Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.07.2020 în toate secţiunile

  1. Am scos-o ieri la drum lung in sfarsit Am facut Bucuresti - Zimnicea dus-intors. Am mers atat pe modul sport, cat si eco, mi-a scos un consum de ~5-6. Momentan sunt multumita de ea, o simt stabila pe sosea, pe sport se simte cat de cat ce poate sa faca. Astept si un drum catre mare (cand se poate) sa o vad la viteze mai mari (in limita legii, desigur )
    6 points
  2. Intr-adevăr, nu merită asumate riscuri, nu recomand Mamaia pe vremurile astea desi e mai lejer decat la Eforie sau în Vamă. ? Și o fărâmă de Dobrogea. #NoEdit Nu am idee cum se calculeaza scorul Blue, dar am reușit 100 din 100 cu o talpă mai grea si fără retineri, erau cam 220km în calculul de acolo.
    6 points
  3. le-am avut pe amandoua cateva luni si am renuntat la Q5 in final, 2.0d, fara a vrea sa ofensez pe cineva, e bun doar la consum, in rest nu are alte valente, desi pe Q5 cu Stronic si Quattro nu era chiar mic consumul, oras 10-10.5% si extern 7.5-8%.
    5 points
  4. Pai ca sa fac cu mufe ar trebui sa pun diodele in modul si atunci automat trebuie trase 4 fire in plus (intrare semnalizare in modul si iesire din modul spre semnalizare) . Oricum as face plug and play nu se poate face la un modul universal, adica na, nu l-am facut modulul doar pentru tipul meu de masina. Aseara am terminat si modulul pentru semnalizare cu impuls. Ambele sunt cat o cheie de mare
    5 points
  5. Buna seara! Sa nu mai prelungesc suspansul, acest retrofit a fost finalizat după o munca efectivă de 22 ore. O singura eroare am avut la comandarea pieselor și anume cablajul pentru PLA + proiectoare + ACC, codul comandat era pentru proiectoare cu Bec iar Vrs are proiectoare cu LED, prin urmare amcomandat un alt set de cablaj. Va atasez câteva poze cu rezultatul final.
    3 points
  6. Si un longterm, l-am prins azi la fix, acesta e consumul mașinii cu tot felul de drumuri amestecate: oras, DN-uri, autostradă (mai lent si mai alert), inclusiv reprize de 4000rpm de speriat soțiile, asa le zice ea etc... ma declar mulțumit. Temperatura motor stă destul de sus la mers mai apăsat, intre 108-116 grade, era si cald afară, coboara pe la 99-102grade cand o las domol. Asa e normal? Uleiul e proaspăt, Castrol oem la bidon de la dealer. Nu inteleg de ce dubleaza poza cu consumul, eu o sterg si ea tot reapare.
    3 points
  7. Salutare tuturor, ? Mai jos va prezint si eu noua mea caleasca. Din pacate, povestea nu are un inceput tocmai fericit ?deoarece achizitia a venit ca urmare a unui eveniment rutier in urma caruia vechiul meu Golf 4 1.4 BCA a fost incadrat ca dauna totala. Astfel, nu am avut de ales si a trebuit sa-mi cumpar o noua masina. Cum Golful are un loc special acolo in creierasul meu m-am dus imediat cu gandul tot la un Volkswagen Golf. La inceputul cautarilor nu prea aveam multe criterii dupa care sa ma ghidez. Tot ce stiam este ca imi doream sa fie de culoare neagra si diesel. Dupa cautari ce au durat aproape 3 luni de zile si aproximativ 10 vizionari, am gasit-o pe cea ce astazi ma suporta si anume Golf 5 1.9 tdi Goal Edition, cod motor BRU. Ca dotari pot spune ca sunt decente si un pas inainte fata de vechiul Golf: - Motor 1.9 TDI, 66KW, BRU, An fabricatie 2005, - Cutie de viteze 5+1trepte - Culorare: black magic pearl, Cod LC9Z, - Jante model Atlanta R 16 - Interior Goal - Proiectoare de ceata, - Clima pe 2 zone cu torpedoul si cotiera refrigerate, scaune fata cu incalzire pe 5 trepte, - Geamuri electrice fata, spate, - Oglinzi laterale electrice si incalzite, - Tempomat, - Senzori cu avertizre acustica spate, - Scaune fata cu sertar depozitare si cam atat. Ca planuri de viitor nu sunt foarte multe. Cel mai probabil unitatea radio am sa o inlocuiesc si o mentenanta cat se poate de riguroasa. Pentru inceput am facut schimbul de ulei al motorului si al tuturor filtrelor, o curatare la interior si o iginenizare a sistemului de climatizare. De asemenea, am schimbat kit-ul de distributie. Va las mai jos cateva incercari de a face cateva poze artistice. ? Sper ca v-a placut mica mea descriere. Sa auzim de bine si drumuri bune fata incidente.
