Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.08.2020 în toate secţiunile

  1. Siiii.... start! Azi am dus injectoarele la testat, nu au putut sa mi le faca pe loc dar vor fi gata azi mai pe seara. Intre timp am batut strazile capitalei in cautarea pieselor de pe lista. Si am luat bara spate, cu un pret foarte foarte bun (80 de lei), intreaga si nedeformata. Are doar zgarieturi dar oricum nu ma intereseaza asta. Dupa, am vorbit cu 2 persoane diferite pentru un tragger respectiv capac pentru airbagul de la pasager (mi-a aparut o crapatura in iarna care s-a extins un pic), ma trezesc ca mi le aduce pe ambele aceeasi persoana Urmatoarea piesa are o povestioara amuzanta in spate. Cum cautam eu diverse prostii pe marele internet, dau de o comparatie intre galeriile de admisie de pe 1.9 diesel. Cineva a luat 4 galerii diferite, le-a montat pe o chiulasa de asz si a testat flow-ul de aer la fiecare in parte. Am ramas surprins sa aflu ca exista o galerie de admisie cu flow mai bun decat pd130/150. Buun, acum, ce naiba cod este BRM asta ca n-am auzit de el pana acum. Ma afund mai tare in internet, aflu ca la americani vine pe ceva jetta, apoi imi da prin cap ca se vede codul in poza. Si uite asa am ajuns sa aflu ca galeria respectiva se gaseste pe 1.9 bls si 2.0 8v bmm (si celelalte coduri asemanatoare). Caut, olx ul imi dadea rezultate decente (conditie,pret,locatie) asa ca 100 de lei mai tarziu am asta in portbagaj. Ma bucura faptul ca pe langa flow-ul de aer mai mare care trece prin ea, exista si diferente mai mici intre tuburi (stiam ca la a mea din cauza formei, pe primul tub nu prea ajunge aer). Maine e zi de pauza (probabil doar voi ridica injectoarele) apoi joi merg si ma apuc de montat/demontat diverse ?
    7 points
  2. Avand in vedere rezultatele tot mai slabe dpdv tehnic in grupul VAG dar care vin la pachet cu un pret mult mai ridicat, eu m-as orienta catre alti producatori.
    4 points
  3. Leon a picat testul la 73km/h Duster l-a trecut la 75km/h Se si vede cat de agresiv 'intra' la Duster. Iar la Leon parca-i inexistent. Eu cred ca este si o problema de parametrizare.
    3 points
  4. Salutare tuturor si bine v'am regasit! Am onoarea sa va prezint noua mea ascutitoare electrica, un E-Golf culoarea Tungsten Silver. Dintre cele mai relevante dotari, as putea enumera: Faruri LED Mid (standard) Navigatie Discovery Media (standard) ACC si Front Assist (standard) Parbriz incalzit (standard) Volan din piele cu comenzi (standard) Climatronic (standard) Priza combinata AC/DC (optiunal) Pachet iarna (optional) Camera spate (optional) Avand in vedere ca va fi folosita preponderent in oras si imprejurimi, am considerat ca e mai mult decat suficient echipata, asa ca nu am mai urcat cu pretul spre alte exemplare ceva mai dotate. Singurul lucru pe care as l'ar mai fi vrut sotia mea pe masina (practic asta e masina ei) sunt senzorii de parcare fata spate, dar asta am inteles ca se poate rezolva relativ usor cu un retrofit, original sau aftermarket, in functie de buget si preferinte. Pretul final a fost in jur de 18500 de euro si da, masina e din acel faimos stoc de E-Golfuri care au avut niste reduceri suplimentare demne de luat in calcul. Dar cum am ajuns sa cumparam masina asta? Afost o investitie neplanificata, dar nu am putut rata asa oferta. Eu de mult cochetam cu ideea de a incerca avantajele si dezavantajele electromobilitatii. Ma uitam cu jiind la topicurile colegilor de pe aici si chiar ma interesasem pe la