Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.08.2020 în toate secţiunile

  1. Un alt week-end, un alt vârf montan. Turiștii de pe Vârful Giumalău : "Asta sigur e reclamă de la Skoda" ? Relativ abordabil traseul pana la Cabana din golul alpin, greu pe ultimele ascensiuni până în vârf. Și să nu uit...traseu fara interdicții.
    4 points
  2. Am fost si anul asta in Grecia, a 6-a oara, fara probleme, mașina merge ca noua, am trecut de 92k Km ma apropii de 93k Km. Consum undeva la 6,9-7l/100km cu tot cu vitezele de autostrada, cu statul in vama și cu plimbările zilnice, nu mai conteaza, oricum e mai puțin decât au avut toți ceilalți cu care am fost care au SUV-uri și nah ca mi-au încăput și mie bagajele și 10 litri de ulei de măsline la întoarcere Recomand Grecia pentru vara asta, romanii sunt testați, sârbi zero (nu au voie sa între), grecii precauți (mai precauți decât romanii de aia au 50-100 de cazuri pe zi), apa binecunoscuta, bărci de închiriat cu care mergi pe unde vrei, nu găsești asta in România, la noi aglomerație, Covid și mâncare proasta.
    3 points
  3. Le expira si lor uleiul, trebuie sa-l bage undeva, nu? ca doar nu o sa vina masinile ce foloseau 5w40 sa faca revizia in reprezentanta. Vorbim de masini dinainte de 2008 totusi, cand nu exista DPF. Niste marlani, trebuie opariti. Masina functioneaza bine si cu 5w40, respecta norma pt benzina 502.00, dar va avea un consum marit cu minim 1 litru/100km si nu este un ulei pentru trafic de Romania, este un ulei pentru condus fluent, si o clima cum are Spania, Grecia.
    2 points
  4. Salutare. Povestea incepe in 2019 prin vara. Masina este o octavia 3 combi model 2016, fabricatie 2015. Culoare rosie(am 2 fetite si la acel moment m-am gandit ca e cea mai buna varianta - asa a fost) Masina a trecut prin atatea transformari, ca imi este greu sa mi le amintesc pe toate. Dotari de fabrica: varianta Style motor 2,0l 150cp, DSG 6 - Navigatie MIB2 Harman cu smarlink - camera marsarier lowline - climatronic - comenzi volan, volan RS cu padele - scaun sofer electric cu memorie - haion electric - oglinda retrovizoare FLA - oglinzi laterale heliomate - parbriz incalzit - scaune partial piele incalzite Ce sa zic, totul ok, pana l-am cunoscut pe Alex B98XAL si de atunci a inceput nebunia. Efectiv nu stiu cati bani am bagat in masina pana acum. Mereu zic sa fac un calcul dar ma ingrozesc. Aproape toate retrofiturile sunt realizate de mine. La cateva am avut parte de ajutor. El a pornit de la o simpla activare - drive modes - la fel am vrut si eu retrofituri: Faruri OEM, cu AFS si spalatoare (inlocuire bara fara) Side Assist (BSD si RTA) Lane Assist ( cu inlocuire parbriz si oglinda retrovizoare) - TSR si HBA AID Activare meniu Personalisation MIB2,5 cu SIM si ecran de 9,2" (+ antene GSM) Radar ACC (Emergency Assist, TJA,Predictive ACC,Front Assist) inlocuire gateway 5Q-3Q inlocuire BCM preFL - BCM FL inlocuire camera marsarier Lowline - camera marsarier Highline (+ spalator camera) Jante 16" - Jante 17" stopuri (normale fara LED) - stopuri Lowline 2018 (cu LED) lampi numar spate (originale cu LED) lumini interioare (integral OSRAM LED) becuri LED proiectoare (OSRAM LED) update-uri soft (climatronic, gateway, directie) amortizoare capota ornament RS haion, + ornament original (protectie) bara spate ornament iluminat priza 12V (consola centrala) leduri manere interioare (fata + spate) Retrofituri viitoare: climatronic FL protectii originale laterale usi Drive mode (totul este tras, bara de butoane si fire - mai trebuie codurile swap) Cateva poze in atasament. Aproape 1 an de munca (printre picaturi)
    1 point
  5. Pai in cazul acesta, la "4 oameni" automat nici una din masinile de mai sus nu prea e suficienta pt concediu. Cu chin maxim un weekend. Da, ai dreptate. Si sa-ti iei masina imensa (gen Suv sau break de clasa mare) doar pentru concediu e de prost gust iar. Ai ales foarte rational, masinile fiind folosite zilnic in oras, o mare parte din viata lor.
