Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.08.2020 în toate secţiunile

  1. Am reusit de am vopsit si bara fata, din pacate diferenta de culoare tot mai este acolo(pacatoasa culoare gri), teoretic trebuia pierdere pe cele 2 aripi(asa vorbisem cu vopsitorul dar el a spus ca i s-a parut ca a iesit bine, asa de ce sa se mai complice) dar overall arata foarte ok acum, la vopseaua veche se crapase lacul foarte urat in zona unde a fost reparata cand am luat kit-ul de fr. Km 285.000 , va urma schimb ulei in cutie, lichid de frana si cam atat for the moment, sper sa reusesc sa ii fac o corectie la lac ca sa mai elimin din zgarieturile fine.
    4 points
  2. După cum bine observi natura umană e plină de diversitate ?
    3 points
  3. Trebuie obligatoriu respectat ce scrie in manual. Apoi, fiecare are o experienta mai mult sau mai putin variata si a stat de vorba cu diversi pe aceasta tema. Eu, de cand ma stiu am considerat rodajul ca pe o chestie foarte importanta si care trebuie facuta separat de drumurile necesare. Si cu O4 am facut la fel. Am mers doar in scop de rodaj 1500 de km preponderent in afara orasului pentru a evita ambuteiaje, mers/stat in trafic, etc.
    2 points
  4. Eu primii 1000km i-am facut doar la drum lung, dupa 3 zile de la ridicare am plecat in concediu si am mers pana in 3000 ture(benzinar, pe A2 130kmh ai pana in 3000ture) si am folosit toate treptele de viteza, dupa 1000km tot la drum lung am mai urcat in ture putin iar alergata cu adevarat nu a vazut pana la 8000km cand an plecat in alt concediu. Ideal daca poti sa faci primii 1000-1500km in exterior si nu fataiala in oras cu 2-3trepte de viteza. Dupa ce am facut rodajul in acest fel masina nu papa absolut deloc ulei asa cum scrie peste tot ca TSI papa ulei. Succes, decizia este in mana(pedala) ta.
    2 points
  5. Comparatii masina noua masina veche nu prea se fac. Indiferent de brand, una mai uzata este intodeauna mai zgomotoasa. Ce este mai interesant, O4 are mai putine materiale insonoriante ca O3. Pe cautate in documentatie.
    2 points
  6. Uleiul se pune in functie de norma ,NU in functie de km !
    2 points
  7. Si eu urasc pe meltenii si - voiam sa zic tzaranii, insa jignim aceasta categorie sociala - care polueaza muntii si plajele cu nesimtirea lor. Insa tu nu te numeri printre ei. Nu esti unul din aia care se imbulzesc pe asfalt la Piatra Arsa si se opresc fin in drum pe Dichiu. Apoi - in locul celor de la Skoda - Porsche Romania sau vreun dealer local - te-as fi cautat pentru niscai reclama. Cand vezi Kodiakul, dragut sclipitor cu chedere retractabile la usi si butonul puturosului la haion, nici nu iti da prin cap pe unde poate ajunge. Da, evident, conteza si soferul, chiar foarte mult, dar nici masina nu-i rea deloc!
    1 point
  8. ba chiar biodiversitate
    1 point
  9. Mersi frumos pentru sfaturi, eu am in jur de 1000 km cu ea. În această perioadă am schimbat pana în 3000 de ture pe cât posibil, doar ca eu am făcut mare parte din km în București. Dar voiam să știu dacă de acum pot sa încep sa cresc ușor turația sau trebuie sa merg în continuare în același regim. Mulțumesc și drumuri bune în continuare fără incidente.
