Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.08.2020 în toate secţiunile
-
Multumesc, baieti! . Incerc sa acopar tot ce este sau merita mentionat. Da, recunosc, imi place ca orice chestie pe care o fac, sa fie intai documentata, testata, facem comparatii si apoi sarim pe ele . Intre timp, pana mai adun si/sau pun cap-la-cap restul componentelor, urmeaza: Chapter III: Stayin' planted a.k.a Suspensie si Stabilitate Cum mentionam in postarile anterioare, wheel gap-ul imi statea pe creier. Grav! Aspectul general dadea impresia ca este "pe picioroange", lucru accentuat de jantele mari si talonul mai mic al anvelopelor. Totodata, rasfoind diferite forumuri, mi-a fost re-confirmat faptul ca zgomotul pe care-l auzeam cateodata atunci cand treceam peste denivelari, mai ales limitatoare de viteza, avea sa fie rezolvat odata cu inlocuirea arcurilor. Asa ca nu am poposit prea mult cu acest gand si, odata ce masina oricum urma sa stea o perioada mai lunga pe elevator, cu o buna parte din trenul de rulare desfacut, a fost ocazia potrivita sa punem si arcuri noi . Astfel, am optat, din preferinta personala, pentru kit arcuri progresive de la H&R, cu drop de ~30mm, care, pe masina, s-a tradus in ~25mm fata si ~30mm spate. Este "aproape" la linie . Garda la sol: OEM (200mm) vs H&R (175mm) Si, daca tot demontam cadrul motor, si o anumita aplicatie de shopping ma spama cu fel de fel de oferte "tentante", mi-am primit si cadoul cu ocazia zilei de nastere sub forma unui kit fata-spate de bare stabilizatoare, tot de la H&R. Grosime fata: OEM (25mm) vs H&R (26mm) Grosime spate: OEM (21,7mm) vs H&R (24mm) Si, mergand pana la capat pe principiul "daca tot o demontam", am inlocuit si bucsele mari de la bratele fata cu unele pline de RS3 : Dupa chinuri indelungi si, iar, multa magie, a incaput la fix bara pe fata, cu spatiu "suficient" de 1mm intre ea si caseta de directie : La final, am optat sa folosim setarea "Comfort" a barei, in timp ce bara de spate nu este reglabila. Poate, la un moment dat, vor fi in discutie si bielete reglabile si, atunci, vom experimenta si cu setarea mai agresiva ("Sport") a barei fata... Dar pana atunci, ne obisnuim cu noul comportament . Rezultatele geometriei arata asa: Setup final: Impresiile, pana acum, sunt foarte pozitive! Masina este mult mai "inchegata" si pastreaza trasa mult mai bine. Acum, personal, mi se pare ca limitarile sunt de la scaune, fiindca alunec in ele . Balansul spre spate, la plecarea de pe loc cu LC, este mult diminuat, iar cel inspre fata la franarea de urgenta este aproape inexistent. Stanga-dreapta, ruliul estimez ca a disparut in proportie de cel putin 70% - sta aproape perfect dreapta, in situatii normale precum un sens giratoriu, la viteze legale. Din pacate, inca nu am avut ocazia de a ma bucura de un drum potrivit pentru a testa noul setup, dar sper sa ajung cat de curand si revin cu impresii . Totodata, partea de confort nu a fost absolut deloc afectata - de aceea am si cautat in mod special arcuri progresive. Atata timp cat nu este aplicata suficienta forta asupra lor, sunt chiar mai confortabile decat cele stock, iar masina inghite denivelarile fara balans, figuri sau sunete dubioase. All-in-all, fix ce trebuie! Pregatesc si urmatoarele capitole si le urc de indata ce sunt gata . Multumesc pentru rabdare si... #staytuned11 points
-
Iata ca am facut-o si pe asta, am adus masinuta acasa. A fost un drum superb, in care am putut testa cam tot ce-mi inchipuiam la masina. Multumiri lui @Aaron ca a facut posibil aceasta experienta frumoasa. Am plecat dimineata cu e-Up-ul incarcat la 100% si am ales sa mergem pe autostrada. Am condus eu la dus, am tinut-o in 110Kmh (107 pe GPS) pe autostrada si viteze legale in restul drumurilor. Am ajuns la Rm. Valcea cu 32% din baterie dupa ~200Km. La intoarcere am decis sa mergem pe DN ca sa pot testa e-Golf-ul. Am mers iarasi doar cu viteze legale, atat in localitati cat si in afara lor. Am avut parte si de drumuri bune si proaste, si de serpentine, si de drum drept, si de depasiri si de mers cu ACC - exact ce mi-am dorit. Masina s-a comportat exceptional, sincer peste asteptari. Consum: 9,,5kwh/100km cu AC pornit pe 22 de grade - am venit cu bateria 30%. Mi-a placut cum amortizeaza gropile, mi-a placut cum trage in depasiri, mi-a placut cum franeaza, ce silentioasa este deplasarea, ce misto se aude muzica in lipsa zgomotului si mai ales ce superb este sa o conduci pe serpentine in B-mode. Apropo de B-mode, la e-Golf e mai bland decat la e-Up. Sincer imi place mai mult la e-Up ca e mai agresiv. Sunt foarte multumit de alegerea facuta. Ce nu mi-a placut la acest drum au fost unii soferi de TIR care nu aveau rabdare si stateau la 2m de bara din spate incercand sa ne intimideze sa mergem mai repede prin localitati. Am patit-o si eu si sotia mea, si la dus si la intors. A trebuit sa oprim de cateva ori ca sa-i lasam sa treaca. Am vazut si masina lui @Rave, e fain AID-ul, chiar are impact cand il vezi prima data live. @detinator din pacate nu are camera, mi-ar fi placut si as fi avut si buget pentru ea. Asa e cand iei de pe stoc la spartul targului, nu prea mai ai timp sa astepti sa pice ceva mai bun.7 points
-
