Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.08.2020 în toate secţiunile

  1. @yanq un singur lucru - semnalizarile dinamice pentru oglinzi. Am terminat cu tot cromul de pe masina acum si clean ass. Nu stiu daca sa pun la loc skoda si kodiaq 4x4 pe negru.
    14 points
  2. Dor de vacanta... sau cum te faci baiat cuminte si iti dispare orice tentativa de racing, MMA ansamblu aprox 4300kg (categ BE). Si, ca sa deviez de la subiectul "in cat timp face suta cu remorca atasata", sa ne oprim la spectacolul naturii cu fascinatia culorilor intr-un apus pe lac.
    11 points
  3. Au venit si rotile de iarna, nu am avut rabdare si am montat o roata doar pentru a face ceva comparatii. Nu cred ca arata foarte rau, sigur montate toate vor da o alta linie masinii. Va fi o chestie de obisnuita... Capacele centrale originale nu se potrivesc (sunt ceva mai mici), anvelopele puse au DOT 2419.
    4 points
  4. @lambda_dryver Ai ceva legaturi cu poza asta de pe site-ul MRC RO? Ma refer in special la stage-ul mentionat in poza.
    3 points
  5. Nu cred. Lumea a dat Like pe fb la mrc si vede acolo direct ce inca nu a fost postat aici
    2 points
  6. ODO 284.500 am schimbat uleiul la cutie cu acelasi ulei OEM ca si acum 4 ani si 70000km, uleiul vechi arata foarte rau negru dar totusi uleios inca. Pe viitor as prefera la 2 ani sa il schimb, nu costa nici mult si nici cantitate mare nu intra. Am mai schimbat si lichidul de frana care si acesta era foarte verzui si inchis la culoare desi avea maxim 3 ani de la schimb si aici este de preferat sa nu se sara de cei 2 ani. Ca si costuri 188 ron piesele si 180 ron manopera. Am mai descoperit o bucsa la bascula de pe stanga care este aproape rupta, schimbata anul trecut cu Lemforder si nu are mai mult de 15000km(rectific au fost schimbate in ianuarie 2019 la 253.000km, deci a tinut fix 30.000km), calitate made in china ca tin minte ca acolo erau facute si bucsele si flansele. Le-am comandat deja pe cele pline de cupra si le voi schimba zilele urmatoare. Spor.
    2 points
  7. O noua achizitie de care sunt foarte bucuros. Masina donatoare un RS4 B7 2007 saloon. Setul este complet: discuri, etrieri 8 pistoane, senzori, furtune, aparatori noroi Dupa vopsire etrieri culoare Renault liquid yellow urmeaza montajul. Pana atunci caut 2 roti 19" pt fata. Abia astept...sa apas pedala de frana (de data asta ?)
    2 points
  8. @ct_act Busted! Are, are! @Bebeee @Zamoldac Multumesc frumos @ShadoWzZ Subtil! Totusi, fiindca sunt prea multe ca sa le prezint intr-o postare rezonabila ca dimensiune, o sa continui pe capitole si, promit sa revin maine cu urmatorul . #staytuned
    1 point
  9. 1 point
  10. Si au ajuns si emblemele, astazi incerc sa le pun.
    1 point
  11. Nu. Doar sa conectezi minusul la tamburusul dedicat de pe caroserie, nu la minusul bateriei.
    1 point
  12. Multumesc de raspunsuri. Deci asa functioneaza...e prima masina la care intampin treaba asta....asta si dacia 1310.
    1 point
  13. Mergi pe aria de uleiuri si o sa gasesti multe informatii acolo. A fost Castrol, acum e Shell. Prima umplere la masina mea de exemplu a fost Shell, la tine nu stiu. Dar daca te documentezi mult, vei afla.
    1 point
  14. Nu stiu cine face 30.000 km doar urban, cred ca 1%. Am facut ca un om normal si urban si extaurban.
    1 point
  15. Daca faci toti cei 30.000km extraurban, in conditii optime pentru motor e una. Sa faci 30.000km doar urban, gen Bucuresti, e alta.