    1 point
  10. Eu am aflat de la cineva care lucreaza cu acel lichid ca ar tine cam 1 an jumatate pana la 2 ani.
    1 point
  11. @skoderia .. am sunat si la Kaufland si la renovatio ... fiecare o dadea in curtea celuilalt .. Aceeasi poveste ... ca daca am respectat termenii, si aveam cupoane valide pana in Iunie 2021 ... de ce au fost sterse ... Renovatio a zis ca s-a incheiat campania, si ca trebuie sa vb la Kaufland. Kaufland ... a zis ca sa verifice .. dar tot verifica de 2 zile si nu da nimeni nici un semn .. Am tot cautat vechiul regulament, cel cu 100 ron ... dar nu am gasit nimic. Are careva regulamentul vechi descarcat? Ca vreau sa vad daca se specifica ca vor fi sterse cupoanele ... ca m-as lua la ratoit cu ei ...
    1 point
  12. Am tot urmarit consumurile tale si facand o comparatie cu a mea am ajuns la 2 concluzii. 2.0 fata de 1.5 tsi consuma ~1l mai mult la viteze mici si la viteze mari ~1l mai putin. Deci...pentru cine vrea 2.0 si ii e frica de consum sa il aleaga cu incredere ca nu e de speriat. Merita pentru diferenta de putere. Mai ramane doar diferenta de bani la achizitie.
    1 point
  13. Si eu sunt multumit de ravenol, luna aceasta sau urmatoarea, tot asta pun. Sau incerc si mobil :)))))))
    1 point
  14. Comentez pentru passat cc 2011 dsg 2 cu 400.000km la bord in momentul de fata? aa si am uitat: nu sunt facuti in Romania?
    1 point
  15. Toni.tm ...are rost sa iti spun ca .. cunosc persoana sofer de camion care duce Ravenol de la fabrica prin toata Europa ? Ulei si toate produsele ce le face fabrica. Asta e.. tu dai inainte cu cei 30 ani de Germania ... si tine uleiul in motor 30000km... ca ei tin filmarea.. pt tine.???.
    1 point
  16. Te înșeli. Eu vorbesc din punctul meu de vedere( stau în germania de 30 de ani) Primești o garanție, scrisa pentru 30 mii km. Crezi ca se risca sa iti spună ca a făcut schimbul și de fapt doar sa șteargă praful? Eu nu cred. Plus ca vezi ,pe un monitor,toată operațiune ce se face. Film care este păstrat pana la următorul schimb. Dacă se întâmplă ceva sa existe dovezi. Iar cu talonul,normal ca pentru cod de piese ti-l cere,am "spus-o" ironic și toți săriți în sus. Înainte de Ravenol ce ati folosit? Călin.G de ce nu folosești,in continuare uleiul pe care l-ai folosit înainte? Vrei ceva mai bun,ii normal. Asa ii si cu cei care au peste 3-400 de mii km. Si încă ceva ....toate uleiurile pe care voi le cunoașteți se importa în butoaie de 100 l. Iar de acolo se golește in bidoane mai mici,asa ca Shell,Castrol,Ravenol, etc....tot căcatul ala ii. Bafta și drumuri line.
    1 point
  17. Man, las-o naibii de treaba si de drum, ca nu s-a dus colegul in padure la furat. Mai ai un pic si-l torni si la Securitate sa il arunce in temnita si sa-l traga si pe roata daca se poate.
    1 point
  18. toni tm esti naiv rau de tot !sunt nspe mi de cazuri cand masinii nu ii face nimic nici macar nu schimba uleiul tu crezi ca esti in germania?iti ia talonul sa vada codul la piesele care ti se potrivesc si norma!
    1 point
  19. Nu ai inteles ceea ce scrie acolo, de aceea iti explic in continuare. Acele articole se refera la marcaje forestiere ( proprietarii de paduri trebuie sa isi delimiteze suprafata proprietatii prin respectivele marcaje), respectiv la conditiile de acces pe drumurile forestiere pentru cei care le pot folosi conform legislatiei in vigoare, intrucat acestea sunt drumuri inchise circulatiei publice. Marcajele forestiere sunt amplasate pe arbori sau borne din beton marcand limite de hotar, unitati de productie, subparcele, parchete samd. Repet, accesul in fondul forestier (padure) cu autovehicule nu este permis decat cu acordul proprietarului/administratorului, iar toate drumurile forestiere sunt drumuri tehnologice inchise circulatiei publice. Ti-am dat cateva informatii care sa te ajute sa intelegi conditiile de acces in paduri si pe drumuri forestiere.
