Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.08.2020 în toate secţiunile

  1. Azi abia am așteptat să termin serviciul și să mă apuc de treabă, întrucât primisem eleronul vopsit. Am spălat hayonul, l-am degresat cu alcool izopropilic, la fel și eleronul după care am pus bandă dublu adezivă de la Bison. Apoi am mers la mașină și după cateva potriviri ochiometrice, l-am pus pe poziție și l-am apăsat. A iesit aproape perfect cu un decalaj minor, cam de 1mm în partea stângă. O să îl las așa și o să văd cum este. M-a "mâncat" să pun bandă de hârtie, deși era soare, dar am vrut să stea putin mai ferm prins. Apoi, din nou alcool izopropilic și o laveta, au făcut minuni. Și cam asta-i rezultatul final și încheierea kitului de R-line la exterior. Știu că diferențea nu este mare, dar pentru mine a contat foarte mult. Weekend fain să aveți
    3 points
  2. Cu placere...eu folosesc varianta asta cand gasesc diferite culori dubioase la instalatii... As mai avea o idee...daca in cap ii pui un filtru/sita? Nu pentru momentul in care masina functioneaza...cand stationeaza sa nu ai surprize ca iti intra ceva in motor...o ganganie ceva...
    3 points
  3. Dupa montarea barii pot spune asa : 6 clipsuri superioare difera ca pozitie in comparatie cu bara normala.( mov - clipsuriile de la bata normala). Aici a fost un pic mai greu sa le mut, plus ca a trebui sa fie ramforsate cu plasa metalica. La imbinarea cu grila au fost decalate 4 clipsuri. Aici solutia a fost simpla: Sa maresc gauriile in bara. Restul s-a potrivit perfect. Am aprins si DRL-uriile im bara.Revin cu poze.
    2 points
  4. Eu centrez, eu dau cu capul?. Astazi pregatiri pentru ochiul din spate, si ceva LED. P.S. soon will be nice
    2 points
  5. Am uitat sa vorbim despre suruburi. Treaba s-a rezovat dupa e-mail-uri trimise chiar si la Brembo. Scriu pentru posterioritate, poate o sa mai fie nevoie de informatie. Suruburile 15 si 3 sunt M6 si M8. Calitate otel 10.9, adica culoare neagra. Fotografia este de exemplificare. Ele pot aparea un pic diferit.
    2 points
  6. Am testat sa vad cum se potriveste noua bara. Nu am reusit mai mult ca la ora asta ma ciuruiesc tantarii. Pana acum , compatibilitate : 99%. Cateva urechi de clipsare de sub grila sunt decalati la bara de GTE. Maine incerc ca montez senzorii, firele de pwm si adaptarea clipsuriilor.
    2 points
  7. @pronetmultumesc frumos. Nu e o schimbare drastică de look cum e bara spre exemplu, dar într-adevăr, pentru mine satisfacția completării cu ultima piesa din puzzle este mai importantă decât cei câțiva €puroi cheltuiți .