    1 point
  6. Îmi pare rau să îți spun dar eu nu cred că are nici pe aproape atât. Oil ash este foarte mare.
    1 point
  7. Macar tu sa ne spui ce iti cumperi/ce ai vrea sa iti cumperi.. Nu imi plac topicurile inchise sec, “masina s-a vandut”. Ar putea colegii sa ne spuna “masina s-a vandut, ma gandesc sa imi o barca, o trotineta, etc.” ?
    1 point
  8. Mai, tu ai pile la importator si iti iei ID3 din lotul pentru VIPuri.
    1 point
  9. Mie imi plac EA113. Dar intr-adevar, nu sunt motoare/masini pt cei care nu vor sa-si bata capul (sa citeasca, sa faca intretinere la timp, sa caute mecanici specializati pe acest motor, sa schimbe preventiv, sa umble cu uleiul in portbagaj, etc). In 4.5 ani, m-a lasat k03-ul si atat. Evident am facut lucrarile de mentenanta (curatat supapare, DV, PCV, tachetul, etc). La fel ca si cei de mai sus, nu as cumpara o masina de genul de la o persoana necunoscuta dar asta nu inseamna ca nu exista masini bune pe piata SH, sunt rare doar.
    1 point
  10. Multumesc de raspuns baieti. Maine sunt programat la cei de la Glass Tuning si am sa merg pe Llumar ATR pe spate si luneta cu transparenta de 15-20% iar pe fata AIR90, costul o sa fie undeva pe la 810 ron. Sper sa fie profi treaba Revin cu detalii dupa operatiune.
    1 point
  11. Ce bine este sa beneficiezi de experientele colegilor cand iti iei o masina pe sfarsit de cariera... Asadar, am bifat pe lista stropitorile de parbriz de la Audi si semnalizatoarele dinamice din oglinzi de pe aliexpress (desi se pare ca nu am avut noroc si au ceva defecte cand le las sa mearga mai mult, dar bine ca am reusit sa iau banii inapoi de la vanzator pe motiv ca au intarziat comanda foarte mult - am comandat altele intre timp, sper sa fie functionale). Cu rabdare am reusit sa le instalez eu, sunt tutoriale destule pe youtube sa te invete ce este de facut. Am facut si o comanda de pe ahw-shop (aveam nevoie de yala de la hayon pentru Golf) de unde am luat si alte maruntisuri: port documente de piele pentru talon (au iesit si numerele intre timp, dar sunt inca la firma de leasing), suport de ochelari pentru torpedou, stropitorile de parbriz cu perdea+jeturi si un opritor de metal pliabil pentru roti. Masina e ok, am ajuns la 4.500 km. Iar cum omul gospodar isi face iarna car si vara sanie, am batut palma pentru un set de jante pe 18 (Dezent TA silver) cu senzori si anvelope de iarna (am mers pe Nexen Winguard Sport 2 cu DOT de 2019 - 5.000 lei cu montajul inclus, probabil saptamana viitoare ajung sa le iau gata montate anvelopele pe jante si echilibrate.
    1 point
  12. 9 din 10 mecanici nu au asa ceva si nici nu curata scaunele la injectoare, deci pt 200 de lei mai bine ma ocup eu de asta!
    1 point
  13. @AkaManahnu are nevoie, masina fiind din 2015. La aceasta motorizare e recomandat orice cu norma 507 00, adica majoritatea uleiurilor 5W-30 care au aceasta norma scrisa pe bidon. Acum cine la ce marca isi depune votul e alta poveste. Asta e ca fotbalul si politica, fiecare crede ca se pricepe la acestea si au convingerile lor bine cimentate. 508/509 00 este necesar doar la motorizarile fabricate din 2019 cu norma Euro 6d.
