Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.08.2020 în toate secţiunile
-
Se pare ca sunt oleaca masochist, ca nu am suportat prea mult timp o masina corecta si fiabila ( aka hyundai i40 2013 ) din simplu motiv ca era varianta de 116 cp stock ( pe care am softat'o la 136 cp si 323 nm pe dyno ), asa ca sambata dimineata si'a gasit client ( primul telefon in 1 luna, venit, vazut, placut, cumparat ) masina mea impecabila din toate pdv. Aveam salvate deja cateva e90 corecte 320D 2010+, dar si una dintre singurele masini pe care mi'o doream demult din grupul vag ( si ma jurasem ca nu mai iau una < 2015 ). Era singurul CC 2010+ vanduta de proprietar din Bucuresti sub 8000€, fabricatie 2011, in anunt 234.000 km. Am vorbit cu omul dupa o ora dupa ce am vandut i40'ul, mi s'a parut un tip f ok inca de la telefon, motivul vanzarii fiind acela ca deja isi cumparase un frumos B8 din 2016 dsg, dotat bine. I'am facut o oferta telefonica, mi'a zis ca a avut grija de masina, ca era in posesia ei din 05.2017 cand a adus'o din Olanda la 165.xxx km si a a intretinut'o corespunzator cum s'a priceput si el in ultimul an a schimbat distributia completa, kit'ul de accesorii, amortizoare + flanse + protectii fata + spate si bateria. Am vazut'o, am acceptat lucrurile bune si defectele ( mici imperfectiuni la caroserie specifice varstei, insa interiorul intr'o stare f buna, probleme la pompa de ambreiaj sau cilindru, ramane pedala la jumate si trebuie sa o ridic eu cand schimb vitezele - poate ma ajuta cineva pe p.m sa imi confirme daca la pompa de ambreiaj ai acces prin spatele pedalei si la cilindru pe la baterie, adica sa nu fie nevoie sa se dea jos cutia si umblat la ambreiaj -, avea un zgomot ciudat tare pe fata dreapta la bumpere, dar am rezolvat'o azi, era carenajul pus prost, si un zgomot ca de rulment dus pe spate / huruit, dar azi am luat de la baiat rotile interlagos cu cauciucuri ca noi de iarna - jantele le voi reconditiona - si i'am dat inapoi R17'le dezent si vad ca nu se mai aude ). Am testat cu vcds, facut log in mers, nu face overboost, egr, dpf, injectoare, totul ok. Pana la urma am luat'o ca deja incepusera banii sa faca pui in 2 ore de la vanzarea i40'ului si ma speriasem Seara am desfacut senzorul de la pompa de inalte sa vad daca face span, si era curat, avea 2 mici puncte negre f putin vizibile cred ca era murdarie de pe langa senzor cel mai probabil. Am pus'o la loc, nu am mai pornit masina, nu am amorsat cu vcds. Dimineata a fost misto rau, aveam niste drumuri de facut, bagaje in masina, ziua aranjata, ma urc in ea la 8'30, dau la cheie, porneste si dupa 5-10 secunde se opreste. Am crezut initial ca e ceva de la ambreiaj ca ramanea pedala jos...am mai dat la automat..nu a mai pornit..deja imi crescuse tensiunea..l'am sunat pe baiat, se jura ca nu stie nimic si ca nu i s'a mai intamplat..zic ok..am scos borna, nimic. Ma gandeam la senzor de la pedala, sau volant..ceva..scanat, 0 erori ; hai ca e frumos..fix de asta mi'a fost dor, de prb tipice vagului si joaca cu vcds. Am sunat un prieten bun sa ma sfatuiesc cu el, mi'a zis sa vad presiunea la pompa de inalte cand dau la automat pe canalul 20, era 8 bari..clar de acolo era problema, nu se alimenta. Trebuia sa fie 150+ daca nu ma insel. Am amorsat din vcds de 3x, nimic..am mai desfacut o data, tot nimic..pana la urma a venit tovarasul care si'a lasat toata treaba sa ma ajute ( asa oameni mai rar, ii sunt pe deplin recunoscator ) si dupa vreo 2-3 ore de umblat la pompa, scos furtune, verificat alimentare, a demontat pompa ca un puzzle si in capul ei am gasit o bucata mare de span ( cred ), care bloca functionarea acolo..imi pierdusem oricum orice speranta