Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.08.2020 în toate secţiunile

  1. Salutare. Intre timp am facut urmatoarele: Upgrade oglinzi laterale - model cu blind spot Inlocuire proiectoare cu model negru Upgrade footwell RGB - mici accesorii exterioare - protectii noroi originale si capacele plastic la toate rotile
    5 points
  2. Loading next Chapters: Stay tuned!
    4 points
  3. Salutare. Povestea incepe in 2019 prin vara. Masina este o octavia 3 combi model 2016, fabricatie 2015. Culoare rosie(am 2 fetite si la acel moment m-am gandit ca e cea mai buna varianta - asa a fost) Masina a trecut prin atatea transformari, ca imi este greu sa mi le amintesc pe toate. Dotari de fabrica: varianta Style motor 2,0l 150cp, DSG 6 - Navigatie MIB2 Harman cu smarlink - camera marsarier lowline - climatronic - comenzi volan, volan RS cu padele - scaun sofer electric cu memorie - haion electric - oglinda retrovizoare FLA - oglinzi laterale heliomate - parbriz incalzit - scaune partial piele incalzite Ce sa zic, totul ok, pana l-am cunoscut pe Alex B98XAL si de atunci a inceput nebunia. Efectiv nu stiu cati bani am bagat in masina pana acum. Mereu zic sa fac un calcul dar ma ingrozesc. Aproape toate retrofiturile sunt realizate de mine. La cateva am avut parte de ajutor. El a pornit de la o simpla activare - drive modes - la fel am vrut si eu retrofituri: Faruri OEM, cu AFS si spalatoare (inlocuire bara fara) Side Assist (BSD si RTA) Lane Assist ( cu inlocuire parbriz si oglinda retrovizoare) - TSR si HBA AID Activare meniu Personalisation MIB2,5 cu SIM si ecran de 9,2" (+ antene GSM) Radar ACC (Emergency Assist, TJA,Predictive ACC,Front Assist) inlocuire gateway 5Q-3Q inlocuire BCM preFL - BCM FL inlocuire camera marsarier Lowline - camera marsarier Highline (+ spalator camera) Jante 16" - Jante 17" stopuri (normale fara LED) - stopuri Lowline 2018 (cu LED) lampi numar spate (originale cu LED) lumini interioare (integral OSRAM LED) becuri LED proiectoare (OSRAM LED) update-uri soft (climatronic, gateway, directie) amortizoare capota ornament RS haion, + ornament original (protectie) bara spate ornament iluminat priza 12V (consola centrala) leduri manere interioare (fata + spate) Retrofituri viitoare: climatronic FL protectii originale laterale usi Drive mode (totul este tras, bara de butoane si fire - mai trebuie codurile swap) Cateva poze in atasament. Aproape 1 an de munca (printre picaturi)
    2 points
  4. Vad si un "H&". Este de la H&M ???? ?
    2 points
  5. The Current version is: Release 20.4.2 Data Version 20200730 / DS317.0
    2 points
  6. filmul ala e doar bla-bla si atat, sau poate confund eu, e doar un tip care vorbeste parca. Care spune ca pompa de caldura face si drege iar oamenii in comentarii ii explica toti ca obtii un 5-8% in plus si cam atat in realitate. LEgat de jante pe 14, intamplarea face ca am discutat cu un detinator si te pot ajuta cu cifre concrete, nu stiu unde vezi tu ca sint eu setat pe ceva, din contra, as zice ca altii sint setati (nu spun cine) sa ignore aspectul asta putin ciudat (jante de 20 inch pe o masina normala, de oras... ceva total nemaivazut as zice). Anyway... sper ca nu supara chiar asa mult o opinie un pic diferita.
    1 point
  7. Pompa de caldura doar produce caldura mai eficient decat o rezistenta electrica. Alt avantaj nu are, doar dezavantaje (costuri, complexitate, greutate suplimentara...) Caldura asta poate fi folosita si pentru incalzirea habitaclului, si pentru incalzirea bateriei inainte de incarcare. In absenta pompei de caldura, incalzirea habitaclului si incalzirea bateriei se face folosind rezistente electrice si curent din baterie, dar rezulta un consum mai mare din baterie => range mai mic. Bateriile Li-Ion se uzeaza ireversibil daca le incarci cand sunt reci, sub 0 C ... -5 C...nu e neaparat o limita fixa, depinde fiecare cat vrea sa sacrifice din viata bateriei...depinde si de intensitatea curentului de incarcare. PRO-TIP pentru reducerea uzurii bateriei: evitati sa le incarcati iarna, cand e foarte rece. Eventual puneti la incarcat imediat ce ajungeti acasa, si bateria e deja incalzita de la consumul masinii. Descarcarea la temperaturi scazute nu le uzeaza ireversibil, dar au performante mai reduse (rezistenta interna mai mare => tensiunea la borne cade in sarcina si pierderile sunt mai mari la extragerea energiei).
    1 point
  8. ravenol prin '70 producea uleiuri sintetice pe cand la noi se mai folosea seu de oaie,asta ca prea scurt istoric. folosesc ravenol in skoda fabia 1,9 tdi pd de 6 ani de la 260k,acum are 320k km,fara consum semnificativ de ulei(nu completez nimic in 10k km) turbina,egr,axa cu came,tacheti, injectoare sunt cele din fabrica. acum...nu zic eu ca e mirific? si face minuni, cand doar tb sa unga, dar din atatea fake-uri am ales unul care mie mi-a placut inca de la primul schimb. inainte de el schimburile s-au facut cu castrol LL la butoi,la fel,fara a necesita completari ulterioare.
    1 point
  9. La PBN au chiar si noul Leon ST, am ramas placut surprins
    1 point
  10. Sunt si eu in cautarea unei masini din clasa medie iar noul Golf a fost printre optiunile mele. Dupa ce am vazut masina “live” pot spune ca nu voi mai lua in considerare niciodata vreo masina din grupul VW. Efectiv nu pot intelege de ce ai da atatia bani pe o masina cu un design atat de anost iar la interior calitatea materialelor este tot mai slaba, ca sa nu mai spun de mult laudata planss de bord digitala care este de a dreptul chicioasa... Din pacate din grupul VW a ramas doar renumele pe care si l a creat cand chiar faceau masini de f buna calitate. Acum a ramas doar renumele de altadata, presa auto platita sa i ridice in slavi si impresia unora ca “Golf” e “Golf”. Va spun toate astea ca fost detinator de mai multe modele din grupul VW...
    1 point
  11. Masina a primit o aripa dreapta noua plus vopsit care avea inceput de rugina, vopsit plafonul si capota avand lacul sarit asta ca sa fie masina cum trebuie din punct de vedere estetic. Se va mai tine un an sau cat e nevoie de ea daca nu se da la pretul cerut. Va trebui si ea miscata insa mai rar se pare. Mie personal o masina veche intretinuta e mai valoroasa decat una noua din punct de vedere economic, vorbesc in cazul meu. Cea veche ca valoare ramane aproape neschimbata pe cand la una noua valoarea ei scade destul de mult pe fiecare an dar optiunea e a fiecaruia ce masini are in curte. Inca e o placere sa conduc si masina asta. Cand conduc masina asta ma gandesc la colegu de pe forum rudiRUD care a transormat masina asta intr-o alta masina insa merita.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!