Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.08.2020 în toate secţiunile

  1. ROTAC Race 3 - Motorpark reversed DIn nou cu intarziere (am asteptat niste poze care n-au mai ajuns), revin cu povestea cursei 4 Rotac, care s-a desfasurat tot la Adancata in sens anti-orar, dar de data asta pe soare puternic si temperaturi in aer de peste 30 grade (la pista 40-50, avand in vedere ca nu au fost nori). Ziua a inceput foarte prost, cu o problema aparuta la prima franare puternica din primul tur de incalzire. Ce s-a intamplat: pentru a scapa de 13kg de pe fata, am pus o baterie pe Litiu (Unibat ULT-5 2kg, noua) care pornea fara probleme masina, dar care avea o defectiune cred la circuitele de balansare dintre celule sau la una din celule, care cauza o cadere de tensiune sub 12v la fiecare 5-7 sec. Daca in momentul respectiv intra un consumator in plus (gen faruri, AC, ESP) masina se smucea sau dadea eroare. Am zis ca pe circuit o pot folosi, avand in vedere ca merg fara ESP/AC si nu mai pornesc faruri. Daaaaaaar, am uitat de ABS, iar la prima franare in forta, masina a pierdut tensiunea, roata dreapta spate a ramas blocatamotiv pentru care m-am si invartit si am facut un flat-spot imens pe dreapta spate si unul ceva mai mic pe stanga ->anvelopele pa. https://youtu.be/Mww-ZLeq8_M Am pus bateria normala la loc, si am continuat sesiunile de antrenament cu anvelopele distruse de pe spate, iar ca timpi eram in zona 2.02.5 pentru ca masina era instabila pe franare si tragea constant dreapta. In pauza dinaintea sesiunilor de cursa a venit un prieten si am pus pe spate rotile lui (tot niste Federal RSR uzate, dar pe 18) si am aerisit etrierul stanga spate dupa ce am observat ca, tragand frana de mana, blocam numai dreapta (etrierii spate erau inlocuiti de curand). Aerisirea a rezolvat problema de pe frana, si in sesiunile de cursa am scos ture constant in zona 2.00.5, cu un best de 2.00.46. Avand in vedere diferenta de temperatura, e normal ca timpul fata de Race 2 (2.00.011) sa fie mai slab... poate mai multe ture ma ajutau sa elimin din imperfectiunile mele de sofat (nu simt ca mai am mult de scazut... poate ma insel), dar deocamdata atat s-a putut. In super-lap n-am reusit la un moment dat sa bag a 4-a de vreo 3 ori, si am stricat tura. Timpul de mai sus mi-a adus locul 4. Pe locul 3 a fost Megane-ul 3RS pe care l-am convins sa treaca de la cauciucuri de strada si placute frana OEM la semislick (Nankang AR-1 si placute DS-2500), si dupa cum era de asteptat si mi-am asumat cand l-am impins la upgrade-uri , a coborat 2.3s fata de race 2 (pana la 1.58.33). In mod normal diferenta fata de setup-ul de strada trebuia sa fie de >3 secunde, insa temperaturile nu i-au permis mai mult de data asta. Insa pentru cei de pe 1 (Megane 3RS) si 2 (Audi S3), temperatura se pare a contat mai putin si concentrarea/pilotajul mai mult, ei reusind sa-si bata cu 1.4 sec (pana la 1.57.45) respectiv cu 1.1 sec. (pana la 1.58.18) timpii din Race 3. Poate au avut si modificari la masini, cine stie... puterea declarata, greutatea cantarita si gumele au fost aceleasi. Au fost mai multi concurenti care au scos mai bine la Race 3 decat la Race 2, avand in vedere ca varianta e noua si lipseste experienta pe acest sens al circuitului. Mai jos aveti un tur in care ma urmareste locul 5, un Civic Type-R FN2 de 215 cp si 1190kg cu suspensie, differential, semislick etc. In acel tur a reusit sa isi coboare best-ul cu peste 1 secunda . Tura lui: 2.00.9, a mea 2.00.5
    6 points
  2. În obiceiul consacrat de weekend, trasee prin munți, tuneluri de explorat și ....multe poze.
