Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.08.2020 în toate secţiunile

  1. Man, las-o naibii de treaba si de drum, ca nu s-a dus colegul in padure la furat. Mai ai un pic si-l torni si la Securitate sa il arunce in temnita si sa-l traga si pe roata daca se poate.
    9 points
  2. îți mulțumesc pentru intenție însă crede-mă că înțeleg sensurile, conținuturile și interpretările textelor de lege îndeajuns încât să colind în deplin acord cu prevederile legale pe astfel de drumuri. Tu confunzi delimitarea proprietatii si mentinerea corespunzatoare a insemnelor de hotar (obligatii in sarcina proprietarului fondului forestier pentru opozabilitate) cu marcajele materialului lemnos. Iar pe de alta parte ce nu intelegi din obligatia: "condițiile de acces se afișeaza pe indicatoare specifice, la intrarea pe drumul forestier"? Vrei interpretare pe textul de lege? Pentru asta va trebui sa-ti facturez onorariu... In lipsa tuturor celor de mai sus trimiterile tale la interdictii si sanctiuni au aplicabilitate zero (sunt inopozabile terților).
    5 points
  3. @dercos Nu aborda un domeniu pe care nu îl stăpânești. Pentru ca nu ai dreptate în ceea ce afirmi. Nu incerca sa creezi aparențe nefondate sub acoperirea unor texte de lege citate pentru ca ajungi in sfera ridicolului. Pot circula liber pe orice drum atat timp cat proprietarul fondului forestier nu isi indeplineste obligatiile prevazute de art. 17 alin.2 lit i precum si cele prevazute de art. 83 alin 3 din acelasi cod silvic invocat de tine. Si cu asta am inchis definitiv subiectul.
    5 points
  4. Intre O3 FL si O4 nu mi se pare un pas wow, pacat la 40mii sa o dai pe O4. Mai bine astepti O4FL asa mai imbatraneste si masina asta si merita un schimb.
    4 points
  5. Am avut mai multe masini cu faruri halogen, am avut masina cu faruri xenon adaptive si acum am masina cu faruri LED adaptive cu asistent faza lunga cu iluminare dinamica. Sunt cele mai bune faruri pe care le-am avut vreodata pe vreo masina. Este incredibila senzatia cand mergi cu ele si noaptea se transforma in zi, sunt luminate in lateral semnele, gardurile, trecatorii, animalele, carutele, indicatoarele rutiere, marcajele. Un alt avantaj major al acestui sistem este ca poti merge cu faza lunga activata fara sa fie nevoie sa o dezactivezi. O intamplare simpatica legata de asta: am mers anul trecut cu masina la prima deplasare pe timp de noapte la drum lung de la achizitionarea masinii si am pus la lucru asistentul la faza lunga pe autostrada A2 sa-i vad eficienta si cum lucreaza. Am fost foarte multumit de prestatie. La un moment dat vad in spate o masina, a stat o vreme in spatele meu dupa care m-a depasit si a stat in fata mea o alta bucata de drum, raza de lumina s-a impartit ferind masina din fata pentru a nu orbi soferul dar se intindea cu mult inaintea fazei lui scurte. Dupa un timp, masina respectiva care era un GOLF cu faruri xenon s-a indepartat. Mi-am propus sa ma opresc la benzinarie sa alimentez si acolo am vazut ca era deja la pompa Golf-ul pe care il vazusem mai devreme, avea faruri xenon adaptive. Soferul Golf-ului a recunoscut masina si m-a abordat, mi-a spus ca a admirat si a fost impresionat de lumina produsa de faruri, de felul in care lucreaza si mi-a spus ca dupa ce a depasit masina mea a crezut in prima faza ca farurile lui lumineaza mai bine decat stia el si nu pricepea de ce se intampla asta dupa care si-a dat seama ca lumina era de la masina din spate, de la mine.
    2 points
  6. @dercos îi iei omului plăcerea de a colinda pădurile... Poate are pile la "ochi albastri" si tu vrei sa iti zica aici totul...
    2 points
  7. 40000km. Programat la revizie. A început și la mine să scârțâie ceva la suspensia față. În ultima perioadă am reușit să adun mai mulți km în afara orașului. Cam 70% in exterior și restul în oraș. Încep să mă uit după octavia 4. Pare un pas foarte mare înainte.
