Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.07.2020 în toate secţiunile
-
Pentru ca am revenit la iPhone si parca mi s-a luat sa tin telefonul in suportul magnetic din grila, am zis sa imi mai calmez piticul si sa adaug ceva nou. Soo... am instalat modul de CarPlay (pe langa Apple CarPlay si Android Auto suporta si altele cum ar fi compatbilitate hdmi - deci pot rula orice stick cu netflix, hbo, youtube etc, usb stick cu playback de filme/muzica etc). Instalarea a durat cam 2 ore, mai mult am stat sa aranjez cablurile ca sa intre totul la loc si sa am un wire management bun. E misto ca pot sa tin waze-ul sau apple music / spotify pe ecran, si am si album art mare frumos, de asemenea pot sa tin si split screen apple maps + muzica, din pacate in split screen nu functioneaza inca waze (aparent google nu vrea sa implementeze suport pentru CarPlay split screen.. alte aplicatii de gps suporta.. meh) In rest... nu am mare activitate, planuri sunt multe dar timpul liber nu prea exista7 points
-
Wow cineva nemultumit de Ravenol? Pai cum se poate asa ceva, acest mirific ulei, aparut de nicaieri, mult laudat de toate panaramele de ''influensari'' pe toate retelele.5 points
-
Uleiul ala lipsa (defectiune mecanica) cam umple DPF-ul. Spun asta pt ca sunt colegi cu dpf-ul incarcat 50% la peste 300.000km. Acu ce sa zic, nu strica sa verifici. Cat despre uleiul Ravenol, nu sunt fan si nici nu am fost, la fel si cu anvelopele nokian. Am avut de amandoua, dar nu mai cumpar.4 points
-
Am mai scapat de un pitic azi. De anul trecut ma deranja capacu de la stergatorul spate. De la UV s-a decolorat in timp si mereu imi atragea atentia. Si stergatorul era Bosch si scria mare asta pe capatul sau. Asa ca am luat capac nou si stergator nou, original. Apoi am facut ca si la parbriz, curatat si dat cu rain repellent.3 points
-
Una caldă, una rece. Întrucât cheile1 aveau emblemele dezlipite, am comandat un set, albastre, de pe Aliexpress. Au venit aseară așa că azi le-am lipit. De la acestea la acestea Aș fi vrut să vă arăt și noile becuri de semnalizare pe led, dar fratele chinez a încurcat comanda și în loc de BAU15S a trimis BA15S, iar o literă face diferența... Așa că refund și comand altele.3 points
-
Va multumesc mult pentru pareri! N-am zis deloc ca e inalta, ci ca e mai inalta?dar imi place si mie la nebunie exact asa cum e. Ba chiar voi nota de data asta reglajele ca sa nu uit ce si cum. In alta ordine de idei, maine o sa dau jos injectoarele si impreuna cu cel extra pe care il am vor merge la bancul de test. Sper din tot sufletul ca unul sa fie nasol si celelalte 4 bune Mai rar sa speri sa fie ceva stricat dar na, se intampla. Ma gandesc ca mai mult de 2 stricate nu au cum sa fie, adica unul pe masina si cel extra. Cu 2 injectoare proaste pe masina nu ar fi avut cum sa mearga asa bine, parerea mea. Deja desfac capacul si ce mai e pana la ele cu ochii inchisi, ba visez si noaptea? Revin dupa teste, tineti-mi pumnii.3 points
-
Hello, Săptămâna trecută am fos într-un mic concediu si as vrea sa dau un mic feedback dupa 10k km cu Conti PC6, 225/45/R17. - pe asfalt umed se comportă exemplar, am prins suficientă ploaie săpt trecută. Chiar am coborât de pe Transalpina, apoi am mers spre Brezoi miercuri pe o ploaie bună si am fost multumit de cum se tinea mașina in viraje. - am avut "bafta" sa merg vreo 15-17 km pe un drum "judetean" cică (vezi poze) prin ploaie, plin de mazga, noroi si suficient de valonat. N-am simtit niciodată ca voi rămâne acolo. Am văzut in posturile anterioare ca au mai fost probleme, depinde si de noroc cred, eu personal le recomand. Mașina e cea din semnătura. Drumuri bune!2 points
-