    1 point
  16. Nu ar functiona. Masina asteapta un semnal de la statia de incarcare. Masina si statia de incarcare "negociaza" curentul de incarcare. In afara de faza / nul / impamantare, conexiunea Type 2 mai are 2 semnale de comanda si control, PP si CP (Proximity Pilot si Control Pilot). Daca astea nu sunt activate cum cere protocolul, incarcarea nu porneste.
    1 point
  17. Eu va recomand sa faceti schimburile asa cum zice cartea/computerul masinii. Eu am 120.000 km cu schimburi din 30.000 km in 30.000 km si nu am avut nici un fel de problema.
    1 point
  18. sa ne mai destindem Porsche Taycan Turbo S vs 911 GT3, AMG GT R, M2 at the Nürburgring nordschleife
    1 point
  19. Am montat trimurile noi cu led dar din pacate nu sunt functionale. Nu gasesc deloc informatiile necesare despre legarea lor. ( Sunt calculatoare doar in usiile fata , in spate nu exista). Mai cercetez. Una calda : un mic upgrade la portbagaj : capitonaj pe partea de sus. Ma cam enerva lipsa lui. Acum pare mai complet : 2 carlige de cumparaturi,capitonaj si banda cu leduri. Una rece : vecinii mei au lucrat cu ceva metal. Vad ca trebuie iarasi decomtaminata. E plina de puncte minuscule de rugina. Cu putina rabdare se rezolva.
    1 point
  20. https://forums.ross-tech.com/showthread.php?8869-VIN-Limited-Interface-FAQ What functions are not VIN-Restricted? A VIN-Limited interface can do Auto-Scans, Clear DTCs, and look at Measuring Values on an unlimited number of cars. I think this is important because I wouldn't want to keep an enthusiast from doing basic diagnostics on his friends' cars, or to use his VCDS when evaluating used cars he's contemplating buying. You wouldn't buy a used car without doing an Auto-Scan on it first, right? In addition, you can make channel maps on an unlimited number of cars because sending us those maps helps us improve the product. What functions are VIN-Restricted? In essence, it's those functions that actually change things in the car: Adaptation Basic Settings Changing Codings Changing the Gateway Installation List Login or Security Access Output Tests Optical Bus Diagnostic Readiness Resetting SRI Turning Transport Mode on or off
    1 point
  21. Dragut. Sa mai astept putin ptr o Tesla, adica sa strang inca 40.000 EUR in 1-2 ani? Multumesc pentru incredere, apreciez
    1 point
  22. Breaking News... Acum cca. 1 luna am auzit niste roncaneli cand viram dreapta, am oprit, am virat total si m-am uitat pe langa roata...burduf de planetara spart. Am avut Ruville (by Germany) de cca. 3,5 ani, cand au fost schimbate ambele capete, am vrut sa comand tot Ruville ca sunt cam singurele care mai au burdufurile de cauciuc si nemtesti pe deasupra, dar din cauza pandemiei NU am gasit pe stoc nicaieri ca NU prea s-au mai facut importuri in tara si la recomandarea magazinului de unde imi achizitionez piesele, am mers pe FAG (Austria) 160Lei. Am cumparat un cap de planetara si avea burduful de plastic, "thermoplast" se numeste corect, colierele fixe, in fine...un adevarat chin la montaj. Precizez ca am asistat la montaj si colierele au fost stranse forte bine chiar daca s-au chinuit sa le bage pe burduful de thermoplast, dupa 1 saptamana zic sa mergem la Vadu cu cortul, toate bune si am plecat la drum.... Cu masina plina de pasageri si bagaje se auzea un vuiet ca de rulmet, zic na beleaua. La intoarcere din vacanta, a 2-a zi dimineata m-am prezentat direct la service pt. verificare, suspectam un surub nestrans ceva...am vazut vaselina pe janta, etrier si cum a iesit pe langa burduful de thermoplast. Atunci am incercat sa dau comanda direct din service de un alt cap de planetara de la Ruville, poate de data acesta avem noroc...culmea e ca au gasit pe stoc la 130Lei, am dat comanda, a venit si l-am montat pe masina! Acum sper sa fie toate bune si sa NU mai am probleme...ca de data acesta chiar iau masuri profit de GARANTIA pieselor...ca montajul a fost mai mult decat perfect!
