Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.09.2020 în toate secţiunile

  1. Usor usor... Niste poze mai low quality + redimensionate pe Whatsapp. O sa-i trag niste poze bune dupa ce o iau. Sunt tare curios cum e live, pt ca e metalizata culoarea si se schimba in functie de lumina; gri deschis, gri inchis, albastrui. *Nu, nu e Nardo
    5 points
  2. Multumesc. Asa tind si eu sa ma gandesc, ca poate a prins o bula de aer cand am desfacut eu si a dus la blocarea spanului acolo ; ideea este ca nici nu am facut amorsare cu vcds dupa verificare..am inchis capota si am pornit masina abia dimineata ; dar problema este ca nu inteleg de unde a venit spanul ala pt ca restul era curat dupa cum se vede si in poze..o sa verific mai des, sa speram ca a fost doar un caz izolat.
    4 points
  3. Ziua marilor schimbari? - frane fata swap - bara fata RS4 swap Proiectoarele exista, insa trebuie achizitionati suportii din spatele barii pentru a putea fi montati. Nu am stiut de ei, asa ca sunt next on the list. Urmatorul focus este pe aripi. Se vad terminatiile barii cum vin. Aripile RS4 sunt evazate asa ca am mare nevoie de ele. Nu sunt rare, sunt foarte rare. Cele de saloon. Cele de cabrio foarte foarte rare. Voi vedea cum rezolv ecuatia, dar trebuie rezolvata.
    4 points
  4. Poate m-am grabit putin cu jurnalul, dar am zis ca daca tot se implinesc 3 ani de cand am comandat-o.. Pentru mine masina asta este perfect definita de nume.. o iguana polivalenta cu ambitii de tigrisor. Pentru versatilitate am luat-o si nu m-a dezamagit deloc pana acum, ramanand cu siguranta prima mea optiune in segmentul asta. Inainte sa insir dotarile si experientele cu ea, sa va spun cum am ajuns impreuna Prima masina am cumparat-o cu sufletul, fara analize, comparative, etc.. cumva grabit si de circumstante - am luat o Mazda CX-5 (primul model). A fost o experienta faina, masina era placuta la condus desi fara prea multa putere, insa m-am lovit de cateva probleme neluate in calcul, cum ar fi o fiabilitate groaznica si niste scaune teribil de incomode la drum lung. Colac peste pupaza, am schimbat jobul si petreceam mult mai mult timp in traficul din Bucuresti, ceea ce a facut sa-mi treaca definitiv pasiunea pentru schimbat vitezele manual. Urmatoarea masina trebuia in mod sigur sa fie o alegere rationala asa ca mi-am facut o lista lunga de cerinte si preferinte cu care am plecat la colindat forumuri, showroom-uri si drive-teste. Asta a durat cam 9 luni, timp in care m-am urcat in toate SUV-urile si crossoverele ce imi ieseau in cale, am facut drive-teste cu finalistele si am asteptat cu sufletul la gura lansarile de modele noi pentru ca sa fiu dezamagit in final de toate.. VW nu a fost pe lista pana cand am cam ramas fara optiuni si am aflat ca exista un model nou de Tiguan care de fapt nu arata chiar asa rau + VW incepuse sa ofere 4 ani garantie. Faza cu garantia a fost hotaratoare, pentru ca aveam o impresie foarte proasta fata de fiabilitatea lor si cu asta m-a convins. Plus ca veneam de pe o marca teoretic foarte fiabila dar care ma exasperase. In final, decizia a fost destul de usoara pentru ca Tiguanul bifa atat de multe de pe lista incat am trecut peste faptul ca nu ma atragea designul teutonic pe alocuri si ma simteam deconectat de drum la volan. Alternativa cea mai buna <40k EUR era un BMW X3 SH cu putini km, dar fiindca era un model la final de generatie pur si simplu nu se compara cu Tiguan la capitolul tehnologie si dotari. Si ca sa mai recuperez la capitolul "fun to drive", m-am hotarat sa iau cel mai mare motor pe benzina cu DSG si suspensia adaptiva la pachet. Fiind deja vorba de un Highline, restul optionalelor au fost adaugate strict pe raportul functionalitate/cost: - faruri Led top (excelente daca mergi noaptea in afara localitatii) - keyless access + easy open (portbagajul electric cu deschidere/inchidere automata face toti banii) - scaune ergoactive (merita