Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.08.2020 în toate secţiunile

  1. @mihai.onu94 nu ma grabesc, ba chiar la mine a trecut de mult "repedele" cu care ii dam de cap Ieri am lucrat din nou, am fost si mi-am luat furtun pentru eliminarea epuratorului de gaze din admisie... alt rost decat pentru recicurlarea uleiului nu vad sa fie, si nu mai vreau sa se umple admisia cu ulei. Solutia ideala ar fi fost un catch tank, dar e plin de chestii scumpe si care nu isi fac treaba, asa ca am ales o solutie mai putin ortodoxa dar eficienta. Furtunul e albastru rau de tot... ma dor ochii cand ridic capota, dar ii voi face eu ceva (inca nu stiu exact ce) sa il fac negru. De asemenea, pentru modificarea asta, trebuie sa astup gaura din admisie unde intra furtunul. Pregatesc si asta. Apoi, am dat comanda de kituri reparatie injectoare si pana au sosit am dat o fuga pana la Audi Pipera, dupa ce am sunat inainte si am aflat ca au garnitura de tabla pentru pompa tandem pe stock. A costat mai putin de 60 de lei. Intre timp, au sosit si piesele pentru injectoare si de data asta mi le-am montat singurel pe toate, dupa ce am curatat foarte foarte bine de depuneri. Dupa verificarea lor si montarea de o-ringuri chiar pot spune ca am niste injectoare tipla si nu ma voi gandi prea curand ca am vreo problema de la ele. Si chiar daca am, am unul extra Am mai apucat sa incep si curatarea noii galerii de admisie, insa nu a iesit cum imi doresc. Trebuie sa merg sa cumpar ceva solutii mai puternice in care sa o tin. Oricum nu e graba cu montajul pentru ca flansa de EGR off pe care o am acum pe galerie nu se potriveste cu cea noua. Sunt in cautare de un egr (uzat, aruncat etc.) care se potriveste pe modelul asta pentru a ii decupa prinderea (exact cum am facut si la actuala flansa). Revenind la injectoare, am apucat sa le montez doar pe ele, fara celelalte piese care vin pentru inchiderea capacului. Mi-am promis ca nu mai umblu la ele decat atunci cand voi lua duze pentru upgrade. Am apucat sa demontez si pompa tandem si sa ii dau jos garnitura. Urmeaza sa termin lucrarea, sa inchid tot si sa vedem cum merge. Tineti-mi pumnii.
    5 points
  2. Il poti imbraca in tub thermocontractabil negru
    3 points
  3. In lucru Abia astept sa fie gata
    3 points
  4. Multumesc pentru urari! In alta ordine de idei, nu pot sa nu constat scaderea clara de calitate intre GTD'ul din 2014 si E-Golf. Printre altele, usile fata par mult mai usoare, usile spate pe interior, chiar si in partea de sus, au un plastic tare si cu aspect ieftin. De asemnea, se vad clar taierile de costuri la pielea folosita la schimbatorul de viteze, de asemenea maciulia schimbatorului e dintr'un plastic mult mai ieftin, capacul de la torpedou e din plastic acum, nu mai e din metal. Si peste toate, telecomanda mi se pare ca feeling ca una din aceea de jucarie. Poate sunt chestii mici, dar sunt chestii pe care un utilizator fidel al marcii le va sesiza imediat. Acum sa vedem si cum se va comporta in timp, dar asta in alt episod
    2 points
  5. Am primit data estimată de livrare, săptămâna 45, deci începutul lui noiembrie, adică 10 săptămâni.
    2 points
  6. Ieri am urcat pe Varful Penteleu. Un traseu solicitant pentru mine si masina, pe drum forestier, pe scurtaturi prin padure. Masina s-a descurcat bine. Intr-un singur loc nu a putut urca, unde erau sleauri si noroi insa in rest totul a fost ok. Am trecut de statia meteo pana la observator apoi urcarea a fost pe jos pana la steagul din varf, 1.772 m altitudine. La final am incercat sa urc cat mai aproape de varf, vazand pe google maps ca pot cobori pe partea cealalta. Defapt, realitatea din traseu a fost alta. E o singura care de acces pana in varf, si aceea pe jos. In partea cealalta e rapa.
