Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.08.2020 în toate secţiunile

  1. Varianta dificilă de ascensiune in Masivul Siriu. Urcare din Crasna (dn10) la Lacul Vulturilor....cu nicio interdicție de acces.
    7 points
  2. Maneta de Cruise control pe care o montasem îmi făcea figuri, în sensul că atunci când semnalizam dreapta nu comuta imediat, întâi semnalizand stânga de 1-3 ori și abia apoi semnaliza dreapta. Pe stânga funcționa bine. Așa că am căutat altă manetă de CC, am găsit-o și cumpărat-o cu gândul să o schimb cu prima ocazie, iar azi m-am apucat de treabă. Ca de obicei am întins sculele Am decuplat plusul bateriei, apoi am scos airbagul și volanul Ca să scoateți ușor calculatorul de volan, scoateți mufa galbenă, apoi cu degetetul apăsați clema din spate (spre volan) și trageți ușor în jos. Clema din față am descoperit că se poate apăsa ușor pe lângă contact întrucât nu am reușit să o fac prin față, cum era în tutorialele de pe youtube. Maneta de semnalizare, cu sau fără CC, are un pinten care se blochează pe cel de pe plasticul coloanei Se poate scoate foarte ușor, apăsând cu un cuțit bont (din ăla de uns) în timp ce trageți de maneta spre voi. Apoi se montează totul în ordine inversă: modulu mic din fața manetelor, spira airbagului, calculatorul de volan si capacele inferior și superior. După montarea volanului și airbagului se face, cu ajutorul interfeței vcds, adaptarea senzorului G85 și adaptarea limitei volanului, proceduri pe care le găsiți aici. Și cu un scurt test de drum, am încheiat cu succes, înlocuirea manetei de CC defectuoasă. Duminică frumoasă tuturor!
    6 points
  3. Am făcut între timp cateva mici modificari. Am schimbat covorasele textile cu unele din cauciuc (originale) luate de la reprezentanță, am pus o folie de protecție pentru display și am cumpărat o tavita din cauciuc (aftermarket) pentru portbagaj (singura variantă pt podea-jos) care arată destul de bine si este de o calitate bună. Cam atât momentan... Am acumulat până acum aproximativ 1000 km, cu o medie a consumului între 6-7 l la drum lung și 9-10 l la drumuri scurte (oraș), evident cu clima pornită (pe stil de conducere selectat "normal"). E confortabilă, silentioasa la drum lung, se descurcă în depășiri, însă se simte (din cauza puntii-spate) un pic cam rigidă peste denivelari. E o chestie de obișnuință până la urmă...
    4 points
  4. Salut. Dupa update merge direct. Cateva poze dupa vizita la service. Trecerea la Ate Power Disc plus Ate Ceramic Pads
    3 points
  5. Ce inseamna sa ai ceva ani alaturi de tdi-uri Intr-un weekend prelungit la tzara, cu bicicletele etc - la un moment dat tragea ceva mai prost (se vedea si pe ceas ca nu incarca turbina cum trebuie) si la o frana mai serioasa pedala beton... Concluzia evidenta vand in vedere tipul motorului, ceva vacuum lipsa. Din nou invocam pe Sir Murphy, singurul furtunas pe care nu l-am schimbat cu siliconic acum aprox 2 ani a cedat Rezolvat in 5 minute, fara sa opresc motorul. Functioneaza totul perfect acum. De fapt mint, mai este unul pe care nu l-am schimbat - o ciudatenie care duce in habitaclu, in bord, inca nu am studiat sa vad unde duce - ar fi sigurul punct slab ramas.
    2 points
  6. In prezent: 50624 km. In offroad, greu de apreciat. Zic ca in jur de 8-10k. Statistica de la ieisirea de ieri unde aprx jumatate din traseu a fost in afara asfaltului.
    2 points
  7. Vreau sa iti ofer cateva informatii, legate de ceea ce ai scris mai sus: Conform Codului Silvic, art.54: (2) Accesul public în fondul forestier național cu autovehicule, motociclete, ATV-uri sau mopede este interzis, cu excepția activităților sportive, de recreere și turism, care se pot practica numai cu acordul: a) șefului ocolului silvic, în cazul administrării; b) proprietarului, cu avizul șefului ocolului silvic, în cazul asigurării serviciilor silvice. Cu alte cuvinte, nici macar nu e necesar sa scrie ca accesul cu masina e interzis in padure, de facto, este interzis peste tot, iar amenzile sunt intre 2000 si 5000 lei. Daca nu ai avut acel acord postarea incalca si regulamentul forumului.
