Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.08.2020 în toate secţiunile

  1. Am fost la o cabana la Oasa iar în una din zile am urcat pe Transalpina. Peisaje superbe, aer curat și câțiva pistruiati de grădinița. Mașina e decentă atât pe autostradă cât și pe serpentine. Las mai jos câteva consumuri, două persoane cu multe bagaje(bancheta rabatata, dar se mai vedea pe luneta): Cj-Oasa 6l/100km; Oasa-Transalpina-Oasa 6l/100km (fără bagaje); Oasa-Cluj 4.5l/100km. La întoarcere pe bord arata 5.7l/100km de la ultima alimentare. Pe autostrada la 120km/h pe bord consumul instant a fost în jur de 5.5l/100km. La 130km/h pe bord (130 pe GPS) arăta în jur de 6.5l/100km. Un motor decent pentru o compactă care ține cu casa.
    3 points
  2. Felicitari pt realizare si pentru economie...dar sa mergi cu AC OFF pentru 2 ore si ceva, la 30-32 de grade mi se pare foarte trist. Cumva incerc sa inteleg balanta dintre ( economie + disconfort ) / placerea de a conduce si a ne bucura de o masina ( care ne-a adus aproape pe toti pe forumul asta ) . Chiar nu vreau sa fiu rautacios si imi cer scuze daca asa pare.
    3 points
  3. poate iarna 0w30 si vara 5w30
    2 points
  4. Din pacate AC-ul a trecut pe planul doi dupa ce acum o saptamana, mergand normal prin oras, la iesirea din pasajul de la piata presei face "poc" si se tureaza in gol. Doua ganduri in acel moment: "a crapat placa de presiune" si "am b*****-o aici ramane" Cumva din fericire doar cu prima am avut dreptate, printr-o combinatie de rev-matching si rabdare am dus-o acasa, si apoi azi la service (la dat jos cutie de 4mo nu ma bag totusi) 186k km, ambreiaj original. Discul "mai avea" rulmentul este chiar ok - insa fiind rulment hidraulic, nu vreau sa ma risc sa cedeze de batranete. So, kit nou. Paradoxal volant foarte buna dupa atatia ani si km.
    2 points
  5. Auzi ce zice ala, ca e mai relaxanta si "cu adevarat distractiva" vacanta cu masina electrica decat cea cu combustie. Probabil ca (pentru a-l cita tot pe el) e foarte fun sa tot bei cafele de 15m din 100 in 100 Km - uite ce prostii ajungi sa debitezi!
    2 points
  6. Nu consider ca prelata e o idee buna in Ro. La cat praf si mizerie avem. Problema punctelor o sa o rezolv zilele astea.
    2 points
  7. Salutare. Dupa un scurt concediu am revenit :). Cele 3 retrofituri sunt: priza USB dubla, invertor cu priza 220V, si wireless charger varianta OEM. Priza usb varianta China: 5QD 035 726 L - cablaj inclus pe aliexpress Priza 230V cu invertor ( plus rama, trim etc) - 3AA907155 - non smart (pt masini preFL) Cablajul se achizitioneaza separat de pe site.urile de profil. Wireless charger OEM: 3V0035502 - recomand doar daca aveti MIB 2.5 (altfel nu apare iconita pe display.ul MIB.ului. La fel ca mai sus cablajul se achizitioneaza separat. Imediat si poze cu produsele. Montajul saptamana ce urmeaza. Sanatate!
    1 point
  8. am tot scotocit in topic dar nu gasesc un raspuns la subiect. intrebarea mea,cat de mult influenteaza setarea de "poor oil quality" in acumularea de oil ash sa zicem in 100k km, in ideea ca este folosit un ulei LL bun si schimbul se face la max 15000km ? din cate am vazut ar fi luata in calcul calitatea uleiului si atunci,in cazul de fata,nu ar trebui folosit "high oil quality"?