    1 point
  8. 1 point
  9. Arata bine...si cel mai important este ca tu esti multumit de noul look. ?
    1 point
  10. asta e clar ca incerci, desi te-am invitat pe PM la drive-test, continui sa speculezi aici doar ca sa demonstrezi diverse, contrazicand cumva ceea ce a spus si omul ala care a obtinut 531km cu ID3, ca a folosit coasting... Ti-am zis, si mie mi-a rezultat acelasi lucru, din testele facute de mine, regenerarea nu e un panaceu si nu creste autonomia comparat cu condusul in modul fara regenerare. Evident daca ai urcat muntele, la coborare sa fii fraier sa nu activezi B-ul, dar in alte scenarii, lucrurile nu sint asa alb si negru mai sa fie, deci testele mele cu cifre clare si pe distante lungi nu sint de luat in considerare, dar drive-testul tau de 10km este Le poti aduce clar pe ale mele ca argument, doar ca nu vrei. Asadar: - ca orice baterie Li-Ion din lumea asta, o poti descarca fara probleme, sint sigur ca si la telefon ti s-a inchis telefonul macar o data, si la laptop si peste tot. De altfel de vreme ce masina inca se deplasa, e clar ca nu vorbim de un 0 real. - La momentul la care indicatorul de baterie de la eGolf indica 0, bateria mai are 8%. Eu am mai mers pana am dus-o la 6%. Am mai postat in alt topic ca citesc aceste date cu o interfata bluetooth si o aplicatie. - nu stii ce te va interesa cand vei avea o electrica. Si nici nu e vorba de ce te intereseaza pe tine, nu asta discutam aici, tot duci totul spre persoana ta. E vorba de experimente, curiozitate, comunitate si sharuire de informatii. - eu de ex am fost f interesat sa vad cati kwh pot accesa cu adevarat din bateria mea, asta putand sa o aflu doar descarcand-o "la 0" si incarcand-o "la 100%". O sa vedem daca nu o sa fii interesat de asta si tu, dar nu discutam asta... - chiar intereseaza sau are legatura cu discutia noastra ce vei face ca teste tu in viitor candva, sau ce nu vei face? ce rost au aceste precizari? incerci cumva sa tot distrugi relevanta oricaror date care te contrazic, din cate vad... serios?? nu ne-am fi gandit la asta niciodata... evident stim toti asta. dar chiar toti. Am explicat insa ca de vreme ce computerul de bord stie ca tocmai am incheiat un ciclu de la ultima incarcare, in care am parcurs XXX km si am avut un consum mediu YYY kw, si mai stie si consumul mediu pe termen lung, nu e normal sa am si azi afisat in bord autonomie 260km cand am parcurs deja 50, ca nu se pupa cu nimic din cifrele deja cunoscute si de BC si de mine.
    1 point
  11. @IRONICK am postat amandoi in acelasi timp. Da, la reglajul din surub ma refeream cand am zis ca bat prea jos.
    1 point
  12. Chiar daca reglajul se face automat pot bate foarte aproape si atunci trebuie reglate la service, eu la ultimile 2 masini am avut problema asta, vedeam foarte prost pe faza scurta, dupa reglaj totul ok.
    1 point
  13. @IRONICK Din cate stiu eu golful are reglaj automat la farurile led. Insa daca te referi in cazul meu, era pe 0 reglajul, au fost reglate dupa pe aparat si e totul ok.
    1 point
  14. Sunt reglate sa bata prea jos din fabrica. Sunt mai multi colegi care s-au plâns de chestia asta la masini noi, in general la Octavia 3 facelift cu led. Trebuie reglate și după se schimba povestea. Eu am fost la garanție cu problema asta la faruri cu halogen și s-a rezolvat.
    1 point
  15. Nici nu trebuie sa aiba zona de 'semiumbra' pe contur. Tocmai asta-i marele avantaj, se foloseste toata lumina emisa de sursa led si se focalizeaza intr-o zona bine delimitata. Toata suprafata este luminata constant, astfel incat sa nu perceapa puncte luminoase. Cum se intampla la becuri sau xenon.
    1 point
  16. Ieri am urcat pe Varful Penteleu. Un traseu solicitant pentru mine si masina, pe drum forestier, pe scurtaturi prin padure. Masina s-a descurcat bine. Intr-un singur loc nu a putut urca, unde erau sleauri si noroi insa in rest totul a fost ok. Am trecut de statia meteo pana la observator apoi urcarea a fost pe jos pana la steagul din varf, 1.772 m altitudine. La final am incercat sa urc cat mai aproape de varf, vazand pe google maps ca pot cobori pe partea cealalta. Defapt, realitatea din traseu a fost alta. E o singura care de acces pana in varf, si aceea pe jos. In partea cealalta e rapa.
    1 point
  17. M-am saturat de diesel asa ca am schimbat masina cu un RS4: glumesc desigur. A fost draguta experienta pe circuit la ATA, si mi-ar fi placut sa o am o zi intreaga. Mi-era putin teama ca nu o sa-mi mai placa 2.0-ul meu dupa experienta intr-un 4.2 aspirat dar nu a fost chiar asa. Desigur ca cele 2 nu se pot compara, tot ce zic e ca sunt si am ramas multumit cu ce detin.
