Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.08.2020 în toate secţiunile

  1. ODO: ~128.000 Intrucat situatia actuala lasa de dorit si mi se pare ca-mi bat joc de bani daca o dau pe degeaba cu multitudinea de piese noi pe ea, am decis ca mai sta la mine cativa ani. Asa ca masina a intrat la vopsit pe 18; schimbare de culoare, va fi brand new Ma satisface ca-n prima zi, saptamana viitoare implineste 6 ani de cand e la mine. Am dat saptamana trecuta o tura prin tara (Transfagarasan, Valea Oltului, etc) si e ce trebuie. Cand va veni timpul pt ceva nou, mai mult ca sigur va ramane si GTI-ul in garaj. Atasez si niste poze Drumuri bune!
    7 points
  2. Incursiune de weekend in Har-Cov : M.Ciuc-Skigymeș-Kondra Kereszt - Vf. Nășcălat - Vf. Mădăraș - Pal Haszmann(Cernat).
    5 points
  3. Vopsitorul, a mai facut si el un cadou astazi ?
    2 points
  4. La inceputul anilor 2000 tuningul reprezenta exact ce se intampla pe acest topic, o colectie enorma de bits & pieces care mai de care, in cautarea unui look cat mai outrageous care se aduca cumva a ceva, dar altfel....in cazul de fata un fel RS4 dar mai inzorzonat. Combinarea a N produse de firma (oricat de galonata) nu inseamna ca rezultatul final este unul pozitiv, altele sunt criteriile ce make or break valoarea unui proiect. Valoare din punct de vedere tehnic? Zero. Valoare din punct de vedere estetic? Minus zero. Valoare sentimentala pt creator? Inestimabila. Therefore...spor la treaba ca restul e doar can can.
    2 points
  5. Apropos: ca de fiecare data am un ajutor de mecanic...
    2 points
  6. Masina e gata - la o prima impresie, normal de altfel, "tine" mai sus, si nu sunt zgomote suspecte. Si s-a lucrat ok - toate plasticele si carenajele sunt la locul lor. O poza impreuna cu un Mk4 pe care il cunosc parca de undeva :D
    2 points
  7. De curând încă o masina din grupul vag a intrat in gașca noastră, și anume un B7 din 2011, 1.8TSI, 160CP, cod motor CDAA! Aici nu prea am nimerit-o cu motorul ăsta, după ce am citit atâtea despre el, în fine, sper sa ma susțină cei 84.000km pe care ii are! Ca și prime impresii, pff e șmecherie ca și motor, accelerării, viteze fata de superbul meu de 1.8t 150cp, ca și dotări e super, tot fata de superb doar ca modelul asta al meu nu are prea multe, în fine rog un coleg sa ma ajute cu decodarea VIN-ului WVWZZZZ3CZBP314739 dacă se poate! In schimb nu ma împac deloc cu spațiul și confortul la condus, și anume, scaunul șoferului mi se pare prea sus oricât de lăsat este, iar volanul ridicat maxim, tot jos mi se pare de aceea uneori când vreau sa ies lovesc cu piciorul drept în el! Ce ma deranjează este consola centrala și anume când stau cu piciorul pe accelerație începe sa ma jeneze zona unde se atinge cu consola! La Superb nu aveam problema asta! Având 1.81m și 110 kg, stau cu scaunul mai în spate, iar azi i-am simțit genunchii lu 'ăl mare în spătarul meu, pfff, cel mai nasol moment pentru mine! In fine, sper sa nu am probleme cu ea, am dat comanda de filtre, ulei de motor, bujii și plăcute de frână spate, aștept să-mi ajungă sa ma apuc de schimbat! Dacă aveți ceva tips and trick's pentru mine, nu ezitați sa ma informați! Poze o sa mai pun în posturile următoare, deoarece am atins imensa limita maxima de 4MB! Offtopic: ca să pun o poză aici tre să-i fac un screnshot, iar screenshot-ul sa-l decupez sa ajungă sub 900kb, pff.
    1 point
  8. este acelasi lucru ... numai ca trebuie sa schimbi manual vitezele. Acc se dezactiveaza numai in momentul in care ai apasat frana.
    1 point
  9. ...aflam in cateva zile; va spun dupa ce se rezolva. Sincer nici eu nu cred ca schimba difuzoarele (avand in vedere ca ele functioneaza ok, deci nu a intrat apa in ele ? Mai repede rezolva cu mastic. Ii cunosc pe baietii de acolo si o sa ii rog sa imi detalieze cum au remediat problema.
