Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.07.2020 în toate secţiunile

  1. Dupa 6 saptamani de la livrare, am terminat si cu rodajul, depasind 4.000 km. Au fost 1.265 de km facuti prin tara, de la Bucuresti la Cazanele Dunarii, Hateg, Transalpina si inapoi acasa. 4 persoane, un copil, bagaje cat incap in portbagaj. In continuare multumit de masina, motor capabil, avantajele cutiei de viteze sunt evidente. Referitor la consum, am reusit o medie de 6.92 l/100 km (masurata cu plinul facut la pompa, pistol oprit automat) la o viteza medie de 55 km/h. Pentru primii 641 km la o viteza medie de 58 km/h, consumul in bord era de 6.3 l/100 km (alimentat cu 42.71 litri, adica undeva la 6.66 l/100 km consum mediu real), iar ulterior cei 624 km la viteza medie de 53 km/h au indicat un consum mediun de 7.1 l/100 km (alimentat cu 44.83 litri, respectiv consum real de 7.18 l/100 km).
    7 points
  2. Ieri a primit ulei nou. Am renuntat la Castrol si am trecut la Motul 8100 X-clean+ 5W30 sa vedem cum se comporta. Am avut ocazia sa o conduc pe un drum virajat cu aer de munte si am incercat sa scot putin untul din motor si limitarile sasiului. Clar se simte multe mai bine cu arcurile Eibach Pro Kit si amortizoarele noi. Admisia are un sunet de care nu ma mai satur ?. Simte nevoia unui intercooler frontal mai ales la 35-40 de grade.. nu sustine o performanta liniara cand e condusa mai sportiv.
    6 points
  3. Dupa vreo doua luni de asteptare a venit si protectia de prag spate - cea veche era groaznica, strica rau aspectul general. Cateva nituri si silicon - si acum spatele este complet. Trebuie sa mai fac ceva la capetele evacuarii. Nici toba nu e in stare prea ok - posibil sa schimb cu totul cand crapa.
    6 points
  4. Dupa doua luni de amortire - scos golful la alergat in vederea itp-ului, si nu numai. Cu unele emotii la frane, dar nu au fost probleme, franeaza si merge ca o masina condusa zilnic. Un singur lucru e naspa - nu mai merge AC-ul. Freon are, cand scot de pe Econ creste ralantiul, insa nu cupleaza ambreiajul compresorului si nici ventilatoarele. Pe tester mi-a dat intermitent senzorul de presiune freon. Ghinionul meu este ca e varianta cu 3 pini, care nu se poate strapa pentru testare. Asa ca sunt in cautare de service de AC serios, nu "umplatori de freon". Si inainte de a ma duce, o sa fac si tigania cu alimentarea directa a compresorului, ca sa fiu sigur. Si am gasit ceva ce de mult imi doream, un R32 in doua usi Edit: Izolarea usilor a reusit, nu mai intra apa absolut deloc.
    4 points
  5. Nu nimic, o mai spal din cand in cand doar
    4 points
  6. O sa iti las in privat eu un contact pentru aerul conditionat. As pune conditia sa nu vinzi masina asta niciodata, dar as fi egoist ? Ma bucur ca ai dezmortit-o, la cat mai multe dezmortiri!
    2 points
  7. Până nu dai jos și vezi ce ai pe mașină nu dai comanda de piese. Apoi vei avea habar de piesele necesare
    2 points
  8. Pentru ca tot trebuia sa pun telefonul la încărcat am bifat si o tură de stațiune pe răcoare pentru cileală (cuvânt vamaiot pentru chill)... in resort este plin de turiști cu zero măști, forfotă de mașini in toate directiile, tobe urlătoare la panamere si șeptari, bonus poliție peste tot. Probabil covidul îl vor constata sezoniștii la intoarcerea acasă, dar poate au noroc, fingers crossed!
    2 points
  9. Buna seara! Sa nu mai prelungesc suspansul, acest retrofit a fost finalizat după o munca efectivă de 22 ore. O singura eroare am avut la comandarea pieselor și anume cablajul pentru PLA + proiectoare + ACC, codul comandat era pentru proiectoare cu Bec iar Vrs are proiectoare cu LED, prin urmare amcomandat un alt set de cablaj. Va atasez câteva poze cu rezultatul final.
    1 point
  10. Evident ca arata inalta fara suspensie sport, depinde de gusturi; oricum prefer ceva mai mare decat ceva stock 15''-16'' @LonestarX, daca vrei doar niste jante care sa arate mai bine si nu vrei sa te complici cu suspensia sport si tot ce implica ea, niste jante pe 17 sunt compromisul ideal. Daca pui si suspensie/arcuri sport, vorbim de altceva. Uite cum arata cu jante pe 18 (225/40/R18) fara suspensie sport, R-Line sau altele. E cocotata, dar aspectul e imbunatatit fata de jante pe 16 (nu am gasit alta poza mai buna, sorry)
    1 point
  11. Poti vedea (si calcula) timpii 0 - 100 si 50 - 100 in filmul de mai jos, cam de pe la minutul 25:00 Am pus poza cu rezultatele.