Astazi, intr-o benzinarie omv de la bulgari, am gasit un baietas care se juca cu o cutiuta langa usa soferului, si se uita insistent inauntru in timp ce butona de zor. Cand m-a vazut, a fugit. Ajuns langa masina constat ca nu mai imi merge deschiderea/inchiderea din butoanele de pe cheie, de la butuc merge normal. Intrebarea 1: cum fac masina sa reinvete cheia originala a ei? Intrebarea 2: cum naiba astia iti deschid masina chiar asa??? ps: am incercat variante gasite pe net, cu o cheie in contact cealalta in usa, ioc. La nevoie am si vdcs1 point
-
Salut, am patit exact la fel, dar masina nu era din gama VW. Iti recomand sa verifici cantitatea de agent de racire din instalatie, la mine a fost prea multa iar presiunea prea mare din instalatie a fortat oprirea brusca a sistemului de climatizare. Dupa ce s-a refacut cantitatea corect nu au mai fost probleme. Sper sa te ajute sugestia.1 point
-
Salutare, maine ma duc sa iau masina pentru un weekend. Intre timp am semnat contractul pentru noua masina Audi Q3 S-line 40 TFSI 190CP quattro. Va multumesc tuturor pentru mesajele transmise si va promit ca voi face un topic separat cand voi intra in posesia masinii. In contract scrie 10-12 saptamani de la plata avansului. Avansul a fost platit astazi. Deci cam la jumatatea lunii Octombrie.1 point
-
proiect finalizat! timp de montaj: 3 ore timp de codare initial: 3 ore ( problema a aparut de la faptul ca eu am BCM bosch 086BR) BCM-urile bosch nu suporta lumina ambientala decat la panourile de usi. Eu nu am vrut sa pun decat la picioare si de aici a pornit problema. Dupa zeci de incercari am reusit sa codez si totul functioneaza. Aseara la ora 1.00 am terminat. De dimineata am "finisat" putin codarea.1 point
-
1 point
-
@ionut b Ravenol este un brand care foloseste un mixer ca producator. El nu produce nici un fel de baza pentru uleiuri dar investeste mult in branding.1 point
-
Tocmai ce am scăpat de Ravenol VMP USVO 5W30 în urma reviziei la 15.000 km. Motor BMM 2.0 TDI (Audi A3 2007). Completat aprox. 2 litri în acești km. A început să dispară de pe la 7000 km de uzură. Anterior am folosit formula veche ulei VW 5W30 și am făcut revizia la 18.000 km, distanță în care nu a fost nevoie să completez decât vreo 400-500 ml. Rezumat: 18.000 km cu ulei OE VW 5W30 - consum 400-500 ml, 15.000 Km cu ulei Ravenol VMP USVO 5w30 - consum 2000 ml Acum am folosit formula nouă VW 0W30 și în 1000 km n-a consumat gram. Eu Ravenol nu mai bag1 point
-
1 point
-
Se adauga skoda cu motoare 1.5TSI 150CP ACT care vine din fabrica cu un soft foarte prost: 5xxx,6xxx iar la reprezentanta se face update la versiune 9xxx. Pentru cei care aveti acest motor mergeti cu incredere.1 point
-
Nu cauta sa repari ceva ce functioneaza.1 point
-
Buna dimineata! Sa povestesc experienta mea cu Ravenol: de la asa zisul "contrafacut" Castrol 5w30 am trecut la mult "laudatul" Ravenol 5W30 VMP USVO. Am fost dezamagit: cu Castrol nu imi consuma deloc iar la Ravenol sunt la al doilea schimb si la aprox. 7.000 km am completat 1 L, era de ajuns si 0,5 dar am umplut la semnul "Maxim" si a intrat 1L (toate schimburile efectuate la 10.000 km). Acum incerc sa ma reorientez la VW Longlife III FE 0W30 care ca va inlocui VW LL III 5W30 incepand din 2020. Deci o sa merg pe viitor cu VW LL III FE 0W30. Sanatate si noroc!1 point
-
nu e vorba de ce "vedem" noi (credem mai bine spus) ci de ceea ce spun producatorii. Nu mai reusesc sa gasesc la Tesla configuratorul, inainte arata clar cum scade in functie de ce jante alegeai. Am gasit doar o poza mai veche. In general interesul lor e sa iti vanda cele mai scumpe jante, nu cele mai mici, deci daca aleg in schimb sa mentioneze ca scade autonomia, e real. Si 5 km daca ar fi intre ele, tot ar fi vreo 20km diferenta intre alea de 16 si cele de 20, ceea ce pt mine ar fi semnificativ, iar confortul scazut e remarcabil imediat. Mai ales ca scrie pe ecranul ala la ID3 ca sa nu incarci peste 80% bateria. Ma rog, 5km nu ar fi f mult, dar se aduna, 5 de aici, 