Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.08.2020 în toate secţiunile
-
7 points
-
Woww! Ce postare de adio. Sigur primeai 5447962894 upvotes daca nu erai moderator Revenind ontopic, ce ai facut tu cu e-up'ul a deschis niste drumuri si pentru altii. Cand i'am zis sotiei ca vreau electrica, ma tot întreba cum facem cu aia, cu cealalta etc. La un moment dat i'am zis "auzi, daca colegul ala de pe forum sta la bloc si se descurca cu masina electrica de 2-3 ani incoace, noi de nu ne'am descurca? Deci multumim ca ai fost un early adopter si ca ai sharuit cu noi toata perioada asta.6 points
-
5 points
-
A mai trecut un an de la ultima revizie. Se pare ca Ravenolul chiar a fost ok. Teava de esapament nu se mai innegreste, iar de completat cu 0.5L (cum era nevoie la Castrol) nu a mai fost cazul - nci macar 100 de grame nu au mai fost necesare. De la ultimul upgrade (Cruise Control) am mai facut urmatoarele: - Martie 2020: Inlocuire toba intermediara ca urmare a aparitiei unei mici gauri pe care nu am vrut sa o las sa devina ditamai craterul - Aprilie 2020: Montare Oil Catch Can pe traseul de recirculare a gazelor de carter (vapori de ulei inclusi - separatorul de ulei integrat al motorului mai scapa o mica parte, ce ajunge apoi in admisie si nu imi place ideea) Cam asa arata montat pe 1.2TSI CBZB: Cam asta s-a adunat pe parcursul unui drum Bucuresti - Sinaia (apa condensata amestecata cu gaze de carter si vapori de ulei): -Mai 2020: curatare compresor( paletele compresorului si camera de compresie) cu ajutorul unui produs de curatare (Wynn's Turbo Cleaner: ) Iata si o imagine cu copresorul inainte si dupa curatare: - IUNIE 2020: Inlocuire curea de accesorii. Cea originala incepuse sa scartaie atunci cand temperaturile de afara scadeau sub 15 grade. Am inlocuit-o cu o curea Dayco. - IULIE 2020: Montare becuri led P21W fara eroare pe Reverse si pe DLR Peste cateva zile urmeaza schimbul de ulei + filtre si inlocuirea motorasului de incuiere a clapetei de la rezervor, care a inceput sa scoata niste sunete dubioase si care uneori se mai blocheaza fie pe inchis fie pe deschis. Pana la sfarsitul anului poate reusesc sa fac un retrofit la luminile ambientale de la manerele interioare.4 points
-
3 points
-
Salutare: Avem nevoie de: camera highline, cablaj (can high, can low si extensie alimentare plus video), banda textila TESA. Camera highline are cod 57A827566. Am atasat poze din timpul inlocurii. Fata de octavia..merge mult mai repede instalarea. Pt codare: in 5F adaptari - [VO] _Car_Function_List_BAP_Gen2: [LO] _VPS_0x0B: [VN] _activated [LO] _VPS_0x0B_msg_bus: [VN] _CAN_Infotainment Camera trebuie parametrizata apoi codata! La final calibram ..in cazul meu cu odis S si.plansa de calibrare. Succes!2 points
-
Dupa montarea barii pot spune asa : 6 clipsuri superioare difera ca pozitie in comparatie cu bara normala.( mov - clipsuriile de la bata normala). Aici a fost un pic mai greu sa le mut, plus ca a trebui sa fie ramforsate cu plasa metalica. La imbinarea cu grila au fost decalate 4 clipsuri. Aici solutia a fost simpla: Sa maresc gauriile in bara. Restul s-a potrivit perfect. Am aprins si DRL-uriile im bara.Revin cu poze.2 points
-
Am uitat sa vorbim despre suruburi. Treaba s-a rezovat dupa e-mail-uri trimise chiar si la Brembo. Scriu pentru posterioritate, poate o sa mai fie nevoie de informatie. Suruburile 15 si 3 sunt M6 si M8. Calitate otel 10.9, adica culoare neagra. Fotografia este de exemplificare. Ele pot aparea un pic diferit.2 points
-
Nu am mai scris de mai bine de 1 an in acest topic, deoarece pana in prezent nu s-a intamplat nimic iesit din comun. De la ultima interventie in service a Golf-ului 6 descrisa mai sus, masina a functionat impecabil si m-a deservit fara nicio alta problema, ajungand recent la 274.000 de km. Dar dupa cum aminteam mai demult, urmatoarea masina dupa Golf-ul VI Hatch trebuia sa fie un break si singura si unica varianta era Golf VII Variant. Daca tot incepusem cu ani in urma sa numar, pai logic ca dupa G5 si G6 trebuia sa vina G7 :) Iar timpul a trecut si nevoile familiei s-au schimbat recent si atunci a trebuit sa actionez. Prin urmare, cam de 1 luna incepusem cautarile mai serioase. Pana de curand oricum urmaream constant si mai umpleam timpul cu privitul anunturilor, zi de zi, insa venise momentul sa caut ceva pt mine. Si cum anul asta a fost si inca este unul memorabil, si cum in primavara lucrurile au amortit de tot, iar ulterior treburile au inceput sa se miste incet spre deloc, incepusem sa imi pun mari semne de intrebare oare cand voi gasi ceva sa fie pe placul meu ? Restrictii peste restricii, anunturile de la noi o luasera in jos bine de tot ca numar, de mers dupa masina personal prin tari vestice iesea din discutie, cei care aduc masini cam slabut, sa fie masina adusa pe trailer de afara din nou parea mai greu. Totusi incepusem sa iau in calcul cateva masini. Pentru ca pe de-o parte sa zicem ca oferte erau cat de cat, insa sa fie pe conditiile mele, putine...si din alea putine, sa fie si aproape de mine, sa nu bat tara si sa ajung la destinatie si sa ma trezesc cu surprize. Oricum, si "loco" am avut la unele surprize, deci iesea din discutie ideea de a bate km si pierdut timp si bani pe la cuca macaii. Ce cautam ? Golf 7 Variant, dupa cum am spus, sa fie minim 2015, diesel, Euro 6, cutie manuala si sa aiba neaparat tempomat, senzori parcare fata-spate, climatronic dual, incalzire in scaune. Excludeam categoric modelele cu DSG, trapa panoramica, 4motion si de culoare neagra. Deci din cele de mai sus, precum pretentii, arie de