    1 point
  12. Daca in Germania, la mamica lor, nu i-au dat inca de cap ce rezolvare crezi ca gasesti pe forum? Sper ca VAG sa gaseasca rapid o rezolvare deoarece e frustrant sa dai o galagie de bani pe o masina noua si sa nu fii 100% satisfacut de alegerea facuta.
    1 point
  13. Diferența nu e de la jante, e de la cauciucuri. Cu cât cauciucul are “înălțimea” mai mica , cu atât vei simți mai bine gropile. Plus ca la drumurile din România un cauciuc cu umărul mic va afecta și jantele, eu am pus pe un golf 225/50 18 și la primele gropi mi-a îndoit janta. Ce mărime au cauciucurile de pe Mondeo ? Si mai depinde și de suspensii, dacă sunt rigide, simți tot. Dacă mașina are garda joasa cu suspensii sportive e normal sa simți gropile. Eu am AllTrack și am montate din fabrica 245/45 R18 , și nu se simt gropile așa tare, mașina e și mai ridicată fata de modelul normal.
    1 point
  14. Istoric de interventii la ac exista ? Pot fi mai multe : fulie compresor, condensator obturat cu gunoi, pietris si insecte/alveole deformate, valva expansiune infundata.
    1 point
  15. Nu ai dreptate, și eu am consumat 800ml la 9k km cu ravenol. Cu Castrol, original și total nu am pus un gram de ulei între schimburi. Uleiul 0w30 original vw este până în 190lei.
    1 point
  16. Tind sa cred faptul ca multi dintre noi o dam in nostalgii, mai ales cand de-a lungul anilor am avut mai multe generatii ale aceluiasi model si automat am putut observa diferentele in bine sau in rau, la care a recurs producatorul. Cand a fost G5-ul modelul actual, lumea se plangea ca a scazut in calitate fata de G4. Pe urma VW a mai "mesterit" pe ici pe colo si a scos G6 (un G5 cu facelift pana la urma) cu materiale mai bune. Acuma ca avem G8, multi plangem dupa 7 si tot facem comparatii intre ce a fost si ce a ajuns. Pana la urma, ne place sau nu, asta e G8. Cu bune, cu rele, cu plusuri sau minusuri (lipsuri), asa l-au gandit, asa l-au lansat. Vanzarile vor fi cele care vor edifica daca mai ramane aceasta generatie un succes sau deja putem sa vorbim de apusul Golf-ului. Iar timpul va demonstra calitatea si fiabilitatea a tot ceea ce se regaseste pe G8. Degeaba plangem ca in prezent avem masini cu termen de expirare, nu avem ce face. Asta este trendul si asta este industria auto actuala. De ce nu se mai fac masini fiabile ? Mai bine spus masini la fel de fiabile ca la inceputul anilor 2000 sa zicem ? Pt ca ar fi mai scumpe decat sunt ele in prezent. Cat timp producatorii (si nu le tin partea) au fost fortati in decursul ultimilor ani sa se conformeze cu diferite norme de siguranta si reglementari de mediu, s-a taiat logic la calitate si de acolo de unde nu se vede. Cat timp o masina moderna trebuie sa respecte nu stiu ce emisii si nivele de siguranta, pai ca sa le obtii, incepi si montezi tot felul de sisteme care ajuta la captare si curatare la ce iasa pe teava. Mai vrei sa franeze singura masina si sa citeasca si sa vada cai verzi pe pereti, sa te redreseze si sa stie cand derapezi ? Alte sisteme. Nu ai aceste sisteme ? Nu mai obtii nu stiu cate stele NCAP. Nu ai nu stiu cate stele ? Stramba clientul din nas si nu mai cumpara masina. Si atunci cum rezolvi problema tu ca producator ? Pui ce trebuie pe masina, ce se cere in prezent ca masina sa fie vandabila si sa te poti incadra in toate normele de care te lovesti, si incepi si tai de undeva. Pui tabla mai subtire, nu mai vopsesti masina peste tot, renunti la diferite componente neesentiale, folosesti plastice cromate in loc de crom, cauti alti furnizori de subansambluri care ti le produc mai ieftin si implicit calitatea scade, etc etc. Iar departamentul marketing intra in joc si iti spune tie ca si client, ca acolo nu s-a mai pastrat nu stiu ce, pt ca tu oricum nu ridici capota zilnic si nu trebuie sa te afecteze lipsa telescopului sau ca nu e vopsita tabla pe sub capota, iar in interior ti-am pus piano black sa para luxos si lucios, pt ca asta e trendul, iar bordul digital il poti configura in 150.000 de nuante, tu client esti d-zeu si faci ce vrei cu masina (desi in realitate, costul acelui ecran + softul ce il are, la milioane de masini vandute ajunge sa fie mai ieftin si mai profitabil pt companie, decat clasicele ceasuri cu ace si leduri si circuite). Sa fim seriosi...pana la urma si industria auto este un business, in care trebuie sa ai profit de pe urma vanzarii masinilor. Cu siguranta dupa ce Golful 8 devine tot mai prezent pe strazi, vor aparea diferite retrofituri pe parte estetica, prin care vei putea masca sau acoperii diferitele neajunsuri. Si nu doar pe partea estetica.
