Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.07.2020 în toate secţiunile
-
Pot confirma ca masina este una extraordinaria fiind noul ei posesor ? Punctul ei forte este clar felul in care sta pe viraje aderenta fiind incredibila iar directia progresiva contribuie extrem de mult la experienta de condus.Nici pe partea de viteza nu sta rau dupa cum am aflat zilele astea ? De cand am luat masina, singurele "schimbari" pe care le-am facut au fost un set de anvelope noi Michelin Pilot Sport 4S (care au schimbat total masina pe partea de confort mai ales) si un set de padele metalice. Pe viitor am in plan si cateva modificari de performanta si sunet, incepand cu un resonator delete, urmand franele, admisia si un soft5 points
-
4 points
-
Va multumesc mult pentru pareri! N-am zis deloc ca e inalta, ci ca e mai inalta?dar imi place si mie la nebunie exact asa cum e. Ba chiar voi nota de data asta reglajele ca sa nu uit ce si cum. In alta ordine de idei, maine o sa dau jos injectoarele si impreuna cu cel extra pe care il am vor merge la bancul de test. Sper din tot sufletul ca unul sa fie nasol si celelalte 4 bune Mai rar sa speri sa fie ceva stricat dar na, se intampla. Ma gandesc ca mai mult de 2 stricate nu au cum sa fie, adica unul pe masina si cel extra. Cu 2 injectoare proaste pe masina nu ar fi avut cum sa mearga asa bine, parerea mea. Deja desfac capacul si ce mai e pana la ele cu ochii inchisi, ba visez si noaptea? Revin dupa teste, tineti-mi pumnii.3 points
-
Am facut si o mica excursie Buc-Ranca si apoi Ranca-Paltinis pe Transalpina. Drumul e bunicel, vremea a fost decenta, fara prea multa ploaie si traficul destul de liber. Am scos un 7.6% pana la Ranca si a doua zi un 6.6% pana in Paltinis, fara sa menajez masina. Imi pare ca merge la fel de bine ca inainte, as fi curios doar cat de multe depuneri ar fi in admisie, am vazut unele poze horror la niste tdi-uri Pana una alta ne bucuram de munte3 points
-
De ceva vreme, din cauza serviciului și al unor treburi prin curte, nu am mai avut timp să mă ocup de mașini. Sau chef.. și când am avut timp și chef, nu mi-a permis vremea. Dar azi, niste nori imenși s-au strâns după amiaza, așa că am scos, aspiratorul, curățitorul cu presiune, periile, lavetele și soluțiile și m-am apucat. Am terminat Tiguanul și deși se dăduse cod galben de caniculă, a început să picure. Ziceai că face mișto de mine norul, terminam de șters plafonul, picura 30 de secunde . După ce am terminat și Golful de aspirat, spălat și uscat, am stat și le-am admirat puțin Apoi am făcut o schimbare pe care o asteptam de ceva vreme: Iar seara le-am mai tras o poză așa curate și frumoase3 points
-
Voi mai scrie o mica pagina din istoria mea cu acest Mk 7R la care tin foarte mult. Se apropia revizia ( schimb de ulei si filtre ) la aproape 10.000km de ultima. Si aproape un an de la ultima, cu toate ca acum cateva luni am aspirat vreo 4 litri de ulei din motor si am completat cu ulei nou, sa il mai intineresc putin. Si cum tot imi statea gandul la curatarea sitei de la pompa Haldex, am zis sa le comasez si sa le fac la Brady Militari. Desi parea ceva super simplu, nu a fost asa. Nici programarea, nici executia. Am ajuns acum vreo 2 saptamani la ei, cam tarziu, pe la 17:55 si nu mai era nimeni care sa imi poata programa revizia sau sa ma asculte ce as vrea sa fac. Am primit o carte de vizita a unei doamne care se ocupa de asa ceva. Ziua urmatoare am sunat-o si imi pare rau ca nu am instalata o aplicatie de inregistrare a convorbirilor telefonice, pt ca ma ajuta sa am dovezi clare a ceea ce povestesc. I-am explicat doamnei ce vreau sa fac, ca vreau schimbul de ulei si filtre, plus operatiunea