Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.08.2020 în toate secţiunile
-
8 points
-
ROTAC Race 3 - Motorpark reversed DIn nou cu intarziere (am asteptat niste poze care n-au mai ajuns), revin cu povestea cursei 4 Rotac, care s-a desfasurat tot la Adancata in sens anti-orar, dar de data asta pe soare puternic si temperaturi in aer de peste 30 grade (la pista 40-50, avand in vedere ca nu au fost nori). Ziua a inceput foarte prost, cu o problema aparuta la prima franare puternica din primul tur de incalzire. Ce s-a intamplat: pentru a scapa de 13kg de pe fata, am pus o baterie pe Litiu (Unibat ULT-5 2kg, noua) care pornea fara probleme masina, dar care avea o defectiune cred la circuitele de balansare dintre celule sau la una din celule, care cauza o cadere de tensiune sub 12v la fiecare 5-7 sec. Daca in momentul respectiv intra un consumator in plus (gen faruri, AC, ESP) masina se smucea sau dadea eroare. Am zis ca pe circuit o pot folosi, avand in vedere ca merg fara ESP/AC si nu mai pornesc faruri. Daaaaaaar, am uitat de ABS, iar la prima franare in forta, masina a pierdut tensiunea, roata dreapta spate a ramas blocatamotiv pentru care m-am si invartit si am facut un flat-spot imens pe dreapta spate si unul ceva mai mic pe stanga ->anvelopele pa. https://youtu.be/Mww-ZLeq8_M Am pus bateria normala la loc, si am continuat sesiunile de antrenament cu anvelopele distruse de pe spate, iar ca timpi eram in zona 2.02.5 pentru ca masina era instabila pe franare si tragea constant dreapta. In pauza dinaintea sesiunilor de cursa a venit un prieten si am pus pe spate rotile lui (tot niste Federal RSR uzate, dar pe 18) si am aerisit etrierul stanga spate dupa ce am observat ca, tragand frana de mana, blocam numai dreapta (etrierii spate erau inlocuiti de curand). Aerisirea a rezolvat problema de pe frana, si in sesiunile de cursa am scos ture constant in zona 2.00.5, cu un best de 2.00.46. Avand in vedere diferenta de temperatura, e normal ca timpul fata de Race 2 (2.00.011) sa fie mai slab... poate mai multe ture ma ajutau sa elimin din imperfectiunile mele de sofat (nu simt ca mai am mult de scazut... poate ma insel), dar deocamdata atat s-a putut. In super-lap n-am reusit la un moment dat sa bag a 4-a de vreo 3 ori, si am stricat tura. Timpul de mai sus mi-a adus locul 4. Pe locul 3 a fost Megane-ul 3RS pe care l-am convins sa treaca de la cauciucuri de strada si placute frana OEM la semislick (Nankang AR-1 si placute DS-2500), si dupa cum era de asteptat si mi-am asumat cand l-am impins la upgrade-uri , a coborat 2.3s fata de race 2 (pana la 1.58.33). In mod normal diferenta fata de setup-ul de strada trebuia sa fie de >3 secunde, insa temperaturile nu i-au permis mai mult de data asta. Insa pentru cei de pe 1 (Megane 3RS) si 2 (Audi S3), temperatura se pare a contat mai putin si concentrarea/pilotajul mai mult, ei reusind sa-si bata cu 1.4 sec (pana la 1.57.45) respectiv cu 1.1 sec. (pana la 1.58.18) timpii din Race 3. Poate au avut si modificari la masini, cine stie... puterea declarata, greutatea cantarita si gumele au fost aceleasi. Au fost mai multi concurenti care au scos mai bine la Race 3 decat la Race 2, avand in vedere ca varianta e noua si lipseste experienta pe acest sens al circuitului. Mai jos aveti un tur in care ma urmareste locul 5, un Civic Type-R FN2 de 215 cp si 1190kg cu suspensie, differential, semislick etc. In acel tur a reusit sa isi coboare best-ul cu peste 1 secunda . Tura lui: 2.00.9, a mea 2.00.55 points