cautare, oferta de pe piata, vremurile curente, din start stiam la ce ma inham si ca e posibil sa dureze. Si mai este un aspect interesant: chiar daca treburile s-au mai miscat in ultimele saptamani la capitolul masinilor aduse, problema este ca se aduc in 80 % din cazuri masini vechi, de la 8-10 ani in sus, pentru ca sunt ieftine in Germania sau tarile vestice, mare parte a cumparatorilor din tara cauta masini vechi si ieftine, deci si asta era un factor suplimentar la sansa de a fi o masina adusa in tara care sa ajunga la mine si sa fie ok. Plus ca, ponderea Golf-urilor cu cutii DSG este mai mare decat cea cu manuale. S-au domnit si nemtii astia, ce sa zic. Ajunge in curand manuala sa fie optionala la achizitia masinii :)....sau poate deloc. Si am inceput eu fain frumos sa caut masini si sa merg sa le vad si normal ca le gaseam multe hibe, verificam istoricul de service (si nu pe Carvertical pt ca e o mare porcarie), ci cel de reprezentanta. Zeci de pagini intregi de istoric de service, probleme peste probleme, masini dubioase, care in anunturi aratau decent si la fata locului erau horror sau nu erau cum vroiam eu sa fie. Excludeam ideea de Octavia 3 break sau Seat Leon break sau Passat B8 break, pentru ca pur si simplu nu imi plac, nu doream altceva in afara de Golf, iar alte brand-uri pt mine nu exista. Asta e. Fiecare cu piticii lui. Ajunsesem la diferite parcuri auto in care erau expuse si modele de genul Octavia sau Passat, vanzatorul incerca sa ma convinga de ele, faceam stanga imprejur si plecam. Mereu am urat faze de genu cand eu ma duc undeva sa cumpar ceva, stiu ce vreau, stiu cum trebuie sa fie acel produs si cum il doresc eu si se incearca sa mi se prezinte nu stiu ce alternative. In secunda doi m-am carat de acolo, fara discutii si povesti. Intr-un final, am dat peste modelul de mai jos, pe care l-am si cumparat si tinand cont ca masina asta doresc sa o pastrez minim 7 ani, am preferat sa o cumpar dintr-o sursa mai sigura, cu km mai putini, sa nu mai vad ca plec cu 2 in fata kilometrajului din bord (cum sunt cele aduse, de toate is trecute bine de 200.000 de km), sa stiu ca pana la 200 - 250.000 de km ii fac eu, sa stiu ca nu trebuie imediat dupa ce iau masina, sa sar in costuri sanatoase de genul distributie, frane, ambreiaj etc etc. Pur si simplu sa o iau si sa incep sa o folosesc, iar pe parcurs ce vine, sa vina. Dar sa fie rand pe rand, in timp. Paranteza: nu am mai avut tangenta cu Aliat VW Targu Mures; nu stiu colegii de pe forum din Targu Mures daca au avut tangente cu acest dealer si ce experiente au avut; strict experienta mea cu acest dealer a fost una de nota 20. De la inceput pana la sfarsit. Oameni super profi, orientati total spre client, stiu sa asculte, stiu sa te lase in pace cand trebuie, iti ofera toate detaliile cap coada, orice vrei si ce nu vrei ti se pune la dispozitie. Super rapizi in a te ajuta. Extrem de occidentala experienta cu acest dealer. Si asta in comparatie cu dealerii de la Cluj (eu locuiesc de foarte multi ani in Cluj) si mi-a fost dat sa mai merg pe la reprezentantele grupului VAG. Deci cate fite, cate impresii, cate besini pot avea cei de la Autoworld din Cluj sau Compexit din Cluj, zici ca ei sunt D-zeii D-zeilor. ? Revenind la masina in cauza, este vorba despre un Golf 7 Variant, 2016, Euro 6, 1.6 TDI de 110 CP, Manuala, culoare Urano Grau, cumparata de la DasWeltAuto Targu Mures. Masina adusa din Germania in cadrul platformei lor la inceput de iulie, masina ce a fost in Germania pe leasing, iar in tara a ajuns cu rulajul de 132.200, cu cat am cumparat-o eu de fapt. Verificata si de catre mine pe partea de istoric de service, masina avusese ultima intrare la 120.000 pt filtre + ulei, placute si discuri fata-spate noi, lichid frana proaspat. Iar in rest, de-a lungul timpului, reviziile necesare. Surpriza placuta a fost ca torpedoul masinii era plin de acte si documente din Germania: facturile de service, documentele de leasing, chitante de la alimentari, bonuri de parcare. Cel care condusese masina lasase tot acolo. Ca dotari, masina pentru mine este ceea ce cautam, fara sisteme electronice in plus, fara briz-briz-uri extra, care in viitor sa imi scoata bani din buzunar daca s-ar defecta. Exterior: senzori parcare fata - spate, faruri ceata, spalatoare faruri, oglinzi electrice si incalzite + oglinda dreapta cu functia de "Mirror Down", roti de vara Michelin DOT 2019, LED-uri la numar spate. Interior: comenzi volan cu tempomat, geamuri electrice, incalzire in scaunele fata (reglabile ambele si pe inaltime + suport lombar), climatronic dual, Composition Media cu 8 difuzoare, LED-uri in plafoniere, senzor lumina, senzor ploaie, camera pentru schimbarea automata faza lunga - faza scurta, plasa despartitoare portbagaj, roata de rezerva + trusa de scule, geamuri verzui, trim-uri pe interior argintii (m-am bucurat enorm ca nu sunt porcariile de Piano Black, cum vezi pe echiparile Lounge de exemplu), oglinda interioara heliomata, covorase textil originale. De 1 saptamana de cand e masina la mine, am apucat sa activez/dezactivez o serie de chestii cu OBDEleven si i-am pus leduri in torpedou si la portbagaj (pt ca VW s-a zgarcit). Urmeaza becuri de avertizare in usi si lumini la picioare (comandate deja), iar spre toamna un set de covorase de cauciuc + o tavita de portbagaj. O sa cochetez si cu ideea de a-mi cumpara un set de jante de aliaj pt rotile de vara (imi place mult modelul Dover), insa mai ramane de vazut, in conditiile in care am cauciucurile astea de vara aproape noi, roti de iarna oricum mi-au ramas de la Golf-ul