    1 point
  20. Nu merge...doar la cateva merge. In rest, la benzinare nu, nu cu tester. Nu merge la AZD.
    1 point
  21. Să-ți identifice tipul de motor, doar nu ai km in talon?
    1 point
  22. Da, cu siguranta daca a mers 300k. de km. fara probleme cu aceeasi norma, care e logica sa schimbi ?
    1 point
  23. Buna ziua. Îmi poate recomanda cineva un service ok in Tecuci, Focșani sau Bârlad care sa îmi verifice compresorul la Touareg (3.0 v6) și să îl schimbe eventual (la preț decent bineînțeles)?
    1 point
  24. In primul rand am urmărit aspectul general al mașinii, practic acum pot afirma ca mașina este in întregime Octavia 3 VRS Facelift. Farul led luminează mult mai bine, are o serie de fascicule care împraștie inteligent lumina. Atenție funcțiile farurilor sunt strâns legată și de restul dotărilor de pe mașina (ex: Lane Assist generația 3 comanda razele Farului diferit fata de o mașina care nu are Lane assist). Mai mult, satisfacția maxima o am întrucât mi-am făcut aproape singur toate modificările, multe dintre ele nu le-am postat întrucât nu am vrut sa dublez informațiile deja existente pe forum. Promit ca intr-o zi am sa detaliez toate modificările aduse in aria “mașina mea”
    1 point
  25. Pentru ca am revenit la iPhone si parca mi s-a luat sa tin telefonul in suportul magnetic din grila, am zis sa imi mai calmez piticul si sa adaug ceva nou. Soo... am instalat modul de CarPlay (pe langa Apple CarPlay si Android Auto suporta si altele cum ar fi compatbilitate hdmi - deci pot rula orice stick cu netflix, hbo, youtube etc, usb stick cu playback de filme/muzica etc). Instalarea a durat cam 2 ore, mai mult am stat sa aranjez cablurile ca sa intre totul la loc si sa am un wire management bun. E misto ca pot sa tin waze-ul sau apple music / spotify pe ecran, si am si album art mare frumos, de asemenea pot sa tin si split screen apple maps + muzica, din pacate in split screen nu functioneaza inca waze (aparent google nu vrea sa implementeze suport pentru CarPlay split screen.. alte aplicatii de gps suporta.. meh) In rest... nu am mare activitate, planuri sunt multe dar timpul liber nu prea exista
    1 point
  26. Ai doua suruburi sub capac maner plastic si unul de plastic care trebuie invartit la 90 grade sub panou. Restul cleme
    1 point
  27. Dupa vreo doua luni de asteptare a venit si protectia de prag spate - cea veche era groaznica, strica rau aspectul general. Cateva nituri si silicon - si acum spatele este complet. Trebuie sa mai fac ceva la capetele evacuarii. Nici toba nu e in stare prea ok - posibil sa schimb cu totul cand crapa.
