Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.08.2020 în toate secţiunile
-
Multumesc baieti! . Info ajunge mai usor pe alte cai, dar aici planuiesc sa detaliez intru-totul. Lista e lunga si nu o sa o detaliez chiar pe toata. Ma voi rezuma la componente mai mari . Chapter II: Intercooler + Pipe kit Avand mult timp de lectura, stand acasa, si in lipsa altor activitati... Evident, piticul nu putea sa stea potolit. Asa ca am inceput cu liste, review-uri, comparatii, pareri despre cat se poate de multe si felurite piese. Planul oricum m-ar fi adus, mai devreme sau mai tarziu, in punctul in care ma regasesc acum asa ca, daca tot nu e de concedii si plimbari anul asta, macar sa fie cu masina si jucarele . Planul initial era sa nu experimentam prea mult - mergem pe drum batatorit si cu variante stiute. Astfel, lista se contura ca fiind un "RacingLine all-round", clar. Eh, pana aici toate bune si frumoase... Asta pana cand, intamplator, dau peste o postare despre o anume marca suedeza de care nu auzisem nimic. Specificatiile producatorului pareau un pic prea bune ca sa fie credibile, mai ales de la o companie de care nu auzise mai nimeni... Totusi, merita o "investigatie aprofundata" . Asa ca, dupa un periplu de discutii cu cineva mult mai in tema ca mine, dupa multe teste comparative efectuate de acesta, si intr-un final, dupa ce am aflat ca intercooler-ul de la Racingline era in "back-order" si nu se stia cand va ajunge in stoc, am ales sa merg pe calea mult prea putin "batatorita", si sa "descoperim America". Astfel, "raspunsul final", pe care l-am ales pentru intercooler-ul, tubulatura aferenta acestuia (Charge&Throttle pipes) si furtunele siliconice, a fost kitul complet "Big Kit" produs de do88, marca suedeza care, aparent, furnizeaza astfel de componente si pentru Koenigsegg . Operatiunea de schimbare a IC-ului a inceput cam asa : Ca specificatii date de producator pentru Intercooler, avem asa: - Dimensiuni (LxlxG): OEM GTI (61.5cm x 41.2cm x 3.2cm) vs do88 (63.5cm x 43cm x 5.7cm) - Suprafata de racire activa: OEM GTI (2573 cm2) vs do88 (2692 cm2) - 5% crestere - Volum: OEM GTI (7719 cm3) vs do88 (15347 cm3) - 99% crestere - Airflow (Pressure Drop la 0.15bar): OEM GTI (310 cfm) vs do88 (455 cfm) - 47% crestere - Greutate: OEM GTI (3.35kg) vs do88 (10.5kg) Din testele comparative (3rd party), rezultatele IC-ului arata cam asa: Astfel, luand in considerare atat capacitatea de racire, cat si airflow-ul, in graficul de mai sus, IC-ul do88 s-a clasat in zona "golden", cel putin pentru modul de utilizare pe care-l urmaresc eu si, anume, lag cat mai mic si racire cat mai buna. Da, exista variante care au capabilitati de racire superioare, dar diferenta de doar cateva grade, personal, nu m-a convins, in detrimentul flow-ului, mai ales ca masina va fi folosita exclusiv pe strada, unde ture back-to-back nu vor fi . Totodata, avand in vedere ca tot demontam jumatate de masina si fiind incluse in "Big Kit", erau si Charge & Throttle pipes, cu diametru de 63mm, fabricate din aluminiu, care le inlocuiesc pe cele foarte restrictive din plastic cu care a venit masina, cat si furtune siliconice ramforsate cu 4-layere de polyester/aramida. Au chiar si o conexiune pentru injectie de methanol (care va ramane nefolosita ). Specificatii date de producator, doar pentru pipe-uri: - Airflow (Pressure Drop la 0.1bar) : OEM GTI (280 cfm) vs do88 (364 cfm) - 30% crestere Pozele in care sunt de culoare rosie, sunt doar pentru a le evidentia. Pe masina au fost montate de culoare neagra (precum in pozele comparative de mai sus ). Exista riscul ca, fiind primul care le monteaza vreodata pe un Tiguan MQB, sa fi intampinat probleme in zona cutiei de viteze, DQ500 fiind mai mare decat DQ250 sau DQ381. Totusi, desi la limita as putea spune, dupa niste magie, a intrat la fix, fara sa atinga sau sa se sprijine pe nimic . Si, ca sa fim 100% safe, la recomandarea baietilor prezenti la montaj, am inlocuit setul de coliere care a venit in pachet (pareau cam firave), cu unele "heavy-duty" si considerabil mai late. Intregul kit, IC + pipe-uri obtine urmatoarele rezultate, in comparatie cu cel stock: Per total, kitul se comporta extrem de bine! Lag-ul este insesizabil, odata ce "bijuteria coroanei" isi intra in drepturi, iar masina este mai daily-driveable ca oricand. Este efectiv o placere sa o conduci, indiferent de ce stil de mers iti doresti sa abordezi la acel moment. Dar... Ca sa nu facem spoiler-e pentru capitolele viitoare, cam asa se incheie Capitolul II. Urmeaza altele, cred eu, nitel mai interesante, cat de curand! P.S: Sper sa nu fi fost prea boring postarea . #staytuned6 points
-
Butonul furnizează +12Vdc pt acționarea motorului. Știu precis deoarece eu am variant și butonul respectiv l-am adaptat sa deschid poarta de acasă ( cu ajutorul unei telecomenzi 433Mhz alimentata la 12Vdc) Din schema electrică pare a fi independentă, nu știu cum face sa coboare in marșarier. Rulou spate , (3Y2),(3Y5).pdf1 point
-
Si nu uitati-reclama e sufletul comertului! Am urmarit si eu clipurile lor, sunt ok dar nu wow, cunosc mecanici privati cel putin de talia lui Vali care au o gramada de clienti si nu au nevoie de reclama?.1 point
-
Hehe, stai sa-ti creasca copii si ai sa vezi cum nu o sa te mai asculte... On topic, dupa parerea mea masina are un design oribil, X6 e altceva, asta e ceva o r i b i l.1 point
-
Daca asta e viitorul eu voi tine de masina mea cat mai mult posibil , iar copiilor o sa le interzic sa cumpere asa ceva1 point
-
E la concurență cu X6 coupe, ambele sunt de-a dreptul diforme la partea din spate.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salutare, Am revenit cu poza si impresii dupa am fost la infoliat geamurile. Cei de la Glass Tuning au facut o treaba buna, fara sa imi rupa clemele de pe vreo fateta de usa, montajul a fost unul profi iar dupa o saptamana de utilizare am observat ca temperatura din interiorul masinii nu mai este asa de mare cum era inainte dupa o zi de stat in soare. Per total sunt multumit de alegerea facuta.1 point
-
Baietii stiu ce fac, dar sunt ocupati. Daca vrei o constatare te baga in 3-7 zile un 30 minute. Pt reparatii mai maricele, dureaza 4-8 saptamani.1 point
-
http://tdc.ge/wp-content/uploads/2014/03/HELIX_ULTRA_ECT_C2C3_0W-30.pdf1 point
-
Iti voi trimite link ul pe PM de pe youtube. Cand am zis ca au reparat un tsi cu turbina sparta, doar ti am dat o referinta ca baietii stiu ce fac. Si de cand ii urmaresc au reparat mai multe tsi uri.1 point
-
Si eu stiu ca 1.6 TDi e mai tolerant cu pilitura, 1.6 TDI are sistem de injectie Continental pe cand 2.0 TDI are Bosch. Pe topicul asta s-a vorbit mai mult de 2.0 la care e victima sigura pompa daca apare pilitura.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
