Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.07.2020 în toate secţiunile

  1. Weekend petrecut in familie, o amintire a vremurilor de mult apuse, am revenit pe camp in locul unde in copilarie mergeam cu caruta si ai mei parinti si bunici sapau sau culegeau vita de vie. Acum am mers pentru a retrai doar pauza de masa. Oua fierte cu rosii si branza iar la desert, pepene rosu. O parte din sat, vazut de pe deal Si o poza de pe camp O plimbare pana la Turnu Magurele, un alt oras drag mie, locul in care mergeam la matusa si unchiul meu. Am vrut sa imortalizez...nemurirea muririi industriei intr-o poza alb-negru a fantomei fostului combinat petrochimic. Dealurile din fundal sunt dupa Dunare, la bulgari, langa orasul Nikopol. Iar pe drumul de intoarcere la Bucuresti, a condus tata. Visul lui din tinerete a fost sa vada pe volanul masinii sale sigla VW. Din pacate, nu i s-a indeplinit nici pana in prezent visul in totalitate. El are o Skoda Fabia 1.0 TSI din 2019, automata. Si ori de cate ori revine in tara si avem drumuri de facut, il las pe el sa conduca.
    8 points
  2. Cel mai probabil sunt bani pierduti. Sa ceri verificare la vanzator e ca si cum il intrebi pe hot daca a furat. Logic ca hotul va spune ca e nevinovat,nu? Teoretic masina a fost deja verificata de ei fiind la vanzare prin weltauto.
    4 points
  3. Buna seara! Sa nu mai prelungesc suspansul, acest retrofit a fost finalizat după o munca efectivă de 22 ore. O singura eroare am avut la comandarea pieselor și anume cablajul pentru PLA + proiectoare + ACC, codul comandat era pentru proiectoare cu Bec iar Vrs are proiectoare cu LED, prin urmare amcomandat un alt set de cablaj. Va atasez câteva poze cu rezultatul final.
    3 points
  4. Pot confirma ca masina este una extraordinaria fiind noul ei posesor ? Punctul ei forte este clar felul in care sta pe viraje aderenta fiind incredibila iar directia progresiva contribuie extrem de mult la experienta de condus.Nici pe partea de viteza nu sta rau dupa cum am aflat zilele astea ? De cand am luat masina, singurele "schimbari" pe care le-am facut au fost un set de anvelope noi Michelin Pilot Sport 4S (care au schimbat total masina pe partea de confort mai ales) si un set de padele metalice. Pe viitor am in plan si cateva modificari de performanta si sunet, incepand cu un resonator delete, urmand franele, admisia si un soft
    2 points
  5. Banda reflectorizanta din parbriz ce rol are?
    2 points
  6. Pentru ca nu face parte din intretinerea data de VW. E ca si uleiul din cutie de la BMW care nu se schimba niciodata
    1 point
  7. De ceva vreme, din cauza serviciului și al unor treburi prin curte, nu am mai avut timp să mă ocup de mașini. Sau chef.. și când am avut timp și chef, nu mi-a permis vremea. Dar azi, niste nori imenși s-au strâns după amiaza, așa că am scos, aspiratorul, curățitorul cu presiune, periile, lavetele și soluțiile și m-am apucat. Am terminat Tiguanul și deși se dăduse cod galben de caniculă, a început să picure. Ziceai că face mișto de mine norul, terminam de șters plafonul, picura 30 de secunde . După ce am terminat și Golful de aspirat, spălat și uscat, am stat și le-am admirat puțin Apoi am făcut o schimbare pe care o asteptam de ceva vreme: Iar seara le-am mai tras o poză așa curate și frumoase
    1 point
