Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.08.2020 în toate secţiunile

  1. Breaking News... Acum cca. 1 luna am auzit niste roncaneli cand viram dreapta, am oprit, am virat total si m-am uitat pe langa roata...burduf de planetara spart. Am avut Ruville (by Germany) de cca. 3,5 ani, cand au fost schimbate ambele capete, am vrut sa comand tot Ruville ca sunt cam singurele care mai au burdufurile de cauciuc si nemtesti pe deasupra, dar din cauza pandemiei NU am gasit pe stoc nicaieri ca NU prea s-au mai facut importuri in tara si la recomandarea magazinului de unde imi achizitionez piesele, am mers pe FAG (Austria) 160Lei. Am cumparat un cap de planetara si avea burduful de plastic, "thermoplast" se numeste corect, colierele fixe, in fine...un adevarat chin la montaj. Precizez ca am asistat la montaj si colierele au fost stranse forte bine chiar daca s-au chinuit sa le bage pe burduful de thermoplast, dupa 1 saptamana zic sa mergem la Vadu cu cortul, toate bune si am plecat la drum.... Cu masina plina de pasageri si bagaje se auzea un vuiet ca de rulmet, zic na beleaua. La intoarcere din vacanta, a 2-a zi dimineata m-am prezentat direct la service pt. verificare, suspectam un surub nestrans ceva...am vazut vaselina pe janta, etrier si cum a iesit pe langa burduful de thermoplast. Atunci am incercat sa dau comanda direct din service de un alt cap de planetara de la Ruville, poate de data acesta avem noroc...culmea e ca au gasit pe stoc la 130Lei, am dat comanda, a venit si l-am montat pe masina! Acum sper sa fie toate bune si sa NU mai am probleme...ca de data acesta chiar iau masuri profit de GARANTIA pieselor...ca montajul a fost mai mult decat perfect!
    3 points
  2. Haideti sa nu transformam topicul omului in chat, a fost greseala mea ca nu am citit cu atentie tot si am pus o intrebare care avea deja raspuns. @BeciAcustic-scuze!
    2 points
  3. A trecut mai bine de o luna de la ultima postare si eu am reusit sa termin de reconditionat doar 1 etrier din cauza gafelor celor care au livrat piesele. pe scurt ...de pe primul site am primit un kit care nu avea nici o legatura cu piesele solicitate de mine. apoi am comandat din alta parte direct ATE. nu m-am mai incurcat cu alti producatori dar am primit doar 2 garnituri/ protectii praf in loc de 4. restul reperelor au fost trimise corect. acum sunt iar in asteptare. Ca sa compensez am mai avansat cu cele necesare pentru cresterea de putere. teoretic mai am nevoide de o cupla siliconica , sa montez piesele si sa fac softul pentru noile piese. practic mai am nevoie de bani pentru a face asta ? Si ca minusuri.... a cedat o flansa de la amotizor si trebuie sa o schimb.
    2 points
  4. Revin cu noutati in legatura cu problema la Seat Leon,vibratia era din cauza unei bobine de inductie,pe tester aparea la Cyl 4 o groaza de rateuri. Sa inlocut bobina si s-a efectuat din nou testul si 0 rateuri. si acuma masina functioneaza perfect. Toata lumea ii happy
    2 points
  5. Salutare tuturor. Detin un Golf 7 din 2015 , motor 1.6 tdi, cu Dsg 7 uscat, DQ200. Aleator, uneori imi aparea eroarea " Error service: leave vehicle only when selector in position P". Am cautat pe internet si am vazut ca aceasta eroare este generata de un switch/ intrerupator ce se afla in interiorul selectorului. El se poate inlocui, dar este foarte anevoios, iar in reprezentanta este foarte costisitor. Am intrebat in august 2019 la reprezentanta Euro Tehno Group din Pitesti, iar cei de acolo mi-au comunicat ca ar costa intre 700 si 800 de ron inlocuire acestui switch. Acum cateva zile am gasit pe internet un fisier pdf in care este descrisa o modalitate in care se face bypass la switch-ul cu problema, folosind un alt ansamblu. Codul de produs este 5Q0713128A, si costa in magazinele de piese undeva la 200 de ron. Manopera am efectuat-o eu, folosind doar un torx T20 si o surubelnita dreapta. Ca idee, se desface masca de la climatronic, se scoate cutia de depozitare de sub climatronic, se deconecteaza cele 2 mufe ce vin in spatele cutiei de depozitare. Se desfac cele 2 suruburi ale