    1 point
  10. Modul + kit cablaj/microfon. Coduri module gasesti in acest topic, ce face fiecare modul, la fel.
    1 point
  11. Să o stăpânești sănătos! Ai rcd 510. Poți să cumperi un modul bluetooth oem și să îl instalezi. Alternativa buna și decenta la bani ar fi rcd330g plus care are și android auto și Apple carplay.
    1 point
  12. Nu esti strain nu esti strain, dar..te pricepi cu adevarat, esti mecanic? Ca daca doar "nu esti strain", eu as zice sa duci masina la un mecanic care a mai facut astfel de investigatii si se pricepe ! Pe langa datul jos al admisiei si inspectarea vizuala (si aici...poate diferi ce vezi tu si ce vede un mecanic) - depuneri (care pot sa fie prezente si sa nu fie neaparat cauza problemelor tale - pentru ca este clar ca ceva va fi acolo, ca doar n-ai motorul nou nout) sau alte nebunii - , mai pot fi si alte lucruri: injectoare (poate trebuie inspectate/curatate/schimbate), poate trebuie facuta diagnoza computerizata, poate trebuie desfacut si mai mut in partea superioara pentru a inspecta mai mult. Pe partea de distributie de exemplu, inspectia "vizuala" nu este chiar atat de usoara. Daca chiar te pricepi si poti face toate aceste lucruri singur - tot respectul ! - da-i bataie si tine-ne la curent. Altfel, eu as merge la un mecanic. Da, schimbare de bujii, bobine si alte mici chitibusuri poate face aproape oricine. Pentru chestii mai in amanunt, nu cred ca doar un DiY de pe Net este neaparat suficient..
    1 point
  13. Revin cu niște poze din interior! Cum se numește player-ul care îl am? Nu are navi, și nici Bluetooth. Cu ce model as putea să-l schimb sa am Bluetooth audio? In schimb am mufă Jack(auxiliar) , exista vreun sistem Bluetooth care se poate conecta acolo?
    1 point
  14. La Passatul B5, din cate am inteles sistemul 4x4 este faimosul Quattro de tip Torsen Nu stiu daca la b5.5 au trecut deja la Haldex? superba postarea ta, ca de obicei!
    1 point
  15. Ma bucur mult ca e totul cum trebuie! Sper ca urmatoarea poza pe care o faci cu acel mk4 sa fie ambele functionale!?
    1 point
  16. Garniturile de la galerie se schimba daca desfaci. Iti trebuie niste scule (perie rotativa moale pt bormasina de mana cu acumulator) o solutie pentru indepartat calamina si rabdare. Ai tutoriale pe youtube cum se desface, ce se curata. Exista spray GDI spray cu care dai in admisie in timp ce motorul merge si este cald, dupa care faci un drum extern si mergi mai turat. Curata o parte din crusta dar este mai mult de suprafata/ineficient si preventiv. O curatare manuala, mecanica+ chimica este mult mai eficienta. Atentie la inchis supapele 2 cate 2, sa nu cada ceva in capul pistonului. Pentru distributie, exista iar tutorial, sa verifici cat de iesit este pisstonul de la intinzatorul hidraulic. Daca a ajuns la capat de cursa, trebuie schimbat. Lantul se alungeste si el, dar intinzatorul este gandit prost.
    1 point
  17. La Vivo in Pitesti , intri direct de pe autostrada Azi erau 2 locuri libere la incarcat Intre timp luati pizza pe vatra de la etaj , este excelenta
    1 point
  18. Si antifonarea nu are legatura cu impresia condusului? Altfel nu inteleg unde este offtopicul... Intreb pentru ca eu sunt interesat de acest subiect si imi place cand baietii detaliaza despre antifonare, care pt mine este foarte importanta la orice masina.
    1 point
  19. Drumul a fost in felul urmator: Am plecat cu bateria plina din Rm Valcea. Pana la Pitesti am avut consum 11.7 kwh. Cum voiam sa facem o pauza, dar si sa merg linistit pana la Bucuresti, am oprit la Penny unde am incarcat vreo 15-20 de minute. Aici m'am intalnit si cu un coleg de pe forum cu un Citigo Salutari si aici Bogdan Pana la Bucuresti am mers cu 120 pe ACC si a crescut consumul overall la 13.6 kwh. Am reusit sa ajung acasa cu un range de vreo 90 de km. Per total super multumit de masina!
    1 point
  20. Mai rotunjeste si fabrica, e mai darnic si dyno ul, dar important e sa fii tu multumit de soft. Sa fie liniar, si elegant. De multe ori cifre mai mari nu impresioneaza cu nimic, decat un soft putin mai light si super corect facut. Sa te bucuri de masina! Am uitat ca e manuala Ps, amc cu cine colaboreaza.pt soft? Sau si le fac ei?