    1 point
  28. Tind sa cred faptul ca multi dintre noi o dam in nostalgii, mai ales cand de-a lungul anilor am avut mai multe generatii ale aceluiasi model si automat am putut observa diferentele in bine sau in rau, la care a recurs producatorul. Cand a fost G5-ul modelul actual, lumea se plangea ca a scazut in calitate fata de G4. Pe urma VW a mai "mesterit" pe ici pe colo si a scos G6 (un G5 cu facelift pana la urma) cu materiale mai bune. Acuma ca avem G8, multi plangem dupa 7 si tot facem comparatii intre ce a fost si ce a ajuns. Pana la urma, ne place sau nu, asta e G8. Cu bune, cu rele, cu plusuri sau minusuri (lipsuri), asa l-au gandit, asa l-au lansat. Vanzarile vor fi cele care vor edifica daca mai ramane aceasta generatie un succes sau deja putem sa vorbim de apusul Golf-ului. Iar timpul va demonstra calitatea si fiabilitatea a tot ceea ce se regaseste pe G8. Degeaba plangem ca in prezent avem masini cu termen de expirare, nu avem ce face. Asta este trendul si asta este industria auto actuala. De ce nu se mai fac masini fiabile ? Mai bine spus masini la fel de fiabile ca la inceputul anilor 2000 sa zicem ? Pt ca ar fi mai scumpe decat sunt ele in prezent. Cat timp producatorii (si nu le tin partea) au fost fortati in decursul ultimilor ani sa se conformeze cu diferite norme de siguranta si reglementari de mediu, s-a taiat logic la calitate si de acolo de unde nu se vede. Cat timp o masina moderna trebuie sa respecte nu stiu ce emisii si nivele de siguranta, pai ca sa le obtii, incepi si montezi tot felul de sisteme care ajuta la captare si curatare la ce iasa pe teava. Mai vrei sa franeze singura masina si sa citeasca si sa vada cai verzi pe pereti, sa te redreseze si sa stie cand derapezi ? Alte sisteme. Nu ai aceste sisteme ? Nu mai obtii nu stiu cate stele NCAP. Nu ai nu stiu cate stele ? Stramba clientul din nas si nu mai cumpara masina. Si atunci cum rezolvi problema tu ca producator ? Pui ce trebuie pe masina, ce se cere in prezent ca masina sa fie vandabila si sa te poti incadra in toate normele de care te lovesti, si incepi si tai de undeva. Pui tabla mai subtire, nu mai vopsesti masina peste tot, renunti la diferite componente neesentiale, folosesti plastice cromate in loc de crom, cauti alti furnizori de subansambluri care ti le produc mai ieftin si implicit calitatea scade, etc etc. Iar departamentul marketing intra in joc si iti spune tie ca si client, ca acolo nu s-a mai pastrat nu stiu ce, pt ca tu oricum nu ridici capota zilnic si nu trebuie sa te afecteze lipsa telescopului sau ca nu e vopsita tabla pe sub capota, iar in interior ti-am pus piano black sa para luxos si lucios, pt ca asta e trendul, iar bordul digital il poti configura in 150.000 de nuante, tu client esti d-zeu si faci ce vrei cu masina (desi in realitate, costul acelui ecran + softul ce il are, la milioane de masini vandute ajunge sa fie mai ieftin si mai profitabil pt companie, decat clasicele ceasuri cu ace si leduri si circuite). Sa fim seriosi...pana la urma si industria auto este un business, in care trebuie sa ai profit de pe urma vanzarii masinilor. Cu siguranta dupa ce Golful 8 devine tot mai prezent pe strazi, vor aparea diferite retrofituri pe parte estetica, prin care vei putea masca sau acoperii diferitele neajunsuri. Si nu doar pe partea estetica.
    1 point
  29. Hai sa detaliez, pentur ca nu e cazul sa te simți atacat, nu a fost un atac. Ideea e asa: e o perioada în care se pune foarte multa presiune sa se interzică accesul celor cu mașina pe munte, asta înseamnă orice în afara de foarte puține drumuri forestiere publice. Toate forestierele sunt marcate, ori drum public, ori cu acces interzis. Orice este pășune alpina, nu e drum, deci accesul nu e permis. Scandalul este datorita unor specimene cu comportament reprobabil, îmi pare rău că generalizez, dar 80% dintre ei sunt posesori de Suzukiuri Vitare sau Samurai, care pun anvelope foarte agresive, adică profil Simex sau Trepador și apoi rup munții, la propriu. Unde se