Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.07.2020 în toate secţiunile
-
Azi am mai scapat de inca un pitic. Stand cateva ore in asteptarea reparatiei am rasfoit un catalog de accesorii si am remarcat ceva ce uitasem demult. Si cum mi-am reamintit de acest produs, am zis sa il iau. Asadar dupa o asteptare de 4 zile la Urgent Cargus ( si muulte telefoane si insistente pt a le repara greselile... se tin ghinioanele dupa mine de vreo 2 saptamani- aseara mi s-a si stricat laptopul) abia acum a ajuns la mine: cablu lightning pt conectarea la carplay. Finisare super calitativa, se simte a produs premium. Capete de aluminiu si invelis textil. Si cel mai important, este scurt si nu sta insirat in masina.4 points
-
Pentru ca am revenit la iPhone si parca mi s-a luat sa tin telefonul in suportul magnetic din grila, am zis sa imi mai calmez piticul si sa adaug ceva nou. Soo... am instalat modul de CarPlay (pe langa Apple CarPlay si Android Auto suporta si altele cum ar fi compatbilitate hdmi - deci pot rula orice stick cu netflix, hbo, youtube etc, usb stick cu playback de filme/muzica etc). Instalarea a durat cam 2 ore, mai mult am stat sa aranjez cablurile ca sa intre totul la loc si sa am un wire management bun. E misto ca pot sa tin waze-ul sau apple music / spotify pe ecran, si am si album art mare frumos, de asemenea pot sa tin si split screen apple maps + muzica, din pacate in split screen nu functioneaza inca waze (aparent google nu vrea sa implementeze suport pentru CarPlay split screen.. alte aplicatii de gps suporta.. meh) In rest... nu am mare activitate, planuri sunt multe dar timpul liber nu prea exista4 points
-
Am mai scapat de un pitic azi. De anul trecut ma deranja capacu de la stergatorul spate. De la UV s-a decolorat in timp si mereu imi atragea atentia. Si stergatorul era Bosch si scria mare asta pe capatul sau. Asa ca am luat capac nou si stergator nou, original. Apoi am facut ca si la parbriz, curatat si dat cu rain repellent.3 points
-
In primul rand am urmărit aspectul general al mașinii, practic acum pot afirma ca mașina este in întregime Octavia 3 VRS Facelift. Farul led luminează mult mai bine, are o serie de fascicule care împraștie inteligent lumina. Atenție funcțiile farurilor sunt strâns legată și de restul dotărilor de pe mașina (ex: Lane Assist generația 3 comanda razele Farului diferit fata de o mașina care nu are Lane assist). Mai mult, satisfacția maxima o am întrucât mi-am făcut aproape singur toate modificările, multe dintre ele nu le-am postat întrucât nu am vrut sa dublez informațiile deja existente pe forum. Promit ca intr-o zi am sa detaliez toate modificările aduse in aria “mașina mea”2 points
-
Mulțumesc Sabin, pana nu am văzut proiectul finalizat 100% nu prea am dormit. Azi am mai muncit in jur de 8 ore sa montez cablajul pentru PLA + ACC + PTF + schimbat suporții in care se înșurubează aripa și farul, fără schimbarea acestor suporti nu se aliniau corect piesele. Va atasez câteva poze cu rezultatul final2 points
-
Buna seara! Sa nu mai prelungesc suspansul, acest retrofit a fost finalizat după o munca efectivă de 22 ore. O singura eroare am avut la comandarea pieselor și anume cablajul pentru PLA + proiectoare + ACC, codul comandat era pentru proiectoare cu Bec iar Vrs are proiectoare cu LED, prin urmare amcomandat un alt set de cablaj. Va atasez câteva poze cu rezultatul final.2 points
-
Ca sa iti faci idee: -originala costa peste 2500 ron -clona pana in 500 ron si aici putem incheia discutia.1 point
-
@liviu242006merg. Tragi instalatia apoi codezi @BeciAcustic hmmm nu. Mai intai trebuie sa tragi cablajul pe la toate cele 4 leduri. Este vorba de firul LIN. Apoi in lampi este alta mufa...ai putin de munca.1 point
