasi cu ajutorul lui @Aaron caruia ii multumesc si pe aceasta cale Statia merge atat la curent monofazat cat si trifazat, avand posibilitatea sa incarce cu 2,3 sau 3,6kW monofazat si 7,2, 11 sau 22kW trifazat. Am zis ca e o investitie si pe viitor intrucat nu intentionez sa mai revin vreodata la ICE. In asteptarea bransamentului trifazat voi incarca la prizele industriale albastre, cu un curent teoretic de 16A (adica 3,6kW), prize pe care deja le-am montat. Am vazut ca aplicatia Moon2Go arata si curentul de incarcare asa ca sunt curios daca mi se va confirma suspiciunea ca e-Up-ul incarca mai repede decat e-Golf-ul. Posibil sa fie doar o impresie insa o sa le pun la test - mai intai la priza normala, de 10A, apoi la cele albastre de 16A. Revin cu detalii dupa ce primesc statia.
    1 point
  18. da, am montat eu, originale. Ai nevoie de bare, suruburile de fixare si niste suporti care vin pe sub tabla fixati. Jos stalpii interiori, capitonaj plafon, etc...gaurit plafonul si montat
    1 point
  19. La orice far cu reglare automata ( senzori de nivel), adaptiv sau matrix , reglarea o faci cu aparat de diagnoza in primul rand . Procedura este : rezervor combustibil plin, rezervor lichid parbriz plin, presiune anvelope corecta, o persoana pe locul soferului, pus faruri in pozitia de service, reglat faruri din suruburi - la aparat , memorat pozitia noua . Va mirati dupa aceea ca nu va bat farurile bine sau ca va semnalizeaza cei de pe sens opus ca ii orbiti si trebuie sa le reglati din nou si din nou. La noi fiecare le regleaza dupa ureche si dupa ce a zis x sau y pe forum sau la bere. RTFM ( read the f***ing manual ) sau duceti-va la un service competent cu toate dotarile necesare!!! PS:Baiatul/Fata cu vot negativ , te simti cu musca pe caciula ? Citeste niste manuale de service mai intai, ca noi, astia care lucram in anumite domenii, ca am zis prea mult mai devreme , nu facem totul dupa ureche ca altii !!!
    1 point
  20. Am facut primul drum in seara asta special pe o sosea neiluminata, sa vad cum se comporta farurile. E prima masina cu faruri LED si eram tare curios. Ca si prima impresie, pe faza lunga se vede excelent, chiar am fost impresionat. Pe faza scurta mai putin, adica nu am sesizat diferente fata de vechiul Golf care avea H7 Philips Xtreme Vision. Tot foarte aproape de botul masinii bat si lumina se termina brusc in intuneric, nu are o zona de semiumbra sa zicem. Acum nu stiu cele LED TOP cum sunt, @Rave hai cu impresiile Am si spalat-o azi, inca se mai vad urme de ceara in anumite zone. Urmeaza sa dau cu niste glicerina boraxata pe chedere fiindca pareau destul de rigide, masina fiind totusi fabricata acum ceva timp. Daca aveti vreo sugestie mai buna, multumesc anticipat. In rest, super multumit ce lin pot fi calatoriile in aceasta masina. Linistea, relaxarea, modul cum pluteste pe drum, acceleratiile instante, lipsa oricaror socuri sau zgomote de transmisie...vis devenit realitate.