de la pompa Haldex. Mi s-a oferit varianta de ulei Castrol sau original. Am ales original si sa fie 5W30 . Mi-a confirmat ca au si ca se poate asa. Bun pana aici....apoi mi-a spus ca trebuie sa merg cu masina pt o constatare inainte de a imi curata pompa Haldex. Dupa multe explicatii si discutii, am convins-o sa imi comande kit-ul de oring-uri si suruburi, plus uleiul pt Haldex. Pt asta m-a sunat cu video-call sa imi arate ecranul dumneaei, si zicand ce acele oringuri le vede pe o alta schema ( erau simeringurile de la planetare cele indicate ) . Bun, deci piese comandate, avans 1000lei oferit de mine si programarea pt luni la ora 14 facuta. Am ajuns la ora stabilita si sunt intampinat cu o foarte mare scarba de un inginer tanar si ma anunta ca ma va suna cand e gata. Bun, la ora estimata de el de dinainte ma suna sa iau masina. Urc in masina si vad bidonul de ulei 0W30 original cu ceva ulei ramas in el....mi-am zis sa nu ma supar, pana la urma era foarte probabil la asta sa se ajunga. Apoi la primele semafoare accelerez mai tare si surpriza, intra controlul tractiunii, si clar spatele nu cupla. Sun la baiatul care s-a ocupat de mine si imi zice foarte arogant ca e normal, ca masina limiteaza cuplul. Ii zic ca nu am masina de ieri si stiu foarte bine ce nu este okay. Si imi zice sa vin inapoi ca el nu imi repara masina prin telefon. Deja intorsesem. Ajungand acolo incepe circul, ca sa plec de acolo ca ma cheama el cand e gata masina. Cum vad ca baga masina inauntru am intrat peste ei sa vad ce se intampla. Apare un inginer inalt initial super hotarat ca era masina asa de cand am venit. Si l-a chemat pe mecanic sa discute intre 4 ochi. Le-am zis ca voi merge la protectia consumatorului si ca ma mint in fata. Plus pe hartia pe care mi-au dat-o au trecut la probleme stergatoare uzate si discuri spate ruginite. Fara nicio mentiune de haldex. S-au uitat pe diagnoza facuta la intrarea in service si imi zic ca ma absolv de orice vina, ca era okay masina la intrare. Apoi inignerul si-a dat tot interesul, a demontat pompa, si partea ei electrica, dar era moarta. Au zis ca s-a intamplat la ei si o vor schimba ei. Fiind luni seara a zis ca atunci comanda piesa si ca ma suna cum ajunge, sa ma bage printre programari sa monteze pompa. Din pacate am crezut asta si asa ca vineri m-au sunat sa ma programeze pt azi la 8:15 pt pompa. Cu toate discutiile cu ei nu m-au primit, si am mers azi. Ei au zis ca imi pun uleiul scurs din Haldex. Le-am explicat ca nu va fi suficient pt a face nivelul corect si ca sunt dispus sa iau ulei nou pe banii mei, macar sa fie treaba calumea. Au pus ulei nou si gata. Sincer, am plecat cu un gust amar, dar cumva am si avut noroc ca pompa a cedat acolo, probabil in ceva timp se defecta la mine. Gustul amar vine din interactiunea lor cu clientii care le dau atat de multi bani...din pacate nu am numele celor cu care am interactionat, sa va spun sa ii ocoliti. O impresie buna mi-a lasat inginerul de azi consilier, si cel care s-a ocupat luni de masina si azi, si a fost comunicativ ( dupa ce am fost putin agresiv la defectare, cand au incercat sa mi-o plaseze mie ). La plima plecare din service a intrat iara controlul tractiunii pe la 5000rpm, dupa care a mers totul ca inainte, si am impresia ca directia a devenit mai greoaie pe modul confort.3 points
-
Nu este servisabila dar se curata de minune cu spray de frana Sita se demonteaza in 30 de secunde si poti curata toata zona. Nu, niciun dealer nu o sa faca asta by default, cum a spus si @CristiALF. Si fix ca in cazul cutiilor ZF8 unde "nu trebuie schimbat uleiul", la cerere, se poate. Eu am facut deja de 2 ori operatiunea la a mea dar niciodata in reprezentanta. Am fix 0 revizii la ei si oricum am iesit din garantie luna trecuta2 points