    1 point
  23. Loading next Chapters: Stay tuned!
    1 point
  24. Dupa ce am urmarit o incarcare a masinii electrice acasa mi s-au aprins un pic antenele si am zis sa facem un calcul de bun simt. Sa luam ca ex o Skoda Citigo, masina pe care o detin acum in varianta electrica si sa o comparam cu una pe benzina. Nu vreau sa ma refer la performante, in cat timp alimentezi pe una si alta, la statii rapide sau lente, cata autonomie sau alte minuni, ci doar strict dpdv costuri pe km. 1. Si avem asa, Citigo pe benzina, un consum mediu conform WLTP de 4.6L/100km in varianta cu cutie automata, ca sa fim mai catolici decat Papa. Acum inmultind consumul cu pretul per litru ne va da: 4.6L x 4.5lei/L = 20.7 Lei ne costa doar carburantul pentru parcurgerea a 100km in varianta termica. 2. Acum la varianta electrica, avem un consum WLTP de 12.6kwh/100km. Aici intervin calculele. Cat timp gasesti sa incarci gratis e ok, dar nu va mai fi prea mult timp si atunci hai sa vedem cat iese la o statie publica sau acasa.Trebuie sa tinem cont ca la incarcare DC avem de-a face cu o pierdere de aproximativ 10%. Eu am facut nenumarate calcule si de fiecare data au iesit asemanatoare (capacitate neta baterie conform consumului afisat de CB - 29kwh ; la incarcare DC alimentat 32kwh). De aici rezulta urmatorul calcul: 12.6kwh x 1.1 x 1.95Lei/kwh = 27.02 Lei ne costa parcurgerea a 100km in varianta electrica si alimentat de la statiile DC - incarcare rapida. Varianta lenta la statii o las deoparte, puteti face voi calculul. Vreau sa mai punctez varianta casnica daca ii pot spune asa. Am facut calculul si am concluzionat ca prin incarcare lenta AC la priza casnica pe care o avem toti in casa, curent monofazat, 220V, avem o pierdere de cel putin 20% (daca nu credeti incercati si veti vedea - la aceeasi capacitate neta de 29kwh ajungi sa alimentezi peste 36kwh, deci mai mult de 20% pierdere). Asadar calculul este: 12.6kwh x 1.2 x 0.73Lei/kwh = 11.03 Lei pentru parcurgerea a 100 km in varianta electrica si alimentat lent acasa. Aceste calcule au fost facute considerand un pret mediu in acest moment de aproximativ 4.5Lei/Litru de benzina; 1.95Lei/kwh la statii DC (platforma Renovatio e-cherge); 0.73Lei/kwh (acasa la mine - cost cu toate minunile de transport, certificate Violet si alte minuni, inclusiv TVA) . De aici fiecare poate sa calculeze in functie de cum gaseste sau detine in gospodaria proprie. Totodata asa cum am spus si mai sus, nu am luat in calcul costul cu intretinerea si impozitul care aproximez eu sa fie cu 500Ron/an mai mare in cazul variantei termice, tinand cont ca o revizie este mai scumpa si un impozit care la electrica deocamdata este 0. Dar acest cost cred ca se justifica atunci cand nu mai stai sa astepti la incarcat masina electrica. Eu chiar sunt un fan al masinilor electrice si imi place maxim felul cum se conduce, dar nu putem nega realitatea, daca va mint pe voi, ma mint pe mine si atunci ma gandesc, cand nu va mai exista gratuitate la incarcare electrica in statiile publice, se mai justifica oare o asemenea alegere? Tinand cont ca in ciuda subventiei de la stat, tot e mai scumpa o masina electrica decat echivalentul celei termice. Incepem sa ne gandim de 2 ori, mie cel putin imi da de gandit, nu ca mi-ar parea rau de alegerea facuta. Voi ce parere aveti? Ajungem oare sa luam electrica si sa suportam un cost ceva mai mare la achizitie doar de placerea si linistea in expoatare sau doar ca sa fim ecologisti? Fiindca asa cum se poate vedea, diferenta de cost ajungi sa o recuperezi greu sau deloc daca stai la bloc si esti nevoit sa alimentezi doar cu bani la statiile publice. Am facut aceasta postare doar ca sa fim corecti si transparenti si nicidecum de a descuraja pe cei care isi doresc o electrica, eu chiar va recomand, in schimb asta e realitatea pe care trebuie sa o luati in calcul cand veti alege in acest sens.