VI, prin urmare o sa mai vad pe parcurs cand anume voi face miscarea asta cu jantele de aliaj. Si cam atata, pt ca in rest nu prea am cu ce sa imi bat capul. Urmeaza doar sa fac RAR-ul si pe urma inmatricularea (dupa cum se vede, pt moment sunt "locuitor" al judetului Mures) :) Ca impresii legate de masina in decurs de o saptamana si deja peste 1000 de km facuti ar fi in primul rand ca e break :) Mi-a fost dor de break si orice pun in portbagaj parca se miceste sau dispare :) Spatii de depozitare suficiente, modularitate geniala, deci nu ai cum sa nu iti placa break-urile. Motorul mi se pare decent, suficient de puternic si economic. Se simte diferenta de putere si cuplu fata de Golf-ul 6 hatch ce l-am avut (2.0 - 140 de cai), insa pt mine la ora actuala si pe viitor, o sa imi fie suficienta masina asta. Cand o veni vremea de a face o noua schimbare, deja voi avea din ce alege, din multele Golf-uri 8 Variant ce vor fi disponibile. :) Si cateva poze:1 point
-
Se pare ca sunt oleaca masochist, ca nu am suportat prea mult timp o masina corecta si fiabila ( aka hyundai i40 2013 ) din simplu motiv ca era varianta de 116 cp stock ( pe care am softat'o la 136 cp si 323 nm pe dyno ), asa ca sambata dimineata si'a gasit client ( primul telefon in 1 luna, venit, vazut, placut, cumparat ) masina mea impecabila din toate pdv. Aveam salvate deja cateva e90 corecte 320D 2010+, dar si una dintre singurele masini pe care mi'o doream demult din grupul vag ( si ma jurasem ca nu mai iau una < 2015 ). Era singurul CC 2010+ vanduta de proprietar din Bucuresti sub 8000€, fabricatie 2011, in anunt 234.000 km. Am vorbit cu omul dupa o ora dupa ce am vandut i40'ul, mi s'a parut un tip f ok inca de la telefon, motivul vanzarii fiind acela ca deja isi cumparase un frumos B8 din 2016 dsg, dotat bine. I'am facut o oferta telefonica, mi'a zis ca a avut grija de masina, ca era in posesia ei din 05.2017 cand a adus'o din Olanda la 165.xxx km si a a intretinut'o corespunzator cum s'a priceput si el in ultimul an a schimbat distributia completa, kit'ul de accesorii, amortizoare + flanse + protectii fata + spate si bateria. Am vazut'o, am acceptat lucrurile bune si defectele ( mici imperfectiuni la caroserie specifice varstei, insa interiorul intr'o stare f buna, probleme la pompa de ambreiaj sau cilindru, ramane pedala la jumate si trebuie sa o ridic eu cand schimb vitezele - poate ma ajuta cineva pe p.m sa imi confirme daca la pompa de ambreiaj ai acces prin spatele pedalei si la cilindru pe la baterie, adica sa nu fie nevoie sa se dea jos cutia si umblat la ambreiaj -, avea un zgomot ciudat tare pe fata dreapta la bumpere, dar am rezolvat'o azi, era carenajul pus prost, si un zgomot ca de rulment dus pe spate / huruit, dar azi am luat de la baiat rotile interlagos cu cauciucuri ca noi de iarna - jantele le voi reconditiona - si i'am dat inapoi R17'le dezent si vad ca nu se mai aude ). Am testat cu vcds, facut log in mers, nu face overboost, egr, dpf, injectoare, totul ok. Pana la urma am luat'o ca deja incepusera banii sa faca pui in 2 ore de la vanzarea i40'ului si ma speriasem Seara am desfacut senzorul de la pompa de inalte sa vad daca face span, si era curat, avea 2 mici puncte negre f putin vizibile cred ca era murdarie de pe langa senzor cel mai probabil. Am pus'o la loc, nu am mai pornit masina, nu am amorsat cu vcds. Dimineata a fost misto rau, aveam niste drumuri de facut, bagaje in masina, ziua aranjata, ma urc in ea la 8'30, dau la cheie, porneste si dupa 5-10 secunde se opreste. Am crezut initial ca e ceva de la ambreiaj ca ramanea pedala jos...am mai dat la automat..nu a mai pornit..deja imi crescuse tensiunea..l'am sunat pe baiat, se jura ca nu stie nimic si ca nu i s'a mai intamplat..zic ok..am scos borna, nimic. Ma gandeam la senzor de la pedala, sau volant..ceva..scanat, 0 erori ; hai ca e frumos..fix de asta mi'a fost dor, de prb tipice vagului si joaca cu vcds. Am sunat un prieten bun sa ma sfatuiesc cu el, mi'a zis sa vad presiunea la pompa de inalte cand dau la automat pe canalul 20, era 8 bari..clar de acolo era problema, nu se alimenta. Trebuia sa fie 150+ daca nu ma insel. Am amorsat din vcds de 3x, nimic..am mai desfacut o data, tot nimic..pana la urma a venit tovarasul care si'a lasat toata treaba sa ma ajute ( asa oameni mai rar, ii sunt pe deplin recunoscator ) si dupa vreo 2-3 ore de umblat la pompa, scos furtune, verificat alimentare, a demontat pompa ca un puzzle si in capul ei am gasit o bucata mare de span ( cred ), care bloca functionarea acolo..imi pierdusem oricum orice speranta ca va mai porni ( dupa vreo 20 de amorsari si multe incercari, ma mir ca a tinut bateria ), dar cand am pus'o inapoi curatata, minunea s'a intamplat si a pornit. Cam asta a fost povestea ei..am inceput " bine " ca sa zic asa..noroc ca s'a rezolvat in fata blocului si nu cu platforma la vreun mecanic / servis schimbatori de piese.. Si ca sa prezint si masina, este un CC 2011 2.0 tdi 140 cp, 236.000 km reali ( am cumparat raport carvertical ), iar ca si dotari din ce am remarcat eu are interiorul cu alcantara, incalzire in scaune, start&stop, comenzi volan, pilot, rns 315 ( sau 310, nu sunt sigur ), panoramic, si cam atat dintre cele mai importante. Maine ii voi face o verificare pe elevatorn si o voi lasa in servis pt schimb ulei + filtre, lichid de frana, pompa sau cilindru ambreiaj, + ce s'o mai gasi. Ca si planuri de viitor : - revizie panoramic - vopsit senzori ca s'a decojit vopseaua si acum sunt negri - soft stage 1 - reconditionat jante - revopsire integrala la anu' Doamne ajuta la toata lumea1 point
