Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.08.2020 în toate secţiunile

  1. Multumesc, baieti! . Incerc sa acopar tot ce este sau merita mentionat. Da, recunosc, imi place ca orice chestie pe care o fac, sa fie intai documentata, testata, facem comparatii si apoi sarim pe ele . Intre timp, pana mai adun si/sau pun cap-la-cap restul componentelor, urmeaza: Chapter III: Stayin' planted a.k.a Suspensie si Stabilitate Cum mentionam in postarile anterioare, wheel gap-ul imi statea pe creier. Grav! Aspectul general dadea impresia ca este "pe picioroange", lucru accentuat de jantele mari si talonul mai mic al anvelopelor. Totodata, rasfoind diferite forumuri, mi-a fost re-confirmat faptul ca zgomotul pe care-l auzeam cateodata atunci cand treceam peste denivelari, mai ales limitatoare de viteza, avea sa fie rezolvat odata cu inlocuirea arcurilor. Asa ca nu am poposit prea mult cu acest gand si, odata ce masina oricum urma sa stea o perioada mai lunga pe elevator, cu o buna parte din trenul de rulare desfacut, a fost ocazia potrivita sa punem si arcuri noi . Astfel, am optat, din preferinta personala, pentru kit arcuri progresive de la H&R, cu drop de ~30mm, care, pe masina, s-a tradus in ~25mm fata si ~30mm spate. Este "aproape" la linie . Garda la sol: OEM (200mm) vs H&R (175mm) Si, daca tot demontam cadrul motor, si o anumita aplicatie de shopping ma spama cu fel de fel de oferte "tentante", mi-am primit si cadoul cu ocazia zilei de nastere sub forma unui kit fata-spate de bare stabilizatoare, tot de la H&R. Grosime fata: OEM (25mm) vs H&R (26mm) Grosime spate: OEM (21,7mm) vs H&R (24mm) Si, mergand pana la capat pe principiul "daca tot o demontam", am inlocuit si bucsele mari de la bratele fata cu unele pline de RS3 : Dupa chinuri indelungi si, iar, multa magie, a incaput la fix bara pe fata, cu spatiu "suficient" de 1mm intre ea si caseta de directie : La final, am optat sa folosim setarea "Comfort" a barei, in timp ce bara de spate nu este reglabila. Poate, la un moment dat, vor fi in discutie si bielete reglabile si, atunci, vom experimenta si cu setarea mai agresiva ("Sport") a barei fata... Dar pana atunci, ne obisnuim cu noul comportament . Rezultatele geometriei arata asa: Setup final: Impresiile, pana acum, sunt foarte pozitive! Masina este mult mai "inchegata" si pastreaza trasa mult mai bine. Acum, personal, mi se pare ca limitarile sunt de la scaune, fiindca alunec in ele . Balansul spre spate, la plecarea de pe loc cu LC, este mult diminuat, iar cel inspre fata la franarea de urgenta este aproape inexistent. Stanga-dreapta, ruliul estimez ca a disparut in proportie de cel putin 70% - sta aproape perfect dreapta, in situatii normale precum un sens giratoriu, la viteze legale. Din pacate, inca nu am avut ocazia de a ma bucura de un drum potrivit pentru a testa noul setup, dar sper sa ajung cat de curand si revin cu impresii . Totodata, partea de confort nu a fost absolut deloc afectata - de aceea am si cautat in mod special arcuri progresive. Atata timp cat nu este aplicata suficienta forta asupra lor, sunt chiar mai confortabile decat cele stock, iar masina inghite denivelarile fara balans, figuri sau sunete dubioase. All-in-all, fix ce trebuie! Pregatesc si urmatoarele capitole si le urc de indata ce sunt gata . Multumesc pentru rabdare si... #staytuned
    7 points
  2. Am reusit recent sa fac o mica sedinta foto, impreuna cu un prieten si al sau b5.5. Nimic nou de mentionat.. masina, anul asta, mai mult a stat. (am facut cam 800 de km in juma de an cu ea ). Inca nu au ajuns footrest-urile pentru pasagerii din spate. (astept sa vina un prieten din Germania sa intru in posesia lor).
    5 points
  3. Intr-adevar, pot sa confirm, nu are suspensie multi-link, ar fi fost prea scumpa. Are doar FIVE-LINK.
    3 points
  4. Facut revizia, masina a devenit mai silentioasa cu noul ulei. Vedem in timp cum si ce va fi, cine a zis ca Ravenol devine mai galagios, a avut dreptate. De rau nu pot zice nimic de ravenol, uleiul era murdar, deci si-a facut treaba. 11 luni si 13000 km.
