Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.08.2020 în toate secţiunile
-
Iata ca ma inscriu si eu pe lista celor atinsi de virusul electromobilitatii. Am renuntat la ambele masini termice pentru a ma trezi, aproape peste noapte as putea spune, cu doua masini electrice in familie. Totul a pornit mai mult intr-o joaca: sotia mea dorea sa schimbe masina, un Polo din 2014, cu una mai mica. Prin Februarie anul asta am inceput cautarile, am fost pe la diversi dealeri in cautarea alesei. Ne-am oprit in final la o Kia Picanto deoarece avea motorizarea 1.0 Turbo de 100CP, care ni s-a parut foarte fasneata. Din pacate (sau din fericire, cum s-a dovedit ulterior) am aflat ca masina poarta cu ea taxe vamale de 20% ptr ca nu se fabrica in Europa. oops. Cum nu prea cunosc pe nimeni dornic sa dea bani la stat asa de dragul de a-i vedea plecand am zis sa mai cautam in alta parte. Cam tot ce gaseam aveau motoare aspirate, de putere mica, si nu prea ne faceau cu ochiul. Atunci am indraznit sa ridic la fileu ideea de electrica. Evident la inceput a fost doar nu si nu, electrica va fi ultima masina din lume in care se va urca vreodata - daramite sa si dea banii pe asa ceva. Totusi, cu insistente si cu rabdare, si ajutat de piata care nu oferea nimic tentant ca alternativa, am reusit sa o conving sa luam un e-Up. Nici eu nu stiam in ce na bagam fiindca nu mai avusesem contact cu electricele niciodata inainte. Dar ceva acolo inauntru imi spunea ca nu voi da gres. Citeam si cu mare atentie topicul lui Rave, care a fost unul dintre acei early adopters, si mi-am zis ca daca el poate in conditiile in care sta la blloc, de ce nu am putea si noi care stam la cyrte? Am incercat sa facem un test drive dar nu am gasit masina disponibila prin Bucuresti. Asa ca ne-am aruncat ca berbecu' si pe 9 Martie am dat comanda - chiar inainte cu cateva zile de lockdown. Am primit termen de livrare 18 saptamani. Au urmat momente nu foarte placute, cand am auzit ca s-a inchis fabrica din Bratislava, insa pana la urma am fost anuntati - spre marea noastra surprindere - ca masina va sosi la termen. Astfel ca pe 30 Iunie am ridicat-o de la dealer. Si acela a fost primul meu contact cu o electrica - insa suficient cat sa ma faca sa-mi doresc si eu atat de mult incat am renuntat la orice gandire logica si rationala si am inceput sa creez scenarii in mintea mea. In fiecare zi luam masina sotiei si plecam de nebun, prin jurul casei, imi gaseam drum doar sa o conduc. De cand cu pandemia lucrez de acasa si deci nu am nici o justificare sa ma duc cu ea la birou, dar tot m-am descurcat de drumuri prin jur. Am facut si o vizita la parinti, la Ploiesti, ca sa vad cum se comporta la drum lung - si mi-a placut la greu. Fara nici o exagerare am plecat cu bateria 100% si m-am intors cu ea 50% dupa un drum de 190Km (noi stam in afara Bucurestiului, spre Giurgiu) in conditiile in care am mers legal pe DN1 (70km/h in localitati si 100Km/h in afara localitatilor). Am fost si inca mai sunt fermecat ce mai. Iata ca la aproape doua luni dupa ce am luat e-Up-ul am reusit si eu sa-mi implinesc dorinta - un nou e-Golf Atlantic Blue ma asteapta in curte la Nurvil, prim amabilitatea si ajutorul lui Aaron - un baiat extraordinar pe care vi-l recomand din suflet oricand aveti dorinta de a cumpara o masina noua din gama VW. Am deschis acest topic pentru a impartasi si altora, care poate inca nu