    2 points
  7. Salut. Revin cu update. M-am panicat degaba. Problema s-a rezolvat. Nefiind prea multe cazuri asemanatoare, nu am avut de unde sa ma inspir. Insa, am reluat atent procedura de inlocuire a placutelor spate. Am efectuat comanda depresare (initiere inlocuire plate), am luat contactul. Am asteptat 2-3 minute. Am pus contact, pus vcds si dat comanda presare (finalizare inlocuire placute). Sters eroarea activa. Luat contact, pus contact. Rezolvat, totul functional, fara nici o eroare.
    2 points
  8. Mersi frumos @mihai p. O sa incerc sa le alimentez asa : Mai am de tras doar 2 fire de PWM in mufa principala. Restul pinilor sunt similari cu bara normala. Am vrut la un moment dat sa le pun pe "pozitia de ceata".
    2 points
  9. Bara mai asteapta un pic. Pana atunci incerc sa fac "liniste " in masina.
    2 points
  10. Nu am mai scris de mai bine de 1 an in acest topic, deoarece pana in prezent nu s-a intamplat nimic iesit din comun. De la ultima interventie in service a Golf-ului 6 descrisa mai sus, masina a functionat impecabil si m-a deservit fara nicio alta problema, ajungand recent la 274.000 de km. Dar dupa cum aminteam mai demult, urmatoarea masina dupa Golf-ul VI Hatch trebuia sa fie un break si singura si unica varianta era Golf VII Variant. Daca tot incepusem cu ani in urma sa numar, pai logic ca dupa G5 si G6 trebuia sa vina G7 :) Iar timpul a trecut si nevoile familiei s-au schimbat recent si atunci a trebuit sa actionez. Prin urmare, cam de 1 luna incepusem cautarile mai serioase. Pana de curand oricum urmaream constant si mai umpleam timpul cu privitul anunturilor, zi de zi, insa venise momentul sa caut ceva pt mine. Si cum anul asta a fost si inca este unul memorabil, si cum in primavara lucrurile au amortit de tot, iar ulterior treburile au inceput sa se miste incet spre deloc, incepusem sa imi pun mari semne de intrebare oare cand voi gasi ceva sa fie pe placul meu ? Restrictii peste restricii, anunturile de la noi o luasera in jos bine de tot ca numar, de mers dupa masina personal prin tari vestice iesea din discutie, cei care aduc masini cam slabut, sa fie masina adusa pe trailer de afara din nou parea mai greu. Totusi incepusem sa iau in calcul cateva masini. Pentru ca pe de-o parte sa zicem ca oferte erau cat de cat, insa sa fie pe conditiile mele, putine...si din alea putine, sa fie si aproape de mine, sa nu bat tara si sa ajung la destinatie si sa ma trezesc cu surprize. Oricum, si "loco" am avut la unele surprize, deci iesea din discutie ideea de a bate km si pierdut timp si bani pe la cuca macaii. Ce cautam ? Golf 7 Variant, dupa cum am spus, sa fie minim 2015, diesel, Euro 6, cutie manuala si sa aiba neaparat tempomat, senzori parcare fata-spate, climatronic dual, incalzire in scaune. Excludeam categoric modelele cu DSG, trapa panoramica, 4motion si de culoare neagra. Deci din cele de mai sus, precum pretentii, arie de cautare, oferta de pe piata, vremurile curente, din start stiam la ce ma inham si ca e posibil sa dureze. Si mai este un aspect interesant: chiar daca treburile s-au mai miscat in ultimele saptamani la capitolul masinilor aduse, problema este ca se aduc in 80 % din cazuri masini vechi, de la 8-10 ani in sus, pentru ca sunt ieftine in Germania sau tarile vestice, mare parte a cumparatorilor din tara cauta masini vechi si ieftine, deci si asta era un factor suplimentar