Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.08.2020 în toate secţiunile

  1. Iata ca ma inscriu si eu pe lista celor atinsi de virusul electromobilitatii. Am renuntat la ambele masini termice pentru a ma trezi, aproape peste noapte as putea spune, cu doua masini electrice in familie. Totul a pornit mai mult intr-o joaca: sotia mea dorea sa schimbe masina, un Polo din 2014, cu una mai mica. Prin Februarie anul asta am inceput cautarile, am fost pe la diversi dealeri in cautarea alesei. Ne-am oprit in final la o Kia Picanto deoarece avea motorizarea 1.0 Turbo de 100CP, care ni s-a parut foarte fasneata. Din pacate (sau din fericire, cum s-a dovedit ulterior) am aflat ca masina poarta cu ea taxe vamale de 20% ptr ca nu se fabrica in Europa. oops. Cum nu prea cunosc pe nimeni dornic sa dea bani la stat asa de dragul de a-i vedea plecand am zis sa mai cautam in alta parte. Cam tot ce gaseam aveau motoare aspirate, de putere mica, si nu prea ne faceau cu ochiul. Atunci am indraznit sa ridic la fileu ideea de electrica. Evident la inceput a fost doar nu si nu, electrica va fi ultima masina din lume in care se va urca vreodata - daramite sa si dea banii pe asa ceva. Totusi, cu insistente si cu rabdare, si ajutat de piata care nu oferea nimic tentant ca alternativa, am reusit sa o conving sa luam un e-Up. Nici eu nu stiam in ce na bagam fiindca nu mai avusesem contact cu electricele niciodata inainte. Dar ceva acolo inauntru imi spunea ca nu voi da gres. Citeam si cu mare atentie topicul lui Rave, care a fost unul dintre acei early adopters, si mi-am zis ca daca el poate in conditiile in care sta la blloc, de ce nu am putea si noi care stam la cyrte? Am incercat sa facem un test drive dar nu am gasit masina disponibila prin Bucuresti. Asa ca ne-am aruncat ca berbecu' si pe 9 Martie am dat comanda - chiar inainte cu cateva zile de lockdown. Am primit termen de livrare 18 saptamani. Au urmat momente nu foarte placute, cand am auzit ca s-a inchis fabrica din Bratislava, insa pana la urma am fost anuntati - spre marea noastra surprindere - ca masina va sosi la termen. Astfel ca pe 30 Iunie am ridicat-o de la dealer. Si acela a fost primul meu contact cu o electrica - insa suficient cat sa ma faca sa-mi doresc si eu atat de mult incat am renuntat la orice gandire logica si rationala si am inceput sa creez scenarii in mintea mea. In fiecare zi luam masina sotiei si plecam de nebun, prin jurul casei, imi gaseam drum doar sa o conduc. De cand cu pandemia lucrez de acasa si deci nu am nici o justificare sa ma duc cu ea la birou, dar tot m-am descurcat de drumuri prin jur. Am facut si o vizita la parinti, la Ploiesti, ca sa vad cum se comporta la drum lung - si mi-a placut la greu. Fara nici o exagerare am plecat cu bateria 100% si m-am intors cu ea 50% dupa un drum de 190Km (noi stam in afara Bucurestiului, spre Giurgiu) in conditiile in care am mers legal pe DN1 (70km/h in localitati si 100Km/h in afara localitatilor). Am fost si inca mai sunt fermecat ce mai. Iata ca la aproape doua luni dupa ce am luat e-Up-ul am reusit si eu sa-mi implinesc dorinta - un nou e-Golf Atlantic Blue ma asteapta in curte la Nurvil, prim amabilitatea si ajutorul lui Aaron - un baiat extraordinar pe care vi-l recomand din suflet oricand aveti dorinta de a cumpara o masina noua din gama VW. Am deschis acest topic pentru a impartasi si altora, care poate inca nu sunt hotarati sa faca pasul spre electromobilitate, cum va fi viata cu doua electrice - fara nici un backup fosil. Stiu ca in concedii ne va fi poate mai dificil, cunosc limitarile e-Golf-ului din punct de vedere al autonomiei, al vitezei de incarcare si al efectului Rapid Gate. Mentionez ca locuim la casa si tocmai am primit aprobare de racordare la bransament trifazat, cu o putere instalata de 26Kw - ne-am gandit si la viitor, chiar daca ambele masini incarca cu maxim 7,4Kwh AC. Deocamdata le vom incarca pe rand la priza, o zi unul o zi altul, pana cand se va finaliza lucrarea. Am pus si niste poze din curtea Nurvil - inca nu am vazut masina live, saptamana viitoare va fi acel D day. Masina am luat-o de pe stock, si singurul lucru care-mi lipseste la ea este acel AID. Din pacate cand am facut eu rost de bani, adica dupa ce am vandut Golful benzinar, nu mai erau cu AID la un pret decent. Dar e ok si asa, placerea de a conduce o electrica este suficienta cat sa nu ma faca sa-mi para rau. Cam atat deocamdata, revin cu impresii dupa ce o iau de la Ramnicu Valcea, va fi primul drum lung (200Km distanta de casa).
