Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.08.2020 în toate secţiunile

  1. Un alt week-end, un alt vârf montan. Turiștii de pe Vârful Giumalău : "Asta sigur e reclamă de la Skoda" ? Relativ abordabil traseul pana la Cabana din golul alpin, greu pe ultimele ascensiuni până în vârf. Și să nu uit...traseu fara interdicții.
    5 points
  2. Azi, noi activari pe navigatia masinii, youtube nativ si multe alte aplicatii direct din Android Auto(fara mirrorlink), inclusiv supravegherea video :).
    3 points
  3. Parcul Național Călimani. Incursiune cu traseu complet. Cariera de sulf-Stația Meteo Vf Călimani-Lacul Iezer-circuit complet prin rezervatie 75 km. Pentru cârcotași...da, e interzis. Dar am achitat biletul de 6 lei si am avut voie. Fain cât valorează efervescența, nu? https://maps.app.goo.gl/9tidJp7Lz8CkV38G6
    2 points
  4. Macar tu sa ne spui ce iti cumperi/ce ai vrea sa iti cumperi.. Nu imi plac topicurile inchise sec, “masina s-a vandut”. Ar putea colegii sa ne spuna “masina s-a vandut, ma gandesc sa imi o barca, o trotineta, etc.” ?
    2 points
  5. "...pe unele siteuri..." Nu te lua dupa ce scrie pe unele siteuri. Pe fisa tehnica apare VW 504/507? Atunci e bun pentru tine. Atat Din ce stiu, ambele sunt compatibile 504/507 (Specific si X-Clean+) @ionutb94 nu am folosit noul 0W-30 si nici nu-l voi folosi. Voi merge in continuare pe 5W-30 (adica ce s-a pus deja in motor de la prima umplere pana in prezent). Rau n-ar avea ce sa ii faca, teoretic este o schimbare doar pt vascozitatea la rece, mai subtire, iar din acest motiv eu nu-l vreau in motor. E parere subiectiva, nu recomandare. @VolkswagenManagement nu stiu de unde iti iei stirile, dar in ETKA 5W-30 a fost inlocluit cu 0W-30. Iar siteurile de uleiuri spun la fel.
    1 point
  6. Salut, Cum ai reusit sa faci asta?
    1 point
  7. Ecu C46 de pe modelele mai noi nu reactioneaza bine si a fost nevoie de corectie. Softul a fost scris acasa de Cosmin pe OBD cu scula trimisa de mine. Sunt 2 tipuri de CFFB, unele cu 2 pompe , unele cu 1 pompa.
    1 point
  8. Fail total cu folia(nu se aseaza cum trebuie), plastidip-ul(ciudata rau textura si nu stiu daca va tine la spalat) asa ca am dat direct comanda pe superskoda pentru cele negre. Mai jos o poza cu ce a iesit cu plastidip-ul.
    1 point
  9. Arată super frumos. Spune-mi și mie cât a fost "halatul" și de unde l-ai luat. S-o folosești fără probleme!
    1 point
  10. nu necesita inlocuire calc de coloana
    1 point
  11. Nu este pompa auxiliara , era montat un filtru suplimentar pentru motorina ( pentru teste ) care pe urma l-am dat jos .Mai am de facut mici retusuri la furtunele de tur ,retur si o sa postez varianta finala . Din spusele lui Mac , valva metering comandata de softul masinii nu reusea , sper sa nu scriu prostii ,sa faca corectiile in timpii necesari. Acum , dupa aceste ajustari . am impresia ca , parca stau pe o racheta ( metaforic vorbind )
    1 point
  12. Îmi pare rau să îți spun dar eu nu cred că are nici pe aproape atât. Oil ash este foarte mare.
    1 point
  13. @b94uri Da, se poate. Se schimba și calculatorul de coloana odată cu el. Se poate face și încălzirea in volan (modelul precedent de R/R-Line nu dispunea de aceasta opțiune). Singurul lucru nefuncțională va fi butonul “View” care necesita cluster-ul mai nou (nu mai țin minte exact ce cluster ai tu deja... Dacă e cel noua, posibil sa funcționeze și acesta).