daca ai un spate mai 'sensibil' la pozitia in scaun) - side assist, lane assist, jam assist, rear assist, etc (pachetul de asistenta activa a fost unul din argumentele principale pt masina fata de Q5 si X3 care erau atunci de generatie veche si nu aveau) - discover media pentru ca tot ce vroiam era sa mearga navigatia de pe telefon - area view + park assist (area view merita, park assist era inclus altfel nu dadeam 2 bani) Si alte cateva mai ieftine dar foarte utile si ele: - parbriz incalzit cu reflexie radiatii solare (priceless) - spalatoare faruri (in mod ciudat optional) - oglinzi rabatabile electric (iarasi in mod ciudat optional) - interfata telefon comfort +wireless charging - pachet offroad (spoiler fata, praguri, scut) - airbaguri laterale spate (pentru ca nu stii niciodata) - sistem proactiv protectie - culoare indium grey (pt intretinere usoara) - volan incalzit (nu suport manusile) - directie progresiva (geniala, am fost norocos ca s-a lansat chiar inainte sa intre in productie masina si am reusit sa modific comanda) Nu as schimba nimic din alegerea de mai sus acum, dar evident mi-as mai fi dorit cateva lucruri in plus: - incalzirea in bancheta spate costa mai mult decat in fata (500 EUR) si daca ai copii in scaun nu ai ce face cu ea oricum - head-up display 500 EUR si nici macar nu era direct pe parbriz - R-line interior era conditionat de exterior, nu aducea mare lucru si nu avea incalzire in volan - scaune electrice cu memorie.. dar se putea numai cu piele, aveau mai putine reglaje decat ergoactive, fara ventilatie - daca bugetul era nelimitat as mai fi adaugat probabil si trapa, dynaudio, pachet r-line exterior, discover pro.. erau peste 5k EUR impreuna si nu merita pt mine. 2 poze din primele zile:
    2 points
  5. @catalinmiti Upgrade-ul franelor l-am documentat aici: Urmeaza, cat de curand, un schimb al placutelor si voi updata la acel moment. Inca sunt indecis asupra unui brand/model, dar progresez citind comparative si review-uri . Legat de fiabilitatea amortizoarelor si, mai specific, impactul arcurilor asupra duratei de viata a acestora - din pacate, datele sunt foarte precare/putine, modelul fiind relativ nou, iar utilizatori care sa fi facut astfel de modificari sunt si mai putini... Din experienta fostei masinii, aproximez ca durata de viata a amortizoarelor ar fi mai scurta cu ~10% pe o durata de 4 ani (cam atat le-am avut pe masina si amortizoarele erau la 60%). O sa urmaresc, pe perioada mai lunga, starea amortizoarelor si, daca observ un trend nefericit, o sa updatez si aici . @deenman Multumesc! @octavian03 Da, camber cu aprox. -0.5' fata de stock. Din pacate, inca nu am ajuns sa o pun la treaba pe un drum corespunzator, dar ar trebui sa se intample in viitorul apropiat si revin . Legat de barele H&R, da, sunt pline, cu capete forjate (sau, cel putin, cam asta este info pe care am reusit sa o adun) si diametru crescut. Producatorul este destul de secretos si nu mentioneaza nicaieri, ca sursa oficiala, constructia acestora, iar info pe care le am sunt de la diversi utilizatori. Totodata, bucsele sunt teflonate si, teoretic, pe langa rezistenta aditionala, sunt si garantate ca fiind "lifetime" .
    2 points
  6. Saptamana asta e programat un Grossglockner de la N la S, si apoi cel mai important: Nockalmstrasse: O sa mai vizitam si niste orase (mai putin, motivele se stiu deja) si niste lacuri montane. Vremea se arata bine, o sa fiu la ora matinala pe trasee ca sa nu fie super aglomerat, si oricum nu le fac in weekend. Revin cu poze, sper sa tina franele.
    2 points
  7. Aprinse seara cand inca era destula lumina.
    2 points
  8. Prezentarea asta face parte din "nu am adus-o in targ sa o vand, am adus-o doar sa o fac de ras" Eu recunosc ca admir intr-un fel pentru curaj oamenii care isi cumpara masini cu km peste 200k, eu daca eram in locul tau sa o cumpar azi si a 2-a zi sa nu mai porneasca o vindeam instantaneu. Spor!