-
Am ajuns la 151000 km care au inceput sa se vada mai frumos pe un AID nou (avea 2km), provenit de la un Arteon 2019, varianta cu D la final. L-am urmarit mult timp , vroiam km mei si pana la urma am pus mana pe el. E total altceva, imi place mult. Problema e ca nu am optiuni in Discover Media 2 sa pun si harta pe AID (am o versiune de început cred) ceea ce ma obliga si la urmatorul retrofit de MIB Am pus si volan nou si pare o alta masina. In rest totul e ok, motorina si la drum. Sper sa ajung cu familia pe litoral la final de luna si sa imi incapa toate bagajele ca avand un pitic mic.. nu stiu unde sa le mai pun.3 points
-
Salutare. Dupa un scurt concediu am revenit :). Cele 3 retrofituri sunt: priza USB dubla, invertor cu priza 220V, si wireless charger varianta OEM. Priza usb varianta China: 5QD 035 726 L - cablaj inclus pe aliexpress Priza 230V cu invertor ( plus rama, trim etc) - 3AA907155 - non smart (pt masini preFL) Cablajul se achizitioneaza separat de pe site.urile de profil. Wireless charger OEM: 3V0035502 - recomand doar daca aveti MIB 2.5 (altfel nu apare iconita pe display.ul MIB.ului. La fel ca mai sus cablajul se achizitioneaza separat. Imediat si poze cu produsele. Montajul saptamana ce urmeaza. Sanatate!2 points
-
2 points
-
E prea simplu daca achizitionezi RS-ul. In afara de charger nu prea mai poti adauga nimic la el. Imi place sa modific masina si e o bucurie mai mare. Multumesc de incurajari baieti. Duminica 23 august schimb franele fata. Abia astept☺️☺️. Daca mai adaug ceva pana atunci revin cu poze.2 points
-
1 point
-
1 point
-
Am ajuns sa astept weekendul cu mai multa nerabdare ca tine , sa vad ce postezi ...pe unde iti umbla piciorusele ( pardon , rotile )1 point
-
1 point
-
Ai controlerul J269, este cutiuța in care intra conectorii albi . Daca o scoti de la locul ei sa vezi ce scrie pe ea ar trebui sa gasesti codul 3C0 907 491 Butonul pt actionare are codul 3G0 927 238 K Butonul are un -12Vdc , un +12Vdc pt alimentare si un +12Vdc pt iluminare ( cand sunt aprinse luminile pe timpul noptii ) care este alimentat din J519, toate astea 3 le poti lua in paralel de la butonul din stanga , are aceleasi alimentari. Si mai e firul care duce +12Vdc la rulou pt actionare. La rulou trebuie sa-i duci si un +12Vdc de la SC47, -12Vdc il iei de la un surub de - din portbagaj. Nu stia cum face sa coboare in marsarrier ( poate ne lamureste vreun coleg care are) , controlerul nu face altceva decat sa controleze impulsurile de 12V de la buton, pt a inchide si deschide. Daca imi zici ce cod are conectorul negru pt alimentarea rulou caut si iti zic ce conector iti trebuie (in etka nu il da ), iar pt buton ai nevoie de conectorul 6R0 972 930 A rosu, trebuie sa aiba A la urma altfel e cel negru si e pt butonul din stanga. Il gasesti pe aliexpress1 point
-
Omului ii place sa mestereasca si crede ma ca satisfactia este imensa ?? Spor la modificari.1 point
-
Daca iti luai un S/RS in rate nu ieseai mai castigat? Inteleg pasiunea, dar... Spor la achizionat piese!1 point
-
1 point
-