Nu ma pot pronunta despre celalalte din comparativ, dar pot expune cateva pareri despre Ford Focus si Honda Civic: 1) Ford Focus - oferta primita acum mai putin de 1 luna pentru 1.5 benzina 182cp AT8 ST-Line - 24.664 euro, cu muuulte optiuni incluse (trapa, camera, B&O, navi etc.) Pro: personal, mi se pare best-buy la ora actuala, raportat la optiuni-motorizare-pret, design dragut (subiectiv) si o tinuta de drum foarte ok Contra: calitatea materialelor, pe alocuri, lasa mult de dorit - masina cumparata acum fix 1 an, plafonul interior cazut de 4 (!) ori fiindca este prins doar cu arici. S-a inlocuit de 3 ori ariciul la dealer pana cand s-a plictisit si l-a lipit de tot cu solutie textila. Fetele usilor rezoneaza si vibreaza din prima zi - rezolvat cu antifonarea usilor cu CTK in 4 straturi. Geamurile si ornamentele de plastic ale centurilor tot vibreaza - inca mai cautam solutii . Per total, revin, raportul optiuni-motorizare-pret este aproape imbatabil! 2) Honda Civic Pro: o tinuta de drum orientata catre sportivitate, design agresiv (subiectiv, mi se pare cel mai frumos din comparativ), multe optiuni incluse in standard Contra: foarte, foarte slaba la calitatea materialelor si a antifonarii (2 prieteni apropiati au luat-o la interval de 2 luni fiecare - acum 1 an) - sistem multimedia blocat aproape zilnic, lag in functionare, grile AC destramate de statul in soare, cotiera rupa in prima luna, scurgeri de apa si scartait in functionarea trapei din prima saptamana siiiii, cel mai important, probleme cu benzina multa gasita in ulei (amandoi au ajuns sa faca revizia la 5.000 km - refuzata garantia, e "normal" c.f. producator, desi in SUA este cunoscuta problema si se inlocuieste motorul). Cutia de viteze este in cu totul alta clasa - lent, greoaie etc. M-as hazarda sa mai propun un competitor: Kia Ceed GT-Line 1.4 t-GDI AT. Sunt cateva promotii in desfasurare si ajunge la un pret de aprox. 24.000 euro cu aproape toate dotarile posibile. Garantia de 7 ani bara-bara este unica pe piata si acopera absolut tot (mai putin anvelope si stergatoare), iar costurile sunt (probate) la 50% din cele practicate de dealerii grupului VW AG. Totodata, in cateva saptamani va fi prezentat noul motor mild-hybrid de 1.5 t-GDI 160cp, dar probabil nu vor mai fi aceleasi promotii, iar marja de negociere la Kia este absolut infima. Pentru carcotasi, inca mi se pare best-buy Ford, din prisma motorizarii. Motorul de 160cp de pe Kia este nou si nu ma pot pronunta, dar in toate celalalte categorii, ar iesi Kia peste P.S: Exista si varianta de Hyundai i30, cu motorul de 1.5 t-GDI 160cp mild-hybrid la care sunt oferte de plecare de la 17.000 euro, dar personal, nu ma incanta design-ul si calitatea materialelor mi se pare sub Kia, desi sunt din acelasi concern.5 points
-
4 points
-
Siiii.... start! Azi am dus injectoarele la testat, nu au putut sa mi le faca pe loc dar vor fi gata azi mai pe seara. Intre timp am batut strazile capitalei in cautarea pieselor de pe lista. Si am luat bara spate, cu un pret foarte foarte bun (80 de lei), intreaga si nedeformata. Are doar zgarieturi dar oricum nu ma intereseaza asta. Dupa, am vorbit cu 2 persoane diferite pentru un tragger respectiv capac pentru airbagul de la pasager (mi-a aparut o crapatura in iarna care s-a extins un pic), ma trezesc ca mi le aduce pe ambele aceeasi persoana Urmatoarea piesa are o povestioara amuzanta in spate. Cum cautam eu diverse prostii pe marele internet, dau de o comparatie intre galeriile de admisie de pe 1.9 diesel. Cineva a luat 4 galerii diferite, le-a montat pe o chiulasa de asz si a testat flow-ul de aer la fiecare in parte. Am ramas surprins sa aflu ca exista o galerie de admisie cu flow mai bun decat pd130/150. Buun, acum, ce naiba cod este BRM asta ca n-am auzit de el pana acum. Ma afund mai tare in internet, aflu ca la americani vine pe ceva jetta, apoi imi da prin cap ca se vede codul in poza. Si uite asa am ajuns sa aflu ca galeria respectiva se gaseste pe 1.9 bls si 2.0 8v bmm (si celelalte coduri asemanatoare). Caut, olx ul imi dadea rezultate decente (conditie,pret,locatie) asa ca 100 de lei mai tarziu am asta in portbagaj. Ma bucura faptul ca pe langa flow-ul de aer mai mare care trece prin ea, exista si diferente mai mici intre tuburi (stiam ca la a mea din cauza formei, pe primul tub nu prea ajunge aer). Maine e zi de pauza (probabil doar voi ridica injectoarele) apoi joi merg si ma apuc de montat/demontat diverse ?4 points
-
Da sa traiti sefu' ! Sunt MULTUMIT de raspunsul tau. Poate daca iti ridicam in slavi Seatul dar fara niciun fel de argument solid, nu ai fi avut reactile mai de sus3 points
-
Nici nu as zice nimic, daca nu ar fi marit preturile din start cu o medie de 5000 euro. Adica un Leon ST 2.0TDI echipare FR porneste de la 28 800 euro? Poooooftiiiim???Aceasta masina nu merita atat niciodata! Eu mi-am luat masina cu 22 400 si asta cu inca cateva extra si o reducere de 1600 euro... Faptul ca au pus doar ecrane in interior nu ma incanta deloc, probabil daca se putea opta, le lasam altora, dar as fi fost multumit cu un tren de rulare mai fin reglat si multilink, insonorizare mai buna... in fine, nu prea conteaza ce credem noi. Astea sunt noile cai ale grupului VAG, cu asta ne delectam(sau nu). Iar acest test... ce sa mai spun, leon 5F s-a comportat un picut mai bine. Oricum trebuie precizat ca acele cauciucuri folosite in test sunt maxim mediocre, asta o spun pe testate, masina mea venind cu Pirelli P7... cauciucuri dure, care scartaie rau la orice curba luata mai serios si la frane mai serioase ABS are de lucru din plin ...in timp ce cu Michelin Pilot Sport 4 e total alta viata, scartaieli deloc, ABS de nici nu mai stiu cand nu l-am mai simtit, toata masina se tine mai bine in curbe din cauza flancurilor mai puternice ale anvelopei. Deci depinde enorm asa ceva de cauciucurile folosite...3 points
-