la sansa de a fi o masina adusa in tara care sa ajunga la mine si sa fie ok. Plus ca, ponderea Golf-urilor cu cutii DSG este mai mare decat cea cu manuale. S-au domnit si nemtii astia, ce sa zic. Ajunge in curand manuala sa fie optionala la achizitia masinii :)....sau poate deloc. Si am inceput eu fain frumos sa caut masini si sa merg sa le vad si normal ca le gaseam multe hibe, verificam istoricul de service (si nu pe Carvertical pt ca e o mare porcarie), ci cel de reprezentanta. Zeci de pagini intregi de istoric de service, probleme peste probleme, masini dubioase, care in anunturi aratau decent si la fata locului erau horror sau nu erau cum vroiam eu sa fie. Excludeam ideea de Octavia 3 break sau Seat Leon break sau Passat B8 break, pentru ca pur si simplu nu imi plac, nu doream altceva in afara de Golf, iar alte brand-uri pt mine nu exista. Asta e. Fiecare cu piticii lui. Ajunsesem la diferite parcuri auto in care erau expuse si modele de genul Octavia sau Passat, vanzatorul incerca sa ma convinga de ele, faceam stanga imprejur si plecam. Mereu am urat faze de genu cand eu ma duc undeva sa cumpar ceva, stiu ce vreau, stiu cum trebuie sa fie acel produs si cum il doresc eu si se incearca sa mi se prezinte nu stiu ce alternative. In secunda doi m-am carat de acolo, fara discutii si povesti. Intr-un final, am dat peste modelul de mai jos, pe care l-am si cumparat si tinand cont ca masina asta doresc sa o pastrez minim 7 ani, am preferat sa o cumpar dintr-o sursa mai sigura, cu km mai putini, sa nu mai vad ca plec cu 2 in fata kilometrajului din bord (cum sunt cele aduse, de toate is trecute bine de 200.000 de km), sa stiu ca pana la 200 - 250.000 de km ii fac eu, sa stiu ca nu trebuie imediat dupa ce iau masina, sa sar in costuri sanatoase de genul distributie, frane, ambreiaj etc etc. Pur si simplu sa o iau si sa incep sa o folosesc, iar pe parcurs ce vine, sa vina. Dar sa fie rand pe rand, in timp. Paranteza: nu am mai avut tangenta cu Aliat VW Targu Mures; nu stiu colegii de pe forum din Targu Mures daca au avut tangente cu acest dealer si ce experiente au avut; strict experienta mea cu acest dealer a fost una de nota 20. De la inceput pana la sfarsit. Oameni super profi, orientati total spre client, stiu sa asculte, stiu sa te lase in pace cand trebuie, iti ofera toate detaliile cap coada, orice vrei si ce nu vrei ti se pune la dispozitie. Super rapizi in a te ajuta. Extrem de occidentala experienta cu acest dealer. Si asta in comparatie cu dealerii de la Cluj (eu locuiesc de foarte multi ani in Cluj) si mi-a fost dat sa mai merg pe la reprezentantele grupului VAG. Deci cate fite, cate impresii, cate besini pot avea cei de la Autoworld din Cluj sau Compexit din Cluj, zici ca ei sunt D-zeii D-zeilor. ? Revenind la masina in cauza, este vorba despre un Golf 7 Variant, 2016, Euro 6, 1.6 TDI de 110 CP, Manuala, culoare Urano Grau, cumparata de la DasWeltAuto Targu Mures. Masina adusa din Germania in cadrul platformei lor la inceput de iulie, masina ce a fost in Germania pe leasing, iar in tara a ajuns cu rulajul de 132.200, cu cat am cumparat-o eu de fapt. Verificata si de catre mine pe partea de istoric de service, masina avusese ultima intrare la 120.000 pt filtre + ulei, placute si discuri fata-spate noi, lichid frana proaspat. Iar in rest, de-a lungul timpului, reviziile necesare. Surpriza placuta a fost ca