    2 points
  8. Clar iti variaza putin tensiunea de alimentare a senzorului (in functie de producator senzorul are impedanta diferita si de aceea abaterea fata de 0 poate fi mai mare sau mai mica de la senzor la senzor). La mine e 0 cu contactul pus si motorul oprit indiferent de moment (m-am uitat in mod special). Trebuie s-o monitorizezi in timp sa nu devieze prea mult. Eu as masura cu un voltmetru digital (are impedanta foarte mare) tensiunea pe mufa senzorului cand arata 0 si cand arata 3 pentru clarificare. Daca variaza atunci e problema de stabilizare din ECU. Daca nu, atunci e problema de cablaj. VAG nu produce senzori ci doar ii certifica. Ar fi interesant producatorul senzorului OE de la motorul tau. Eu pe originalul meu am si codul Bosch inscris pe el.
    2 points
  9. Sunt tare curios cum iti functioneaza VAGDPF pe bicicleta. A scos VAG bicicleta cu DPF? Media poate varia ft mult in fct de temp exterioara si de tipul de mers in oras, dar in general un EA288 (2.0 TDI) in oras ft aglomerat nu prea ajunge la 200km. Si btw, ce diferenta este intre ODIS, VCDS si VAG DPF la afisarea unor parametri precum soot measured, calculated si diff pressure (presupunand ca aplicatia suporta tipul de motor). Exact, niciuna @horry_bv, din pacate, fara sa vezi exact parametrii legati de DPF, nu poti spune. In mod normal, daca a fost un mers in oras aglomerat si mers mai agresiv, ar fi normal.
    2 points
  10. thanks, as always am fost cumva fortat sa o las ca nu am avut vreme sa ii fac itp si aerul - si am cam batut si inca bat tara cu dinozaurul. insa abia astept sa fac acelas lucru cu vr-ul cu vandutul, logica spune ca da, insa sufletul spune cu totul altceva. Este pasiunea aceea inexplicabila si usor irationala. Cu riscul de a suna ridicol, a fost dragoste la prima vedere, evoluata apoi intr-o pasiune irationala
    2 points
  11. Mai spune-ne despre masina, dinamica, multe alte aspecte... Ref consum deja ne-am prins ca merge cu 4%
    2 points
  12. Pai erau 185 60 15 si acum sunt 215 40 17, Chiar nu se vede? :)))
    2 points
  13. Salutare, Dupa 4 luni si o saptamana am ridicat noua Octavia 4. Povestea a inceput in februarie dupa ce am comparat 6-7 oferte de la dealeri diferiti si am dat comanda la PBN care au facut cel mai mare discount. Asadar avem 2.0 TDI 110kW DSG, echipare Style cu urmatoarele optionale: faruri Matrix LED, blocuri optice TOP LED, camera marsarier, clima pe 3 zone, parbriz incalzit, ACC, park assist, priza 220 si USB C-uri, DCC si driving modes, spalatoare faruri, scaune ergonomice certificate AGR (piele, reglabile electric si memorie, masaj, ventilate), volan incalzit cu padele, ornamente praguri si pachet crom. Culoarea si jantele se vad in poze Primele impresii: - scaunele sunt foarte confortabile, iti gasesti usor o pozitie buna - faza lunga automata si farurile fac o treaba foarte buna, decupeaza masinile si tu vezi mereu perfect - butoanele de pe consola centrala sunt de proasta calitate - navigatia se misca greut la inceput iar culorile pe modul zi nu sunt cele mai fericita (ruta activa culaore verde iar strazile galbene) Vor urma: - set covorase textile (cele de cauciuc au fost cadoul dealerului, masina venind fara din fabrica) - lumini LED pt portbagaj - folie geamuri fata spate - folie faruri - tratament ceramic -
    1 point