    13 points
  2. Apropos: ca de fiecare data am un ajutor de mecanic...
    5 points
  3. Sa il stapaniti sanatosi! Subscriu si eu la ce ai spus despre @Aaron Eu o sa fiu mai rapid, maine dimineata sunt in Rm Valcea pentru a o ridica pe a mea. Nu mai am rabdare sa vina pe platforma. Cred ca iti vor inchide temporar adminii topicul, pana vei avea cheia in mana
    3 points
  4. Ee, asta face parte din "asa nu"! Părerea mea...
    2 points
  5. E foarte buna mașina, 190cp pe un sedan mediu ca dimensiuni si greutate este un sweet-spot. Adaugi quattro, calitatea interiorului si a izolării fonice si deja e arhisuficient. Poate ar trebui revenit la stage-ul 1, ca doar masina are in rest tot ce trebuie. Cea mai bună masina e cea pe care o ai deja.
    2 points
  6. Au inceput sa apara si primele review-uri - spre exemplu de la Autocar. Cum era de asteptat, mici imbunatatiri ici si colo. Pentru mine personal insa, noua generatie Golf in general si GTI in particular si-a pierdut farmecul - pe de-o parte din cauza design-ului si digitalizarii excesive, pe de alta din cauza taierii de costuri destul de vizibile. Nu ca n-ar face la fel si altii, dar asta nu ma face sa imi placa mai mult. Ca fost posesor de GTI 7, nu pot spune decat ca sunt dezamagit...
    2 points
  7. Asa este din pacate. Si eu am vandut fosta masina, intretinuta ca la carte, impecabila tehinc, in stare perfecta de functionare, la un pret de nimic, cam cu 1500 eur ( 25% ) sub ce ar fi trebuit sa iau pe ea, doar pt ca ma grabeam si trebuia sa o vand. Chiar mi a parut rau ca am dat o pe bani de nimic, dar asa a fost situatia. La masini mai scumpe e si mai trista povestea... dar cu cat va tine audiul mai mult cu atat se va devaloriza mai tare
    2 points
  8. Efect? doar placebo. Mai sanatos pentru motor ar fi sa pierzi pe jos 150 ron decat sa ii dai la decarbonizare. Pune un ulei bun, benzina de 100 si mergi cu ea in diferite moduri, economic, sportiv. Fii atent daca tremura la relanti sau in sarcina si mai ales daca sunt ceva zgomote dubioase la pornirea la rece. Si verifica constant nivelul de ulei sa vezi daca il consuma sau nu. De curiozitate, daca ai tot ai scos bujiile, de ce nu le-ai si inlocuit? Le ajung 9 ani si 80.000km daca zici ca sunt cele originale.
