Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.08.2020 în toate secţiunile
-
Rolul sondei lambda pe motoarele diesel EURO5 si EURO6 este foarte important. Am citit pe documentele producatorilor de sonde ca se recomanda verificarea lor dupa 150.000 km si schimbare la 250.000 km. Am testat pe masina mea EURO 5 - EA189 fara dieselgate care avea 210.000 km cu sonda originala si fara erori si care aparent functiona perfect. Din pacate singura verificare care da o imagine corecta este cu ajutorul osciloscopului (masuratoarea este documentata pe net in functie de tipul sondei) cu sonda si motorul la temperatura nominala. Masuratoarea este putin mai dificila deoarece osciloscopul trebuie montat in paralel pe firul de semnal catre ECU si masa sondei (nu trebuie folosita masa masinii). La mine, cu motorul cald, sonda incepea sa trimita semnal adecvat (oscila) catre ECU abia dupa 1700 rpm. Sub 1700 aproape ca nu mai oscila semnalul trimis (sonda imbacsita/imbatranita). Am schimbat sonda. Noua sonda, dupa ce se incalzeste, osclileaza inca de la relanti. Rezultat dupa 1000 km de la schimbarea sondei: raspuns rapid al motorului la turatii mici si cand motorul este rece, motor mai elastic, consum mai scazut la mersul prin oras (oricum era mic dar a mai scazut cam cu 0,5 l la suta), incarcare mai mica de soot prin oras (acum face regenerare la 750 km - limita de kilometri din soft, inainte facea cam la 550 km) si a disparut total funinginea depusa la evacuare (inainte cand stergeam cu degetul evacuarea se lua un foarte fin praf negru). Nu sustin ca trebuie schimbata sonda obligatoriu ci doar ca este bine sa fie verificata dupa un anumit numar de kilometri deoarece dupa cum am experimentat singur are un rol foarte important in functionarea corecta a motoului la regimuri scazute (ex. mers prin oras). Mai mentionez ca deviatiile injectoarelor si inainte de schimbare si dupa se situeaza intre -0.5 si +0.5.7 points
-
3 points
-
@Muale păi... nu stă! Dacă pornesc motorul pornește și stația, dacă pornesc doar RCD-ul nu pornește și stația, e muzică doar în difuzoare! Este exact ce voiam. în altă ordine de idei, trebuie să schimb boxele de pe față , să dau jos plafonul și să-l izolez și să mai pun bandă antisquick pe la plastice. Chiar dacă volumul din stație e redus, subwooferul sună tare și dupa 3/4 din volumul de la player. Abia aștept să mă apuc de incinta de la Tiguan .3 points
-
Confirm si eu comportamentul cu alta sonda lambda. Dupa inlocuire, soot mass measured nu mai creste artificial, iar odata motorul cald, parametrul scade constant, asadar problema mea nu avea legatura cu senzorul de presiune diferentiala, ci SONDA LAMBaDA era vinovata - evident nu aveam nici o eroare pe ea. De asemenea motorul a devenit mai elastic , vibratii mai mici la relanti si o idee mai silentios.3 points
-
De când am dat subwooferul jos din Tiguan, am tot căutat să-l montez în Golf, dar n-am găsit chef sau timp. Până alaltăieri ?. Așa că alaltăieri dimineață m-am apucat de desfăcut capacul de la baterie să văd pe unde bag sârma de ghidaj. Doar că nu a mers, nu am qvut acces la nici o gaură. Așa că am pus la loc capacele și am desfăcut plasticul de sub volan, pragul de pe partea șoferului, bancheta spate si altele care îmi stăteau în drum Apoi cu ajutorul lanternei am găsit, cu greu, un dop de cauciuc pe unde mai trecea un mănunchi de cabluri și am împins sârma spre compartimentul motor. și a ieșit undeva lângă baterie. Am strâns cablul de plus și cel de remote și l-am asigurat cu bandă izolatoare și le-am tras cu grijă în habitaclu (nu se vede bine, că rămăsesem cu baterie puțină la telefon și nunmai voia să le facă cu blitz). Apoi am tras cele două cabluri până în spate, chinuindu-ma puțin pentru că nu am vrut să desfac prea multe . Într-un final qm reușit să le trag in portbagaj, nu înainte de a mai adăuga și cablul RCA. Iar minusul l-am luat de