-
Da, sunt diferite. Dar restul consumatorilor din casa ii ai tot pe o faza. Il refolosesti. Sa iti faci o idee la ce ma refer: https://www.dedeman.ro/bucuresti4/relee-de-comanda-si-supraveghere/c/1468?dir=asc&order=price1 point
-
Poate mai există doritori de informații, las mai jos detaliile actuale cunoscute de mine: Dotări serie: CUPRA FORMENTOR VZ Description gauges and displays Digital cockpit 10,25" Dynamic road sign display design - exterior Side windows in heat-insulating glass, from B-pillar and rear window dark tinted Black glossy roof rails Glossy black frame window Exterior mirror housings painted Rear spoiler Sports bumpers design - interior Dark alu glossy package Scuff plates in door apertures (illuminated) driver assistance systems Drive Profile (DCC) Park assist Rear view camera Adaptive cruise control (with "follow-to-stop") and speed limiter Driver alert system Forward collision warning with warning and braking reaction to vehicles, pedestrians and cyclists Side assist Lane keeping system Light control Multifunction camera undercarriages 4-link rear suspension ESC Disc brakes in front Disc brakes in rear Parking brake Speed-sensitive power steering (Servotronic) w/ progressive steering mechanism function - exterior Rear LED high with ceremony Dynamic headlight range control (self-adjusting while driving) LED headlamps With welcome light (mirror) Exterior mirrors, power-folding/ adjustable, heated, w/ front passenger exterior mirror lowering function function - interior External, USB type C data socket(s) and charging socket(s) Center armrest in front Climatronic (3-zone) with air conditioning control panel in rear Separate daytime running light with automatic headlight control and automat. Coming and Leaving Home feature Breakaway interior rearview mirror, auto-dimming Windshield wiper intermittent control with light/rain sensor Interior ambient lighting Sun visors with mirror, illuminated Two reading lights in front, two in rear steering wheels Leather-wrapped multi-function sports steering wheel with tiptronic multimedia - audio and navigation Cartography for Europe with Mapcare Navi System + 12" Voice control Full Link 6 speakers (passive) multimedia - extensions 230-V outlet Antenna for FM reception only Bluetooth Digital radio reception online services e-call Online service wheels/tyres Alloy wheels 19" Tire pressure monitoring system Tires 245/40 R19 94W Emergency spare wheel panes/pane systems Power windows with comfort operation andcircuit breaker headlights Front fog lamps and cornering lamp locking systems Keyless locking and starting system Keyless Advanced without SAFELOCK Electronic differential lock XDS, dynamic traction support safety Side airbag in front and rear, with curtain airbag and interaction airbag in front 3-point seat belt for center rear seat 3-point seat belts, front 3-point seat belts, outer rear Airbag on driver and front passenger side, knee airbag on driver/front pass. side, with front pass. airbag deactivation Electronic immobilizer Visual and acoustic seat belt reminder, electric contact in front and rear seats Child seat anchors f. child seat system i-Size, 2x top tether and child seat anchors in front on front passenger side Head restraint for front seat Manual height adjustment for front seats Manually adjustable lumbar support in front seats Mechanical rear seat release Seat trim covers in fabric Sports bucket seats Three rear head restraints Unsplit rear seat bench, split folding backrest, with center armrest supplements/technique Start-stop system with regenerative braking Dotări opționale: Description roof systems Panorama electric sunroof driver assistance systems Top View Camera function - exterior CUPRA Brembo Brakes function - interior Winter Pack: Heated front seats & heated steering wheel steering wheels Supersports Steering Wheel with Satellite Buttons multimedia - audio and navigation BeatsAudio 9 premium speakers + 1 subwooferbox + 340W Amplifier + Surround technology wheels/tyres 19" Exclusive 38/4 Machined Aerowheels in Sport Black Matt / Silver 19" Exclusive 38/6 Machined Aerowheels in Sport Black/Copper 19" Exclusive 38/7 Machined Alloy wheels in Sport Black/Copper locking systems Electric tailgate & virtual pedal safety PreCrash Safe & Driving pack XL in combination with Navi System+ 12" seats Genuine Black Leather Electric Bucket Seats with memory feature for driver seat (Includes Winter Pack) Genuine Petrol blue Leather electric bucket seats with memory feature for driver seat (includes Winter Pack) transport systems Preinstallation towing device Electric towing hook supplements/technique Alarm (includes safe function) Connectivity Box (Wireless charger + Mobile Signal Amplifier) Nici o informație despre parbriz încălzit, încălzire staționară sau evacuarea akrapovic1 point
-
1 point
-
De ce nu pui un ampermetru pe priza din curte? Sunt acum o groaza de module cu afisaj digital de pus in tablourile cu sigurante. Ai face bine daca ai avea o iesire separata din tablou pentru incarcare. Conductori cu sectiune corespunzatoare.1 point
-