-
Nu o fi o perioada prea fericita, insa nevoile ma determina sa caut un Golf 7 Variant. Nu e graba mare si in cazul meu va dura destul de mult, insa cum privitul e gratis, am inceput sa iau in calcul cateva optiuni si de pe olx, optiuni pe care deja, in parte, le-am "vizitat" fizic. Nu vreau sa fiu naspa cu nimeni sau sa stric meciul nimanui. Insa macar aici, noi cu noi, ca membri ai forumului, sa ne ajutam cat putem. Prin urmare, cei care sunteti in aceeasi situatie ca mine sau urmeaza sa fiti si cautati Golf-uri 7 Variant, ganditi-va de doua ori (sau de mai multe ori), la urmatoarea masina: https://www.olx.ro/oferta/vand-volkswagen-golf-7-2-0-tdi-blumotion-euro-6-IDdTdk2.html De la bun inceput precizez ca rulajul este real si voi detalia maj jos. Masina a fost pe leasing in Germania, cel care a adus-o, a luat-o de pe site de licitatii (aspect dovedit de proprietar). Masina e adusa la inceputul anului, iar in martie a fost inmatriculata. Masina arata f bine, e curata, interior ok, singurul defect vizibil, centura de la sofer usor roasa pe o laterala. De condus, se conduce ok. Cartea service are toate intrarile de la acelasi service/dealer, de unde practic a si cumparat-o neamtul de noua. DAR !!! - pe CarVertical, nu are sens sa o cautati, nu sunt info deloc concludente - insa istoricul de service, cel real, de Germania, scoate la iveala doua mari bube: 1. La mijlocul anului trecut, pe la 138.000 de km, masina a ajuns in service, pe platforma, curea distributie sarita de la loc - a fost inlocuit tot ce tine de distributie. 2. Pe final de 2019, la aprox 160.000, a avut o interventie in service, pe parte de tinichigerie, destul de serioasa - in sensul ca, jumate de masina a fost demontata. Usa fata - spate inlocuita, bara fata data jos si revopsita, ornamente de pe stalpi demontati, bancheta demontata, capitonaj portbagaj scos, contraaripi revopsite, capitonaj plafon demontat etc etc etc. Deci probabil masina a suferit o lovitura laterala destul de serioasa, posibil un derapaj si a ras cu toata laterala o balustrada de pe drum. Geamurile sunt toate ale ei, culmea. Cine chiar este interesat, pot trimite in privat istoricul de service, in format pdf, pe masina in cauza. Deci km sunt ai ei (chiar daca la prima vedere par dubiosi de putini), intrarile de service bat cu ce apare pe cartea service, ceea ce sustine vanzatorul e pe bune: frane noi, cauciucuri de vara Conti, Dot 1846 etc. Posibil sa nu aiba idee de ce masina are la vanzare.2 points
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Poti ajunge cu lucrare facuta "pe naspa" nementionata in fisa de service, si pentru care nu se acorda garantie. Should be enough. Cred ca o sa imi iau inima-n dinti si imi fac singur revizia la haldex, am citit si vazut detule, incat sa am incredere ca o pot face corect.1 point
-
Nu scrie ca la demontarea pompei se face amorsare, dar se da din soft un basic settings si pompa lucreaza 1 minut, se calibreaza cumva sistemul si e gata. Asa se procedeaza la montarea de pompa noua1 point
-
Depinde cine pune mana. Eu am scos-o de fiecare data. Nu e mufa de unica folosinta1 point
-
O-ringurile nu sunt nici de 43 si nici de 44, de asta e bine sa iei ce trebuie sa nu pierzi timp si energie aiurea. Au 43.5 si scrie in documentul postat pe paginile anterioare @Golf TDI Setul de oringuri ( contine si doua suruburi) are cod 0CQ598305 . Si este foarte putin probabil sa il aiba pe stoc. Am pus mai sus un link cu manualul de service. Acolo scrie ca la demontarea pompei se schimba aceste oringuri.1 point
-
1 point
-
