Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.08.2020 în toate secţiunile

  1. Păcat, Golf-ul este cea mai învechită tehnologic dintre mașinile descrise și are de ex "porcbagajul" cu doar 70 de litri peste Corsa. Plus fenomenul de range anxiety mult mai prezent datorita lipsei de autonomie. Dar principalul argument la mine ar fi designul interior și exterior, după ce am avut un Vw nu m-aș mai întoarce în grup. Prea anost, prea bătrânesc deși calitatea materialelor este buna. Personal, as fi mai stat puțin și strângeam de o Tesla, măcar era o schimbare majora. Dar... gusturile nu se discuta!
    3 points
  2. 3 points
  3. multumesc,abia acum am vzt postarea...caroseria nu e impecabila,ma refer la vopsea,dar e ok pt varsta ei de curand am montat camera spate oem,acum e altceva pt ca nu am nici senzori de parcare urmeaza schimbarea interiorului sapt viitoare,am gasit un interior complet alcantara la 280 de euro....si iluminare full butoane
    2 points
  4. Am uitat de acest mic detaliu. ? Manson frana de mana RS4 adaugat proiectului
    2 points
  5. https://www.motor1.com/news/438472/2021-audi-s3-revealed/ Nice
    1 point
  6. https://forums.ross-tech.com/showthread.php?8869-VIN-Limited-Interface-FAQ What functions are not VIN-Restricted? A VIN-Limited interface can do Auto-Scans, Clear DTCs, and look at Measuring Values on an unlimited number of cars. I think this is important because I wouldn't want to keep an enthusiast from doing basic diagnostics on his friends' cars, or to use his VCDS when evaluating used cars he's contemplating buying. You wouldn't buy a used car without doing an Auto-Scan on it first, right? In addition, you can make channel maps on an unlimited number of cars because sending us those maps helps us improve the product. What functions are VIN-Restricted? In essence, it's those functions that actually change things in the car: Adaptation Basic Settings Changing Codings Changing the Gateway Installation List Login or Security Access Output Tests Optical Bus Diagnostic Readiness Resetting SRI Turning Transport Mode on or off
    1 point
  7. Si eu sunt pe punctul de a face schimbarea asta. Dintre toate cele enumerate de @Rave am decis sa mergem tot pe Golf, pentru ca e cel mai mare si in felul asta sotia se simte mai in siguranta in trafic
    1 point
  8. @andrei0241 mai jos regasesti un gogule translate, din franceza in romana, la ce inseamna first edition (las si originalul pentru cine stie franceza). 53111€ ! C'est la coquette somme qu'il faudra débourser en Allemagne pour acquérir un exemplaire de la serie limitée "First Edition" du CUPRA Formentor. À ce prix-là, la dotation est complète. Jugez plutôt: CUPRA Formentor First Edition - Prix Allemagne : 53 111€ (TVA 16% incluse) Motorisation 2.0 TSI 228kW (310PS) DSG 4WD Peinture extérieure « petrol blue » mat Sièges baquets sport CUPRA en cuir « petrol blue » avec réglage électrique du siège conducteur et pack hiver Équipements standards CUPRA Formentor · Volant Supersport avec système de bouton de démarrage et palettes de changement de vitesse, chauffant · Pack d'assistance au conducteur XL : Side Assist (Assistant de changement de voie) – Exit Assist (Assistant de stationnement) – Pre-Crash Assist - Travel Assist · Système de navigation avec écran tactile 12" · DAB · Virtual Cockpit · Phares Full LED · Climatronic 3 zones · Système de verrouillage et de démarrage sans clé (KESSY) · Assistance au stationnement "Park Assist" · Caméra de recul · Ambient light · Contrôle adaptatif du châssis DCC · Direction progressive Équipements standards supplémentaires First Edition · Système de freinage Brembo · Jantes en alu 8J x 19", Sport Black & Copper (245/40 R19) · Système audio BeatsAudioTM, 10 haut-parleurs (avec caisson de basses), amplificateur numérique à 12 canaux, puissance totale de 340 watts · SEAT Connectivity Box (chargeur à induction) · SEAT FullLink (MirrorLink, Apple Carplay, Android Auto) · Hayon à ouverture et fermeture électrique "Virtual Pedal" · Système d'alarme antivol avec surveillance de l’habitacle · Toit ouvrant panoramique · SEAT CONNECT (services en ligne) · Tapis de sol en velours « petrol blue » · Box CUPRA avec coques pour clés et bracelet CUPRA= Stiu ca au fost comandate de catre PoRo 5 exemplare pentru Romania, insa din pacate inca nu am ajuns la o lista de optionale/posibilitatea unei configuratii sau la alte informatii. Sper prin Septembrie sa stiu si eu mai multe, cu speranta ca in Noiembrie sau inainte de Mos Craciun, sa am si eu masina.