  8. Nu o fi o perioada prea fericita, insa nevoile ma determina sa caut un Golf 7 Variant. Nu e graba mare si in cazul meu va dura destul de mult, insa cum privitul e gratis, am inceput sa iau in calcul cateva optiuni si de pe olx, optiuni pe care deja, in parte, le-am "vizitat" fizic. Nu vreau sa fiu naspa cu nimeni sau sa stric meciul nimanui. Insa macar aici, noi cu noi, ca membri ai forumului, sa ne ajutam cat putem. Prin urmare, cei care sunteti in aceeasi situatie ca mine sau urmeaza sa fiti si cautati Golf-uri 7 Variant, ganditi-va de doua ori (sau de mai multe ori), la urmatoarea masina: https://www.olx.ro/oferta/vand-volkswagen-golf-7-2-0-tdi-blumotion-euro-6-IDdTdk2.html De la bun inceput precizez ca rulajul este real si voi detalia maj jos. Masina a fost pe leasing in Germania, cel care a adus-o, a luat-o de pe site de licitatii (aspect dovedit de proprietar). Masina e adusa la inceputul anului, iar in martie a fost inmatriculata. Masina arata f bine, e curata, interior ok, singurul defect vizibil, centura de la sofer usor roasa pe o laterala. De condus, se conduce ok. Cartea service are toate intrarile de la acelasi service/dealer, de unde practic a si cumparat-o neamtul de noua. DAR !!! - pe CarVertical, nu are sens sa o cautati, nu sunt info deloc concludente - insa istoricul de service, cel real, de Germania, scoate la iveala doua mari bube: 1. La mijlocul anului trecut, pe la 138.000 de km, masina a ajuns in service, pe platforma, curea distributie sarita de la loc - a fost inlocuit tot ce tine de distributie. 2. Pe final de 2019, la aprox 160.000, a avut o interventie in service, pe parte de tinichigerie, destul de serioasa - in sensul ca, jumate de masina a fost demontata. Usa fata - spate inlocuita, bara fata data jos si revopsita, ornamente de pe stalpi demontati, bancheta demontata, capitonaj portbagaj scos, contraaripi revopsite, capitonaj plafon demontat etc etc etc. Deci probabil masina a suferit o lovitura laterala destul de serioasa, posibil un derapaj si a ras cu toata laterala o balustrada de pe drum. Geamurile sunt toate ale ei, culmea. Cine chiar este interesat, pot trimite in privat istoricul de service, in format pdf, pe masina in cauza. Deci km sunt ai ei (chiar daca la prima vedere par dubiosi de putini), intrarile de service bat cu ce apare pe cartea service, ceea ce sustine vanzatorul e pe bune: frane noi, cauciucuri de vara Conti, Dot 1846 etc. Posibil sa nu aiba idee de ce masina are la vanzare.
    1 point
  9. Voi mai scrie o mica pagina din istoria mea cu acest Mk 7R la care tin foarte mult. Se apropia revizia ( schimb de ulei si filtre ) la aproape 10.000km de ultima. Si aproape un an de la ultima, cu toate ca acum cateva luni am aspirat vreo 4 litri de ulei din motor si am completat cu ulei nou, sa il mai intineresc putin. Si cum tot imi statea gandul la curatarea sitei de la pompa Haldex, am zis sa le comasez si sa le fac la Brady Militari. Desi parea ceva super simplu, nu a fost asa. Nici programarea, nici executia. Am ajuns acum vreo 2 saptamani la ei, cam tarziu, pe la 17:55 si nu mai era nimeni care sa imi poata programa revizia sau sa ma asculte ce as vrea sa fac. Am primit o carte de vizita a unei doamne care se ocupa de asa ceva. Ziua urmatoare am sunat-o si imi pare rau ca nu am instalata o aplicatie de inregistrare a convorbirilor telefonice, pt ca ma ajuta sa am dovezi clare a ceea ce povestesc. I-am explicat doamnei ce vreau sa fac, ca vreau schimbul de ulei si filtre, plus operatiunea de la pompa Haldex. Mi s-a oferit varianta de ulei Castrol sau original. Am ales original si sa fie 5W30 . Mi-a confirmat ca au si ca se poate asa. Bun pana aici....apoi mi-a spus ca trebuie sa merg cu masina pt o constatare