    1 point
  8. Frumoase peisaje si frumoase mașini! Da, si Dusterul!
    1 point
  9. de curiozitate, cu ii regleaza mecanicul turatia (sa o creasca) la AZD?
    1 point
  10. Mirrorlink este istorie. Samsung a renunat definiv la el si licentele nu mai sunt valabile pe Android10.
    1 point
  11. Uleiul se pune in functie de norma ,NU in functie de km !
    1 point
  12. Inca o sugestie de luat in seama, am comandat vopsea verde la culoarea masinii si lac. Saptamana viitoare va arat rezultatul. Multumesc
    1 point
  13. Legat de crom, poti incerca sa il vopsesti si cu plasti dip..daca nu iese ok, il cureti si gata.
    1 point
  14. Renumitul ulei fabricat în Germania, dar nu îl găsești nicăieri în Germania. Nu exista în magazine sau în service. Am întrebat pe cei de la ATU,care este printre cele mai mari service auto din Germania și nu au auzit de el. Ciudat ca nemții fac un ulei "atat de bun " doar pentru export. Oare de ce?
    1 point
  15. Există originală și mai ieftină, pe la 1000 ron, însă operațiunile complexe sunt limitate la 3 serii de șasiu. Pentru un utilizator “casnic” e perfectă. HEX-V2 Enthusiast: https://store.ross-tech.com/shop/vchv2_ent/
    1 point
  16. Azi am mai scapat de inca un pitic. Stand cateva ore in asteptarea reparatiei am rasfoit un catalog de accesorii si am remarcat ceva ce uitasem demult. Si cum mi-am reamintit de acest produs, am zis sa il iau. Asadar dupa o asteptare de 4 zile la Urgent Cargus ( si muulte telefoane si insistente pt a le repara greselile... se tin ghinioanele dupa mine de vreo 2 saptamani- aseara mi s-a si stricat laptopul) abia acum a ajuns la mine: cablu lightning pt conectarea la carplay. Finisare super calitativa, se simte a produs premium. Capete de aluminiu si invelis textil. Si cel mai important, este scurt si nu sta insirat in masina.
    1 point
  17. si eu am folosit ravenol, de cand a aparut cateva schimburi ca pe urma l-au scumpit foarte mult. In general, vinzi masina, rugineste caroseria dar motorul o duce indiferent de ulei.
    1 point
  18. Mulțumesc Sabin, pana nu am văzut proiectul finalizat 100% nu prea am dormit. Azi am mai muncit in jur de 8 ore sa montez cablajul pentru PLA + ACC + PTF + schimbat suporții in care se înșurubează aripa și farul, fără schimbarea acestor suporti nu se aliniau corect piesele. Va atasez câteva poze cu rezultatul final
    1 point
  19. Cu Castrol n-am avut probleme....nu l-am folosit decat la 2 revizii, pe vremea când schimbam la 10.000 km și făceam 50.000 km/an, deci cam 5 revizii pe an. Singurul ulei care m-a nemultumit a fost Ravenol, folosit penultimul schimb. Și dacă consumul de ulei a fost cauzat de vreo problemă de natură mecanică, așa cum s-a sugerat mai sus, pe care n-o exclud, însă nici n-am sesizat-o până acum (cazanul meu nu scoate fum, nu bate, nu troncăne, pe diagnoză n-am nicio eroare), e de observat că eventuala problemă mecanică a apărut în timpul folosirii uleiului Ravenol în motor, deci din partea mea are vot negativ.
    1 point
  20. nu e asa zisul.. e dovedit castrol e cel mai contrafacut ulei si daca e original e facut in turcia pt romania !eu folosesc ravenol de 5 ani cand multi nu auzisera de el in fine sunt convins ca orice producator dupa ce cucereste piata o lasa mai moale cu calitatea! !
    1 point
  21. - nu a fost finalizata adaptarea,depinde de ce varianta ai la soft,nu toate suporta aceasta adaptare... - un alt motiv ptr care nu se finalizeaza adaptarea cantitatii minime de injectie,sunt problemele la injectoare. Daca ai probleme cu injectoarele aceasta adaptare nu rezolva absolut nimic...doar daca ai rontaiala specifica injectoarelor,aceasta adaptare are sens fiindca TPI ul asta rezolva. Cu odis ul in urma adaptarii cantitatii minime sunt situatii cand nu o finalizeaza si test planul se termina cu mesaj ca injectoarele trebuie inlocuite! oricum injectoarele isi fac adaptarea in frana de motor in 1000 km sistemul fiind autoadaptiv....deci nu prea ai ce adapta!