La orice far cu reglare automata ( senzori de nivel), adaptiv sau matrix , reglarea o faci cu aparat de diagnoza in primul rand . Procedura este : rezervor combustibil plin, rezervor lichid parbriz plin, presiune anvelope corecta, o persoana pe locul soferului, pus faruri in pozitia de service, reglat faruri din suruburi - la aparat , memorat pozitia noua . Va mirati dupa aceea ca nu va bat farurile bine sau ca va semnalizeaza cei de pe sens opus ca ii orbiti si trebuie sa le reglati din nou si din nou. La noi fiecare le regleaza dupa ureche si dupa ce a zis x sau y pe forum sau la bere. RTFM ( read the f***ing manual ) sau duceti-va la un service competent cu toate dotarile necesare!!! PS:Baiatul/Fata cu vot negativ , te simti cu musca pe caciula ? Citeste niste manuale de service mai intai, ca noi, astia care lucram in anumite domenii, ca am zis prea mult mai devreme , nu facem totul dupa ureche ca altii !!!1 point
-
1 point
-
Am facut primul drum in seara asta special pe o sosea neiluminata, sa vad cum se comporta farurile. E prima masina cu faruri LED si eram tare curios. Ca si prima impresie, pe faza lunga se vede excelent, chiar am fost impresionat. Pe faza scurta mai putin, adica nu am sesizat diferente fata de vechiul Golf care avea H7 Philips Xtreme Vision. Tot foarte aproape de botul masinii bat si lumina se termina brusc in intuneric, nu are o zona de semiumbra sa zicem. Acum nu stiu cele LED TOP cum sunt, @Rave hai cu impresiile Am si spalat-o azi, inca se mai vad urme de ceara in anumite zone. Urmeaza sa dau cu niste glicerina boraxata pe chedere fiindca pareau destul de rigide, masina fiind totusi fabricata acum ceva timp. Daca aveti vreo sugestie mai buna, multumesc anticipat. In rest, super multumit ce lin pot fi calatoriile in aceasta masina. Linistea, relaxarea, modul cum pluteste pe drum, acceleratiile instante, lipsa oricaror socuri sau zgomote de transmisie...vis devenit realitate.1 point
-
Nu este aia problema, problema este ca ai 18.6 grame de cenusa masurata dupa 260 Km, ceea ce e cam mult pentru un consum de 6l/100km. Daca senzorul de presiune masoara corect, motorul genereaza mai mult fum decat ar trebui si infuda DPF-ul prea repede.1 point
-
@mihai.onu94 nu ma grabesc, ba chiar la mine a trecut de mult "repedele" cu care ii dam de cap Ieri am lucrat din nou, am fost si mi-am luat furtun pentru eliminarea epuratorului de gaze din admisie... alt rost decat pentru recicurlarea uleiului nu vad sa fie, si nu mai vreau sa se umple admisia cu ulei. Solutia ideala ar fi fost un catch tank, dar e plin de chestii scumpe si care nu isi fac treaba, asa ca am ales o solutie mai putin ortodoxa dar eficienta. Furtunul e albastru rau de tot... ma dor ochii cand ridic capota, dar ii voi face eu ceva (inca nu stiu exact ce) sa il fac negru. De asemenea, pentru modificarea asta, trebuie sa astup gaura din admisie unde intra furtunul. Pregatesc si asta. Apoi, am dat comanda de kituri reparatie injectoare si pana au sosit am dat o fuga pana la Audi Pipera, dupa ce am sunat inainte si am aflat ca au garnitura de tabla pentru pompa tandem pe stock. A costat mai putin de 60 de lei. Intre timp, au sosit si piesele pentru injectoare si de data asta mi le-am montat singurel pe toate, dupa ce am curatat foarte foarte bine de depuneri. Dupa verificarea lor si montarea de o-ringuri chiar pot spune ca am niste injectoare tipla si nu ma voi gandi prea curand ca am vreo problema de la ele. Si chiar daca am, am unul extra Am mai apucat sa incep si curatarea noii galerii de admisie, insa nu a iesit cum imi doresc. Trebuie sa merg sa cumpar ceva solutii mai puternice in care sa o tin. Oricum nu e graba cu montajul pentru ca flansa de EGR off pe care o am acum pe galerie nu se potriveste cu cea noua. Sunt in cautare de un egr (uzat, aruncat etc.) care se potriveste pe modelul asta pentru a ii decupa prinderea (exact cum am facut si la actuala flansa). Revenind la injectoare, am apucat sa le montez doar pe ele, fara celelalte piese care vin pentru inchiderea capacului. Mi-am promis ca nu mai umblu la ele decat atunci cand voi lua duze pentru upgrade. Am apucat sa demontez si pompa tandem si sa ii dau jos garnitura. Urmeaza sa termin lucrarea, sa inchid tot si sa vedem cum merge. Tineti-mi pumnii.1 point
-
Am condus toate motorizarile de la Ford, inclusiv noul 1.5 3 cilindrii dar si 1.5 4 cilindrii de la VAG. Iti recomand sa incerci motorul de la Ford si vei avea o surpriza placuta. Faptul ca este in 3 cilindrii si pe mine m-a deranjat lainceput, dar dupa ce l-am condus mi-am dat seama ca nu simti diferenta. Este un motor conceput de la 0, iar daca in urma extensiei garantiei poti avea garantie de 200.000 km, inseamna ca au incredere in produsul creat. La fel si 1.0 ecoboost, nici in prezent nu are un concurent direct in clasa, a castigat 7 ani la rand motorul anului in clasa. Primele loturi au fost cu ceva probleme, lucru pana la urma obisnuit la fiecare producator, dar in cele mai multe situatii s-a rezolvat pe garantie. Referitor la anumite excluderi ale garantiei, precum e la VAG sau Renault (nu stiam ca si aici se practica acest lucru), personal am ajuns la concluzia ca producatorii introduc aceste excluderi pe componentele la care fac rabat de calitate si nu vor sa-si asume. Cum se poate ca Ford, KIA, Honda (la acestia stiu sigur), si cu siguranta sunt si alti producatori, sa nu aiba astfel de excluderi? Faptul ca nu au vanzari si sa atraga cumparatorii este o aberatie de raspuns, deoarece peste 90% din clienti nu cunosc exact termenii contractuali ai garantiei. Cand iti iei o masina din VAG nu iti spune nimeni ce excluderi are garantia, doar te "linistesc" ca 4 ani nu ai griji, doar cand ajungi in service cu o anumita problema afli de aceste mizerii. Doar un exemplu va dau, in 2009 in familie am cumparat un Mondeo nou pe care il avem si astazi, iar trenul de rulare este in continuare cel original, nu a fost schimbata nicio bucsa, bieleta, amortizor, etc1 point
-