    2 points
  9. Multumesc, baieti! . Incerc sa acopar tot ce este sau merita mentionat. Da, recunosc, imi place ca orice chestie pe care o fac, sa fie intai documentata, testata, facem comparatii si apoi sarim pe ele . Intre timp, pana mai adun si/sau pun cap-la-cap restul componentelor, urmeaza: Chapter III: Stayin' planted a.k.a Suspensie si Stabilitate Cum mentionam in postarile anterioare, wheel gap-ul imi statea pe creier. Grav! Aspectul general dadea impresia ca este "pe picioroange", lucru accentuat de jantele mari si talonul mai mic al anvelopelor. Totodata, rasfoind diferite forumuri, mi-a fost re-confirmat faptul ca zgomotul pe care-l auzeam cateodata atunci cand treceam peste denivelari, mai ales limitatoare de viteza, avea sa fie rezolvat odata cu inlocuirea arcurilor. Asa ca nu am poposit prea mult cu acest gand si, odata ce masina oricum urma sa stea o perioada mai lunga pe elevator, cu o buna parte din trenul de rulare desfacut, a fost ocazia potrivita sa punem si arcuri noi . Astfel, am optat, din preferinta personala, pentru kit arcuri progresive de la H&R, cu drop de ~30mm, care, pe masina, s-a tradus in ~25mm fata si ~30mm spate. Este "aproape" la linie . Garda la sol: OEM (200mm) vs H&R (175mm) Si, daca tot demontam cadrul motor, si o anumita aplicatie de shopping ma spama cu fel de fel de oferte "tentante", mi-am primit si cadoul cu ocazia zilei de nastere sub forma unui kit fata-spate de bare stabilizatoare, tot de la H&R. Grosime fata: OEM (25mm) vs H&R (26mm) Grosime spate: OEM (21,7mm) vs H&R (24mm) Si, mergand pana la capat pe principiul "daca tot o demontam", am inlocuit si bucsele mari de la bratele fata cu unele pline de RS3 : Dupa chinuri indelungi si, iar, multa magie, a incaput la fix bara pe fata, cu spatiu "suficient" de 1mm intre ea si caseta de directie : La final, am optat sa folosim setarea "Comfort" a barei, in timp ce bara de spate nu este reglabila. Poate, la un moment dat, vor fi in discutie si bielete reglabile si, atunci, vom experimenta si cu setarea mai agresiva ("Sport") a barei fata... Dar pana atunci, ne obisnuim cu noul comportament . Rezultatele geometriei arata asa: Setup final: Impresiile, pana acum, sunt foarte pozitive! Masina este mult mai "inchegata" si pastreaza trasa mult mai bine. Acum, personal, mi se pare ca limitarile sunt de la scaune, fiindca alunec in ele . Balansul spre spate, la plecarea de pe loc cu LC, este mult diminuat, iar cel inspre fata la franarea de urgenta este aproape inexistent. Stanga-dreapta, ruliul estimez ca a disparut in proportie de cel putin 70% - sta aproape perfect dreapta, in situatii normale precum un sens giratoriu, la viteze legale. Din pacate, inca nu am avut ocazia de a ma bucura de un drum potrivit pentru a testa noul setup, dar sper sa ajung cat de curand si revin cu impresii . Totodata, partea de confort nu a fost absolut deloc afectata - de aceea am si cautat in mod special arcuri progresive. Atata timp cat nu este aplicata suficienta forta asupra lor, sunt chiar mai confortabile decat cele stock, iar masina inghite denivelarile fara balans, figuri sau sunete dubioase. All-in-all, fix ce trebuie! Pregatesc si urmatoarele capitole si le urc de indata ce sunt gata . Multumesc pentru rabdare si... #staytuned
    2 points
  10. Se pare ca sunt oleaca masochist, ca nu am suportat prea mult timp o masina corecta si fiabila ( aka hyundai i40 2013 ) din simplu motiv ca era varianta de 116 cp stock ( pe care am softat'o la 136 cp si 323 nm pe dyno ), asa ca sambata dimineata si'a gasit client ( primul telefon in 1 luna, venit, vazut, placut, cumparat ) masina mea impecabila din toate pdv. Aveam salvate deja cateva e90 corecte 320D 2010+, dar si una dintre singurele masini pe care mi'o doream demult din grupul vag ( si ma jurasem ca nu mai iau una < 2015 ). Era singurul CC 2010+ vanduta de proprietar din Bucuresti sub 8000€, fabricatie 2011, in anunt 234.000 km. Am vorbit cu omul dupa o ora dupa ce am vandut i40'ul, mi s'a parut un tip f ok inca de la telefon, motivul vanzarii fiind acela ca deja isi cumparase un frumos B8 