    1 point
  17. Niste jante pe 19" nu costa 5500 euro cat e diferenta intre 1.0 si 1.5TSI ptr T-Roc Eu oricum n'as merge mai sus de 18", rotile grele clar se vor resimti in dinamica si posibil si in confort
    1 point
  18. Decat jante pe 19 mai bine investeai intr-un motor mai puternic
    1 point
  19. Felicitări pt achiziție! Dar cu jante pe 19 cu siguranță va arata mult mai bine, dar cred ca va penaliza motorașul în accelerare, asta da nu cauți ceva lightweit jante+anvelope.
    1 point
  20. Sunt singurul care se intreaba daca este ok sa te duci pe circuit cu o masina pe care o ai de 2 saptamani, si mai mult, are ea insasi doua saptamani de cand vede asfaltul? Nu zic de rodaj de xx km, insa nici chiar blana din prima... ca banuiesc, pe circuit nu ai mers pe eco, la consum...
    1 point
  21. Oricum pana acum tot cu ceva procent de biodiesel ai alimentat. De obicei iarna scotea biodieselul din motorină. Acu l-au lăsat în procent mai mic și au adăugat ceva aditivi ca să nu se îngroașe asa mult de la frig.
    1 point
  22. compresorul, am inteles de pe forum, ca porneste la peste +5C grade , testul l-am facut la 16 grade in garaj ...e totusi o problema!!!
    1 point
  23. Astăzi am făcut un drum de peste 400km cu senzorul nou, original. Am avut aproape tot timpul soot measured sub soot calculed. Uneori presiunea diferențială cu contactul pus este aproape 3, dacă opresc mașina puțin, își revine la 0. Când presiunea este peste 0, atunci crește și soot measured. Am prins și o regenerare care s-a făcut normal, nimic deosebit, cu excepția soot measured care a scăzut sub 0 (nu am observat înainte acest lucru). Atașez mai jos parametrii când am ajuns acasă. Celor ce stau în dubiu cu senzor original vs altele, vă spun să nu ezitați, cumpărați original. Am făcut adaptare la senzor dar nu am putut face resetarea valorilor înregistrate, nu am această opțiune.
    0 points
  24. Sunt unul care a efectuat aceasta operatie de schimbare a materialului textil la plafonul de skoda fabia combi dupa ce am vazut tutorialul video cu vw golf.Cel care a facut filmul operatiunii spune ca nu este necesar sa dai cu adeziv pe ambele parti cu toate ca el a facut-o.Am zis si eu ca sa fiu mai sigur,cumpar doua spray-uri TESA .Dupa ce am lipit materialul pe treisfert de plafon am constatat ca nu-mi ajung doua spray-uri si am folosit un prenandez la cutie care spunea ca merge la astfel de intrebuintari dar nu l-am putut intinde cu pensula pe materialul textil care avea si un burete foarte subtire si am pus doar pe plafon.Am lipit frumos materialul, lucrarea a fost foarte buna de parca a facut-o fabrica,materialul textil cu burete este dedicat pentru astfel de lucrari dar dupa un an de zile am constatat ca ultima parte a lucrarii,cea unde am dat cu adeziv numai pe plafon sa dezlipit din cauza caldurii.In concluzie daca faceti aceasta operatie folositi spray adeziv (cam trei tuburi tesa sau orice sray dedicat pentru asa ceva), dati pe ambele parti atat pe material cat si plafon.Cu pensula este mai complicat de dat pe materialul textil, mai ales daca adezivul nu este pentru a lipii burete strici tot.Inca nu am reparat defectiunea,caut o solutie sa lipesc materialul de plafon tot cu spray eventual cu un ac de seringa prin interior,mai vad eu. Un sfat pentru cei care vor sa repare vechia panza dezlipita din plafon ,nu incercati ,va pierdeti timpul,panza nu se lipeste din cauza buretelui invechit de pe tapiterie care a ramas pe plafon.Trebuie dat jos plafonul curatat de vechiul burete si lipit material textil nou.
    0 points
  25. 5 ani am pus doar castrol (ce se recomanda) acum un an am pus ravenol, nici castrol nici ravenol nu a trebuit completat...
    0 points
  26. Care sint diferentele intre CP4.1 si CP4.2? Ma gandeam... poate punem mana de la mana si luam un kit din ala si piesa apoi clonata la o firma cu CNC... costurile totale ar fi mari, dar... Nu stiu insa cine ar produce furtune de presiune? Ce presiune e acolo? Apropo de upgrade, am urmarit un anunt cu o pompa CP4 schimbata si apoi pusa la vanzare, de un an nu s-a vandut... sau mai mult de un an. Poate si pretul cerut e mare (1000ron)
    -1 points
  27. Da, si de 3 ori pretul unui schimb. Crezi ca rezolvi problema consumului prin schimbarea tipului de ulei, eu cred ca nu, ai undeva ceva uzura, turbo.....
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!