Salut @Catalin M.Trimurile cu led le-am cumparat in iarna cu 600 lei de aici : https://dezmembrariautomobile.ro/. Le am doar pe cele de pe usi. Cele de bord chiar nu inteleg de ce sunt asa greu de gasit. Mai sunt necesare mufele de la trimuri + cablaj + codarea. Codarea o am deja facuta . Multumesc de gandurile bune.1 point
-
Toate diferentele de autonomie mentionate apar (probabil) daca ai conduce constant acelasi drum etc. In realitate e altceva, asa ca nu va uitati chiar la toate detaliile. Janta mare=pret mare la cauciucuri=usor (spre mediu) disconfort pe drumuri romanesti. Cautati cat costa un set de cauciucuri de iarna pe 20", mai ales cu acceleratiile electricelor, o sa uzati un set mai repede. Iar consumul mediu o sa fie mai bun fata de ce vedeti pe net la straini pentru simplul motiv ca ei conduc si pe autostrada unde consumul intradevar e mai mare, rezultand o medie a acestuia crescuta. Eu la e-Golf am consum mai bun decat media mentionata, dar nu ma apropii deloc de cei 300km zisi ca si potentiali. poate mergand la vale...1 point
-
@Sop, da eu eram. Te'am mai tot vazut prin oras, dar ori sunt cu Subaru, ori pe jos, nu deranjez :). Actele erau ale mele, doar ca le tinea banca Rata Casco m'a convins insa ca nu are rost sa tin rata inca 2.5 ani (1280 ron la 3 luni la Porsche Asigurari vs 1680 ron/an la Generali) Daca masina mai mult sta in asteptarea concediului, am facut curatenie in compartimentul motor1 point
-
Păi și ce rețineri ai? În ultimii 3-4 ani am ajuns la Comandau si de 4-5 ori pe iarna. Cu urcatul pe Lăcăuți iarna e cam dificil in functie de stratul de zapada....care este mai tot sezonul din abundență.1 point
-
Verificarea unei masini trebuie facute in felul urmator: - test de drum, dar nu in parcare ci pe strada (numerele le gatesti in general in portbagaj sub mocheta, vezi daca mai e valabila asigurarea de la fostul proprietar). - test cu VCDS/odb eleven, scanare de erori, valori injectoare. - verificat nivel lichide, urcat masina pe elevator, verificat tren de rulare, inspectat bucse, rulmenti, joc roti, frane, urme de ulei pe amortizoare, inspectat scurgeri in zona motorului si a cutiei de viteze. - Verifica toba de esapament, daca ai ulei pe ea, aia e. - apoi se verifica lufturile si elementele revopsite, data fabricatiei pe elementele cu data pe ele (parbriz, geamuri, aripi, stopuri si faruri) - verificare surburi trager, aripi, lonjeroane, si nu in ultimul rand verificare radiatoare fata.1 point
-
@twilight Daca adaugai si tu ceva news despre masina daca tot postezi dupa 5 ani ar fi fost super.1 point
-
Weekend petrecut in familie, o amintire a vremurilor de mult apuse, am revenit pe camp in locul unde in copilarie mergeam cu caruta si ai mei parinti si bunici sapau sau culegeau vita de vie. Acum am mers pentru a retrai doar pauza de masa. Oua fierte cu rosii si branza iar la desert, pepene rosu. O parte din sat, vazut de pe deal Si o poza de pe camp O plimbare pana la Turnu Magurele, un alt oras drag mie, locul in care mergeam la matusa si unchiul meu. Am vrut sa imortalizez...nemurirea muririi industriei intr-o poza alb-negru a fantomei fostului combinat petrochimic. Dealurile din fundal sunt dupa Dunare, la bulgari, langa orasul Nikopol. Iar pe drumul de intoarcere la Bucuresti, a condus tata. Visul lui din tinerete a fost sa vada pe volanul masinii sale sigla VW. Din pacate, nu i s-a indeplinit nici pana in prezent visul in totalitate. El are o Skoda Fabia 1.0 TSI din 2019, automata. Si ori de cate ori revine in tara si avem drumuri de facut, il las pe el sa conduca.1 point
-