    2 points
  5. @detinator ai avut dreptate cu lichidul de frana, am scos 40ml pana sa-l aduc la nivel. Presiunea in roti am pus-o pe cea de confort, adica 2.5 bari, prefer sa consume mai mult decat sa ma zdruncine pe gropi. Presiunea de confort am folosit si la fostul Golf si asa am si la e-Up. Eeeee, ce mi-ar placea un Ergoactive, dar nu mai "e" banuti. Am nevoie pentru bransamentul trifazat. Si o poza cu "nevoia te invata"
    2 points
  6. ? Ce subtila a fost asta. Au profitat de ocazie ca au adaugat un brat un plus (fata de 4 de la multi-link-ul de Golf) si l-au trecut imediat pe prospectele de marketing.
    2 points
  7. 1st edition incarca pe 3 faze, 3 x 16 A => 3 x 3.7 kW = 11 kW Cele care nu sunt 1St edition au incarcare 7.2 kW DAR nu stiu daca este din 2 faze, 2 x 16 sau din o singura faza, 1 x 32 A
    2 points
  8. Nope, se refera la altceva. Situatiile tranzitorii in care ridicarea piciorului de pe accelareatie te franeaza prea mult si trebuie sa consumi sa ajungi la aceeasi viteza ca inainte. Nu este situatia aia in care accelerezi, mergi in inertie, accelerezi, mergi in inertie. Cand drumul are inclinatii, cand ai nevoie sa reduci si ai la dispozitie distanta. Atunci te folosesti foarte mult de inertie. Care per total consumi mai putin fata de franarea cu recuperarea de energie, pentru ca parcurgi o distanta mai mare fara sa consumi.
    2 points
  9. In lucru Abia astept sa fie gata
    2 points
  10. Azi am fost si am luat injectoarele. Din pacate si din fericire, toate cele 5 injectoare sunt bune. Mi s-a sugerat doar un kit de reparatie. Urmatorul pas pe care mi l-am planificat pentru maine este sa merg sa le montez la loc si sa ii verific compresia motorului. Cu ocazia injectoarelor am eliminat toate posibilele componente pe partea de alimentare cu motorina. Vedem in continuare ce idei mai apar si ce mai testam/verificam. E un golf 4 diesel de se gaseste peste tot, e imposibil sa nu reusim sa ii dam de cap. LE: am vorbit in seara asta cu un mecanic care are multa experienta pe motoarele astea (ca deh, cand nu mai ai inspiratie incepi si cauti si intrebi si povestesti peste tot in stanga si in dreapta) si mi-a spus ca orice alta garnitura aftermarket la pompa tandem nu-mi va tine ok. Intrebarea logica a venit: daca nu e buna garnitura, nu ar trebui sa se vada pierderi? Raspunsul a fost ca nu, ci doar intra putin aer care e destul cat sa dezamorseze pompa. Sa comand si sa pun una originala si voi scapa se probleme. Si uite asa am ajuns la urmatorul pas.
    2 points
  11. Iata ca am facut-o si pe asta, am adus masinuta acasa. A fost un drum superb, in care am putut testa cam tot ce-mi inchipuiam la masina. Multumiri lui @Aaron ca a facut posibil aceasta experienta frumoasa. Am plecat dimineata cu e-Up-ul incarcat la 100% si am ales sa mergem pe autostrada. Am condus eu la dus, am tinut-o in 110Kmh (107 pe GPS) pe autostrada si viteze legale in restul drumurilor. Am ajuns la Rm. Valcea cu 32% din baterie dupa ~200Km. La intoarcere am decis sa mergem pe DN ca sa pot testa e-Golf-ul. Am mers iarasi doar cu viteze legale, atat in localitati cat si in afara lor. Am avut parte si de drumuri bune si proaste, si de serpentine, si de drum drept, si de depasiri si de mers cu ACC - exact ce mi-am dorit. Masina s-a comportat exceptional, sincer peste asteptari. Consum: 9,,5kwh/100km cu AC pornit pe 22 de grade - am venit cu bateria 30%. Mi-a placut cum amortizeaza gropile, mi-a placut cum trage in depasiri, mi-a placut cum franeaza, ce silentioasa este deplasarea, ce misto se aude muzica in lipsa zgomotului si mai ales ce superb este sa o conduci pe serpentine in B-mode. Apropo de B-mode, la e-Golf e mai bland decat la e-Up. Sincer imi place mai mult la e-Up ca e mai agresiv. Sunt foarte multumit de alegerea facuta. Ce nu mi-a placut la acest drum au fost unii soferi de TIR care nu aveau rabdare si stateau la 2m de bara din spate incercand sa ne intimideze sa mergem mai repede prin localitati. Am patit-o si eu si sotia mea, si la dus si la intors. A trebuit sa oprim de cateva ori ca sa-i lasam sa treaca. Am vazut si masina lui @Rave, e fain AID-ul, chiar are impact cand il vezi prima data live. @detinator din pacate nu are camera, mi-ar fi placut si as fi avut si buget pentru ea. Asa e cand iei de pe stoc la spartul targului, nu prea mai ai timp sa astepti sa pice ceva mai bun.
