Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.09.2020 în toate secţiunile

  1. Poate m-am grabit putin cu jurnalul, dar am zis ca daca tot se implinesc 3 ani de cand am comandat-o.. Pentru mine masina asta este perfect definita de nume.. o iguana polivalenta cu ambitii de tigrisor. Pentru versatilitate am luat-o si nu m-a dezamagit deloc pana acum, ramanand cu siguranta prima mea optiune in segmentul asta. Inainte sa insir dotarile si experientele cu ea, sa va spun cum am ajuns impreuna Prima masina am cumparat-o cu sufletul, fara analize, comparative, etc.. cumva grabit si de circumstante - am luat o Mazda CX-5 (primul model). A fost o experienta faina, masina era placuta la condus desi fara prea multa putere, insa m-am lovit de cateva probleme neluate in calcul, cum ar fi o fiabilitate groaznica si niste scaune teribil de incomode la drum lung. Colac peste pupaza, am schimbat jobul si petreceam mult mai mult timp in traficul din Bucuresti, ceea ce a facut sa-mi treaca definitiv pasiunea pentru schimbat vitezele manual. Urmatoarea masina trebuia in mod sigur sa fie o alegere rationala asa ca mi-am facut o lista lunga de cerinte si preferinte cu care am plecat la colindat forumuri, showroom-uri si drive-teste. Asta a durat cam 9 luni, timp in care m-am urcat in toate SUV-urile si crossoverele ce imi ieseau in cale, am facut drive-teste cu finalistele si am asteptat cu sufletul la gura lansarile de modele noi pentru ca sa fiu dezamagit in final de toate.. VW nu a fost pe lista pana cand am cam ramas fara optiuni si am aflat ca exista un model nou de Tiguan care de fapt nu arata chiar asa rau + VW incepuse sa ofere 4 ani garantie. Faza cu garantia a fost hotaratoare, pentru ca aveam o impresie foarte proasta fata de fiabilitatea lor si cu asta m-a convins. Plus ca veneam de pe o marca teoretic foarte fiabila dar care ma exasperase. In final, decizia a fost destul de usoara pentru ca Tiguanul bifa atat de multe de pe lista incat am trecut peste faptul ca nu ma atragea designul teutonic pe alocuri si ma simteam deconectat de drum la volan. Alternativa cea mai buna <40k EUR era un BMW X3 SH cu putini km, dar fiindca era un model la final de generatie pur si simplu nu se compara cu Tiguan la capitolul tehnologie si dotari. Si ca sa mai recuperez la capitolul "fun to drive", m-am hotarat sa iau cel mai mare motor pe benzina cu DSG si suspensia adaptiva la pachet. Fiind deja vorba de un Highline, restul optionalelor au fost adaugate strict pe raportul functionalitate/cost: - faruri Led top (excelente daca mergi noaptea in afara localitatii) - keyless access + easy open (portbagajul electric cu deschidere/inchidere automata face toti banii) - scaune ergoactive (merita daca ai un spate mai 'sensibil' la pozitia in scaun) - side assist, lane assist, jam assist, rear assist, etc (pachetul de asistenta activa a fost unul din argumentele principale pt masina fata de Q5 si X3 care erau atunci de generatie veche si nu aveau) - discover media pentru ca tot ce vroiam era sa mearga navigatia de pe telefon - area view + park assist (area view merita, park assist era inclus altfel nu dadeam 2 bani) Si alte cateva mai ieftine dar foarte utile si ele: - parbriz incalzit cu reflexie radiatii solare (priceless) - spalatoare faruri (in mod ciudat optional) - oglinzi rabatabile electric (iarasi in mod ciudat optional) - interfata telefon comfort +wireless charging - pachet offroad (spoiler fata, praguri, scut) - airbaguri laterale spate (pentru ca nu stii niciodata) - sistem proactiv protectie - culoare indium grey (pt intretinere usoara) - volan incalzit (nu suport manusile) - directie progresiva (geniala, am fost norocos ca s-a lansat chiar inainte sa intre in productie masina si am reusit sa modific comanda) Nu as schimba nimic din alegerea de mai sus acum, dar evident mi-as mai fi dorit cateva lucruri in plus: - incalzirea in bancheta spate costa mai mult decat in fata (500 EUR) si daca ai copii in scaun nu ai ce face cu ea oricum - head-up display 500 EUR si nici macar nu era direct pe parbriz - R-line interior era conditionat de exterior, nu aducea mare lucru si nu avea incalzire in volan - scaune electrice cu memorie.. dar se putea numai cu piele, aveau mai putine reglaje decat ergoactive, fara ventilatie - daca bugetul era nelimitat as mai fi adaugat probabil si trapa, dynaudio, pachet r-line exterior, discover pro.. erau peste 5k EUR impreuna si nu merita pt mine. 2 poze din primele zile:
    16 points
  2. Vreme de o săptămână am colindat nostalgic Moldova noastră, locurile copilăriei, poate deschid apetitul generației care vine din urmă. Am plecat de acasă inclusiv cu bicicletele, am montat suportul pe cârlig si i-am dat bice. După cca 1000km de utilizare la drum întins (la destinație le-am dat jos), pot spune ca în afară de un balans la unele denivelări mai pronunțate la care o lăsam mai încet, se ține foarte bine, iar la depășiri am putut lăsa liberă herghelia. Fiind padurea aproape am profitat de ture de dimineață pe doua roți si de ieșiri combinate auto+velo cu jumatatea mea mai bună la volan si eu la ghidon, loc bun pentru admirat Tiguanul in offroad de pe marginea drumului dar si de înghițit praf. In zona Durău (lacul Bicaz) am ieșit puțin de pe asfalt si am poposit pe o pajiște cu Ceahlăul in spate... returul catre asfalt a fost mai in forță, iarba era udă pe alocuri și ma asteptam ca fusese nor pe munte, iar la final era o urcare cu niste metri de pietriș afânat dar parcurs fără emoții de masina (nu la fel pot zice si despre mine), m-am inspirat din stilul altui topic @yanq , e drept ca identificasem o rută de ieșire de rezervă. Ca să o scurtez, concluzia generală: sunt uimit de polivalența mașinii, cară lejer oameni, bagaje si biciclete, depășești fără sa le simtă ca sunt acolo, ieși de pe drum cand ai chef, treci lejer prin zone de drum in lucru, merge și în oraș, pleacă bine de la semafor, e comodă in toate situațiile, de-a dreptul minunat si pot zice... puțin neașteptat! Si un teaser pentru postarea următoare... dar e prea devreme sa ofer feedback.