Renault anul trecut de un Twizy. De asemenea, urmaream atent si toate discutiile de pe aria de masini electrice de aici de pe forum si practic asa a inceput totul. In urma cu vreo 2 luni au inceput sa ne povesteasca vreo 2-3 colegi cum si'au luat ei E-Golf la super oferta, cu vreo 17-18k euro, pentru ca sunt discounturi masive de final de generatie. In momentul acela a incoltit si in mintea mea ideea, "ce'ar fi daca as da Golful GTD si as lua un golf electric?". Intamplator, in urma cu vreo 3 saptamani am avut cu GTD'ul un drum la PBV1 si intr'o pornire de moment, am zis sa intreb la vanzari si despre E-Golf. Pe moment, raspunsul m'a cam desumflat, in ideea in care la momentul respectiv cel mai ieftin E-Golf pe stoc ajungea vreo 21k si mai era si alb, culoare care nu ii place deloc sotiei Am intrebat si cat as lua pe GTD si dupa o evaluare sumara, mi'au zis ca ar putea sa imi ofere vreo 11.5k, total nesatisfacator. Totusi, nu m'am dat batut si am zis sa pun o intrebare si pe forum, daca stie cineva vreun dealer care sa mai aibe vreun E-Golf la 17-18k. Aici a intrat in scena colegul nostru de nota 100 @Aaron, de la Nurvil, care a facut el niste magii si a reusit sa imi gaseasca un exemplar si sa mi'l rezerve. Neasteptat de bine a mers si vanzarea GTD"ul, care s'a vandut in 2 saptamani. De fapt, el s'ar fi vandut si mai repede, dar cumparatorul a avut rabdare si drept bonus a primit un parbriz nou nout si toata partea din fata revopsita pe casco. Si uite asa, sambata dimineata am plecat pana la Ramnicu Valcea intr'o mica excursie Pe drumul de intors, am facut si o oprire la Penny Market in Pitesti, unde am incarcat aproximativ 15 minute si apoi pe A1, unde am mers normal cu 120-130 kmh. Mari planuri de viitor nu prea am. Cel mai important e sa rezolv cu incarcatul acasa.
    2 points
  5. Pentru inchiderea spatelui nu exista un carenaj specific, trebuie cautat unul care sa fie adaptat sau construit unul nou. Asta inseamna ca cineva trebuie sa ia cateva masuratori, sa gasesca puncte noi de prindere (fara modificari invazive) si construit suporti. Nu-i ceva foarte greu de facut si nici nu necesita investitie mare. Nici eu nu stau extraordinar cu timpul, 'bricolam' mai mult si pentru mine daca aveam timp. Dar daca este cineva cu adevarat interesat, as putea sa-l ajut sa masoare si construiasca.
    2 points
  6. Nu sunt eu prea priceput in tutoriale, dar fac tot posibilul sa fiu cat mai explicit. In cazul eGolf desi mare parte din suprafata este acoperita, au mai ramas cateva zone de imbunatatit. 1. Bratelele inferioare suspensie spate: 5Q0 501 733 - splash shild left 1buc 54lei 5Q0 501 734 - splash shild right 1buc 54lei N911 335 01 - surubM6 cu piulita 4buc 24lei N909 203 01 - nit filetat 4buc 24lei 8E0 825 267 - clipsuri plastic 4buc 6lei Pozele sunt de la @catalinmiti, pe el l-am ajutat sa le monteze deja. Gaurile sunt deja facute pe bratele inferioare. Doar montarea niturilor filetate necesita putina atentie, deoarece nu-s hexagonale la exterior si au doar zimti. Niturile se introduc pe brate in partea inferioara si se strang cu suruburile. Se desfac si apoi se monteaza carenajele. Clipsurile se monteaza in partea superioara a carenajelor. 2. Carenaj punte fata 3Q0199110B - carenaj - 1 buc N90324203 - piulite-nit semihexagonale cu cap tesit M8 - 2 buc WHT000729A - suruburi M8 - 2 buc WHT008023 - clipsuri cu garnitura de cauciuc - 3 buc Gaurile din fata pentru nituri sunt deja facute, mai sunt necesare gaurile pentru clipsuri.
