Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.08.2020 în toate secţiunile
-
Daca iti luai un S/RS in rate nu ieseai mai castigat? Inteleg pasiunea, dar... Spor la achizionat piese!4 points
-
Am ajuns la 151000 km care au inceput sa se vada mai frumos pe un AID nou (avea 2km), provenit de la un Arteon 2019, varianta cu D la final. L-am urmarit mult timp , vroiam km mei si pana la urma am pus mana pe el. E total altceva, imi place mult. Problema e ca nu am optiuni in Discover Media 2 sa pun si harta pe AID (am o versiune de început cred) ceea ce ma obliga si la urmatorul retrofit de MIB Am pus si volan nou si pare o alta masina. In rest totul e ok, motorina si la drum. Sper sa ajung cu familia pe litoral la final de luna si sa imi incapa toate bagajele ca avand un pitic mic.. nu stiu unde sa le mai pun.3 points
-
Montarea manerelor interioare la usi amanata. Vreau sa astept si sosirea led-urilor de iluminare de sub portiera si sa instalez tot ansamblul odata. Masina stock nu este dotata cu lumini in portiere, asa ca sunt bucuros sa imi adaug eu aceasta optiune. Pentru cine este interesat, codul de produs este 4G0052133G2 points
-
Pai fisier ce ti l-am atasat l-ai incercat??1 point
-
Ca orice mare producator, isi propune sa satisfaca o plaja cat mai larga de clienti si sa-i satisfaca pe aceeiasi la nevoi diferite ale lor, numai ca asta e o treaba grea, a se vedea Phaetonul, Velsatisul Renaultului, de exemplu, si mai ales ca piata americana si de ce nu si cea chineza e foarte interesanta pt ca la o populatie cat mai mare si vanzarile sunt presupuse mari. Acuma cat reuseste fiecare sa faca asta, ramane de vazut, e greu sa ataci cu succes la vanzari toate categoriile de autovehicule.1 point
-
Si cand sa deschida poarta, cand bagi in marsarier? E total alta chestie. Eu am luat Butonul din dreapta schimbatorului de viteze. Nu e un singur buton,este un grup cu 4 pozitii, prima e pt rulou spate la berlina 3G0927238K , daca gasesti buton cu incalzire volan, care e primul de sus, cum am gasit eu sau cu e-sound, poti sa-l foloseti si pe ala, deoarece placa de circuite e deja printata chiar daca nu exista butonul, dar acesta e un discurs mai complex. Practic butonul respectiv la apasare, pe Pin3 scoate un 12V + ( testat de mine, butonul de incalzire sau e-sound este un buton inductiv, trimite un semnal in ECU, deci nu se poate folosi ). Am luat +12Vdc respectiv si am alimentat o telecomanda de 433Mhz codata sa deschida poarta cu motor Came ( telecomanda nu e originala, aia originala are alimentare de 6V, e luata de pe aliexpress ), daca nu se vrea folosirea directa a tensiunii de la buton se poate folosi un releu, in cazul acesta se poate folosi o telecomanda cu orice fel de tensiune, dar telecomanda va trebui alimentata cu baterie proprie. Este o chestie utila care te scuteste sa cauti telecomanda cand jungi acasa. Initial vroiam sa pozitionez telecomanda in plafon, in spatele oglinzii, pt a avea o distanta mai mare a semnalului radio, dar am lasat pe alta data cand voi face si alt retrofiting care necesita demontare plafon. Dar sunt multumit, pozitionata in spatele panoului din dreapta de langa torpedou are o acoperire de 2-300 mt, asta si datorita faptului ca are alimentare directa cu tensiune maxima si nu de la baterie proprie.1 point
-
Hehe, stai sa-ti creasca copii si ai sa vezi cum nu o sa te mai asculte... On topic, dupa parerea mea masina are un design oribil, X6 e altceva, asta e ceva o r i b i l.1 point
-
Salutare, Am revenit cu poza si impresii dupa am fost la infoliat geamurile. Cei de la Glass Tuning au facut o treaba buna, fara sa imi rupa clemele de pe vreo fateta de usa, montajul a fost unul profi iar dupa o saptamana de utilizare am observat ca temperatura din interiorul masinii nu mai este asa de mare cum era inainte dupa o zi de stat in soare. Per total sunt multumit de alegerea facuta.1 point
-
1 point
-
1 point
-
De ce nu ai copiat din cel vechi? mod.bin1 point
-
Poate ca ar fi o idee buna sa ii pui o prelata daca ai provocari de genul acesta.1 point
-
1 point
-