Am configurat un Leon si alte modele pe care le-as lua in calcul, toate sunt similare ca dotari si am ajuns la urmatorul rezultat: 1. Leon FR 2.0 TDI 150 CP DSG7 + optionale; garantie 4 ani sau 120.000 km - 32.016 EUR 2. Ford Focus ST-Line 2.0 EcoBlue 150 CP AT8 + optionale; garantie standard 2 ani dar contra unei sume modice se poate prelungi pana la 7 ani - 28.050 EUR 3. Toyota COROLLA HATCHBACK Exclusive Plus GR Sport 2.0 HSD 180 CP; garantie 6 ani sau 200.000 km - 28.859 EUR 5. Honda Civic 5d 1.5 Sport Plus 182 CP AT; garantie 5 ani sau 160.000 km - 26.550 EUR 6. Mazda 3 Skyactiv-X180 AT GT Plus; garantie 5 ani sau 150.000 km - 27.290 EUR 7. BMW 118i 140CP Sport Line AT; garantie 2 ani + posibilitatea de a prelungi - 35.319 EUR Acestea sunt cateva modele pe care personal le-as lua in calcul in cazul unei achizitii in aceasta clasa. Avem un amalgan de motorizari diesel, benzina si hybrid deoarece criteriul obligatoriu pentru mine la ora actuala o reprezinta cutia AT (prefer benzina), dar in momentul de fata in cazul Seat-ului si a Ford-ului cutie AT se poate pune doar pe motorizarea diesel. Preturile de mai sus sunt preturile de lista cu exceptia Toyota Corolla care este oferta speciala de pe site si la care nu cred ca mai exista marja de negociere. Probabil in urma unor negocieri stranse Leon-ul va putea fi achizitionat pe la 29.000 EUR, dar chiar si asa este un pret foarte mare pentru ce ofera. la Ford marja de negociere este mai mare iar Focus-ul de mai sus cu siguranta va putea fi luat la 24.000 EUR, ceea ce o face o oferta foarte buna raportat la ce ofera masina iar trenul de rulare este net superior. Toyota Corolla dupa cum spuneam pretul afisat este cel de promotie si cu siguranta nu mai este marja de negociere, dar consider ca este un pret bun pentru un hybrid dovedit a fi cel mai bun din lume, iar dpdv al fiabilitatii este pe locul 1 dintre toate cele de mai sus. In cazul Honda si Mazda presupun ca se mai poate negocia in jur de 1-1500 EUR ceea ce le face extrem de atractive. Parere personala subiectiva, Mazda 3 este cea mai frumoasa din acest comparativ. BMW-ul cu siguranta va fi cel mai fun to drive, iar in urma negocierii cu siguranta se poate ajunge la pretul de lista al Leon-ului. Concluzia personala este faptul ca VAG prin aceste preturi forteaza intrarea in segmentul premium dar cu niste produse non-premium (a se vedea diferenta de pret intre Seat si BMW), ceea ce ma face sa nu iau in calcul acest brand.2 points
-
Azi am fost si am luat injectoarele. Din pacate si din fericire, toate cele 5 injectoare sunt bune. Mi s-a sugerat doar un kit de reparatie. Urmatorul pas pe care mi l-am planificat pentru maine este sa merg sa le montez la loc si sa ii verific compresia motorului. Cu ocazia injectoarelor am eliminat toate posibilele componente pe partea de alimentare cu motorina. Vedem in continuare ce idei mai apar si ce mai testam/verificam. E un golf 4 diesel de se gaseste peste tot, e imposibil sa nu reusim sa ii dam de cap. LE: am vorbit in seara asta cu un mecanic care are multa experienta pe motoarele astea (ca deh, cand nu mai ai inspiratie incepi si cauti si intrebi si povestesti peste tot in stanga si in dreapta) si mi-a spus ca orice alta garnitura aftermarket la pompa tandem nu-mi va tine ok. Intrebarea logica a venit: daca nu e buna garnitura, nu ar trebui sa se vada pierderi? Raspunsul a fost ca nu, ci doar intra putin aer care e destul cat sa dezamorseze pompa. Sa comand si sa pun una originala si voi scapa se probleme. Si uite asa am ajuns la urmatorul pas.2 points
-
2 points
-
Nu sunt eu prea priceput in tutoriale, dar fac tot posibilul sa fiu cat mai explicit. In cazul eGolf desi mare parte din suprafata este acoperita, au mai ramas cateva zone de imbunatatit. 1. Bratelele inferioare suspensie spate: 5Q0 501 733 - splash shild left 1buc 54lei 5Q0 501 734 - splash shild right 1buc 54lei N911 335 01 - surubM6 cu piulita 4buc 24lei N909 203 01 - nit filetat 4buc 24lei 8E0 825 267 - clipsuri plastic 4buc 6lei Pozele sunt de la @catalinmiti, pe el l-am ajutat sa le monteze deja. Gaurile sunt deja facute pe bratele inferioare. Doar montarea niturilor filetate necesita putina atentie, deoarece nu-s hexagonale la exterior si au doar zimti. Niturile se introduc pe brate in partea inferioara si se strang cu suruburile. Se desfac si apoi se monteaza carenajele. Clipsurile se monteaza in partea superioara a carenajelor. 2. Carenaj punte fata 3Q0199110B - carenaj - 1 buc N90324203 - piulite-nit semihexagonale cu cap tesit M8 - 2 buc WHT000729A - suruburi M8 - 2 buc WHT008023 - clipsuri cu garnitura de cauciuc - 3 buc Gaurile din fata pentru nituri sunt deja facute, mai sunt necesare gaurile pentru clipsuri.2 points
-
Nu am mai scris de mai bine de 1 an in acest topic, deoarece pana in prezent nu s-a intamplat nimic iesit din comun. De la ultima interventie in service a Golf-ului 6 descrisa mai sus, masina a functionat impecabil si m-a deservit fara nicio alta problema, ajungand recent la 274.000 de km. Dar dupa cum aminteam mai demult, urmatoarea masina dupa Golf-ul VI Hatch trebuia sa fie un break si singura si unica varianta era Golf VII Variant. Daca tot incepusem cu ani in urma sa numar, pai logic ca dupa G5 si G6 trebuia sa vina G7 :) Iar timpul a trecut si nevoile familiei s-au schimbat recent si atunci a trebuit sa actionez. Prin urmare, cam de 1 luna incepusem cautarile mai serioase. Pana de curand oricum urmaream constant si mai umpleam timpul cu privitul anunturilor, zi de zi, insa venise momentul sa caut ceva pt mine. Si cum anul asta a fost si inca este unul memorabil, si cum in primavara lucrurile au amortit de tot, iar ulterior treburile au inceput sa se miste incet spre deloc, incepusem sa imi pun mari semne de intrebare oare cand voi gasi ceva sa fie pe placul meu ? Restrictii peste restricii, anunturile de la noi o luasera in jos bine de tot ca numar, de mers