sunt hotarati sa faca pasul spre electromobilitate, cum va fi viata cu doua electrice - fara nici un backup fosil. Stiu ca in concedii ne va fi poate mai dificil, cunosc limitarile e-Golf-ului din punct de vedere al autonomiei, al vitezei de incarcare si al efectului Rapid Gate. Mentionez ca locuim la casa si tocmai am primit aprobare de racordare la bransament trifazat, cu o putere instalata de 26Kw - ne-am gandit si la viitor, chiar daca ambele masini incarca cu maxim 7,4Kwh AC. Deocamdata le vom incarca pe rand la priza, o zi unul o zi altul, pana cand se va finaliza lucrarea. Am pus si niste poze din curtea Nurvil - inca nu am vazut masina live, saptamana viitoare va fi acel D day. Masina am luat-o de pe stock, si singurul lucru care-mi lipseste la ea este acel AID. Din pacate cand am facut eu rost de bani, adica dupa ce am vandut Golful benzinar, nu mai erau cu AID la un pret decent. Dar e ok si asa, placerea de a conduce o electrica este suficienta cat sa nu ma faca sa-mi para rau. Cam atat deocamdata, revin cu impresii dupa ce o iau de la Ramnicu Valcea, va fi primul drum lung (200Km distanta de casa).4 points
-
La inceputul anilor 2000 tuningul reprezenta exact ce se intampla pe acest topic, o colectie enorma de bits & pieces care mai de care, in cautarea unui look cat mai outrageous care se aduca cumva a ceva, dar altfel....in cazul de fata un fel RS4 dar mai inzorzonat. Combinarea a N produse de firma (oricat de galonata) nu inseamna ca rezultatul final este unul pozitiv, altele sunt criteriile ce make or break valoarea unui proiect. Valoare din punct de vedere tehnic? Zero. Valoare din punct de vedere estetic? Minus zero. Valoare sentimentala pt creator? Inestimabila. Therefore...spor la treaba ca restul e doar can can.3 points
-
Pai nici nu am zis ca se pupa perfect. Se vede in poza ca am atasat la piesa 25 in partea de jos ceva intermediar. Adica un material decupat si prelucrat de mine astfel incat sa se potriveasca imbinarile intre cele doua piese + faptul ca piesa 25 de G8 era putin mai scurta. Eu caut reperele la toate marcile din grup care folosesc aceeasi platforma, A3, Leon si Octavia. ps. Interesant program, cum se numeste? --- Asa arata o parte din piesa pe care o construisem eu acum un an cred si am dat-o jos pentru cea noua. Era de fapt piesa din dreapta decupata la care am mai atasat ceva material. In poza nu se vede si restul materialului.2 points
-
Sper ca acest "proiect" sa fie finalizat si sa nu ajunga o cocalareala... scumpa.2 points
-
De curând încă o masina din grupul vag a intrat in gașca noastră, și anume un B7 din 2011, 1.8TSI, 160CP, cod motor CDAA! Aici nu prea am nimerit-o cu motorul ăsta, după ce am citit atâtea despre el, în fine, sper sa ma susțină cei 84.000km pe care ii are! Ca și prime impresii, pff e șmecherie ca și motor, accelerării, viteze fata de superbul meu de 1.8t 150cp, ca și dotări e super, tot fata de superb doar ca modelul asta al meu nu are prea multe, în fine rog un coleg sa ma ajute cu decodarea VIN-ului WVWZZZZ3CZBP314739 dacă se poate! In schimb nu ma împac deloc cu spațiul și confortul la condus, și anume, scaunul șoferului mi se pare prea sus oricât de lăsat este, iar volanul ridicat maxim, tot jos mi se pare de aceea uneori când vreau sa ies lovesc cu piciorul drept în el! Ce ma deranjează este consola centrala și anume când stau cu piciorul pe accelerație începe sa