torpedoul masinii era plin de acte si documente din Germania: facturile de service, documentele de leasing, chitante de la alimentari, bonuri de parcare. Cel care condusese masina lasase tot acolo. Ca dotari, masina pentru mine este ceea ce cautam, fara sisteme electronice in plus, fara briz-briz-uri extra, care in viitor sa imi scoata bani din buzunar daca s-ar defecta. Exterior: senzori parcare fata - spate, faruri ceata, spalatoare faruri, oglinzi electrice si incalzite + oglinda dreapta cu functia de "Mirror Down", roti de vara Michelin DOT 2019, LED-uri la numar spate. Interior: comenzi volan cu tempomat, geamuri electrice, incalzire in scaunele fata (reglabile ambele si pe inaltime + suport lombar), climatronic dual, Composition Media cu 8 difuzoare, LED-uri in plafoniere, senzor lumina, senzor ploaie, camera pentru schimbarea automata faza lunga - faza scurta, plasa despartitoare portbagaj, roata de rezerva + trusa de scule, geamuri verzui, trim-uri pe interior argintii (m-am bucurat enorm ca nu sunt porcariile de Piano Black, cum vezi pe echiparile Lounge de exemplu), oglinda interioara heliomata, covorase textil originale. De 1 saptamana de cand e masina la mine, am apucat sa activez/dezactivez o serie de chestii cu OBDEleven si i-am pus leduri in torpedou si la portbagaj (pt ca VW s-a zgarcit). Urmeaza becuri de avertizare in usi si lumini la picioare (comandate deja), iar spre toamna un set de covorase de cauciuc + o tavita de portbagaj. O sa cochetez si cu ideea de a-mi cumpara un set de jante de aliaj pt rotile de vara (imi place mult modelul Dover), insa mai ramane de vazut, in conditiile in care am cauciucurile astea de vara aproape noi, roti de iarna oricum mi-au ramas de la Golf-ul VI, prin urmare o sa mai vad pe parcurs cand anume voi face miscarea asta cu jantele de aliaj. Si cam atata, pt ca in rest nu prea am cu ce sa imi bat capul. Urmeaza doar sa fac RAR-ul si pe urma inmatricularea (dupa cum se vede, pt moment sunt "locuitor" al judetului Mures) :) Ca impresii legate de masina in decurs de o saptamana si deja peste 1000 de km facuti ar fi in primul rand ca e break :) Mi-a fost dor de break si orice pun in portbagaj parca se miceste sau dispare :) Spatii de depozitare suficiente, modularitate geniala, deci nu ai cum sa nu iti placa break-urile. Motorul mi se pare decent, suficient de puternic si economic. Se simte diferenta de putere si cuplu fata de Golf-ul 6 hatch ce l-am avut (2.0 - 140 de cai), insa pt mine la ora actuala si pe viitor, o sa imi fie suficienta masina asta. Cand o veni vremea de a face o noua schimbare, deja voi avea din ce alege, din multele Golf-uri 8 Variant ce vor fi disponibile. :) Si cateva poze:
    1 point
  11. Am testat sa vad cum se potriveste noua bara. Nu am reusit mai mult ca la ora asta ma ciuruiesc tantarii. Pana acum , compatibilitate : 99%. Cateva urechi de clipsare de sub grila sunt decalati la bara de GTE. Maine incerc ca montez senzorii, firele de pwm si adaptarea clipsuriilor.
    1 point
  12. M-am saturat de diesel asa ca am schimbat masina cu un RS4: glumesc desigur. A fost draguta experienta pe circuit la ATA, si mi-ar fi placut sa o am o zi intreaga. Mi-era putin teama ca nu o sa-mi mai placa 2.0-ul meu dupa experienta intr-un 4.2 aspirat dar nu a fost chiar asa. Desigur ca cele 2 nu se pot compara, tot ce zic e ca sunt si am ramas multumit cu ce detin.