dupa masina personal prin tari vestice iesea din discutie, cei care aduc masini cam slabut, sa fie masina adusa pe trailer de afara din nou parea mai greu. Totusi incepusem sa iau in calcul cateva masini. Pentru ca pe de-o parte sa zicem ca oferte erau cat de cat, insa sa fie pe conditiile mele, putine...si din alea putine, sa fie si aproape de mine, sa nu bat tara si sa ajung la destinatie si sa ma trezesc cu surprize. Oricum, si "loco" am avut la unele surprize, deci iesea din discutie ideea de a bate km si pierdut timp si bani pe la cuca macaii. Ce cautam ? Golf 7 Variant, dupa cum am spus, sa fie minim 2015, diesel, Euro 6, cutie manuala si sa aiba neaparat tempomat, senzori parcare fata-spate, climatronic dual, incalzire in scaune. Excludeam categoric modelele cu DSG, trapa panoramica, 4motion si de culoare neagra. Deci din cele de mai sus, precum pretentii, arie de cautare, oferta de pe piata, vremurile curente, din start stiam la ce ma inham si ca e posibil sa dureze. Si mai este un aspect interesant: chiar daca treburile s-au mai miscat in ultimele saptamani la capitolul masinilor aduse, problema este ca se aduc in 80 % din cazuri masini vechi, de la 8-10 ani in sus, pentru ca sunt ieftine in Germania sau tarile vestice, mare parte a cumparatorilor din tara cauta masini vechi si ieftine, deci si asta era un factor suplimentar la sansa de a fi o masina adusa in tara care sa ajunga la mine si sa fie ok. Plus ca, ponderea Golf-urilor cu cutii DSG este mai mare decat cea cu manuale. S-au domnit si nemtii astia, ce sa zic. Ajunge in curand manuala sa fie optionala la achizitia masinii :)....sau poate deloc. Si am inceput eu fain frumos sa caut masini si sa merg sa le vad si normal ca le gaseam multe hibe, verificam istoricul de service (si nu pe Carvertical pt ca e o mare porcarie), ci cel de reprezentanta. Zeci de pagini intregi de istoric de service, probleme peste probleme, masini dubioase, care in anunturi aratau decent si la fata locului erau horror sau nu erau cum vroiam eu sa fie. Excludeam ideea de Octavia 3 break sau Seat Leon break sau Passat B8 break, pentru ca pur si simplu nu imi plac, nu doream altceva in afara de Golf, iar alte brand-uri pt mine nu exista. Asta e. Fiecare cu piticii lui. Ajunsesem la diferite parcuri auto in care erau expuse si modele de genul Octavia sau Passat, vanzatorul incerca sa ma convinga de ele, faceam stanga imprejur si plecam. Mereu am urat faze de genu cand eu ma duc undeva sa cumpar ceva, stiu ce vreau, stiu cum trebuie sa fie acel produs si cum il doresc eu si se incearca sa mi se prezinte nu stiu ce alternative. In secunda doi m-am carat de acolo, fara discutii si povesti. Intr-un final, am dat peste modelul de mai jos, pe care l-am si cumparat si tinand cont ca masina asta doresc sa o pastrez minim 7 ani, am preferat sa o cumpar dintr-o sursa mai sigura, cu km mai putini, sa nu mai vad ca plec cu 2 in fata kilometrajului din bord (cum sunt cele aduse, de toate is trecute bine de 200.000 de km), sa stiu ca pana la 200 - 250.000 de km ii fac eu, sa stiu ca nu trebuie imediat dupa ce iau masina, sa sar in costuri sanatoase de genul distributie, frane, ambreiaj etc etc. Pur si simplu sa o iau si sa incep sa o folosesc, iar pe parcurs ce vine, sa vina. Dar sa fie rand pe rand, in timp. Paranteza: nu am mai avut tangenta cu Aliat VW Targu Mures; nu stiu colegii de pe forum din Targu Mures daca au avut tangente cu acest dealer si ce experiente au avut; strict experienta mea cu acest dealer a fost una de nota 20. De la inceput pana la sfarsit. Oameni super profi, orientati total spre client, stiu sa asculte, stiu sa te lase in pace cand trebuie, iti ofera toate detaliile cap coada, orice vrei si ce nu vrei ti se pune la dispozitie. Super rapizi in a te ajuta. Extrem de occidentala experienta cu acest dealer. Si asta in comparatie cu dealerii de la Cluj (eu locuiesc de foarte multi ani in Cluj) si mi-a fost dat sa mai merg pe la reprezentantele grupului VAG. Deci cate fite, cate impresii, cate besini pot avea cei de la Autoworld din Cluj sau Compexit din Cluj, zici ca ei sunt D-zeii D-zeilor. ? Revenind la masina in cauza, este vorba despre un Golf 7 Variant, 2016, Euro 6, 1.6 TDI de 110 CP, Manuala, culoare Urano Grau, cumparata de la DasWeltAuto Targu Mures. Masina adusa din Germania in cadrul platformei lor la inceput de iulie, masina ce a fost in Germania pe leasing, iar in tara a ajuns cu rulajul de 132.200, cu cat am cumparat-o eu de fapt. Verificata si de catre mine pe partea de istoric de service, masina avusese ultima intrare la 120.000 pt filtre + ulei, placute si discuri fata-spate noi, lichid frana proaspat. Iar in rest, de-a lungul timpului, reviziile necesare. Surpriza placuta a fost ca torpedoul masinii era plin de acte si documente din Germania: facturile de service, documentele de leasing, chitante de la alimentari, bonuri de parcare. Cel care condusese masina lasase tot acolo. Ca dotari, masina pentru mine este ceea ce cautam, fara sisteme electronice in plus, fara briz-briz-uri extra, care in viitor sa imi scoata bani din buzunar daca s-ar defecta. Exterior: senzori parcare fata - spate, faruri ceata, spalatoare faruri, oglinzi electrice si incalzite + oglinda dreapta cu functia de "Mirror Down", roti de vara Michelin DOT 2019, LED-uri la numar spate. Interior: comenzi volan cu tempomat, geamuri electrice, incalzire in scaunele fata (reglabile ambele si pe inaltime + suport lombar), climatronic dual, Composition Media cu 8 difuzoare, LED-uri in plafoniere, senzor lumina, senzor ploaie, camera pentru schimbarea automata faza lunga - faza scurta, plasa despartitoare portbagaj, roata de