    2 points
  8. Ce inseamna sa ai ceva ani alaturi de tdi-uri Intr-un weekend prelungit la tzara, cu bicicletele etc - la un moment dat tragea ceva mai prost (se vedea si pe ceas ca nu incarca turbina cum trebuie) si la o frana mai serioasa pedala beton... Concluzia evidenta vand in vedere tipul motorului, ceva vacuum lipsa. Din nou invocam pe Sir Murphy, singurul furtunas pe care nu l-am schimbat cu siliconic acum aprox 2 ani a cedat Rezolvat in 5 minute, fara sa opresc motorul. Functioneaza totul perfect acum. De fapt mint, mai este unul pe care nu l-am schimbat - o ciudatenie care duce in habitaclu, in bord, inca nu am studiat sa vad unde duce - ar fi sigurul punct slab ramas.
    2 points
  9. Sincer mie mi se par nesimtiti si nu pentru faptul ca au introdus acest nou sistem, ci prin felul cum au facut-o. In primul rand cupoanele pe care le aveam salvate erau valabile pana in Iunie 2021, ei specificau acest lucru, deci magarie, trebuiau sa-si asume. In al doilea rand, bun, inteleg ca ati trecut peste prima magarie si vreti sa limitati incarcarile. Mi se parea mai ok modul cu acele cumparaturi la fiecare 100 Ron sa primesc un cupon. In schimb ne-au aburit cu aplicatii peste aplicatii, le-au sucit si invartit pana le-au ametit. Deci acum trebuie sa faci cumparaturi in valoare de minim 500 Ron pe luna, dar atentie, asa inteleg eu, saptamanal. Pai daca eu nu pot ajunge intr-o saptamana, inseamna ca nu pot beneficia de promotie sau cum? Mai bine spuneau, bai frate, e treaba matale, cumperi lunar de 500 Ron dintr-o bucata sau din 10, treaba ta, era mai ok. In al treilea rand, la finalul lunii cand ai respectat toti pasii, ai fost disciplinat si ai venit in fiecare saptamana, ai scanat codul cu telefonul, ai acumulat cumparaturi de minim 500 Ron, deci te-am dresat pana la capat, vine luna urmatoare si pauza cupoane. Pai noi iti dam, dar prin a cincea zi lucratoare. Ei hai sictir. In al patrulea rand nu inteleg de ce 5 cupoane si nu mai multe, poate eu fac cumparaturi din 2 in 2 zile sau vin odata pe luna si las la voi 1000 Ron , de ce sa nu primesc 10 cupoane? Sincer eu cred ca vor modifica modul asta aiurea de oferire al tichetelor cat de curand sau sa scoata porcaria asta si gata, e cu bani nene, nu va mai agitati, era mai corect asa.
    1 point
  10. Toni_tm ai pus punctul la G!? din 200l se transfera la bidon mic si aici e diferenta intre ulei cu renume si cel cu nume mic(Nu no name). la ulei cu renume e mare afacerea botezand produsul si asta se face de mult timp. am vazut cu ochii mei botezul BP-ului cu panasol,asta cu 15 ani in urma. acum vb de Ravenol ,au fost mai multe criterii care m-au facut sa il folosesc, unul fiind faptul ca nu l-am gasit in niciun magazin de piese din Valcea la momentul respectiv. toata lumea aducea castrol si mobil cat mai contrafacut pt ca de aici se castiga mult,nu de la genul ravenol unde isi pun 25 de lei la bidon de 5l. stiu comportamentul unui motor in care uleiul si-a schimbat drastic proprietatile si cand se va intampla asta voi renunta fara regrete la ravenol. cunosc un service bun care inca foloseste ravenol la butoi pt transmisii reparate.nu cred ca cineva repara o cv si baga ulei prost numai de sadomasochist, pt a-si lua cutii de viteze in cap de la client!
    1 point
  11. @mihai.onu94 am luat și kit retuș pentru eventualele pietricele ce o sa sară pe capotă și e doar un flacon. Pentru vopseaua metalizata erau doua recipiente.
    1 point
  12. Am comandat de aici : https://24gsm.ro/protectie-display/folii-de-protectie-pet-tpu-foliata/display-navigatie-auto/volkswagen/volkswagen-tiguan-2018-composition-media-folie-de-protectie-foliata/ Nu se monteaza chiar asa greu ... insa trebuie sa ai grija sa cureti foarte bine display-ul inainte. Sa nu ramana nici un fir de praf. Ai tot ce iti trebuie in kit.