    1 point
  14. Irelevant codul motor pt problema consumului de ulei...al meu era BWA, cu vreo 250+k km ( dar fusese intretinut dpdv tehnic, a avut doar 2 proprietari in 10 ani ) si consuma ~ 1L la 2-3000 km ( compresie aveam f buna, 14/14/13/14 ), valvoline vr1 racing 5w50, si destul de rar spre deloc ma dadeam la ea sustinut, in 95% din cazuri mergeam legal, constant si liniar ; cauta sa`ti cumperi un GTI de la un cunoscut, de pe un grup, de la un proprietar care a avut grija de ea si a stat ceva timp in posesia lui, altfel o sa`l blestemi ; au destul de mult probleme de fabricatie, si pe langa alea, mai adaugi si uzura celorlalte componente odata cu trecerea timpului..eu as merge pe vechiul 1.8 T, poate gasesti ceva pe placul tau tot din 2005-2006..sau cum spune si colegul myke, un BYD este okeiuts ( dar si ala e cositistor daca trebuie sa schimbi axul cu came, lantul dintre axe, conversie pinion pompa de ulei, DV, PCV, un ambreiaj e ~ 3000 lei, samd ). O masina buna ar mai fi exeo 1.8 T ( nu tsi ) de 150 cp, din 2009-2011 le gasesti sub 6k euro, sunt euro 5 si sunt fiabile, dar deja sunt off topic succes
    1 point
  15. @Ilie Alexandru ai codat noul injector? @bogdanjitaru suna cam a film SF ce spui tu acolo... P.S. de ce trebuie sa inlocuiesti toate injectoarele?
    1 point
  16. Am avut mai multe masini cu faruri halogen, am avut masina cu faruri xenon adaptive si acum am masina cu faruri LED adaptive cu asistent faza lunga cu iluminare dinamica. Sunt cele mai bune faruri pe care le-am avut vreodata pe vreo masina. Este incredibila senzatia cand mergi cu ele si noaptea se transforma in zi, sunt luminate in lateral semnele, gardurile, trecatorii, animalele, carutele, indicatoarele rutiere, marcajele. Un alt avantaj major al acestui sistem este ca poti merge cu faza lunga activata fara sa fie nevoie sa o dezactivezi. O intamplare simpatica legata de asta: am mers anul trecut cu masina la prima deplasare pe timp de noapte la drum lung de la achizitionarea masinii si am pus la lucru asistentul la faza lunga pe autostrada A2 sa-i vad eficienta si cum lucreaza. Am fost foarte multumit de prestatie. La un moment dat vad in spate o masina, a stat o vreme in spatele meu dupa care m-a depasit si a stat in fata mea o alta bucata de drum, raza de lumina s-a impartit ferind masina din fata pentru a nu orbi soferul dar se intindea cu mult inaintea fazei lui scurte. Dupa un timp, masina respectiva care era un GOLF cu faruri xenon s-a indepartat. Mi-am propus sa ma opresc la benzinarie sa alimentez si acolo am vazut ca era deja la pompa Golf-ul pe care il vazusem mai devreme, avea faruri xenon adaptive. Soferul Golf-ului a recunoscut masina si m-a abordat, mi-a spus ca a admirat si a fost impresionat de lumina produsa de faruri, de felul in care lucreaza si mi-a spus ca dupa ce a depasit masina mea a crezut in prima faza ca farurile lui lumineaza mai bine decat stia el si nu pricepea de ce se intampla asta dupa care si-a dat seama ca lumina era de la masina din spate, de la mine.
    1 point
  17. Intre O3 FL si O4 nu mi se pare un pas wow, pacat la 40mii sa o dai pe O4. Mai bine astepti O4FL asa mai imbatraneste si masina asta si merita un schimb.
    1 point
  18. 5 ani am pus doar castrol (ce se recomanda) acum un an am pus ravenol, nici castrol nici ravenol nu a trebuit completat...