rezerva + trusa de scule, geamuri verzui, trim-uri pe interior argintii (m-am bucurat enorm ca nu sunt porcariile de Piano Black, cum vezi pe echiparile Lounge de exemplu), oglinda interioara heliomata, covorase textil originale. De 1 saptamana de cand e masina la mine, am apucat sa activez/dezactivez o serie de chestii cu OBDEleven si i-am pus leduri in torpedou si la portbagaj (pt ca VW s-a zgarcit). Urmeaza becuri de avertizare in usi si lumini la picioare (comandate deja), iar spre toamna un set de covorase de cauciuc + o tavita de portbagaj. O sa cochetez si cu ideea de a-mi cumpara un set de jante de aliaj pt rotile de vara (imi place mult modelul Dover), insa mai ramane de vazut, in conditiile in care am cauciucurile astea de vara aproape noi, roti de iarna oricum mi-au ramas de la Golf-ul VI, prin urmare o sa mai vad pe parcurs cand anume voi face miscarea asta cu jantele de aliaj. Si cam atata, pt ca in rest nu prea am cu ce sa imi bat capul. Urmeaza doar sa fac RAR-ul si pe urma inmatricularea (dupa cum se vede, pt moment sunt "locuitor" al judetului Mures) :) Ca impresii legate de masina in decurs de o saptamana si deja peste 1000 de km facuti ar fi in primul rand ca e break :) Mi-a fost dor de break si orice pun in portbagaj parca se miceste sau dispare :) Spatii de depozitare suficiente, modularitate geniala, deci nu ai cum sa nu iti placa break-urile. Motorul mi se pare decent, suficient de puternic si economic. Se simte diferenta de putere si cuplu fata de Golf-ul 6 hatch ce l-am avut (2.0 - 140 de cai), insa pt mine la ora actuala si pe viitor, o sa imi fie suficienta masina asta. Cand o veni vremea de a face o noua schimbare, deja voi avea din ce alege, din multele Golf-uri 8 Variant ce vor fi disponibile. :) Si cateva poze:1 point
-
Se vede din log ca ai soft, presiunea specificata este aprox 2500 mbar, exact cat pe motorul de 170 PS. Eu zic sa te bucuri, la turbina de pe motorul de 170 nu atingeai presiunea specificata la 2100 rpm. Un 2.0 TDI CR de 140 PS are stock presiunea in turbina setata pe la aprox 2300 mbar.1 point
-
Nuuuu... eram la un popas dupa Pitesti, in drum spre casa. Am oprit sa mancam ceva. @tudy_cnu asta e un lucru relativ, depinde de ce-ti doresti si ce iti este necesar. Toti ne-am fi dorit poate cate ceva in plus dar pana la urma nici bugetele nu sunt nelimitate Ce am observat acu spre seara, si nu inteleg, este lipsa acelui buzunar din plastic in portbagaj pe partea stanga. Pe dreapta exista, si acolo sta extinctorul, dar pe stanga nema. La Golf-ul 1.5Tsi aveam ambele buzunare disponibile, si spatiul ala chiar il foloseam. nu inteleg de ce naiba l-au desfiintat. @tudy_cnu poti sa verifici pls daca la tine exista sau e tot asa locul gol si nu poti pune nimic acolo fiindca nu are sustinere? Și o poză cu stopurile.1 point
-
Mai adaug și eu un model in versus și anume Renault Megane 4 facelift. Înainte să ziceți că e renault, mergeți la un dealer când apare facelift-ul la vânzare și vedeți ce și cum (prin vest deja e la vânzare deci urmează foarte curând și la noi). Motorul 1.3 e foarte lăudat de toate publicațiile auto, cutia edc e buna (culmea e că e mult mai fiabila decât cutia manuală...) iar preturile sunt bune pe lângă competiție. Mie personal mi-a plăcut foarte mult și kia ceed, chiar și modelul de baza mi s-a părut că arată frumos in interior și are materiale ok, chiar mai bune decât i30 dpmdv și mult peste ce oferea KIA în trecut. Honda civic e faina, sport, design îndrăzneț. Dar tot farmecul ei sportiv se duce când alegi cvt-ul. Părerea mea e că ori iei civicul cu cutie manuala, ori alt model de la concurenta. Ideea e că fără mers, văzut și condus fiecare model in parte nu rezolvi nimic, sunt doar date și păreri ale altora care te fac să îți placă un model iar când te urci in el îți dai seama că nu are nici o treabă cu ce îți dorești tu.1 point
-
1 point
-
Pot sa compar cel putin O3 cu Lexus (care chiar este o marca premium) si cu preturi de la reprezentanta: schimb ulei cu ~30% mai ieftin la Lexus -1L ulei in minus + mai usor de schimbat filtre etc schimb elemente franare mult mai rar (discuri fata neschimbate la 170k, placute fata schimbate la 120k) fara schimb ulei cutie in mod normal dar facut la reprezentanta la 150k - 500 RON/ DSG6 - 1200 RON la 60k filtre mai ieftine pe original distributie pe lant care nu se schimba - nu am incredere in cureaua de la VW bujii la 120k Daca respecti planul la 30k revizia banuiesc ca iesi la acelasi pret. Motorul 2.0 de la Toyota inca nu se stie cat este de fiabil. Este un model late 2018. Cel 1.8 Euro6 este practic indestructibil. Am avut 3 Skoda (nu Seat) dar eu unul vad o calitate a trenului de rulare ca si fiabilitate intr-o scadere accentuata. Probabil si reducerile de costuri isi pun amprenta.1 point
-
Nu incearca nimeni sa te convinga ca masina ta e proasta sau buna. Aducem doar argumente pro si contra nu traim intr-o "bula" si avem reactie de frustrare la oricine sau orice argument care poate sa fie contra. Sunt pe forum si mai postez din cand in cand din dorinta de a impartasi cu alti pasionati inforrmatii din domeniul auto. Recunosc ca nu am citit regulamentul si nici nu o voi face din ratiuni de timp, dar atata timp cat nu am jignit pe nimeni sau nu am vorbit urat, nu vad ce am gresit asa tare. In loc sa ma "urechezi" puteai sa imi vorbesti frumos si chiar sa deschizi un topic separat in care sa muti postarea de mai devreme ca sa nu fiu off topic.1 point
-
@Golf TDI Multumesc de urari! Totusi avem in familie si masina din semnatura, special pentru drumuri lungi si capacitate mare a portbagajului Nu am facut 100% trecerea pe electrica precum @Abu. Chiar si la balena suedeza, mi'ar fi placut un hybrid, dar deh, nu au fost fonduri suficiente pentru asa ceva. In schimb am incercat sa fiu un pic mai eco si am mers pe benzina.1 point