    1 point
  14. e convenabil pt tesla, etron etc. O politica gresita, oricum, incurajeaza statul la statie pana la 100% desi stim cu totii ca dupa 80% nu prea mai merita sa stai la incarcat, cel putin nu e politicos fata de ceilalti. eu incarc in general cam 20kwh, nu am cum mai mult, nu ma duc sa incarc cand e bateria pe duca si nici nu stau pana la 100% Sa nu uitam ca si descarcatul sub 25% si incarcatul peste 80% e considerat rau pt baterie (ca si incarcatul rapid, dar ala e un compromis pe care sintem gata toti sa il facem)
    1 point
  15. Buna Domnilor , Se da o Skoda Superb 2 Outdoor 2.0 Tdi ,motor CFFB , cutie DSG 4x4 . 300100 km . ( luata de mine acum 2 ani la 254000 km ) . O sa incerc sa fac un rezumat la rezumat .Totul a inceput cu probleme la pompa de inalte CP4 ( curgea pe la ax ) si dupa ce am analizat in sus in jos ofertele de pe piata ,(reconditionarea celei vechi , alta noua ) , am decis ca pana la urma , ( am de gand sa mai tin minm vreo 3 ani masina ) sa trec la CP3 . Dupa ce am luat legatura cu d-ul Aurelian ( baiat de nota 10 ) sa imi trimita kit-ul complet ,in toata asteptarea am decis sa demontez si sa curat galerie admisie , tubulatura ,clapeta etc. Montajul propriu-zis a CP3 a fost relativ usor , a durat undeva in jur de 6 ore ( fara graba , cu ajustari , etc ) .Am intampinat unele obstacole dar impreuna cu d-ul MAC , prin rescriere soft (atasat graficul ) , pot spune ca , motorul functioneaza foarte bine , urca mai repede in ture, mai silentios si trage de rupe . Atasat , va pun pozele aferente .
    1 point
  16. Multumesc de raspuns baieti. Maine sunt programat la cei de la Glass Tuning si am sa merg pe Llumar ATR pe spate si luneta cu transparenta de 15-20% iar pe fata AIR90, costul o sa fie undeva pe la 810 ron. Sper sa fie profi treaba Revin cu detalii dupa operatiune.
    1 point
  17. Pentru ca am revenit la iPhone si parca mi s-a luat sa tin telefonul in suportul magnetic din grila, am zis sa imi mai calmez piticul si sa adaug ceva nou. Soo... am instalat modul de CarPlay (pe langa Apple CarPlay si Android Auto suporta si altele cum ar fi compatbilitate hdmi - deci pot rula orice stick cu netflix, hbo, youtube etc, usb stick cu playback de filme/muzica etc). Instalarea a durat cam 2 ore, mai mult am stat sa aranjez cablurile ca sa intre totul la loc si sa am un wire management bun. E misto ca pot sa tin waze-ul sau apple music / spotify pe ecran, si am si album art mare frumos, de asemenea pot sa tin si split screen apple maps + muzica, din pacate in split screen nu functioneaza inca waze (aparent google nu vrea sa implementeze suport pentru CarPlay split screen.. alte aplicatii de gps suporta.. meh) In rest... nu am mare activitate, planuri sunt multe dar timpul liber nu prea exista
    1 point
  18. Am inteles. Daca o sa fie si modele mai entry level cu si mai putine dotari, sa se duca spre 20k pret final cred ca o sa fie o varianta interesanta. @Rave Hyundai Kona? E printre cele mai eficiente si se incadreaza in buget.
    1 point
  19. Ca idee pe viitor, nu ca as recomanda sa faci asta, masinile electrice, la fel ca si cele pe combustibili fosili nu se opresc cand autonomia este 0. De regula au o rezerva, deci macar 10-15km mai mergeai lejer cu 0km autonomie. Dar banuiesc ca stiai deja asta si ai vrut sa ne tii pe noi in suspans
    1 point
  20. Atunci e posibil să nu-l fi desfăcut complet, eu nu am găsit niciun rulment. Și nici nu știu unde ar putea fi rulmenții, poate doar la motorașul electric. Mecanismul ăla avea 7 rotițe dințate 3 puse pe un platou metalic și alte 4 pe un platou de plastic. Vizionând un videoclip pe YouTube vă spun sigur că nu am rulmenți, mecanismul e total diferit, îmi pare rău că nu am făcut poze și nici motorașul nu-l mai desfac.