  14. Salutare! Așa cum am spus intr-o alta postare azi a venit vremea sa vorbim de cel mai complex și costisitor retrofit pe care urmează sa-l implementez la Octavia 3 VRS și anume schimbarea pârtii frontale varianta Octavia 3 Facelift RS245. Pentru acest retrofit aveți nevoie de peste 60 de elemente, o sa le menționez doar pe cele principale (pentru doritori ma pot contacta personal pentru lista completa). Costul total al acestui retrofit depășește suma de 2000€, in contextul in care farurile Full LED, bara și capota au fost achiziționate Sh. Lista generală cuprinde următoarele elemente: 1. Faruri full led (ediția revizuita cu F in coada); 2. Capota Octavia 3 Facelift; 3. Aripi STG/DR Octavia 3 Facelift; 4. Bara fata Octavia 3 Facelift vrs; 5. Proiectoare LED varianta Octavia 3 Facelift vrs; 6. Calculator FCM (ultima ediția cu E) 7. Cablaj PLA + ACC + PTF; 8. Grila superioară varianta Octavia 3 Facelift rs245 - full glossy black + Grile inferioare STG/DR + grila central + Grila contur proiector Glossy black; 9. Armătura metal + pluta protecție pt prindere/susținere bara; 10. Apărători roata varianta Octavia 3 Facelift Rs245 (aceasta varianta are găuri laterale pentru o mai buna ventilare a frânelor), etc. Ulterior, după montarea pieselor se va revizui traseul de fire către faruri și BCM conform schemei electrice și se va construi un nou traseu pentru Calculatorul FCM care gestionează funcțiile farurilor. Retrofitul cuprinde exclusiv componente OEM și in mare parte piese NOI (sh costau mai mult). Va atasez câteva poze cu piesele cât și cum va arată mașina la Final
    1 point
  15. Dupa aproape 4 luni de asteptare, a venit in sfarsit Bombonica. Un T-Roc Design 1.0 TSI. Am zis sa fac un upgrade de la Golf V, pana acum nu regret nimic. Cateva detalii: - 85kw / 116 cp - Culoare: Flash Red - Manuala - Benzina - Active Info Display - Selectare Mod conducere - Faruri LED - Momentan Jantele stock, pe 17 Sesiune foto: x x x x x As dori sa ii schimb in viitorul apropiat jantele, poate ceva pe 18 sau 19. As vrea sa fac ceva modificari si pe parte estetica interior/exterior, nu stiu exact ce, dar momentan cred ca o sa stau pe tusa
    1 point
  16. Ciudata chestie.. eu la mastodont de 2.5 tone am schimbat discurile fata la 110.000 km. Alea din spate mai tine atat. In mod normal puterea de franare spre spate e mult mai mica ca si pe fata. Recomand niste discuri/placute TRW, ATE, etc., nu e nevoie de perforate, striate pe spate la o masina “normala”.
    1 point
  17. Pana acum nu a contestat nimeni problemele.. nici macar seful de Service.. nici cei de la VW. Masina la schimb primesc cei care au Audi. In conditiile de Garantie de la VW nu este prevazut. Si da.. daca nu reusesc sa remedieze problema pot cere sa-mi dea banii (vor socoti km parcursi de mine) sau sa-mi iau alt model. Normal pot fi obligati sa-mi livreze una identica.. doar ca Golf 7 nu se mai produce.. si probabil ca e aproape imposibil sa gaseasca una 100% identica. Dar asta e alta discutie. M-a sunat sef-ul de Service azi. Vor sa schimbe toate injectoarele si sa verifice traseul de admisie de aer. Sunt curios daca se rezolva..
    1 point
  18. Ai doua suruburi sub capac maner plastic si unul de plastic care trebuie invartit la 90 grade sub panou. Restul cleme
    1 point
  19. Asta e alta discutie Razvan. Pana la tuning, masina trebuie sa mearga bine stock !
    1 point
  20. Poate ca un tuning ar rezolva situatia. E relativ abordabil ca preti si ar trebui sa se scape de problemele softului original si in plus, extra performante. E doar o presupunere. Voi ce parere aveti?
    1 point
  21. Mie mi se pare rau. Iti da regen dupa Soot mass measured clar. Ai luat 8g in 32 km pe la 100km o sa-ti dea regen.
    1 point
  22. Racordul flexibil face legatura intre motor / turbo si evacuare. Cam tarziu raspunsul dar nu am vazut intrebarea pana acum.
    1 point
  23. Este un coleg de forum care la prima revizie i-au bagat fara sa-l intrebe 5w30 si in masina avea 0w20. Dupa maxim 1 saptamana a revenit la reprezentanta sa-i schimbe uleiul cu 0w20 pt ca ii crescuse consumul. Dupa revenirea la 0w20 situatia a revenit la normal. Probati si vedeti. Daca pentru voi este important consumul, atunci folositi roti mai mici, capace la roti, elemente de aerodinamica pe sub masina (scuturi extra la brate si tunelul median) si benzina care favorizeaza consumul. 0w20 scoate consumuri mai mici, mai ales unde pornesti mult de pe loc.