din 2016 dsg, dotat bine. I'am facut o oferta telefonica, mi'a zis ca a avut grija de masina, ca era in posesia ei din 05.2017 cand a adus'o din Olanda la 165.xxx km si a a intretinut'o corespunzator cum s'a priceput si el in ultimul an a schimbat distributia completa, kit'ul de accesorii, amortizoare + flanse + protectii fata + spate si bateria. Am vazut'o, am acceptat lucrurile bune si defectele ( mici imperfectiuni la caroserie specifice varstei, insa interiorul intr'o stare f buna, probleme la pompa de ambreiaj sau cilindru, ramane pedala la jumate si trebuie sa o ridic eu cand schimb vitezele - poate ma ajuta cineva pe p.m sa imi confirme daca la pompa de ambreiaj ai acces prin spatele pedalei si la cilindru pe la baterie, adica sa nu fie nevoie sa se dea jos cutia si umblat la ambreiaj -, avea un zgomot ciudat tare pe fata dreapta la bumpere, dar am rezolvat'o azi, era carenajul pus prost, si un zgomot ca de rulment dus pe spate / huruit, dar azi am luat de la baiat rotile interlagos cu cauciucuri ca noi de iarna - jantele le voi reconditiona - si i'am dat inapoi R17'le dezent si vad ca nu se mai aude ). Am testat cu vcds, facut log in mers, nu face overboost, egr, dpf, injectoare, totul ok. Pana la urma am luat'o ca deja incepusera banii sa faca pui in 2 ore de la vanzarea i40'ului si ma speriasem Seara am desfacut senzorul de la pompa de inalte sa vad daca face span, si era curat, avea 2 mici puncte negre f putin vizibile cred ca era murdarie de pe langa senzor cel mai probabil. Am pus'o la loc, nu am mai pornit masina, nu am amorsat cu vcds. Dimineata a fost misto rau, aveam niste drumuri de facut, bagaje in masina, ziua aranjata, ma urc in ea la 8'30, dau la cheie, porneste si dupa 5-10 secunde se opreste. Am crezut initial ca e ceva de la ambreiaj ca ramanea pedala jos...am mai dat la automat..nu a mai pornit..deja imi crescuse tensiunea..l'am sunat pe baiat, se jura ca nu stie nimic si ca nu i s'a mai intamplat..zic ok..am scos borna, nimic. Ma gandeam la senzor de la pedala, sau volant..ceva..scanat, 0 erori ; hai ca e frumos..fix de asta mi'a fost dor, de prb tipice vagului si joaca cu vcds. Am sunat un prieten bun sa ma sfatuiesc cu el, mi'a zis sa vad presiunea la pompa de inalte cand dau la automat pe canalul 20, era 8 bari..clar de acolo era problema, nu se alimenta. Trebuia sa fie 150+ daca nu ma insel. Am amorsat din vcds de 3x, nimic..am mai desfacut o data, tot nimic..pana la urma a venit tovarasul care si'a lasat toata treaba sa ma ajute ( asa oameni mai rar, ii sunt pe deplin recunoscator ) si dupa vreo 2-3 ore de umblat la pompa, scos furtune, verificat alimentare, a demontat pompa ca un puzzle si in capul ei am gasit o bucata mare de span ( cred ), care bloca functionarea acolo..imi pierdusem oricum orice speranta ca va mai porni ( dupa vreo 20 de amorsari si multe incercari, ma mir ca a tinut bateria ), dar cand am pus'o inapoi curatata, minunea s'a intamplat si a pornit. Cam asta a fost povestea ei..am inceput " bine " ca sa zic asa..noroc ca s'a rezolvat in fata blocului si nu cu platforma la vreun mecanic / servis schimbatori de piese.. Si ca sa prezint si masina, este un CC 2011 2.0 tdi 140 cp, 236.000 km reali ( am cumparat raport carvertical ), iar ca si dotari din ce am remarcat eu are interiorul cu alcantara, incalzire in scaune, start&stop, comenzi volan, pilot, rns 315 ( sau 310, nu sunt sigur ), panoramic, si cam atat dintre cele mai importante. Maine ii voi face o verificare pe elevatorn si o voi lasa in servis pt schimb ulei + filtre, lichid de frana, pompa sau cilindru ambreiaj, + ce s'o mai gasi. Ca si planuri de viitor : - revizie panoramic - vopsit senzori ca s'a decojit vopseaua si acum sunt negri - soft stage 1 - reconditionat jante - revopsire integrala la anu' Doamne ajuta la toata lumea
    1 point
  11. Hmm, stiu ca e inalt Thomas, dar cand se urca la volan am un feeling ciudat, bordul este foarte alungit, parbrizul este foarte inclinat (banuiesc ca pt eficienta), daca te uiti atent zici ca sta intr-un super sport car, dar defapt pozitia la volan e foarte inalta.