Salut sa mai stergem putin praful, masina are 141.xxx km a primit saptamana trecuta revizia cu ulei Ravenol 5w30 VMP, filtre Mahle. La revizie am observat ca bucsa bascula de pe partea soferului era putin rupta asa ca am decis sa le schimb pe amandoua marca Febi ( pe masina erau inca bucsele originale ? ) .Am achizitionat OBD eleven si am activat functia de pliere oglinzi din cheie, am vopsit etrieri ( +2 cp ) si am achizitionat becuri tip led pentru mersul cu spatele in rest nimic nou strangem km in continuare las mai jos cateva poze. url for an image photo upload on internet1 point
-
Toni.tm ...are rost sa iti spun ca .. cunosc persoana sofer de camion care duce Ravenol de la fabrica prin toata Europa ? Ulei si toate produsele ce le face fabrica. Asta e.. tu dai inainte cu cei 30 ani de Germania ... si tine uleiul in motor 30000km... ca ei tin filmarea.. pt tine.???.1 point
-
1 point
-
nu e asa zisul.. e dovedit castrol e cel mai contrafacut ulei si daca e original e facut in turcia pt romania !eu folosesc ravenol de 5 ani cand multi nu auzisera de el in fine sunt convins ca orice producator dupa ce cucereste piata o lasa mai moale cu calitatea! !1 point
-
Uleiul ala lipsa (defectiune mecanica) cam umple DPF-ul. Spun asta pt ca sunt colegi cu dpf-ul incarcat 50% la peste 300.000km. Acu ce sa zic, nu strica sa verifici. Cat despre uleiul Ravenol, nu sunt fan si nici nu am fost, la fel si cu anvelopele nokian. Am avut de amandoua, dar nu mai cumpar.1 point
-
Tocmai ce am scăpat de Ravenol VMP USVO 5W30 în urma reviziei la 15.000 km. Motor BMM 2.0 TDI (Audi A3 2007). Completat aprox. 2 litri în acești km. A început să dispară de pe la 7000 km de uzură. Anterior am folosit formula veche ulei VW 5W30 și am făcut revizia la 18.000 km, distanță în care nu a fost nevoie să completez decât vreo 400-500 ml. Rezumat: 18.000 km cu ulei OE VW 5W30 - consum 400-500 ml, 15.000 Km cu ulei Ravenol VMP USVO 5w30 - consum 2000 ml Acum am folosit formula nouă VW 0W30 și în 1000 km n-a consumat gram. Eu Ravenol nu mai bag1 point
-
Wow cineva nemultumit de Ravenol? Pai cum se poate asa ceva, acest mirific ulei, aparut de nicaieri, mult laudat de toate panaramele de ''influensari'' pe toate retelele.1 point
-
1 point
-
Uleiul il verifici la cald, dupa cateva minute dupa ce opresti motorul, da? E bine ca ai grija si ii faci revizia la 15k, mai ales Castrol care nu este chiar cel mai rezistent si protector ulei. Daca aveam de ales, as fi schimbat si filtrele-1 points
-
ravenol prin '70 producea uleiuri sintetice pe cand la noi se mai folosea seu de oaie,asta ca prea scurt istoric. folosesc ravenol in skoda fabia 1,9 tdi pd de 6 ani de la 260k,acum are 320k km,fara consum semnificativ de ulei(nu completez nimic in 10k km) turbina,egr,axa cu came,tacheti, injectoare sunt cele din fabrica. acum...nu zic eu ca e mirific? si face minuni, cand doar tb sa unga, dar din atatea fake-uri am ales unul care mie mi-a placut inca de la primul schimb. inainte de el schimburile s-au facut cu castrol LL la butoi,la fel,fara a necesita completari ulterioare.-1 points
-
@dasefx esti convins ca acest consum de ulei se datoreaza in totalitate Ravenol-ului?poate modul exploatare al masinii nu a fost asemanator, poate nivelul la inceput nu a fost facut corect, poate ai avut mici scurgeri pe la buson sau ai cumparat ulei contrafacut. tu ai folosit gama de varf de la Ravenol, "cireasa de pe tort " a lor, imi vine greu sa cred ca problema este uleiul. folosesc Ravenol de cativa ani, in mai multe masini, am folosit in trecut Valvoline, Mobile 1, Castrol...acelasi consum l-am avut indiferent de brand, schimburi facute la 10k, cunosc personal oameni ce folosesc Ravenol si sunt f multumiti, nu am auzit pe nimeni sa se planga de consum anormal. Chiar sunt curios de feedback-ul tau cu noul ulei.-1 points
-
Pe bune!? Si atunci pentru ce îmi cere talonul? Si tu spui ca la un motor cu 500 mii km bagi același ulei ca la unul de 30 mii?-1 points
-
Si eu sunt multumit de ravenol, luna aceasta sau urmatoarea, tot asta pun. Sau incerc si mobil :)))))))-1 points
-
Baietii stiu ce fac, dar sunt ocupati. Daca vrei o constatare te baga in 3-7 zile un 30 minute. Pt reparatii mai maricele, dureaza 4-8 saptamani.-1 points
-
Schimba sonda ca nu este benzina sa se inece si sa iti calculeze amestec bogat Pune bosch-1 points
-
-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00