Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.07.2020 în toate secţiunile

  1. Tu spui ca e ridicata ... eu spun ca are stance perfect ...
    2 points
  2. Mai multe poze cu navigatia functionala :
    2 points
  3. Salutare! Așa cum am spus intr-o alta postare azi a venit vremea sa vorbim de cel mai complex și costisitor retrofit pe care urmează sa-l implementez la Octavia 3 VRS și anume schimbarea pârtii frontale varianta Octavia 3 Facelift RS245. Pentru acest retrofit aveți nevoie de peste 60 de elemente, o sa le menționez doar pe cele principale (pentru doritori ma pot contacta personal pentru lista completa). Costul total al acestui retrofit depășește suma de 2000€, in contextul in care farurile Full LED, bara și capota au fost achiziționate Sh. Lista generală cuprinde următoarele elemente: 1. Faruri full led (ediția revizuita cu F in coada); 2. Capota Octavia 3 Facelift; 3. Aripi STG/DR Octavia 3 Facelift; 4. Bara fata Octavia 3 Facelift vrs; 5. Proiectoare LED varianta Octavia 3 Facelift vrs; 6. Calculator FCM (ultima ediția cu E) 7. Cablaj PLA + ACC + PTF; 8. Grila superioară varianta Octavia 3 Facelift rs245 - full glossy black + Grile inferioare STG/DR + grila central + Grila contur proiector Glossy black; 9. Armătura metal + pluta protecție pt prindere/susținere bara; 10. Apărători roata varianta Octavia 3 Facelift Rs245 (aceasta varianta are găuri laterale pentru o mai buna ventilare a frânelor), etc. Ulterior, după montarea pieselor se va revizui traseul de fire către faruri și BCM conform schemei electrice și se va construi un nou traseu pentru Calculatorul FCM care gestionează funcțiile farurilor. Retrofitul cuprinde exclusiv componente OEM și in mare parte piese NOI (sh costau mai mult). Va atasez câteva poze cu piesele cât și cum va arată mașina la Final
    1 point
  4. Nu nimic, o mai spal din cand in cand doar
    1 point
  5. Subscriu la ce spune umbră. E perfect.
    1 point
  6. Pretul de lista al lui VW ID3 1St este gresit in tabel. Valoarea corecta este 38.188,29 EUR.
    1 point
  7. Atunci e pedeapsa divina ?
    1 point
  8. Multumesc frumos. Da i am pus folie zilele trecute, ca nu avea din fabrica decat f putin pe spate si cam dogorea inauntru. Pe fata am pus doar protectie UV si spate+luneta UV plus culoare. Mai am si parbrizul si gata. E sesizabila diferenta, nu regret investitia. Da, stau in zona Sebastian/Ispirescu dar mai sta parcata si in Liberty la subsol cand plec cu vagonul din oras.
    1 point
  9. Vezi care revizii are trecute pe server la reprezentanta si ce sa inlocuit ,asa iti faci o idee de starea motorului.
    1 point
  10. Nici mie nu mi se pare deloc ridicata si daca spui ca si dinamic se simte bine, poate ca asta e compromisul ideal
    1 point
  11. la un moment dat, se va defecta si nu o sa mai funcționeze camera
    1 point
  12. Pentru prima eroare citesti mai sus Ptr camera....probleme cablaj.
    1 point
  13. Buna dimineata! De la asa zisul "contrafacut" Castrol 5w30 am trecut la mult "laudatul" Ravenol 5W30 VMP USVO. Dezamagire totala: cu Castrol nu imi consuma deloc iar la Ravenol sunt la al doilea schimb si la aprox. 7.000 km am completat 1 L (toate schimburile efectuate la 10.000 km). Acum incerc sa ma reorientez si se pare ca VW a reusit ceva cu VW Longlife III FE 0W30 care ca va inlocui VW LL III 5W30 incepand din 2020. Deci o sa merg pe viitor cu VW LL III FE 0W30. Sanatate si noroc!
    1 point
  14. Eu la karoq nu am side asist dar am rear asist. Cred ca e optiune de siguranta obligatorie ca front asist.
    1 point
  15. Nu am decat ODIS original si vcds original....vagdpf il folosesc la biciclete! Atentie mare la medie...180 km e ok, sa zicem o limita de 200km plus/minus 20 km! daca ai gasit 90 km atunci acolo ai o problema...restul sunt povesti!
    1 point
  16. Nu s-au petrecut prea multe in ultima perioada. De curand am facut revizia si la ulei am continuat pe Valvoline SynPower, sunt la al doilea schimb de ulei cu el si sunt destul de multumit. Dupa un drum mai lung extraurban am fost placut surprins sa constat un consum de 0.4l/ora la ralanti ?