-
1 point
-
Eu cred ca un factor determinant pe langa setari, platforma si sasiu, sunt, asa cum au zis si alti colegi mai sus, si anvelopele... Ar fi interensat de studiat pb si cu alte marimi de jante ( 16 17 18 ) si cu anvelope diferite...1 point
-
Salut Vin si eu cu ceva informatii sper eu ajutătoare. Masina in cauza vw golf 7.5 1.5 Tsi act 130 cp, cutie de viteze manuala, an de fabricație 2018, achiziționata in vara 2019 kilometrii actuali ~14.000 efectuați cam 50/50% urban/extraurban. Pana acum nu am evidențiat efectul de kangur foarte pronunțat, parca e ceva la plecarea de pe loc dar nu e deranjant incat sa simt nevoia unei vizite in service sau sa fiu nemulțumit de motor. Avand in vedere istoricul bogat vw asupra consumului de ulei al motoarelor tsi/TFSI verific des joja de ulei si este ok pana acum, nu am completat deloc cu ulei si nici nu cred ca o sa fie nevoie pana la 20.000 km cand intenționez sa merg la revizie. In ceea ce privește consumul, in oras la orele aglomerate 10l/100 km (nu am reusit sa scad sunt acest nr) iar noaptea cand este mai liber 7l/100 km. Extraurban 5.6l/100km la o viteza medie de 56km/h, mers in limitele legale ale drumurilor, in spera dn si autostrada cu 2 pers in masina si bagaje. Nu am consemnat niciodata modificari ala mersului motorului atunci cand trece din 4 in 2 cilindri, imi dau seama doar pentru ca apare simbolul eco in bord. In ceea ce privește puterea motorului nu o pot compara cu alte motorizări deoarece nu am mers si cu alt timp de motorizare in afara de 1.9 TDI si arunci comparația nu e relevantă. Nu sunt un sofer foarte agresiv deci prin urmare 130 Hp si 200 cuplu pentru mine sunt arhisuficienti pentru Depășiri, desi daca vrei ceva mai sprinten poate trebuie sa te uiti la cel de 150 cp in special pentru cuplu Ca sfat pentru cei isi doresc sa achiziționeze acest motor ar fi sa aleagă cutia de viteze automata cred ca se schimba cu totul comportamentul mașinii de asemenea sa bifeze modurile de conducere. Din pacate eu nu am putut intervenii, masina am luat-o de pe stoc si nu am putut pune obtiuni. de asemenea nu m-a sunat nimeni de la reprezentata pentru un eventual update de soft Sper ca au fost de folos informatile si conduceti prudent. ?1 point
-
Confirm și la mine de noua face la fel regenerarea ca și la Andrei1980! Așa sunt euro 6, dar atenție dacă mergeti cu a 6-a la 3000 rtm regenerarea se face și după 1.000 km.1 point
-
du-te de aici cu prostia asta. vin eu cu g6 si tu cu dusterul ala si nu te tii dupa mine pe niciun viraj. facem si un pariu pe cat vrei tu. am testat in trafic pe sosele cu serpentine. nici nu misca in front. ai gasit si comparatia, duster....; si sa nu imi spui ca e mai bun g6 ca un leon nou.1 point
-
Te-ai uitat la filmulet si pe modul sport? sau iti place sa iei din context doar o parte si apoi sa arunci cu excremente?1 point
-
Scuze pentru întârziere.... 1.5 tsi 150 CP, cutie manuală. Până acum am schimbat, pe garanție, ambii cilindri de ambreiaj (cel de la pedală - pe la 90.000 și cel din motor - la 115.000), iar de curând, la 128.000 am schimbat pompa de apă (mașină ieșise din garanție, 1400 Ron la dealer). În rest am mai completat ocazional cu ulei.1 point
-
ieri am mers cu Kona electric. lucruri bune: - interior atent lucrat, volanul, bordul (displayul f usor de citit, totul clar, desi avea un led verde aprins mereu care se pare ca arata ca masina e "pornita", cam dubios. -izolarea. masina izoleaza mai bine ca zoe/208 zgomotul exterior. - se misca chiar bine pana la 100. te poti baza pe ea si in afara orasului. f tacuta, mai putin la acceleratii puternice unde motorul se aude putin, dar nu deranjant. oricum sub e208. - ideea de selector de viteze. imi place mult ideea de selecta cu butoane D/P/R desi nu vad logica a le aseza in cruce. trebuia sa te uiti unde apesi si pe ce. dar oricum selectia se face usor, probabil e doar de obsinuinta. -range. mers normal (nu ma intereseaza sa o alerg, dar nici nu am mers lent), am mers 10km, dar range-ul a scazut doar cu 5km (am si urcat si coborat poduri, am fost atent la regenerare, fara frane puternice si doar 2-3 acceleratii mai sportive). - butoane f clicky, lucrate atent. -meniu facil, navigata cam google maps 2010 (f simpla si fara detalii) dar usor de urmat. displayul central, mare clar, touch, butoane decente (are inca butoane stil clasic, nu doar touch-desi asta poate fi lucru bun sau rau, depinde cum privesti, mie imi plac alea touch) -suspensia f echilibrata, masina "inghite" usor denivelari, directia exacta, usor si placut de condus. mult peste e208 si zoe. lucruri mai putin bune - pozitia. masina se vede ca este ceva cross-over. este f inalta pozitia la volan, si nu doar datorita scaunului. intreg sasiul este mai inalt. - padele la volan pt setarile de recuperare. masina are deja un fel de "one pedal drive" mereu activ , si soferul doar seteaza din padele, cat de puternica este. f dubios si destul de greu de obisnuit. nu m-am jucat cu el, pt ca eram atent la altele. mi se pare complicat. deja de la prima ridicare din acceleratie masina decelera simtitor. comparabil cu e208 pe B. -pretul. 