    1 point
  13. Am pus codurile vechi inapoi si s-a rezolvat. Nu stiam de loguri, multumesc pentru informații si pentru ajutor!
    1 point
  14. Pana de craciun se vor mai produce cam 80 de eGolf-uri pe zi, la una din cele 2 fabrici (cealalta a stopat productia in 23 iulie): https://www.electrive.com/2020/08/26/bmw-expands-i3-production-while-vw-looks-to-the-e-golf/ asta inseamna ca vor mai fi pana in 2021 inca 1000 de eGolfuri noi pe strada...
    1 point
  15. ? era timpul si pt o baita
    1 point
  16. Am reusit recent sa fac o mica sedinta foto, impreuna cu un prieten si al sau b5.5. Nimic nou de mentionat.. masina, anul asta, mai mult a stat. (am facut cam 800 de km in juma de an cu ea ). Inca nu au ajuns footrest-urile pentru pasagerii din spate. (astept sa vina un prieten din Germania sa intru in posesia lor).
    1 point
  17. Nu incearca nimeni sa te convinga ca masina ta e proasta sau buna. Aducem doar argumente pro si contra nu traim intr-o "bula" si avem reactie de frustrare la oricine sau orice argument care poate sa fie contra. Sunt pe forum si mai postez din cand in cand din dorinta de a impartasi cu alti pasionati inforrmatii din domeniul auto. Recunosc ca nu am citit regulamentul si nici nu o voi face din ratiuni de timp, dar atata timp cat nu am jignit pe nimeni sau nu am vorbit urat, nu vad ce am gresit asa tare. In loc sa ma "urechezi" puteai sa imi vorbesti frumos si chiar sa deschizi un topic separat in care sa muti postarea de mai devreme ca sa nu fiu off topic.
    1 point
  18. Salut Vin si eu cu ceva informatii sper eu ajutătoare. Masina in cauza vw golf 7.5 1.5 Tsi act 130 cp, cutie de viteze manuala, an de fabricație 2018, achiziționata in vara 2019 kilometrii actuali ~14.000 efectuați cam 50/50% urban/extraurban. Pana acum nu am evidențiat efectul de kangur foarte pronunțat, parca e ceva la plecarea de pe loc dar nu e deranjant incat sa simt nevoia unei vizite in service sau sa fiu nemulțumit de motor. Avand in vedere istoricul bogat vw asupra consumului de ulei al motoarelor tsi/TFSI verific des joja de ulei si este ok pana acum, nu am completat deloc cu ulei si nici nu cred ca o sa fie nevoie pana la 20.000 km cand intenționez sa merg la revizie. In ceea ce privește consumul, in oras la orele aglomerate 10l/100 km (nu am reusit sa scad sunt acest nr) iar noaptea cand este mai liber 7l/100 km. Extraurban 5.6l/100km la o viteza medie de 56km/h, mers in limitele legale ale drumurilor, in spera dn si autostrada cu 2 pers in masina si bagaje. Nu am consemnat niciodata modificari ala mersului motorului atunci cand trece din 4 in 2 cilindri, imi dau seama doar pentru ca apare simbolul eco in bord. In ceea ce privește puterea motorului nu o pot compara cu alte motorizări deoarece nu am mers si cu alt timp de motorizare in afara de 1.9 TDI si arunci comparația nu e relevantă. Nu sunt un sofer foarte agresiv deci prin urmare 130 Hp si 200 cuplu pentru mine sunt arhisuficienti pentru Depășiri, desi daca vrei ceva mai sprinten poate trebuie sa te uiti la cel de 150 cp in special pentru cuplu Ca sfat pentru cei isi doresc sa achiziționeze acest motor ar fi sa aleagă cutia de viteze automata cred ca se schimba cu totul comportamentul mașinii de asemenea sa bifeze modurile de conducere. Din pacate eu nu am putut intervenii, masina am luat-o de pe stoc si nu am putut pune obtiuni. de asemenea nu m-a sunat nimeni de la reprezentata pentru un eventual update de soft Sper ca au fost de folos informatile si conduceti prudent. ?