    1 point
  18. Salut. Revin cu update. M-am panicat degaba. Problema s-a rezolvat. Nefiind prea multe cazuri asemanatoare, nu am avut de unde sa ma inspir. Insa, am reluat atent procedura de inlocuire a placutelor spate. Am efectuat comanda depresare (initiere inlocuire plate), am luat contactul. Am asteptat 2-3 minute. Am pus contact, pus vcds si dat comanda presare (finalizare inlocuire placute). Sters eroarea activa. Luat contact, pus contact. Rezolvat, totul functional, fara nici o eroare.
    1 point
  19. Daca cu softul original ai spike-uri atunci e clar ca nu e problema de soft, ci de altceva. Problema poate sa fie la dyno, la medierea valorilor si taierea valorile joase si inalte cu un factor de corectie, pe care ei probabil nu il aplica, sau un defect mecanic la dyno.
    1 point
  20. Nope, se refera la altceva. Situatiile tranzitorii in care ridicarea piciorului de pe accelareatie te franeaza prea mult si trebuie sa consumi sa ajungi la aceeasi viteza ca inainte. Nu este situatia aia in care accelerezi, mergi in inertie, accelerezi, mergi in inertie. Cand drumul are inclinatii, cand ai nevoie sa reduci si ai la dispozitie distanta. Atunci te folosesti foarte mult de inertie. Care per total consumi mai putin fata de franarea cu recuperarea de energie, pentru ca parcurgi o distanta mai mare fara sa consumi.
    1 point
  21. In lucru Abia astept sa fie gata
    1 point
  22. Mai adaug și eu un model in versus și anume Renault Megane 4 facelift. Înainte să ziceți că e renault, mergeți la un dealer când apare facelift-ul la vânzare și vedeți ce și cum (prin vest deja e la vânzare deci urmează foarte curând și la noi). Motorul 1.3 e foarte lăudat de toate publicațiile auto, cutia edc e buna (culmea e că e mult mai fiabila decât cutia manuală...) iar preturile sunt bune pe lângă competiție. Mie personal mi-a plăcut foarte mult și kia ceed, chiar și modelul de baza mi s-a părut că arată frumos in interior și are materiale ok, chiar mai bune decât i30 dpmdv și mult peste ce oferea KIA în trecut. Honda civic e faina, sport, design îndrăzneț. Dar tot farmecul ei sportiv se duce când alegi cvt-ul. Părerea mea e că ori iei civicul cu cutie manuala, ori alt model de la concurenta. Ideea e că fără mers, văzut și condus fiecare model in parte nu rezolvi nimic, sunt doar date și păreri ale altora care te fac să îți placă un model iar când te urci in el îți dai seama că nu are nici o treabă cu ce îți dorești tu.