    2 points
  3. Am ajuns la 151000 km care au inceput sa se vada mai frumos pe un AID nou (avea 2km), provenit de la un Arteon 2019, varianta cu D la final. L-am urmarit mult timp , vroiam km mei si pana la urma am pus mana pe el. E total altceva, imi place mult. Problema e ca nu am optiuni in Discover Media 2 sa pun si harta pe AID (am o versiune de început cred) ceea ce ma obliga si la urmatorul retrofit de MIB Am pus si volan nou si pare o alta masina. In rest totul e ok, motorina si la drum. Sper sa ajung cu familia pe litoral la final de luna si sa imi incapa toate bagajele ca avand un pitic mic.. nu stiu unde sa le mai pun.
    2 points
  4. Sunt foarte curios de cum iti va parea temperatura la ulei acum, cu noul ulei Mobil, comparativ cu vechiul ulei original. Eu am avut acest Mobil inainte, acum am trecut pe 0w30 original si sta uleiul cu 5-7 grade mai jos, ceea ce ma bucura tare mult.
    1 point
  5. Felicitari pt realizare si pentru economie...dar sa mergi cu AC OFF pentru 2 ore si ceva, la 30-32 de grade mi se pare foarte trist. Cumva incerc sa inteleg balanta dintre ( economie + disconfort ) / placerea de a conduce si a ne bucura de o masina ( care ne-a adus aproape pe toti pe forumul asta ) . Chiar nu vreau sa fiu rautacios si imi cer scuze daca asa pare.
    1 point
  6. Se poate pune și pe fata dacă transparenta totala(folie + geam) nu scade sub 70%.
    1 point
  7. Într-adevăr, 058109088K este.
    1 point
  8. Am dus cutia la un service de cutii automate. Mecatronica a scapat, au fost rupte 2 furci si un rulment a fost schimbat. Pe langa astea am schimbat si kitul de ambreiaje cu unul de la Sachs. Totul in regula acuma.
    1 point
  9. Am ajuns sa astept weekendul cu mai multa nerabdare ca tine , sa vad ce postezi ...pe unde iti umbla piciorusele ( pardon , rotile )
    1 point
  10. 40 cp si 100 nm in plus nu sunt de ici de colo zic eu Sigur vei simti 100nm la gabaritul masinii.
    1 point
  11. Dor de vacanta... sau cum te faci baiat cuminte si iti dispare orice tentativa de racing, MMA ansamblu aprox 4300kg (categ BE). Si, ca sa deviez de la subiectul "in cat timp face suta cu remorca atasata", sa ne oprim la spectacolul naturii cu fascinatia culorilor intr-un apus pe lac.
    1 point
  12. Un alt week-end, un alt vârf montan. Turiștii de pe Vârful Giumalău : "Asta sigur e reclamă de la Skoda" ? Relativ abordabil traseul pana la Cabana din golul alpin, greu pe ultimele ascensiuni până în vârf. Și să nu uit...traseu fara interdicții.
    1 point
  13. Pune poze clare se aprope, de la toate, sa vedem polaritatea
    1 point
  14. Buna seara! Sa nu mai prelungesc suspansul, acest retrofit a fost finalizat după o munca efectivă de 22 ore. O singura eroare am avut la comandarea pieselor și anume cablajul pentru PLA + proiectoare + ACC, codul comandat era pentru proiectoare cu Bec iar Vrs are proiectoare cu LED, prin urmare amcomandat un alt set de cablaj. Va atasez câteva poze cu rezultatul final.