    2 points
  9. De curând încă o masina din grupul vag a intrat in gașca noastră, și anume un B7 din 2011, 1.8TSI, 160CP, cod motor CDAA! Aici nu prea am nimerit-o cu motorul ăsta, după ce am citit atâtea despre el, în fine, sper sa ma susțină cei 84.000km pe care ii are! Ca și prime impresii, pff e șmecherie ca și motor, accelerării, viteze fata de superbul meu de 1.8t 150cp, ca și dotări e super, tot fata de superb doar ca modelul asta al meu nu are prea multe, în fine rog un coleg sa ma ajute cu decodarea VIN-ului WVWZZZZ3CZBP314739 dacă se poate! In schimb nu ma împac deloc cu spațiul și confortul la condus, și anume, scaunul șoferului mi se pare prea sus oricât de lăsat este, iar volanul ridicat maxim, tot jos mi se pare de aceea uneori când vreau sa ies lovesc cu piciorul drept în el! Ce ma deranjează este consola centrala și anume când stau cu piciorul pe accelerație începe sa ma jeneze zona unde se atinge cu consola! La Superb nu aveam problema asta! Având 1.81m și 110 kg, stau cu scaunul mai în spate, iar azi i-am simțit genunchii lu 'ăl mare în spătarul meu, pfff, cel mai nasol moment pentru mine! In fine, sper sa nu am probleme cu ea, am dat comanda de filtre, ulei de motor, bujii și plăcute de frână spate, aștept să-mi ajungă sa ma apuc de schimbat! Dacă aveți ceva tips and trick's pentru mine, nu ezitați sa ma informați! Poze o sa mai pun în posturile următoare, deoarece am atins imensa limita maxima de 4MB! Offtopic: ca să pun o poză aici tre să-i fac un screnshot, iar screenshot-ul sa-l decupez sa ajungă sub 900kb, pff.
    1 point
  10. Va multumesc pentru aprecieri. Si etrierii spate se reconditioneaza destul de usor cu sculele potrivite . Mi-am cumparat presa si cleste pentru sigurante. Fara ele mi-ar fi fost greu.Intre timp au sosit si garniturile pentru celalalt etrier. Acum ma pregatesc sa fac revizia , sa montez turbina si sa refac softul.
    1 point
  11. Eu am schimbat uleiul acum aproape 2,5k km. 0w30 vw, nicio problemă, zgomot superb la pornire, la 111 grade cât am avut cel mai mult la temperatura ambientală de 37°C. Rămâne de văzut dacă voi completa în cei 10k de km cât am de gând să îl țin.
    1 point
  12. Carenajul lateral dreapta de G8, O4, L4 si Audi A3 pe G7. Am apelat la o piesa intermediara din acelasi material pentru adaptarea lui.
    1 point
  13. La ce te referi când spui că un ulei este mai "gros'? Te referi la grosimea peliculei de ulei sau indicele de vâscozitate dinamică?
    1 point
  14. Până la urmă au ieșit doar 171CP, dar 360Nm. Deocamdată am făcut vreo 40km, cuplul suplimentar se simte bine ( în jurul a 2500rpm), îmi pare rău doar că nu am apucat să masor niște reprize în varianta stock pentru a vedea exact diferențele, că placebo clar lucrează Singura problemă e temperatura aerului pe admisie, la ambient de 23-24gr aveam deja peste 52gr Un 2.0tsi 280cp însă avea peste 70gr,f mult deja
    1 point
  15. ... De ce sa dai 260 lei pe 5 litri de ulei cand il iei cu 150/160 lei si iti raman bani de bujii? Schimba bujiile, de urgenta, au nr de km 60.000km sau nr de timp (4/5 ani).
    1 point
  16. Forumul este ca dracusorul de pe umarul stang: "Ce bine i-ar sta cu interior R-line/S-line", "Cand ii faci soft?" "Ar merge niste jante mai mari", "3.0L TSI" si exemplele pot continua. Ca sa fiu si on-topic, imi place f mult masina prezentata aici si modul in care este intretinuta. Pe cealalta parte, inteleg si ii impartasesc dorinta lui @cristi511 de a trece la benzina.
    1 point
  17. @Rave asta e in general valabil la orice retrofit/upgrade Deci sa inteleg faptul ca isi doreste o benzinara? Din pacate noul S4 pica, fiind TDI In Romania, din pacate e ceva "normal" ca o masina buna sa fie umbrita de multe masini samsarite si astfel preturile se duc in jos.. si stai cu ea la vanzare mult pana iei pretul dorit sau pana mai incepi sa lasi din pret pentru ca trece vremea. Am vazut situatii cu masini intretinute bine, servisate la reprezentanta si s-au dat greu... pt ca pretul cerut era peste pretul "loviturilor si km dati inapoi" de afara..