    16 points
  3. Au aparut Golf 8 GTE/I, Arteon + Arteon Shooting Brake si Tiguan in configuratorul romanesc.
    4 points
  4. Tot ceva low quality, but daaaamn. Maine merg s-o iau ?
    3 points
  5. Mi-au sosit covorasele de cauciuc, originale. Sunt foarte groase si grele, se simte ca sunt de calitate. Totusi, mai mult imi plac cele textile, mi se par mai calde si parca mai in ton cu restul masinii. Atasez cateva poze pentru comparatie. Evident ca la iarna le voi pune pe cele de cauciuc.
    3 points
  6. Luna aceasta se implinesc doi ani de la resoftare (revenire de la dieslgate + stage I la AMC) si 30000 km. Masina functioneaza impecabil, accelereaza foarte bine in treptele 3, 4, 5 daca stii sa folosesti o cutie manuala, sunt foarte multumit.
    2 points
  7. Fiind la PBN, sa imi iau masina din service, am vazut si doua ID3, unul alb, parcat si unul negru. Prima impresie live, este ca imi place exteriorul, chiar daca revine la forma de fier de calcat. In schimb, interiorul este saracacios rau. Tinand cont ca majoritatea timpului, il voi petrece in interiorul masinii, pentru mine e clar un "NU". Putin exagerat, cred ca se bate la interior cu Sandero nou.
    2 points
  8. @TheRipper idea nu e rea. Problema mea este ca nu prea le gasesti pentru modelul cabrio. Si cand zic nu prea, inseamna deloc ?. Caroseria la cabrio e diferita. Datorita lipsei stalpilor centrali, pragurile sunt ranforsate. Din cauza asta mai groase. La fel si stalpii frontali, pentru ca trebuie sa preia forte diferite de varianta sedan. Din aceasta cauza forma aripilor la cabrio e diferita de sedan in zona stalpilor. Ceea ce fac eu nu prea fac multi. Sa modifice varianta cabrio. Din cauza asta nu prea sunt solicitari de widebody kit, nefiind solicitari, baietii nu fac. Eu, unul singur am gasit in 3 ani de cand tot caut si cerea pe el vanzatorul £1200. Includea bara fata, aripi, si fuste praguri. Dar mi s-a parut prea mult pentru ceva ce doar seamana. Ma indrept spre piese OEM pt ca idea proiectului este replica RS4. Nu o sa ajung la 1:1 dar vreau sa fiu cat mai aproape si doar un cunoscator sa poata face diferenta, fara sa deschid capota. Drumul e lung, dar nu imposibil de parcurs. Marea problema la bodywork sunt aripile spate, pe care nu stiu cum o sa le rezolv. ? Apoi cu ceasurile de bord pentru ca trebuie schimbat rezervorul pentru ca indicatorul de carburant sa arate corect? cand o sa schimb ceasurile de RS4, etc. Jucarii de oameni mari ? Multumesc pentru apreciere si o sa vedem ce final va fi?.
    2 points
  9. Faina jucarie! dar totusi, se vede lipsa unui Rline exterior... parca e alta masina pachetul asta cred ca ar trebui sa fie standard cel.putin la 2.0tsi si 2.0bitdi ?
    1 point
  10. O diagnoza ai făcut? Verificare senzori, etc?
    1 point
  11. Yaaaay, finally! Merita si ea un topic ca la carte . Astept urmatoarele update-uri cu interes si sa te poarte fun&safe pe oriunde ai drum!