    1 point
  21. Ca sa se inteleaga, eu nu am contestat. Ci incerc sa dezvolt modul cum sunetul patrunde mai greu in habitaclu. Are mai putine parghii de transmitere, este impiedicat sau a scazut nivelul surselor de zgomot.
    1 point
  22. Stiu si cum era in anii 2000. Fiecare strangea 6 luni bani ca sa isi schimbe rotile fata, eventual si suspensia daca iesea o combinatie ceva si alte 8 luni pentru rotile spate. Ulterior mai ieseai cu o gagica in oras si asta iti prelungea timpul de asteptare pana cand reuseai sa strangi urmatoarea suma de bani. In ceea ce ma priveste nu iubesc fierul. Imi ocup timpul cu pasiunea pe care o am. Hobby-ul tot hobby ramane. Modificarile mele aduse masinii sunt tocmai in progres si nu poate fi trasa o linie acum si facuta o evaluare. Apropo! Din toti prietenii mei care au bagat banii in masini nu cunosc pe vreunul sa fi avut vreun beneficiu, asa ca finalul final sunt bani aruncati pe apa sambetei. Asta ca sa stie oricine intentioneaza sa se implice in chestiuni similare. Fiecare personal are un motiv pentru care face asta, asa ca beneficiul este stisfacerea acelei dorinte si motivatii si nimic mai mult. La gusturi si cum face fiecare aici e de discutat. Sunt in lume oameni care poarta slapi la costum Versace. Asa si aici. Bine ca nu am pus luminite la valve la roti. ? in rest eu sunt multumit de toate deciziile mele. Si acum si in general vorbind. In viata idea e ca nu trebuie sa te incadrezi in rigorile stabilite de altii ci sa faci ceea ce iti doresti. Fericirea e diferita de la om la om. Scopul acestui topic nu este de a arata si de a demonstra asa cum nu cred ca este scopul oricarui topic din sectiunea "Masina mea"
    1 point
  23. Am scăpat și eu de acel zdrăngănit de plastic la accelerare prin legarea celor două conducte din spatele motorului
    1 point
  24. Imi pare rau pentru el, dar vorbeste tampenii. O sa comentez doar un amanunt tehnic, ca difuzorul Mercedes-ului este fake. Un difuzor spate poate sa aiba ghidaje la iesire chiar si de 15 -20 cm in functie de masina. Esapamentul se comporta ca o suprafata dreapta inainte. Nu o spun eu, ci studiile. Toyota face asta de mult timp si nici nu se vad. Asa arata cel de Mercedes A ..
    1 point
  25. @Cosmin ZKG dau un semn daca ajung in zona, cum nu. Am mai ajuns prin diverse parti ale tarii, si daca stateam suficient de mult mai dadeam cate un semn sa ma vad cu cate un coleg, la schim b de impresii Si fun fact - nu am avut si inspiratia sa fac poza: Pe Golf 4 au existat doua tipuri de xenoane OEM, unele cu balastul pe dosul farului (mai noi) si unele cu balastul sub contraaripa sub carenajul rotilor. De chestia asta stiu de la @jamal_bao Al meu golf stiu ca a avut in viata lui un incident in urma caruia au fost schimbate bara fata masca si capota. Aparent acum si farurile. Pentru ca am in functiune farurile cu balast pe spate, originale, iar acum desfacand carenajul fata, am dat de balasturile vechi. Deci a venit din fabrica cu acel model. Inlocuirea a fost facuta profi, pentru ca autolevelul este perfect functional si pe noile balasturi.
    1 point
  26. Da, imi place in continuare foarte mult masina asta, si sunt constient ca daca as da-o as regreta enorm. Este o masina foarte faina, care iti pune zambetul pe buze la fiecare drum. Insa e nepractica (cel putin pentru mine, si drumurile pe care le fac) Apreciez si cat de practic si versatil este dinozaurul, cum poate aborda orice drum sau bordura, si cate incap in el - este insa frustrant cat de lent este (e decent, insa comparat cu golful...) si nu are deloc factorul ala de a te intoarce inca o data sa te uiti la masina dupa ce o incui. Am momente cand imi vine sa le dau pe ambele si sa le inlocuiesc cu un Touareg 3.0 Nu R5, ca acela se misca cam cum se misca dinozaurul actual ... Bun, acum sa curga sagetelele :)
    1 point
  27. Da, si mie mi-a parut decalita dupa "coloratura". A vazut, si a vazut si tractare de peridoc la "fostul". Poate daca nu se intampla asta mai tinea. Omul a fost sincer si mi-a zis de la inceput, si stiam ca are ambreiajul original. Dupa ce a facut poc (atunci era in priza ambreiajul deci mai greu sa sara bucati) am mers extrem de usor si "patinat" tocmai sa nu antrenez bucati sa zboare p-acolo. Acum sincer, se asteapta cineva ca un VR6 4mo sa nu fi vazut ceva alergatura la viata lui? Sachs - disc + placa, iar rulmentul sincer am uitat, insa nu ceva noname.