inainte de a imi curata pompa Haldex. Dupa multe explicatii si discutii, am convins-o sa imi comande kit-ul de oring-uri si suruburi, plus uleiul pt Haldex. Pt asta m-a sunat cu video-call sa imi arate ecranul dumneaei, si zicand ce acele oringuri le vede pe o alta schema ( erau simeringurile de la planetare cele indicate ) . Bun, deci piese comandate, avans 1000lei oferit de mine si programarea pt luni la ora 14 facuta. Am ajuns la ora stabilita si sunt intampinat cu o foarte mare scarba de un inginer tanar si ma anunta ca ma va suna cand e gata. Bun, la ora estimata de el de dinainte ma suna sa iau masina. Urc in masina si vad bidonul de ulei 0W30 original cu ceva ulei ramas in el....mi-am zis sa nu ma supar, pana la urma era foarte probabil la asta sa se ajunga. Apoi la primele semafoare accelerez mai tare si surpriza, intra controlul tractiunii, si clar spatele nu cupla. Sun la baiatul care s-a ocupat de mine si imi zice foarte arogant ca e normal, ca masina limiteaza cuplul. Ii zic ca nu am masina de ieri si stiu foarte bine ce nu este okay. Si imi zice sa vin inapoi ca el nu imi repara masina prin telefon. Deja intorsesem. Ajungand acolo incepe circul, ca sa plec de acolo ca ma cheama el cand e gata masina. Cum vad ca baga masina inauntru am intrat peste ei sa vad ce se intampla. Apare un inginer inalt initial super hotarat ca era masina asa de cand am venit. Si l-a chemat pe mecanic sa discute intre 4 ochi. Le-am zis ca voi merge la protectia consumatorului si ca ma mint in fata. Plus pe hartia pe care mi-au dat-o au trecut la probleme stergatoare uzate si discuri spate ruginite. Fara nicio mentiune de haldex. S-au uitat pe diagnoza facuta la intrarea in service si imi zic ca ma absolv de orice vina, ca era okay masina la intrare. Apoi inignerul si-a dat tot interesul, a demontat pompa, si partea ei electrica, dar era moarta. Au zis ca s-a intamplat la ei si o vor schimba ei. Fiind luni seara a zis ca atunci comanda piesa si ca ma suna cum ajunge, sa ma bage printre programari sa monteze pompa. Din pacate am crezut asta si asa ca vineri m-au sunat sa ma programeze pt azi la 8:15 pt pompa. Cu toate discutiile cu ei nu m-au primit, si am mers azi. Ei au zis ca imi pun uleiul scurs din Haldex. Le-am explicat ca nu va fi suficient pt a face nivelul corect si ca sunt dispus sa iau ulei nou pe banii mei, macar sa fie treaba calumea. Au pus ulei nou si gata. Sincer, am plecat cu un gust amar, dar cumva am si avut noroc ca pompa a cedat acolo, probabil in ceva timp se defecta la mine. Gustul amar vine din interactiunea lor cu clientii care le dau atat de multi bani...din pacate nu am numele celor cu care am interactionat, sa va spun sa ii ocoliti. O impresie buna mi-a lasat inginerul de azi consilier, si cel care s-a ocupat luni de masina si azi, si a fost comunicativ ( dupa ce am fost putin agresiv la defectare, cand au incercat sa mi-o plaseze mie ). La plima plecare din service a intrat iara controlul tractiunii pe la 5000rpm, dupa care a mers totul ca inainte, si am impresia ca directia a devenit mai greoaie pe modul confort.
    1 point
  10. S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!
    1 point
  11. Eu aș pleca la un drum unde să folosesc frâna de motor mulți km.
    1 point
  12. Culoarea este Flash Red. Weekend asta mai ies putin cu ea sa o mai alerg putin
    1 point
  13. 1 point
  14. Am incercat eu ,fara rezultat.Poate la o ancrasare mai usoara ca sa zic asa ,merge...Unde am incercat eu era " teapana".Dar poti incerca si tu ?