la mânerul de prindere din stânga, pentru plasa de portbagaj. M-am întors la baterie unde am pus siguranța și am legat cablul de alimentare la borna de plus. Firul de remote l-am luat de la panoul de siguranțe, după ce mă asigurasem, măsurând și testând înainte de a trage cablurile, că am 12v doar pe contact. O dată finalizată treaba am desfăcut grila de pe mijloc, rama și am scos RCD-ul. Am tras cablul RCA în spatele unității și apoi am cablat adaptorul high-low Am făcut o proba și se aude foarte bine. Am inchis și pus la loc toate plasticele și șuruburile și am făcut primul reglaj la stație. Mă declar mulțumit de rezultat, muzica se aude altfel! Mai rămân de schimbat difuzoarele de pe față și de izolat fonic/termic tavanul.3 points
-
Normal ca-s slab utilizate, se merge cat mai mult pe recuperare de energie la o masina electrica. Mi-ai stricat ordinea.2 points
-
Cristi, zici tu ca nu mai valoreaza mare lucru pentru ca nu te satisface cat ar trebui sa pui diferenta pentru urmatoarea , stiu... Dar in realitate nu e chiar asa, e o masina buna si nu cred ca "nu mai valoreaza mare lucru". Adevarul este ca daca suntem realisti, in aceasta perioada, cu tot ce se intampla economic+Covid, NU este indicat sa ne aruncam la niste achizitii auto (mai ales la unele scumpe). Eu inca incerc sa fiu relaxat si sa astept lansarea unor modele noi (interesante poate pentru mine) in urmatoarele 6-8 luni de zile.2 points
-
Nu conteaza destinatia. Nu conteaza drumul. Cel mai mult conteaza cu cine calatoresti. .... Asta daca tot am dat-o in diverse, electrica vs. TSI vs. TDI2 points
-
1 point
-
1 point
-
@CristiALF next car ? https://www.motor1.com/news/439696/volkswagen-golf-r-estate-spied/1 point
-
1 point
-
Placuta ar fi cu 2 pistoane in plus si benzina, dar na, asa e cand ai "pitici in spate". Portofelul tre' sa sustina piticii.1 point
-
Am uitat sa mai mentionez ca inainte aveam si un miros mai puternic de motorina nearsa cand era mtotorul rece.1 point
-
....si ma apucasem sa fac o operatiune care parea super easy, sa schimb uleiul din compresor, nimic mai simplu la prima vedere, trebuia doar sa desfac busonul de umpere/golire si apoi cu o seringa cu furtun care a venit in kit, sa extrag/pompez uleiul. Planificasem vreo 10 minute si 2 saptamani mai tarziu nu am terminat inca....?. Ce s-a intamplat...pai in incercarea de-a desface busonul am fortat putin un furtun de racire care vine de la vasul de expansiune si intra intr-o conducta principala de racire la care se leaga printr-un stiut si avand deja niste cicluri acumulate a cedat si de aici a inceput nebunia, a trebuit sa demontez compresorul si alte accesorii sa pot ajunge la conducta principala s-o pot inlocui si care doar pe original se gaseste si dupa care trebuie sa astepti cateva zile si costa doar 1300Ron. Cu ocazia asta, mai schimb si altele de prin zona inclusiv curelele pe care mi-a mai curs antigel si ceva ulei( cand am scos pompa de vacuum), desi ele arata ca noi dar contaminate cu lichidele astea li se reduce rezistenta si nu am chef sa ma trezesc cu surprize pe viitor. Am acum practic cam tot sistemul de racire complet nou, pompa, termostat, ventilatoare, radiator, role si curele au fost schimbate cu putina vreme inainte sa o iau eu, le am gasit in istoric, fostului i-a cedat fulia mare si i-a facut ceva damage atunci si reparatia a fost facuta la Audi, doar astea mai ramasesera vechi pe acolo. Astea nu ar fi cedat de la sine daca nu fortam eu putin conducta aceea, dar pe de alta parte ma bucur ca a cedat acum si in felul acesta decat sa fi crapat de la sine pe te miri unde as fi putut cu masina.1 point
-
Tot nordglass am pus si eu și la prima ieșire spre București am luat o piatră în el... nu s-a întins, a rămas doar găurica de la impact, deci pot confirma duritatea.1 point
-