ca va mai porni ( dupa vreo 20 de amorsari si multe incercari, ma mir ca a tinut bateria ), dar cand am pus'o inapoi curatata, minunea s'a intamplat si a pornit. Cam asta a fost povestea ei..am inceput " bine " ca sa zic asa..noroc ca s'a rezolvat in fata blocului si nu cu platforma la vreun mecanic / servis schimbatori de piese.. Si ca sa prezint si masina, este un CC 2011 2.0 tdi 140 cp, 236.000 km reali ( am cumparat raport carvertical ), iar ca si dotari din ce am remarcat eu are interiorul cu alcantara, incalzire in scaune, start&stop, comenzi volan, pilot, rns 315 ( sau 310, nu sunt sigur ), panoramic, si cam atat dintre cele mai importante. Maine ii voi face o verificare pe elevatorn si o voi lasa in servis pt schimb ulei + filtre, lichid de frana, pompa sau cilindru ambreiaj, + ce s'o mai gasi. Ca si planuri de viitor : - revizie panoramic - vopsit senzori ca s'a decojit vopseaua si acum sunt negri - soft stage 1 - reconditionat jante - revopsire integrala la anu' Doamne ajuta la toata lumea8 points
-
Usor usor... Niste poze mai low quality + redimensionate pe Whatsapp. O sa-i trag niste poze bune dupa ce o iau. Sunt tare curios cum e live, pt ca e metalizata culoarea si se schimba in functie de lumina; gri deschis, gri inchis, albastrui. *Nu, nu e Nardo8 points
-
Ziua marilor schimbari? - frane fata swap - bara fata RS4 swap Proiectoarele exista, insa trebuie achizitionati suportii din spatele barii pentru a putea fi montati. Nu am stiut de ei, asa ca sunt next on the list. Urmatorul focus este pe aripi. Se vad terminatiile barii cum vin. Aripile RS4 sunt evazate asa ca am mare nevoie de ele. Nu sunt rare, sunt foarte rare. Cele de saloon. Cele de cabrio foarte foarte rare. Voi vedea cum rezolv ecuatia, dar trebuie rezolvata.4 points
-
Daadaa, buna asta cu targul . Problemele se rezolva ; daca te certi cu nevasta ii dai papucii a 2a zi ? bine...unii da, unii ba..tocmai, e ca in viata nu am de ce sa o vand ; s`a intamplat sa prinda o bucatica de span acolo si nu mai facea presiune ; am rezolvat`o cu costuri 0..de fiecare data cand imi achizitionez o masina pun in balanta pretul de achizitie vs cheltuielile ulterioare, si daca imi convine raportul calitate / pret, o cumpar si o bibilesc eu ; trebuie sa recunosc ca imi si place astazi de dimineata a fost lasata in servis ; am verificat`o pe elevator, nu are nicio problema in afara de cea observata de mine ; pompa de ambreiaj curge, deci probabil asta este cauza pt care pedala ramane la jumate blocata si nu se mai ridica ; in rest, schimb ulei ( motul specific ) + filtre + lichid de frana, pt ca altceva nu necesita am cerut oferta si pt revopsire..si am fost intrebat de ce as vrea sa o revopsesc :))))) pt ca as vrea sa fie ca noua km nu sunt o problema majora pt o masina, ci mai mult modul de exploatare / intretinere, iar cine crede ca pe piata SH se gasesc masini importate din DE cu km reali din clasa mare cu ~ 169.000-220.000 se insala amarnic...dar in fine, nu vreau sa intru intr`o polemica pt care mi`am luat warn pe forum acum cateva saptamani pe motiv ca nu aveam nimic mai bun de zis.. p.s : am mers cu VAG`uri, bmw si mercedes care aveau 450-550.000 reali in bord, si care aratau si mergeau impecabil, si atunci am realizat si eu cat de usor se face profitul, ca deh, sa o dai la jumate strict pt ca asta doreste omul e ceea ce trebuie. E doar o obsesie psihica, si GTI`ul avea ~ 270.000 km si avea compresie 14/13/14/14...mai am un peugeot 306 cabrio din 1998, i`am luat compresia si ei, are 9,6 de fabrica si ea are 9,5 pe toti cilindrii. Trage tu concluziile4 points
-
3 points
-