    1 point
  9. Ștergi ZSB, în loc de C pui 0 și îți rezultă codul.
    1 point
  10. Salut, revin cu informatii, mi-a scazut intr-adevar consumul (sau mi-am modificat eu stilul de condus, cine stie, sunt multe variabile). Am cam 5000 de km si acum in oras imi ia undeva intre 11 si 13 pe o distanta de aproximativ 5 km prin oras. In afara imi ia un 8, iar daca conduc undeva la 100km/ora imi ia sub 8.. e de bun simt. Per total, consumul este foarte apropiat de vechiul meu Leon 1P, 1.6 mpi, 102cp , deci sunt foarte multumit de acest 2.0 tsi pe Ateca.
    1 point
  11. 9 din 10 mecanici nu au asa ceva si nici nu curata scaunele la injectoare, deci pt 200 de lei mai bine ma ocup eu de asta!
    1 point
  12. Nu stiu cine se incumeta sa iti monteze pe o octavia 4 non RS jante de 18 sau 19, sincer cel mai bine mergeau cele de 17, dar din pacate sunt doar 2 modele si acelea urate cu spume. Te forteaza sa mergi pe 18 parca, dar la ce drumuri avem, si pt cei care sunt pe modul "confort" nu vad posibil acest lucru.
    1 point
  13. Si iar am aparut pe "prima pagina"
    1 point
  14. Problema e ca arata bine cele de 19, dar umflate la presiunile recomandate de producator si pe drumurile noastre iti cam da la rinichi si trebuie sa stai cu ochii cat cepele la drum, mai sunt si 225/40. Am 235/40/R18 pe masina personala si desi arata foarte bine, strang din buci la fiecare groapa mai mare.
    1 point
  15. Nu stiu daca ati observat dar doar octavia a primit dimensiuni noi la anvelope, adica: 205/60/16, 205/55/17, 225/45/18, 225/40/19. In comparatie, golf 8 si leon 4 au ramas cu dimensiunile clasice: 205/55/16, 225/45/17, 225/40/18. Avantaj pentru octavia pe partea de confort dar vor fi anvelopele mai scumpe fiind dimensiuni atipice. de exemplu 225/40/18 e mai ieftin decat 205/50/17,care desi e mai mic, nu e asa intalnita dimensiunea si deci mai scumpa.
    1 point
  16. Foarte frumoasă mașina! Mă bucur că am mai găsit pe cineva care mai schimbă ceva la mașină, la retrofituri mă refer! Am pe unii care îmi spun permanent că nu am ce face și bag bani aiurea în mașină dar ei nu înțeleg ce e aia pasiune! Drumuri bune!
    1 point
  17. Pe viitor să te ocupi să nu mai întrunești condițiile pentru a adormi la volan...e mai important!
    1 point
  18. noul look cu rns 315 si volan b7
    1 point
  19. Acum mai Zenith, nu m-am referit ca in totalitatea lor, membrii acestui forum or fi avand tuning-ul auto ca pasiune, dar o parte din ei sigur o au si la aia ma refer eu. De gresit forumul sigur nu l-am gresit, stai linistit. Daca ma sfatuiesti sa renunt e ok, nu resping idea. Dar o poti argumenta te rog?
    1 point
  20. 1 test dinamic 100% 2 taxa vamala dupa o anumita grila
    0 points
  21. Mie imi place asa. E in analiza si upgrade la bixenon OEM Voi vedea
    0 points
  22. Am garantie la absolut tot neamtul respecta asta. Drumuri bune colegu !!!
    -1 points
  23. Nu e o investitie cam mare (pret piese + 136 RON + 4 x 95 RON) pt efect minim si zero functionalitate ?
    -1 points
  24. @mik15 da, sunt deacord. Mult mai mare potential la aceasta motorizare si chiar masina arata mai bine. dat fiind faptul ca piesele erau deja pregatite pentru cealalta dinainte, acum mi-a fost foarte simplu pentru prima modificare: - schimbarea la fata ? etapa este una intermediara pana la montarea barii fata RS4+grila. Asa cum spunea mik15 sunt necesare modificari, iar in acest caz include schimbarea aripilor exterioare. Toate pe rand, dar pana atunci arata asa: Marea vedeta: oglinzile RS4. Schimba total aspectul vizual. P.S. in lucru se afla vopsirea capotei portbagaj USA type si bara spate RS4 deja achizitionate
    -1 points
  25. Un alt week-end, un alt vârf montan. Turiștii de pe Vârful Giumalău : "Asta sigur e reclamă de la Skoda" ? Relativ abordabil traseul pana la Cabana din golul alpin, greu pe ultimele ascensiuni până în vârf. Și să nu uit...traseu fara interdicții.