    1 point
  15. 1 point
  16. @Madalin Neagu nu fa greseala sa le cumperi. am cumparat eu asa ceva: https://www.accesoriiautotuning.ro/faruri-3d-led-volan-dreapta-compatibil-cu-vw-golf-vii-2012-2017-r-line-led-semnalizare-dinamica/5991057-1/ nu seamana cu ce vrei sa pui tu, dar tot aftermarket sunt. Concluzie: efectiv nu vezi noaptea pe unde mergi. vad mult mai prost fata de stock. singura chestie frumoasa era ca semnalizarea era dinamica si lumina de pozitie era acel U ca al golf R si arata misto pentru poze. in schimb nu vedeam nimic pe drum. foloseam faza lunga incredibil de des. si aia abia mergea. de atunci sunt fericit cu stock. sper sa am bani o data sa pun OSRAM. am prieten cu skoda octavia cu xenon din fabrica si sunt perfecte. stiu ca nu o sa fie la fel dar macar pe aproape sper.
    1 point
  17. Daca le cauti cu asemenea rabdare si vehementa in mod cert o sa descoperi foarte multe de acum incolo, iar experienta cu masina asta (sau oricare alta) o sa fie tot mai neplacuta. O sa descoperi multe pe parcurs, dar sfatul meu, care am trecut deja prin asta la cateva masini, sa o lasi mai moale si sa te bucuri de unde te duce masina si ce vezi.
    1 point
  18. Masina a primit folie Llumar ceramica Air 90 pe fata si 35% pe spate (cod lati). Sunt foarte multumit de aspectul foliilor si ma bucur ca n-am ales varianta mai inchisa pe spate.
    1 point
  19. Ce e chestia aia de lângă număr ? Scapa de farurile alea...urate cu spume...
    1 point
  20. Verificarea unei masini trebuie facute in felul urmator: - test de drum, dar nu in parcare ci pe strada (numerele le gatesti in general in portbagaj sub mocheta, vezi daca mai e valabila asigurarea de la fostul proprietar). - test cu VCDS/odb eleven, scanare de erori, valori injectoare. - verificat nivel lichide, urcat masina pe elevator, verificat tren de rulare, inspectat bucse, rulmenti, joc roti, frane, urme de ulei pe amortizoare, inspectat scurgeri in zona motorului si a cutiei de viteze. - Verifica toba de esapament, daca ai ulei pe ea, aia e. - apoi se verifica lufturile si elementele revopsite, data fabricatiei pe elementele cu data pe ele (parbriz, geamuri, aripi, stopuri si faruri) - verificare surburi trager, aripi, lonjeroane, si nu in ultimul rand verificare radiatoare fata.
    -1 points
  21. E prea simplu daca achizitionezi RS-ul. In afara de charger nu prea mai poti adauga nimic la el. Imi place sa modific masina si e o bucurie mai mare. Multumesc de incurajari baieti. Duminica 23 august schimb franele fata. Abia astept☺️☺️. Daca mai adaug ceva pana atunci revin cu poze.
    -1 points
  22. @c.iulian mergi linistit pe 5W-40 in continuare, dar de preferabil ceva mai de calitate decat Castrol, eu iti recomand Ravenol RUP 5W-40. La cati km are masina ta, e buna o vascozitate mai mare. Pe forumuri pe afara (DE) se recomanda la greu 5W-40 de la oameni cu masini mai noi si cu multi km si n-au avut nici o problema. Important este intervalul de schimb sa fie mic, in rest merge orice ulei si isi face treaba cu brio. Daca ai timp, arunca un ochi pe oil-club.de, acolo vezi si analiza uleiurilor de nou si apoi uzate. Daca n-ai timp, mergi linistit pe 5W-40, chiar daca n-are norma 507, nu afecteaza nimic. LE: @marius976 inainte sa imi dai downvote, e bine sa te documentezi, te rog. Arunca un ochi peste fisele tehnice acestor doua uleiuri: Castrol Magnatec 5W-40 C3 Castrol MAGNATEC Diesel 5W-40 DPF Dupa cum vezi, are SA 0.8% ceea ce este acceptat motoarelor cu DPF. Mai sus am spus ca nu recomand Castrol, poate pune ceva mai bun, dar acel Castrol pe care l-a pus, nu a stricat motorul. Nu induce oamenii in eroare aiurea.
    -1 points
  23. Astazi mi-am cumparat ceva ce imi doream de foarte mult timp. Abia astept sa ajunga, sa o vopsesc si sa o atasez capotei.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!