Saptamana trecuta ne-am mai dezmortit putin prin zona Bran si Balea. Suntem aproape de 50k in bord, dupa trei ani de la achizitie si totul functioneaza ok. In continuare sunt foarte multumit de masina. Mi-am propus de ceva timp sa ajung la Amfiteatrul Transilvania si pot spune ca a meritat drumul, privelistea superba, lume relativ putina, liniste deplina. Drumul forestier pana acolo este ok, pe vreme normala sa poate urca cu orice masina. In zona Balea ma asteptam sa fie mai putina lume fiind in timpul saptamanii, din pacate coada era cam de 2Km in zona de varf Lume foarte multa, nu indraznesc sa ma gandesc cum este acolo in weekend, in rest, aceiasi priveliste frumoasa Sambata la intoarcere in bucuresti am urcat pe transbucegi pana la cabana Piatra Arsa, drumul foarte frumos dar din pacate odata ajuns acolo am dat peste o mare de masini, claxoane, lume nervoasa care cauta sa parcheze, tot felul de muzici dubioase care bubuiau din interiorul unor masini si o multime de oameni care se indrepta catre babele, aveai impresia ca esti seara pe faleza la mamaia cand toata lumea iese sa se plimbe. Din toate drumurile facute saptamana trecuta, am ramas in minte cu linistea si frumusetea peisajelor vazute la Amfiteatrul Transilvania ...3 points
-
3 points
-
N-arata chiar rau live, seamana asa cu un Citroen Dar ce ma uimeste pe mine este ca erau persoane care tot spuneam ca e sold-out inainte de lansare, ca sunt mai multe precomenzi decat cota alocata pe Romania, iar eu tot primesc mailuri si vad intr-una pe farcebook reclame, ca sa ne grabim pentru a comanda 1st edition. Deci pana la urma cum e?2 points
-
Prezentarea asta face parte din "nu am adus-o in targ sa o vand, am adus-o doar sa o fac de ras" Eu recunosc ca admir intr-un fel pentru curaj oamenii care isi cumpara masini cu km peste 200k, eu daca eram in locul tau sa o cumpar azi si a 2-a zi sa nu mai porneasca o vindeam instantaneu. Spor!2 points
-
Pentru prize trifazate (400V) trebuie adaptor cu stecher rosu. Sunt 3 marimi de prize trifazate: 16A, 32A, 63A. De obicei scrie pe priza sau pe capacul rabatabil al prizei de cat este. Stecherul rosu al adaptorului trebuie sa fie de acelasi amperaj cu al prizei, altfel nu intra in priza. In priza de 16A intra doar stecher de 16A si viceversa...stecherul de 16A intra doar in priza de 16A. Apoi priza alba de 230V de la aceste adaptoare este destul de slabuta, nu va recomand sa trageti mai mult de 10A din ea (2.3 kW). Rezista si la 16A, dar pentru timp scurt (minute sau zeci de minute). Dar incarcarea unui PHEV dureaza mai mult de atat.2 points
-
Iata ca ma inscriu si eu pe lista celor atinsi de virusul electromobilitatii. Am renuntat la ambele masini termice pentru a ma trezi, aproape peste noapte as putea spune, cu doua masini electrice in familie. Totul a pornit mai mult intr-o joaca: sotia mea dorea sa schimbe masina, un Polo din 2014, cu una mai mica. Prin Februarie anul asta am inceput cautarile, am fost pe la diversi dealeri in cautarea alesei. Ne-am oprit in final la o Kia Picanto deoarece avea motorizarea 1.0 Turbo de 100CP, care ni s-a parut foarte fasneata. Din pacate (sau din fericire, cum s-a dovedit ulterior) am aflat ca masina poarta cu ea taxe vamale de 20% ptr ca nu se fabrica in Europa. oops. Cum nu prea cunosc pe nimeni dornic sa dea bani la stat asa de dragul de a-i vedea plecand am zis sa mai cautam in alta parte. Cam tot ce gaseam aveau motoare aspirate, de putere mica, si nu prea ne faceau cu ochiul. Atunci am indraznit sa ridic la fileu ideea de electrica. Evident la inceput a fost doar nu si nu, electrica va fi ultima masina din lume in care se va urca vreodata - daramite sa si dea banii pe asa ceva. Totusi, cu insistente si cu rabdare, si ajutat de piata care nu oferea nimic