    1 point
  24. Articolul acesta zice de septembrie, si are sens ca si data. VW e sub presiune sa livreze masini electrice dupa scandalul Dieselgate, asa ca pana ce ID3 nu intra in vanzare cum trebuie, nu pot opri productia. https://electrek.co/2020/04/04/volkswagen-extends-e-golf-production-until-september-according-to-vw-internal-document/
    1 point
  25. Faza cu mersul turat nu a functionat dar nici nu ma asteptam, masina mergand destul de turat de obicei. So, faza cu dat talpa ca sa cureti chiar nu cred ca functioneaza, nici nu prea vad o explicatie logica pt care ar putea ajuta. La motoarele pe benzina mai vechi, da, dar la TSI-urile acestea nu vad cum.
    1 point
  26. Si daca ar fi o diferenta de consum, nu cred ca ar ajunge la 1 litru/100km...
    1 point
  27. Dupa doua luni de amortire - scos golful la alergat in vederea itp-ului, si nu numai. Cu unele emotii la frane, dar nu au fost probleme, franeaza si merge ca o masina condusa zilnic. Un singur lucru e naspa - nu mai merge AC-ul. Freon are, cand scot de pe Econ creste ralantiul, insa nu cupleaza ambreiajul compresorului si nici ventilatoarele. Pe tester mi-a dat intermitent senzorul de presiune freon. Ghinionul meu este ca e varianta cu 3 pini, care nu se poate strapa pentru testare. Asa ca sunt in cautare de service de AC serios, nu "umplatori de freon". Si inainte de a ma duce, o sa fac si tigania cu alimentarea directa a compresorului, ca sa fiu sigur. Si am gasit ceva ce de mult imi doream, un R32 in doua usi Edit: Izolarea usilor a reusit, nu mai intra apa absolut deloc.
    1 point
  28. ...sincer m-as indoi ca doar din diferenta de ulei ar iesi un consum mai scazut de carburant. Pot fi multi factori: incarcarea masinii (inclusiv modul cum sunt dispuse bagajele), presiunea in pneuri, “greutatea talpii” la accelerare (de exemplu unul din soferi poate accelera mai brusc si celalalt mai liniar), etc.
    1 point
  29. Am revenit cu calculul consumului. Am facut plinul astazi si au intrat 47,86 litri rezultand un consum de 4.358 l/100km, aproape cu 9% mai mult decat in bord. Chiar si asa mi se pare un consum foarte bun pentru mers 85% extraurban
    1 point
  30. nici eu nu pricep obsesia cu jantele astea imense. astia au testat-o prin germania. care are super sosele. sa vezi in romania jale. si initial nici dcc nu e disponibil la comanda. oricum cu cat sunt mai mici creste autonomia. ce nu m-a prea impresionat a fost sprintul 50-100 in filmul autogefuhl, mi s-a parut ca i-a luat cam mult, dar nu are ace/indicatoare, deci posibil sa ma pacaleasca.
    1 point
  31. Dupa 6 saptamani de la livrare, am terminat si cu rodajul, depasind 4.000 km. Au fost 1.265 de km facuti prin tara, de la Bucuresti la Cazanele Dunarii, Hateg, Transalpina si inapoi acasa. 4 persoane, un copil, bagaje cat incap in portbagaj. In continuare multumit de masina, motor capabil, avantajele cutiei de viteze sunt evidente. Referitor la consum, am reusit o medie de 6.92 l/100 km (masurata cu plinul facut la pompa, pistol oprit automat) la o viteza medie de 55 km/h. Pentru primii 641 km la o viteza medie de 58 km/h, consumul in bord era de 6.3 l/100 km (alimentat cu 42.71 litri, adica undeva la 6.66 l/100 km consum mediu real), iar ulterior cei 624 km la viteza medie de 53 km/h au indicat un consum mediun de 7.1 l/100 km (alimentat cu 44.83 litri, respectiv consum real de 7.18 l/100 km).
    1 point
  32. Asta cu benzina o pot confirma,am facut turul europei anul trecut si nu mai facea asa. De asta spun,eu cred ca e de la benzina.