    1 point
  23. Nu ma pot pronunta despre celalalte din comparativ, dar pot expune cateva pareri despre Ford Focus si Honda Civic: 1) Ford Focus - oferta primita acum mai putin de 1 luna pentru 1.5 benzina 182cp AT8 ST-Line - 24.664 euro, cu muuulte optiuni incluse (trapa, camera, B&O, navi etc.) Pro: personal, mi se pare best-buy la ora actuala, raportat la optiuni-motorizare-pret, design dragut (subiectiv) si o tinuta de drum foarte ok Contra: calitatea materialelor, pe alocuri, lasa mult de dorit - masina cumparata acum fix 1 an, plafonul interior cazut de 4 (!) ori fiindca este prins doar cu arici. S-a inlocuit de 3 ori ariciul la dealer pana cand s-a plictisit si l-a lipit de tot cu solutie textila. Fetele usilor rezoneaza si vibreaza din prima zi - rezolvat cu antifonarea usilor cu CTK in 4 straturi. Geamurile si ornamentele de plastic ale centurilor tot vibreaza - inca mai cautam solutii . Per total, revin, raportul optiuni-motorizare-pret este aproape imbatabil! 2) Honda Civic Pro: o tinuta de drum orientata catre sportivitate, design agresiv (subiectiv, mi se pare cel mai frumos din comparativ), multe optiuni incluse in standard Contra: foarte, foarte slaba la calitatea materialelor si a antifonarii (2 prieteni apropiati au luat-o la interval de 2 luni fiecare - acum 1 an) - sistem multimedia blocat aproape zilnic, lag in functionare, grile AC destramate de statul in soare, cotiera rupa in prima luna, scurgeri de apa si scartait in functionarea trapei din prima saptamana siiiii, cel mai important, probleme cu benzina multa gasita in ulei (amandoi au ajuns sa faca revizia la 5.000 km - refuzata garantia, e "normal" c.f. producator, desi in SUA este cunoscuta problema si se inlocuieste motorul). Cutia de viteze este in cu totul alta clasa - lent, greoaie etc. M-as hazarda sa mai propun un competitor: Kia Ceed GT-Line 1.4 t-GDI AT. Sunt cateva promotii in desfasurare si ajunge la un pret de aprox. 24.000 euro cu aproape toate dotarile posibile. Garantia de 7 ani bara-bara este unica pe piata si acopera absolut tot (mai putin anvelope si stergatoare), iar costurile sunt (probate) la 50% din cele practicate de dealerii grupului VW AG. Totodata, in cateva saptamani va fi prezentat noul motor mild-hybrid de 1.5 t-GDI 160cp, dar probabil nu vor mai fi aceleasi promotii, iar marja de negociere la Kia este absolut infima. Pentru carcotasi, inca mi se pare best-buy Ford, din prisma motorizarii. Motorul de 160cp de pe Kia este nou si nu ma pot pronunta, dar in toate celalalte categorii, ar iesi Kia peste P.S: Exista si varianta de Hyundai i30, cu motorul de 1.5 t-GDI 160cp mild-hybrid la care sunt oferte de plecare de la 17.000 euro, dar personal, nu ma incanta design-ul si calitatea materialelor mi se pare sub Kia, desi sunt din acelasi concern.
    1 point
  24. Odo: ~125.700 Nimic nou de raportat, masina aduna km si merge impecabil ca intotdeauna Sunt foarte tentat s-o pun la vanzare, cred ca e timpul pt un upgrade.
    1 point
  25. Nu am niciun interes material sau de orice alta natura sa promovez absolut nimic. Am vazut pe internet imagini ale unor locuri pe care am vrut sa le vizitez. Si asa cum am mentionat si in postul anterior, am citit pe internet diferite comentarii fix cu o noapte inainte de a pleca la drum. Si erau cateva care spuneau ca accesul este interzis cu auto. Asta este motivul pentru care am sunat la primaria din Chiojdu si mi s-a confirmat ca este permis accesul de catre vice-primar, citez "doar cu masina de teren". Cand au venit cei 2 jandarmi, i-am intrebat daca este interzis accesul si mi-au confirmat ca NU este dar ca sunt anumite personaje din zona, pot fi cei cu interese pe care ii mentionezi tu, pot fi altii, care doresc sa se interzica accesul, moment in care se va trece la sanctiuni. Daca se va sanctiona pe viitor accesul in zona cu auto, nu imi asum acest lucru. Referitor la ceea ce spui tu cu taiatul lemnelor, pe drum am intalnit biciclisti si oameni care urcau la pas, deci mi-e greu sa cred ca pe aia ii incurca fix cei care urca cu masina plus ca drumul ala mi se pare imposibil de accesat cu o masina mai mare de SUV.