    1 point
  18. @andreii_george am urmărit un 1.8 TSI 180CP (EA888 rev3) vreo... 4 ani. N-am prea auzit de probleme cu el. Pana la urma am luat un 2.0 TSI 190CP (EA888 rev3 B). Nou, ce-i drept. Acum as vrea sa schimb baba (1.6 TDI @134cp) din 2010 cu ceva mai nou. Ma tot uit la un 1.8 TSI 180CP M6 de prin 2016. Vedem ce pica
    1 point
  19. @andreii_george Incearca sa faci macar un test drive cu un 1.4 tsi. Mai degraba pierzi acum niste timp si putini bani si vezi alternativele decat sa iti para rau dupa. Ce a spus colegul Andrei legat de 1.4 tsi si 2.0 tdi o tot repeta de ceva timp, cam de cand a cumparat ambele masini. Iar parerea cuiva care a mers destul cu ambele motoare pe fix aceeasi masina si inca a ramas la aceeasi parere, plus ca a mai si avut prima generatie de 1.4 tsi, e mina de aur pentru cineva in situatia ce spune el.
    1 point
  20. 5 cercuri? Doar daca isi ia vreun autobuz folosit la olimpiada sportivă.
    1 point
  21. @cristi511 I feel you bro... sunt in aceeasi situatie. SH manarite, nu neaparat ca trag preturile in jos, ci mai degraba se creaza niste asteptari false, pentru potentialii cumparatori. Tot pe 5 cercuri vrei sa continui sau te muti mai spre grile, in forma de rinichi din Bavaria?
    1 point
  22. O vizita la Asa Akira MTM Tuning poate mai reaprinde flacara pasiunii.
    1 point
  23. Cam asa arata unu ulei OEM dupa 4 ani de utilizare si 70000km facuti. Cutie ERT capacitate 1.9 litri cod ulei G060 726 A2
    1 point
  24. @tarox, Asa cum spune colegul, ai cutie ERT: - G060726A2 - ulei cutie 1L Foloseste doar ulei OE!
    1 point
  25. exact cum spune si prietenul nostru AKON , Motul nu arata bine , xclean are scheda mai buna decat Specific , dar totusi cu punctul de curgere sub -40 grade Motul nu ma convinge , alege altceva Valvoline , Fuchs
    1 point
  26. De cand e vascozitatea egala cu protectie? Lucrurile sunt cam neintelese din pacate, vascozitatea trebuie sa fie fix cat sa asigure flow-ul necesar de ulei de fapt. Flow-ul(debitul) de ulei e important, nu presiunea. Faptul ca un ulei e mai gros si altul mai subtire nu spune nimic despre temperatura la care incepe sa se degradeze. Un ulei prea gros la cald o sa aiba flow prea mic, ceea ce nu e optim, e de dorit fix flow-ul pentru care a fost proiectat motorul, sa se unga si sa se raceasca optim. Practic il ungi si il racesti mai prost pentru ca pompa de ulei lucreaza in niste parametri. Daca intr-un Passat 2.0TDI vrei ulei gros, ce zici de Audi din cupa TT cu 2.0TFSI care merg cu 5w30? Schimba uleiul mai des, mergi moderat cand e rece, lasa-l cateva minute la relanti sa se raceasca dupa forja sau drumuri lungi pe canicula in oras si esti protejat.
    1 point
  27. De ce ai face asa ceva?
    1 point
  28. Multumesc pentru aprecieri! Siiii cutia e functionala. Am instalat si amplificatorul si l-am prins pe spatele banchetei, pe sectiunea 1/3. Ma interesa sa am bass in masina si...chiar am. Suficient pentru mine in masina. Daca abuzez de el, vibreaza masina, dar nu asta era ideea. Intre timp (v-am zis ca nu mai stau cu rotile de iarna). Am trecut la cele de vara. Unul schimba roti, altul le sterge Cu ocazia asta am vazut ca arcurile fata au cam ruginit si stiu ca asa nu mai au viata lunga. Asa ca mi-am luat inima in dinti si am comandat un set de arcuri Eibach Pro Kit pentru Golf Variant. (da, sunt diferite pt Variant/Hatch). Sper sa nu regret avand pline si bucsele mari de la brate (au si alea vreo 3 ani si nu au nimica) In plus, vad ca arcurile vechi, dupa cod, nu erau ce trebuia. Mie imi par a fi de Golf 4 1.4 16V... sau ceva de genul. Urmeaza bucsele de la bara stabilizatoare - Parca incep sa se uzeze desi am pus originale... Apoi intr-o zi m-am ocupat de geamul usii dreapta spate. Dupa cum banuiam, s-a dovedit a fi clema. Si un lucru pentru care urasc inginerii care au proiectat Golful 4: .... Si putina curatenie pe la motor. De acum incolo nu va mai sta murdar si din cand in cand spalam si motorul. Pana la noi vesti.. drumuri bune sa aveti (intre bucatarie-baie-balcon-camera-etc).
