Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.08.2020 în toate secţiunile
-
5 points
-
Jante + anvelope dedicate “all the way”. Orice anvelopa de iarna mai răsărită (Nexen inclusiv) va di peste niște anvelope all-season, fie ele și Premium. In plus, astfel, protejezi și Sebring-urile de toate soluțiile cu care se deszăpezesc drumurile iarna și/sau de “craterele” care apar imediat ulterior .4 points
-
De unde stii tu ca au mers in Bucuresti? Poate n-au mers. Cu dotarile la sh de cele mai multe ori trebuie sa faci un compromis, rar sa nimeresti “cu de toate”. Eu nu am nici o asistenta si sunt foarte fericit - de ex. Fiecare stie ce il coafeaza.2 points
-
2 points
-
Nu ai inteles ceea ce scrie acolo, de aceea iti explic in continuare. Acele articole se refera la marcaje forestiere ( proprietarii de paduri trebuie sa isi delimiteze suprafata proprietatii prin respectivele marcaje), respectiv la conditiile de acces pe drumurile forestiere pentru cei care le pot folosi conform legislatiei in vigoare, intrucat acestea sunt drumuri inchise circulatiei publice. Marcajele forestiere sunt amplasate pe arbori sau borne din beton marcand limite de hotar, unitati de productie, subparcele, parchete samd. Repet, accesul in fondul forestier (padure) cu autovehicule nu este permis decat cu acordul proprietarului/administratorului, iar toate drumurile forestiere sunt drumuri tehnologice inchise circulatiei publice. Ti-am dat cateva informatii care sa te ajute sa intelegi conditiile de acces in paduri si pe drumuri forestiere.2 points
-
1 point
-
1 point
-
Putin cam scumpa masina dar dotata. Line assist e musai prin prisma camerei care face farurile full led sa functioneze complet. ACC este neptetuit pentru functia de franare automata in caz de accident (am 2 la activ ca si facute din care am iesit cu fata curata datorita ACC). Carlig remorcare - foarte bun sa fie, mai un suport de biciclete, mai o remorcuta. Plafon panoramic - foarte frumos dar o sursa nesfarsita de probleme daca nu-i faci mentenanta corect si la timp. DQ250 - o cutie de mult pe piata, foarte reusita si suficienta pentru B8. La navigatie se poate schimba doar ecranul cu o suma relativ mica si s-a rezolvat problema. Personal, consider ca B8-ul e musai sa aiba AID. Si aici exista retrofit care se poate face mai tarziu, dupa ce se mai atenueaza “socul” achizitiei. Ca si concluzie - go for it !1 point
-
Schimbi modulul. Citesti paginile din urma ptr a vedea coduri compatibile.1 point
-
1 point
-
Salut E greu de explicat. Si nici o poza nu am cum sa fac ca e prea mic spatiul. Dar asta a ajutat: @zidanne "Arcul trebuie pus astfel incat sa puna presiune pe usa ca sa ramana inchisa. " Alex1 point
-
Si eu urasc pe meltenii si - voiam sa zic tzaranii, insa jignim aceasta categorie sociala - care polueaza muntii si plajele cu nesimtirea lor. Insa tu nu te numeri printre ei. Nu esti unul din aia care se imbulzesc pe asfalt la Piatra Arsa si se opresc fin in drum pe Dichiu. Apoi - in locul celor de la Skoda - Porsche Romania sau vreun dealer local - te-as fi cautat pentru niscai reclama. Cand vezi Kodiakul, dragut sclipitor cu chedere retractabile la usi si butonul puturosului la haion, nici nu iti da prin cap pe unde poate ajunge. Da, evident, conteza si soferul, chiar foarte mult, dar nici masina nu-i rea deloc!1 point
-
Poti sa detaliezi cum ai comparat? Zgomot motor, transmisie, rulare, datorat curentiilor de aer in partea superioara/inferioara, suspensie, armonici etc1 point
-
1 point
-
Man, las-o naibii de treaba si de drum, ca nu s-a dus colegul in padure la furat. Mai ai un pic si-l torni si la Securitate sa il arunce in temnita si sa-l traga si pe roata daca se poate.1 point
-
Mirrorlink este istorie. Samsung a renunat definiv la el si licentele nu mai sunt valabile pe Android10.1 point
-