    1 point
  28. Din pacate AC-ul a trecut pe planul doi dupa ce acum o saptamana, mergand normal prin oras, la iesirea din pasajul de la piata presei face "poc" si se tureaza in gol. Doua ganduri in acel moment: "a crapat placa de presiune" si "am b*****-o aici ramane" Cumva din fericire doar cu prima am avut dreptate, printr-o combinatie de rev-matching si rabdare am dus-o acasa, si apoi azi la service (la dat jos cutie de 4mo nu ma bag totusi) 186k km, ambreiaj original. Discul "mai avea" rulmentul este chiar ok - insa fiind rulment hidraulic, nu vreau sa ma risc sa cedeze de batranete. So, kit nou. Paradoxal volant foarte buna dupa atatia ani si km.
    1 point
  29. Ala compara pe un drum diferit si iese mai bine ca multe masini din clasa superioara. Pana si temperatura exterioara influenteaza zgomotul motorului. Nu trebuie sa fie studiu stiintific, ci o comparatie de bun simt si nu scoasa din context. Putin daca ai modificat forma oglinzii, scade zgomotul curentului de aer care trece in dreptul montantului A. Grosimea geamului, da. Dar nu in cazul de fata. Materiale insonorizante sunt mai putine fata de O3, dar acum au adaugat altceva in standard.
    1 point
  30. Scuze, dacă am fost ironic. Nu cred ca știe nimeni cine produce uleiul original, fiindcă dacă se va afla nu pot justifica diferența de preț între original și celălalt. Asa, ca pentru ei e destul de bine.
    1 point
  31. Poti sa detaliezi cum ai comparat? Zgomot motor, transmisie, rulare, datorat curentiilor de aer in partea superioara/inferioara, suspensie, armonici etc
    1 point
  32. Comparatii masina noua masina veche nu prea se fac. Indiferent de brand, una mai uzata este intodeauna mai zgomotoasa. Ce este mai interesant, O4 are mai putine materiale insonoriante ca O3. Pe cautate in documentatie.
    1 point
  33. Un prieten a primit masina de firma o octavia 4 nou nouta, 2.0 TDI DSG 150 cp. Am conduso si pot sa zic ca posesor de octavia e tot 2.0 TDI DSG ca sunt lucruri care imi plac si care nu imi plac. Imi place: - s-a lucrat ff mult la insonorizare, nu se aude motorul deloc, nu se aud zgomote din exterior. Cand am urcat in a mea dupa zici ca e un tractoras; - totul functioneaza ff fin; - calitatea materialelor este mult mai buna; - amortizeaza foarte bine denivelarile; - schimbatorul de viteze DSG este senzational - bordul fara cadrane este ce trebuie, adica viitorul Nu imi place: - piciorul drept este un pic obstructionat de gurile de ventilatie, care acum sunt mutate jos, sub ecran; - comenile pentru clima sunt pe ecran tactil, orice miscare vrei sa faci trebuie sa iei ochii de la volan; - luneta mi se pare mai mica sau cel putin mai inclinata si nu vezi asa bine in spate; - jantele desi sunt pe 17 arata ciudat Nu am condus masina decat prin oras deci mai multe detalii nu pot sa dau. Pe scurt daca ar fi sa fac un upgrade de la octavia 3 la octavia 4 nu as face. As dori o alta clasa, probabil Kodiaq. Si asa se gasesc Kodiaquri la preturi ff bune in ultimul timp.
    1 point
  34. Ambreiajul sport își arată avantajul, deceleratul e destul de rapid iar frana o folosesc doar la nevoie. Pe langa asta incerc sa anticipeze ce treapta sa folosesc funcție de fiecare situație și asta m-a făcut să țin masina 10 ani și vom mai sta o perioadă pentru că nu dezamageste, zâmbesc de fiecare dată când o conduc. Chiar daca am condus multe ore într-o zi tot îmi place iar senzațiile sunt pe măsură.