32k dupa toate reducerile cam cea mai scumpa din clasa. adica 10k peste zoe, 7-8k peste e208. - spatiu la picioare pt pasagerii spate. scaunul soferului reglat pt mine (1.80, dar pozitia spatarului este aproape 90 grade, asa imi place sa il tin, m-am obsinuit din masina de curse), iar cand m-am suit in spate ating cu genunchii spatarul. pare chiar mai mic decat la e208. pt cineva care conduce cu scaunul tip "fotoliu/sezlong", pasagerii spate vor simti asta din plin. - pielea nu se simtea f calitativa. nu stiu cum va reactiona la 150-180k km. masina se vede dupa interior ca este peste concurenta aflata acum pe piata (ma refer la zoe si 208), dar si diferenta de pret pe masura. mai iei o masina (chiar si electrica gen citigoe) de diferenta. dar nu cred ca merita doar pt interior 7-8k peste e208. hai un 2-3k..as fi acceptat. iar 10k peste zoe (varianta 50, cu toate optiunile) cu atat mai putin. urmau sa aduca si varianta highway+ la 27k dupa toate rablele fara tatea optiuni. dar peste 2-3 luni. concluzie, chiar iti da o stare buna sa conduci o electrica, in special una cu miscari sportive. mai ales daca nu ai stres in trafic (o gramada de idioti pe sosele care iti strica cheful). imi va fi dor de schimbatul vitezelor (mai ales de automata cu dublu ambreiaj, si schimbarile din padele) doar cand vreau sa merg f tare pe drumuri virajate si reactia masinii cand apesi acceleratia dupa o shcimbare de viteza, mai ales inferioara.1 point
-
1 point
-
Va multumesc pentru aprecieri. Si etrierii spate se reconditioneaza destul de usor cu sculele potrivite . Mi-am cumparat presa si cleste pentru sigurante. Fara ele mi-ar fi fost greu.Intre timp au sosit si garniturile pentru celalalt etrier. Acum ma pregatesc sa fac revizia , sa montez turbina si sa refac softul.1 point
-
1 point
-
mda. Cred ca am eu asteptari prea mari. In comparatie cu franale de pe A4 B8...2013...1 point
-
Si inca nu am ajuns sa inlocuiesc numarul de pe fata. Asta doar pentru ca am avut o gramada de treaba Unu la mana...ne-am luat casa pe roti, si pe langa serviciu si santier, am mai avut de lucrat si la asta. Pentru ca vrem altfel de concedii, mai libere de "booking" si alte minuni de genul. Si pentru ca ...rulota are MTMA 1400 KG, aveam nevoie de franele mai mari. Cele vechi de 280mm si asa erau subdimensionate... si erau deja uzate. In plus, un rulment pe fata a inceput sa urle de nebun ca s-o saturat de munca pe care o facut-o. Frati-su de pe partea ailalta nu zicea nimic.... Asadar, rulmenti noi SKF (Nu mai pun in veci rulmenti Optimal), butuci noi, senzori ABS/ESP noi (nu cred ca-i scoteam intregi pe ceilalti)... Si ne-am apucat de treaba. 5 minute la o presa cu un prieten si gata butucii si rulmentii. Apoi...montajul. Asa arata un disc de 280mm (jos) vs 312 (sus) Pe partea dreapta trebuia schimbat si un burduf de planetara, asadar, am dat jos capul de planetara si am zis sa il curat.. dar mi-a scapat in galeata cu solutie de spalat (motorina+benzina amestecata) si am facut lego... Pe partea cealalta in schimb, am rupt un cap de bara Lemforder. Pacat de el ca nu avea joc si se prezenta bine, dar nu o vrut deloc sa se desfaca surubul de pe fuzeta, mai degraba s-o rupt... Si...cam asa arata montate pe masina. Deocamdata se simt ok. okish... nu sunt 100% multumit...dar astept sa se aseze placutele bine pe discuri si dupaia mai vedem. Pare ca prind tot mai bine pe masura ce parcurg km. Va urma/To be continued... etc Drumuri bune1 point
-
1 point
-
Buna Domnilor , Se da o Skoda Superb 2 Outdoor 2.0 Tdi ,motor CFFB , cutie DSG 4x4 . 300100 km . ( luata de mine acum 2 ani la 254000 km ) . O sa incerc sa fac un rezumat la rezumat .Totul a inceput cu probleme la pompa de inalte CP4 ( curgea pe la ax ) si dupa ce am analizat in sus in jos ofertele de pe piata ,(reconditionarea celei vechi , alta noua ) , am decis ca pana la urma , ( am de gand sa mai tin minm vreo 3 ani masina ) sa trec la CP3 . Dupa ce am luat legatura cu d-ul Aurelian ( baiat de nota 10 ) sa imi trimita kit-ul complet ,in toata asteptarea am decis sa demontez si sa curat galerie admisie , tubulatura ,clapeta etc. Montajul propriu-zis a CP3 a fost relativ usor , a durat undeva in jur de 6 ore ( fara graba , cu ajustari , etc ) .Am intampinat unele obstacole dar impreuna cu d-ul MAC , prin rescriere soft (atasat graficul ) , pot spune ca , motorul functioneaza foarte bine , urca mai repede in ture, mai silentios si trage de rupe . Atasat , va pun pozele aferente .1 point
-
1 point
-
Masina este impresionanta by default, imi pot doar imagina ce face un soft din ea (orice soft! ) Totusi, chiar daca sunt putin offtopic si nu vreau sa par tendentios - este doar e remarca logica - uitandu-ma la site-ul tunerului in cauza, este foarte greu de cazut ca o companie cu un brand atat de puternic (asa cum ai spus mai sus, normal, reiese ca sunt importanti in bransa) au totusi asa un site slab facut, cu adresa de mail de yahoo si cu un tel mobil de la noi. Altfel, asteptam si video cu viitorul sunet1 point
-
Stopurile sint superbe, daca pui si un filmulat cum semnalizeaza dinamic, deja fac infarct Buzunarul in stamga nu exista, stai linistit, eu am zis ca e din cauza ca avem baterii? Cum amortizeaza drumurile: sa verifici presiunea in anvelope, la mine era sub 36 (care in manual e numita presiune de confort nerecomandata pt autonomie mare), mult sub presiunea de 41 psi recomandata de ei. Eu am facut un compromis si m-am dus la 39. @tudy_cnu pai si ce facem? Punem senzori? Cam scumpi in orice caz... Ceva non-OEM dar mai ieftin nu o exista?0 points
-