marginilor ce vin spre consola centrala, apoi se declipseaza aceste margini. Se declipseaza marginea argintie de la dsg, se desfac cele 2 suruburi, se scoate mansonul de piele, si se demufeaza mufa ce este pe rama masonului( cea cu p/r/n/d/s). Se desface se partea de carcasa ce are butoanele de start/stop si cel de senzori de parcare si se deconecteaza mufele. Se apasa tija galbena de la dsg si se poate pune levierul dsg-ului in orice pozitie. Acum se deconecteaza mufa verde ( mufa tata ) din selector, si se mufeaza in noul dispozitiv, iar mufa tata a dispozitivului se mufeaza in selector.. Se desurubeaza surubul de sus al selectorului si cu acesta se va prinde noul switch pe selector. Se vor fixa cele 4 cleme care vin in pachet, pe noul switch si pe selector. Apoi se remonteaza tot ce sa- demontat anterior. Dar, asa cum se spune ca 1 poza face cat 1000 de cuvinte va pun atasat pozele cu operatiunea si pdf-ul cu informatiile. dsg 5q0713128a.pdf
    1 point
  6. Va salut. Datorita faptului ca am cautat de mi-au sarit ochii (sau cum spune Bobonete ocii) cautand un tutorial pentru schimbat uleiul la cutie, m-am decis sa il fac eu. Este foarte simplu. Pasii sunt urmatorii: Se demonteaza bateria. Eu am demontat si suportul de baterie. Se da jos scutul Busonul de golire este spre spatele cutiei si se desface cu inbus de 17. Prima poza Dupa ce s-a scurs tot uleiul se infileteaza busonul de golire. Atentie la strangere. Cutia este din Aliaj. Busonul de umplere este spre fata masinii pe la mijlocul cutiei si si se desface cu acelasi inbus de 17. A poza. Vederea este de sub masina. Cu o palnie la care este atasat un furtun se toarna1.9 litrii zice producatorul de 75W90. Eu am pus MOTUL, ce va recomand si voua. Puneti fara grija primul litru. La al doilea litru trebuie urmarit furtunul. In momentul in care da pe afara , inseamna ca este suficient ulei in cutie. Deci nivelul la care este data gaura de umplere in cutie ese nivelul normal de ulei. Acum.... mie mi-au intrat 1.4 litri. Cand a inceput sa dea pe afara se infileteaza busonul la loc apoi in ordine inversa ce s-a demontat. suport baterie, baterie, scut. Poze atasate. Pentru a schimba uleiul la motor. Se scoate capacul de plastic ce acopera motorul. Se demonteaza scutul Busonul de golire este cu surubul spre spatele masinii. Se desface cu cheie de 19. In timp ce se goleste uleiul se desface si capacul de la filtru de ulei cu o tubulara de 32. Pentru a ajunge la el se mai desface un o prindere de la un furtun care sta in drum :) Se scoate filtrul se sterge cu o carpa tot uleiul din incinta. Se inlocuieste garnitura de la capac. Atentie cand introduceti noul filtru in capac. Acesta are niste prinderi care trebuie sa clipseze pe capac. Trebuie impins bine. Se infileteaza noul filtru in lacasul lui. Se infileteaza la loc busonul de golire. Se umple cu aproximativ 4.5 litri ulei. Eu am folosit tot MOtul 8100 X-Clean+ 5W30 Se porneste masina pentru a se umple si camera filtrului cu ulei. Se lasa sa funtioneze aprox 30 de secunde. Se opreste apoi dupa alte 30 de secunde ca sa se scurga uleiul din rampa se verifica pe joja nivelul uleiului. Este bine ca schimbul sa fie facut cu uleiul cald si nivelul cu masina dreapta.
    1 point
  7. Și un pic de video din încă un weekend reușit
    1 point
  8. @DDoc recunosc ca si pe mine tot la Kia m'a dus cu gandul Eu le stiam de pe Sportage
    1 point
  9. 1 point
  10. Salutare tuturor! Revin dupa o perioada indelungata de tacere in care mai nimic nu s-a mai intamplat. De curand, mai exact cu 2 zile in urma am facut o schimbare majora a interiorului: - adaugare CC - schimbare volan RS4 Sunt foarte fericit dupa investitia facuta. Volanul RS4 incredibil de frumos si o imbunatatire formifabile de manevrabilitate. Mult mai gros, usor de manevrat la viteze foarte mari. Ce mai ramane de facut? Coding. Pentru activare CC, activare lumini volan si functionabilitate butoane. O problema aparuta dupa schimbarea volanului, acesta freaca usor in platicile ce acopera portiunea din spatele acestuia. A mai schimbat cineva? Ce probleme a intampinat?