    2 points
  7. ieri am mers cu Kona electric. lucruri bune: - interior atent lucrat, volanul, bordul (displayul f usor de citit, totul clar, desi avea un led verde aprins mereu care se pare ca arata ca masina e "pornita", cam dubios. -izolarea. masina izoleaza mai bine ca zoe/208 zgomotul exterior. - se misca chiar bine pana la 100. te poti baza pe ea si in afara orasului. f tacuta, mai putin la acceleratii puternice unde motorul se aude putin, dar nu deranjant. oricum sub e208. - ideea de selector de viteze. imi place mult ideea de selecta cu butoane D/P/R desi nu vad logica a le aseza in cruce. trebuia sa te uiti unde apesi si pe ce. dar oricum selectia se face usor, probabil e doar de obsinuinta. -range. mers normal (nu ma intereseaza sa o alerg, dar nici nu am mers lent), am mers 10km, dar range-ul a scazut doar cu 5km (am si urcat si coborat poduri, am fost atent la regenerare, fara frane puternice si doar 2-3 acceleratii mai sportive). - butoane f clicky, lucrate atent. -meniu facil, navigata cam google maps 2010 (f simpla si fara detalii) dar usor de urmat. displayul central, mare clar, touch, butoane decente (are inca butoane stil clasic, nu doar touch-desi asta poate fi lucru bun sau rau, depinde cum privesti, mie imi plac alea touch) -suspensia f echilibrata, masina "inghite" usor denivelari, directia exacta, usor si placut de condus. mult peste e208 si zoe. lucruri mai putin bune - pozitia. masina se vede ca este ceva cross-over. este f inalta pozitia la volan, si nu doar datorita scaunului. intreg sasiul este mai inalt. - padele la volan pt setarile de recuperare. masina are deja un fel de "one pedal drive" mereu activ , si soferul doar seteaza din padele, cat de puternica este. f dubios si destul de greu de obisnuit. nu m-am jucat cu el, pt ca eram atent la altele. mi se pare complicat. deja de la prima ridicare din acceleratie masina decelera simtitor. comparabil cu e208 pe B. -pretul. 32k dupa toate reducerile cam cea mai scumpa din clasa. adica 10k peste zoe, 7-8k peste e208. - spatiu la picioare pt pasagerii spate. scaunul soferului reglat pt mine (1.80, dar pozitia spatarului este aproape 90 grade, asa imi place sa il tin, m-am obsinuit din masina de curse), iar cand m-am suit in spate ating cu genunchii spatarul. pare chiar mai mic decat la e208. pt cineva care conduce cu scaunul tip "fotoliu/sezlong", pasagerii spate vor simti asta din plin. - pielea nu se simtea f calitativa. nu stiu cum va reactiona la 150-180k km. masina se vede dupa interior ca este peste concurenta aflata acum pe piata (ma refer la zoe si 208), dar si diferenta de pret pe masura. mai iei o masina (chiar si electrica gen citigoe) de diferenta. dar nu cred ca merita doar pt interior 7-8k peste e208. hai un 2-3k..as fi acceptat. iar 10k peste zoe (varianta 50, cu toate optiunile) cu atat mai putin. urmau sa aduca si varianta highway+ la 27k dupa toate rablele fara tatea optiuni. dar peste 2-3 luni. concluzie, chiar iti da o stare buna sa conduci o electrica, in special una cu miscari sportive. mai ales daca nu ai stres in trafic (o gramada de idioti pe sosele care iti strica cheful). imi va fi dor de schimbatul vitezelor (mai ales de automata cu dublu ambreiaj, si schimbarile din padele) doar cand vreau sa merg f tare pe drumuri virajate si reactia masinii cand apesi acceleratia dupa o shcimbare de viteza, mai ales inferioara.
    2 points
  8. O poza de ieri cand am scoso la plimbare dupa ce a cam stat ca merg mai mult cu Leonu.
    2 points
  9. Modelele VAG sunt subviratoare la limita. Era celebra gluma lui Clarkson care lua peste picior Audi din cauza pozitionarii motorului mult in fata. Lasand asta la o parte, subvirarea e cel mai usor de controlat de catre un sofer obisnuit, spre deosebire de supravirare si atunci e pe undeva de inteles acest comportament. In film se afirma ca masina este usor de controlat, in ciuda subvirarii masive si se vede ca nu apar reactii violente ale sasiului. Eu continui sa sper ca asta este dorinta constructorului. Desigur, o subvirare masiva te poate scoate de pe sosea, dar limitele masinii se ating relativ repede, pentru a fi oarecum intuitiv comportamentul. Totusi, pentru cei care vor o conducere mai alerta este obligatorie suspensia sport pe modelele VAG, altfel in varianta standard masinile se comporta relativ mediocru, dupa cum vedem si in filmare.