ma jeneze zona unde se atinge cu consola! La Superb nu aveam problema asta! Având 1.81m și 110 kg, stau cu scaunul mai în spate, iar azi i-am simțit genunchii lu 'ăl mare în spătarul meu, pfff, cel mai nasol moment pentru mine! In fine, sper sa nu am probleme cu ea, am dat comanda de filtre, ulei de motor, bujii și plăcute de frână spate, aștept să-mi ajungă sa ma apuc de schimbat! Dacă aveți ceva tips and trick's pentru mine, nu ezitați sa ma informați! Poze o sa mai pun în posturile următoare, deoarece am atins imensa limita maxima de 4MB! Offtopic: ca să pun o poză aici tre să-i fac un screnshot, iar screenshot-ul sa-l decupez sa ajungă sub 900kb, pff.1 point
-
1 point
-
Da, testare dyno valori standard (după upgrade la ultima versiune de soft de fabrică) și retestare după fiecare versiune de soft custom, cea care e acum este v3 (mașina a făcut vreo 15-20km pe dyno) Testări făcute pe dyno Bapro Standard mașina a scos 155.8CP și 282Nm1 point
-
1 point
-
Stiu si cum era in anii 2000. Fiecare strangea 6 luni bani ca sa isi schimbe rotile fata, eventual si suspensia daca iesea o combinatie ceva si alte 8 luni pentru rotile spate. Ulterior mai ieseai cu o gagica in oras si asta iti prelungea timpul de asteptare pana cand reuseai sa strangi urmatoarea suma de bani. In ceea ce ma priveste nu iubesc fierul. Imi ocup timpul cu pasiunea pe care o am. Hobby-ul tot hobby ramane. Modificarile mele aduse masinii sunt tocmai in progres si nu poate fi trasa o linie acum si facuta o evaluare. Apropo! Din toti prietenii mei care au bagat banii in masini nu cunosc pe vreunul sa fi avut vreun beneficiu, asa ca finalul final sunt bani aruncati pe apa sambetei. Asta ca sa stie oricine intentioneaza sa se implice in chestiuni similare. Fiecare personal are un motiv pentru care face asta, asa ca beneficiul este stisfacerea acelei dorinte si motivatii si nimic mai mult. La gusturi si cum face fiecare aici e de discutat. Sunt in lume oameni care poarta slapi la costum Versace. Asa si aici. Bine ca nu am pus luminite la valve la roti. ? in rest eu sunt multumit de toate deciziile mele. Si acum si in general vorbind. In viata idea e ca nu trebuie sa te incadrezi in rigorile stabilite de altii ci sa faci ceea ce iti doresti. Fericirea e diferita de la om la om. Scopul acestui topic nu este de a arata si de a demonstra asa cum nu cred ca este scopul oricarui topic din sectiunea "Masina mea"1 point
-
1 point
-
... WVWZZZ3CZBP311689 1.xps WVWZZZ3CZBP311689 2.xps WVWZZZ7NZEV044671 1.xps WVWZZZ7NZEV044671 2.xps WVWZZZ3CZ9E108317 1.xps WVWZZZ3CZ9E108317 2.xps1 point
-
Este foarte clar ca etansarea dintre difuzor si fata de usa s-a distrus. Este foarte prost materialul- ca un burete care izoleaza difuzorul de fata de usa. Din pacate, probabil vor pune difuzoare noi, care in 2-3 ani vor pati la fel. Atunci vei rezolva tu, lipind difuzoarele cu un mastic. Daca vrei sa te convingi poti demonta foarte usor plasticul rosu reflectorizant de la baza usii, si cu o lanterna, te uiti prin gaura creata spre botul masinii, si vei vedea urmele lasate de apa cursa de sub difuzor.1 point
-
1 point
-