    1 point
  26. A urmat apoi drumul pana la Barajul Siriu. Tinand cont ca masina era deja murdara, am trecut prin toate gropile cu apa si baltoacele de pe drum. Rezultatul mai jos ? Si o poza de pe baraj, din pacate cu gunoaiele aferente tarisoarei noastre iubite ... Langa noi parcasera 2 masini din care s-au dat jos 70.000 de euro (amenda e de 7.000 euro pentru termenul de tigan adus unui rrom, pentru cine nu cunoaste) care incepusera sa sparga seminte... tipic. Si destinatia finala pentru aceasta zi, cascada Pruncea Si ajuns acasa, la ora 23:00 Referitor la consum, pe cei 400 de km am avut un consum de la plin (de dimineata cand am plecat) la plin (cand am ajuns acasa) de 12,7%. A3 la dus am mers cu 110 km/h pe pilot, in localitati pana la Chiojdu cu 50-60 km/h, urcusul pana la lac o medie de 7-8 km/h pe cei 24 de km iar la intoarcere am mers regulamentar in localitati, doar pe A3 masina a fost alergata. Per ansamblu, desi obositoare, plimbarea a oferit peisaje SUPERBE !
    1 point
  27. Salutare. Plecat de dimineata de la ora 7 din Bucuresti, am facut traseul mentionat. Acum am ajuns acasa, rupt si frant de oboseala. Poze, din nou, nu am facut foarte multe, pentru ca m-am bazat pe filmarea de pe DVR. Din pacate, drumul de la Chiojdu si pana la Lacul Vulturilor se vede doar jumate, fiindca nu mi-a ajuns memoria cardului pentru tot drumul. Pe cei 24 de km am facut aproximativ 3 ore. Traseu de dificultate mediu spre dificil. Primul popas pentru a manca un sandwich, masina inca era curata. M-am oprit la poarta de Belvedere sa fac cateva poze iar in spatele meu au venit un Land Rover Freelander si un Mitsubishi L200. I-am lasat sa mearga in fata mea insa imediat dupa acea bariera este o baltoaca iar initial le-a fost teama sa treaca prin ea. Asadar am luat-o inaintea lor din nou cu suspensia pe Extra-Level. Aici se vede si baltoaca. Desi in poze nu pare cine stie ce, avea aproximativ 15-20 cm adancime Drumul, imediat dupa acest punct devine extrem de dificil. Pe partea dreapta este drumul inclinat si exista riscul rastunarii iar pe partea stanga sunt bolovani si pietre taioase. De mentionat ca am desumflat rotile la aprox. 1,3 atmosfere ca sa pot urca. Cu toate ca am avut blocantul activat si trecuta pe LOW in treapta 1, s-a chinuit si a derapat putin pana sa trec peste obstacol. Am ajuns intr-un final la Poarta Vanturilor, iar peisajele s-au schimbat, fiind deja la altitudine, iesind din paduri spre crestele muntilor. A urmat apoi urcusul spre Varful Malaia unde am simtit ca rup masina Si iata-ne ajunsi la Lacul Vulturilor In urma mea, la aproximativ 30 de minute a ajuns un Duster al Jandarmeriei. Mi-au fost luate datele personale si ale masinii si am avut o scurta discutie cu ei privind imprejurimile, traseele din zona si faptul ca activistii pentru mediu fac constant sesizari la 112 pentru a interzice accesul cu autoturisme in zona lacului. Citisem joi noaptea pe diferite forumuri ba ca este ba ca nu este permis accesul cu autoturismul in zona dar nu era nimic dintr-o sursa sigura, astfel incat am sunat la primaria din Chiojdu iar doamna de la relatii cu publicul mi-a confirmat dupa o scurta discutie cu vice-primarul ca se poate ajunge cu masina de teren pana langa lac. Cei 2 jandarmi au fost foarte cumsecade si nu au aplicat nicio sanctiune. La coborare a trebuit sa astept sa urce 7 masini printre care un ARO si un IMS, pauza in care am mai facut o poza masinii care deja incepuse sa se murdareasca dupa trecerea prin diverse baltoace pe care nu am avut cum sa le evit. Urmeaza alte poze in urmatorul post, deoarece am atins limita maxima pentru acest post. Scuzati va rog eventualele greseli gramatice insa dupa 400 de km parcursi in 15 ore, nu sunt tocmai in cea mai buna forma.