    1 point
  15. @Yasmin conteaza si pe ce drumuri ai condus tiguanul cu DCC, daca era neted sau in oraș chiar nu iti puteai da seama de diferențe, dar cum intri pe un DN sau DJ mai denivelat, cauti imediat modul confort.
    1 point
  16. Cine caută găsește. ? Am pus in aceiași oală light assist cu dinamic light assist. DLA funcționează doar cu faruri LED high, pe când LA funcționează și celelalte faruri, cu condiția sa ai montata camera frontala.
    1 point
  17. @lukitza acestea sunt funcțiile suportate de camera R242 ( camera frontala ) : Deci in teorie poți activa toate acele funcții dacă ai și restul componentelor, ex funcția Line assist o poți activa, in schimb DLA nu poți, deoarece Funcția Dynamic light assist este suportata doar de farurile High LED , mie mi se pare ca tu ai Basic LED, dacă nu greșesc. nu știu cum s-ar putea activa, dar dacă Florin zice ca se poate, nu-l contrazic. @Catalin M ai și Kessy pe mașina? Din ce știu eu Driver Profil funcționează doar dacă ai kessy, poate greșesc, mă mai informez. In ceea ce privește memorizarea pozițiilor oglinzilor, și aceasta din ce știu eu vine la pachet cu scaune cu memorie. Funcția Drive profile in mare memorizeaza funcțiile confort, adică setările de la clima, setările radio-navigatie, setările AID pt cine are, setările ACC, lumini, modul de închidere-descriere ( cu bip, fără bip, toată mașina sau doar șofer) , iar in ceea ce privește oglinzile, la mine, fără scaune cu memorie menține setările de coborâre sau nu a oglinzii dreapta in marșarier ( soției nu-i place, pe cheia ei e dezactivată ). Dacă @twilight poate să-mi trimită fișierele cu adaptările ( in special cel din 09 ) mă uit și fac o comparație, și ii zic de unde se poate activa meniul din MIB și ce ar mai trebui, dar fără kessy nu cred ca funcționează.
    1 point
  18. Preturile se pot negocia multicel, depinde de ce perioada prinzi, daca se vand masini sa nu prea se vand. Eu in martie cand era foamea mare pentru ca banii au fost cheltuiti/investiti in decembrie de toata lumea, am reusit pentru o masina de 12600 euro sa o obtin la 12.000euro si o revizie gratis. Poate tu nu esti asa de norocos, depinde de starea masinii. La a mea anvelopele mai mergeau doar 1 vara, si placutele urmau sa fie schimbate, probabil de asta au lasat din pret (le-am invocat asta).
    1 point
  19. Am fost Sambata la PBN sa vaz si eu noul G8. Concluzia: nu e asa tragic cum credeam, dar este clar sub Golf 7 din punctul meu de vedere (si aici ma refer la calitatea pe care eu am vazut-o/perceput-o). Mi-au placut noile scaune Ergo (si faptul ca au si memorie) si ce sa vezi?!, mi-au placut cele 2 ecrane (AID + Infotainment) in sensul ca dau bine in bord ca si look. Nu mi-a placut torpedoul din plastic pur la interior, nu mi-au placut niste plastice de mai slaba calitate fata de cele din G7 (dar sa zicem ca nu aici e marea tragedie..) si zona de cup holdere. Nu mi-au placut gurile de ventilatie in sensul in care sunt foarte curios daca noua lor pozitie (e valabil si la O4 si noul Leon) nu cumva este deranjanta acum si iti sufla aer rece in maini/piept/genunchi fara sa poti face ceva in acest sens (in afara de a-l opri ) - dar asta trebuie vazut la drive test, poate e ok.. Sunt destule alte elemente la fel ca la G7, asta e un aspect pozitiv. Vazand si suratele O4 si Leon, G8 (chiar si asa taiat la costuri) este inca peste ele la calitate, finisaje. Sunt curios sa vad noul Golf Variant daca va fi pe o platforma alungita ca si Leon/O4, unde avem un evident spatiu marit in spate, am masurat eu cel putin 3 degete castigate la genunchi, ceea ce este multisor !