tentant ca alternativa, am reusit sa o conving sa luam un e-Up. Nici eu nu stiam in ce na bagam fiindca nu mai avusesem contact cu electricele niciodata inainte. Dar ceva acolo inauntru imi spunea ca nu voi da gres. Citeam si cu mare atentie topicul lui Rave, care a fost unul dintre acei early adopters, si mi-am zis ca daca el poate in conditiile in care sta la blloc, de ce nu am putea si noi care stam la cyrte? Am incercat sa facem un test drive dar nu am gasit masina disponibila prin Bucuresti. Asa ca ne-am aruncat ca berbecu' si pe 9 Martie am dat comanda - chiar inainte cu cateva zile de lockdown. Am primit termen de livrare 18 saptamani. Au urmat momente nu foarte placute, cand am auzit ca s-a inchis fabrica din Bratislava, insa pana la urma am fost anuntati - spre marea noastra surprindere - ca masina va sosi la termen. Astfel ca pe 30 Iunie am ridicat-o de la dealer. Si acela a fost primul meu contact cu o electrica - insa suficient cat sa ma faca sa-mi doresc si eu atat de mult incat am renuntat la orice gandire logica si rationala si am inceput sa creez scenarii in mintea mea. In fiecare zi luam masina sotiei si plecam de nebun, prin jurul casei, imi gaseam drum doar sa o conduc. De cand cu pandemia lucrez de acasa si deci nu am nici o justificare sa ma duc cu ea la birou, dar tot m-am descurcat de drumuri prin jur. Am facut si o vizita la parinti, la Ploiesti, ca sa vad cum se comporta la drum lung - si mi-a placut la greu. Fara nici o exagerare am plecat cu bateria 100% si m-am intors cu ea 50% dupa un drum de 190Km (noi stam in afara Bucurestiului, spre Giurgiu) in conditiile in care am mers legal pe DN1 (70km/h in localitati si 100Km/h in afara localitatilor). Am fost si inca mai sunt fermecat ce mai. Iata ca la aproape doua luni dupa ce am luat e-Up-ul am reusit si eu sa-mi implinesc dorinta - un nou e-Golf Atlantic Blue ma asteapta in curte la Nurvil, prim amabilitatea si ajutorul lui Aaron - un baiat extraordinar pe care vi-l recomand din suflet oricand aveti dorinta de a cumpara o masina noua din gama VW. Am deschis acest topic pentru a impartasi si altora, care poate inca nu sunt hotarati sa faca pasul spre electromobilitate, cum va fi viata cu doua electrice - fara nici un backup fosil. Stiu ca in concedii ne va fi poate mai dificil, cunosc limitarile e-Golf-ului din punct de vedere al autonomiei, al vitezei de incarcare si al efectului Rapid Gate. Mentionez ca locuim la casa si tocmai am primit aprobare de racordare la bransament trifazat, cu o putere instalata de 26Kw - ne-am gandit si la viitor, chiar daca ambele masini incarca cu maxim 7,4Kwh AC. Deocamdata le vom incarca pe rand la priza, o zi unul o zi altul, pana cand se va finaliza lucrarea. Am pus si niste poze din curtea Nurvil - inca nu am vazut masina live, saptamana viitoare va fi acel D day. Masina am luat-o de pe stock, si singurul lucru care-mi lipseste la ea este acel AID. Din pacate cand am facut eu rost de bani, adica dupa ce am vandut Golful benzinar, nu mai erau cu AID la un pret decent. Dar e ok si asa, placerea de a conduce o electrica este suficienta cat sa nu ma faca sa-mi para rau. Cam atat deocamdata, revin cu impresii dupa ce o iau de la Ramnicu Valcea, va fi primul drum lung (200Km distanta de casa).1 point
-
