Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.08.2020 în toate secţiunile
-
A trecut mai bine de o luna de la ultima postare si eu am reusit sa termin de reconditionat doar 1 etrier din cauza gafelor celor care au livrat piesele. pe scurt ...de pe primul site am primit un kit care nu avea nici o legatura cu piesele solicitate de mine. apoi am comandat din alta parte direct ATE. nu m-am mai incurcat cu alti producatori dar am primit doar 2 garnituri/ protectii praf in loc de 4. restul reperelor au fost trimise corect. acum sunt iar in asteptare. Ca sa compensez am mai avansat cu cele necesare pentru cresterea de putere. teoretic mai am nevoide de o cupla siliconica , sa montez piesele si sa fac softul pentru noile piese. practic mai am nevoie de bani pentru a face asta ? Si ca minusuri.... a cedat o flansa de la amotizor si trebuie sa o schimb.4 points
-
Parcul Național Călimani. Incursiune cu traseu complet. Cariera de sulf-Stația Meteo Vf Călimani-Lacul Iezer-circuit complet prin rezervatie 75 km. Pentru cârcotași...da, e interzis. Dar am achitat biletul de 6 lei si am avut voie. Fain cât valorează efervescența, nu? https://maps.app.goo.gl/9tidJp7Lz8CkV38G62 points
-
Revin cu noutati in legatura cu problema la Seat Leon,vibratia era din cauza unei bobine de inductie,pe tester aparea la Cyl 4 o groaza de rateuri. Sa inlocut bobina si s-a efectuat din nou testul si 0 rateuri. si acuma masina functioneaza perfect. Toata lumea ii happy2 points
-
Salutare tuturor. Detin un Golf 7 din 2015 , motor 1.6 tdi, cu Dsg 7 uscat, DQ200. Aleator, uneori imi aparea eroarea " Error service: leave vehicle only when selector in position P". Am cautat pe internet si am vazut ca aceasta eroare este generata de un switch/ intrerupator ce se afla in interiorul selectorului. El se poate inlocui, dar este foarte anevoios, iar in reprezentanta este foarte costisitor. Am intrebat in august 2019 la reprezentanta Euro Tehno Group din Pitesti, iar cei de acolo mi-au comunicat ca ar costa intre 700 si 800 de ron inlocuire acestui switch. Acum cateva zile am gasit pe internet un fisier pdf in care este descrisa o modalitate in care se face bypass la switch-ul cu problema, folosind un alt ansamblu. Codul de produs este 5Q0713128A, si costa in magazinele de piese undeva la 200 de ron. Manopera am efectuat-o eu, folosind doar un torx T20 si o surubelnita dreapta. Ca idee, se desface masca de la climatronic, se scoate cutia de depozitare de sub climatronic, se deconecteaza cele 2 mufe ce vin in spatele cutiei de depozitare. Se desfac cele 2 suruburi ale marginilor ce vin spre consola centrala, apoi se declipseaza aceste margini. Se declipseaza marginea argintie de la dsg, se desfac cele 2 suruburi, se scoate mansonul de piele, si se demufeaza mufa ce este pe rama masonului( cea cu p/r/n/d/s). Se desface se partea de carcasa ce are butoanele de start/stop si cel de senzori de parcare si se deconecteaza mufele. Se apasa tija galbena de la dsg si se poate pune levierul dsg-ului in orice pozitie. Acum se deconecteaza mufa verde ( mufa tata ) din selector, si se mufeaza in noul dispozitiv, iar mufa tata a dispozitivului se mufeaza in selector.. Se desurubeaza surubul de sus al selectorului si cu acesta se va prinde noul switch pe selector. Se vor fixa cele 4 cleme care vin in pachet, pe noul switch si pe selector. Apoi se remonteaza tot ce sa- demontat anterior. Dar, asa cum se spune ca 1 poza face cat 1000 de cuvinte va pun atasat pozele cu operatiunea si pdf-ul cu informatiile. dsg 5q0713128a.pdf1 point
-
Având în vedere ca în aria de discuție dedicata modelului Passat nu avem B8.5, m-am gândit ca un topic dedicat îmbunătățirilor si noutăților cu care vine B8.5 ar fi bine venit, curioși si pasionați ca mine cred ca mai sunt pe aici.? Iar unele noutăți pot fi implementate ca și retro-fitinguri. Încep cu partea dedicata luminilor ( față și spate ), când mai gasesc ceva timp, mai adaug. Cine mai are, să mai pună.1 point
-
@BeciAcusticMultumesc pentru răspuns, sper sa fie în regula:))1 point
-
1 point
-