    1 point
  12. citit eeprom,.modificat, rescris. Pt schimbare folie, trebuie tot asa, modificat eeprom. Se gasesc ceasuri...am ceasuri alb negru, color, color 3D....cu golden dots, etc, cu 260...280 si 300kmh....dupa cum se doreste. Fonduri sa fie....
    1 point
  13. 1100 de lei un set de placute pe fata ? 2200 de lei discuri si placute pe spate ? Cer scuze de intrebare masina mai este in garantie de ai mers la reprezentanta ?
    1 point
  14. Pe Octavia 3 nu cred ca s-a pus varianta de 96kW, deci e vorba despre varianta de 150cp.
    1 point
  15. Salut, In urma cu 3 saptamani am facut stage 1 la masina (Skoda Octavia break 1.6 tdi, CLHA, 2014, 210000km) si as vrea sa va dau un feedback. Procedura nu a durat foarte mult(1.5 h). Masina a fost diagnosticata, a fost masurata puterea pe dyno apoi s-a copiat softul existent, a fost modificat, apoi rescris din nou. Apoi a fost din nou testata pe dyno. Filtrul DPF este activ. Dupa cum se vede in poza a doua puterea a ajuns la aproape 146 cp. Stock ar fi fost 105, real masurat 102 cp. Curba de cuplu a fost modificata in asa fel incat sa fie protejat cat mai mult ambreajul. - masina se simte mai vioaie, trage mai bine, nu vor fi minuni, insa eu simt ca trage mult mai bine, in toate treptele de viteza. Cel mai bine se simte, in viteza a 4 de la 90 pana la 120, 130 km/h. Masina pare mai usoara. - consumul pare sa fi scazut cam cu 0.5 l. Am resetat km si dupa 1650 km drumuri exterioare, munte, a consumat in medie 5,4 lla 100 km. Mai trebuie vazut......cu timpul - dealungul km si timpului parcursi nu am intampinat nici un fel de problema. Masina functioneaza ca si inainte, nimic deosebit. Sper ca acest post sa fie de ajutor celor care se gandesc sa isi faca stage 1 la acest motor. Eu, pana acum sunt foarte multumit, O zi buna, Daniel
    1 point
  16. Pentru cutie de viteza MYP, auto produs pana in 03.12.2013 uleiul este: - G052512A2 - ulei transmisie 1L, cod eliminat la 01.02.2019 si inlocuit cu - G055512A2 - ulei transmisie 1L Conform ELSA canitatea de umplere dupa demontare partiala este 2,1L. Si atentie si la documentul atasat, nu poti face nivelul uleiului in mod obisnuit datorita inclinatiei agregatului motor/cutie. Nu conteaza ce ulei ai pus in motor, la CV este cu totul altceva, iar daca vrei sa mai pastrezi masina foloseste doar OE, este 78Lei un L, nu sunt o avere 3L, mai ales ca se schimba asa de rar. Verificarea si completarea uleiului la cutia de viteze MYP.pdf
    1 point
  17. @mihai pAsa e . Am ramas cu erori de la becuri dar le rezolv in perioada urmatoare. Plus ca am comandat un bloc de lumini fara ceata pe fata.