    1 point
  20. Ciudata chestie.. eu la mastodont de 2.5 tone am schimbat discurile fata la 110.000 km. Alea din spate mai tine atat. In mod normal puterea de franare spre spate e mult mai mica ca si pe fata. Recomand niste discuri/placute TRW, ATE, etc., nu e nevoie de perforate, striate pe spate la o masina “normala”.
    1 point
  21. Clar iti variaza putin tensiunea de alimentare a senzorului (in functie de producator senzorul are impedanta diferita si de aceea abaterea fata de 0 poate fi mai mare sau mai mica de la senzor la senzor). La mine e 0 cu contactul pus si motorul oprit indiferent de moment (m-am uitat in mod special). Trebuie s-o monitorizezi in timp sa nu devieze prea mult. Eu as masura cu un voltmetru digital (are impedanta foarte mare) tensiunea pe mufa senzorului cand arata 0 si cand arata 3 pentru clarificare. Daca variaza atunci e problema de stabilizare din ECU. Daca nu, atunci e problema de cablaj. VAG nu produce senzori ci doar ii certifica. Ar fi interesant producatorul senzorului OE de la motorul tau. Eu pe originalul meu am si codul Bosch inscris pe el.
    1 point
  22. le-am avut pe amandoua cateva luni si am renuntat la Q5 in final, 2.0d, fara a vrea sa ofensez pe cineva, e bun doar la consum, in rest nu are alte valente, desi pe Q5 cu Stronic si Quattro nu era chiar mic consumul, oras 10-10.5% si extern 7.5-8%.
    1 point
  23. Am scos-o ieri la drum lung in sfarsit Am facut Bucuresti - Zimnicea dus-intors. Am mers atat pe modul sport, cat si eco, mi-a scos un consum de ~5-6. Momentan sunt multumita de ea, o simt stabila pe sosea, pe sport se simte cat de cat ce poate sa faca. Astept si un drum catre mare (cand se poate) sa o vad la viteze mai mari (in limita legii, desigur )
    1 point
  24. Pai ca sa fac cu mufe ar trebui sa pun diodele in modul si atunci automat trebuie trase 4 fire in plus (intrare semnalizare in modul si iesire din modul spre semnalizare) . Oricum as face plug and play nu se poate face la un modul universal, adica na, nu l-am facut modulul doar pentru tipul meu de masina. Aseara am terminat si modulul pentru semnalizare cu impuls. Ambele sunt cat o cheie de mare
    1 point
  25. 5 ani am pus doar castrol (ce se recomanda) acum un an am pus ravenol, nici castrol nici ravenol nu a trebuit completat...
    1 point
  26. Atunci e pedeapsa divina ?
    1 point
  27. Buna dimineata! De la asa zisul "contrafacut" Castrol 5w30 am trecut la mult "laudatul" Ravenol 5W30 VMP USVO. Dezamagire totala: cu Castrol nu imi consuma deloc iar la Ravenol sunt la al doilea schimb si la aprox. 7.000 km am completat 1 L (toate schimburile efectuate la 10.000 km). Acum incerc sa ma reorientez si se pare ca VW a reusit ceva cu VW Longlife III FE 0W30 care ca va inlocui VW LL III 5W30 incepand din 2020. Deci o sa merg pe viitor cu VW LL III FE 0W30. Sanatate si noroc!