    1 point
  11. Nu ma asteptam la consumul asta . Tiguan 190 tdi dsg . Aer conditionat oprit ( nu a fost nevoie ) .
    1 point
  12. Sorry, se pare ca aseara eram prea obosit cand am postat ca sa vad ce scria clar, inclusiv pe bonul fiscal. Probabil ca are norma VW 507 00. DIn informatiile culese de la 3 dealeri, motorul 1.5 tsi cere ulei cu norma VW 508.00.
    1 point
  13. Buna seara! De ceva vreme nimeni nu a gasit sau postat rezolvarea. Am intampinat si eu aceeasi problema, dar pana la urma am gasit singur rezolvarea. In primul rand, modelele comfort cu trapa solara, au un modul separat pentru trapa de unde se poate coda cu VAG-Com functile ei. Trapa este codata de fabrica ca atunci cand masina este stationata, cu motorul oprit si incuiata, sa se deschida singura pe aerisire, sa ventileze habitaclul si sa revina pe inchis cand considera ea ca trebuie. Am debifat cu VAG-Com aceste setari si trapa ramane inchisa. Acum, desi nu e normal, e logic ce se intampla, daca in timpul mersului clima este pe modul auto, ea se foloseste de toate gurile de ventilatie, care include si trapa, ca sa faca gradele setate in habitaclul masini. Indiferent ca e ploaie, ca e ninsoare, ca fulgera, ca tuna, trapa se deschide in timpul mersului. Pentru a opri acest lucru, este nevoie doar de activarea unuia dintre cele 3 butoane care directioneaza aerul. In momentul in care selectam directionarea aerului la picioare spre exemplu, functia de AUTO devine inactiva. Astazi, 09.08.2020, am testat acest lucru si pentru masina din semnatura, Passat B7 2011, functioneaza. Nu exista probleme de buton, sau ca nu e unsa, sau asa mai departe, alea sunt aberatii. Cand trapa nu e unsa, intradevar face zgomot, se gliseaza mai greu, dar nu are nimic de a face cu a se deschide singura. Cand butonul este stricat, sau firele nu sunt legate corespunzator, sau sunt oxidate, trapa nu mai preia comenzile de la buton cum trebuie, dar nici in cazul asta nu se deschide de una singura. Mai jos am sa va atasez o poza cu setarea pe care eu merg de azi dimineata si a functionat pentru mine pentru a nu mi se mai deschide trapa in mers de una singura si sa nu imi mai ploua in cap! Tip: Pentru gresare, eu folosesc un spray cu vaselina sa dau pe sine si sa bag in gaurile unde se vad cablurile, dar este ok si W40, cum a mai fost mentionat. Recomand sa nu folositi trapa pe timp de iarna in nici un mod, deoarece chedarul de la trapa se lipeste de caroseria masini, nu de vreun plastic care este incalzit in prealabil dupa ce pornesti masina.
    1 point
  14. uite ca am 40 .000 cu sckout si m-am obisnuit si cu suspensia moale. in rest nici un fel de probleme exceptand un panou de usa fata care vibreaza desi am schimbat cleme si ce se mai putea schimba, revin cu intrebarea daca a incercat cineva sa schimbe suspensia de la scout cu ceva mai rigid.
    1 point
  15. 1 point
  16. Fail total cu folia(nu se aseaza cum trebuie), plastidip-ul(ciudata rau textura si nu stiu daca va tine la spalat) asa ca am dat direct comanda pe superskoda pentru cele negre. Mai jos o poza cu ce a iesit cu plastidip-ul.