    1 point
  18. Tremuratul la rece sau dupa o stationare mai lunga e alta poveste. Trebuie curatate clapetele si galeria de admisie (problema specifica la aceste motoare) Cam asta o sa gasesti acolo ,aproximativ 1kg de depuneri
    1 point
  19. @Rave la nivelul de marketing facut si campaniei dedicate, este clar ca sunt mai multe decat cateva. As putea fi interesant, dar cum este sfatul oferit oricarei persoane care are intrebari de achizitie, astept sa vad fizic masina si cum recomandam cu totii mereu, sa facem si TD. O achizitie cu ochii inchisi, mi se pare nefericita
    1 point
  20. N-arata chiar rau live, seamana asa cu un Citroen Dar ce ma uimeste pe mine este ca erau persoane care tot spuneam ca e sold-out inainte de lansare, ca sunt mai multe precomenzi decat cota alocata pe Romania, iar eu tot primesc mailuri si vad intr-una pe farcebook reclame, ca sa ne grabim pentru a comanda 1st edition. Deci pana la urma cum e?
    1 point
  21. Saptamana trecuta ne-am mai dezmortit putin prin zona Bran si Balea. Suntem aproape de 50k in bord, dupa trei ani de la achizitie si totul functioneaza ok. In continuare sunt foarte multumit de masina. Mi-am propus de ceva timp sa ajung la Amfiteatrul Transilvania si pot spune ca a meritat drumul, privelistea superba, lume relativ putina, liniste deplina. Drumul forestier pana acolo este ok, pe vreme normala sa poate urca cu orice masina. In zona Balea ma asteptam sa fie mai putina lume fiind in timpul saptamanii, din pacate coada era cam de 2Km in zona de varf Lume foarte multa, nu indraznesc sa ma gandesc cum este acolo in weekend, in rest, aceiasi priveliste frumoasa Sambata la intoarcere in bucuresti am urcat pe transbucegi pana la cabana Piatra Arsa, drumul foarte frumos dar din pacate odata ajuns acolo am dat peste o mare de masini, claxoane, lume nervoasa care cauta sa parcheze, tot felul de muzici dubioase care bubuiau din interiorul unor masini si o multime de oameni care se indrepta catre babele, aveai impresia ca esti seara pe faleza la mamaia cand toata lumea iese sa se plimbe. Din toate drumurile facute saptamana trecuta, am ramas in minte cu linistea si frumusetea peisajelor vazute la Amfiteatrul Transilvania ...
    1 point
  22. Un ulei mai vascos la rece va amorsa putin mai lent intinzatorul hidraulic reponsabil de intinderea distributiei. Este posibil ca uleiul folosit de tine sa aiba indicele de vascozitate la temp joasa (40C) destul de mare, si s-ar putea sa fie mai ok pornirea cu un ulei mai fluid de tipul Mobil 5w30 sau Shell 0w30, ori un ulei care are vascozitatea la 40 C sub 65 mm2/s. Alungirea distributiei se diagnosticheaza la service/mecanic priceput, nu se schimba preventiv, pt ca nu se stie ce de ciobani dai la service care nu stiu sa puna bine distributie sau nu strang la cuplu. Apoi sunt de parere ca piesele originale de pe masina trebuie lasa-te cat mai mult pana nu cedeaza, nu le schimbi preventiv, ci le schimbi cand sunt uzate. Trebuie vazut cu VCDS ce valori ai la ("intinzatorul hidraulic") vazusem pe topicul de motoare 2.0 tsi ca se vorbeste despre ceva valori, si exista gura de vizitare la intinzator sa vezi cat de iesit este. Daca este maxim de iesit, atunci distributia trebuia schimbata. Daca nu este maxim de iesit dar ai zgomot de lant la pornire atunci probabil ca uleiul folosit nu este potrivit pt acest tip de motorizare. Se face o diagnoza, nu se schimba piese preventiv, mai ales nu in lumea de azi, in care toti vor sa schimbe piese, cat mai multe.
    1 point
  23. La orice far cu reglare automata ( senzori de nivel), adaptiv sau matrix , reglarea o faci cu aparat de diagnoza in primul rand . Procedura este : rezervor combustibil plin, rezervor lichid parbriz plin, presiune anvelope corecta, o persoana pe locul soferului, pus faruri in pozitia de service, reglat faruri din suruburi - la aparat , memorat pozitia noua . Va mirati dupa aceea ca nu va bat farurile bine sau ca va semnalizeaza cei de pe sens opus ca ii orbiti si trebuie sa le reglati din nou si din nou. La noi fiecare le regleaza dupa ureche si dupa ce a zis x sau y pe forum sau la bere. RTFM ( read the f***ing manual ) sau duceti-va la un service competent cu toate dotarile necesare!!! PS:Baiatul/Fata cu vot negativ , te simti cu musca pe caciula ? Citeste niste manuale de service mai intai, ca noi, astia care lucram in anumite domenii, ca am zis prea mult mai devreme , nu facem totul dupa ureche ca altii !!!