    1 point
  12. Foarte misto plimbarea si absolut superbe peisajele! Caracterul polivalent al masinii este incredibil - le-a iesit superb generatia asta de Tiguan. Este fix ce iti doresti, indiferent de moment sau dorinte. Sunt curios de impresii cu noile piese de franare . Sa ne tii la curent!
    1 point
  13. Sincer astept sa apara in configurator si cred ca marit Tiguan-ul si Golf-ul pentru Eniaq.
    1 point
  14. Nu alea interesante insa ... 41k Arteon Shooting Brake 2.0d 150CP Mda..ma mai gandesc putin si ii sun eu pe fix
    1 point
  15. Nu stiu daca mai merita batut capul cu Mirrorlink, telefoanele mai noi nu-l mai suporta. Eu am reusit doar cu un Samsung S4 care e un telefon antic.
    1 point
  16. nu sta rau, in Norvegia, unde au inceput livrarile.
    1 point
  17. S-au mai adunat cateva chestii 1. Limp Mode - Valva Metering Intr-o zi masina a intrat in limp mode si s-a aprins martorul check engine. Dupa ce am oprit si am pornit din nou masina mergea normal, iar cand am ajuns acasa am facut o scanare cu VCDS-ul si aveam o eroare (Fuel Rail/System Pressure Too low). Cu ajutorul indrumarii primite de la @EEXCALADE am rezolvat problema. In logul facut in mers se vede ca presiunea actuala avea oscilatii. Am primit o valva metering noua de la @racingparts.ro, iar apoi masina nu a mai intrat in limp mode, doar ca presiunea actuala e putin ciudata (mai mica decat cea specificata la acceleratie si mai mare la relantiu). Cateodata am senzatia ca are momente scurte in acceleratie in care turatia nu creste. 2. Duze parbriz Masina avea duzele tip perdea, iar colturile ramaneau uscate si parbrizul nu se stergea bine. Am primit de la colegul @Edy_77 codurile pentru duzele tip perdea cu jet suplimentar (de A6, cred), care nu lasa portiuni uscate pe parbriz. Acestea sunt plug and play. Coduri: 4g0 955 987A - stanga 4g0 955 988A - dreapta 3. HydrO2 La 3 luni dupa aplicarea protectie ceramice efectul hidrofob inca persista, insa am aplicat HydO2 pentru reimprospatarea acestuia. Aplicarea este foarte usoara. 4. Folii Am pus pe geamurile din fata folii ceramice Llumar Air 75 Green omologate, folii transparente pe faruri si folii putin fumurii pe stopuri. 5. Curatare interior Am curatat pielea de la interior cu APC de la Meguiar`s diluat 1:10 si am folosit Loch Chemie Leather Star pentru hidratare. 6. Bluetooth Cu modulul Kufatec Fiscon pe care il am se auzea muzica doar mono/ in boxele din dreapta pe stereo. Am vazut la colegul @Skampia ca modulul poate sa functioneze si stereo. Tot el mi-a spus care sunt pinii pe care trebuie sa ii adaug (14 si 15 din mufa modulului). La inceput i-am conectat gresit si sunetul era acelasi, iar apoi am aflat de la @spido ca acestia trebuiau conectati la pinii 4 si 5 din mufa masinii). Acum pot sa ascult muzica stereo prin bluetoooth. Va multumesc tuturor pentru informatii si indrumare. Acum urmeaza sa fac o programare la Coso Garaj ca sa schimb discurile si placutele de frana. Cred ca o sa merg pe discuri ATE simple si placute ATE ceramice. Vreau sa scap de praful de pe jante, iar cei de la ATE nu recomanda PowerDisc pentru placutele ceramice (ei spun ca pot sa apara zgomote sau alte probleme).
    1 point
  18. Revizie 1.5 tsi la 20.000 km, la cererea mea. Ulei Mobil1 0w20 X2, filtru aer si filtru polen- 904 lei S-a facut si update la soft, tot la cererea mea, cred ca nu stiau nimic. Oricum le-ar fi aparut update-ul cand resetau intervalul de service, probabil. scan0264.pdf
    1 point
  19. Usor usor... Niste poze mai low quality + redimensionate pe Whatsapp. O sa-i trag niste poze bune dupa ce o iau. Sunt tare curios cum e live, pt ca e metalizata culoarea si se schimba in functie de lumina; gri deschis, gri inchis, albastrui. *Nu, nu e Nardo
    1 point
  20. Daca tot esti amator de astfel de iesiri...fa-ti un set de roti adecvate traseelor...vei vedea ca unele drumuri devin mult mai usor de practicat cu niste anvelope dedicate... Eu sunt adeptul unui set separat "de scandal" deoarece poate nu ai mereu chef de zgomotul unor AT-uri... Ai masina mare...putere suficienta...ti-ar sade bine niste KO2-uri
    1 point
  21. @yanq probabil ceva din text nu a fost pe placul "negativistului" Sa o stapanesti sanatos si sa te poarte fara probleme. Imi place felul in care ai prezentat-o. Mai pune poze
    0 points
  22. Deoarece nu fac astfel de reparatii nu am experienta in planetarii,cutii,ambreiaje,rulmenti,bucse,placute...
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!