Am fost Sambata la PBN sa vaz si eu noul G8. Concluzia: nu e asa tragic cum credeam, dar este clar sub Golf 7 din punctul meu de vedere (si aici ma refer la calitatea pe care eu am vazut-o/perceput-o). Mi-au placut noile scaune Ergo (si faptul ca au si memorie) si ce sa vezi?!, mi-au placut cele 2 ecrane (AID + Infotainment) in sensul ca dau bine in bord ca si look. Nu mi-a placut torpedoul din plastic pur la interior, nu mi-au placut niste plastice de mai slaba calitate fata de cele din G7 (dar sa zicem ca nu aici e marea tragedie..) si zona de cup holdere. Nu mi-au placut gurile de ventilatie in sensul in care sunt foarte curios daca noua lor pozitie (e valabil si la O4 si noul Leon) nu cumva este deranjanta acum si iti sufla aer rece in maini/piept/genunchi fara sa poti face ceva in acest sens (in afara de a-l opri ) - dar asta trebuie vazut la drive test, poate e ok.. Sunt destule alte elemente la fel ca la G7, asta e un aspect pozitiv. Vazand si suratele O4 si Leon, G8 (chiar si asa taiat la costuri) este inca peste ele la calitate, finisaje. Sunt curios sa vad noul Golf Variant daca va fi pe o platforma alungita ca si Leon/O4, unde avem un evident spatiu marit in spate, am masurat eu cel putin 3 degete castigate la genunchi, ceea ce este multisor !1 point
-
Sunt tare curios cum iti functioneaza VAGDPF pe bicicleta. A scos VAG bicicleta cu DPF? Media poate varia ft mult in fct de temp exterioara si de tipul de mers in oras, dar in general un EA288 (2.0 TDI) in oras ft aglomerat nu prea ajunge la 200km. Si btw, ce diferenta este intre ODIS, VCDS si VAG DPF la afisarea unor parametri precum soot measured, calculated si diff pressure (presupunand ca aplicatia suporta tipul de motor). Exact, niciuna @horry_bv, din pacate, fara sa vezi exact parametrii legati de DPF, nu poti spune. In mod normal, daca a fost un mers in oras aglomerat si mers mai agresiv, ar fi normal.1 point
-
Buna seara! Sa nu mai prelungesc suspansul, acest retrofit a fost finalizat după o munca efectivă de 22 ore. O singura eroare am avut la comandarea pieselor și anume cablajul pentru PLA + proiectoare + ACC, codul comandat era pentru proiectoare cu Bec iar Vrs are proiectoare cu LED, prin urmare amcomandat un alt set de cablaj. Va atasez câteva poze cu rezultatul final.1 point
-
1 point
-
@Silviu1988 imi pare rau sa te dezamagesc, nu e nimeni arogant. Doar tu ai ceva "curaj" sa spui ca nu ai rabdare sa citesti ceea ce s-au chinuit altii sa scrie, sa puna poze, sa detalieze. Multi v-ati obisnuit sa intrati pe forum, puneti o intrebare si gata. Un forum se construieste cu solutii, nu cu intrebari. Tu nu ai avut rabdare sa citesti solutiile si detaliile altora... vrei sa intrebi si brusc cineva sa iti raspunda. Unde este aroganta? @Aerofan ti-a raspuns detaliat destul de clar si frumos.. nu aveai decat sa dai cateva pagini in urma sa verifici.1 point
-
Hai sa detaliez, pentur ca nu e cazul sa te simți atacat, nu a fost un atac. Ideea e asa: e o perioada în care se pune foarte multa presiune sa se interzică accesul celor cu mașina pe munte, asta înseamnă orice în afara de foarte puține drumuri forestiere publice. Toate forestierele sunt marcate, ori drum public, ori cu acces interzis. Orice este pășune alpina, nu e drum, deci accesul nu e permis. Scandalul este datorita unor specimene cu comportament reprobabil, îmi pare rău că generalizez, dar 80% dintre ei sunt posesori de Suzukiuri Vitare sau Samurai, care pun anvelope foarte agresive, adică profil Simex sau Trepador și apoi rup munții, la propriu. Unde se învârte genul ala de profil se smulge atât iarba, cât și pământul de sub ea. Iar pe uscat, ridica un praf infernal. Genul asta de băieți sunt cei care o ard cu viteze mari pe munte, prafuiesc pe cei care fac drumeții pe munte și