5 de colo, autonomiile alea date de ei sint masurate cu siguranta cu presiunea in anvelope pe care o stiu ei, de ex la mine la eGolf, zice 41psi! Mult, f mult... la Passat (o masina de aceeasi greutate) abia bagam 33-36 si la 36 simteam deja cum scade confortul. Exista si o setare la 36 pe eGolf dar este numita "de confort", adica clar iti mai ia si acolo un 5km si tot asa... Printre primele comentarii, tradus cu google Translate: "1200 € ... bring max. 60km more range - calculated on 330 or 430km and only at -20 degrees, at 0 degrees it is much less. And a lot comes from the savings at the beginning. Those who can preheat at home save little. How often is it -20 ° or negative at all when you drive? Far too rarely ... and 60km range I can recharge in 6 minutes on the 100 kw charger on the days, so it gets tight, the 60km x 15kwh / hkm = 9 kWh maximum. And in terms of costs, 9 kWh save at 25 cents / kWh at home at € 2.25 ... To recoup the € 1200 investment, I need 1200 / 2.25 = 533 battery charges, so I would always have heat pump weather. 533 battery charges x 330 km = 176,000 km but 176,000 km in cold weather of -10 degrees, it takes here forever to come together. clearly overpriced, which in our e-Golf cost € 800 and brought almost nothing. You can definitely forget that if you can preheat the electricity at home, because then the advantage of the pump drops to a maximum of 1-2 kWh per hour of course. You only need it at high altitudes in Bavaria's Black Forest and low mountain ranges and where it blows constantly. Wouldn't we buy again in Southwest Lower Saxony. The effect is minimal" Omul se pare ca detine 2 eGolfuri, unu cu pompa de caldura si unul fara: " In the first e-golf - we have 2019 and 2020s - the heat pump does not bring 10% of range anymore and not one day a year. It was a total bad investment in the e-golf - but it only cost € 800. For a long time in the year it brings nothing, then something and finally a little more, but because of the 5% range, it is not worth it, because if you want to run your battery down to 5% range, you will also sometimes get stuck ..." Mi-a placut si acest comentariu: "VW only creates 30% more range itself, based on situations that unfortunately do not occur in reality. Abbreviated, the kidding us again. Enough heat pumps have been tested by other manufacturers, the result: 5 to 8% more range. Oh one more thing, I don't know of any other manufacturer that advertises up to 30% more range, reminds me a little of the "cleanest diesel in the world". Well, as long as Michel believes in it, everything is fine. In this sense, stay healthy"1 point
-
exact cum spune si prietenul nostru AKON , Motul nu arata bine , xclean are scheda mai buna decat Specific , dar totusi cu punctul de curgere sub -40 grade Motul nu ma convinge , alege altceva Valvoline , Fuchs1 point
-
Am facut si o mica excursie Buc-Ranca si apoi Ranca-Paltinis pe Transalpina. Drumul e bunicel, vremea a fost decenta, fara prea multa ploaie si traficul destul de liber. Am scos un 7.6% pana la Ranca si a doua zi un 6.6% pana in Paltinis, fara sa menajez masina. Imi pare ca merge la fel de bine ca inainte, as fi curios doar cat de multe depuneri ar fi in admisie, am vazut unele poze horror la niste tdi-uri Pana una alta ne bucuram de munte1 point
-
De ceva vreme, din cauza serviciului și al unor treburi prin curte, nu am mai avut timp să mă ocup de mașini. Sau chef.. și când am avut timp și chef, nu mi-a permis vremea. Dar azi, niste nori imenși s-au strâns după amiaza, așa că am scos, aspiratorul, curățitorul cu presiune, periile, lavetele și soluțiile și m-am apucat. Am terminat Tiguanul și deși se dăduse cod galben de caniculă, a început să picure. Ziceai că face mișto de mine norul, terminam de șters plafonul, picura 30 de secunde . După ce am terminat și Golful de aspirat, spălat și uscat, am stat și le-am admirat puțin Apoi am făcut o schimbare pe care o asteptam de ceva vreme: Iar seara le-am mai tras o poză așa curate și frumoase1 point