    1 point
  28. Nu se vedea foarte bine in poza, era jegoasa E ok nivelul zic eu. Nu e obscen de joasa Ca feedback, jantele mi se par absolut geniale, ma felicit pt alegerea facuta. Iar franele sunt la ani lumina de combinatia discuri OE TT-RS si EBC Yellowstuff. Update: am spalat-o si am tras cateva poze
    1 point
  29. Small preview Mai multe dupa ce-o spal
    1 point
  30. Ventilatorul electric are 2 viteze: Porneste pe viteza 1 (mica) atunci cand motorul (apa din circuitul de racire) se incalzeste peste normal (95-100 grade) sau cand cuplezi clima. Porneste pe viteza 2 (mare) atunci cand motorul se incalzeste si mai tare (105-110 grade) sau presiunea din circuitul primar (discharge side) al instalatiei de climatizare creste peste o anumita valoare (implicit si temperatura condensorului creste). Deci, in cazul intrebarii tale, da, cand cuplezi clima, ventilatorul merge non-stop, cel putin pe prima viteza - mica. Din cand in cand o sa-l vezi ca mai porneste, pentru scurte perioade de timp, si pe viteza a doua.
    1 point
  31. ... WAUZZZ8LZXA083036 1.xps WAUZZZ8LZXA083036 2.xps
    0 points
  32. E bine. Stai linistit. Drumuri bune!
    -1 points
  33. @Minel82 se pare ca ai DPFul original si masina are 300.000km, incepe sa te gandesti la un DPF nou. Am vazut anunturi cu cumparari de filtre vechi la preturi f mari, poate merita o inlocuire
    -1 points
  34. Daca nu e fisurat .. merita. Varianta propusa de @detinator .. trebuie luata in calcul.
    -1 points
  35. daca e un DPF cu viata deja depasita, nu m-as mai chinui cu curatarea, minuni nu se pot face. Daca aveai 150.000km da.
    -1 points
  36. nu o lua personal. nici tu nu stii ce pregatire am si nu prea conteaza. scopul disuctiei nu e sa atacam, ci sa ne concentram pe pareri, nu pe persoane. da, la toate cele 3 masini pe care le am, sau altele pe care le-am avut, consumul instant era l/h, dar cel mediu in l/km crestea. eu nu ma refer ce arata BCul in momentul opririi. ci cum se modifica consumul mediu (cel pe ultimii 2000km). eu incerc doar sa demontrez ca nu ai expus corect anumite date. daca nu ai inteles exemplu, ia cazul in care ai o priza in varful dealului inainte de coborare. credeam ca putem face un exercitiu de imaginatie pt a intelege puterea exemplului. si incarci masina fix inainte de cobori. vezi poate ai setat din meniu sa nu incarce peste 93-94%. eu stiu ca pe bord arata ca se poate incarca 100% (care de fapt nu reprezinta 100% din capacitatea bateriei). dar nu am e-golf sa pot testa. se poate seta maximul incarcarii dar exista si optiunea de 100%. de aici: chiar daca bateria a fost incarcata imediat, ea a ajuns la 0. eu doar am citat ce ai zis tu. nu o lua personal. era doar parerea mea pe forum. am si spus: "eu as evita" . dar aceste teste sunt demne de luat in considerare cand sunt facute profesionist cu unitati de masura si detalii specificate. pt tine sunt bune, dar nu le pot aduce ca argument. nu stim drum, greutate, durata, temperaturi, etc...nu stim 99% din date. sunt firme si testeri /ingineri profesionisti care fac aceste teste, tocmai ca sa nu le facem noi. eu nu voi face aceste teste pt ca nu ma intereseaza exact range la ultimul km. conduc din 98, si am depasit acest interes. eu de asta ziceam tu te uiti de 2000km pe cifre, eu iti recomand sa te bucuri de masina. nu este prima masina electrica pe care o conduc, dar nu am nici 2000km. dar fizica nu este inventata de masina electrica. tocmai. ai avea de recuperat doar ca nu se poate recupera. eu asta spun. tot ce franezi cu placute, este energie pierduta (a se citi nerecuperata in baterie). BCul calculeaza range in functie de stilul de mers pe ultimii km. de asta poate varia/creste. In rest sunt de acord cu ce ai spus in posturile de mai sus. reciteste doar de unde am plecat. ai aici legatura. franarea pe placute are sistem separat, fata de regenerare. tind sa cred ca amandoi spunem acelasi lucru, dar cu cuvinte diferite...