Multumesc, baieti! . Incerc sa acopar tot ce este sau merita mentionat. Da, recunosc, imi place ca orice chestie pe care o fac, sa fie intai documentata, testata, facem comparatii si apoi sarim pe ele . Intre timp, pana mai adun si/sau pun cap-la-cap restul componentelor, urmeaza: Chapter III: Stayin' planted a.k.a Suspensie si Stabilitate Cum mentionam in postarile anterioare, wheel gap-ul imi statea pe creier. Grav! Aspectul general dadea impresia ca este "pe picioroange", lucru accentuat de jantele mari si talonul mai mic al anvelopelor. Totodata, rasfoind diferite forumuri, mi-a fost re-confirmat faptul ca zgomotul pe care-l auzeam cateodata atunci cand treceam peste denivelari, mai ales limitatoare de viteza, avea sa fie rezolvat odata cu inlocuirea arcurilor. Asa ca nu am poposit prea mult cu acest gand si, odata ce masina oricum urma sa stea o perioada mai lunga pe elevator, cu o buna parte din trenul de rulare desfacut, a fost ocazia potrivita sa punem si arcuri noi . Astfel, am optat, din preferinta personala, pentru kit arcuri progresive de la H&R, cu drop de ~30mm, care, pe masina, s-a tradus in ~25mm fata si ~30mm spate. Este "aproape" la linie . Garda la sol: OEM (200mm) vs H&R (175mm) Si, daca tot demontam cadrul motor, si o anumita aplicatie de shopping ma spama cu fel de fel de oferte "tentante", mi-am primit si cadoul cu ocazia zilei de nastere sub forma unui kit fata-spate de bare stabilizatoare, tot de la H&R. Grosime fata: OEM (25mm) vs H&R (26mm) Grosime spate: OEM (21,7mm) vs H&R (24mm) Si, mergand pana la capat pe principiul "daca tot o demontam", am inlocuit si bucsele mari de la bratele fata cu unele pline de RS3 : Dupa chinuri indelungi si, iar, multa magie, a incaput la fix bara pe fata, cu spatiu "suficient" de 1mm intre ea si caseta de directie : La final, am optat sa folosim setarea "Comfort" a barei, in timp ce bara de spate nu este reglabila. Poate, la un moment dat, vor fi in discutie si bielete reglabile si, atunci, vom experimenta si cu setarea mai agresiva ("Sport") a barei fata... Dar pana atunci, ne obisnuim cu noul comportament . Rezultatele geometriei arata asa: Setup final: Impresiile, pana acum, sunt foarte pozitive! Masina este mult mai "inchegata" si pastreaza trasa mult mai bine. Acum, personal, mi se pare ca limitarile sunt de la scaune, fiindca alunec in ele . Balansul spre spate, la plecarea de pe loc cu LC, este mult diminuat, iar cel inspre fata la franarea de urgenta este aproape inexistent. Stanga-dreapta, ruliul estimez ca a disparut in proportie de cel putin 70% - sta aproape perfect dreapta, in situatii normale precum un sens giratoriu, la viteze legale. Din pacate, inca nu am avut ocazia de a ma bucura de un drum potrivit pentru a testa noul setup, dar sper sa ajung cat de curand si revin cu impresii . Totodata, partea de confort nu a fost absolut deloc afectata - de aceea am si cautat in mod special arcuri progresive. Atata timp cat nu este aplicata suficienta forta asupra lor, sunt chiar mai confortabile decat cele stock, iar masina inghite denivelarile fara balans, figuri sau sunete dubioase. All-in-all, fix ce trebuie! Pregatesc si urmatoarele capitole si le urc de indata ce sunt gata . Multumesc pentru rabdare si... #staytuned1 point
-
Nu ma pot pronunta despre celalalte din comparativ, dar pot expune cateva pareri despre Ford Focus si Honda Civic: 1) Ford Focus - oferta primita acum mai putin de 1 luna pentru 1.5 benzina 182cp AT8 ST-Line - 24.664 euro, cu muuulte optiuni incluse (trapa, camera, B&O, navi etc.) Pro: personal, mi se pare best-buy la ora actuala, raportat la optiuni-motorizare-pret, design dragut (subiectiv) si o tinuta de drum foarte ok Contra: calitatea materialelor, pe alocuri, lasa mult de dorit - masina cumparata acum fix 1 an, plafonul interior cazut de 4 (!) ori fiindca este prins doar cu arici. S-a inlocuit de 3 ori ariciul la dealer pana cand s-a plictisit si l-a lipit de tot cu solutie textila. Fetele usilor rezoneaza si vibreaza din prima zi - rezolvat cu antifonarea usilor cu CTK in 4 straturi. Geamurile si ornamentele de plastic ale centurilor tot vibreaza - inca mai cautam solutii . Per total, revin, raportul optiuni-motorizare-pret este aproape imbatabil! 2) Honda Civic Pro: o tinuta de drum orientata catre sportivitate, design agresiv (subiectiv, mi se pare cel mai frumos din comparativ), multe optiuni incluse in standard Contra: foarte, foarte slaba la calitatea materialelor si a antifonarii (2 prieteni apropiati au luat-o la interval de 2 luni fiecare - acum 1 an) - sistem multimedia blocat aproape zilnic, lag in functionare, grile AC destramate de statul in soare, cotiera rupa in prima luna, scurgeri de apa si scartait in functionarea trapei din prima saptamana siiiii, cel mai important, probleme cu benzina multa gasita in ulei (amandoi au ajuns sa faca revizia la 5.000 km - refuzata garantia, e "normal" c.f. producator, desi in SUA este cunoscuta problema si se inlocuieste motorul). Cutia de viteze este in cu totul alta clasa - lent, greoaie etc. M-as hazarda sa mai propun un competitor: Kia Ceed GT-Line 1.4 t-GDI AT. Sunt cateva promotii in desfasurare si ajunge la un pret de aprox. 24.000 euro cu aproape toate dotarile posibile. Garantia de 7 ani bara-bara este unica pe piata si acopera absolut tot (mai putin anvelope si stergatoare), iar costurile sunt (probate) la 50% din cele practicate de dealerii grupului VW AG. Totodata, in cateva saptamani va fi prezentat noul motor mild-hybrid de 1.5 t-GDI 160cp, dar probabil nu vor mai fi aceleasi promotii, iar marja de negociere la Kia este absolut infima. Pentru carcotasi, inca mi se pare best-buy Ford, din prisma motorizarii. Motorul de 160cp de pe Kia este nou si nu ma pot pronunta, dar in toate celalalte categorii, ar iesi Kia peste P.S: Exista si varianta de Hyundai i30, cu motorul de 1.5 t-GDI 160cp mild-hybrid la care sunt oferte de plecare de la 17.000 euro, dar personal, nu ma incanta design-ul si calitatea materialelor mi se pare sub Kia, desi sunt din acelasi concern.1 point