    1 point
  21. Codari pentru Tiguan AD1 cu VCDS (si OBDeleven) Nota 1: NU incercati codarile decat daca ati mai lucrat cu VCDS - Riscul e sa stricati codarea modulelor si sa nu mai mearga diverse functii. Nota 2: Unele denumiri ale functiilor sau pasilor pot avea mici modificari Necesar: VCDS si computer ( Eu folosesc 18.9) sau OBDELEVEN Experienta cu VCDS/OBDeleven Testate de mine Adaugare 10 culori pe AID si Infotainment Change color of multimedia and active info display [VN]_Interior_light_2nd_generation: [LO]_Instrumententafelbeleuchtung mehrfarbig: [VN]_active [VN]_Interior_light_lamp_configuration: [LO]_Ambient_Farbliste_HMI: [VN]_active [VN]_Ambience_lightning_color_listr Ambientelicht Farbliste You can make your own list, it is RGB in dec format [LO]_Rotwert Farbe 1:217 [LO]_Gruenwert Farbe 1:221 [LO]_Blauwert Farbe 1:235 [LO]_Rotwert Farbe 2:169 [LO]_Gruenwert Farbe 2:169 [LO]_Blauwert Farbe 2:169 [LO]_Rotwert Farbe 3:253 [LO]_Gruenwert Farbe 3:108 [LO]_Blauwert Farbe 3:55 [LO]_Rotwert Farbe 4:242 [LO]_Gruenwert Farbe 4:0 [LO]_Blauwert Farbe 4:40 [LO]_Rotwert Farbe 5:254 [LO]_Gruenwert Farbe 5:88 [LO]_Blauwert Farbe 5:240 [LO]_Rotwert Farbe 6:124 [LO]_Gruenwert Farbe 6:63 [LO]_Blauwert Farbe 6:190 [LO]_Rotwert Farbe 7:0 [LO]_Gruenwert Farbe 7:102 [LO]_Blauwert Farbe 7:255 [LO]_Rotwert Farbe 8:0 [LO]_Gruenwert Farbe 8:204 [LO]_Blauwert Farbe 8:255 [LO]_Rotwert Farbe 9:0 [LO]_Gruenwert Farbe 9:204 [LO]_Blauwert Farbe 9:0 [LO]_Rotwert Farbe 10:136 [LO]_Gruenwert Farbe 10:255 [LO]_Blauwert Farbe 10:57 Add Gold Dots Interface on AID (between 2 big instruments) These instructions are using OBDEleven but can also be achieved using VCDS as well. Go to Module 17 - Dash Board (Instruments) In Adaptation search for Display depiction Within this there are 4 Versions available. Pick Version 3 for Gold Dots skin The default is Version 1 and as far as I can tell Version 2 is identical. Version 4 is a minimalistic version of V1 and V2 Direct Acceleration - Throttle response With this mod, you can change the behaviour of the accelerator. Option B provides a more linear acceleration without sudden deliveries. 1. Module 44 - Power Steering - Security Code (Code 19249) 2. Adaptation 3. Select - switching driving profile Choices: A - Gradual, controlled by time B - Directly controlled threshold value Lock car with engine running This function is enabled via an adaptation channel change as follows: For older BCMs, IDE05142-ENG115754-Access control-Funk bei Klemme 15 ein > active For newer BCMs ENG141651-ENG115754-ZV allgemein-Funk bei Klemme 15 ein > active ( Potrivit pt Tiguan AD1) Dynamic start-up assistant ( Only DSG) Adaptation of the dynamic start-up assistant In the brake electronics control unit, you have the option of adjusting the dynamic approach assistants on the VW Tiguan 2 AD and installed automatic transmission (dual-clutch transmission). The starting behavior can thus be changed accordingly. As the factory-delivered dynamic starting assistant with the setting normally relatively late releases the brake, each time a significant jerking is noticeable, which causes an overall poor starting behavior of the vehicle. If you change the setting to early, it will keep the start assistant (and thus the braking intervention) of the approach assistant minimized and you will not feel annoying anymore and will be able to drive gently - as it should. The following coding is to be used: Select STG 03 (brake electronics) STG adaptation -> function 10 Select dynamic approach assistant Adjust value accordingly (default value: normal) Early brake releases quickly and hardly requires any gas (starting jerking is no longer noticeable) Normal factory standard (noticeable jerk at start up) Late brake releases late and only with a relatively large amount of gas (strong jerking during acceleration) start-up) I prefer the early brake release, feels smoother than in normal mode Automatic Window Closing in Rain Go into Module 09 Central Electronics, Go into Security, use 3134 as the security code. Select Adaptations, and then ZV Komfort Select Regenschliessen_ain_aus, toggle to Active. The default is "not active" Then select Regenschliessen_art, toggle to Active. The default is "not active" Finally select Menusteuerung Regenschliessen, toggle to Active. The default is "not active" This enables Automatic closing in rain as a menu option under Window Operation Adjusting Cornering Fog Light Sensitivity (Speed Threshold) Select Control unit 09 (Central Electrics) Security access Security Code 31347 Adaptation (3) Static cornering light lower speed threshold New Value=0 (4) Static cornering light upper speed threshold New Value=50 Keep air-recirculation memory setting after contact off 08 Auto HVAC Long coding Byte 4 Bit 4-5 use drop down box and select “10 Recirculation Air settings (after ignition cycle) stored Enable/Disable Daytime Running Lights in Discovery Head Unit Go into Module 09 Central Electronics Select Adaptations, then Aussenlicht Front SelectTagfahrlicht Aktivierung durch BAP oder Bedienfolge moeglich Set value to Active. The default is "not active" Click on accept, and enter 31347 as the security code. From the Discovery head unit, select Car, then Setup Select Light, and you should see Daytime Running Light as an option Note, with this change, you turn on the DRL from the Discovery Media, not from the light switch. The light switch can be set to 0 and the DRL will still be controlled from the head unit. Adaptive Lane Guidance Go into Module A5 Front Sensors Driver Assistance System Select Coding, and change Point of Intervention to Early (Setting Via Menu) Click on "Accept", and use 20103 as the security access code. This enables Adaptive Lane Guidance as a menu option under Driver Assistance - Lane Assist. I have tested the difference between lane assist and ALG. LA bounces between the lane markings whereas ALG will more or less keep it in the centre. If you start drifting it will nudge it back. This works only above 65 kph. The AID will show when it is working. It works quite well with ACC. Enable Refuel Quantity as Driving Data Option in AID Go into Module 17 Instruments Coding, select Byte 10 and activate Bit 4. The number is from 5 to 5 litres ( 10,15,20,25,etc) Changing "blink" number on comfort blinkers: Module 09 -> Security Access -> Adaptation -> select "Turn Signal Controls-Komfortblinken Blinkzykien" -> change between 1 and 5 Once the adjustment has been made, the menu item Factory setting -> Light must be executed in the vehicle settings Dashboard Interface for GTI/R on AID Go to Instruments (17) - Adaptation - Tube_version (all the way at the bottom on the list) Variant_2 is the default Variant_3 is the GTI Variant_4 is the R Lap Timer and Gauge Test/ Needle Sweep (Staging) Go to 17 Instrument Staging Coding - Long Coding helper Check Byte1 Bit0 for Gauge Test/Needle Sweep (Staging) Check Byte1 Bit3 for Lap Timer Driving School mode Controller 5F- Infotainment 10- Adaptations Select Vehicle function list CAN-Driving_school (it's about 40% down the channel list) - change to “Available” Select Vehicle menu operation-menu_ display_ driving_ school (it's about 75% down the channel list) - change to “activated” Select Vehicle menu operation-menu _display _driving _school _over _threshold _high (it's about 75% down the channel list) - change to “activated” Driving School Mode can be accessed as follows: Press "CAR" Press "view" on the bottom LHS of the screen Select "driving data" option from the list Repeatedly press either the "<" or ">" symbols until the "Driving school mode" screen appears.. You might try resetting the MIB unit - with the unit switched-on, press the ON/OFF button until the MIB switches off and keep holding the button down until it switches on again. Keep Heated Seats settings after contact off In the climate control unit you have the option of the VW Tiguan II AD to save the last set seat heating level. Thus, after restarting the vehicle, the previously set level is automatically reset. The following coding is to be used: Select STG 08 (climate) STG adaptation -> function 10 Channel Storing the seat heating level Select driver Adjust value to active (default value: not active) Select channel storage of passenger seat heating level Adjust value to active (default value: not active) Automatic closing, locking, locking the vehicle (merge, dar nu l-am lasat activ) In the control unit of the access and start authorization, you have the option on the VW Tiguan 2 AD if the KESSY system is installed to have the vehicle locked automatically as soon as you leave it with the key. Unfortunately, the function of the outside mirror overlap is not activated and must be done manually if necessary via the key. The following coding is to be used: Select STG 05 (access / start authorization) STG access authorization -> function 16 Deposit login code 20103 STG Long Coding -> Function 07 Bye 2 Activate bit 4 STG adaptation -> function 10 Select channel byte1 - passive_exit_door_slam_lock Deactivation of the warning tones / beeps with the tailgate control installed