Inainte de a pune .. ulei de calitate .. adunam intre reg 0.16 gr. Cu .. high oil quality se aduna 0.10... 0.12 gr oil ash. Deci .. e ceva. Sch uleiul la 10000km.... daca faci mult oras.1 point
-
Modul cum accelereaza o electrica la viteze legala este chiar placut. Combinat cu faptul ca suspensia este mult superioara fata de a unui Golf (chiar si 8), placerea condusului chiar este. Daca lumea inghite km pe paine, atunci de ce parcarile de pe A2 sunt pline???1 point
-
Acum ce sa zici si tu, subiectiv fiind... - te intelegem. Una e vacanta road trip in care te opresti pe drum sa vezi una alta, alta e daca vreau naibii sa merg la destinatie direct si sa nu pierd timpul aiurea (ca ce sa vezi, am zile limitate de concediu de ex). Caz in care 400Km sunt un nimic. Evident insa ca masina nu este pentru asa ceva, dar chestia asta cu aratatul "ia sa vedeti voi ca se poate si asta" (si ce sa vezi?!, este chiar minunat! ) mi se pare penibila. Se poate, normal ca se poate, pot sa merg si cu Dacia 1300 daca vreau neaparat.1 point
-
1 point
-
Am primit certificare atat pentru foliile pe spate cat si cele de pe fata, plus ca in geam sunt puse actipildurile care indica montatorul (autorizat RAR) plus transparenta foliilor.1 point
-
Daca asta e viitorul eu voi tine de masina mea cat mai mult posibil , iar copiilor o sa le interzic sa cumpere asa ceva1 point
-
1 point
-
Ok, am gasit pe autok*rma (nu stiu daca avem voie sa facem reclama) la 291 lei, pe BOSCH, cod 03L 906 262 B, e ok? PS: Masina are ~218.000 km (probabil reali, zic eu).1 point
-
pai Eto, la cum citesc eu lucurile bune bat lejer ca importanta si ca numar lucrurile rele. nu prea pricep de ce nu ai fi multumit de upgrade. a, ca vrei alta clasa, e ok, dar asta inseamna ca ai fi vrut alta clasa si daca nu erau acele probleme negative, deci par distincte cele 2 lucruri. florin: posturile de radio nu se shimba din butoanele de pe volan? alea de next si back?1 point
-
Prima zi de CO! După câteva drumuri prin oraș, printre care și comanda de PAL pentru incinta de la Tiguan, am ajuns acasă și m-am apucat de cărat sculele afară, după care m-am apucat de desfăcut. Am scos volanul și airbagul apoi plasticul de jos și de sus și în final și spira de la airbag, pe care o bănuiam că ar fi defectă și imi genera eroarea de airbag imediat cum pirneam motorul. Dacă tot am ajuns aici am spus să montez și maneta pentru Cruise control, pe care o aveam de ceva vreme. Și dacă tot am pus maneta, am zis să verific dacă VW a pys și cablul pentru CC sau nu. Așa că m-am apucat de scos stergătoarele, plasticul de sub ele, peretele de tablă dintre motor și stergatoare, ansamblul stergătoarelor și in sfârșit cele 3 piulițe care tineau capacul de la module. După îndepărtarea capacului m-am uitat cu nerăbdare cum am acces la mufe și muream de curiozitate dacă gasesc firul tras sau nu. Ei bine, nu e tras, o fi fost scump un cablu și 2 conectori pe vremea aia - pinul al patrulea de sus lipsește - Ok. Mă uit printre cablurile pe care le aveam și văd unul care seamănă dar e prea subțire. Ar fi trebuit să arate așa Știe cineva codul acestui cablu sau denumirea pinilor? În fine, am pus totul la loc, am codat spira, am facut procedura de resetare a erorilor și totul e in regulă. Eroarea de airbag nu a mai apărut după ștergere, singura eroare după pornirea motorului este "bec ars faza lungă" care se rezolvă cu acționat faza lungă 5 secunde, după care se stinge din bord martorul de bec ars. Asta deși am și anulatoare de erori... weird stuff E plăcut să vezi bordul curat, fără luminițe galbene!1 point
-