    1 point
  33. Hai ca pun eu poze atat cu FR(cea rosie) cat si cu Xcellence(cea gri + interior). Pe mine nu ma deranjeaza imitatia aia de lemn de pe bord la Xcellence, care e de fapt un plastic, ci mai degraba ma deranjeaza marginile tapiteriei scaunelor, care sunt din piele sintetica maro inchis. La fel sunt si pe spate scaunele, iar cel mai deranjant mi se pare ca au pus materialul acesta pe mijlocul banchetei spate. Partea textila imi place chiar mult. Cred ca mi-ar fi placut mai mult daca erau integral din material textil. Probabil cele de la versiunea de baza mi-ar placea mie ?
    1 point
  34. @Silviu1988 imi pare rau sa te dezamagesc, nu e nimeni arogant. Doar tu ai ceva "curaj" sa spui ca nu ai rabdare sa citesti ceea ce s-au chinuit altii sa scrie, sa puna poze, sa detalieze. Multi v-ati obisnuit sa intrati pe forum, puneti o intrebare si gata. Un forum se construieste cu solutii, nu cu intrebari. Tu nu ai avut rabdare sa citesti solutiile si detaliile altora... vrei sa intrebi si brusc cineva sa iti raspunda. Unde este aroganta? @Aerofan ti-a raspuns detaliat destul de clar si frumos.. nu aveai decat sa dai cateva pagini in urma sa verifici.
    1 point
  35. Ok, am zis ca daca tot am lasat aici cateva randuri, ar fi doar fair sa revin: am inceput TD in vizita la benzinarie pentru alimentare, urmat de cumparaturi la Lidl (unde am observat, cel putin la marcajele din parcarea Lidl Cluj de pe varianta Zorilor-Manastur), masina este mai lunga decat marcajele - ori lasi spatele mai iesit, ori treci cu fata peste linia despartitoare -aspect observat si pe camerele din Area View desi lung, am ramas placut impresionat pentru viraje cat si sensuri giratorii - ajuta foarte mult la senzatie directia progresiva inceput spectic cu un DN de 60km, la inceput clar ma simteam ca intr-un tanc, la final un pic in dubii masina pe sport se tine decent in viraje, viteza si km ii bifeaza fara griji, am observat ca cel putin intre localitati, viteza de rulare a fost ~10/20km/h mai mare decat cum o bifam cu Ateca de 190ps - desi ~1,9t motorasul biTDI de 240cp urca frumos si izolarea fonica, subiectiv vorbind, mi se pare superioara fata de fosta masina din '17 -desi si unitatea pe care am facut TD nu cred ca era mai noua de '18 am tinut pe normal/confort/individual, pe sport pe sotie o deranja sunetul de motor care intra in habitaclu de la accuator/boxe, insa i s-a parut cel pe normal/confort, deci nu as fi fost "obligat" cu ea in masina sa stau cu sunetul pe off am ajuns cu un consum ~8 spre 9 daca nu ma insel, insa m-am dat putin la masina, fara sa fortez pe retur a revenit sotia la volan, ea s-a deplasat pe alocuri cu viteza mai mare ca mine, a fost si ea placut impresionata de cat de repede face viteza si de directia progresiva la intrarea in Cluj, inainte de Feleac, am schimbat soferii la Lukoil si am revenit spre casa via Faget/drumul Sf. Ion spre Plopilor, unde inspre final, i-am zis sotiei, ca daca incape in garaj, o si luam culmea ca a incaput, cu 5cm mai mult cred ca nu incapea Joi dimineata am dus unitatea inapoi, si le-am zis ca daca ne intelegem la pret, o voi comanda aveam dubii pentru disponibilitatea motorului biTDI, cat eram si interesat de anumite dotari MY21 care le observasem aparent pana la finalul lui August inca se mai poate comanda motorizarea, dupa va disparea conform noilor WLTP, la al doilea catalizator pe motoarele diesel, va lua compartimentul unde pe moment, era turbina actuala (sau cel putin ce am gasit/citit pe net, don't shoot the messenger ^^) volanul capacitiv mi s-a comunicat ca este doar pentru Octavia nou iar scaunele ventilate pe Kodiaq doar pentru varianta de piele normala, nu si la cele de alcantara, aka nu se pot comanda pe vRS perioada livrare ~15 saptamani oferte am luat de la Delcar BV si de la Compexit CJ, la cel din urma am primit oferta cea mai buna, insa aici cred ca a ajutat foarte mult contactul catre eie - via directorului de vanzari de la Seat am anuntat Delcar ca le multumesc