Maneta de Cruise control pe care o montasem îmi făcea figuri, în sensul că atunci când semnalizam dreapta nu comuta imediat, întâi semnalizand stânga de 1-3 ori și abia apoi semnaliza dreapta. Pe stânga funcționa bine. Așa că am căutat altă manetă de CC, am găsit-o și cumpărat-o cu gândul să o schimb cu prima ocazie, iar azi m-am apucat de treabă. Ca de obicei am întins sculele Am decuplat plusul bateriei, apoi am scos airbagul și volanul Ca să scoateți ușor calculatorul de volan, scoateți mufa galbenă, apoi cu degetetul apăsați clema din spate (spre volan) și trageți ușor în jos. Clema din față am descoperit că se poate apăsa ușor pe lângă contact întrucât nu am reușit să o fac prin față, cum era în tutorialele de pe youtube. Maneta de semnalizare, cu sau fără CC, are un pinten care se blochează pe cel de pe plasticul coloanei Se poate scoate foarte ușor, apăsând cu un cuțit bont (din ăla de uns) în timp ce trageți de maneta spre voi. Apoi se montează totul în ordine inversă: modulu mic din fața manetelor, spira airbagului, calculatorul de volan si capacele inferior și superior. După montarea volanului și airbagului se face, cu ajutorul interfeței vcds, adaptarea senzorului G85 și adaptarea limitei volanului, proceduri pe care le găsiți aici. Și cu un scurt test de drum, am încheiat cu succes, înlocuirea manetei de CC defectuoasă. Duminică frumoasă tuturor!1 point
-
Un prieten a primit masina de firma o octavia 4 nou nouta, 2.0 TDI DSG 150 cp. Am conduso si pot sa zic ca posesor de octavia e tot 2.0 TDI DSG ca sunt lucruri care imi plac si care nu imi plac. Imi place: - s-a lucrat ff mult la insonorizare, nu se aude motorul deloc, nu se aud zgomote din exterior. Cand am urcat in a mea dupa zici ca e un tractoras; - totul functioneaza ff fin; - calitatea materialelor este mult mai buna; - amortizeaza foarte bine denivelarile; - schimbatorul de viteze DSG este senzational - bordul fara cadrane este ce trebuie, adica viitorul Nu imi place: - piciorul drept este un pic obstructionat de gurile de ventilatie, care acum sunt mutate jos, sub ecran; - comenile pentru clima sunt pe ecran tactil, orice miscare vrei sa faci trebuie sa iei ochii de la volan; - luneta mi se pare mai mica sau cel putin mai inclinata si nu vezi asa bine in spate; - jantele desi sunt pe 17 arata ciudat Nu am condus masina decat prin oras deci mai multe detalii nu pot sa dau. Pe scurt daca ar fi sa fac un upgrade de la octavia 3 la octavia 4 nu as face. As dori o alta clasa, probabil Kodiaq. Si asa se gasesc Kodiaquri la preturi ff bune in ultimul timp.1 point
-
Daca finisajele lasa de dorit la Tucson, atunci ce sa mai spunem de plasticaraia tare si ieftina din T-Roc? Scuza-ma, dar Kia si Hyundai au niste interioare care poate ca aspect nu arata atat de germanic, insa calitativ stau mai bine. La fel si pe partea de motorizari, cutii de viteze automate si in special garantie. Iar ca aspect, mie cel putin XCeed mi se pare super reusit, din spate zici ca e un mercedes benz, dar sa zicem ca fiecare are gusturile proprii. Totodata, pacat ca nu ai fost la TD cu Vitara. Ai fi fost surprins de cat de bun e 1.4 turbo de la Suzuki.1 point
-
Am luat o tavita de portbagaj. Se potrivește bine iar acum pot să stau liniștit dacă transport borcane cu murături ?. La 3000km a apărut o problema la bara față, se decojeste vopseaua la colțuri pe partea dreaptă ?. Sper să fie o problema izolată și sa nu mă trezesc cu vopseaua decojita pe alte zone ale caroseriei. O să merg sa văd ce se poate face. Sper să nimerească nuanță. Ce ziceți, sa o fac cât mai repede sau după ce se mai extinde. Momentan e puțin vizibilă zona afectată. Chederele sunt destul de albicioase, trebuie sa iau o soluție pentru ele. Le compar cu cele de la golful de 10 ani și acestea par mai uscate ?. Pe lângă aceste mici probleme, mașina merge bine și consumă puțin. Am scos-o la un drum de Tarnita, unde după 3000rpm se aude frumos(îmi trezește amintiri de când umblam cu Dacia 1310 1.6, carburator cu dublu corp, aprindere electronica și filtru sport ? - la care aveam consum dublu față de Leon). Parcă aș da jos literele "L e o n" de pe spate.1 point
-
Nu e chiar usor sa alegi si depinde de fiecare ce isi doreste. Eu ca posesor de Octavia II FL 1.4 TSI din 2012 atunci cand am vazut pretul Octaviei iV am zis ca e prea scump, nu face, etc. Apoi am inceput sa studiez piata. Primul pas a fost sa stabilesc bugetul. Buget nu inseamna daca ai bani sau nu ci cat esti dispus sa platesti. Dupa acest pas am pus conditiile nenegociabile: clasa compact, sedan (sau apropiat: liftback, fastback), benzina, turbo, acceleratie, cuplu, putere sa fie comparabile cu ce aveam deja. Apoi am fixat alte "dorinte": culoare, ampatament, marime portbagaj, dimensiuni, cilindree minima, fabricant, etc. A rezultat un tabel in care Octavia iV nu intra in clasament din cauza bugetului. Dupa ce am facut doua drive-test cu primele doua clasate, m-am mai interesat si de probleme specifice, am marit bugetul si m-am dus la Skoda. Recunosc ca si experienta personala pozitiva cu O II a cantarit mult in luarea deciziei. Va prezint o poza cu o parte din studiul meu (sper ca nu incalc regulamentul).1 point