    2 points
  12. Am configurat un Leon si alte modele pe care le-as lua in calcul, toate sunt similare ca dotari si am ajuns la urmatorul rezultat: 1. Leon FR 2.0 TDI 150 CP DSG7 + optionale; garantie 4 ani sau 120.000 km - 32.016 EUR 2. Ford Focus ST-Line 2.0 EcoBlue 150 CP AT8 + optionale; garantie standard 2 ani dar contra unei sume modice se poate prelungi pana la 7 ani - 28.050 EUR 3. Toyota COROLLA HATCHBACK Exclusive Plus GR Sport 2.0 HSD 180 CP; garantie 6 ani sau 200.000 km - 28.859 EUR 5. Honda Civic 5d 1.5 Sport Plus 182 CP AT; garantie 5 ani sau 160.000 km - 26.550 EUR 6. Mazda 3 Skyactiv-X180 AT GT Plus; garantie 5 ani sau 150.000 km - 27.290 EUR 7. BMW 118i 140CP Sport Line AT; garantie 2 ani + posibilitatea de a prelungi - 35.319 EUR Acestea sunt cateva modele pe care personal le-as lua in calcul in cazul unei achizitii in aceasta clasa. Avem un amalgan de motorizari diesel, benzina si hybrid deoarece criteriul obligatoriu pentru mine la ora actuala o reprezinta cutia AT (prefer benzina), dar in momentul de fata in cazul Seat-ului si a Ford-ului cutie AT se poate pune doar pe motorizarea diesel. Preturile de mai sus sunt preturile de lista cu exceptia Toyota Corolla care este oferta speciala de pe site si la care nu cred ca mai exista marja de negociere. Probabil in urma unor negocieri stranse Leon-ul va putea fi achizitionat pe la 29.000 EUR, dar chiar si asa este un pret foarte mare pentru ce ofera. la Ford marja de negociere este mai mare iar Focus-ul de mai sus cu siguranta va putea fi luat la 24.000 EUR, ceea ce o face o oferta foarte buna raportat la ce ofera masina iar trenul de rulare este net superior. Toyota Corolla dupa cum spuneam pretul afisat este cel de promotie si cu siguranta nu mai este marja de negociere, dar consider ca este un pret bun pentru un hybrid dovedit a fi cel mai bun din lume, iar dpdv al fiabilitatii este pe locul 1 dintre toate cele de mai sus. In cazul Honda si Mazda presupun ca se mai poate negocia in jur de 1-1500 EUR ceea ce le face extrem de atractive. Parere personala subiectiva, Mazda 3 este cea mai frumoasa din acest comparativ. BMW-ul cu siguranta va fi cel mai fun to drive, iar in urma negocierii cu siguranta se poate ajunge la pretul de lista al Leon-ului. Concluzia personala este faptul ca VAG prin aceste preturi forteaza intrarea in segmentul premium dar cu niste produse non-premium (a se vedea diferenta de pret intre Seat si BMW), ceea ce ma face sa nu iau in calcul acest brand.