    -1 points
  26. Jantele sunt superbe, insa la noi trebuie maaare atentie pt ca sunt foarte aproape de asfalt si se zgarie usor la parcari mai putin atente sau in graba... Ma refer la parcarile langa borduri, chiar daca anvelopa are protectie pt janta, daca bordura e inalta...
    -1 points
  27. Imi place GTI-ul asta cum arata; unul AWD in culoarea asta rosie (aka R) cand il aduc prin US ar putea fi un bun inlocuitor la Mazda3 actuala (care a inlocuit Mk7 GTI PP).
    -1 points
  28. Nu mi se pare ca arata rau filtrul din km astia. Cum sunt facuti km astia?
    -1 points
  29. Injectoarele 2 și 3 par că au deviații mari, peste 1. Dacă tot vrei sa schimbi, astea 2 încearcă prima dată.
    -1 points
  30. Vezi senzorul turatie sau cablajul (copexul) de sub filtru de aer si radiatoare ..e problema des intalnita la bls Si erori ceva nu ai?? Cred ca nu ai erori pentru ca sa umblat la soft ...dar totusi verifica
    -1 points
  31. Va salut din nou dragi prieteni! De curand am achizitionat un Audi A4 B6 Cabrio 2004 si pentru ca tot ca si voi, am accesi pasiune, tuning-ul auto, am decis ca trebuie sa ma apuc de treaba. De ce al treilea proiect? Pentru ca in decursul timpului m-am ocupat de un Lupo 1.4 FSi pe care l-am dus cam la 80% din proiect si cu un Audi A4 B6 Cabrio 2003 cu care am ajuns doar pe la 20 - 30%. Acesta este asadar al treilea meu proiect si, ca si in povesti, al treilea vreau sa fie cel mai cel, adica: definitivat :). Obiectiv: RS4 cabrio replica De ce replica? Pentru ca intentionez ca sa evoluez catre un RS4 dar nu si ca motorizare. Masina asadar Audi A4 B6 Cabrio 8H 2004 - 3.0 V6 automatic benzina dotari stock: - ESP si ABS - climatronic - geamuri electrice - oglinzi electrice si incalzite - computer de bord - inchidere centralizata - BOSE sound si Audi Symphony - pilot automat - scaune incalzite fata - jante S-line R17 - senzori parcare spate plan tuning vizual: - bara fata RS4 B7 - grila fata RS4 B7 black - faruri B7 bixenon cu day-line - bara spate RS4 - stopuri provenienta B7 - tips-uri RS4 - oglinzi exterioare RS4 (aluminiu mat) - jante RS4 - ceasuri bord RS4 - volan RS4 - plafoniera RS4 - RNS-E - buton start engine - deschizatoare portiere interioare RS4 - pedale RS4 - covorase RS4 plan tuning tehnic: schimbare motor din 3.0 benzina in 1.8T benzina pe care vreau sa il aduc stage 3. Motorul il am de la celalalt cabrio care din pacate a ajuns dauna totala. Modificarea lui a inceput deja de pe cand masina cealalta era functionala, si ajunsese 230+ asa ca voi relua de unde am ramas cu el dupa ce fac conversia :). Deoarece masina este provenienta UK planul include conversie pozitie volan partea stanga. Cateva fotografii care sper sa devina "de amintire"
    -1 points
  32. Parcul Național Călimani. Incursiune cu traseu complet. Cariera de sulf-Stația Meteo Vf Călimani-Lacul Iezer-circuit complet prin rezervatie 75 km. Pentru cârcotași...da, e interzis. Dar am achitat biletul de 6 lei si am avut voie. Fain cât valorează efervescența, nu? https://maps.app.goo.gl/9tidJp7Lz8CkV38G6
    -2 points
  33. Și un pic de video din încă un weekend reușit
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!