Repet, la 2000 rpm, de exemplu, masina merge sensibil mai bine in Sport, decat in Normal si nu am nevoie sa merg in Normal la, sa spunem, 2500rpm, pentru a obtine acelasi raspuns din partea motorului. Evident, cu cat urc in ture diferenta scade, iar la 6000 rpm e acelasi lucru, caii sunt aceeasi. Dar, masina e folosita 9x% din timp in ture joase si aici modul Sport este mai relaxant de condus, pentru ca resursele sunt mai bune. Aici e cheia intelegerii acestui optional, asta si in ideea in care veneau si plangeri legate de modul in care se simte acest motor ce pare sa nu aiba 150CP. Si avand in vedere ca optiunea in cauza costa o suma modica, trebuie aleasa. Cat priveste cutia automata, la cealalta masina daca merg in Normal sau in Sport + (nu are EcoPro), cu piciorul la podea, masina va merge cam la fel, dar aceasta este o exceptie, pentru ca nimeni nu merge 9x% din timp asa. Si daca vreau sa merg repede, tot in Sport sau Sport + merg cu ea, pentru ca raspunde mai bine la acceleratie. La fel si la Golf.1 point
-
Ieri am primit emblemele comandate pentru capacele de la jantele de vară. Le-am vopsit, dar voiam si emblema cu VW. Din pacate la momentul achiziției nu am observat și nici cel care mi le-a vândut nu "a zis" că jantele au două capace de un fel si două de altfel. Intră în gaură la fix, dar două sunt convexe și două concave. Iar emblemele s-au lipit foarte bine pe două, iar pe celalalte au tendinta de a se dezlipi la margine. Le-am pus pe cele albastre, pe cele negre le păstrez de rezervă. Tot ieri am zis să mă uit la firele care trec prin tubul de cauciuc din hayon, să văd dacă sunt întrerupte. Rezultatul E ruptă protecția, dar nu și firele în sine. După ce le-am izolat cu bandă pe cele cu protecția ruptă am șters erorile, dar lumina tot nu s-a aprins in portbagaj. Nu am eroare stocată, nu am eroare de bec ars pe bord, toate luminile din spate funcționează, cand deschid hayonul mi-l arată pe display. Rămâne de investigat de ce, bănuiesc că ar mai fi două fire care se ating și poate nu le-am vazut eu. Bun, am trecut mai departe și la burduful de la ușa de la șofer. Cum deschideam ușa la a doua treaptă, nu mai funcționau butoanele de pe ușă, deci clar o întrerupere. Am desfăcut burduful și am găsit două fire întrerupte de tot și altele ca la hayon, cu mantaua de protecție ruptă. Am scos fața de ușă pentru a avea acces și după ceva chinuială am reușit să scot mufa după geam. Totul este foarte scurt și înghesuit și am mai observat acest lucru și în alte dăți. Ai zice ca proiectanții de la VW urăsc mecanicii și vor să se chinuie la fiecare intervenție... Am tăiat toate firele, întrucât mansonul de cauciuc nu îmi prea permitea lucrul. Apoi am adus cabluri, clești și aparatul de lipit și m-am apucat de treaba. Am constatat că era bine să fi avut niște tub termoconstrictor, așa că, cu prima ocazie am să imi cumpăr tuburi de mai multe grosimi... lucrul cu bandă izoler pe firele subțiri e migălos și enervant pe alocuri. După ce le-am lipit, izolat și verificat că țin, prin tragere, în capătul cu mufa, le-am ttecut prin manșon si am început să le lipesc și in partea cealaltă. După ce le-am fixat, a tras iar totul în poziția inițială și iar i-am injurat pe proiectanții VW... cred că mi-a luat 20-25 de minute să trag mufa și manșonul prin toate găurile și să o introduc în conectorul de pe stâlp. Care conector la un moment dat, de la împins a intrat in stâlp. Și-a trebuit să desfac si plasticele de lângă pedale și prag, ca să am acces la ea. În fine, am reușit să o conectez, am șters eroarea și am făcut probe! Olee Ușa mea se deschide și funcționează și butoanele, fără erori. Am constatat că și eroarea de pe airbag nu a mai aparut, o să văd dacă avea legătură sau nu, de luni. Mai rămâne să văd ce e cu lumina în portbagaj și cu luminile de la picioare, dacă voi avea dispoziția necesară Weekend frumos tuturor!1 point
-
Cand ai un 1L de ulei consumat la 1000 km e clar ca ai problema mare si trebuie identificata cauza, nu e motor in 2 timpi. Faptul ca VW scrie 1 L/1000 km in manualul de utilizare e doar o alta mizerie marca VW, de altfel ca si motorul in sine. Sunt si 1.8 TSI-uri care nu mai au porblema asta, cele din generatia III de ex. Au fost lansate in 2011 si au echpat exclusiv Audi la inceput, nu stiu cand au inceput sa fie puse si pe VW. Acum un swap la un motor 1.8 TSI GEN III cred ca e destul de dificil. Motorul problematic 1.8 TSI GEN II s-a produs intre 2008 si 2015. VW punea acest motor pe masini cand deja stia foarte bine de problema consumului de ulei, dar stiau si ca probleme de obicei apar dupa garantie. Era tot in perioada in care VW masluia softuri sa dea bine la emisii, super companie1 point