învârte genul ala de profil se smulge atât iarba, cât și pământul de sub ea. Iar pe uscat, ridica un praf infernal. Genul asta de băieți sunt cei care o ard cu viteze mari pe munte, prafuiesc pe cei care fac drumeții pe munte și apoi fac cerculețe pe pășune alpina. Consumul de alcool este o alta caracteristica a acestor ieșiri. Evident ca cei care fac excursii montane pe jos sunt deranjați sa înghită praful ridicat de ăștia, zgomotul, fumul și comportamentul absolut huliganic pe munte. Caz concret: drumul pe care ai mers tu se oprește la limita pasiunii alpine, mai departe e zona de excludere. Faptul ca sunt 10 rânduri de urme este din cauza specimenele menționate anterior, dar accesul e interzis, pancarta a fost smulsa și e aruncata în pădure. Pe Varful Malaia nu e voie cu mașina, sunt urme doar datorita ăstora, dar nu e drum. La fel și pana la Lac. Din păcate, datorita unor huligani, pentru ca asa înțeleg ei offroad ul, suferim toți, cam asta e, pe scurt. O alta categorie foarte vizibila pe munte sunt enduristii și atv-istii, in urma cărora nu mai creste iarba pe pășune alpina. Grupul nostru, de exemplu, cere acces de la Jandarmerie înainte de efectua incursiuni în anumite zone, facem activități de strângere gunoaie și nu numai. Gunoaie lăsate de diverși... Iubitori ai muntelui, evident. Tot ce putem face este sa fim low profile, mai ales în online, dacă tot facem ieșiri și sa evitam locurile foarte frecventate de cei care merg pe jos. Cam asta e, mai departe fiecare înțelege ce/cum crede, dar de suferit vom suferi toți
    1 point
  30. Impropiu spus AC, functioneaza doar sistemul de ventilatie, compresorul de AC e oprit. Nu mi se pare ca suntem offtopic, discutia despre SS este strict legata de consum.
    1 point
  31. Stie cineva cum se poate afla gradul (procentul) de transparenta al geamurilor masinii (pornind de la codul VIN sau de la codul inscris pe geam)? De câteva luni a ajuns si in România o folie de protectie solara cu grad de transparenta de ~90%, ceea ce înseamna ca de acum se poate obtine certificare RAR si pentru gramurile laterale din fata, regula actuala fiind ca acestea sa aiba o transparenta de cel putin 70%. Dar aceasta aplicare se poate face legal doar daca transparenta geamului originar nu este mai mica de 80% (deoarece 0,9x0,8=0,72). Asa ca este util sa stim ce procent de transparenta are geamul masinii din constructie. E adevarat, firmele care au (si cele care vor obtine) autorizatie de la RAR pentru montarea acestor folii (de 90) pe geamurile laterale-fata trebuie sa aiba în dotare si sa foloseasca aparate/dispozitive pentru masurarea efectiva a transparentei geamurilor, pentru a putea certifica incadrarea in limitele legale. Însa ar prinde bine sa stim acel grad/procent de transparenta si înainte de a ajunge la atelierul de montare a foliilor. Asadar, stie cineva cum/daca se poate afla acel procent? Eu am la masina niste geamuri laterale foarte comune, al caror cod PR este '4KC' (side and rear windows in heat-insulating glass), dar nu am reusit sa aflu ce grad de transparenta înseamna asta. P.S. Desigur, atunci cand bate soarele, aceasta filtrare 4KC este insuficienta.
    1 point
  32. Cand o masina merge excelent, si nu iti mananca bani pe probleme vitale, te gandesti si la altele - de exemplu, acum 2 ani am schimbat stopul drept (crapat de cand am luat masina) cu un DEPO (care se tine admirabil) si recnditionat placa cu becuri; si a venit vremea sa fac la fel la cel stang - avea o fisura, si arata usor mai tern (da, stiu, pitici...) Si daca tot eram acolo era pacat sa nu schimb lampa de ceata, din care scoteam periodic forme de viata (neetansa, si matuita rau pe int si ext). Acum arata si mai ales lumineaza uniform. Mai este pragul de inox de pe bara. Manual nu se poate face, bara fiind usor curbata, si indoitura nu se poate realiza. Cautam, insa se gasesc al naibii de greu. Si, last but not least - piesa pentru pompa de ambreiaj. Si, stand apoi in curte - mi-a placut o imagine, cu vag-urile din dotare.