    1 point
  28. Later edit : Am demontat capacul de protectie al distributiei si am vazut ca , se prelinge pe la axul pompei de inalta ..Toata distractia a inceput se pare ca , de ieri ..( mi s-a parut ca am simtit miros de motorina si astazi sa zic asa , s-a agravat ) . Reiese si din poza, zona pe unde se prelinge .... fara a ajunge la cureaua de distributie . Verdict , semering principal ax pompa dus . Cu ocazia asta , am luat legatura cu domnul MAC si o sa fac retrofit pompa CP3 .
    1 point
  29. Dar ce ne facem ca fix astia "de pe forumuri" stim mai bine decat ei in marea majoritate a cazurilor? Edit: si nu o spun in lauda catre noi ci arat cu degetul ca sunt prost instruiti iar faptul ca nu pun suflet in ceea ce fac ii impiedica sa invete/afle lucruri noi.
    1 point
  30. Cam asa arata filtrul de motorina dupa aproape 90000 km (schimbat ca la carte). Nici o urma de mizerie, negru pe exterior, galben pe interior. Alimentat de unde este mai ieftin, dar din statii mari (petrom, lukoil, omv, etc)
    1 point
  31. Multumesc pentru lamuriri. Nu inteleg de ce raspunsul trebuia facut pe un asemenea ton. Puteai fi mai colegial in raspuns. Eu nu am intrebat sarcastic sau cu rautate...
    1 point
  32. Salutare, hai ca nici nu mi-am dat seama cat timp a trecut de cand nu am mai facut un update pe aici, masina e in continuare la mine desi ma batea/bate un gand sa o schimb pe ceva mai micut dar tot sprinten, un R sau GTi, asta pentru ca am luat de curand un Q5 2015 2.0tdi Stronic si vad ca imi cam place ca si masina de daily fara prea mari pretentii, dar inca nu stiu...insa nu am uitat deloc A6-le si am continuat sa ii mai fac cate ceva, astfel ca: - in toamna am facut upgrade la 3GP in special pentru BT streaming si apoi pentru interfata mult mai up to date, hartile google, un upgrade foarte bun il vad eu intrucat te face sa te simti intr-o masina mult mai noua. - am ajuns in sfarsit sa pun si bara fata S-line, dupa multe peripetii si vanzatori foarte neseriosi, acum in sfarsit mi se pare ca e in ton cu bara spate, ar mai fi poate mici detalii si dintre aceste cred ca folia pe geamuri ar fi unul. - am facut upgrade la bara spate de torsiune si pus una de RS6 C6, s-a imbunatatit dinamica masinii in bine, nu la fel de bine cum o face un set de la H&R, dar e mult mai bine fata de stock - am reconditionat jantele Segment si le-am incaltat cu Conti Sport Contact 6, foarte multumit de look cat si de cauciucuri, aduc un mare plus la dinamica cu un disconfort la suspensie, fiind un perete lateral foarte rigid se simte cand masina e pe Dynamic fiind si mai coborata din VCDS, dar o directie multa mai responsive si mai precisa plus un grip foarte bun. Vedem ce va mai urma, stay safe!