Un ulei mai vascos la rece va amorsa putin mai lent intinzatorul hidraulic reponsabil de intinderea distributiei. Este posibil ca uleiul folosit de tine sa aiba indicele de vascozitate la temp joasa (40C) destul de mare, si s-ar putea sa fie mai ok pornirea cu un ulei mai fluid de tipul Mobil 5w30 sau Shell 0w30, ori un ulei care are vascozitatea la 40 C sub 65 mm2/s. Alungirea distributiei se diagnosticheaza la service/mecanic priceput, nu se schimba preventiv, pt ca nu se stie ce de ciobani dai la service care nu stiu sa puna bine distributie sau nu strang la cuplu. Apoi sunt de parere ca piesele originale de pe masina trebuie lasa-te cat mai mult pana nu cedeaza, nu le schimbi preventiv, ci le schimbi cand sunt uzate. Trebuie vazut cu VCDS ce valori ai la ("intinzatorul hidraulic") vazusem pe topicul de motoare 2.0 tsi ca se vorbeste despre ceva valori, si exista gura de vizitare la intinzator sa vezi cat de iesit este. Daca este maxim de iesit, atunci distributia trebuia schimbata. Daca nu este maxim de iesit dar ai zgomot de lant la pornire atunci probabil ca uleiul folosit nu este potrivit pt acest tip de motorizare. Se face o diagnoza, nu se schimba piese preventiv, mai ales nu in lumea de azi, in care toti vor sa schimbe piese, cat mai multe.1 point
-
Pot confirma eu ca scrie in carte: 8 ani sau 160.000Km garantia bateriei - daca scade sub 70% .1 point
-
Eu am reusit cu inlocuirea calculatoarelor din usile fata cu unele 2014 (gen.4 max ) Posibil sa mearga si cu modificare soft. (nu cu vcds)1 point
-
1 point
-
@Bogdan_wrc Bateriile au garantie 8 ani, restul masinii doar 4.1 point
-
bravo! sa o stapanesti sanatos! ma bucur cand se inmultesc electricele, mai ales in Buc poluat. au rupt la vanzari cu ofertele de e-golf. partea buna, e ca au suplimentat bugetul RABLA +, desi sper sa mai apara colegi. cand mai ai drum prin PLO, da un semn daca ai timp. si daca e la final de SEP facem un schimb de impresii.1 point
-
1 point
-
Cand merge pe incalzire se inverseaza sensul de curgere al "freonului" prin circuit. "Freonul" iese sub forma de gaz fierbinte din compresor. Intra in radiatorul din habitaclu. Aici cedeaza caldura, se condenseaza si iese lichid cald, dar putin mai rece decat temperatura gazului de la intrare. Merge in valva de expansiune unde se transforma din lichid cald in lichid rece la joasa presiune (si putin gaz). Lichidul rece merge in radiatorul din fata masinii unde, datorita caldurii din mediul inconjurator, fierbe si se transforma in gaz. Gazul iese putin mai cald decat lichidul de la intrare. Gazul acesta apoi absorbit de compresor si trimis din nou in habitaclu...1 point
-
A mai trecut un an de la ultima revizie. Se pare ca Ravenolul chiar a fost ok. Teava de esapament nu se mai innegreste, iar de completat cu 0.5L (cum era nevoie la Castrol) nu a mai fost cazul - nci macar 100 de grame nu au mai fost necesare. De la ultimul upgrade (Cruise Control) am mai facut urmatoarele: - Martie 2020: Inlocuire toba intermediara ca urmare a aparitiei unei mici gauri pe care nu am vrut sa o las sa devina ditamai craterul - Aprilie 2020: Montare Oil Catch Can pe traseul de recirculare a gazelor de carter (vapori de ulei inclusi - separatorul de ulei integrat al motorului mai scapa o mica parte, ce ajunge apoi in admisie si nu imi place ideea) Cam asa arata montat pe 1.2TSI CBZB: Cam asta s-a adunat pe parcursul unui drum Bucuresti - Sinaia (apa condensata amestecata cu gaze de carter si vapori de ulei): -Mai 2020: curatare compresor( paletele compresorului si camera de compresie) cu ajutorul unui produs de curatare (Wynn's Turbo Cleaner: ) Iata si o imagine cu copresorul inainte si dupa curatare: - IUNIE 2020: Inlocuire curea de accesorii. Cea originala incepuse sa scartaie atunci cand temperaturile de afara scadeau sub 15 grade. Am inlocuit-o cu o curea Dayco. - IULIE 2020: Montare becuri led P21W fara eroare pe Reverse si pe DLR Peste cateva zile urmeaza schimbul de ulei + filtre si inlocuirea motorasului de incuiere a clapetei de la rezervor, care a inceput sa scoata niste sunete dubioase si care uneori se mai blocheaza fie pe inchis fie pe deschis. Pana la sfarsitul anului poate reusesc sa fac un retrofit la luminile ambientale de la manerele interioare.1 point