    1 point
  13. Păi nu este musai să o vând pe asta. Încă îmi place. Este o mașină bine echilibrată consum, putere, cost.
    1 point
  14. Frumoase peisaje si frumoase mașini! Da, si Dusterul!
    1 point
  15. Salut. Dupa update merge direct. Cateva poze dupa vizita la service. Trecerea la Ate Power Disc plus Ate Ceramic Pads
    1 point
  16. Să-ți identifice tipul de motor, doar nu ai km in talon?
    1 point
  17. Ca sa identifice filtrele.
    1 point
  18. Eu alimentam exclusiv benzina de 100 de la MOL, într-o vreme foloseam si aditivi de benzina (l-am primit gratis ?), am folosit de 2 ori si ceratec (aditivi ulei). Cu bujii/bobine noi si injectoare cu codul revizuit+testate tot aveam o trepidație la ralanti la fiecare 3-5 secunde, poate mai mult... Nu conta nici daca foloseam masina preponderent oraș sau extraurban. . Încearcă pentru liniștea ta dar sfatul meu e sa nu arunci cu bani daca asta e cea mai mare problema a ta.
    1 point
  19. Mirrorlink este istorie. Samsung a renunat definiv la el si licentele nu mai sunt valabile pe Android10.
    1 point
  20. Varianta dificilă de ascensiune in Masivul Siriu. Urcare din Crasna (dn10) la Lacul Vulturilor....cu nicio interdicție de acces.
    1 point
  21. Uleiul se pune in functie de norma ,NU in functie de km !
    1 point
  22. Maneta de Cruise control pe care o montasem îmi făcea figuri, în sensul că atunci când semnalizam dreapta nu comuta imediat, întâi semnalizand stânga de 1-3 ori și abia apoi semnaliza dreapta. Pe stânga funcționa bine. Așa că am căutat altă manetă de CC, am găsit-o și cumpărat-o cu gândul să o schimb cu prima ocazie, iar azi m-am apucat de treabă. Ca de obicei am întins sculele Am decuplat plusul bateriei, apoi am scos airbagul și volanul Ca să scoateți ușor calculatorul de volan, scoateți mufa galbenă, apoi cu degetetul apăsați clema din spate (spre volan) și trageți ușor în jos. Clema din față am descoperit că se poate apăsa ușor pe lângă contact întrucât nu am reușit să o fac prin față, cum era în tutorialele de pe youtube. Maneta de semnalizare, cu sau fără CC, are un pinten care se blochează pe cel de pe plasticul coloanei Se poate scoate foarte ușor, apăsând cu un cuțit bont (din ăla de uns) în timp ce trageți de maneta spre voi. Apoi se montează totul în ordine inversă: modulu mic din fața manetelor, spira airbagului, calculatorul de volan si capacele inferior și superior. După montarea volanului și airbagului se face, cu ajutorul interfeței vcds, adaptarea senzorului G85 și adaptarea limitei volanului, proceduri pe care le găsiți aici. Și cu un scurt test de drum, am încheiat cu succes, înlocuirea manetei de CC defectuoasă. Duminică frumoasă tuturor!
    1 point
  23. Vad si un "H&". Este de la H&M ???? ?
    1 point
  24. Salut prieteni! Urmatorul upgrade: lumini picioare ambientale RGB. Cele necesare: 1. BCM facelift (Bosch sau Continental) 2. Cele 4 lampi RGB (2 fata, 2 spate) 3. Cablaj 4. Codare Voi pune poze din timpul instalarii zilele urmatoare.
    1 point
  25. proiect finalizat! timp de montaj: 3 ore timp de codare initial: 3 ore ( problema a aparut de la faptul ca eu am BCM bosch 086BR) BCM-urile bosch nu suporta lumina ambientala decat la panourile de usi. Eu nu am vrut sa pun decat la picioare si de aici a pornit problema. Dupa zeci de incercari am reusit sa codez si totul functioneaza. Aseara la ora 1.00 am terminat. De dimineata am "finisat" putin codarea.
    1 point
  26. Uleiul ala lipsa (defectiune mecanica) cam umple DPF-ul. Spun asta pt ca sunt colegi cu dpf-ul incarcat 50% la peste 300.000km. Acu ce sa zic, nu strica sa verifici. Cat despre uleiul Ravenol, nu sunt fan si nici nu am fost, la fel si cu anvelopele nokian. Am avut de amandoua, dar nu mai cumpar.