    1 point
  33. Nu exista mai multe Weltauto Nurvil Sunt mai multi samsari care lucreaza acolo si fiecare e cu masinile lui , ocupatia lor principala e sa urmareasca masini de dincolo si sa obtina profit maxim , i-am urmarit live facand asta , pe toti , de abia aveau timp de mine ... Pentru ca sunt samsari nu au mai avut loc de depozitare la Audi ( birourile lor sunt la Audi , spatiul e mic in curte ) si se pare ca au inceput sa le depoziteze si pe Dem Radulescu la Ad Garage Sansele ca masinile sa fie verificate si cu km reali sunt minime Pentru ei faptul ca sunt acoperiti de numele Welt Auto si au in spate service-ul ala de tip Ad Garage , le ofera posibilitatea sa dea 6 luni garantie Service-ul oficial Nurvil nu se ocupa de masinile astea , ei lucreaza pe programare ptr clienti , de asta au avut nevoie de acel Ad Garage suplimentar Service-ul oficial e foarte ok , oameni de treaba si priceputi , mi-au spus ca nu au ei treaba cu masinile alea Garantia nu e ca urmare a faptului ca ei stiu ca masinile sunt bune ci un mod de a vinde mai mult Iar ce pica , asta e , se trece le pierderi , se repara / carpeste in service-ul ala de pe Dem Radulescu ( cum s-o repara de bine o masina .. gratis ... ) si se asteapta sa treaca garantia Nu recomand
    1 point
  34. si aici cateva poze cu ea, zburda acum bucuroasa ca e sanatoasa iar
    1 point
  35. Intre timp masina a suferit si o interventie mai serioasa pe la motor, anume schimbarea intinzatoarelor lanturilor superioare ale distributiei. Evident am luat aceasta decizie intrucat unul dintre ele facea un zgomot la pornire dupa ce masina statea parcata peste noapte, cel de pe partea sofer pierdea presiunea si avea nevoie de timp sa se incarce cu ulei, semn ca cedase supapa aceea din el, il mai ajuta doar partea mecanica, adica un telescop cu arc, insa nu era suficient. Asa ca, dupa un indelung research, in care am descoperit ca probabil 99% dintre 3.0tfsi(indiferent de caroseria pe care s-au pus ) au problema asta, cel putin in USA exista si un TSB pe tema aceasta intrucat multi acolo au sesizat aceste zgomote inca de la rulaje de 20-30k km si rezolvarea era schimbarea acestui intinzator de pe partea sofer, in cele mai multe cazuri asta era de vina. Daca pentru B8, C7 sau D4 exista un p/n revizuit pentru intinzator, pentru C6 nu, probabil si pentru ca s-a fabricat doar in perioada 2009-2011 si au uitat de ele. De asemenea am decis sa fac eu aceasta operatiune, in mine am mai multa incredere, am intrebat putin si prin alte parti insa nu prea stiau ce si cum e cu motorul asta, ideea este ca nu mi-au inspirat incredere, unul singur care imi este si prieten si are service ar fi putut sa o faca si aveam incredere in el dar e in alt judet si imi era peste mana. Asa ca, inarmat cu documentatia necesara din ELSA, citit/vizionat cam tot ce se putea despre acesta operatiune, facuta o investigatie amanuntita care sa imi demonstreze ca intr-adevar intinzatorul este problema si apoi cumparat trusa de cale specifica motorului pentru blocarea distributiei, m-am apucat de treaba. In final am ajuns sa schimb: ambele intinzatoare pe care le-am luat INA, cele originale erau tot INA, patinele superioare, garnitura corp filtru ulei, garnituri capace axe came, bujii, suruburi axe came si alte maruntisuri. Satisfactia a fost foarte mare cand dupa ce am pus totul la loc conform procedurii masina a pornit din prima fara nicio eroare si fara infamul zgomot, am rasuflat usurat :).
    1 point
  36. Desi cand a aparut problema le-am zis ca sa facem o programare pe vineri au zis ca nu esre nevoie, ca ma suna cand ajunge pompa si sa ma bage intre programari. M-au sunat vineri, ca marti la 8:15 sa fiu la ei. Si ca nu se poate printre programari. Azi am fosr, a durat ceva, dar pana la urma au facut-o. Pompa si manopera gratis. Uleiul voiau sa il refoloseasca pe cel de saptamana trecuta. Dar avea particule de mizerie in el si la demontarea de data trecuta si de azi clar s-a pierdut din el si nivelul nu era bun. Asadar am cumparat eu ulei-285 si gata. La prima plecare mai tare, a intrat iara controlul tractiunii pe la 5000rpm. Dupa care totul merge bine. Pare problema rezolvata
    0 points
  37. Sincer, sunt foarte multe argumente impotriva unei achizitii prin welt a acestei masini. La welt de regula sunt masini de flota din Ro sau la buy back de la persoane fizice. Personal mi se pare ciudat un import direct prin welt, masina fara ca macar sa fie inmatriculata. Verificarea facuta intr-o bataie de joc. Pretul care sigur ca nu e mic stiind dealerul. Cutia dq200 cu probleme si care limiteaza sever capabilitatile unui 1.8T.