    1 point
  24. Am reusit recent sa fac o mica sedinta foto, impreuna cu un prieten si al sau b5.5. Nimic nou de mentionat.. masina, anul asta, mai mult a stat. (am facut cam 800 de km in juma de an cu ea ). Inca nu au ajuns footrest-urile pentru pasagerii din spate. (astept sa vina un prieten din Germania sa intru in posesia lor).
    1 point
  25. Siiii.... start! Azi am dus injectoarele la testat, nu au putut sa mi le faca pe loc dar vor fi gata azi mai pe seara. Intre timp am batut strazile capitalei in cautarea pieselor de pe lista. Si am luat bara spate, cu un pret foarte foarte bun (80 de lei), intreaga si nedeformata. Are doar zgarieturi dar oricum nu ma intereseaza asta. Dupa, am vorbit cu 2 persoane diferite pentru un tragger respectiv capac pentru airbagul de la pasager (mi-a aparut o crapatura in iarna care s-a extins un pic), ma trezesc ca mi le aduce pe ambele aceeasi persoana Urmatoarea piesa are o povestioara amuzanta in spate. Cum cautam eu diverse prostii pe marele internet, dau de o comparatie intre galeriile de admisie de pe 1.9 diesel. Cineva a luat 4 galerii diferite, le-a montat pe o chiulasa de asz si a testat flow-ul de aer la fiecare in parte. Am ramas surprins sa aflu ca exista o galerie de admisie cu flow mai bun decat pd130/150. Buun, acum, ce naiba cod este BRM asta ca n-am auzit de el pana acum. Ma afund mai tare in internet, aflu ca la americani vine pe ceva jetta, apoi imi da prin cap ca se vede codul in poza. Si uite asa am ajuns sa aflu ca galeria respectiva se gaseste pe 1.9 bls si 2.0 8v bmm (si celelalte coduri asemanatoare). Caut, olx ul imi dadea rezultate decente (conditie,pret,locatie) asa ca 100 de lei mai tarziu am asta in portbagaj. Ma bucura faptul ca pe langa flow-ul de aer mai mare care trece prin ea, exista si diferente mai mici intre tuburi (stiam ca la a mea din cauza formei, pe primul tub nu prea ajunge aer). Maine e zi de pauza (probabil doar voi ridica injectoarele) apoi joi merg si ma apuc de montat/demontat diverse ?
    1 point
  26. Apropos: ca de fiecare data am un ajutor de mecanic...
    1 point
  27. Dragut. Sa mai astept putin ptr o Tesla, adica sa strang inca 40.000 EUR in 1-2 ani? Multumesc pentru incredere, apreciez
    1 point
  28. Pai in loc sa cauti TPI-ul mentionat anterior unde ai absolut toata informatia necesara piese, poze montaj, o-ringuri etc ai ales sa contaminezi tot sistemul de racire cu mustar si cine stie ce alte prostii, acum serios de unde va vin ideile acestea parca lucrati la o Dacie 1300.
    1 point
  29. Update Am parcurs peste 500km prin oras, cutia schimba perfect vitezele.
    1 point
  30. In nici o carte oficiala/manual VW/Skoda/Audi/Seat nu este specificat intervalul de timp in ani. Doar Km. Am carti din 2001, din 2016 si in toate este trecut doar Km. Fa o poza la pagina din manualul oficial unde scrie de ani, dar nu cred ca o sa gasesti asa ceva. Si era vorba de pompa de apa care la modelul asta chiar nu are legatura cu distributia pentru ca nu este antrenata de cureaua de distributie, deci poti schimba oricand pompele de apa fara sa umbli la distributie.
    1 point
  31. Deci s-a dat drumul la "Electrica versus termica". Ok. Electrica consuma curent de 10 lei la 100 Km. Termica consuma benzina (si ulei la VW)...de cel putin 3 ori mai scump. Electrica nu are nevoie de filtru de ulei, schimb de ulei si filtru de benzina.
    0 points
  32. Nu-ti bate joc de cutie, foloseste doar ulei OE. Pentru a putea afla codul uleiului pentru masina ta trebuie sa-mi precizezi data de productie, pana in 03.12.2013 sau dupa?