    1 point
  17. Aceleasi simptome le-am avut pe un 1.2 TSI CJZA, deci constructiv ft asemanator cu al tau, si am rezolvat-o cu curatarea de supape la Brady. Undeva pe la 70k km am inceput sa simt acel mers neregulat la relanti. Masina o aveam de noua, benzina buna si mers mai mult extraurban.
    1 point
  18. @snack cu drag ne vedem cand ajungi pe aici, da un semn @ursachicatalin instabilitatea mea legata de masini e mereu prezenta si imi da impulsuri, am vrut s-o vand pentru a imi lua un RS6 iar pe care sa l tin de weekend, apoi am vrut sa tin Q5 ca masina de familie insa desi masina e foarte buna de familie e prea boring cu motorul de 2.0d, acum spre exemplu as da-o ca sa imi iau un C7 sedan 3.0tfsi...dar sincer am obosit putin deja dupa atatea masini si m-am cam saturat sa le dau dupa ce le pun la punct si s-o iau de la capat cu alta, nu mai am nici timpul necesar de cand a venit si ce cel de-al doilea copil sa ma mai ocup si de alte proiecte. Evident nici nu as obtine un pret corect pentru ea raportat la starea ei, pe site uri la noi sunt doar 2-3 A6 3.0TFSI, desi doar 2 la noi in tara le-am adus eu pentru 2 buni prieteni acum exact 1 an , la noi nu prea e cerere pentru astfel de masini. Asa ca. cel putin inca 1 an o mai tin, sper doar sa ajung sa-i fac stage 1 anul acesta iar pe parte de mentenanta urmeaza bratele fata, le am dar nu gasesc timp sa le schimb.
    1 point
  19. Nici macar nu se mai fabrica 5w30 original,a fost inlocuit cu 0w30.
    1 point
  20. Evident ca discutia aici este despre TSI-uri... diesel (turisme) sau camioane au alt mod de exploatare. Dieselul (turisme) de exemplu se descurca lejer 30k km facuti extraurban. @razvancc Bineinteles ca alegerea este a ta si intotdeauna este bine sa fie facuta pe baza a studii individuale, nu dupa ce spun altii. Dar iti spun ca producatorii nu tin la buzunarul tau cand spun ca uleiul tine 30k si nici presa de specialitate. Ci totul se invarte in jurul mediului si poluarea acestuia. Un cunoscut a fost in Elvetia la reprezentanta VW/Audi sa schimbe uleiul in diferential si acestia l-au refuzat pe motiv ca nu au voie sa "arunce" un ulei care este "pe viata", astfel n-au vrut sa schimbe. Acelasi lucru se aplica si uleiului de motor.. tehnologiile uleiurilor au evoluat, asa cum se discuta si aici, dar in functie de exploatarea autovehiculului nici un ulei nu poate proteja optim (asa cum spune si colegul @andrei0241) facand multi km in oras, mai ales la schimbarile bruste de temperatura rece-cald la drumurile scurte. Eu nu spun doar pentru tine, pentru ca fiecare este liber sa faca ce vrea; spun in general, pentru ca sunt multi utilizatori care citesc, iar cine considera util sau nu ceea ce spun, este evident alegerea fiecaruia
    1 point
  21. Lasa Man-ul unde bagi 40 litri de ulei si lucreaza intre 1000 si 1500 de rotatii. Acolo este alta mancare de peste.
    1 point
  22. Revin cu noutăți. Am făcut un drum de aprox. 150km în modul sport și pare că totul a revenit la normal. Într-adevăr nu am mai încercat să comut pe confort sau auto să văd dacă reapare problema.