    1 point
  9. Barcelona - Bucuresti cu doar 3 ore pauza...? Poate cu 20 grame de cocaina atarnate la oglinda,un sfert de drum cu teleportare si inca un sfert pe platforma. Masina electrica in momentul de fata nu este o alternativa viabila pt distante lungi sau pt concediu nici macar daca pleci in Grecia care vorba aia e aici aproape de noi in curtea scolii...si mai ales in Europa de est unde statiile de incarcare sunt doar la "deal si la vale". Daca mai pleci si iarna la drum si folosesti multi consumatori electrici se schimba si mai mult datele problemei.
    1 point
  10. Eu asta am primit de la cei care mi'au montat folia. LATI pe spate si AIR pe fata. O fi buna sau nu hartia respectiva, vedem cand ma opreste prima data politia.
    1 point
  11. Poti incerca..dar cred ca la inlocuire se ajunge.
    1 point
  12. Cele 3 VIN le inregistrezi cand vrei tu. De fiecare data cand utilizezi interfata pe o masina a carui VIN nu este înregistrat, daca faci operatiuni care nu cer inregistrarea VIN ( autoscan, cancel DTC etc.) o poti folosi fara nicio problema, dar daca vrei sa folosesti functii gen adaptation sau coding ti se va cere sa inregistrezi VIN-ul, dar nu esti obligat, daca nu o faci nu poti merge mai departe cu adaptarea sau codarea , atata tot, te limitezi la autoscan. ?
    1 point
  13. Le-am testat pe ambele și cea mai bună mi s-a părut cea de la ... OMV (MaxxMotion 100 Plus).
    1 point
  14. As trece la mib2....minim. Banuiesc ca din ratiuni legate de costuri nu vrei acest lucru. Se poate face si component protection off...sau on...nu trebuie sa ajungi la reprezentanta pt asta.
    1 point
  15. cred ca cel mai usor intrebi la dealer. pe site nu scrie nimic de rabla+.
    1 point
  16. Secretul. Sunt multi care circula cu masinile si au AC stricat. Isi amintesc odata pe an ca ceva nu merge la masina cand sunt ca niste rame la soare cand in Bucuresti sunt 40 grade.
    1 point
  17. Azi am facut si revizia pe anul acesta. Totul ok, masina merge bine, n-are probleme, o placere la drumuri lungi. Ca de obicei am mers pe filtre OEM. Uleiul l-am schimbat (in trecut punand Audi Original 5W-30) deoarece nu vreau sa experimentez noul 0W-30 care a fost schimbat strict din considerente de poluare si consum; ei se lauda cu eficienta sporita si consum scazut, motorul meu care a mers ~200k km cu 5W-30 nu va trece la ceva mai subtire, poate la ceva mai gros Astfel pe shortlist au ajuns Ravenol VMP si Mobil1 ESP, castigatorul fiind Mobil1. Vedem pe parcurs cum se descurca. Am pus si o poza a corpului Turbo (where the magic happens )
    1 point
  18. La mine problema s-a rezolvat, am înlocuit senzorul g62, am curatat mufa cu spray de contact iar totul a revenit la normal. Timp operatiune ~10 minute :facepalm:
    1 point
  19. Am inteles. eu deja am trifazat, 12Kw putere instalata, deci la mine merge montat. Si stiu ca ID3 incarca doar cu 11Kw.
    1 point
  20. Se poate pune și pe fata dacă transparenta totala(folie + geam) nu scade sub 70%.
    1 point
  21. Dupa 12 ani jumate si aproape 290 de km am vandut-o. Eu ma declar foarte multumit de masina, probleme nu am avut, doar consumabile. Volant, ambreiaj, turbo, injectoare, amortizoare(pachet de drumuri grele) sunt originale. Acum sunt in cautare de masina dar mi-e foarte greu sa gasesc ceva ok. Am fost si prin showroom-uri, plastic tare pe usi, vopseaua pare de proasta calitate, punte spate fixa la majoritatea, motoare care nu au istorie ?