    1 point
  21. Buna, vin si eu cu o idee, am pus astaz o baterie noua de la varta (70A, 760Ah AGM), in locul celei vachi care era cea originala(68A, 680Ah) In codare am trecut 070 VAO 1111111111. Este bine? Intreb pentru ca tot am vazut comentarii ca altii au pus VAO iar altii VA0, In VCDS spune ca la varta este VA0 dar pe baterie nu scrie niciun vendor code. Masina este un Passat CC 2.0 Diesel 170cp 2013.
    1 point
  22. Clar masina nu are km reali, e undeva spre 300.000km. Cam dese cazurile...
    0 points
  23. Pai in cazul acesta, la "4 oameni" automat nici una din masinile de mai sus nu prea e suficienta pt concediu. Cu chin maxim un weekend. Da, ai dreptate. Si sa-ti iei masina imensa (gen Suv sau break de clasa mare) doar pentru concediu e de prost gust iar. Ai ales foarte rational, masinile fiind folosite zilnic in oras, o mare parte din viata lor.
    0 points
  24. Nu inteleg treaba asta cu bagajele si nu am inteles-o niciodata. 2 adulti pt o vacanta pe 7 zile au nevoie de 10 ture de haine sa zicem, care pt ca e vara incap intr-o valiza mare. Mai adauga niste incaltaminte, igiena si restul e pe card. De ce nu ti-ar ajunge bancheta spate+ portbagaj de 300 litri pt o vacanta de 7 zille? Daca vorbim de copil, catel, sau o sotie care isi duce cu ea, cele 3 dispozitive pentru par, si mai ai pretentia ca vrei sa-ti duci sezlongul preferat cu tine, atunci inteleg, dar altfel eu consider ca pentru 2 persoane o masina de genul alora de mai sus este arhisuficienta. Ca doar nu iti duci lada cu bere, lada frigorifica cu mancare si ce mai e cu tine. Dar na, asta's eu si sunt subiectiv. Spun asta pt ca am mutat tot ce am acumulat in 5 ani de Buc la Baia mare ce un seat intr-un singur drum. (50% le-am aruncat donat) dar hainele, papucii, vase, si ce mai erau au incaput. Asa ca nu imi imaginez ce pot duce oamenii cu ei sa nu le ajunga o masina de talia celor descrise.
    0 points
  25. felicitari pentru achizitie! este superba cu RLine si Faruri LED TOP, dar e pacat ca nu este 4motion
    -1 points
  26. @Rave, mai sunt comenzi si acces la id3, sunt cateva facute de dealeri special pt cei care se trezesc mai tarziu sunt cam 300 comandate pt RO. vezi ca ID3 nu intra in categoria Tesla 3 ca pret/performanta, etc. Tesla nu sunt sanse sa fie adusa oficial ( de fabricant) in 2021, ci asa cum e anuntat, de dealerul din HU, cu tot ce inseamna asta, intereseaza-te atent. Id31st, va incepe de pe la 27k.. tesla 3 e undeva pe la 50k. vorbeste zilele astea despre id3 la un dealer ok (daca vrei persoana de contact, vorbim pe PM) , si vezi ca deja sunt multe informatii noi (daca vrei, vorbim pe PM, sau pe topicul dedicat). Iar dupa ce se termina stocul de 1st ED, se va putea comanda ID3 normal cu livrare 2021. Sau, ia legatura cu un dealer din DE, acolo poti lua varianta mare (baterie mare), cu reducere 9500e la taxe (un fel de rabla plus), plus multe avantaje (roti de iarna sau 3 rate de leasing gratuite). vezi ca id3 varianta prima de echipare are keyless iar camera nu, dar nici nu ma intereseaza personal. asteapta zilele astea, va fi lansat configuratorul oficial. si vei vedea ca are f multe pt banii aia, multe care erau si pe e-golf nivel aproape maximum de echipare. Sau arunca un ochi pe topicul de id3, gasesti acolo linkuri, si toate detaliile. da, masina va costa undeva la 27k, dar dpdv performante, spatiu, tot ce primesti in pachet, tot ce inseamna masina, consider ca merita diferenta fata de lista ta. dar daca vrei o masina mica de oras, atunci nu are sens id3. la id3 platesti altele, nu interior premium Ah, zoe nu avea aplicatia de control remote. pt o masina electrica in 2020, eu o vad un minus asta.