Zicea domnul acela de pe Uber ca l'a folosit o data si a mers, adica a putut sa ajunga la vulcanizare. Acum important e sa fie problema pe calea de rulare. Daca e taietura sau ceva pe peretele lateral, atunci degeaba ai kitul ala1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Vom vedea ce va ajunge. Pt necunoscatori Hofele este tunerul de casa german pentru grupul VAG alaturi de ABT. Power dome-ul vine vopsit si integrat capotei oricum. Orice opinie este binevenita, insa nu inseamna ca este si insusita. Democratia inseamna exprimarea oricarei opinii fie ea proasta sau buna si de catre absolut oricine. Asa ca nu am nimic impotriva criticilor. Enjoy it! P.S. Critica ta la vorba mea...0 points
-
5H0 807 833 trim wheel cover left rear 16,13Euro 5H0 807 834 trim wheel cover right rear 16,13Euro0 points
-
Intre timp am schimbat odorizantul rosu cu unul galben care miroase fructat. Personal imi placea mai mult cel rosu dar isi cam pierduse din intensitate. Il aveam de peste un an deci per total sunt multumit de cat a tinut. Am observat ca emblema quattro de pe spate e dezlipita intr-un colt. Nu am avut-o cand am cumparat masina, mi-au lipit-o cei de la service la un moment dat. Nu ma deranjeaza in mod special acel spatiu, toata chestia ar fi sa nu se mareasca si la un moment sa cada. Ma uitam si la tipsuri zilele astea ca s-au cam patat si ar merita curatate, cu ocazia am vazut si tevile de esapament care sunt curate ca lacrima; deci softul duduie si DPF-ul rezista.-1 points
-
-1 points
-
Cunosc caz .. instalatia plina de pilitura... curatata toata.. si merge masina de atunci. Cred ca am postat eu o poza pe aici. Filtre suplimentare pe tur si retur. Cand se opreste.. atunci e jale.-1 points
-
Si eu stiu ca 1.6 TDi e mai tolerant cu pilitura, 1.6 TDI are sistem de injectie Continental pe cand 2.0 TDI are Bosch. Pe topicul asta s-a vorbit mai mult de 2.0 la care e victima sigura pompa daca apare pilitura.-1 points
-
mai precis prima generatie de CR, cele cu injectoare piezo`electrice, a doua unde s-au pus injectoare solenoid este de asemenea mai iertatoare-1 points
-
Pe schema ai 0w5 nicidecum 0w30 sau 5w30 ca sa le compari. Schema are uleiuri foarte diferite, pentru ca orice motor este proiectat si gandit sa lucreze cu anumite tolerante si uleiuri. De aici si normele impuse de producator care trebuie respectate. Nu poti sa mergi intr-un TSI 2015 cu 10w50 pentru ca motorul este gandit la tolerante mici si necesita un ulei fluid la rece/cald. Piesele sunt facute mai bine decat in 2000 dpdv tolerante interne. Un motor ALH nu are tolerantele la fel de bune ca un CBAB sau un Euro 6 diesel, ai vazut ce vibratii are unul vs celalat? In ALH poti sa bagi 5w50 ca nu are treaba, chiar si 10w40, fa asta in euro 6 diesel si vezi ce se intampla, ignorand incarcarea DPF. Toyota dar si motoarele noi (2019+) vin cu 0w20. Eu ma refeream strict la vascozitatea la 100C din fisa tehnica, unde motorul functioneaza 90% din viata lui, la cald. Sunt 0w30 mai groase decat 5w30, pt ca in fond diferenta intre ele nu este la 100C ci la temperatura de 40C, la pornirea la rece. Ca o concluzie, nu mai credeti galusca cum ca 0w30 este mai subtire, prea subtire, prea fluid, ca nu e deloc asa. Protejeaza la fel de bine ca 5w30. Daca in schimb se foloseste masina in regim draconic, cu mers turat/circuit/ red line, atunci 0w30/5w30 nu au ce cauta in motor, sau daca au ce cauta in motor, o fac pentru 2000-4000km. Vedeti pe cei care au masini puternice tunate (R 400CP+) cu ce uleiuri merg si cum le schimba. Un tdi/tsi din asta lesinat, cruiser nu are nevoie de asemenea protectie.-1 points
-
-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00