    1 point
  10. In privinta head unitului/bluetoothului, iti recomand un RCD360, pe care il poti procura la maxim 850 lei cu transport, taxe, toate cele. Calitatea e foarte buna, integrare Carplay/Android Auto, bluetooth incorporat (se aude decent de asemenea), display de rezolutie excelenta in raport cu RCD510/RNS510. E practic un RCD330g plus mentionat de colegul mai sus, fara AUX frontal si ceva mai ieftin. Pe langa cele mentionate, intinereste interiorul masinii
    1 point
  11. mmveracruz, ai avut dreptate, modulul a fost de vina acum merge, doar ca a trebuit recodat Multumesc!
    1 point
  12. Cam multe spike-uri in curbele de cuplu si putere... trage liniar?
    1 point
  13. Scuzati off-topic. Bre, ce coincidenta...si eu am exact aceeasi problema. Daca merg cu AC On in masina, a doua zi imi curge nasul si stranut... Acasa imi merge AC in holul de la etaj tot timpul cat eu stau la parter si nu ma afecteaza...
    1 point
  14. Continua cautarea suruburilor de ghidare pentru etrieri. Pana cand se va intampla sa ii pot gasi, m-am bucurat sa montez R8 coils
    1 point
  15. Se pare ca au dat-o in bara rau de tot cu platforma actuala.
    1 point
  16. ... WAUZZZ4H3CN038120 1.xps WAUZZZ4H3CN038120 2.xps
    1 point
  17. Multumesc de aprecieri! Cat am fost azi pana la Hornbach si la farmacie, Golful a stat cuminte la incarcat. 17 kwh in 30 de min, cost 33 de lei. Zilele urmatoare imi propun sa ajung si la Penny in Otopeni. Are rost sa mai zic ca de 2 zile tot imi gasesc cate ceva de facut pe aici prin zona?
    1 point
  18. Si eu sper, sunt chiar curios cum se misca Bolf-ul. Ca de aratat, arata al naibii de bine, chiar cu micile detalii de rezolvat! Si, ca edit la postul din primavara cu discurile - am rezolvat inainte de faza cu ambreiajul - am ambii etrieri spate ok, "corecti" si cu discuri si placute noi. Cumva si cel stanga, dupa venirea caldurii, si-a revenit. Sunt constient ca nu e 100% ok, insa urmaresc, si la prima abatere, il "rezolv"
    1 point
  19. out with the old in with the new , acolo stau insirati putin peste 350Eur :), am uitat sa prind si curelele in poza, una peste alta am terminat operatiunea vineri si e totul ok acum. Ma pregatesc de stage 1, voi merge in final cred pe A-team, am discutat cu ei si raman la mana lor.
    1 point
  20. La ID.3 sunt alte solutii tehnice folosite la legatura cu solul. La eGolf pui deflectoarele de pe bratele de Golf 8. Contributia ti-o calculezi singur. Intre Golf 7 si Golf 8, tot ce am intuit si montat pe G7 sunt forma de prototip s-a adeverit cand a iesit Golf 8. Codurile sunt pe topicul de aerodinamica. ---- Producatorii de masini se chinuie pentru fiecare km in plus, ajungand sa reduca 10 litrii din capacitatea rezervorului pana la artificii in aerodinamica, dar 'noi' comentam orice si pe urma mergem cu 90km/h pe autostrada. Chiar si cu motoare termice.
    1 point
  21. Va salut , Revin cu un feedback referitor la retrofitul cu CP3 cat si toate operatiile pe care le-am facut mai sus . Dupa vreo 1000 km parcursi de la schimbare , pot trage urmatoarele concluzii : - pornirea ( dpdv al meu ) este la fel ca si cu CP4 , porneste f bine atat la rece cat si la cald -trage mai agresiv si urca mai repede in ture -consum ralanti in pozitia P cu motor cald 0.5L/h ( inainte oscila intre 0,5/0,6 ) -DPF-ul parca se incarca mai greu ( numar mai mare de km intre regenerari ) -vibratii mai reduse parca ale motorului . Atasat si pozitia "finala" a furtunelor de alimentare cat si repozitionarea senzorului DPF .
    1 point
  22. ODO: ~128.000 Intrucat situatia actuala lasa de dorit si mi se pare ca-mi bat joc de bani daca o dau pe degeaba cu multitudinea de piese noi pe ea, am decis ca mai sta la mine cativa ani. Asa ca masina a intrat la vopsit pe 18; schimbare de culoare, va fi brand new Ma satisface ca-n prima zi, saptamana viitoare implineste 6 ani de cand e la mine. Am dat saptamana trecuta o tura prin tara (Transfagarasan, Valea Oltului, etc) si e ce trebuie. Cand va veni timpul pt ceva nou, mai mult ca sigur va ramane si GTI-ul in garaj. Atasez si niste poze Drumuri bune!