-
Am crezut ca daca, cum, este irelevant, testat, fizic, ai vazut, nu ai vazut, bla bla ... Sasiul este de tip scara, un sasiu foarte rigid care este imprumutat de la masinile off-road. Nu, nu este separat si caroseria este construita astfel incat sa se apropie cat mai mult de tipul ala de sasiu. Suporta o greutate mare si ii ofera masinii o rezistenta la torsiune foarte buna. Continam cu informatiile sau ne oprim aici pentru ca bla, bla?0 points
-
Da, si mie mi-a parut decalita dupa "coloratura". A vazut, si a vazut si tractare de peridoc la "fostul". Poate daca nu se intampla asta mai tinea. Omul a fost sincer si mi-a zis de la inceput, si stiam ca are ambreiajul original. Dupa ce a facut poc (atunci era in priza ambreiajul deci mai greu sa sara bucati) am mers extrem de usor si "patinat" tocmai sa nu antrenez bucati sa zboare p-acolo. Acum sincer, se asteapta cineva ca un VR6 4mo sa nu fi vazut ceva alergatura la viata lui? Sachs - disc + placa, iar rulmentul sincer am uitat, insa nu ceva noname.0 points
-
Faina alegere, sper sa nu ai parte de problemele intalnite la aceasta motorizare. Spor!-1 points
-
Salut. Ce sanse mai am sa pun dpf pe un BMR din 2007? Se montraza pur si simplu altul si se reacticeaza din soft sau trebuie sa schimb si ECU? Cine mi l-a scos a zis ca nu se mai poate numai daca schimb si ECU. Oare montarea unui catalizator normal Eur4, non dpf nu poate reduce gazele si fumul? Eu zic sa nu va scoatei dpf pt ca in timp fumul ca ca scoate din sarite, sa nu mai zic cum strangeti bucile pe Austria sau Germani. Acum sunt n metode de curatare...bineinteles daca il mai aveti ?-1 points
-
Comparatii masina noua masina veche nu prea se fac. Indiferent de brand, una mai uzata este intodeauna mai zgomotoasa. Ce este mai interesant, O4 are mai putine materiale insonoriante ca O3. Pe cautate in documentatie.-1 points
-
-1 points
-
Barcelona - Bucuresti cu doar 3 ore pauza...? Poate cu 20 grame de cocaina atarnate la oglinda,un sfert de drum cu teleportare si inca un sfert pe platforma. Masina electrica in momentul de fata nu este o alternativa viabila pt distante lungi sau pt concediu nici macar daca pleci in Grecia care vorba aia e aici aproape de noi in curtea scolii...si mai ales in Europa de est unde statiile de incarcare sunt doar la "deal si la vale". Daca mai pleci si iarna la drum si folosesti multi consumatori electrici se schimba si mai mult datele problemei.-1 points
-
de unde ai gasit-o pe asta cu suspensia? ca tot ce am citit eu despre suspensia la id.3 e ca este un pic aspra si nici nu ma mir compromisuri au trebuit facute pentru pretul ala. de la mai slaba la "mult superioara" cum ai ajuns?-1 points
-
cred ca fata de golf are cam 400kg in plus. un id.3 e intre 1700-1800kg. au fost facute compromisuri daca de exemplu nu are multilink (si tin minte ca nu are). in sensul asta ma refeream, ca nu au pus suspensie mai buna (deja disponibila in conceernul lor) ca ridicau pretul prea mult si ii inteleg. nu ma refeream ca au ieftinit si mai mult o suspensie (facand-o mai proasta) doar ca mai scada pretul.-1 points
-
-1 points
-
e irelevant ce imi spune o poza, o poza nu e ceva ce simti fizic. relevant e ce spun aia care au testat. de asta te si intrebam unde ai vazut tu ca e cum zici tu, am crezut ca ai testat/citit undeva sau ai vazut asa, nu ca ai dedus tu dupa poza. dar hai sa o lasam asa ca suntem offtopic. asteptam sa conduca colegii care au comandat si discutam dupa.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00