Pai in cazul acesta, la "4 oameni" automat nici una din masinile de mai sus nu prea e suficienta pt concediu. Cu chin maxim un weekend. Da, ai dreptate. Si sa-ti iei masina imensa (gen Suv sau break de clasa mare) doar pentru concediu e de prost gust iar. Ai ales foarte rational, masinile fiind folosite zilnic in oras, o mare parte din viata lor.1 point
-
Multumesc de raspuns baieti. Maine sunt programat la cei de la Glass Tuning si am sa merg pe Llumar ATR pe spate si luneta cu transparenta de 15-20% iar pe fata AIR90, costul o sa fie undeva pe la 810 ron. Sper sa fie profi treaba Revin cu detalii dupa operatiune.1 point
-
1 point
-
Fain! Ai abordat urcarea pe Mălâia de-a dreptul! Doar cu atv-un am urcat pe acolo! Se poate si un pic mai pe dreapta șerpuind pe curbele de nivel(pe acolo am urcat kodiaq-ul) Iar sus merita sa mergi 100 m pe creasta ? Efectiv nu inteleg mentalitatea de a-i blama pe alții afirmand ca ar fi interzis accesul....precizand totodata ca altii ar avea voie pentru ca obtin in prealabil acordul de la jandarmerie. Ori e interzis pentru toata lumea ori nu este. Impactul asupra mediului e exact acelasi in toate contextele. Si cu "acord" si fara. Iar in cazul de față nu există absolut niciun indicator rutier care sa interzica accesul (pantourile turistice informative nu tin loc de indicatoare rutiere).1 point
-
Salutare, Pe skoda octavia 3 combi 5e5 1.6 tdi din 10.2013 cu KESSY, am reușit sa activez cu vcds folosind versiunile 18 EN și 19 RO, cam tot ce am găsit în topicul cu codari, activări skoda 3, plus alte info de pe briskoda și stemei: 1-schimbare logo în maxidot; 2-afisare cu cât trebuie sa alimentez, am rezervor de 50, rezervorul este cu 1 linie mare sub jumătate și îmi arata ca trebuie sa bag 25L,dacă am citit bine trebuie sa fac full și sa calibrez sau își face automat? 3-rabatare oglinda dreapta când bag în marsarier (trebuie sa fie joystickul pe R și revine când trec pe 0); 4-afisare intensitate ventilație când este pe automat; 5-din cheie să pot încuia ușile cu motorul pornit; 6-avertizare depășire 120km/h; 7- activare al 2 lea stop de ceață; 8-activare HHC-cu modificare în long coding byte 25 din 40 în 63 (nu vad delatiile de la byte) și în Adaptari am selectat Later; nu a funcționat cu "in Long Coding: the latest 3 Bytes on my side was 004002 and I changed with 70C002"; 9-claxon la incuiere (face urat ca să-l țin si pt descuiat cu 2 semnale din claxon)+ opțiune de activare/dezactivare din bolero; 10-incuierea ușilor automat când ies cu cheia din mașină(enervant, nu l-am lăsat, coborând cu cheia la mine sa iau ceva din portbagaj se încuia și trebuia sa aștept câteva secunde pentru a descuia) 11-needle staging (sweep) ; 12-front teardrop wipe (la câteva secunde după cele 3 ștergeri ale stropgelului mai face o ștergere); 13-front wiper park after ingnition off; 14-marire limita viteza pt cornering de la 40 la 50km; 15-DRL "clipește" în ritm cu semnalizarea; 16-DRL only on auto dar merge pe toate treptele, mai puțin pe 0,e ok și asa; 17-am modificat semnalizarile de confont din 3 în 4 și sunt ok, am încercat și cu 5; 18-dezactivare banda Am pt radio; 19-am mutat CH/LH din faza scurta(xenon) pe proiectoare dar nu mai face funcția când încui, doar la descuiat (am încercat și varianta sa am doar DRL ca CH/LH dar nu se modifica, adică nu scoate proiectoarele din schema) ; Din ce știu are indirect TPMS (a detectat diferența de presiune imediat când am schimbat rotile în iarna) dar acum nu știu, nu-mi dau seama care ar fi cauza de îmi arată în bord că este dezactivat, chiar dacă am dat SET din bolero și am făcut 2 drumuri de peste 60 km. Pe unde sa mai caut sa vad dacă e bine setat sau nu? Sau altceva activat care poate interfera? Dacă dorește cineva ajutor în Pitești cu mare drag. + 20- Activare laptimer; Pentru HHC mentine si in treapta 1 si in R, am citit in pg 2 ca nu ii functiona unui coleg, se mai poate modifica si inclinatia din 3 in 2 grade pentru a intra mai repede.1 point
-
1 point
-
De cand am avut Golf 3 gti am avut niște cauciucuri mai ieftine si aproape ca am intrat in spatele unui tir ca nu se oprea masina iar abs-ul facea urat de tot incercand sa compenseze cauciucurile. De atunci numai cauciucuri bune am luat si noi, ce recomanda majoritatea care au masini mai puternice ca a mea. Recomand si la altii sa se gandeasca de 2 ori ce cauciucuri isi cumpara. Masina e frumoasa, cati mai multi km fara evenimente neplacute.1 point