    1 point
  27. Multumesc! urmeaza selectorul cutiei si compresorul de a/c
    1 point
  28. Weekend petrecut in familie, o amintire a vremurilor de mult apuse, am revenit pe camp in locul unde in copilarie mergeam cu caruta si ai mei parinti si bunici sapau sau culegeau vita de vie. Acum am mers pentru a retrai doar pauza de masa. Oua fierte cu rosii si branza iar la desert, pepene rosu. O parte din sat, vazut de pe deal Si o poza de pe camp O plimbare pana la Turnu Magurele, un alt oras drag mie, locul in care mergeam la matusa si unchiul meu. Am vrut sa imortalizez...nemurirea muririi industriei intr-o poza alb-negru a fantomei fostului combinat petrochimic. Dealurile din fundal sunt dupa Dunare, la bulgari, langa orasul Nikopol. Iar pe drumul de intoarcere la Bucuresti, a condus tata. Visul lui din tinerete a fost sa vada pe volanul masinii sale sigla VW. Din pacate, nu i s-a indeplinit nici pana in prezent visul in totalitate. El are o Skoda Fabia 1.0 TSI din 2019, automata. Si ori de cate ori revine in tara si avem drumuri de facut, il las pe el sa conduca.
    1 point
  29. Atunci e pedeapsa divina ?
    1 point
  30. Bolful a vazut si anul asta Grecia, de data asta Lefkada. Nu porneste el brici.. dar de mers merge tipla. Am facut fix 2500km (dus-intors si plimbat pe insula), am mers noaptea pe racoare (gamechanger pentru cum se simte masina cat si pentru consum, nefolosind ac). Cand am pus rotile de vara si am reglat suspensia, am lasat-o cam jos. Nu mai tineam minte reglajele. Voiam sa o mai ridic oricum (m-am saturat de scartait si atingeri si frecusuri - ma maturizez oare? ) asa ca acum pentru drumul asta a fost ocazia perfecta sa vad cum stau lucrurile putin mai sus. 2,5cm mai sus fata si 3cm spatele, inca foarte ok ca look si prietenie cu bagajele. Pot sa spun ca este efectiv perfect si nu pot fi mai fericit de atat. Handlingul e incredibil... e foarte misto ca pe autostrazile virajate ale grecilor sa nu fie nevoie sa franezi deloc chiar si atunci cand mergi mai tare (maturizare not). Abia astept sa ma apuc de ea, sa o fac si arate la fel cum merge. Sa fie poze PS Legat de covid si proceduri si chestii reale, ma puteti intreba pe pm daca doriti sa stiti ce si cum. Va ajut cu placere.
    1 point
  31. doar de fun desi repet, ca as fi luat egolf instant. suie-te intr-un zoe model nou. nu vechiul., pt ca au update de vreo 6 luni. si eu am fost tot la o recomandare, si am ramas suprins placut. da, la display e mai clar si mai lizibil la golf, cel de bord. aia 100 euro inseamna incarcari pentru 3-4000 km era oferta la zoe, 10k avans si 3 ani rate de 1100 lei. pt varianta cu range mare. au scos la zoe incarcare f rapida. oricum f buna alegerea ai facut. la banii astia nu are concurent. PS: nu facem versus, doar share la info. ti-am zis ca am stat pe ace pt e-golf, si daca nu era id3, l-as fi luat instant.
    1 point
  32. Multumim frumos ! Am configurat-o personal. Comandata la mijlocul lunii martie, a ajuns in iunie. Masina, in configuratia asta, a costat aprox 35.150 Euro. Dupa aplicarea discountului au ramas de plata 29.550 euro. In plus, am mai beneficiat si de un voucher Rabla (achizitionat cu aprox 500 euro). Asadar, nu era de ratat o astfel de oferta !
    1 point
  33. Multumesc M-am gandit la retrofitul asta cu faruri si stopuri originale si ce mai trebuie dar pana la urma mi s-a parut prea mare bataia de cap, (multi ziceau ca mai bine schimbi masina decat sa te apuci de retrofitul asta ) ar fi trebuit schimbata si bara si ceva pe la bord ca difera butoanele. La varianta farurilor custom nu prea m-am gandit, nu stiu daca sunt ceva probleme la ITP sau la un control in trafic. Pana una alta am pus niste becuri halogen mai puternice si s-a simtit o oarecare imbunatatire.
    1 point
  34. Asa rau te-a deranjat ciupitura aia ? :)))
    1 point
  35. Ansamblu bara stabilizatoare si bielete nu au legatura cu defectul prezentat. Ele au strict rolul de arc intre cele doua roti, pentru a reduce inclinatiile in viraje si a creste stabilitatea masinii in curbe. In plan drept nu au nici un rol si nu sunt tensiuni in acest subansamblu. Vibratiile la viteza sunt cauzate de dezechilibre ale partilor in miscare. Planetarele pot cauza vibratiile doar daca sunt deformate vizibil - nu si daca au joc in articulatii. Cardanul e alta poveste. Inca o data, problema in 99,9 procente este la roti - jante si anvelope.