    1 point
  29. Subscriu,se pare ca intre difuzoarele din usa si usa este un fel de garnitura buretata care se macina pur si simplu,daca apuci de ea se trage,nu e lipita.Solutia este inlaturarea niturilor si a garniturii buretate,mastic si alte nituri 5 diametru si lungime min 6 mm. -1 calitate materiale la G7.
    1 point
  30. Cu 0w40 Mobil 1, caxa tsi este mai silentios decat Motul x-cess 5w40 sau x clean 5w30. Si asta foarte clar se "simtea".
    1 point
  31. necesar - oglinzile complete, calculatoarele de usa si buton.
    1 point
  32. Siliconul ala bun de etansare pe care-l da VW se gaseste la magazin, sau numai la reprezentanta? Cum se numeste? Nu vreau sa desfac toata ziua. Sa tina macar 10 ani. Semeringurile la supapa se duc repede la AXP? Consuma ulei, dar numai la turatii mari de autostrada. Vad ca in film sufla continuu aer in cilindru ca sa nu intre mizeria in el. Normal ca in realitate nimeni nu face asa ceva, si daca este vreun risc, mai bine nu mai schimb nici un semering. Sigurantele unde se pierd? Prin motor?
    1 point
  33. Cum se repara zgarieturile de la plasticele gri din portbagaj si usi? E vorba de plasticul ala gri mat texturat. Am o zgarietura si pe fata de usa din piele. Asta cum se poate repara?
    1 point
  34. @Andrei1980 tu ai si soft si probabil si de acolo ai mai mult carburant. A existat si un TPI pentru aceste sonde dar se pare ca doar la VW/Audi. Skoda si Seat probabil se bazeaza pe posesori sa le schimbe. Verifica cu OBD11/VCDS/VAGDPF si revino dar cred ca e mai bine pe topicul DPF dedicat.
    0 points
  35. Eu alimentez doar de la Mol, inainte am avut un seria 3 si diferenta era f mare dintre mol si rompetrol, cu cea de la mol pornea mult mai bine Dupa ce se incalzeste, trepidatiile dispar dar par a fi probleme de injectoare, nici nu stiu cum sa le numesc
    -1 points
  36. De ce nu as face asa ceva? pentru ca 0W40 mi se pare un compromis foarte bun vara/iarna, 0W pentru a ca e fluid la rece, si 40 pentru o protectie mai buna la temperaturi ridicate/vara. Corespunde ACEA C3, este low-saps... teoretic nu ar fi nicio pb...
    -1 points
  37. De ce forma e eroarea, Semnal implauzibil ? Short to ground ?
    -1 points
  38. Problema e ca e posibil sa nu fie sonda, eroare ne spune doar ca sonda masoara amestec bogat. In cazul asta problema poate fi sonda sau motorul nu merge bine din alte cauze si sonda masoara corect.
    -1 points
  39. Sonda aia nu e degeaba acolo, in timpul regenerarii este folosita impreuna cu clapeta acceleratie pentru a regula cantitatea de oxigen din gazele de evacuare. Deci este posbil sa fie amestec bogat si sonda sa masoare corect. Dar na trebuie sa incepi de undeva, daca nu ai cum sa o testezi o schimbi si mai vezi dupa.
    -1 points
  40. Confirm si eu comportamentul cu alta sonda lambda. Dupa inlocuire, soot mass measured nu mai creste artificial, iar odata motorul cald, parametrul scade constant, asadar problema mea nu avea legatura cu senzorul de presiune diferentiala, ci SONDA LAMBaDA era vinovata - evident nu aveam nici o eroare pe ea. De asemenea motorul a devenit mai elastic , vibratii mai mici la relanti si o idee mai silentios.
    -1 points
  41. Nu le-am înlocuit pentru ca nu aveam altele, eu le-am scos sa le verific!
    -1 points
  42. -1 points
  43. Mai fa cateva de astea si si sanse sa topesti filtrul. Reg fortata se face cu monitorizarea in mers a parametrilor.. in special temperaturi pe dpf. O regenrare fortata poate aduce daune daca nu sti cum sa procedezi.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!