Multumesc baieti! . Info ajunge mai usor pe alte cai, dar aici planuiesc sa detaliez intru-totul. Lista e lunga si nu o sa o detaliez chiar pe toata. Ma voi rezuma la componente mai mari . Chapter II: Intercooler + Pipe kit Avand mult timp de lectura, stand acasa, si in lipsa altor activitati... Evident, piticul nu putea sa stea potolit. Asa ca am inceput cu liste, review-uri, comparatii, pareri despre cat se poate de multe si felurite piese. Planul oricum m-ar fi adus, mai devreme sau mai tarziu, in punctul in care ma regasesc acum asa ca, daca tot nu e de concedii si plimbari anul asta, macar sa fie cu masina si jucarele . Planul initial era sa nu experimentam prea mult - mergem pe drum batatorit si cu variante stiute. Astfel, lista se contura ca fiind un "RacingLine all-round", clar. Eh, pana aici toate bune si frumoase... Asta pana cand, intamplator, dau peste o postare despre o anume marca suedeza de care nu auzisem nimic. Specificatiile producatorului pareau un pic prea bune ca sa fie credibile, mai ales de la o companie de care nu auzise mai nimeni... Totusi, merita o "investigatie aprofundata" . Asa ca, dupa un periplu de discutii cu cineva mult mai in tema ca mine, dupa multe teste comparative efectuate de acesta, si intr-un final, dupa ce am aflat ca intercooler-ul de la Racingline era in "back-order" si nu se stia cand va ajunge in stoc, am ales sa merg pe calea mult prea putin "batatorita", si sa "descoperim America". Astfel, "raspunsul final", pe care l-am ales pentru intercooler-ul, tubulatura aferenta acestuia (Charge&Throttle pipes) si furtunele siliconice, a fost kitul complet "Big Kit" produs de do88, marca suedeza care, aparent, furnizeaza astfel de componente si pentru Koenigsegg . Operatiunea de schimbare a IC-ului a inceput cam asa : Ca specificatii date de producator pentru Intercooler, avem asa: - Dimensiuni (LxlxG): OEM GTI (61.5cm x 41.2cm x 3.2cm) vs do88 (63.5cm x 43cm x 5.7cm) - Suprafata de racire activa: OEM GTI (2573 cm2) vs do88 (2692 cm2) - 5% crestere - Volum: OEM GTI (7719 cm3) vs do88 (15347 cm3) - 99% crestere - Airflow (Pressure Drop la 0.15bar): OEM GTI (310 cfm) vs do88 (455 cfm) - 47% crestere - Greutate: OEM GTI (3.35kg) vs do88 (10.5kg) Din testele comparative (3rd party), rezultatele IC-ului arata cam asa: Astfel, luand in considerare atat capacitatea de racire, cat si airflow-ul, in graficul de mai sus, IC-ul do88 s-a clasat in zona "golden", cel putin pentru modul de utilizare pe care-l urmaresc eu si, anume, lag cat mai mic si racire cat mai buna. Da, exista variante care au capabilitati de racire superioare, dar diferenta de doar cateva grade, personal, nu m-a convins, in detrimentul flow-ului, mai ales ca masina va fi folosita exclusiv pe strada, unde ture back-to-back nu vor fi . Totodata, avand in vedere ca tot demontam jumatate de masina si fiind incluse in "Big Kit", erau si Charge & Throttle pipes, cu diametru de 63mm, fabricate din aluminiu, care le inlocuiesc pe cele foarte restrictive din plastic cu care a venit masina, cat si furtune siliconice ramforsate cu 4-layere de polyester/aramida. Au chiar si o conexiune pentru injectie de methanol (care va ramane nefolosita ). Specificatii date de producator, doar pentru pipe-uri: - Airflow (Pressure Drop la 0.1bar) : OEM GTI (280 cfm) vs do88 (364 cfm) - 30% crestere Pozele in care sunt de culoare rosie, sunt doar pentru a le evidentia. Pe masina au fost montate de culoare neagra (precum in pozele comparative de mai sus ). Exista riscul ca, fiind primul care le monteaza vreodata pe un Tiguan MQB, sa fi intampinat probleme in zona cutiei de viteze, DQ500 