-
1 point
-
Woww! Ce postare de adio. Sigur primeai 5447962894 upvotes daca nu erai moderator Revenind ontopic, ce ai facut tu cu e-up'ul a deschis niste drumuri si pentru altii. Cand i'am zis sotiei ca vreau electrica, ma tot întreba cum facem cu aia, cu cealalta etc. La un moment dat i'am zis "auzi, daca colegul ala de pe forum sta la bloc si se descurca cu masina electrica de 2-3 ani incoace, noi de nu ne'am descurca? Deci multumim ca ai fost un early adopter si ca ai sharuit cu noi toata perioada asta.1 point
-
@mihai.onu94 nu ma grabesc, ba chiar la mine a trecut de mult "repedele" cu care ii dam de cap Ieri am lucrat din nou, am fost si mi-am luat furtun pentru eliminarea epuratorului de gaze din admisie... alt rost decat pentru recicurlarea uleiului nu vad sa fie, si nu mai vreau sa se umple admisia cu ulei. Solutia ideala ar fi fost un catch tank, dar e plin de chestii scumpe si care nu isi fac treaba, asa ca am ales o solutie mai putin ortodoxa dar eficienta. Furtunul e albastru rau de tot... ma dor ochii cand ridic capota, dar ii voi face eu ceva (inca nu stiu exact ce) sa il fac negru. De asemenea, pentru modificarea asta, trebuie sa astup gaura din admisie unde intra furtunul. Pregatesc si asta. Apoi, am dat comanda de kituri reparatie injectoare si pana au sosit am dat o fuga pana la Audi Pipera, dupa ce am sunat inainte si am aflat ca au garnitura de tabla pentru pompa tandem pe stock. A costat mai putin de 60 de lei. Intre timp, au sosit si piesele pentru injectoare si de data asta mi le-am montat singurel pe toate, dupa ce am curatat foarte foarte bine de depuneri. Dupa verificarea lor si montarea de o-ringuri chiar pot spune ca am niste injectoare tipla si nu ma voi gandi prea curand ca am vreo problema de la ele. Si chiar daca am, am unul extra Am mai apucat sa incep si curatarea noii galerii de admisie, insa nu a iesit cum imi doresc. Trebuie sa merg sa cumpar ceva solutii mai puternice in care sa o tin. Oricum nu e graba cu montajul pentru ca flansa de EGR off pe care o am acum pe galerie nu se potriveste cu cea noua. Sunt in cautare de un egr (uzat, aruncat etc.) care se potriveste pe modelul asta pentru a ii decupa prinderea (exact cum am facut si la actuala flansa). Revenind la injectoare, am apucat sa le montez doar pe ele, fara celelalte piese care vin pentru inchiderea capacului. Mi-am promis ca nu mai umblu la ele decat atunci cand voi lua duze pentru upgrade. Am apucat sa demontez si pompa tandem si sa ii dau jos garnitura. Urmeaza sa termin lucrarea, sa inchid tot si sa vedem cum merge. Tineti-mi pumnii.1 point
-
1 point
-
Iata ca am facut-o si pe asta, am adus masinuta acasa. A fost un drum superb, in care am putut testa cam tot ce-mi inchipuiam la masina. Multumiri lui @Aaron ca a facut posibil aceasta experienta frumoasa. Am plecat dimineata cu e-Up-ul incarcat la 100% si am ales sa mergem pe autostrada. Am condus eu la dus, am tinut-o in 110Kmh (107 pe GPS) pe autostrada si viteze legale in restul drumurilor. Am ajuns la Rm. Valcea cu 32% din baterie dupa ~200Km. La intoarcere am decis sa mergem pe DN ca sa pot testa e-Golf-ul. Am mers iarasi doar cu viteze legale, atat in localitati cat si in afara lor. Am avut parte si de drumuri bune si proaste, si de serpentine, si de drum drept, si de depasiri si de mers cu ACC - exact ce mi-am dorit. Masina s-a comportat exceptional, sincer peste asteptari. Consum: 9,,5kwh/100km cu AC pornit pe 22 de grade - am venit cu bateria 30%. Mi-a placut cum amortizeaza gropile, mi-a placut cum trage