    1 point
  36. Nu au treaba bieletele antiruliu cu vibratiile la viteza. Poti sa le scoti de tot si nu vei simti nimic de acest gen. Nici planetarele. Cel mai frecvent este o problema de roti - cauciucuri si jante. Daca iti bat discurile se uzeaza inegal si cauciucurile... De asemenea, cardanul si articulatiile lui sunt o sursa inepuizabila de vibratii, dar pariez pe roti.
    1 point
  37. am testat ieri cu alta emblema (switch) si chiar cu alta broasca si se comporta la fel. cred ca este un scurt pe cablajul portbagajului :(
    1 point
  38. Se vede clar ca pozele si filmele sunt prelucrate (photoshop, ecran verde etc) Nu vad nicio incalcare a legii sau a regulamentului forumului. Poate doar sa se simta un pic rusinat ca de fapt nu se pricepe la off road ci doar la prelucrare de imagine
    0 points
  39. Vreau sa iti ofer cateva informatii, legate de ceea ce ai scris mai sus: Conform Codului Silvic, art.54: (2) Accesul public în fondul forestier național cu autovehicule, motociclete, ATV-uri sau mopede este interzis, cu excepția activităților sportive, de recreere și turism, care se pot practica numai cu acordul: a) șefului ocolului silvic, în cazul administrării; b) proprietarului, cu avizul șefului ocolului silvic, în cazul asigurării serviciilor silvice. Cu alte cuvinte, nici macar nu e necesar sa scrie ca accesul cu masina e interzis in padure, de facto, este interzis peste tot, iar amenzile sunt intre 2000 si 5000 lei. Daca nu ai avut acel acord postarea incalca si regulamentul forumului.
    0 points
  40. Probabil ai luat Q3 -ul la alergat deja...Nu cred ca vei avea reclamatii ?
    0 points
  41. @ionut b Ravenol este un brand care foloseste un mixer ca producator. El nu produce nici un fel de baza pentru uleiuri dar investeste mult in branding.
    0 points
  42. Deoarece se auzea o mica tupaiala la ridicarea brusca a ambreiajului cind schimbam vitezele, am mers la reprezentanta (masina avea 700km) iar ieri am fost programat in service. In final mi-au schimbat disc+placa ambreiaj pe garantie. Sunt curios daca a mai patit cineva asta... Masina acum are vreo 1900 km (1 luna fara citeva zile)
    0 points
  43. Asta este efectul kangaroo care apare pe motorizarea de 1.5 tsi. Oricum nu face mult, se putea si mai rau, cauta pe net...
    -1 points
  44. Desi imi place topicul intreb si eu, cat timp ne va mai suporta natura?
    -1 points
  45. Putin offtopic, masina asta am vrut sa o iau eu anul trecut in decembrie (inainte sa dau comanda pt noua) dar nu ne am inteles deloc la pret (n a vrut sa negocieze desi se grabea s o dea) si abia acum a vandut o, dupa 8 luni? ? anyway, sa te bucuri de ea!
    -2 points
  46. Cel mai popular este Castrol și Shell. Merg in service pentru schimb de ulei,nici nu ma interesează ce ulei baga. Ii dau talonul,și în funcție de km iti pune ce ulei ii nevoie. Apoi sigilează butonul de la ulei și face următoarea programare peste 30 mii km. Tot timpul asta ai garanție,daca apar probleme din cauza uleiului toate reparațiile sunt gratis.
    -2 points
  47. Pe bune!? Si atunci pentru ce îmi cere talonul? Si tu spui ca la un motor cu 500 mii km bagi același ulei ca la unul de 30 mii?
    -2 points
  48. Nu ai inteles ceea ce scrie acolo, de aceea iti explic in continuare. Acele articole se refera la marcaje forestiere ( proprietarii de paduri trebuie sa isi delimiteze suprafata proprietatii prin respectivele marcaje), respectiv la conditiile de acces pe drumurile forestiere pentru cei care le pot folosi conform legislatiei in vigoare, intrucat acestea sunt drumuri inchise circulatiei publice. Marcajele forestiere sunt amplasate pe arbori sau borne din beton marcand limite de hotar, unitati de productie, subparcele, parchete samd. Repet, accesul in fondul forestier (padure) cu autovehicule nu este permis decat cu acordul proprietarului/administratorului, iar toate drumurile forestiere sunt drumuri tehnologice inchise circulatiei publice. Ti-am dat cateva informatii care sa te ajute sa intelegi conditiile de acces in paduri si pe drumuri forestiere.
    -3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!