    1 point
  17. Ce bine este sa beneficiezi de experientele colegilor cand iti iei o masina pe sfarsit de cariera... Asadar, am bifat pe lista stropitorile de parbriz de la Audi si semnalizatoarele dinamice din oglinzi de pe aliexpress (desi se pare ca nu am avut noroc si au ceva defecte cand le las sa mearga mai mult, dar bine ca am reusit sa iau banii inapoi de la vanzator pe motiv ca au intarziat comanda foarte mult - am comandat altele intre timp, sper sa fie functionale). Cu rabdare am reusit sa le instalez eu, sunt tutoriale destule pe youtube sa te invete ce este de facut. Am facut si o comanda de pe ahw-shop (aveam nevoie de yala de la hayon pentru Golf) de unde am luat si alte maruntisuri: port documente de piele pentru talon (au iesit si numerele intre timp, dar sunt inca la firma de leasing), suport de ochelari pentru torpedou, stropitorile de parbriz cu perdea+jeturi si un opritor de metal pliabil pentru roti. Masina e ok, am ajuns la 4.500 km. Iar cum omul gospodar isi face iarna car si vara sanie, am batut palma pentru un set de jante pe 18 (Dezent TA silver) cu senzori si anvelope de iarna (am mers pe Nexen Winguard Sport 2 cu DOT de 2019 - 5.000 lei cu montajul inclus, probabil saptamana viitoare ajung sa le iau gata montate anvelopele pe jante si echilibrate.
    1 point
  18. Ca posesor de AXX cu 224k km iti pot spune ca-mi consuma in jur de 1-1.5 litri intre revizii(le fac la maxim 10k)
    1 point
  19. am pornit hotarat si mi-am pierdut entuziasmul pe drum. sau am fost ocupat cu alte lucruri. Etrierii erau incarcati maxim de rugina , depuneri de la placute si cateva straturi de vopsea , ca un mare tort in straturi alternative. din cauza asta am avansat destul de greu si in loc sa ma concentrez doar pe asta am mai facut si alte prostioare. deci aproape am curatat etrierii fata , am curatat etrierii spate dar ... am mai vopsit un set de etrieri spate mai vechi si ..... am comandat un maf de 1.8T BAM , adaptoare pentru injectoare ( urmeaza sa apara si injectoarele curand - Bosch 550cc) , si turbina BBT K280 ( mai dureaza 2-3 saptamani pana o primesc) + oversized tip + kit montaj turbina. . mai ramane sa ma hotarasc ce varianta aleg pentru filtrul de aer - fie pun alta cupla siliconica si pastrez filtrul Evoms fie iau si carcasa oem de BAM si pun filtru sport in carcasa ( pentru ca ma gandesc sa montez si capacul de la motor la loc pentru un look oem) . trebuie sa studiez putin pentru varianta optima. Si la final sa montez piesele si sa refac softul.
    1 point
  20. In ultima vreme au fost ceva ploi si, in rodaj fiind, si mergand mult extraurban, am observat ca forma acoperisului si inclinarea lunetei favorizeaza acoperirea acesteia cu stropi. La Octavia II, la viteze mari, luneta ramane uscata. La OiV nu este cazul, apa se scurge pe luneta inclusiv de pe acoperis. Prin urmare, stergatorul de luneta devine foarte util si in afara localitatii, la viteze mari. De altfel, in infotainment, exista o setare prin care stergatorul de luneta functioneaza automat, la un anumit interval de timp, atunci cand functioneaza stergatoarele de parbriz.
    1 point
  21. Irelevant codul motor pt problema consumului de ulei...al meu era BWA, cu vreo 250+k km ( dar fusese intretinut dpdv tehnic, a avut doar 2 proprietari in 10 ani ) si consuma ~ 1L la 2-3000 km ( compresie aveam f buna, 14/14/13/14 ), valvoline vr1 racing 5w50, si destul de rar spre deloc ma dadeam la ea sustinut, in 95% din cazuri mergeam legal, constant si liniar ; cauta sa`ti cumperi un GTI de la un cunoscut, de pe un grup, de la un proprietar care a avut grija de ea si a stat ceva timp in posesia lui, altfel o sa`l blestemi ; au destul de mult probleme de fabricatie, si pe langa alea, mai adaugi si uzura celorlalte componente odata cu trecerea timpului..eu as merge pe vechiul 1.8 T, poate gasesti ceva pe placul tau tot din 2005-2006..sau cum spune si colegul myke, un BYD este okeiuts ( dar si ala e cositistor daca trebuie sa schimbi axul cu came, lantul dintre axe, conversie pinion pompa de ulei, DV, PCV, un ambreiaj e ~ 3000 lei, samd ). O masina buna ar mai fi exeo 1.8 T ( nu tsi ) de 150 cp, din 2009-2011 le gasesti sub 6k euro, sunt euro 5 si sunt fiabile, dar deja sunt off topic succes
    0 points
  22. Debitmetru cam slabut, si necesita geometria o curatare cu simt de raspundere
    -1 points
  23. Greseala de montaj ,NU exista suruburi care se desfac singure.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!