In the tailgate control unit, you have the option to deactivate the warning tone / signal tone when closing the tailgate of the VW Tiguan 2 AD. The following coding is to be used: Select STG 6D (tailgate) STG access authorization -> function 16 Enter code: 12345 STG adaptation -> function 10 Enable Channel (6) Equip Activate Sounds Set channel to inactive Deactivation of the message / continuous tone at ignition on In the dash panel insert (KI), you have the option to deactivate the message on ignition on the VW Tiguan 2 AD. Thus we deactivated the annoying continuous tone with switched on ignition and opened driver's door. The following coding is to be used: Select STG 17 (dash panel insert) STG adaptation -> function 10 Ignition active message; trigger change to "no display" (default value: driver's door) Netestate inca de mine Deactivate Seat Belt reminder in the Virtual Cockpit In the dash panel insert (KI), you have the option of the new VW Tiguan 2 AD disable the Seat belt reminder with installed Virtual Cockpit or Active Info Display (AID) and the conventional instrument cluster with hardware Skalenu. The visual and acoustic display in the instrument cluster or in the virtual cockpit is switched off. The following coding is to be used: Select STG 17 (dash panel insert) STG coding -> function 07 Byte 0 Disable bit 2 Enable Rear DRL This works on the LED Lights that come with the NZ R-Lines, not sure if it works with any other type of rear lights. Central Electronic (09) - Adaptation - Leuchte16BLK SLB35BLK SL KC9 - Lichtfunktion B 16 - Change to Tagfahrlicht (Original Value: Parklicht rechts) Central Electronic (09) - Adaptation - Leuchte17TFL R BLK SRB3TFL R BLK SR KC3 - Lichtfunktion B 17 - Change to Tagfahrlicht (Original Value: Parklicht links (beidseitiges Parklicht aktiviert li & re)) Central Electronic (09) - Adaptation - Leuchte23SL HLC10 - Lichtfunktion B 23 - Change to Tagfahrlicht (Original Value: Parklicht links (beidseitiges Parklicht aktiviert li & re)) Central Electronic (09) - Adaptation - Leuchte24SL HRA65 - Lichtfunktion B 24 - Change to Tagfahrlicht (Original Value: Parklicht rechts) There is option in there to adjust the brightness as well however I haven't changed this setting as it will potentially make the park lights too bright at night time. Enable Dynamic Road Sign Display Go into Module 5F Information Electronics Select Adaptations, then Vehicle_Functions_List_BAP_Gen2 Select menu_display_road_sign_identification_0x21, and set to Enabled Select Adaptions, Vehicle_Function_Adaptations_Gen2-menu Select menu_display_road_sign_identification, set to Enabled Select Coding, and then select Byte 24, activate Bit 6 Go into Module A5 - Front Sensor Driver Assistance Select Coding, and then select Byte 16, activate Bit 4 Go into Module 17 Instruments Select Coding, then Byte 5, active bit 2 Go back into Module A5 - Front Sensor Driver Assistance Select Adaptations, then Road sign detection fusion mode, and change to Road Sign Detection. The original is Road Sign Fusion Reboot the infotainment unit Easy Entry/Easy Exit function Also if anyone is interested I found that if you have electronic seats: Seat Adjustment Driver Side (36) - Coding - Easy_Entry_front - Change to Active Haldex All-Wheel-Drive Adjust Traction Reports indicate that changing this setting to ‘Increased Traction’ improves the handling and makes the car feel like a permanent AWD system. Select AWD Control Unit Adaptation Logic Choose from ‘Standard, Increased Traction, Less Noise’ Closing Windows When Ignition Off Allows you to operate all windows after the ignition has been switched off and doors opened. Select Control unit 09 (Central Electrics) Security access Access Code 31347 Adaptation (13) – Zugangskontrolle 2 released trailing FH cancel at Tueroeffnen Value = Aktif Display of the fan speed in the AUTO mode of the air conditioning system (la mine nu gasesc Bit 6) In the climate control unit, you have the option of the VW Tiguan 2 AD to enable the display of the fan speed in AUTO mode. After activation, the current blower level in AUTO mode is displayed using the LED display. (By default, the LED indicator is only displayed when manually setting the fan speed) The following coding is to be used: Select STG 08 (climate) STG Long Coding -> Function 07 Byte 11 Bit 6 - Activate Blower Status Display in AUTO-mode active Deactivation of the warning message Switch on dipped beam In the onboard power supply control unit, you have the option to deactivate the warning message / dialog for reminding