    0 points
  38. Verificarea unei masini trebuie facute in felul urmator: - test de drum, dar nu in parcare ci pe strada (numerele le gatesti in general in portbagaj sub mocheta, vezi daca mai e valabila asigurarea de la fostul proprietar). - test cu VCDS/odb eleven, scanare de erori, valori injectoare. - verificat nivel lichide, urcat masina pe elevator, verificat tren de rulare, inspectat bucse, rulmenti, joc roti, frane, urme de ulei pe amortizoare, inspectat scurgeri in zona motorului si a cutiei de viteze. - Verifica toba de esapament, daca ai ulei pe ea, aia e. - apoi se verifica lufturile si elementele revopsite, data fabricatiei pe elementele cu data pe ele (parbriz, geamuri, aripi, stopuri si faruri) - verificare surburi trager, aripi, lonjeroane, si nu in ultimul rand verificare radiatoare fata.
    0 points
  39. Garantia este la motor+cutie si nu acopera elemente de caroserie, electrice, suspensie si altele. Gen daca ai luat masina, si ai un defect (far spart, aripa cu rugina, amortizor curs, bucsa crapata, rulment dus) acestea nu sunt acoperite de garantie, insa pot sa fie decontate un procent din ele in functie de vechimea masinii (30-70%) ia manopera o platesti. Exemplu, pentru doua stopuri exterioare spate, mi-au cerut 2700ron, din care plateau ei un procent (70%) iar eu plateam 30%+ manopera. Masina avea 4 spre 5 ani. Ei iti garanteaza ca motorul, cutia sunt ok, restul defectiunilor nu sunt acoperite total de garantie.
    0 points
  40. Deci problema cu smucitul nu am avut-o si nici nu o am la niciuna din masini. Intra-devar cu anumite tip-uri de benzina as spune ca merg mai rau sau sunt mai puturoase. Update au facut ei oricum fara sa le cer. E Adevarat ca cei mai multi fare se plang au cutie manuala. Sfatul meu ar fi.. puneti benzina cat mai buna.. acu nu stiu care o fi asta in Ro. Eu sunt mai mult decat satisfacut de Aral. Pe forum-uri si Shell e f bine cotat
    0 points
  41. Dacă primești și segmentul care trece pe sub schimbător, da, vei găsi sub bord capătul acoperit cu două capace. Le dai la o parte și împingi tubulatura pe poziție. Am făcut treaba asta acum 3 luni.
    0 points
  42. Nu e folie, un un sticker special care nu deranjeaza ACC ul, eu am vrut badge delete, sa nu se vada VW. Bine, se vede in lumina, e glossy. Cand ma plictisesc de el, mai am unul de schimb, putin diferit. si spate, am uitat sa comand doua R uri rosii asa ca daca mai vrea cineva chestiute de genul, mai dam o comanda si l iau. Am mai pus si pe la interior cateva dar nu merita poze.
    -1 points
  43. @detinator de ce spui ca Corsa e construita pe platforma de electrica? este o platforma normala/de fosila la care s-a adaptat partea de electric, si da, ca si clasa este undeva de clasa Polo, nu Golf. Niciuna din lista nu este construita dedicat catre electric, nici chiar zoe.
    -1 points
  44. Da, si de 3 ori pretul unui schimb. Crezi ca rezolvi problema consumului prin schimbarea tipului de ulei, eu cred ca nu, ai undeva ceva uzura, turbo.....
    -1 points
  45. @Alin Lupu ar ajuta si sa citesti in urma cateva pagini, ai avea raspunsul la toate intrebarile, toate au mai fost puse deja. Cati km are masina? 198ml oil ash corespunde unui kilometraj de peste 300.000km
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!