in depasiri, mi-a placut cum franeaza, ce silentioasa este deplasarea, ce misto se aude muzica in lipsa zgomotului si mai ales ce superb este sa o conduci pe serpentine in B-mode. Apropo de B-mode, la e-Golf e mai bland decat la e-Up. Sincer imi place mai mult la e-Up ca e mai agresiv. Sunt foarte multumit de alegerea facuta. Ce nu mi-a placut la acest drum au fost unii soferi de TIR care nu aveau rabdare si stateau la 2m de bara din spate incercand sa ne intimideze sa mergem mai repede prin localitati. Am patit-o si eu si sotia mea, si la dus si la intors. A trebuit sa oprim de cateva ori ca sa-i lasam sa treaca. Am vazut si masina lui @Rave, e fain AID-ul, chiar are impact cand il vezi prima data live. @detinator din pacate nu are camera, mi-ar fi placut si as fi avut si buget pentru ea. Asa e cand iei de pe stoc la spartul targului, nu prea mai ai timp sa astepti sa pice ceva mai bun.1 point
-
@detinator e 450 de euro kitul OEM de senzori fata spate, pe carsystems.eu. Plus ce mai dai pe manopera.1 point
-
La Vivo in Pitesti , intri direct de pe autostrada Azi erau 2 locuri libere la incarcat Intre timp luati pizza pe vatra de la etaj , este excelenta1 point
-
Hai sa detaliez, pentur ca nu e cazul sa te simți atacat, nu a fost un atac. Ideea e asa: e o perioada în care se pune foarte multa presiune sa se interzică accesul celor cu mașina pe munte, asta înseamnă orice în afara de foarte puține drumuri forestiere publice. Toate forestierele sunt marcate, ori drum public, ori cu acces interzis. Orice este pășune alpina, nu e drum, deci accesul nu e permis. Scandalul este datorita unor specimene cu comportament reprobabil, îmi pare rău că generalizez, dar 80% dintre ei sunt posesori de Suzukiuri Vitare sau Samurai, care pun anvelope foarte agresive, adică profil Simex sau Trepador și apoi rup munții, la propriu. Unde se învârte genul ala de profil se smulge atât iarba, cât și pământul de sub ea. Iar pe uscat, ridica un praf infernal. Genul asta de băieți sunt cei care o ard cu viteze mari pe munte, prafuiesc pe cei care fac drumeții pe munte și apoi fac cerculețe pe pășune alpina. Consumul de alcool este o alta caracteristica a acestor ieșiri. Evident ca cei care fac excursii montane pe jos sunt deranjați sa înghită praful ridicat de ăștia, zgomotul, fumul și comportamentul absolut huliganic pe munte. Caz concret: drumul pe care ai mers tu se oprește la limita pasiunii alpine, mai departe e zona de excludere. Faptul ca sunt 10 rânduri de urme este din cauza specimenele menționate anterior, dar accesul e interzis, pancarta a fost smulsa și e aruncata în pădure. Pe Varful Malaia nu e voie cu mașina, sunt urme doar datorita ăstora, dar nu e drum. La fel și pana la Lac. Din păcate, datorita unor huligani, pentru ca asa înțeleg ei offroad ul, suferim toți, cam asta e, pe scurt. O alta categorie foarte vizibila pe munte sunt enduristii și atv-istii, in urma cărora nu mai creste iarba pe pășune alpina. Grupul nostru, de exemplu, cere acces de la Jandarmerie înainte de efectua incursiuni în anumite zone, facem activități de strângere gunoaie și nu numai. Gunoaie lăsate de diverși... Iubitori ai muntelui, evident. Tot ce putem face este sa fim low profile, mai ales în online, dacă tot facem ieșiri și sa evitam locurile foarte frecventate de cei care merg pe jos. Cam asta e, mai departe fiecare înțelege ce/cum crede, dar de suferit vom suferi toți1 point
-
Update la problema cu WeConnect: masina are un modul de comunicatie care e defect, trebuie schimbat. Din cauza lui masina nu mai comunica cu serverul VW si nu ma putem loga. Pe lunea viitoare e schimbat si sunt curios daca dispare problema.1 point
-