-
Central electric,security acces(31347 sau S12345),apoi adaptari-aici cauti 'LEUCHTE 25 KZL HA 59-unde tu ar trebui sa ai "last typ 25 from18-2*5w care il modifici la "to led lichtmodul" La mine a functionat fara probleme.1 point
-
Meamm..frate...ce fixatii si idei preconcepute..cumpara tu km si nu masini, apoi mai vedem cine e fraierul.. crezi ca toate masinile se autodistrug la 210.000 km si oricare e troaca si nu iti mai ofera siguranta..esti pierdut in alta lume..fiecare isi cumpara ce vrea, dar a alege intre 2 masini identice, una cu 120.000 km SH din 2015 si alta cu 220.000 tot din 2015, si sa crezi ca vreuna iti ofera siguranta unor 2-3000 km rulati continuu iar cealalta nu, esti de'a dreptul caraghios. Oricand te poate lasa o parte electrica pe care nu ai cum sa o previi indiferent de nr de km..iar diferenta de pret la achizitie intre ele, un golf 7 sa zicem, in aceeasi varianta de echipare ar fi de ~ 2-3000€. Daca ambele sunt intretinut corespunzator, crezi ca bagi in cea cu 230k km 3000 ? Si in cealalta ai garantia ca nu bagi nimic? Ca tu rulezi o masina 100k km si o tii ca pe o toroapa si se devalorizeaza si o dai la un pret de nimic ca sa bucuri pe altul ca are motorul si cutia ok, ansamble ce tin 4-500.000 km....nu stiu care din noi conduce cazane. Pe langa asta , o masina in principiu nu iti da batai de cap din toate pdv pana pe la 100k km. Apoi, cum ti'o fi norocul. Dar intre 100-250k km pica foarte multe consumabile. De la ambreiaj, turbina, egr, pompe, poate un injector, senzori, amortioare, rulmenti, toata bucsaraia, posibil alternator / electromotor....etc...ai sanse ca o masina trecuta de pragul de 200k km sa fie la a2a tinerete si daca a fost intretinuta corespunzator si nu a fost lasata sa ajunga in paragina si vanduta pe cel mai mic pret cum deduc din ceea ce spui tu ca nu a vrut proprietarul sa bage bani in ea sa te mai duca mult si bine fara investitii...depinde in primul rand de felul in care a fost intretinuta masina, de problemele de fabricatie specifice modelului / motorizarii, de drumurile pe care a rulat, ca una e sa rulezi 90% urban cu 100.000 de porniri, opriri, sa freci cutia si ambreiajul in trafic infernal bara la bara pe drumuri proaste in care strangi ore de functionare ca un utilaj, si alta e sa rulezi 100k la drum intins unde motorul isi mentine temperatura de lucru si faci 1000 km dintr'o bucata. Felul in care pun samsarii problema cand vand o masina nu reflecta starea acesteia..fiecare face cum il duce capul, si majoritatea se aliniaza la cerintele romanului pretentios, care vrea masini dotate si cu km sub 200k. Du'te afara si ia'ti o masina de la un dealer apreciat, la un pret corect, cu istoric la reprezentanta, si vezi care e diferenta in istoric intre o masina rulata corespunzator si una rulata pe drumurile noastre. Ar mai fi si altele de zis..dar consider ca mi'am pierdut destul timp sa scriu aceste randuri pt cei pe care i'ai fi putut dezinforma..1 point
-
La Leon asa il ofertau mild-hybridul, cu ecobonus inclus0 points
-
Nu inteleg treaba asta cu bagajele si nu am inteles-o niciodata. 2 adulti pt o vacanta pe 7 zile au nevoie de 10 ture de haine sa zicem, care pt ca e vara incap intr-o valiza mare. Mai adauga niste incaltaminte, igiena si restul e pe card. De ce nu ti-ar ajunge bancheta spate+ portbagaj de 300 litri pt o vacanta de 7 zille? Daca vorbim de copil, catel, sau o sotie care isi duce cu ea, cele 3 dispozitive pentru par, si mai ai pretentia ca vrei sa-ti duci sezlongul preferat cu tine, atunci inteleg, dar altfel eu consider ca pentru 2 persoane o masina de genul alora de mai sus este arhisuficienta. Ca doar nu iti duci lada cu bere, lada frigorifica cu mancare si ce mai e cu tine. Dar na, asta's eu si sunt subiectiv. Spun asta pt ca am mutat tot ce am acumulat in 5 ani de Buc la Baia mare ce un seat intr-un singur drum. (50% le-am aruncat donat) dar hainele, papucii, vase, si ce mai erau au incaput. Asa ca nu imi imaginez ce pot duce oamenii cu ei sa nu le ajunga o masina de talia celor descrise.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00