-
1 point
-
Da, mare. Legat de investitie..merita.....sunt lucruri subiective.1 point
-
Un prieten a primit masina de firma o octavia 4 nou nouta, 2.0 TDI DSG 150 cp. Am conduso si pot sa zic ca posesor de octavia e tot 2.0 TDI DSG ca sunt lucruri care imi plac si care nu imi plac. Imi place: - s-a lucrat ff mult la insonorizare, nu se aude motorul deloc, nu se aud zgomote din exterior. Cand am urcat in a mea dupa zici ca e un tractoras; - totul functioneaza ff fin; - calitatea materialelor este mult mai buna; - amortizeaza foarte bine denivelarile; - schimbatorul de viteze DSG este senzational - bordul fara cadrane este ce trebuie, adica viitorul Nu imi place: - piciorul drept este un pic obstructionat de gurile de ventilatie, care acum sunt mutate jos, sub ecran; - comenile pentru clima sunt pe ecran tactil, orice miscare vrei sa faci trebuie sa iei ochii de la volan; - luneta mi se pare mai mica sau cel putin mai inclinata si nu vezi asa bine in spate; - jantele desi sunt pe 17 arata ciudat Nu am condus masina decat prin oras deci mai multe detalii nu pot sa dau. Pe scurt daca ar fi sa fac un upgrade de la octavia 3 la octavia 4 nu as face. As dori o alta clasa, probabil Kodiaq. Si asa se gasesc Kodiaquri la preturi ff bune in ultimul timp.1 point
-
1 point
-
si eu am folosit ravenol, de cand a aparut cateva schimburi ca pe urma l-au scumpit foarte mult. In general, vinzi masina, rugineste caroseria dar motorul o duce indiferent de ulei.1 point
-
Timpul trece, pentru Allspace biturbo mă tentează următoarele: Spate: discuri Brembo netede (nu am pus poza) sau Brembo Xtra (poza1) perforate cu plăcuțe tot de la ei Pe față, pentru ca biturbo are deja etrierii de golf R și pentru că orice îmbunătățire pe spate merge compensată si pe puntea față, sunt posibile variantele: - discuri de GTI Clubsport S (apar in poza3) care sunt plug and play, fara modificări, cu pălărie de aluminiu (-900gr per disc) si fixare radială în puncte a zonei de fricțiune, un design in genul celor de 2-piese dar nu în totalitate, mai permisive la dilatare termică, cuplate cu plăcuțele de clubsport (costa cât discurile) sau cu o gamă de stradă de la un producător bun - discuri Brembo Xtra perforate (poza2) cu plăcuțe Xtra sa fie meniu complet Separat de luat in calcul este varianta "all-in" (poza 3) cu etrieri monoblock cu 4 pistonașe și furtune metalice combinată cu unul din discurile de mai sus (poza e de pe net se văd și discurile de Clubsport). Asta e varianta in care împăcăm aspectul final și piticul din subconștient, dar ma gandesc ca intra la modificari neautorizate, etrierii sunt de Audi/TTS revopsiți cu logo R, practic nu ar trebui sa fie pe mașină, plus ceva dubii daca încap in jante, vreau sa rămân cu jantele stock fără distanțieri. Am mers cu sugestii pe Brembo pentru ca situl lor e cel mai usor de folosit și clar, nu am timp mult pentru căutat, dar chiar si așa am niste dubii la unele piese, Allspace nu are discuri alocate in sistem ci doar plăcuțe, selectia am facut-o alegând Tiguan SWB, sper sa încapă in tablele de protecție, o sa mai verific la un magazin de piese. În discuție mai poate fi adus si setupul punte față de la TiguanR dar fiind prea nou o sa dureze până va fi disponibil.1 point
-
proiect finalizat! timp de montaj: 3 ore timp de codare initial: 3 ore ( problema a aparut de la faptul ca eu am BCM bosch 086BR) BCM-urile bosch nu suporta lumina ambientala decat la panourile de usi. Eu nu am vrut sa pun decat la picioare si de aici a pornit problema. Dupa zeci de incercari am reusit sa codez si totul functioneaza. Aseara la ora 1.00 am terminat. De dimineata am "finisat" putin codarea.1 point
-