    1 point
  23. te credem numai daca poti sa arati un SOH (State of Health) report
    1 point
  24. Da, testare dyno valori standard (după upgrade la ultima versiune de soft de fabrică) și retestare după fiecare versiune de soft custom, cea care e acum este v3 (mașina a făcut vreo 15-20km pe dyno) Testări făcute pe dyno Bapro Standard mașina a scos 155.8CP și 282Nm
    1 point
  25. Apropos: ca de fiecare data am un ajutor de mecanic...
    1 point
  26. Si inca nu am ajuns sa inlocuiesc numarul de pe fata. Asta doar pentru ca am avut o gramada de treaba Unu la mana...ne-am luat casa pe roti, si pe langa serviciu si santier, am mai avut de lucrat si la asta. Pentru ca vrem altfel de concedii, mai libere de "booking" si alte minuni de genul. Si pentru ca ...rulota are MTMA 1400 KG, aveam nevoie de franele mai mari. Cele vechi de 280mm si asa erau subdimensionate... si erau deja uzate. In plus, un rulment pe fata a inceput sa urle de nebun ca s-o saturat de munca pe care o facut-o. Frati-su de pe partea ailalta nu zicea nimic.... Asadar, rulmenti noi SKF (Nu mai pun in veci rulmenti Optimal), butuci noi, senzori ABS/ESP noi (nu cred ca-i scoteam intregi pe ceilalti)... Si ne-am apucat de treaba. 5 minute la o presa cu un prieten si gata butucii si rulmentii. Apoi...montajul. Asa arata un disc de 280mm (jos) vs 312 (sus) Pe partea dreapta trebuia schimbat si un burduf de planetara, asadar, am dat jos capul de planetara si am zis sa il curat.. dar mi-a scapat in galeata cu solutie de spalat (motorina+benzina amestecata) si am facut lego... Pe partea cealalta in schimb, am rupt un cap de bara Lemforder. Pacat de el ca nu avea joc si se prezenta bine, dar nu o vrut deloc sa se desfaca surubul de pe fuzeta, mai degraba s-o rupt... Si...cam asa arata montate pe masina. Deocamdata se simt ok. okish... nu sunt 100% multumit...dar astept sa se aseze placutele bine pe discuri si dupaia mai vedem. Pare ca prind tot mai bine pe masura ce parcurg km. Va urma/To be continued... etc Drumuri bune
    1 point
  27. Am ajuns la 151000 km care au inceput sa se vada mai frumos pe un AID nou (avea 2km), provenit de la un Arteon 2019, varianta cu D la final. L-am urmarit mult timp , vroiam km mei si pana la urma am pus mana pe el. E total altceva, imi place mult. Problema e ca nu am optiuni in Discover Media 2 sa pun si harta pe AID (am o versiune de început cred) ceea ce ma obliga si la urmatorul retrofit de MIB Am pus si volan nou si pare o alta masina. In rest totul e ok, motorina si la drum. Sper sa ajung cu familia pe litoral la final de luna si sa imi incapa toate bagajele ca avand un pitic mic.. nu stiu unde sa le mai pun.
    1 point
  28. Corect, şi eu eram fan Ate cândva, însă în ultimii ani nu le mai ies aşa bune discurile de frână simple (nu mă refer la PowerDisc). Au apărut foarte multe cazuri de discuri Ate ovalizate şi nu le mai recomand nici duşmanilor.