    1 point
  19. Din pacate sistemul are limitarile lui ... Trec destul de des muntii, iar prin serpentine nu are timp sa reactioneze la alte masini cu faruri aprinse care apar de dupa curbe (indiferent de setare). De cele mai multe ori prefer fie sa las temporar pe faza scurta, fie sa schimb manual (faza scurte/lunga). Comportamentul e acelasi si pe drumurile mai intortocheate. Daca apar insa probleme pe drum relativ drept si este vizibil ca tunelul de umbra nu-si face treaba, probabil ar trebui o recalibrare. P.S. - mai e un aspect. In cazul in care ceilalti participanti la trafic au probleme la sistemul de iluminare fata sau spate (lipsesc becuri sau intensitatea lor nu este suficienta pentru a fi detectate de camera) este posibil ca tunelul de umbra sa nu fie corect. De aici poate rezulta "orbirea" lor.
    1 point
  20. Daca nu e mare graba, mai asteapta. Skoda nu vrea sa dea nimic discount daca s-ar putea (eventual sa le mai dai tu ceva pentru favorul pe care ti-l fac..). Dar s-ar putea ca realitatile economice din urmatoarele luni sa le mai zdruncine putin convingerile.
    1 point
  21. Am curat bara si remediat un pic punctele sarite. Am adaugat un pic de fagure sunt grila pentru look si protectia radiatoarele. "Ochiurile" astea mari lasate din fabrica sunt cam periculoase. Cu bara asta chiar are "fata" de stormtrooper. ?
    1 point
  22. Am facut primul drum in seara asta special pe o sosea neiluminata, sa vad cum se comporta farurile. E prima masina cu faruri LED si eram tare curios. Ca si prima impresie, pe faza lunga se vede excelent, chiar am fost impresionat. Pe faza scurta mai putin, adica nu am sesizat diferente fata de vechiul Golf care avea H7 Philips Xtreme Vision. Tot foarte aproape de botul masinii bat si lumina se termina brusc in intuneric, nu are o zona de semiumbra sa zicem. Acum nu stiu cele LED TOP cum sunt, @Rave hai cu impresiile Am si spalat-o azi, inca se mai vad urme de ceara in anumite zone. Urmeaza sa dau cu niste glicerina boraxata pe chedere fiindca pareau destul de rigide, masina fiind totusi fabricata acum ceva timp. Daca aveti vreo sugestie mai buna, multumesc anticipat. In rest, super multumit ce lin pot fi calatoriile in aceasta masina. Linistea, relaxarea, modul cum pluteste pe drum, acceleratiile instante, lipsa oricaror socuri sau zgomote de transmisie...vis devenit realitate.
    0 points
  23. @tudy_cnu sa ai parte de masina! E o senzatie foarte misto sa mergi cu electrica, mi-a placut la toate masinile cu care am mers, singura chestie e cu range anxiety, daca nu ai in familie si o masina cu motor termic, mai ales al drumuri lungi in timp scurt, dar sunt sigur ca e de obisnuinta! Pune-i folie de protectie pe faruri acum cat e noua, ca merita. @mad_kat inseamna ca a ajuns momentul sa-ti iei masina, ca Id3-ul se incadreaza in asteptarile tale de la o masina electrica
    0 points
  24. Daca cu softul original ai spike-uri atunci e clar ca nu e problema de soft, ci de altceva. Problema poate sa fie la dyno, la medierea valorilor si taierea valorile joase si inalte cu un factor de corectie, pe care ei probabil nu il aplica, sau un defect mecanic la dyno.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!