    1 point
  33. Zilele trecute am mai facut o revizie la utilaj, de bine ce laudam ravenol dupa 12000km a inceput sa se schimbe sunetul motorului in rau la viteze de autostrada(am detaliat in topicul de uleiuri). Am incercat de data asta Total Energy 9000 5w40 si voi mai incerca pe viitor si shell si valvoline, de ravenol sincer la pret dublu si sa tina 10000km in regim decent m-am lecuit. Am mai schimbat un suport la motor pe partea stanga si un racord pe la toba in rest se prezinta foarte ok pt varsta ei. Voi vopsi si bara fata saptamana viitoare pt a scapa de diferenta de culoare care imi sta pe creier. ODO 283.000km Spor.
    1 point
  34. Salutare, retrofiturile la Skoda Octavia 3 vrs continua, de data aceasta am montat camera marsarier High OEM cu spălător cod 5NA827566D. Atenție ca aceasta camera se montează pe mai multe modele din grupul VAG, prin urmare veți avea nevoie de softul aferent Skoda Octavia 3 Facelift . Am sa atașez și câteva poze după montare și calibrare. Pentru orice informație suplimentară va stau la dispoziție in limita timpului disponibil. Ps. Doresc sa menționez faptul ca nu prestez servicii contra cost, tot ajutorul pe care l-am oferit membrilor acestui forum a fost GRATIS, din pasiune și din dorința de a ajuta și alte persoane.
    1 point
  35. Inca un consum din dimineata asta. Tot 2 persoane, tot Ploiesti - Bucuresti pe DN1, putin aglomerat la intrare in Bucuresti si pe la Aurel Vlaicu, in rest mers regulamentar, 70 localitati, 100 in afara si 50 in oras. Facand drumul asta dus/intors zi de zi in ultimele 5 zile imi dau seama ca de fapt la o astfel de naveta poti scoate lejer consum mediu de 5% cu motorasul asta, ceea ce e perfect. Am facut plinul acum 8 zile, intre timp am facut mai mult de 500km si totusi in bord masina spune ca mai am range 940km. Sunt curios cati km reusesc sa fac cu plinul asta, presimt ca sar bine de 1000km, avand in vedere ca si saptamana viitoare voi avea aceleasi drumuri de facut zilnic. Apoi iesim din tara din nou vreo saptamana la plimbare, sa vedem ce mai consuma si prin afara.
    1 point
  36. Desi imi place topicul intreb si eu, cat timp ne va mai suporta natura?
    0 points
  37. DSG cu 7 trepte: dublu ambreiaj cu frecare uscată.
    -1 points
  38. De fapt este DQ381 cu 7 rapoarte. https://tvsengineering.com/en/dsg-transmission/dq380-dq381/
    -1 points
  39. Putin offtopic, masina asta am vrut sa o iau eu anul trecut in decembrie (inainte sa dau comanda pt noua) dar nu ne am inteles deloc la pret (n a vrut sa negocieze desi se grabea s o dea) si abia acum a vandut o, dupa 8 luni? ? anyway, sa te bucuri de ea!
    -1 points
  40. Pe bune!? Si atunci pentru ce îmi cere talonul? Si tu spui ca la un motor cu 500 mii km bagi același ulei ca la unul de 30 mii?
    -1 points
  41. îți mulțumesc pentru intenție însă crede-mă că înțeleg sensurile, conținuturile și interpretările textelor de lege îndeajuns încât să colind în deplin acord cu prevederile legale pe astfel de drumuri. Tu confunzi delimitarea proprietatii si mentinerea corespunzatoare a insemnelor de hotar (obligatii in sarcina proprietarului fondului forestier pentru opozabilitate) cu marcajele materialului lemnos. Iar pe de alta parte ce nu intelegi din obligatia: "condițiile de acces se afișeaza pe indicatoare specifice, la intrarea pe drumul forestier"? Vrei interpretare pe textul de lege? Pentru asta va trebui sa-ti facturez onorariu... In lipsa tuturor celor de mai sus trimiterile tale la interdictii si sanctiuni au aplicabilitate zero (sunt inopozabile terților).
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!