    1 point
  13. Iata ca ma inscriu si eu pe lista celor atinsi de virusul electromobilitatii. Am renuntat la ambele masini termice pentru a ma trezi, aproape peste noapte as putea spune, cu doua masini electrice in familie. Totul a pornit mai mult intr-o joaca: sotia mea dorea sa schimbe masina, un Polo din 2014, cu una mai mica. Prin Februarie anul asta am inceput cautarile, am fost pe la diversi dealeri in cautarea alesei. Ne-am oprit in final la o Kia Picanto deoarece avea motorizarea 1.0 Turbo de 100CP, care ni s-a parut foarte fasneata. Din pacate (sau din fericire, cum s-a dovedit ulterior) am aflat ca masina poarta cu ea taxe vamale de 20% ptr ca nu se fabrica in Europa. oops. Cum nu prea cunosc pe nimeni dornic sa dea bani la stat asa de dragul de a-i vedea plecand am zis sa mai cautam in alta parte. Cam tot ce gaseam aveau motoare aspirate, de putere mica, si nu prea ne faceau cu ochiul. Atunci am indraznit sa ridic la fileu ideea de electrica. Evident la inceput a fost doar nu si nu, electrica va fi ultima masina din lume in care se va urca vreodata - daramite sa si dea banii pe asa ceva. Totusi, cu insistente si cu rabdare, si ajutat de piata care nu oferea nimic tentant ca alternativa, am reusit sa o conving sa luam un e-Up. Nici eu nu stiam in ce na bagam fiindca nu mai avusesem contact cu electricele niciodata inainte. Dar ceva acolo inauntru imi spunea ca nu voi da gres. Citeam si cu mare atentie topicul lui Rave, care a fost unul dintre acei early adopters, si mi-am zis ca daca el poate in conditiile in care sta la blloc, de ce nu am putea si noi care stam la cyrte? Am incercat sa facem un test drive dar nu am gasit masina disponibila prin Bucuresti. Asa ca ne-am aruncat ca berbecu' si pe 9 Martie am dat comanda - chiar inainte cu cateva zile de lockdown. Am primit termen de livrare 18 saptamani. Au urmat momente nu foarte placute, cand am auzit ca s-a inchis fabrica din Bratislava, insa pana la urma am fost anuntati - spre marea noastra surprindere - ca masina va sosi la termen. Astfel ca pe 30 Iunie am ridicat-o de la dealer. Si acela a fost primul meu contact cu o electrica - insa suficient cat sa ma faca sa-mi doresc si eu atat de mult incat am renuntat la orice gandire logica si rationala si am inceput sa creez scenarii in mintea mea. In fiecare zi luam masina sotiei si plecam de nebun, prin jurul casei, imi gaseam drum doar sa o conduc. De cand cu pandemia lucrez de acasa si deci nu am nici o justificare sa ma duc cu ea la birou, dar tot m-am descurcat de drumuri prin jur. Am facut si o vizita la parinti, la Ploiesti, ca sa vad cum se comporta la drum lung - si mi-a placut la greu. Fara nici o exagerare am plecat cu bateria 100% si m-am intors cu ea 50% dupa un drum de 190Km (noi stam in afara Bucurestiului, spre Giurgiu) in conditiile in care am mers legal pe DN1 (70km/h in localitati si 100Km/h in afara localitatilor). Am fost si inca mai sunt fermecat ce mai. Iata ca la aproape doua luni dupa ce am luat e-Up-ul am reusit si eu sa-mi implinesc dorinta - un nou e-Golf Atlantic Blue ma asteapta in curte la Nurvil, prim amabilitatea si ajutorul lui Aaron - un baiat extraordinar pe care vi-l recomand din suflet oricand aveti dorinta de a cumpara o masina noua din gama VW. Am deschis acest topic pentru a impartasi si altora, care poate inca nu sunt hotarati sa faca pasul spre electromobilitate, cum va fi viata cu doua electrice - fara nici un backup fosil. Stiu ca in concedii ne va fi poate mai dificil, cunosc limitarile e-Golf-ului din punct de vedere al autonomiei, al vitezei de incarcare si al efectului Rapid Gate. Mentionez ca locuim la casa si tocmai am primit aprobare de racordare la bransament trifazat, cu o putere instalata de 26Kw - ne-am gandit si la viitor, chiar daca ambele masini incarca cu maxim 7,4Kwh AC. Deocamdata le vom incarca pe rand la priza, o zi unul o zi altul, pana cand se va finaliza lucrarea. Am pus si niste poze din curtea Nurvil - inca nu am vazut masina live, saptamana viitoare va fi acel D day. Masina am luat-o de pe stock, si singurul lucru care-mi lipseste la ea este acel AID. Din pacate cand am facut eu rost de bani, adica dupa ce am vandut Golful benzinar, nu mai erau cu AID la un pret decent. Dar e ok si asa, placerea de a conduce o electrica este suficienta cat sa nu ma faca sa-mi para rau. Cam atat deocamdata, revin cu impresii dupa ce o iau de la Ramnicu Valcea, va fi primul drum lung (200Km distanta de casa).