the Taillight on the VW Tiguan 2 AD. The following coding is to be used: Select STG 09 (vehicle electrical system) STG access authorization -> function 16 Enter release code 31347 STG adaptation -> function 10 Select Driving Light_Note_Config Adjust value to inactive Customize the launch logo in Discover Pro With the VW Tiguan 2 AD and the built-in navigation system Discover Pro you have the possibility to customize the start logo. The boot logo or welcome logo is displayed when the navigation system starts and displayed as R / Hybrid model depending on the setting. The following coding is to be used: Select STG 5F (Infotainment) STG Long Coding -> Function 07 Byte 18 Adjust value accordingly 00 = highline 01 = Hybrid (enable bit 0) 04 = BlueMotion (activate bit 2) 06 = R-Line (activate bit 1, 2) 07 = R (activate bit 0, 1, 2) Sunroof (SAD) - panoramic roof Activate comfort opening via key In the onboard power supply control unit you have the option of the VW Tiguan 2 AD the possibility of the built-in panoramic glass roof (sunroof - SAD) automatically when you press and hold the remote control on the unlock button in addition to the opening windows open. When locking the vehicle, the panoramic sunroof is closed together with the windows. Should the convenience function of opening and closing be deactivated during a service action by the dealer, this can be restored. The following coding is to be used: Select STG 09 (vehicle electrical system) STG access authorization -> function 16 Enter access code 31347 STG adaptation -> function 10 Select channel (10) access control 2-SAD Comfort Close Set value to active Channel (11) access control 2-SAD Open comfort Set value to active Delayed response of the headlamp cleaning system for the front washing system In the on-board power supply control unit, you have the option of extending the delay time on the VW Tiguan 2 AD to activate the headlight cleaning system. Thus, the front washing system of the headlight is activated later and thus wiping water saved. The following coding is to be used: Select STG 09 (vehicle electrical system) STG access authorization -> function 16 Enter release code 31347 STG adaptation -> function 10 (2) Windshield Wiper SRA Select delay time Adjust value as required Default value: 0 ms Example value : 1500 ms Video in Motion a) din ce am gasit, nevoie de un nou dispozitiv , numit VCP ( asemanator cu VCDS) pentru a putea fi schimbata viteza la care sa se dezactiveeze VIM ( default e la 3km/h) b) o posibilitate pentru a aveau VIM e sa folositi Mirrorlink si tutorialul de aici Enjoy si spor la codari! @vdragos ar merge postul sa fie sticky.
    1 point
  22. @Gusti cateodată permite daca ii dai drumul la waze din mers, sau decuplat si cuplat iar in mers, tine vreo ora si ceva apoi "se prinde" ce ai facut si apare mesajul pe AID. Hărțile merg afisate simultan, daca vrei și indicații merge cateodata in varianta descrisa mai sus. @octavian03 sa o folosesti sanatos in continuare. Acum 3 ani era varianta de 220cp? nu scrie prin text.
    0 points
  23. Da, doar ca e bine sa verifici. Ceva cat de cat ok...bosch, valeo, etc
    0 points
  24. Apar niste mentiuni pe factura, la final, cu operatiunile facute la masina/constatarile lor (am pus scan). Eu am facut revizia pe 31.08.2020, deci in reprezentante inca nu au versiunea 9834. Si cu 6084 smuncea binisor, pana te inveti cu naravul. Cu noua versiune de soft e mult mai ok, chiar si si pentru un sofer neobisnuit cu motorizarea. scan0266.pdf
    0 points
  25. Yaaaay, finally! Merita si ea un topic ca la carte . Astept urmatoarele update-uri cu interes si sa te poarte fun&safe pe oriunde ai drum!
    0 points
  26. Din propria experienta , comparand Audi A4 - 2004 cu Passat B8 2017 ,pot spune ca Audi era un pic mai bine antifonat si mai "silentios" ; pana la urma e totusi diferenta de clasa . Dupa aplicarea materialului pe usi, in cabina e mai liniste. Se simte diferenta chiar si acum cand nu am fixate , in cleme, fetele de usi.; pana imi dau seama ce fac cu luminile ambientale. Sunt multumit de rezultate.
    0 points
  27. Primul drum lung cu masina: Bucuresti - Brasov - Sighisoara - Onesti. Stil de condus destul de calm, fara a evita sa depasesc cand a fost nevoie, cu aer conditionat pornit pe prima treapta.
    -1 points
  28. 20200829_192513.heic 3.9 % consum pe exterior
    -1 points
  29. Daca tot am schimbat uleiul, am montat si un hour meter pe masina, si l-am setat pe 300 de ore, sa vedem la cati km face 300 ore.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!