    1 point
  22. 2 persoane drumuri nationale si judetene clima pornita 100% din traseu . Viteza in limitele regulamentare
    1 point
  23. ROTAC Race 3 - Motorpark reversed DIn nou cu intarziere (am asteptat niste poze care n-au mai ajuns), revin cu povestea cursei 4 Rotac, care s-a desfasurat tot la Adancata in sens anti-orar, dar de data asta pe soare puternic si temperaturi in aer de peste 30 grade (la pista 40-50, avand in vedere ca nu au fost nori). Ziua a inceput foarte prost, cu o problema aparuta la prima franare puternica din primul tur de incalzire. Ce s-a intamplat: pentru a scapa de 13kg de pe fata, am pus o baterie pe Litiu (Unibat ULT-5 2kg, noua) care pornea fara probleme masina, dar care avea o defectiune cred la circuitele de balansare dintre celule sau la una din celule, care cauza o cadere de tensiune sub 12v la fiecare 5-7 sec. Daca in momentul respectiv intra un consumator in plus (gen faruri, AC, ESP) masina se smucea sau dadea eroare. Am zis ca pe circuit o pot folosi, avand in vedere ca merg fara ESP/AC si nu mai pornesc faruri. Daaaaaaar, am uitat de ABS, iar la prima franare in forta, masina a pierdut tensiunea, roata dreapta spate a ramas blocatamotiv pentru care m-am si invartit si am facut un flat-spot imens pe dreapta spate si unul ceva mai mic pe stanga ->anvelopele pa. https://youtu.be/Mww-ZLeq8_M Am pus bateria normala la loc, si am continuat sesiunile de antrenament cu anvelopele distruse de pe spate, iar ca timpi eram in zona 2.02.5 pentru ca masina era instabila pe franare si tragea constant dreapta. In pauza dinaintea sesiunilor de cursa a venit un prieten si am pus pe spate rotile lui (tot niste Federal RSR uzate, dar pe 18) si am aerisit etrierul stanga spate dupa ce am observat ca, tragand frana de mana, blocam numai dreapta (etrierii spate erau inlocuiti de curand). Aerisirea a rezolvat problema de pe frana, si in sesiunile de cursa am scos ture constant in zona 2.00.5, cu un best de 2.00.46. Avand in vedere diferenta de temperatura, e normal ca timpul fata de Race 2 (2.00.011) sa fie mai slab... poate mai multe ture ma ajutau sa elimin din imperfectiunile mele de sofat (nu simt ca mai am mult de scazut... poate ma insel), dar deocamdata atat s-a putut. In super-lap n-am reusit la un moment dat sa bag a 4-a de vreo 3 ori, si am stricat tura. Timpul de mai sus mi-a adus locul 4. Pe locul 3 a fost Megane-ul 3RS pe care l-am convins sa treaca de la cauciucuri de strada si placute frana OEM la semislick (Nankang AR-1 si placute DS-2500), si dupa cum era de asteptat si mi-am asumat cand l-am impins la upgrade-uri , a coborat 2.3s fata de race 2 (pana la 1.58.33). In mod normal diferenta fata de setup-ul de strada trebuia sa fie de >3 secunde, insa temperaturile nu i-au permis mai mult de data asta. Insa pentru cei de pe 1 (Megane 3RS) si 2 (Audi S3), temperatura se pare a contat mai putin si concentrarea/pilotajul mai mult, ei reusind sa-si bata cu 1.4 sec (pana la 1.57.45) respectiv cu 1.1 sec. (pana la 1.58.18) timpii din Race 3. Poate au avut si modificari la masini, cine stie... puterea declarata, greutatea cantarita si gumele au fost aceleasi. Au fost mai multi concurenti care au scos mai bine la Race 3 decat la Race 2, avand in vedere ca varianta e noua si lipseste experienta pe acest sens al circuitului. Mai jos aveti un tur in care ma urmareste locul 5, un Civic Type-R FN2 de 215 cp si 1190kg cu suspensie, differential, semislick etc. In acel tur a reusit sa isi coboare best-ul cu peste 1 secunda . Tura lui: 2.00.9, a mea 2.00.5
    1 point
  24. Am ajuns la 151000 km care au inceput sa se vada mai frumos pe un AID nou (avea 2km), provenit de la un Arteon 2019, varianta cu D la final. L-am urmarit mult timp , vroiam km mei si pana la urma am pus mana pe el. E total altceva, imi place mult. Problema e ca nu am optiuni in Discover Media 2 sa pun si harta pe AID (am o versiune de început cred) ceea ce ma obliga si la urmatorul retrofit de MIB Am pus si volan nou si pare o alta masina. In rest totul e ok, motorina si la drum. Sper sa ajung cu familia pe litoral la final de luna si sa imi incapa toate bagajele ca avand un pitic mic.. nu stiu unde sa le mai pun.