apoi fac cerculețe pe pășune alpina. Consumul de alcool este o alta caracteristica a acestor ieșiri. Evident ca cei care fac excursii montane pe jos sunt deranjați sa înghită praful ridicat de ăștia, zgomotul, fumul și comportamentul absolut huliganic pe munte. Caz concret: drumul pe care ai mers tu se oprește la limita pasiunii alpine, mai departe e zona de excludere. Faptul ca sunt 10 rânduri de urme este din cauza specimenele menționate anterior, dar accesul e interzis, pancarta a fost smulsa și e aruncata în pădure. Pe Varful Malaia nu e voie cu mașina, sunt urme doar datorita ăstora, dar nu e drum. La fel și pana la Lac. Din păcate, datorita unor huligani, pentru ca asa înțeleg ei offroad ul, suferim toți, cam asta e, pe scurt. O alta categorie foarte vizibila pe munte sunt enduristii și atv-istii, in urma cărora nu mai creste iarba pe pășune alpina. Grupul nostru, de exemplu, cere acces de la Jandarmerie înainte de efectua incursiuni în anumite zone, facem activități de strângere gunoaie și nu numai. Gunoaie lăsate de diverși... Iubitori ai muntelui, evident. Tot ce putem face este sa fim low profile, mai ales în online, dacă tot facem ieșiri și sa evitam locurile foarte frecventate de cei care merg pe jos. Cam asta e, mai departe fiecare înțelege ce/cum crede, dar de suferit vom suferi toți1 point
-
Salutare. Plecat de dimineata de la ora 7 din Bucuresti, am facut traseul mentionat. Acum am ajuns acasa, rupt si frant de oboseala. Poze, din nou, nu am facut foarte multe, pentru ca m-am bazat pe filmarea de pe DVR. Din pacate, drumul de la Chiojdu si pana la Lacul Vulturilor se vede doar jumate, fiindca nu mi-a ajuns memoria cardului pentru tot drumul. Pe cei 24 de km am facut aproximativ 3 ore. Traseu de dificultate mediu spre dificil. Primul popas pentru a manca un sandwich, masina inca era curata. M-am oprit la poarta de Belvedere sa fac cateva poze iar in spatele meu au venit un Land Rover Freelander si un Mitsubishi L200. I-am lasat sa mearga in fata mea insa imediat dupa acea bariera este o baltoaca iar initial le-a fost teama sa treaca prin ea. Asadar am luat-o inaintea lor din nou cu suspensia pe Extra-Level. Aici se vede si baltoaca. Desi in poze nu pare cine stie ce, avea aproximativ 15-20 cm adancime Drumul, imediat dupa acest punct devine extrem de dificil. Pe partea dreapta este drumul inclinat si exista riscul rastunarii iar pe partea stanga sunt bolovani si pietre taioase. De mentionat ca am desumflat rotile la aprox. 1,3 atmosfere ca sa pot urca. Cu toate ca am avut blocantul activat si trecuta pe LOW in treapta 1, s-a chinuit si a derapat putin pana sa trec peste obstacol. Am ajuns intr-un final la Poarta Vanturilor, iar peisajele s-au schimbat, fiind deja la altitudine, iesind din paduri spre crestele muntilor. A urmat apoi urcusul spre Varful Malaia unde am simtit ca rup masina Si iata-ne ajunsi la Lacul Vulturilor In urma mea, la aproximativ 30 de minute a ajuns un Duster al Jandarmeriei. Mi-au fost luate datele personale si ale masinii si am avut o scurta discutie cu ei privind imprejurimile, traseele din zona si faptul ca activistii pentru mediu fac constant sesizari la 112 pentru a interzice accesul cu autoturisme in zona lacului. Citisem joi noaptea pe diferite forumuri ba ca este ba ca nu este permis accesul cu autoturismul in zona dar nu era nimic dintr-o sursa sigura, astfel incat am sunat la primaria din Chiojdu iar doamna de la relatii cu publicul mi-a confirmat dupa o scurta discutie cu vice-primarul ca se poate ajunge cu masina de teren pana langa lac. Cei 2 jandarmi au fost foarte cumsecade si nu au aplicat nicio sanctiune. La coborare a trebuit sa astept sa urce 7 masini printre care un ARO si un IMS, pauza in care am mai facut o poza masinii care deja incepuse sa se murdareasca dupa trecerea prin diverse baltoace pe care nu am avut cum sa le evit. Urmeaza alte poze in urmatorul post, deoarece am atins limita maxima pentru acest post. Scuzati va rog eventualele greseli gramatice insa dupa 400 de km parcursi in 15 ore, nu sunt tocmai in cea mai buna forma.1 point