    1 point
  29. 1 point
  30. Multumesc pentru aprecieri! Siiii cutia e functionala. Am instalat si amplificatorul si l-am prins pe spatele banchetei, pe sectiunea 1/3. Ma interesa sa am bass in masina si...chiar am. Suficient pentru mine in masina. Daca abuzez de el, vibreaza masina, dar nu asta era ideea. Intre timp (v-am zis ca nu mai stau cu rotile de iarna). Am trecut la cele de vara. Unul schimba roti, altul le sterge Cu ocazia asta am vazut ca arcurile fata au cam ruginit si stiu ca asa nu mai au viata lunga. Asa ca mi-am luat inima in dinti si am comandat un set de arcuri Eibach Pro Kit pentru Golf Variant. (da, sunt diferite pt Variant/Hatch). Sper sa nu regret avand pline si bucsele mari de la brate (au si alea vreo 3 ani si nu au nimica) In plus, vad ca arcurile vechi, dupa cod, nu erau ce trebuia. Mie imi par a fi de Golf 4 1.4 16V... sau ceva de genul. Urmeaza bucsele de la bara stabilizatoare - Parca incep sa se uzeze desi am pus originale... Apoi intr-o zi m-am ocupat de geamul usii dreapta spate. Dupa cum banuiam, s-a dovedit a fi clema. Si un lucru pentru care urasc inginerii care au proiectat Golful 4: .... Si putina curatenie pe la motor. De acum incolo nu va mai sta murdar si din cand in cand spalam si motorul. Pana la noi vesti.. drumuri bune sa aveti (intre bucatarie-baie-balcon-camera-etc).
    1 point
  31. Salut. Si eu am aceeasi problema la ea. La rece porneste greu, dar cand temperatura afara este sub 5 grade porneste normal si cand este peste 5 grade afara porneste greu la rece. In rest nu am probleme cu ea.
    1 point
  32. Am revenit! Cu noutati, bineinteles! Masina a intrat la reparatii si dupa 3 saptamani si jumatate de stres, de lipsa libertatii de miscare (carless), de batai de cap, am luat-o pe data de 19.02.2020. Sunt multumit de ce a iesit. Mai trebuie sa rezolv 1 chestie: re-asezata bara fata. Ceva nu s-a asezat chiar perfect si trebuie sa mai lucrez eu un pic, dar...sa dea caldura. Si-amu pozele: Inainte de vopsitul barelor fata si spate, am facut si decupajele pentru Side markere. Apoi s-a inceput vopsirea masinii: Am montat si spalatoarele de faruri + pt boxa din usa dreapta spate am facut legaturile in mufa din stalp. Mat sau lucios? Biiine, lucios sa fie si cu 3 staturi de lac peste vopsea, da? kinda fat... Apoi montajul diverselor elemente pe masina: Si-acasa cu ea! Poze din ziua urmatoare, in parcarea de la lucru: Siii....cam atat. Cu toate piesele, vopsea si manopera...cred ca au intrat vreo 5000 lei. Incluzand si "mofturile mele" (spalatoare de faruri, grila fara semn) si fara piesele luate atunci in ungaria. Una peste alta, dupa 3 saptamani jumatate de plimbat in Audi B8 Quattro din 2013, cand m-am urcat in Golf m-am simtit bine. M-am simtit confortabil. Masina se tine bine in ciuda varstei, trage bine si e confortabila. Si surprinzator, suficient de silentioasa... Deci, imi place de batranica mea... I really love it! ps: cu ocazia asta am si vopsit carligul, dar inca e la uscat acasa, nu pe masina. ps2: da, o sa iau un alt numar pe fata si ambele o sa fie lipite cu dublu adeziv. Drumuri bune!
    1 point
  33. Custom subwoofer passat cc Masina are sistem audio standard ,se aude decent ,medii si inalte ,dar parca lipsea putin bass. Difuzor Focal Performance Sub P 25 Amplificator Hertz Conditia Nr 1 a fost sa nu fie nimic la vedere si asta a iesit:
    1 point
  34. In acest caz trebuie desfacuta cutia si verificat starea rulmentilor si jocul din trenul fix Mai mult costa manopera decit piesa/piesele
    1 point
  35. Te-am vazut vineri zona Strand - arata foarte bine albastrica! ? Presimt ca o sa vreau ne intalnim candva dupa pandemie, vreau sa o admir de aproape.
    0 points
  36. Rns315 nu e wow. Are bluetooth integrat și gps, dar ecranul e mic și nu are nici android auto sau apple carplay. Calitatea e foarte buna, fiind oem, dar funcțiile sunt destul de limitate și nu mai merita banii in 2020 dpmdv. Daca te interesează doar bluetooth-ul, mai bine doar adaugi modulul la aparatul tau și aia e.