    0 points
  33. Dacă ai elementele piezo în regulă, aș face o reglare pe banc. Trebuia să faci acest lucru de la început.
    0 points
  34. Recomand sa folositi ulei de origine la toate tipurile de cutie , 2 litri nu sunt o avere.
    0 points
  35. Daadaa, buna asta cu targul . Problemele se rezolva ; daca te certi cu nevasta ii dai papucii a 2a zi ? bine...unii da, unii ba..tocmai, e ca in viata nu am de ce sa o vand ; s`a intamplat sa prinda o bucatica de span acolo si nu mai facea presiune ; am rezolvat`o cu costuri 0..de fiecare data cand imi achizitionez o masina pun in balanta pretul de achizitie vs cheltuielile ulterioare, si daca imi convine raportul calitate / pret, o cumpar si o bibilesc eu ; trebuie sa recunosc ca imi si place astazi de dimineata a fost lasata in servis ; am verificat`o pe elevator, nu are nicio problema in afara de cea observata de mine ; pompa de ambreiaj curge, deci probabil asta este cauza pt care pedala ramane la jumate blocata si nu se mai ridica ; in rest, schimb ulei ( motul specific ) + filtre + lichid de frana, pt ca altceva nu necesita am cerut oferta si pt revopsire..si am fost intrebat de ce as vrea sa o revopsesc :))))) pt ca as vrea sa fie ca noua km nu sunt o problema majora pt o masina, ci mai mult modul de exploatare / intretinere, iar cine crede ca pe piata SH se gasesc masini importate din DE cu km reali din clasa mare cu ~ 169.000-220.000 se insala amarnic...dar in fine, nu vreau sa intru intr`o polemica pt care mi`am luat warn pe forum acum cateva saptamani pe motiv ca nu aveam nimic mai bun de zis.. p.s : am mers cu VAG`uri, bmw si mercedes care aveau 450-550.000 reali in bord, si care aratau si mergeau impecabil, si atunci am realizat si eu cat de usor se face profitul, ca deh, sa o dai la jumate strict pt ca asta doreste omul e ceea ce trebuie. E doar o obsesie psihica, si GTI`ul avea ~ 270.000 km si avea compresie 14/13/14/14...mai am un peugeot 306 cabrio din 1998, i`am luat compresia si ei, are 9,6 de fabrica si ea are 9,5 pe toti cilindrii. Trage tu concluziile
    0 points
  36. Sa ai parte de noul CC! Știi ce se întâmplă, uneori ne plictisim de mașinile fiabile, pai nu mai surubaresti tu nimic, nu mai desfaci tu una alta... ?
    0 points
  37. salut. mai esti p aici? socra miu vrea sa puna si el air ride system si ma gandeam ca mi spui si mie unde l ai pus ( daca l ai mai pus ).
    -1 points
  38. asteapta sa faci minim 200km.. apoi se amelioreaza.
    -1 points
  39. Fiind un forum destul de strict, nu ma incumat sa ma bag in seama, scriu aici, postati voi unde vreti. Din necunostiinta de cauza am luat unul cu fir de pe ebay, dar sunt si pe aliexpres, el se monteaza super usor, se pune firul in spirala pe fisa unei bujii, ajung 4-5 spire, se monteaza unde vrei in limita lungimii firului, se seteaza ptr 1-2 sau 4 timpi, si iti arata orele de functionare ale motorului si sau turatia motorului, am ales sa montez asa ceva, ptr ca degeaba zici ca e ok sa schimbi la 10000 km uleiul, daca tu de exemplu mai stai in trafic x ore zilnic, si tu de fapt ai un ulei mult mai uzat decat crezi... din ce am citit la masini este ok 300 ore. Partile negative ar fi ca ai un fir de infasurat, ca se zice ca are baterie interna si tine max 5 ani, si ca nu stiu cat de fiabil este, momentan as zice ca este foarte precis. Daca vreti, se gasesc si pe baza de vibratie, wireless, si fac acelasi lucru, doar ca nu aveti cablul acela. Eu am mai comandat unul si ptr masina sotiei, ca aia o folosim mai putin, si mereu schimb uleiul aiurea, zic eu, asa daca voi avea acest device, voi schimba sa zicem la 200 ore de functionare, chiar daca va fi anul depasit... Eu cred ca am detaliat suficient, o zi buna.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!