Tu cat vrei sa tii niste bujii de benzinara ? 8-9 ani ? La benzina bujia este responsabila de scanteie. Nu ai scanteia "buna", adios restul. Si trebuie sa dea scanteie buna tot timpul. Mi se pare ca intervalul e ceva de genul 60k se inspecteaza sau 4 ani se schimba independent de cati km ai.1 point
-
Comentariile nu au aparut din felul in care-si foloseste masina, asta e fix problema lui. Ele au aparut din "nevoia de atentie" care au dus la contactarea unui vlogger, care sa faca un filmult despre el in masina in care nu face nimic pt ca se strica. Eu am vazut multa frustrare adunata dupa volanul ala...si nu masina trebuie sa iasa in evidenta ci proprietarul, asta fiind si ideea care a dus la vlog. La inceput a fost distractiv dupa care mi s-a cam facut mila. Darian, vlogul a avut efectul scontat, te-a facut "celebru" insa nu in felul pe care l-ai asteptat tu. Vloggerul vietii si-a cam batut joc de tine, cu ajutorul tau e adevarat, insa...1 point
-
1 point
-
Offtopic eu eram obsedat sa nu mai vad erorile alea pe climatronic. Si acum nu mai sunt...:)1 point
-
Hihihi.... si ce simplu sunt de scos si mai ales de remediat :blink:. o sa ma ocup in acest sens :offtopic:1 point
-
Update ! In 2 ore am pus motorasele toate la locul lor, panoul, de sub volan, clima si casetofonul, consola centrala si a mai ramas de montat torpedoul, dar era prea tarziu si intuneric. Dupa finalizare, am dat din nou frecus la clima in toate modurile si rescanare. Se incapataneaza sa afiseze "444 00". Deci e ok. Nu mai sunt erori la climatronic, in sfarsit, aleluia. Sunt in al noualea cer , yuhuuuu :ceuameni:1 point
-
Stai linistit eu le am pe toate 4 erorile de la cele 4 motorase. Si merge impecabil clima. si rece si cald. Se mai aude cateodata cum bazaie mai mult cate o clapeta, dar merge ok. sa ma prinda intr-o dispozitie de zile mari ca desfac toate motorasele. naspa e ca de noi ajung cate 100 euro fiecare(cam fara tva). cat ai rece si cald nu iti bate capul.1 point
-
Credeam ca doar eu nu-mi gasesc „masina potrivita“, se pare ca mai sunt si altii. Pana urmatoarea... diatractie placuta cu asta!0 points
-
Dolfin se uzeaza si alea de tabla dar mai greu ......mai mult le mananca rugina decat uzura din cauza bucsei ....am avut eu pe dreapta fata ...iar cum spune colegul de mai sus si la mine se misca 1 cm din cauza bucselor mari se misca bascula cu telescop cu fuzeta cu tot si pe drum este enervant ca fuge un pic ...astia prin afara vorbesc de bucsele astea ca fac tangaj lateral si nu sunt ok pe viraje si singura solutie este sa pui bucse pline sau cele partial pline de s3 sau leon fr gen Meyle hd (se gasesc si pe alti producatori) Colegu de sus sa se uite sa nu cumva sa le aibe bucsele puse invers ca am vazut si puse aiurea bucse originale ...confort ..putin instabile pe viraje pe drum cu denivelari pe curbe bucse pline ...nu ai confort ( cam clantane dintii in gura) dar masina este mult mai stabila Am avut si pline si normale acum am normale ca am schimbat basculele cu totul...dar cred ca revin la cele pline0 points
-
0 points
-
Sa ai parte de noul CC! Știi ce se întâmplă, uneori ne plictisim de mașinile fiabile, pai nu mai surubaresti tu nimic, nu mai desfaci tu una alta... ?0 points
-
150 de lei Catch Can-ul Aprox 10 lei platbanda si suruburile pentru suportul custom-made aprox 250 de lei furtune, coturi, reductii (toate astea din silicon) + cuple plastic si coliere metalice Montajul l-am facut singur PS: in poza apare catch-can montat initial cu furtunele oferite in pachet, care sunt foarte slabe0 points
-
-1 points
-
Minim 95 deci poti sa pui mai mare si trage ceva mai bine dar si consumul creste un pic.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00