-
Nu ma supar absolut deloc, eu sunt anti masini, indiferent de marca. Nu mai folosesc masina de foarte mult timp, are 3500km in 1 an. Poti sa spui ce vrei despre orice marca. Dar, daca esti interesat de fiabilitate, atunci acesta nu este forumul sau locul de discutat asa ceva. Daca vreau ceva fiabil imi cumpar Dacia. Aici vorbim de gadgeturi moderne, dotari 2020, tinuta de drum, consum. Fiabilitatea nu exista in 2020 nicaieri. Un sistem mai complex nu o sa devina niciodata mai fiabil sau cel putin la fel de fiabil ca si unul vechi, simplu. Sunt oameni aici (si am fost si eu asa) care au asteptari absolut nerealiste de la masinile astea. Vor sa aiba tinuta de bmw, antifonare de S klasse, si daca se poate pret de Logan. Si toate astea de la o masina mainstream de consum, pentru un nivel de trai mediu (in Vest). Lumea se plange de antifonare, ati mers cu mazda, sa vedeti antifonare? acolo nu se plange nimeni? sau Honda, e mai prost antifonata decat skoda/seat. Asa ca despre ce vorbim? o tot dam in versusuri inutile si fara rezultate, niste conversatii interminabile unde lumea vorbeste in contradictoriu. Probleme au toti, nu e nici unul fiabil, intra pe forumul marcii si ai sa te convingi. Cat despre preturile practicate de reprezentante, exista fel si fel, la toti. In Bucuresti la PBN ai un pret, daca faci un trip in Pitesti/Valcea o sa te miri ca preturile sunt cu 30-50% mai mici. Un amic de-al meu, doctor ofta in Buc, are de noua o Toyota Yaris 2010. Anul trecut i-a schimbat egr, catalizator, amortizoare, si completeaza ulei (2 litri la 1000km) pentru ca motorul este copt/distrus/are compresie slaba. Masina are sub 150.000km. Toyota e fiabila pentru ca proprietarii fac 10.000km pe an cu ele, si le tin 10 ani.1 point
-
1 point
-
e irelevant ce imi spune o poza, o poza nu e ceva ce simti fizic. relevant e ce spun aia care au testat. de asta te si intrebam unde ai vazut tu ca e cum zici tu, am crezut ca ai testat/citit undeva sau ai vazut asa, nu ca ai dedus tu dupa poza. dar hai sa o lasam asa ca suntem offtopic. asteptam sa conduca colegii care au comandat si discutam dupa.1 point
-
cred ca fata de golf are cam 400kg in plus. un id.3 e intre 1700-1800kg. au fost facute compromisuri daca de exemplu nu are multilink (si tin minte ca nu are). in sensul asta ma refeream, ca nu au pus suspensie mai buna (deja disponibila in conceernul lor) ca ridicau pretul prea mult si ii inteleg. nu ma refeream ca au ieftinit si mai mult o suspensie (facand-o mai proasta) doar ca mai scada pretul.1 point
-
@mandelu suspensia pe id3 este mai dura, din prisma greutatii masinii. a bateriilor. fata de golf are cam 150-200kg in plus. nu inseamna ca au fost facute compromisuri acolo.1 point
-
de unde ai gasit-o pe asta cu suspensia? ca tot ce am citit eu despre suspensia la id.3 e ca este un pic aspra si nici nu ma mir compromisuri au trebuit facute pentru pretul ala. de la mai slaba la "mult superioara" cum ai ajuns?1 point
-
Barcelona - Bucuresti cu doar 3 ore pauza...? Poate cu 20 grame de cocaina atarnate la oglinda,un sfert de drum cu teleportare si inca un sfert pe platforma. Masina electrica in momentul de fata nu este o alternativa viabila pt distante lungi sau pt concediu nici macar daca pleci in Grecia care vorba aia e aici aproape de noi in curtea scolii...si mai ales in Europa de est unde statiile de incarcare sunt doar la "deal si la vale". Daca mai pleci si iarna la drum si folosesti multi consumatori electrici se schimba si mai mult datele problemei.1 point
-
In primul rand am urmărit aspectul general al mașinii, practic acum pot afirma ca mașina este in întregime Octavia 3 VRS Facelift. Farul led luminează mult mai bine, are o serie de fascicule care împraștie inteligent lumina. Atenție funcțiile farurilor sunt strâns legată și de restul dotărilor de pe mașina (ex: Lane Assist generația 3 comanda razele Farului diferit fata de o mașina care nu are Lane assist). Mai mult, satisfacția maxima o am întrucât mi-am făcut aproape singur toate modificările, multe dintre ele nu le-am postat întrucât nu am vrut sa dublez informațiile deja existente pe forum. Promit ca intr-o zi am sa detaliez toate modificările aduse in aria “mașina mea”1 point
-
Felicitari pentru munca depusa! Ai trecut de la xenon la led sau de la halogen la led?1 point
-
...sincer m-as indoi ca doar din diferenta de ulei ar iesi un consum mai scazut de carburant. Pot fi multi factori: incarcarea masinii (inclusiv modul cum sunt dispuse bagajele), presiunea in pneuri, “greutatea talpii” la accelerare (de exemplu unul din soferi poate accelera mai brusc si celalalt mai liniar), etc.1 point
-
Dar ce ne facem ca fix astia "de pe forumuri" stim mai bine decat ei in marea majoritate a cazurilor? Edit: si nu o spun in lauda catre noi ci arat cu degetul ca sunt prost instruiti iar faptul ca nu pun suflet in ceea ce fac ii impiedica sa invete/afle lucruri noi.1 point
-
@mosnegutudaniel Ce anume vrei sa faci cu DRL-ul ? Pt needle sweep da o privire aici:1 point
-
Mda...urata miscare. Pune-l sa-ti cumpere alt cablaj.Nu era nevoie sa-l taie...intra asa cum e.Greu...dar se poate.1 point
-