    1 point
  25. Si masina pare super cocotata acum. Vei face ceva si in directia asta ?
    1 point
  26. Asa crede toata lumea. Dar, cum am detinut 1.9 tdi mancator de axe cu came, m-am documentat in detaliu ce inseamna joja, si nivel maxim. Zona hasurata este zona de nivel optim (nu minim, nu maxim) este la nivel. Ce este intre zona hasurata si indoitura de jos/dinspre varful jojei se numeste nivel minim. Ce este peste zona hasurata, intre ea si indoitura de sus inspre capatul de unde scoti joja se numeste nivel de ulei maxim. Intre indoitura de jos, si indoitura de sus este 1 litru. Estimativ din ce vad in poza, nivelul uleiului la tine este cam la 1/4 din zona totala de 1 litru, ceea ce inseamna ca pana la nivel maxim (3.8/4.1 litri nu stiu cat iti intra) iti lipsesc cam 750ml de ulei, ceea ce este normal. Acest motor consuma ulei, ceva de genul 200-300ml la 10.000km in functie de stilul de condus si conditiile de trafic, insa acest consum de ulei creste exponential cu rulajul. Uleiul este subtiat si isi pierde din proprietatile de nou, si este consumat din ce in ce mai mult. Pt cei care fac schimbul de ulei la 30.000km, o medie unde se aprinde martorul de ulei scazut ar fi cam pe la 20-22.000km. Probabil ca daca nu il schimbai, in urmatoarele cateva mii de km ti s-ar fi aprins si tie martorul de ulei. Am avut si am multi prieteni care se bateau cu pumnul in piept ca lor nu le consuma ulei, le-am explicat cum se masoara (in ce conditii) si ce inseamna inscriptiile de pe joja. Si ca sa fie totul si mai "frumos" in motoarele noastre, ca si in vechiul 1.9 tdi intra ~4 litri de ulei, din care ti se aprinde martorul de ulei cand ajungi la 3 litri din 4 (lipsa 25%). Amuzant, nu? Culoarea uleiului este cam trista, oxidat. Incearca un filtru mai bun, eventual. Iti pun o poza cu un ulei mai calitativ decat ce baga la reprezentanta dupa 5000km. Masina are deja 104.000km rulati, cu revizii facute la 8-10.000km. Spor
    1 point
  27. Ce e chestia aia de lângă număr ? Scapa de farurile alea...urate cu spume...
    1 point
  28. salut .am o problema la passatu meu .mi sa blocat scaunile din spate imi apare pe manaeru ala rosu si sta in sus asa .am tras si nimica .trebuie sa scot bancheta ? multumesc :D
    1 point
  29. Pe pagina de facebook a celor de la mrc gasesti ce te inteseaza. Doar atat zic, wow. Restul detaliilor ni le va colegul Lambda
    0 points
  30. Arata foarte bine clean. ? La motor i-ai făcut ceva modificări?
    0 points
  31. Arată superb allblack!? Sincer, aș lasă clean sau doar un 4x4 pe negru ... dar depinde fiecare de gusturi!
    0 points
  32. adevarul spus pe fata? In concedii e o aventura sa deschizi una dintre usi fara sa pice ceva, plus ca tot ce intra in portbagaj e indesat cu forta si mai sunt si diverse obiecte pe langa roata de rezerva...