Nu ma supar absolut deloc, eu sunt anti masini, indiferent de marca. Nu mai folosesc masina de foarte mult timp, are 3500km in 1 an. Poti sa spui ce vrei despre orice marca. Dar, daca esti interesat de fiabilitate, atunci acesta nu este forumul sau locul de discutat asa ceva. Daca vreau ceva fiabil imi cumpar Dacia. Aici vorbim de gadgeturi moderne, dotari 2020, tinuta de drum, consum. Fiabilitatea nu exista in 2020 nicaieri. Un sistem mai complex nu o sa devina niciodata mai fiabil sau cel putin la fel de fiabil ca si unul vechi, simplu. Sunt oameni aici (si am fost si eu asa) care au asteptari absolut nerealiste de la masinile astea. Vor sa aiba tinuta de bmw, antifonare de S klasse, si daca se poate pret de Logan. Si toate astea de la o masina mainstream de consum, pentru un nivel de trai mediu (in Vest). Lumea se plange de antifonare, ati mers cu mazda, sa vedeti antifonare? acolo nu se plange nimeni? sau Honda, e mai prost antifonata decat skoda/seat. Asa ca despre ce vorbim? o tot dam in versusuri inutile si fara rezultate, niste conversatii interminabile unde lumea vorbeste in contradictoriu. Probleme au toti, nu e nici unul fiabil, intra pe forumul marcii si ai sa te convingi. Cat despre preturile practicate de reprezentante, exista fel si fel, la toti. In Bucuresti la PBN ai un pret, daca faci un trip in Pitesti/Valcea o sa te miri ca preturile sunt cu 30-50% mai mici. Un amic de-al meu, doctor ofta in Buc, are de noua o Toyota Yaris 2010. Anul trecut i-a schimbat egr, catalizator, amortizoare, si completeaza ulei (2 litri la 1000km) pentru ca motorul este copt/distrus/are compresie slaba. Masina are sub 150.000km. Toyota e fiabila pentru ca proprietarii fac 10.000km pe an cu ele, si le tin 10 ani.0 points
-
@tudy_cnu sa ai parte de masina! E o senzatie foarte misto sa mergi cu electrica, mi-a placut la toate masinile cu care am mers, singura chestie e cu range anxiety, daca nu ai in familie si o masina cu motor termic, mai ales al drumuri lungi in timp scurt, dar sunt sigur ca e de obisnuinta! Pune-i folie de protectie pe faruri acum cat e noua, ca merita. @mad_kat inseamna ca a ajuns momentul sa-ti iei masina, ca Id3-ul se incadreaza in asteptarile tale de la o masina electrica0 points
-
... WVWZZZ3CZ7E231447 1.xps WVWZZZ3CZ7E231447 2.xps VSSZZZ5PZ8R022946 1.xps VSSZZZ5PZ8R022946 2.xps TMBAS9NE5K0150664 1.xps TMBAS9NE5K0150664 2.xps0 points
-
Modelele VAG sunt subviratoare la limita. Era celebra gluma lui Clarkson care lua peste picior Audi din cauza pozitionarii motorului mult in fata. Lasand asta la o parte, subvirarea e cel mai usor de controlat de catre un sofer obisnuit, spre deosebire de supravirare si atunci e pe undeva de inteles acest comportament. In film se afirma ca masina este usor de controlat, in ciuda subvirarii masive si se vede ca nu apar reactii violente ale sasiului. Eu continui sa sper ca asta este dorinta constructorului. Desigur, o subvirare masiva te poate scoate de pe sosea, dar limitele masinii se ating relativ repede, pentru a fi oarecum intuitiv comportamentul. Totusi, pentru cei care vor o conducere mai alerta este obligatorie suspensia sport pe modelele VAG, altfel in varianta standard masinile se comporta relativ mediocru, dupa cum vedem si in filmare.0 points
-
Foarte faina culoarea. Si, sa nu-mi fie luat in nume de rau, cat de "la sfarsit de viata" este - continua sa imi placa mai mult 7-le in comparatie cu 8-ul. In fine, 4 imi place cel mai mult, dar asta tine de patologic. Vad ca apar din ce in ce mai multe e-golf-uri - le remarc usor dupa jante. Este in mod cert viitorul; fiicei mele de aproape 10 ani, i-am spus deja ca, o voi invata sa conduca pe VR sau ALH, dar ea va conduce electrica. Deja autonomia cu un plin se apropie de cea a Golfului VR6 Mi-am setat oricum target-ul - cand electrice de nivelul e-Golf-ului vor avea autonomie de aprox 500-550km, voi face probabil si eu pasul. Sa va bucurati multi km alaturi de el!0 points
-
Am reconditionat eu la cei din Otopeni... Operatunea consta in: masurare element piezo (daca nu trece testul pune altul, nu am inteles exact, dar cred ca de la alt injector, intrucat stiu ca nu se gasesc de cumparat ca piese) curatare mecanica depuneri injector schimbare capsa interna (e ceva ce seamana cu o capsa, care este ciocanelul care deschide injectorul si pe care il actioneaza elementul piezo) calibrare pe banc, astfel incat parametri de injectie sa fie in specificatii. Ce am observat, si mi s-a atras atentia, calibrarea schimba putin unghiul mufei injectorului. Ce NU au facut: inlocuire saiba foc. Nu au asa ceva pe stoc si eu nu am stiut sa cumpar. Cine vrea sa umble la injectoare, recomand sa cumpere inainte de operatie. P.S. sa nu va suparati pe mine pentru explicatia empirica P.S2. Operatia am realizat-o acum cativa ani, masina este inca in familie, o foloseste tatal meu, fara nicio problema, fara rontaieli de injectoare...si cu soft de putere-1 points
-
Range record: ID.3 makes the journey from Zwickau to Switzerland on a single charge All-electric Volkswagen covers a distance of 531 kilometers without charging-1 points
-
Cata lume va conduce masina pe Sport? Consider ca inclusiv pe modul normal (care e presetat si peste 90% vor conduce masina in acest mod), sa fie mai buna fata de modeluo anterior, dar nu este cazul dinn pacate!-1 points
-
Pe cil 4 deviatia cam mare. Incearca o adapt a cant minime injectate... poate se mai echilibreaza valorile ... sau sa mergi in frana de motor cat de mult.. daca ai pe unde. Fuel presure .. cum e ? Cat la suta arata pe regulator presiune rampa la rekanti ? O presiune scazuta poate provoca rontaiala.-1 points
-
Nu este permis sa dai Quote, poate inainte sa postezi pe un forum si te integrezi intr-o comunitate, ar fi mai bine sa respecti regurile acelui loc. Citeste regulamentul si incearca pe cat posibil sa-l respecti. Nu doresc argumente de la alte persoane despre justificarea faptului ca eu conduc masina X. Suntem diferiti si asta e foarte bine.-3 points
-
Asta nu e topic de versus si nici de achizitie, esti off-topic.-5 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00