-
Cred ca ar trebui sa facem niste petitii la primarii si Ministerul Mediului pentru instalarea de statii ieftine, lente dar gratuite in orase, in parcari de bloc etc In toate tarile exista asa ceva. Statiile private sint una, si dupa cum vedem au ajuns sa taxeze kW-ul la de 4 ori costul de achizitie, si sa faca o incarcare de electrica mai scumpa ca una de diesel/benzinara, iar cele instalate de primarii sint alta, si ar fi logic sa existe macar in parcarile de primarii, sint vestite deja cele cateva parcari executate in sectorul 4, Straulesti etc si se presupune ca vor mai exista parcari pt park&ride1 point
-
Corect, eu as vrea nu super performanta, ci " performanta " de a nu rugini, a nu se deforma...nu caut un coeficient de frecare Miu senzational.1 point
-
@DeViAnS pare mai mult o problema electrica - ECU sau contacte imperfecte pe traseu. Variaza putin tensiunea de alimentare care ajunge la senzor. Normal ECU ar trebui sa trimita o tensiune de valoare fixa situata intre 4,9 si 5,1 V indiferent daca motorul e pornit sau oprit, cald sau rece. Vezi cat e valoarea diferentiala seara imediat dupa ce opresti motorul si fa-i adaptare. A doua dimineata vezi ce valoare ai la diferentiala fara sa pornesti motorul.1 point
-
Salutare domnilor.... Din motive de hartzogaraie (schimbare talon) ,am ramas fara Jeep cateva zile si am bagat-o la treaba pe asta mica Ce sa zic...#MergeFugeCorespunde Azi am reusit sa o spal doar,am in gand sa ii schimb macar uleiul si filtrul dar numai daca am timp...Teoretic merg cu ea maxim 10 zile si iar o trag pe dreapta dar daca am timp...ii fac schimbul...asa de nostalgie mai mult Din pacate pentru ea o sa o cam chinui zilele astea...o sa ii dezmortesc articulatiile de nu se vad Ca idee asta este drumul ce o asteapta... Acum arata bine,cand ploua,e haos1 point
-
WoW...a mai trecut un an...un an de cand nu am mai postat aici si multe luni de cand nu am mai pornit-o... A fost putin miscata prin septembrie...cand i-am facut ITP-ul si iar la somn Spre uimirea mea...a pornit foarte bine...nu cred ca exagerez dar a pornit mai bine decat pe vremea cand mergem cu ea Am dat o tura prin "curtea scolii" daca tot a trebuit sa o mut din locul ei si...uitasem senzatia de lipit de asfalt La fel uitasem cum e sa deschizi usa si imediat sa atingi pamantul Nu am rezistat si am tras si cateva poze...sa se vada diferenta de garda la sol1 point
-
Cred ca i-am pus Philips Whitevision. Night Breaker ar fi peste? Te referi la cum bat noaptea, sau la aspect?1 point
-
https://www.stemei.de/pages/coding/vw-passat-b8/dwa-schaerfen-mit-horn-quittieren.php Tot pe acest site, gasiti multe codari.1 point
-
Dupa ce m-am mai documentat si pe alte forumuri si am vorbit cu posesori ai diverselor modele, am ramas hotarat la Megane RS 265 (MY 2012 sau mai tarziu). Diferenta este uriasa intre un GT 220 si un RS 265 si merita sa mai astept, sa strang bani si sa ma orientez catre RS. Tinand cont de calitate, pret, performante si fiabilitate, RS-ul bate cam tot.1 point
-
Platforma deja am creat-o. Am gateway, bcm, ceasuri, immo coil, deocamdata... trebuie sa vad cum fac cu Terminal15... la mqb e mai dificil. La BCM am legat doar mufa T73a, dar parca imi amintesc ca Terminal15 este in T73c. Daca e cineva interesat, saptamana viitoare pot face o schema. Momentan arata cam asa... mai trebuie switchuri, cateva module adaugate etc. Practic a costat fix nimic pana acum.1 point
-