    1 point
  25. O postare interesanta a unui montator de folii, care admite ca pe fata nu prea se poate pune legal totusi
    1 point
  26. 40 cp si 100 nm in plus nu sunt de ici de colo zic eu Sigur vei simti 100nm la gabaritul masinii.
    1 point
  27. Macar tu sa ne spui ce iti cumperi/ce ai vrea sa iti cumperi.. Nu imi plac topicurile inchise sec, “masina s-a vandut”. Ar putea colegii sa ne spuna “masina s-a vandut, ma gandesc sa imi o barca, o trotineta, etc.” ?
    1 point
  28. Super masina, felicitari pentru achizitie. Imediat cum am vazut numele topicului a urmat follow instant dupa ce am vazut cine este si autorul, deja a devenit si mai bine. Sunt fericit ca un asemenea model de masina a ajuns pe maini bune. Sunt sigur ca vei avea grija de ea cum trebuie. Si eu sunt curios de pret si de impozit, daca vrei sa le impartasesti cu noi. PS: lipseste trapaaaa
    1 point
  29. Acum ce sa zici si tu, subiectiv fiind... - te intelegem. Una e vacanta road trip in care te opresti pe drum sa vezi una alta, alta e daca vreau naibii sa merg la destinatie direct si sa nu pierd timpul aiurea (ca ce sa vezi, am zile limitate de concediu de ex). Caz in care 400Km sunt un nimic. Evident insa ca masina nu este pentru asa ceva, dar chestia asta cu aratatul "ia sa vedeti voi ca se poate si asta" (si ce sa vezi?!, este chiar minunat! ) mi se pare penibila. Se poate, normal ca se poate, pot sa merg si cu Dacia 1300 daca vreau neaparat.
    0 points
  30. @kadettro imi place ursul tău, culoare wow si modificări cu gust.
    0 points
  31. https://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/030-049.html
    0 points
  32. misfire parca pe 14, 15 si 16.
    0 points
  33. Arată superb allblack!? Sincer, aș lasă clean sau doar un 4x4 pe negru ... dar depinde fiecare de gusturi!
    -1 points
  34. @c.iulian mergi linistit pe 5W-40 in continuare, dar de preferabil ceva mai de calitate decat Castrol, eu iti recomand Ravenol RUP 5W-40. La cati km are masina ta, e buna o vascozitate mai mare. Pe forumuri pe afara (DE) se recomanda la greu 5W-40 de la oameni cu masini mai noi si cu multi km si n-au avut nici o problema. Important este intervalul de schimb sa fie mic, in rest merge orice ulei si isi face treaba cu brio. Daca ai timp, arunca un ochi pe oil-club.de, acolo vezi si analiza uleiurilor de nou si apoi uzate. Daca n-ai timp, mergi linistit pe 5W-40, chiar daca n-are norma 507, nu afecteaza nimic. LE: @marius976 inainte sa imi dai downvote, e bine sa te documentezi, te rog. Arunca un ochi peste fisele tehnice acestor doua uleiuri: Castrol Magnatec 5W-40 C3 Castrol MAGNATEC Diesel 5W-40 DPF Dupa cum vezi, are SA 0.8% ceea ce este acceptat motoarelor cu DPF. Mai sus am spus ca nu recomand Castrol, poate pune ceva mai bun, dar acel Castrol pe care l-a pus, nu a stricat motorul. Nu induce oamenii in eroare aiurea.
    -1 points
  35. @andrusel iarna 5w30, pe timp de vara 0w30 sau mergi pe 5w30 tot timpul.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!