    -1 points
  27. @yeeeeman vor fi, la anul, cele cu baterie mica, care ar trebui sa coste in jur de 19-20k. iar sub id3 , va fi id1/2 undeva la pret de e-up. Plus variante seat-el born, si ce va scoate skoda in clasa asta,care vor fi mai ieftine decat id3
    -1 points
  28. @Rave cand am incercat zoe vechi si am stat in zoe nou (inca nu era inmatriculat pt TD), am intrebat special de aplicatie si mi-au zis ca nu are. nu o vad nici pe lista de optiuni...
    -1 points
  29. @detinator de ce spui ca Corsa e construita pe platforma de electrica? este o platforma normala/de fosila la care s-a adaptat partea de electric, si da, ca si clasa este undeva de clasa Polo, nu Golf. Niciuna din lista nu este construita dedicat catre electric, nici chiar zoe.
    -1 points
  30. Asta e genul de Fiat care-ti aduce alta satisfactie, fata de Audi!
    -1 points
  31. Le expira si lor uleiul, trebuie sa-l bage undeva, nu? ca doar nu o sa vina masinile ce foloseau 5w40 sa faca revizia in reprezentanta. Vorbim de masini dinainte de 2008 totusi, cand nu exista DPF. Niste marlani, trebuie opariti. Masina functioneaza bine si cu 5w40, respecta norma pt benzina 502.00, dar va avea un consum marit cu minim 1 litru/100km si nu este un ulei pentru trafic de Romania, este un ulei pentru condus fluent, si o clima cum are Spania, Grecia.
    -1 points
  32. Dupa multe studii facute, recomand e-golf la oferta pe care o au unele, pe langa tichet rabla, sunt reduceri mari la stoc. Am vazut si 7k euro reducere. Masina cu pret de 40k euro redusa la 22k cu toate reducerile aplicate. Uita-te pe ce e pe stock. sunt de la 18k in sus. La zoe, ia in calcul Vmax limitata la 135 (poate nu iesi din oras, dar si daca vrei un drum in afara, o depasire pe autostrada, etc) , si scaunul sofer fara reglaj pe inaltime. pozitia de condus este un minus pt mine. si displayul prea colorat si prea greu de citit. dar au oferta cu 0 dobanda si doar 0,5% diferenta de curs valutar (fata de 1% cat au restul). interior e chiar misto vorbind pe baza platformei, opelul=208. deci ia in calcul si asta la pret. Mini, inteleg moda (designul nu ma atrage deloc) dar sa dai 20k pe range asa mic? merita designul de 2x pretul fata de un e-up? Chiar nu te poti intinde pana la id3 1st ed? ia in calcul spatiu (interior de passat), puterea (204cai), range-ul mai mare (420km) model/platforma complet noua gandita de la 0 pt electrica, ceea ce cam niciuna din lista ta nu le are. am studiat mult cu oferta de e-golf in fata, si am luat in calcul si platforma/design unei masini lansate in 2014 vs ID3. nu mai zic de design interior, de toate noutatile avute, etc. Ia in calcul si 1 an de incarcari gratuite (2000kw), statie incarcare cadou, etc. Deci pretul mai scade cumva in calcul financiar. Plus la revanzare va avea alta rata de amortizare/pierdere fata de e-golf. Asa ca eu am ales id3, in ciuda unui golf mega accesorizat. e-up si citigo nu mai sunt pe stoc pentru 2020. Daca poti astepta...dar sunt complet alta clasa. Plus ca la anul se pare ca apar id2 sau id1 in locul e-up.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!