    1 point
  14. Daca cu softul original ai spike-uri atunci e clar ca nu e problema de soft, ci de altceva. Problema poate sa fie la dyno, la medierea valorilor si taierea valorile joase si inalte cu un factor de corectie, pe care ei probabil nu il aplica, sau un defect mecanic la dyno.
    1 point
  15. @catalinmiti frânele au fost prezentate mult mai in spate
    1 point
  16. Nu e feature, e ceva in neregula fie cu dyno fie cu masina. Incearca sa vezi cum arata si alte rapoarte de la ei. Am atasat un dyno facut la golful meu stock
    1 point
  17. @Minel82 se pare ca ai DPFul original si masina are 300.000km, incepe sa te gandesti la un DPF nou. Am vazut anunturi cu cumparari de filtre vechi la preturi f mari, poate merita o inlocuire
    1 point
  18. Am condus toate motorizarile de la Ford, inclusiv noul 1.5 3 cilindrii dar si 1.5 4 cilindrii de la VAG. Iti recomand sa incerci motorul de la Ford si vei avea o surpriza placuta. Faptul ca este in 3 cilindrii si pe mine m-a deranjat lainceput, dar dupa ce l-am condus mi-am dat seama ca nu simti diferenta. Este un motor conceput de la 0, iar daca in urma extensiei garantiei poti avea garantie de 200.000 km, inseamna ca au incredere in produsul creat. La fel si 1.0 ecoboost, nici in prezent nu are un concurent direct in clasa, a castigat 7 ani la rand motorul anului in clasa. Primele loturi au fost cu ceva probleme, lucru pana la urma obisnuit la fiecare producator, dar in cele mai multe situatii s-a rezolvat pe garantie. Referitor la anumite excluderi ale garantiei, precum e la VAG sau Renault (nu stiam ca si aici se practica acest lucru), personal am ajuns la concluzia ca producatorii introduc aceste excluderi pe componentele la care fac rabat de calitate si nu vor sa-si asume. Cum se poate ca Ford, KIA, Honda (la acestia stiu sigur), si cu siguranta sunt si alti producatori, sa nu aiba astfel de excluderi? Faptul ca nu au vanzari si sa atraga cumparatorii este o aberatie de raspuns, deoarece peste 90% din clienti nu cunosc exact termenii contractuali ai garantiei. Cand iti iei o masina din VAG nu iti spune nimeni ce excluderi are garantia, doar te "linistesc" ca 4 ani nu ai griji, doar cand ajungi in service cu o anumita problema afli de aceste mizerii. Doar un exemplu va dau, in 2009 in familie am cumparat un Mondeo nou pe care il avem si astazi, iar trenul de rulare este in continuare cel original, nu a fost schimbata nicio bucsa, bieleta, amortizor, etc
    1 point
  19. Revin si cu alte observatii, de data asta mai putin placute In primul rand scaunele: sunt OK la drum insa nu se compara cu cele Ergoactive pe care le-am avut la Golf-ul pe benzina. Acolo puteam regla inclinatia sezutului a.i. sa nu simt apasare pe coapse, in zona genunchilor. de asemenea si sprijinul lateral e cam deficitar la astea standard. Din ce inteleg totusi nu se puteau comanda la e-Golf nici optional (am verificat o lista de preturi de acum cateva luni). In al dloiea rand anvelopele mi se par zgomotoase - aici nu compar cu Golf-ul standard, ca doar se auzea motorul mai tare ca zgomotul rotilor, ci cu micul e-Up care vine cu Goodyear. Multumesc de sfaturi @detinator
    1 point
  20. Ai documentat si impactul arcurilor asupra amortizoarelor DCC? Multi zic ca o coborare a suspensiei le cam afecteaza Eu astept si partea cu franele... si la finalul episoadelor, fa si un intro despre urmatorul episod.