    1 point
  19. Parerea mea este ca o sa te arzi sigur cu un VAG import Germania..mai ales una cu DSG din clasa ei nu ruleaza putin ; CC`ul mi se pare o masina overpriced pe piata SH fiind un B6 stilizat..mai este si euro4, care da, pe piata europeana au preturi si in functie de norma de poluare..dotarile nu sunt wow, probabil o sa simti lipsa incalzirii in scaune si a xenonului..nici nu mai are rost sa vorbim de devalorizare peste 5-6 ani, probabil vor ajunge la 3000e.Eu zic sa te mai gandesti sau sa cauti ceva mai corect pt ca tot vrei sa o tii mult. DPF`ul oricum este loterie la +200k km. La o masina de +12 ani si +200k km incep problemele tipice, aka degradarea vopselei, uzura ambreiaj, amortizoare, cauciucuri / furtune imbatranite, etc. p.s : daca iti iei 2.0 tdi sa il verifici de span. p.s2 : omu` mai are un 5er import BE la vanzare..la banii astia poti gasi un CC corect de la proprietar.
    1 point
  20. Pe logica aste de marire de pret ce se efectueaza de o vreme in UE, in zece ani un Golf echipat mediocru la vremea respectiva o sa coste 40-45 000 euro si un R 55-60 000. In ultimii 10 ani s-au scumpit enorm masinilie si nici macar in tarile mai rasarite nu s-au marit in asa rata veniturile fata de aceste scumpiri. SI pe langa toate aceste scumpiri, la toate marcile vedem scaderi de costuri de productie si implicit si de calitate, in unele cazuri chiar grosolan ( vezi suspensii semiindependente din concernul VAG sau la golf 8 lipsa telescoapelor la capota etc... Ne iau ochii cu ecrane LCD de 50 euro bucata si totul bagat pe soft care orice numai ergonomia in conducere nu duce inainte... Dar arata spectaculos sa iti ia ochii si sa ai senzatia ca ai dat banii pe ceva woooaaw.
    1 point
  21. Se pastreaza ideea ca jantele de 18" sunt de fapt varianta mai mare si cu fata diamond cut, interior negru cum a inceput de la mk6 gti - denver/detroit; pe mk7 gti la fel.. @Rave, proiectoarele de GTI aduc a cele de Megane RS..numai ca la megane arata mai bine si inseamna ceva.
    1 point
  22. Nu am remarcat nici o diferență la consum. Mașina funcționează impecabil. Am uitat să menționez că pentru problema cu carcasa termostat este acțiune vw. Se va face fără costuri.
    0 points
  23. Strategia celor de la VW este de a se delimita fata de concurenta, in sensul in care fac masini ceva mai mari fata de media claselor respective si se duc cu dotarile spre premium (atat prin calitatea materialelor, calitatea constructiei masinii, dar si prin oferirea posibilitatilor de configurare). T-Roc este pozitionat dpdv al dimensiunilor peste Kona/2008/Puma/CX-3/Arona/Kamiq si sub Tucson/Sportage/Kuga/Ateca/Karoq, asa incat e oarecum firesc sa se pozitioneze la acest nivel de pret. Daca la T-Roc optionalele sunt scumpe, poti fi convins ca discount-ul este mai generos cu cat lista optionalelor este mai bogata (si ajungi la un cost comparabil al optionalelor cu cele de la Kia/Hyundai). Oricum, cine urmareste sa isi cumpere o masina nu face comparatii de pret utilizand datele de pe site-urile oficiale, ci merge in showroom si negociaza. Este un punct de plecare lista oficiala de preturi, insa poti fi surrins de anumite campanii care pot schimba cu totul deciziile de a cumpara o masina. In plus, trebuie avute in vedere si consturile de exploatare, unde la T-Roc, ai mai multe optiuni de piese aftermarket doar din prisma faptului ca sunt elemente comune utilizate de VW pe alte modele. Iar pe o piata unde cererea este mai mare, vei avea si oferta dimensionata in consecinta. PS: Cred ca putem transforma usor acest versus intr-unul de genul VW vs. The World.
    0 points
  24. Tre sa cunosti f bine parametri in vcds .. ca sa folosesti OBDELEVEN. Eu il am din 2016.. un device f bun.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!