@1qlee, pentru ce vrei tu, e bună și cea cu 3-VIN. Autoscan și interogări de module/valori poți face la câte mașini vrei, cum a scris și @OviVal deasupra (informația postată de el e cea oficială, de pe site-ul RossTech).1 point
-
Intr-adevăr, nu merită asumate riscuri, nu recomand Mamaia pe vremurile astea desi e mai lejer decat la Eforie sau în Vamă. ? Și o fărâmă de Dobrogea. #NoEdit Nu am idee cum se calculeaza scorul Blue, dar am reușit 100 din 100 cu o talpă mai grea si fără retineri, erau cam 220km în calculul de acolo.1 point
-
Vă mai amintiți ce scria odinioară pe luneta berlinelor neaoșe? "DACIA CU MOTOR CU INJECȚIE" ? De azi aș putea face și eu un text cu "KODIAQ CU TJA SI EA" ?? Exact asa! Am reușit să le activez. Cel mai frumos cadou de sărbători pentru kodi. Acum este un urs complet asa cum ar fi trebuit de altfel sa vina din fabrică! Rezumatul ar fi: 4 luni de discutii in Slovenia, VCP, VCDS, remote coding, aprox 180 eur distractia + o garantie substantiala. PS. Mâna a fost pe volan în permanență...deci nimic imoral. Si daca tot am aprofundat subiectul sunt necesare si cateva precizari de funcționalitate pe care până acum nu le diferențiam: -Lane Assist are nevoie de recunoasterea cel putin a unei linii de marcaj pentru a fi activ peste 65 km/h. -TJA are nevoie de recunoașterea ambelor linii de marcaj pentru a functiona Lane Assist sub 65 km/h. -Emergency Assist este complet functional dupa activarea TJA. In sensul ca dupa 2 preatentionari si 1 frana scurta ulterior opreste masina de tot daca volanul nu este atins deloc ( fara TJA nu se realiza si ultimul pas, respectiv oprirea).1 point
-
Eu va recomand sa faceti schimburile asa cum zice cartea/computerul masinii. Eu am 120.000 km cu schimburi din 30.000 km in 30.000 km si nu am avut nici un fel de problema.0 points
-
Da, Top LED are o putere mai mica, mai putini lumeni. Adica, pe timp de noapte, base LED lumineaza mai bine si mai puternic insa diferentele sunt mici.-1 points
-
Si eu tot spre reconditionare tind... In ce a constat reconditionarea propriuzisa ? stii cumva ce au schimbat la ele? Ai primit cumva si cod pentru ele dupa reconditionare? sau codurile au ramas aceleasi?-1 points
-
Am reconditionat eu la cei din Otopeni... Operatunea consta in: masurare element piezo (daca nu trece testul pune altul, nu am inteles exact, dar cred ca de la alt injector, intrucat stiu ca nu se gasesc de cumparat ca piese) curatare mecanica depuneri injector schimbare capsa interna (e ceva ce seamana cu o capsa, care este ciocanelul care deschide injectorul si pe care il actioneaza elementul piezo) calibrare pe banc, astfel incat parametri de injectie sa fie in specificatii. Ce am observat, si mi s-a atras atentia, calibrarea schimba putin unghiul mufei injectorului. Ce NU au facut: inlocuire saiba foc. Nu au asa ceva pe stoc si eu nu am stiut sa cumpar. Cine vrea sa umble la injectoare, recomand sa cumpere inainte de operatie. P.S. sa nu va suparati pe mine pentru explicatia empirica P.S2. Operatia am realizat-o acum cativa ani, masina este inca in familie, o foloseste tatal meu, fara nicio problema, fara rontaieli de injectoare...si cu soft de putere-1 points
-
O sa verific si eu la masina mea ,inca nu am avut curiozitatea sa montez un termometru la roti sa vad daca toate se incalzesc la fel?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00