-
Salutare ! Întâmpin și eu la mașinuța din dotare problemele enumerate mai sus de catre alți useri (bagat rece seara/dim cand nu e foarte cald afara sau dacă mașina stă in soare abea după 5-10min), Am fost la Avia și normal mi-au recomandat schimbarea compresorului, radiatorului, valvei de expansiune și curațarea instalației, dar poate scap doar cu celebra electrovalva. Mă ajută și pe mine cineva, vă rog, cu un service pentru rezolvarea problemei? Vă mulțumesc !1 point
-
1 point
-
Extern mi se par consumuri bune, chiar normale, atat pentru 1.5 cat si pentru 2.0 benzina. Pe oras la cel de 1.5 cred ca ii lipseste cuplul care ar mai scuti din turațiile motorului. Pe oras dieselul ar mai putea salva (teoretic) ceva din cifrele de consum, dar in oras isi face si el de cap. Un bitdi vara in oras scoate si el lejer 13-14 dar cred ca este loc si de mai mult. E drept ca prioritar pentru mine este sa imi rezolv treburile nu sa cotcodăcesc mașina la consum... pe căldura asta clima trage si ea din același rezervor, îi mai dau si eu câte o talpă cât să păstrez turbinele curate. Recomandarea mea este sa comutați pe alt afișaj, unul fara consumuri si astfel va puteti bucura liniștiți de mașini, un consum mic nu spune decat o parte a poveștii auto, de regulă una despre rețineri. Viața e frumoasă cu orice mașină... până la urmă, daca esti pasionat si esti la volan, ce altceva iti mai trebuie?1 point
-
1 point
-
Ieri am primit emblemele comandate pentru capacele de la jantele de vară. Le-am vopsit, dar voiam si emblema cu VW. Din pacate la momentul achiziției nu am observat și nici cel care mi le-a vândut nu "a zis" că jantele au două capace de un fel si două de altfel. Intră în gaură la fix, dar două sunt convexe și două concave. Iar emblemele s-au lipit foarte bine pe două, iar pe celalalte au tendinta de a se dezlipi la margine. Le-am pus pe cele albastre, pe cele negre le păstrez de rezervă. Tot ieri am zis să mă uit la firele care trec prin tubul de cauciuc din hayon, să văd dacă sunt întrerupte. Rezultatul E ruptă protecția, dar nu și firele în sine. După ce le-am izolat cu bandă pe cele cu protecția ruptă am șters erorile, dar lumina tot nu s-a aprins in portbagaj. Nu am eroare stocată, nu am eroare de bec ars pe bord, toate luminile din spate funcționează, cand deschid hayonul mi-l arată pe display. Rămâne de investigat de ce, bănuiesc că ar mai fi două fire care se ating și poate nu le-am vazut eu. Bun, am trecut mai departe și la burduful de la ușa de la șofer. Cum deschideam ușa la a doua treaptă, nu mai funcționau butoanele de pe ușă, deci clar o întrerupere. Am desfăcut burduful și am găsit două fire întrerupte de tot și altele ca la hayon, cu mantaua de protecție ruptă. Am scos fața de ușă pentru a avea acces și după ceva chinuială am reușit să scot mufa după geam. Totul este foarte scurt și înghesuit și am mai observat acest lucru și în alte dăți. Ai zice ca proiectanții de la VW urăsc mecanicii și vor să se chinuie la fiecare intervenție... Am tăiat toate firele, întrucât mansonul de cauciuc nu îmi prea permitea lucrul. Apoi am adus cabluri, clești și aparatul de lipit și m-am apucat de treaba. Am constatat că era bine să fi avut niște tub termoconstrictor, așa că, cu prima ocazie am să imi cumpăr