    0 points
  37. Foarte faina culoarea. Si, sa nu-mi fie luat in nume de rau, cat de "la sfarsit de viata" este - continua sa imi placa mai mult 7-le in comparatie cu 8-ul. In fine, 4 imi place cel mai mult, dar asta tine de patologic. Vad ca apar din ce in ce mai multe e-golf-uri - le remarc usor dupa jante. Este in mod cert viitorul; fiicei mele de aproape 10 ani, i-am spus deja ca, o voi invata sa conduca pe VR sau ALH, dar ea va conduce electrica. Deja autonomia cu un plin se apropie de cea a Golfului VR6 Mi-am setat oricum target-ul - cand electrice de nivelul e-Golf-ului vor avea autonomie de aprox 500-550km, voi face probabil si eu pasul. Sa va bucurati multi km alaturi de el!
    0 points
  38. Unde nu se consuma aia 30%, in jantele alea urate.
    0 points
  39. o sa las aici review meu dupa TD cu e208, si Zoe, si revin si dupa Kona. e208: design exterior si interior interesant, bine lucrat, f misto culoarea albastra. misto butoanele pian si bine lucrate. seamana cu cele de la ZOE. f tactile si usor de intelea reactia la apasare. adica iti dai seama ca ai actionat sau nu. USB si USB C in consola, f misto. cam prea apropiate de volan/pasager dar buna ideea. mi-a placut cum se simte in B, este sesizabila, fluenta si te poti obisnui usor cu ea. jumate din TD deja doar B am folosit. interiorul avea o imitatie de carbon care arata f bine, nu stiu cum rezista in timp, dar misto ideea. dar am gasit lucruri care nu imi plac. -la 25k euro (banii mei dupa toate reducerile, pt varianta full-GT), vine fara cablu de incarcare rapida. care costa 309e. masina vine cu cablu de incarcare acasa la 220v. - incarcarea se face la 7.5kw. - volanul f ciudat ca forma, desi asemenator cu anumite masini super sport (culmea e ca am pe masina de curse ceva de genul ala, de la sparco), nu are forma facila ptr grip. si nu poate fi la fel de usor manevrat. cred ca au ales designul inaintea utilitatii/performantei. si mai rau, preia din vizibilitatea catre display. peste volan, in pozitia normala, nu vad decat partea de sus a displayului, iar prin volan nu vad partea de jos. vad sub display. daca il las in jos la maximum, ating cu genunchii de partea de jos. nu am gasit o pozitie in care sa vad tot displayul. - maneta de cruise control, amplasata sub semnalizare. ba ca miscam volanul, ba ca semnalizam, tot timpul dadeam cu mana peste ea. - schimbatorul de viteze are un led care iti arata in ce treapta esti, mai putin optiunea B/D. asta o vezi doar pe display. schimbatul din R in N si D cam dubios, ca miscare si ca reactie. am avut impresia ca simti cand schimba (lucru sesizabil la fosile unde chiar face schimb de viteze). miscarea manetei este putin ciudata, cumva nu tras fata/spate, ci rotit. e treaba de obisnuinta, dar prefer cum e la restul automatelor, impins/tras de levier. asa cum e si la masina de curse. - mi s-a spus ca are cutie de viteze, aceeasi cutie ca la colege pe fosil. nu stiam asta si mi se pare ciudat. cred ca n stia dealerul despre ce vb. - pe locul din spate stau la limita cu genunchii (am 1.80). - garda la sol si spatiul dintre roata si aripa este f mare. seamana cu octaviile alea 1 cu "pachet drumuri grele" cocotata. nu stiu daca avea roti pe 17", era echipare medie (nu GT) dar arata f ridicata. dar din spate se vede partea de jos a amortizoarleor, deci nu e chiar SUV cu acces pe drumuri grele. e cred ca din reglajul/cursa/duritatea amortizoarelor. - in B destul sa galagioasa, zumzetul motorului era f clar. - nu f sportiva. 