-
Salutare! Am si eu o problema la T4 prin faptul ca nu mi se incuie usa culisanta din telecomanda desi am curatat piesele de contact. Inainte facea chestia asta sporadic dar acum nu se mai incuie deloc. Ce poate sa fie?1 point
-
Si eu am observat inca de la primul drum si am si mentionat in postarile mele si subliniez inca o data ca insonorizarea este foarte buna la aceasta masina.0 points
-
Eu primii 1000km i-am facut doar la drum lung, dupa 3 zile de la ridicare am plecat in concediu si am mers pana in 3000 ture(benzinar, pe A2 130kmh ai pana in 3000ture) si am folosit toate treptele de viteza, dupa 1000km tot la drum lung am mai urcat in ture putin iar alergata cu adevarat nu a vazut pana la 8000km cand an plecat in alt concediu. Ideal daca poti sa faci primii 1000-1500km in exterior si nu fataiala in oras cu 2-3trepte de viteza. Dupa ce am facut rodajul in acest fel masina nu papa absolut deloc ulei asa cum scrie peste tot ca TSI papa ulei. Succes, decizia este in mana(pedala) ta.0 points
-
Pompa de caldura doar produce caldura mai eficient decat o rezistenta electrica. Alt avantaj nu are, doar dezavantaje (costuri, complexitate, greutate suplimentara...) Caldura asta poate fi folosita si pentru incalzirea habitaclului, si pentru incalzirea bateriei inainte de incarcare. In absenta pompei de caldura, incalzirea habitaclului si incalzirea bateriei se face folosind rezistente electrice si curent din baterie, dar rezulta un consum mai mare din baterie => range mai mic. Bateriile Li-Ion se uzeaza ireversibil daca le incarci cand sunt reci, sub 0 C ... -5 C...nu e neaparat o limita fixa, depinde fiecare cat vrea sa sacrifice din viata bateriei...depinde si de intensitatea curentului de incarcare. PRO-TIP pentru reducerea uzurii bateriei: evitati sa le incarcati iarna, cand e foarte rece. Eventual puneti la incarcat imediat ce ajungeti acasa, si bateria e deja incalzita de la consumul masinii. Descarcarea la temperaturi scazute nu le uzeaza ireversibil, dar au performante mai reduse (rezistenta interna mai mare => tensiunea la borne cade in sarcina si pierderile sunt mai mari la extragerea energiei).0 points
-
Putin offtopic, masina asta am vrut sa o iau eu anul trecut in decembrie (inainte sa dau comanda pt noua) dar nu ne am inteles deloc la pret (n a vrut sa negocieze desi se grabea s o dea) si abia acum a vandut o, dupa 8 luni? ? anyway, sa te bucuri de ea!-1 points
-
pai Eto, la cum citesc eu lucurile bune bat lejer ca importanta si ca numar lucrurile rele. nu prea pricep de ce nu ai fi multumit de upgrade. a, ca vrei alta clasa, e ok, dar asta inseamna ca ai fi vrut alta clasa si daca nu erau acele probleme negative, deci par distincte cele 2 lucruri. florin: posturile de radio nu se shimba din butoanele de pe volan? alea de next si back?-1 points
-
îți mulțumesc pentru intenție însă crede-mă că înțeleg sensurile, conținuturile și interpretările textelor de lege îndeajuns încât să colind în deplin acord cu prevederile legale pe astfel de drumuri. Tu confunzi delimitarea proprietatii si mentinerea corespunzatoare a insemnelor de hotar (obligatii in sarcina proprietarului fondului forestier pentru opozabilitate) cu marcajele materialului lemnos. Iar pe de alta parte ce nu intelegi din obligatia: "condițiile de acces se afișeaza pe indicatoare specifice, la intrarea pe drumul forestier"? Vrei interpretare pe textul de lege? Pentru asta va trebui sa-ti facturez onorariu... In lipsa tuturor celor de mai sus trimiterile tale la interdictii si sanctiuni au aplicabilitate zero (sunt inopozabile terților).-1 points
-
Si eu sunt multumit de ravenol, luna aceasta sau urmatoarea, tot asta pun. Sau incerc si mobil :)))))))-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00