pentru timp, si la Compexit le-am spus care sunt urmatorii pasi, as trece azi, 17 iulie pe la ei, sa bifam actele si sa achit avansul era o alegere chibzuita, care ma multumea in acelasi buget m-am uitat si la masini din '18 -> prezent, inclusiv sh GLC43 cat si SQ5, insa pana la urma a venit ratiunea si nu m-a lasat piticul sa achit anumite sume pe intretinerea care imi place la masini, doar ca si marca premium, cel putin dublu in reprezentante, si aici incepem doar la schimbul de ulei inceputul cautatului de masini a inceput in plina pandemie, cand de plictiseala mi-am pus si Ateca de vanzare, deci pana azi, am avut cateva luni de "variante/ganduri/etc" noua Octavia RS vine fara 4x4, Tiguan R doar la final de 2020, Cupra Leon ST incep sa apara din Septembrie, insa parca nu as fi renuntat neaparat la garda la sol pentru o masina combi, tot mergeam pe ideea, daca tot am schimbat paltonul de la Ateca, macar sa fie una si cu motor mai mare, si volun portbagaj mai mare Ma multumea Kodiaq RS as follows Intretinere Skoda Impozit/Asigurare decenta volum interior dotari arhi sufieciente cruiser care inghite km desi R20 jante, pe confort mi sa parut mai confortabila ca Ateca pe R19 (insa aici nu aveam DCC) sotiei i-a placut si fiind multumit, dupa ce am primit oferta, i-am si trimit un whatsapp sotiei, cu mesajul, gata, o luam? as fi fost si eu in final impacat, multumit, ca am luat o masina chibzuit, care era "ce trăbă", consum diesel, volum si putere decenta mi-a raspuns: stai sa ajung acasa si dupa replica eie: "nu vreau sa iei o masina sa fi multumit, totusi de ce nu vrei Formentor sa fi fericit?" Asa ca am incalecat pe o sa, nu va mai pierd timpul si neuronii cu povestea vietii mele, recomand cu drag Kodiaq-ul, chiar bifeaza foarte multe aspecte, eu voi reveni probabil prin Noiembrie/Decembrie, cu putin noroc, ca posesor de Formentor fericit? @ct_act tot ce e posibil sa fie '19 atunci acel Kodiaq, iar ca dimensiuni, formentor este mai mic
    1 point
  36. Cuvinte in vant de genul poate sa arunce oricine, cu cat am interactionat cu mai multi mecanici, cu atat am realizat ca ori imi cumpar masina noua ori ma ocup personal de ea. Am vazut ca majoirtiatea mecanicilor au o mandrie aparte si nu le place sa admita ca poate ce au concluzionat ei din experienta nu e neaparat adevarat. Ar trebui sa fie mai umili tinand cont ca majoritatea fac experimente si invata meserie pe masinile si banii clientilor.
    1 point
  37. Intradevar, este injositor sa porti ceva pe scrie Skoda intr-un Audi. Te murdaresti cu mizerie, pe orgoliu.
    1 point
  38. E cel mai frumos model de octavia produs pana acum Sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  39. Dupa 4 ani si un pic, adica exact cand a iesit din garantie, pornesc astazi motorul 1.4 125 cai (din 2015) dupa cateva zile in care a stat nemiscata, porneste un pic ciudat, fluctueaza turometrul si palpaie martorul check engine cate secunde. Dupa alte cate secunde isi revine dar e clar ca e ceva acolo, nu a mai facut asa niciodata. Probabil asta e inceputul sfarsitului acestei mizerii de motor
    1 point
  40. putin offtopic... azi am avut ceva treaba la avia si daca tot eram acolo am zis sa arunc si eu un ochi la noul leon. si surpriza, dupa ce arunc ochiul mai atent, constat ca seat s-a transformat in toyota. deci nu mai exista dealer seat acolo si a rasarit toyota in loc.
    0 points
  41. Sau de aici. Eu l'am montat si la Ateca, dar s'a potrivit si la un Subaru (cu un pic de munca de convingere)
    0 points
  42. Decat jante pe 19 mai bine investeai intr-un motor mai puternic
    -1 points
  43. De ce sunteti asa aroganti mai oameni?! Era asa greu de scris un 2000,1500 lei ?
    -1 points
  44. Nu prea am rabdare sa citesc din spate...
    -2 points
  45. Fabulatii pe aceeasi tema!! Daca tu folosesti jucarii gen elm 327 sau altele cu vagdpf arata la ce nivel te invarti,si sunt sigur ca ai vazut multe EA 288 in poze!
    -3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!