@ionut b Ravenol este un brand care foloseste un mixer ca producator. El nu produce nici un fel de baza pentru uleiuri dar investeste mult in branding.1 point
-
Amintisem mai demult de deflectoarele montate la Polo 6 pe basculele fata. Nu-s plug and play la Golf 7, dar se monteaza pe Golf 8, Audi A3 v4, Leon 4 si Oktavia 4.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@twilight Daca adaugai si tu ceva news despre masina daca tot postezi dupa 5 ani ar fi fost super.1 point
-
@danutvw, nici eu nu aș fi mulțumit de al meu dacă aș merge ca tine. Apasă hotărât pedala de accelerație și turează-l liniștit până la 6000 rpm de câte ori ai nevoie.1 point
-
este un motor pe benzina, deci de turatie. faptul ca e turbo nu inseamna ca are toti caii la 2-3000 de ture. daca te uiti pe specificatii ii are la 5000. deci...tureaza-l fara frica. am mers si eu pe drumul de care zici (ala catre thasos) si nu am avut nicio problema la depasiri, doar ca eu de la 3000-3500 incolo incep depasirile. daca e pustiu pe contrasens poti sa le faci si de pe la 2500 dar iti ia mult. si chinui si motorul. tureaza-l si gata. cum ai vrea tu in rampa sa nu il turezi si sa faci si depasire? daca il conduci ca pe un diesel, nu vei scoate nici pe departe ce poate motorul. trebuie sa te gandesti mereu ca e un motor care urca in ture. iar ce vrei tu nu exista, sau nu pe golf. benzinar cu toti caii la 3000 de ture? slabe sanse.1 point
-
1 point
-
Sunset am avut initial bifat ca optiune separata si apoi, dupa ce a aparut Sleep Pack in configurator, l-am vrut pe acesta care include si sunset-ul. Suport ornament pentru picior? ...nu cred. Nu aduce vreo utilitate in plus...ma mai gandesc. Deocamdata o sa urmeze folia pentru display intrucat fara e colectie de amprente pe el.1 point
-
Finally o masina mai deosebita in ultima vreme.. Sa o folosesti sanatos si fara probleme, totusi sper ca vei face si ceva modificari la ea, e o masina care "cere" asta, e extrem de potenta si poate face multe cu ceva modificari Succes si drumuri bune !-1 points
-
salut, eu am un golf 7 cu motorul de 1.4 TSI (CZC) de 125 CP cu DSG si pot spune ca nu sunt asa de multumit cu el in zona colinara (drumul catre Thassos si zona de deal a Romaniei). Se simte lipsa de putere la turatii de 2.500-3.000. La depasiri trebuie dus in 3.500 ca sa poti prinde un demaraj rezonabil ... ca sa nu mai zic ca cutia de viteze sare cu 2 trepte inapoi ca sa ajute motorul. cred ca un motor 150 CP este mult mai potrivit pe Golf dar sub conditia ca CP sa fie disponibili pana in 3.000 rot.-1 points
-
Fabulatii pe aceeasi tema!! Daca tu folosesti jucarii gen elm 327 sau altele cu vagdpf arata la ce nivel te invarti,si sunt sigur ca ai vazut multe EA 288 in poze!-1 points
-
Uleiul ala lipsa (defectiune mecanica) cam umple DPF-ul. Spun asta pt ca sunt colegi cu dpf-ul incarcat 50% la peste 300.000km. Acu ce sa zic, nu strica sa verifici. Cat despre uleiul Ravenol, nu sunt fan si nici nu am fost, la fel si cu anvelopele nokian. Am avut de amandoua, dar nu mai cumpar.-1 points
-
montat senzor OE nou, in primele 2 minute aveam 2-3 hPa si soot mass measured incepuse sa scada (bucurie maaare), insa dupa 1-2 km.. surprizaaa, presiunea ajunsese la 8 hPa, iar soot measured a inceput sa creasca ... ??. Aveti o schema cu cablajul ce merge de la senzorul de presiune catre ECU ? A4 fabricatie 2012 (model 2013-facelift) cod motor CGLC-quattro.-1 points
-
Putin offtopic, masina asta am vrut sa o iau eu anul trecut in decembrie (inainte sa dau comanda pt noua) dar nu ne am inteles deloc la pret (n a vrut sa negocieze desi se grabea s o dea) si abia acum a vandut o, dupa 8 luni? ? anyway, sa te bucuri de ea!-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00