In afara de XDS si BDW-ul (Brake Disk Wipers) mi se pare o optiune super faina care merita activata daca nu a fost deja. Pentru cei ce nu stiu ce face si cum functioneaza, este un sistem electronic care monitorizeaza folosirea stergatoarelor de parbriz. Cand sistemul detecteaza folosirea stergatoarelor in regim de ploaie, activeaza si stergatoarele de discuri - cu alte cuvinte, tine placutele foarte aproape de discul de frana astfel incat discul sa stea uscat in ciuda apei de pe carosabil.1 point
-
Inainte de a desface toata masina sau bordul pt a lucra la clapete , am sa iti explic o modalitate prin care poate reusesti sa deblochezi clapetele si motorasele mai simplu, la mine a funtionat. Procedezi in felul urmator : iei o lanterna si te bagi cu capul sub bord pe partea dreapta si undeva deasupra gaurilor pe care vine aerul la picioare trebuie sa vezi motoras+bratele de antrenare a clapetelor de la cald-rece (ele se afla deasupa gaurilor de aer mai spre motor) iar cele de la reglaj clapete directionare aer picoare-central (se afla deasupra gaurilor de aer mai spre interiorul masinii). In timp ce te aflii jos pui pe cineva sa butoneze climatronicul de la maxim cald la maxim rece , in timpul acesta cu mana sau cu un bat in funtie de cum reusesti ,ajuti usor bratele clapetelor (care au diverse culori probabil roz ,rosu ,albastru sau alta culoare), ar fi bine daca ai pune si putin spay deblocant la articulatiile clapetelor cu ajutorul unui tub prelungitor. Daca reusesti si incep sa isi dea drumul butonezi climatronicului de la cald maxim la rece maxim pana motorasele incep sa lucreze pe toata cursa ,o sa vezi. Faci cam aceeasi operatiune si pentru motoras+calpete picioare-central le butonezi pana isi dau drumul (daca este cazul). Daca ai reusit atentie si nu uita din cand in cand mai butoneaza climatronicul de la rece maxim la cald maxim de cateva ori sa nu mai patesti acelas lucru , iar in rest ar fi cel mai bine sa lasi climatronicul pe automat astfel el o sa miste singur motorasele , cu conditia ca motorasele sa nu fie defecte,ca de slabit ele nu slabesc ca putere doar se intepenesc mecanismele de la praf ,umezeala , caludra etc. O alta modalitate si ca sa vezi mai bine unde se gasesc motorasele ( o parte dintre ele ) poti sa scoti unitatea climatronicului afara din bord (scoti cu grija masca ornament de plastic din jurul climatronicului ,si desfaci cele 4 suruburi scoti usor unitatea climatronic si cu lanterna te uiti si o sa vezi mecanismele si motorasele ,poti ajuta si de aici motorasele cu un bat mai lung . Nu imi amintesc exact acuma parca si pe partea cu volanul ai acces la un motoras (nu sunt sigur ) dar la cel de la calapa de cald-rece ai acces din partea dreapta sigur . Sper ca ai inteles ceea ce tiam spus ,si sper sa reusesti fara sa desfaci masina asta cu conditia ca motorasele sa fie doar intepenite si nu defecte. Bafta!!!1 point
-
Nu ai nevoie de reprezentanta , de coduri si nici macar de VCDS. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/ESP_System_Function_Test_(Conti/Teves)1 point
-
Nu, dar poti face alta smecherie, daca vrei si ai BC pe masina. Deconectezi firul care vine pe pin-ul 26 in mufa verde a clusterului si legi in locul lui, un senzor de temperatura exterioara, pe care il bagi in habitaclu. Astfel, pe BC o sa ai temperatura interioara si pe clima pe cea exterioara. Modificarea te costa vreo 50 lei...senzorul.1 point
-
1 point
-
0 points
-
Pai de aia a si vrut sotia Tungsten Silver, ca cica e cea mai antijeg din toate0 points
-
Am crezut ca daca, cum, este irelevant, testat, fizic, ai vazut, nu ai vazut, bla bla ... Sasiul este de tip scara, un sasiu foarte rigid care este imprumutat de la masinile off-road. Nu, nu este separat si caroseria este construita astfel incat sa se apropie cat mai mult de tipul ala de sasiu. Suporta o greutate mare si ii ofera masinii o rezistenta la torsiune foarte buna. Continam cu informatiile sau ne oprim aici pentru ca bla, bla?0 points
-
0 points
-
Modul cum accelereaza o electrica la viteze legala este chiar placut. Combinat cu faptul ca suspensia este mult superioara fata de a unui Golf (chiar si 8), placerea condusului chiar este. Daca lumea inghite km pe paine, atunci de ce parcarile de pe A2 sunt pline???-1 points
-
-1 points
-
Foarte faina culoarea. Si, sa nu-mi fie luat in nume de rau, cat de "la sfarsit de viata" este - continua sa imi placa mai mult 7-le in comparatie cu 8-ul. In fine, 4 imi place cel mai mult, dar asta tine de patologic. Vad ca apar din ce in ce mai multe e-golf-uri - le remarc usor dupa jante. Este in mod cert viitorul; fiicei mele de aproape 10 ani, i-am spus deja ca, o voi invata sa conduca pe VR sau ALH, dar ea va conduce electrica. Deja autonomia cu un plin se apropie de cea a Golfului VR6 Mi-am setat oricum target-ul - cand electrice de nivelul e-Golf-ului vor avea autonomie de aprox 500-550km, voi face probabil si eu pasul. Sa va bucurati multi km alaturi de el!-1 points
-
Se vede din log ca ai soft, presiunea specificata este aprox 2500 mbar, exact cat pe motorul de 170 PS. Eu zic sa te bucuri, la turbina de pe motorul de 170 nu atingeai presiunea specificata la 2100 rpm. Un 2.0 TDI CR de 140 PS are stock presiunea in turbina setata pe la aprox 2300 mbar.-1 points
-
Pai si pana la urma ce versiune de soft ai? Gasesti pe topicul asta unde sa te uiti cu VCDS-ul.-1 points
-
Cred ca mergi intr-o directie gresita, la - 40 mbar actuatorul de la turbina nici macar nu se misca. Pe de alfa parte -650 mbar at trebui sa fie suficient incat sa actioneze actuatorul la maxim.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00