uneori cutia are de suferit, dar poate duce mult si bine daca soferul nu abuzeaza de putere, suspensia sufera mai putin in urma resoftarii. o masina care are diferite puteri, nu are intotdeauna rapoartele cutiei optim gandite in functie de motorizare, sunt cateva modele in care zecile de ingineri au pus o cutie de viteze cu rapoarte lungi in 5 trepte, un motor diesel cu putini cai.... unii zmei poate vor mai multa putere nu sa ajunga la viteze mari, ci ca sa poate depasi mai usor un tir si sa poate reveni pe banda lor in timp util.1 point
-
Daca imi este permis un contraexemplu: femeie la volan cu copil pe bancheta din spate care a "taiat calea" la 3 coloane de masini chiar dupa ce primisera verde. Nu va spun ce injuraturi si claxoane si-a luat... :D Cand mai ajung prin Germania vad mereu pe strada biciclete cu atas sau cu o remorca speciala pentru copilasi. Sunt dotate cu prelata de ploaie, stop, tot ce trebuie si au si un fanion deasupra pentru a le face mai vizibile pentru soferi :D Bineinteles ca acestia fac tot posibilul sa asigure circulatia "jucariilor" in cea mai mare siguranta. Ma intreb daca la noi cineva ar avea curajul sa foloseasca un dispozitiv de genul asta... Cred ca la ruleta ruseasca ai mai multe sanse...1 point
-
nu e nimic....condens...stai linistit. Din cauza diferențelor.mari de temperatura0 points
-
Pompa de caldura doar produce caldura mai eficient decat o rezistenta electrica. Alt avantaj nu are, doar dezavantaje (costuri, complexitate, greutate suplimentara...) Caldura asta poate fi folosita si pentru incalzirea habitaclului, si pentru incalzirea bateriei inainte de incarcare. In absenta pompei de caldura, incalzirea habitaclului si incalzirea bateriei se face folosind rezistente electrice si curent din baterie, dar rezulta un consum mai mare din baterie => range mai mic. Bateriile Li-Ion se uzeaza ireversibil daca le incarci cand sunt reci, sub 0 C ... -5 C...nu e neaparat o limita fixa, depinde fiecare cat vrea sa sacrifice din viata bateriei...depinde si de intensitatea curentului de incarcare. PRO-TIP pentru reducerea uzurii bateriei: evitati sa le incarcati iarna, cand e foarte rece. Eventual puneti la incarcat imediat ce ajungeti acasa, si bateria e deja incalzita de la consumul masinii. Descarcarea la temperaturi scazute nu le uzeaza ireversibil, dar au performante mai reduse (rezistenta interna mai mare => tensiunea la borne cade in sarcina si pierderile sunt mai mari la extragerea energiei).0 points
-
0 points
-
0 points
-
O desfaci, speli contactele cu alcool izopropilic, intaresti contactele un pic, gresezi....si ai rezolvat-o0 points
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
Funny, daca ati obs., fiecare cu masina noua zice ca e bine, dar numai ei stiu ca nu e chiar asa bine. Pretul nu are legatura. Sa o luam pe indelete. 1. Diferenta de calitate. Est cu Vest. Multi stiu ... putini cunosc. 2. Masina din RO, nu se mai poate deduce TVA. Din DE, se poate lua fara TVA. (persoane juridice) 3. Intretinerea din RO nu se poate compara cu cea din DE. Vorbesc de calitatea uleiului, filtrelor, cat si mentalitatea mecanicilor si a service-urilor. 4. Masina pe autobanda in DE inghite km rapid circuland la viteze mari, dar totul este pastrat in conditii f bune, motor, cutie, interior, suspensie ... 5. Masina circulata in Romania cam 80% este urban, deci deteriorarea este accelerata. Conditiile de trafic, intretinere, meteo sunt mult mai extreme decat in DE. 6. De ce se vinde mai repede o masina care are numere de export din DE fata de una cu numere de RO? 7. Nu numai RO si BG cumpara masini din DE, ci intreaga Europa. De ce? 8. Devalorizarea unei masini este mult mai accentuata in primii 3 ani, decat dupa. De obicei cu cat e mai scumpa cu atat se devalorizeaza mai rapid. Si probabil ca am omis multe aspecte insa am incercat sa prezint pe cele majore. Acum, cum e normal alegerea e de partea fiecaruia.-1 points
-
Arata excelent in cazul asta. Intrebare simpla : ce oras inseamna urban?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00