136 cai si 1450kg, parea mult mai lenta decat masina cu care am ajuns acolo (culmea tot 136 de cai, benzina, dar mai usoara). parea ca are undeva pe la 100cai pt reactii comparative cu carosieria unui golf (de exemplu) ca sa compar greutatea. -displayul 3 D. WTF.. arata f futuristic dar nu realist. nu poti vedea consum instant decat pt 2-3s dupa ce apesi pe maneta, dar iti arata caroseria masinii cum merge, cum incarca, bateriile verzi. dupa 2-3 luni de la achizitie as vrea sa vad niste date reale, nu filmulet...in afara de viteza, semne si autonomie, tot displayul color era ocupat de animatia cu masina. - in B se simte detsul de puternica decelerarea, si din cate mi s-a spus NU se aprind stopurile. curios, masina din spate ar fi fost surpinsa de deccelerarea mea. - plastic dur pe usi, pe consola centrala langa schimator viteze, dar epr total atent lucrata. as vedea ca masina 2a in familie, de fatait prin oras, de atras priviri. singurul concurent il vad ca fiind zoe, nu id3. in afara de design (care e subiectiv), nu il vad ca si concurent pt id3, desi este cam la aceeasi bani.. (incepe de la 27k, dar primesti nu doar amble cabluri, ci si wallbox , si incarcari de 2000kw in primul an). cu dotari apropiate. i3 e la alt buget, desi are cam acelasi target cu cele 2 frantuzesti. Am mers cu ZOE, modelul vechi. chiar imi place cum urca, dar la 135 iti taie tot. e cam ciudat, mai ales ca urca bine pana acolo. mi-a placut cum accelereaza, mi-a placut lipsa de zgomot pt mine, pica din calcule, pt ca: pozitia la volan prea inalta, si nu se poate regla Vmax135 directia mult prea falsa, si fara senzatii, plus mult prea usoara. la 130km'h era ca si cum aveai joc in volan de 10-15 grade de rotatie. in oras pare ok, dar doar pe stradute sau giratorii,. daca vrei sa schimbi banda, sau miscari usoare, pare ca mereu trebuie sa fii atent la directie. la fel, frana nu avea nicio modularitate. parea ca si cum e ON/OFF. nu simteai nimic. mi-a luat minute bune sa ma obsinuiesc si sa nu franez mai puternic fara sa vreau. pe modelul vechi, plastice f slab calitativ. exact Clio. displayul mi s-a parut mega complicat de inteles. prea multe animatii si culori pentru a urmarii date in mers. consum instant era mic, in dreapta, de 2x mai mic decat o animatie cu masina pe centru. si trecea si o culoare peste el, destul de greu de urmarit cand bate soarele. daca vreau geamuri eletrice pe spate, inseamna sa urc pana la pachetul maxim (pachetul intermediar, costa cu 2000e peste cel mai iefitn, dar geamurile sunt optionale cu 200e. si daca dau inca 1000 urc la maxim), deci deja ajunge la peste 21k, cu toate reducerile. prefer sa dau 3k euro pt id3, sau macar 22k pt 208. mi se pare f cheap ca la o masina de teoretic 30k euro sa nu ai reglaj scaun, si geamuri electrice spate. iar la modelul nou, se vede un avans considerabil, dar asezarea butoanelor, cam iesita din comun. unele pe stanga la faruri, altele unele sub altele..e treaba de obsinuita, doar ca nu par f intuitive.
    0 points
  40. Eu as imbunatatii aerodinamica pentru cresterea autonomiei. Carenaj sub puntea fata, deflectoarele de brate spate si inchiderea spatelui. Primele doua se iau de pe alte modele, Tiguan si Golf 8.
    0 points
  41. Stiu, dar nimeni nu spune cum si in ce fel. In fine, am studiat mai aprofundat problema si nu exista ceva OEM pr acest lucru. Am comandat o chinezarie la 10 dolari care se pune in usa soferului. Trebuie sa imi vina. Va anunt ce a iesit
    0 points
  42. La Vivo in Pitesti , intri direct de pe autostrada Azi erau 2 locuri libere la incarcat Intre timp luati pizza pe vatra de la etaj , este excelenta
    -1 points
  43. Range record: ID.3 makes the journey from Zwickau to Switzerland on a single charge All-electric Volkswagen covers a distance of 531 kilometers without charging
    -1 points
  44. Te-ai uitat la filmulet si pe modul sport? sau iti place sa iei din context doar o parte si apoi sa arunci cu excremente?
    -3 points
  45. du-te de aici cu prostia asta. vin eu cu g6 si tu cu dusterul ala si nu te tii dupa mine pe niciun viraj. facem si un pariu pe cat vrei tu. am testat in trafic pe sosele cu serpentine. nici nu misca in front. ai gasit si comparatia, duster....; si sa nu imi spui ca e mai bun g6 ca un leon nou.
    -3 points
  46. Eu conduc masina de 2 ani+ doar pe sport. Masina se descurca onorabil, doresti mai mult? cumperi amortizoare DCC, jante mai mari cu anvelope mai potente, si tii masina pe sport.
    -5 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!