tuburi de mai multe grosimi... lucrul cu bandă izoler pe firele subțiri e migălos și enervant pe alocuri. După ce le-am lipit, izolat și verificat că țin, prin tragere, în capătul cu mufa, le-am ttecut prin manșon si am început să le lipesc și in partea cealaltă. După ce le-am fixat, a tras iar totul în poziția inițială și iar i-am injurat pe proiectanții VW... cred că mi-a luat 20-25 de minute să trag mufa și manșonul prin toate găurile și să o introduc în conectorul de pe stâlp. Care conector la un moment dat, de la împins a intrat in stâlp. Și-a trebuit să desfac si plasticele de lângă pedale și prag, ca să am acces la ea. În fine, am reușit să o conectez, am șters eroarea și am făcut probe! Olee Ușa mea se deschide și funcționează și butoanele, fără erori. Am constatat că și eroarea de pe airbag nu a mai aparut, o să văd dacă avea legătură sau nu, de luni. Mai rămâne să văd ce e cu lumina în portbagaj și cu luminile de la picioare, dacă voi avea dispoziția necesară Weekend frumos tuturor!1 point
-
Salutare, sa o folosesti sanatos si fara evenimente neplacute ! Din punctul meu de vedere modificarile aduse masinii pana in momentul de fata sunt top notch, cu mentiunea faptului ca acea culoare aleasa pentru etrieri nu se potriveste deloc in peisaj. Sper sa nu fie cu suparare1 point
-
Nu am inteles, care e problema mai exact? Pozele intr-un anunt sunt cu titlu informativ. O masina nu se cumpara din poze, nu? Cand iti cauti o masina SH ai niste pretentii reale(ca doar nu iti cumperi masina noua, tipla fara uzura) si lasa-ma sa ghicesc, masina avea si ceva km la bord, nu avea tocmai 20.000km. Plus de asta, mersul de la Satu Mare la Bistrita nu e chiar asa mult, am mers Baia Mare - Bucuresti ca sa vad masina dauna totala fara itp 2 ani si vopsita la garaj, si ghici a cui a fost vina? a mea. Chestiile astea fac parte din experienta de a cumpara o masina rulata SH, daca nu vrei asa ceva cumpara-ti masina noua. Si ca sa-ti explic, DWA sunt intermediari, cumpara si vand, nu ei au rulat masinile respective, si sunt oameni care dau masini la buyback sau schimb+ diferenta. Daca Gigel sau Cornel a dat km inapoi si a dat masina la DWA, atunci DWA nu este vinovat ca masina are km dati inapoi. Le verifica cat pot si ei, si isi pun adaos consistent pt ca sunt o companie, nu 2 bisnitari de ocazie. Reactia ta este exagerata, si folosesti cuvinte care nu sunt demne de un forum.1 point
-
Asta mi-au facut si mie cu clima. Ei nu stiu sa repare, stiu doar sa schimbe. Bag mana in foc ca multi mecanici nu stiu tehnic si logic ce se intampla in ceea ce fac, au invatat doar niste principii.1 point
-
0 points
-
Trebuie musai hartie de la ei si garantie pe piesa. Daca iti cade pompa dupa doua luni, ce faci? Oricum, eu m-as adresa ANPC. Cu cat oamenii cand patesc magarii d-astea tac si suporta, cu atat nu vor disparea aceste practici.0 points
-
0 points
-
Urata patanie dar daca nu stiai care e treaba cu haldexul si ce e de facut, erai bun de plata. Presupun ca nu ti-au lasat pompa veche de haldex, sa verifici daca e a ta sau e de la alta masina.... Iar cu uleiul din motor, ai ramas in final cu 0w30?0 points
-
Diferenta e de la ulei, motorul invarte mai usor cu 0w20 vs 5w30. consumul poate sa scada cu 0.5 % doar schimband producatori de ulei de aceasi clasa, dar sa folosesti clase diferite.-1 points
-
Fabulatii pe aceeasi tema!! Daca tu folosesti jucarii gen elm 327 sau altele cu vagdpf arata la ce nivel te invarti,si sunt sigur ca ai vazut multe EA 288 in poze!-1 points
-
-2 points
-
De fapt este DQ381 cu 7 rapoarte. https://tvsengineering.com/en/dsg-transmission/dq380-dq381/-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00