    1 point
  22. Nu, era din cauza injectorului
    1 point
  23. sper ca tutorialul nu va fi luat de bun,este total gresit,tipul respectiv deconecteaza mufele injectorului in timp ce motorul merge...inteleg ca omul este pasionat dar asemenea chestii doar pe forumuri si youtube poti vedea. Bun,hai sa lamurim de ce nu se deconecteaza niciodata un injector piezo in mers.... pe langa faptul ca este amintit si in SSP uri...elementul piezo este comandat de ecu prin cele doua fire cu o tensiune de 120 V (pericol de electrocutare)comanda data simultan pentru actuatarea tijei injectorului apoi inca o noua comanda dar cu sens invers ptr revenirea elementului piezo la status ul de repaus initial.Daca deconectarea se face in timpul comenzii de injectie acel injector ramane pe "deschis" cu pericolul care survine din acest lucru. caz concret la un v6 de 3.0 l (adunare de pasionati...etc.),"baietii pasionati" si super bine intentionati pusi pe constatare nu gluma,au verificat injectoarele prin deconectare si reconectare,masina a mers o perioada pana cand nu a mai pornit,dupa masurare compresie : zero pe 3 cilindri,motor desfacut si 3 pistoane topite,cauza fiind ca, acestea au ramas pe deschis! Waveform notes These known good waveforms have the following characteristics: One or more pairs of positive and negative pulses, which respectively drive the opening and closing of the injector. The pulses have peak amplitudes around ±7 A and cycle from 0 A to their peak value and back within 100 to 200 µs (the precise values will vary with system and test conditions).
    1 point
  24. Multumesc tuturor pentru aprecieri ! Legat de optionalele pe care nu le-am adaugat... e un singur raspuns : banii ! Cand am inceput sa ne facem planuri pt achizitia unei masinii ne-am propus sa nu sarim de 25.000 euro. Dar uite ca am depasit "plafonul autoimpus" ... pentru ca am profitat de aceasta oferta buna. Si fara R-Line exterior sau faruri TopLed, ni se parea (si nu vreau sa supar pe nimeni) o masina putin banala ca design. Sunt multe optionale foarte utile care imi faceau cu ochiul, dar ....atat s-a putut ! Inca nu am primit de la dealer documentele mentionate de b94uri , insa ma bucur ca v-a raspuns el in locul meu.
    1 point
  25. felicitari pentru achizitie! este superba cu RLine si Faruri LED TOP, dar e pacat ca nu este 4motion
    1 point
  26. Momentan adunam km insa mai greu ca merg mai mult cu Leonul avand mai multe drumuri lungi. Cam asa mai arata masina. Rotile de vara ajungand pe Leon o sa pun o poza cu el in aria lui, schimband mult masina.
    1 point
  27. @ovidiugm, ce eroare ii da in bord? Depinde si cat de des "ii da tare pe autostrada". Castigul de pana la 300-310cp si pana in 600nm cred ca se putea obtine si cu DPF on, de catre un tuner de top
    1 point
  28. Eu alimentam exclusiv benzina de 100 de la MOL, într-o vreme foloseam si aditivi de benzina (l-am primit gratis ?), am folosit de 2 ori si ceratec (aditivi ulei). Cu bujii/bobine noi si injectoare cu codul revizuit+testate tot aveam o trepidație la ralanti la fiecare 3-5 secunde, poate mai mult... Nu conta nici daca foloseam masina preponderent oraș sau extraurban. . Încearcă pentru liniștea ta dar sfatul meu e sa nu arunci cu bani daca asta e cea mai mare problema a ta.
    0 points
  29. Putin offtopic, masina asta am vrut sa o iau eu anul trecut in decembrie (inainte sa dau comanda pt noua) dar nu ne am inteles deloc la pret (n a vrut sa negocieze desi se grabea s o dea) si abia acum a vandut o, dupa 8 luni? ? anyway, sa te bucuri de ea!
    0 points
  30. Si acest ulei este folosit in ce masina? Sa nu imi zici ca in octavia 1 1.6 aspirat? Care este o masina foarte nepretentioasa.
    -1 points
  31. Pe bune!? Si atunci pentru ce îmi cere talonul? Si tu spui ca la un motor cu 500 mii km bagi același ulei ca la unul de 30 mii?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!