    1 point
  21. Eu trebuie sa pun. Ca a zis consoarta ca nici nu se gandeste ca anul viitor sa se intoarca la birou si sa fie nevoita sa parcheze pe stradute inguste fara senzori de parcare Bine macar ca mi'a dat termen vreo 6 luni, sa imi mai revin si eu cu banii Ma apuc de strans de pe acum
    1 point
  22. Nuuuu... eram la un popas dupa Pitesti, in drum spre casa. Am oprit sa mancam ceva. @tudy_cnu asta e un lucru relativ, depinde de ce-ti doresti si ce iti este necesar. Toti ne-am fi dorit poate cate ceva in plus dar pana la urma nici bugetele nu sunt nelimitate Ce am observat acu spre seara, si nu inteleg, este lipsa acelui buzunar din plastic in portbagaj pe partea stanga. Pe dreapta exista, si acolo sta extinctorul, dar pe stanga nema. La Golf-ul 1.5Tsi aveam ambele buzunare disponibile, si spatiul ala chiar il foloseam. nu inteleg de ce naiba l-au desfiintat. @tudy_cnu poti sa verifici pls daca la tine exista sau e tot asa locul gol si nu poti pune nimic acolo fiindca nu are sustinere? Și o poză cu stopurile.
    1 point
  23. Nu te grăbi cu concluziile ? așa am zis și eu, e un alh, ii dam de cap repede... De unde ??
    1 point
  24. Siiii.... start! Azi am dus injectoarele la testat, nu au putut sa mi le faca pe loc dar vor fi gata azi mai pe seara. Intre timp am batut strazile capitalei in cautarea pieselor de pe lista. Si am luat bara spate, cu un pret foarte foarte bun (80 de lei), intreaga si nedeformata. Are doar zgarieturi dar oricum nu ma intereseaza asta. Dupa, am vorbit cu 2 persoane diferite pentru un tragger respectiv capac pentru airbagul de la pasager (mi-a aparut o crapatura in iarna care s-a extins un pic), ma trezesc ca mi le aduce pe ambele aceeasi persoana Urmatoarea piesa are o povestioara amuzanta in spate. Cum cautam eu diverse prostii pe marele internet, dau de o comparatie intre galeriile de admisie de pe 1.9 diesel. Cineva a luat 4 galerii diferite, le-a montat pe o chiulasa de asz si a testat flow-ul de aer la fiecare in parte. Am ramas surprins sa aflu ca exista o galerie de admisie cu flow mai bun decat pd130/150. Buun, acum, ce naiba cod este BRM asta ca n-am auzit de el pana acum. Ma afund mai tare in internet, aflu ca la americani vine pe ceva jetta, apoi imi da prin cap ca se vede codul in poza. Si uite asa am ajuns sa aflu ca galeria respectiva se gaseste pe 1.9 bls si 2.0 8v bmm (si celelalte coduri asemanatoare). Caut, olx ul imi dadea rezultate decente (conditie,pret,locatie) asa ca 100 de lei mai tarziu am asta in portbagaj. Ma bucura faptul ca pe langa flow-ul de aer mai mare care trece prin ea, exista si diferente mai mici intre tuburi (stiam ca la a mea din cauza formei, pe primul tub nu prea ajunge aer). Maine e zi de pauza (probabil doar voi ridica injectoarele) apoi joi merg si ma apuc de montat/demontat diverse ?
    1 point
  25. se schimba bucsa- rotulă ce se vede exact in prelungirea manetei schimbător. scoti protectia de piele si se vede o bucsa crc cu dinti si rotula. alea au joc. se schimba relativa ușor.
    1 point
  26. out with the old in with the new , acolo stau insirati putin peste 350Eur :), am uitat sa prind si curelele in poza, una peste alta am terminat operatiunea vineri si e totul ok acum. Ma pregatesc de stage 1, voi merge in final cred pe A-team, am discutat cu ei si raman la mana lor.
    1 point
  27. Sa stii ca noi vrem sa auzim alta muzica, nu asa ceva! ??
    1 point
  28. Cred ca punea problema dacă merg arcurile cu DCC-ul existent.
    0 points
  29. Am vazut'o si pe a ta azi. Era in curte, numara zilele pana la intalnirea cu tine
    -1 points
  30. are stopuri din alea smechere, optionale... invidios
    -1 points
  31. Salutare! Cine se pricepe, va rog sa va dati cu parerea la specificatiile acestea: Clasa de vâscozitate 5W-30 Vâscozitate la 40°C 70 mm2/s DIN 51562 la 100°C 12,3 mm2/s DIN 51562 Densitate la +15 °C 0.855 g/cm³ DIN 51757 Indice de vâscozitate 175 DIN ISO 2909 Punct de curgere -42 °C DIN ISO 3016 Cenuşă, sulfat 0,7 g/100 g DIN 51575 TBN 6,5 mg KOH/g DIN ISO 3771
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!