fiind mai mare decat DQ250 sau DQ381. Totusi, desi la limita as putea spune, dupa niste magie, a intrat la fix, fara sa atinga sau sa se sprijine pe nimic . Si, ca sa fim 100% safe, la recomandarea baietilor prezenti la montaj, am inlocuit setul de coliere care a venit in pachet (pareau cam firave), cu unele "heavy-duty" si considerabil mai late. Intregul kit, IC + pipe-uri obtine urmatoarele rezultate, in comparatie cu cel stock: Per total, kitul se comporta extrem de bine! Lag-ul este insesizabil, odata ce "bijuteria coroanei" isi intra in drepturi, iar masina este mai daily-driveable ca oricand. Este efectiv o placere sa o conduci, indiferent de ce stil de mers iti doresti sa abordezi la acel moment. Dar... Ca sa nu facem spoiler-e pentru capitolele viitoare, cam asa se incheie Capitolul II. Urmeaza altele, cred eu, nitel mai interesante, cat de curand! P.S: Sper sa nu fi fost prea boring postarea . #staytuned1 point
-
1 point
-
Pot confirma ca masina este una extraordinaria fiind noul ei posesor ? Punctul ei forte este clar felul in care sta pe viraje aderenta fiind incredibila iar directia progresiva contribuie extrem de mult la experienta de condus.Nici pe partea de viteza nu sta rau dupa cum am aflat zilele astea ? De cand am luat masina, singurele "schimbari" pe care le-am facut au fost un set de anvelope noi Michelin Pilot Sport 4S (care au schimbat total masina pe partea de confort mai ales) si un set de padele metalice. Pe viitor am in plan si cateva modificari de performanta si sunet, incepand cu un resonator delete, urmand franele, admisia si un soft1 point
-
Pct. 1. L-am invatat si in 7 luni mi-a intrat in sange... mi s-a facut un automatism: la pornire, invart cheia in contact si apas butonul de dezactivare start stop. Tu nici macar nu trebuie sa invarti daca nu gresesc...doar sa apesi...asta e, masini moderne, aberatii moderne! Start stop este o prostie orice ati zice si nu tine cont absolut deloc de ingrijirea partilor tehnice ale masinii. Este facut doar de scos ochii clientilor si anumitor criterii de poluare si consum...doar cine este total atehnic nu isi da seama!!! "Apoi daca vii de la un drum lung cu motorul incins, e sanatos la primul semafor sa iti opreasca motorul?" Si cu asta ai spus totul!!!1 point
-
1 point
-
Daca masina este SH, si are ceva vechime, nu mai putem sa vorbim de defect de fabricatie. Planetare au mai cazut si la puntini km, e suficient sa iei niste gropi puternice, in plus la masinile SH nu putem sa stim adevarul absolut. Poate a avut un accident, mic, mare. Unele masini chiar aveau probleme cu planetarele, cadeau inainte de 200.000km (anumite modele).-1 points
-
-1 points
-
Am vazut ca se vorbeste de Stage 3, si muuulte alte modificari ( in bine ), dar intreb si eu, nu e cam mult pentru un FWD?-1 points
-
Problema e ca e posibil sa nu fie sonda, eroare ne spune doar ca sonda masoara amestec bogat. In cazul asta problema poate fi sonda sau motorul nu merge bine din alte cauze si sonda masoara corect.-1 points
-
Sonda aia nu e degeaba acolo, in timpul regenerarii este folosita impreuna cu clapeta acceleratie pentru a regula cantitatea de oxigen din gazele de evacuare. Deci este posbil sa fie amestec bogat si sonda sa masoare corect. Dar na trebuie sa incepi de undeva, daca nu ai cum sa o testezi o schimbi si mai vezi dupa.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00