    1 point
  35. ok - scrie si tu ce an este masina, ce cod motor ? in mufa verde de la ceasuri, pin 7 - acolo ajunge cablajul de la senzor placute, pin 2 din mufa. Mai departe, in pillar stanga sofer, mufa t10f- albastra, pin 5 Masa la caroserie
    1 point
  36. Recomanda cineva o reparatie mai profesionala a stutului de vacuum? A mea nu face vacuum cat trebuie si stutul are joc si am luat alta sa o refac insa si asta are joc in stutu si as vrea sa il repar putin mai profesional, nu prea imi plac tiganelile cu poxipol, poxipina, epoxy si alte tiganeli. Multi din voi spuneti ca "e bomba, tine de 3 ani" dar sunt si altii care au revenit la aceeasi problema dupa 3 luni. Sincer ma gandeam sa sudez stutul de carcasa pompei dar stutul are o supapa unisens sub el, insa vin cu o solutie: sa scot stutul afara, sa scot supapa afara si sa o arunc, sa pun stutul inapoi si sa il sudez in aluminiu si sa cumpar o supapa unisens universala care sa fie pusa pe furtunul de vacuum ce iese din pompa. Se paote intampla ceva rau in situatia asta? Va multumesc. PS: nu mor de foame, dar n-am nici 900 de lei cu care sa nu am ce face si sa iau o pompa noua.
    1 point
  37. nu ai cum verifica cu VCDS in ce parte este problema, deoarece ele sunt i serie.
    1 point
  38. Offtopic Doar inlocuire sau bucsare . Uita de saibe cupru...etc .Uzura nu se face in dreptul oringurilor,ci dedesubt si deasupra.Uzura accentuata apare dupa ce se umbla la injectoare si nu se folosesc suruburi noi sau nu se strang la cuplu specificat.
    1 point
  39. Suspectezi o piesa costisitoare. Masoara vacuum si presiune motorina.
    1 point
  40. Ia in considerare si uzura de la discurile de frana,daca discurile sunt uzate exista posibilitatea sa iti arate uzura la placute mai repede (ramane o bordura pe discuri in care iti poate face contact mai repede)
    1 point
  41. Am rezolvat problema, am inlocuit termoflotul cel vechi, am spalat insatalatia de antigel si am pus altul, nu mai am ulei in antigel. Multumesc pt sfaturi.
    1 point
  42. stai linistit, garniturile de chiulasa se duc destul de des.....
    1 point
  43. Valva unisens nu trebuie sa fie neaparat in pompa. Se poate pune pe conducta chiar inaintea ei.
    1 point
  44. Salut...de ce ai achimbat pompa? Ce probleme aveai inainte? Daca masina nu tragea ca nu avea destul vacuum si turbina nu mergea in parametri poate iti consuma mai putin...si acum ca ai rezolvat consuma cat trebuie...simti ca masina merge mai bine de cand ai schimbat pompa? Eu am mers o perioada cu actuatorul de la turbo blocat..si consuma cat un SDI...ca de..nu aveam turbo...dar cand l-am reparat consuma mai mult...dar si tragea mai bine...
    1 point
  45. Poate clapeta mergea doar curatata,sunt nenumarate cauze ,eu am schimbat egr si am scapat de oscilatii,mai o apuca cateodata dar eu cred ca e de la sonda lambda ,momentan merge bine masina ,de cand am schimbat uleiul cu un ulei bun nemtesc a scazut si consumul de ulei,azd-ul este foarte pretentios,cred ca toti care aveti imi dati dreptate
    1 point
  46. Va salut. Sunt nou pe forum. La masina din semnatura am avut faimoasele oscilatii la relanti cand motorul ajungea la 90 de grade si cand porneau ventilatoarele. Am schimbat: egr, sondele lambda, toti senzorii luati de pe alt motor functional, garniturile de la galeria de admisie, garnitura de la clapeta de acceleratie, am verificat bobinele, am curatat mufa de la ecu, rezultat 0. Am schimbat clapeta de acceleratie (noua) si au disparut oscilatiile ! Deci se pare ca misterul cu aceste oscilatii este din pacate afurisita de clapeta de acceleratie. Va doresc sa nu aveti probleme cu asa ceva (caci iti mananca nervii!) dar daca aveti, schimbati clapeta si va merge ca noua.
    1 point
  47. Cutie LHW: - G052512A2 - ulei transmisie 1L, cod eliminat in 01.04.2019 si inlocuit cu - G055512A2 - ulei transmisie 1L Cantitatea necesara conform specificatiilor este de 2L, dar fiind cutie de 5 viteze probabil ca in realitate intra 1,9L. Cauta codul vechi daca-l mai gasesti prin magazine (atentie sa nu expire).
    0 points
  48. O vrei pt apk vag dpf ? Gasesti pe olx sau pe siteuri chinezesti.. daca nu tie graba.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!