    0 points
  33. 1 test dinamic 100% 2 taxa vamala dupa o anumita grila
    0 points
  34. Sunt si eu in cautarea unei masini din clasa medie iar noul Golf a fost printre optiunile mele. Dupa ce am vazut masina “live” pot spune ca nu voi mai lua in considerare niciodata vreo masina din grupul VW. Efectiv nu pot intelege de ce ai da atatia bani pe o masina cu un design atat de anost iar la interior calitatea materialelor este tot mai slaba, ca sa nu mai spun de mult laudata planss de bord digitala care este de a dreptul chicioasa... Din pacate din grupul VW a ramas doar renumele pe care si l a creat cand chiar faceau masini de f buna calitate. Acum a ramas doar renumele de altadata, presa auto platita sa i ridice in slavi si impresia unora ca “Golf” e “Golf”. Va spun toate astea ca fost detinator de mai multe modele din grupul VW...
    -1 points
  35. Și un pic de video din încă un weekend reușit
    -1 points
  36. Ala compara pe un drum diferit si iese mai bine ca multe masini din clasa superioara. Pana si temperatura exterioara influenteaza zgomotul motorului. Nu trebuie sa fie studiu stiintific, ci o comparatie de bun simt si nu scoasa din context. Putin daca ai modificat forma oglinzii, scade zgomotul curentului de aer care trece in dreptul montantului A. Grosimea geamului, da. Dar nu in cazul de fata. Materiale insonorizante sunt mai putine fata de O3, dar acum au adaugat altceva in standard.
    -1 points
  37. Vad ca sunt multi care nu cred in ”reconditionare” dar pentru cei ce vor sa economiseasca ceva bani va expun pe scurt povestea mea.Am luat masina pe la 110000km reali si la 60 km de la achizitionare a pornit regenerarea,masina a inceput sa scoata fum alb si murea uneori la relanti.Dupa inlocuire de injectoare progresiv cate unul cu sh ”bune” ,masina mergea tot prost asa ca m-am hotarat si am trimis injectoarele initiale la un centru de ”reconditionare”.Totul bun si frumos, injectoarele reconditionate mergeau ok dar unul pierdea motorina pe la stutul de alimentare ,asa ca am demontat stutul si se pare ca la remontare a angrenat o impuritate in injector care l-a blocat ,masina mergea in 3 cu eroare.Am pus un alt sh dar masina mergea destul de prost,dar am plecat asa pana la Buzau (200km)la centrul de reconditionare unde au curatat un alt sh (pt ca e mult spus reconditionat atata timp cat nu inlocuiesti componente),dar concluzia e ca am aproximativ 40000km de la reconditionare si masina merge ok,fara sa mai rontaie sau sa mai am vechile simptome. Garantia a fost doar de 3 luni scris dar cea verbala a fost ca ar trebui sa functineze inca 100000km. Fiecare intelege si alege dupa buget.
    -1 points
  38. Pai masinile sunt cu 6000-7000euro sub pretul pietei cel putin. La asemenea pret nu mai intrebi de defecte, pt ca orice problema este acoperita total de acea diferenta de pret. 1.4 tsi pus pe ateca este doar pe curea, cel cu distributie pe lant a fost montat pe modele mai vechi, pana prin 2013 (g6, skoda o2 facelift, seat leon 1p, jetta pana in 2015, passat b7) Ateca a fost lansata mai tarziu, si a venit echipata doar cu distributie pe curea, cu un consum mai eficient, motor mai silentios, mai rafinat, de asemenea cu rezolvarea consumului de ulei de la segmentii la pistoane. Probleme, cutia de viteze, injectie directa cu depuneri pe supape. Eu nu as mai verifica masinile, le-as achizitiona, pt ca nu cred ca stau mult la vanzare, este o ocazie unica.
    -1 points
  39. Si eu tot spre reconditionare tind... In ce a constat reconditionarea propriuzisa ? stii cumva ce au schimbat la ele? Ai primit cumva si cod pentru ele dupa reconditionare? sau codurile au ramas aceleasi?
    -1 points
  40. Un' te duci tu mielule La vopsire domnule Cum te duci tu mielule Cu un prieten domnule
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!