    -1 points
  37. Nu este aia problema, problema este ca ai 18.6 grame de cenusa masurata dupa 260 Km, ceea ce e cam mult pentru un consum de 6l/100km. Daca senzorul de presiune masoara corect, motorul genereaza mai mult fum decat ar trebui si infuda DPF-ul prea repede.
    -1 points
  38. Am facut primul drum in seara asta special pe o sosea neiluminata, sa vad cum se comporta farurile. E prima masina cu faruri LED si eram tare curios. Ca si prima impresie, pe faza lunga se vede excelent, chiar am fost impresionat. Pe faza scurta mai putin, adica nu am sesizat diferente fata de vechiul Golf care avea H7 Philips Xtreme Vision. Tot foarte aproape de botul masinii bat si lumina se termina brusc in intuneric, nu are o zona de semiumbra sa zicem. Acum nu stiu cele LED TOP cum sunt, @Rave hai cu impresiile Am si spalat-o azi, inca se mai vad urme de ceara in anumite zone. Urmeaza sa dau cu niste glicerina boraxata pe chedere fiindca pareau destul de rigide, masina fiind totusi fabricata acum ceva timp. Daca aveti vreo sugestie mai buna, multumesc anticipat. In rest, super multumit ce lin pot fi calatoriile in aceasta masina. Linistea, relaxarea, modul cum pluteste pe drum, acceleratiile instante, lipsa oricaror socuri sau zgomote de transmisie...vis devenit realitate.
    -1 points
  39. La masinile cu rulaj mare, sau care au incasat multe gropi la viata lor apare o problema pe care am avut-o si eu la golf 5 si am vazut cu ochii mei cum la un passat b7 i-au schimbat amortizoarele, bucsele, a revenit pt ca tot batea ceva la 1-2 luni dupa operatie. Bratele mari fata, intre in bucsele mari si au un profil hexagonal. Daca acel profil hexagonal se uzeaza (pt ca se circula cu masina cu bucsele uzate) atunci indiferent de cate bucse noi o sa schimbati, acele brate o sa aiba joc. Solutia este simpla, se cumpara braturi fata noi, sa aiba profilul hexagonal nou si se pun bucse noi. Mi-am zapacit mecanicul 3 sesiuni pana si-a dat seama unde e problema, a facut test drive nu a auzit nimic, asa ca l-am luat cu mine in masina si i-am aratat despre ce vorbesc.
    -1 points
  40. Top LED pe Golf se vad OK pe faza scurta. Bat relativ jos, dar noaptea trebuie tinut cont si de acuitatea vizuala a celui care conduce si de adaptarea ochiului la lumina scazuta. Practic, ochiul se poate adapta chiar si la lumina relativ slaba, altfel masinile vechi, cu faruri matuite, nu ar circula noaptea.
    -1 points
  41. La orice far cu reglare automata ( senzori de nivel), adaptiv sau matrix , reglarea o faci cu aparat de diagnoza in primul rand . Procedura este : rezervor combustibil plin, rezervor lichid parbriz plin, presiune anvelope corecta, o persoana pe locul soferului, pus faruri in pozitia de service, reglat faruri din suruburi - la aparat , memorat pozitia noua . Va mirati dupa aceea ca nu va bat farurile bine sau ca va semnalizeaza cei de pe sens opus ca ii orbiti si trebuie sa le reglati din nou si din nou. La noi fiecare le regleaza dupa ureche si dupa ce a zis x sau y pe forum sau la bere. RTFM ( read the f***ing manual ) sau duceti-va la un service competent cu toate dotarile necesare!!! PS:Baiatul/Fata cu vot negativ , te simti cu musca pe caciula ? Citeste niste manuale de service mai intai, ca noi, astia care lucram in anumite domenii, ca am zis prea mult mai devreme , nu facem totul dupa ureche ca altii !!!
    -5 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!