    1 point
  23. Dupa ce am urmarit o incarcare a masinii electrice acasa mi s-au aprins un pic antenele si am zis sa facem un calcul de bun simt. Sa luam ca ex o Skoda Citigo, masina pe care o detin acum in varianta electrica si sa o comparam cu una pe benzina. Nu vreau sa ma refer la performante, in cat timp alimentezi pe una si alta, la statii rapide sau lente, cata autonomie sau alte minuni, ci doar strict dpdv costuri pe km. 1. Si avem asa, Citigo pe benzina, un consum mediu conform WLTP de 4.6L/100km in varianta cu cutie automata, ca sa fim mai catolici decat Papa. Acum inmultind consumul cu pretul per litru ne va da: 4.6L x 4.5lei/L = 20.7 Lei ne costa doar carburantul pentru parcurgerea a 100km in varianta termica. 2. Acum la varianta electrica, avem un consum WLTP de 12.6kwh/100km. Aici intervin calculele. Cat timp gasesti sa incarci gratis e ok, dar nu va mai fi prea mult timp si atunci hai sa vedem cat iese la o statie publica sau acasa.Trebuie sa tinem cont ca la incarcare DC avem de-a face cu o pierdere de aproximativ 10%. Eu am facut nenumarate calcule si de fiecare data au iesit asemanatoare (capacitate neta baterie conform consumului afisat de CB - 29kwh ; la incarcare DC alimentat 32kwh). De aici rezulta urmatorul calcul: 12.6kwh x 1.1 x 1.95Lei/kwh = 27.02 Lei ne costa parcurgerea a 100km in varianta electrica si alimentat de la statiile DC - incarcare rapida. Varianta lenta la statii o las deoparte, puteti face voi calculul. Vreau sa mai punctez varianta casnica daca ii pot spune asa. Am facut calculul si am concluzionat ca prin incarcare lenta AC la priza casnica pe care o avem toti in casa, curent monofazat, 220V, avem o pierdere de cel putin 20% (daca nu credeti incercati si veti vedea - la aceeasi capacitate neta de 29kwh ajungi sa alimentezi peste 36kwh, deci mai mult de 20% pierdere). Asadar calculul este: 12.6kwh x 1.2 x 0.73Lei/kwh = 11.03 Lei pentru parcurgerea a 100 km in varianta electrica si alimentat lent acasa. Aceste calcule au fost facute considerand un pret mediu in acest moment de aproximativ 4.5Lei/Litru de benzina; 1.95Lei/kwh la statii DC (platforma Renovatio e-cherge); 0.73Lei/kwh (acasa la mine - cost cu toate minunile de transport, certificate Violet si alte minuni, inclusiv TVA) . De aici fiecare poate sa calculeze in functie de cum gaseste sau detine in gospodaria proprie. Totodata asa cum am spus si mai sus, nu am luat in calcul costul cu intretinerea si impozitul care aproximez eu sa fie cu 500Ron/an mai mare in cazul variantei termice, tinand cont ca o revizie este mai scumpa si un impozit care la electrica deocamdata este 0. Dar acest cost cred ca se justifica atunci cand nu mai stai sa astepti la incarcat masina electrica. Eu chiar sunt un fan al masinilor electrice si imi place maxim felul cum se conduce, dar nu putem nega realitatea, daca va mint pe voi, ma mint pe mine si atunci ma gandesc, cand nu va mai exista gratuitate la incarcare electrica in statiile publice, se mai justifica oare o asemenea alegere? Tinand cont ca in ciuda subventiei de la stat, tot e mai scumpa o masina electrica decat echivalentul celei termice. Incepem sa ne gandim de 2 ori, mie cel putin imi da de gandit, nu ca mi-ar parea rau de alegerea facuta. Voi ce parere aveti? Ajungem oare sa luam electrica si sa suportam un cost ceva mai mare la achizitie doar de placerea si linistea in expoatare sau doar ca sa fim ecologisti? Fiindca asa cum se poate vedea, diferenta de cost ajungi sa o recuperezi greu sau deloc daca stai la bloc si esti nevoit sa alimentezi doar cu bani la statiile publice. Am facut aceasta postare doar ca sa fim corecti si transparenti si nicidecum de a descuraja pe cei care isi doresc o electrica, eu chiar va recomand, in schimb asta e realitatea pe care trebuie sa o luati in calcul cand veti alege in acest sens.
    1 point
  24. Exact. Si cel mai bine functioneaza cand ai cutie automata. Selectarea modului de condus, imperecheat cu manuala, e cam degeaba...
    1 point
  25. Suiera cureaua daca ai pus Continental.
    1 point
  26. Da, si de 3 ori pretul unui schimb. Crezi ca rezolvi problema consumului prin schimbarea tipului de ulei, eu cred ca nu, ai undeva ceva uzura, turbo.....
    0 points
  27. @moguai Nu cred ca ți-am zis pana acum, dar mai bine cu întârziere decât deloc! Sa o stăpânești sanatos și fără incidente (anvelopa nu se pune )! Peste tot unde ma uit, o văd. Ba pe FB cu folii, ba parcata in zona Sebastian etc. Foarte frumoasa și culoarea atrage atenția imediat. Am trecut pe lângă ea parcata, a percutat culoarea și am dat in marșarier ca sa o admir mai bine .
    0 points
  28. @ct_act Garantia pentru elementele de frânare este de 6 luni / 10.000 km, din păcate. Scrie in certificatul de garantie. Eu, decât OEM, as prefera ceva AM de calitate, in funcție de buget (ATE, Brembo etc.)
    0 points
  29. La mine nu, 1.5 TSI 150CP manual 15000km. La prima cheie din zi se tureaza normal, putin mai mult pe la 1000rot/min iar dupa 3 4 secunde scade turatia la 750rot/min si asa ramane, fara zgomote.
    0 points
  30. Va rog sa ma ajutati si pe mine cu niste info pentru situatia de mai jos: 1.4 TSI ACT 140 cod CPTA Revizie facuta recent, bujii OE long life (cele vechi erau foarte curate la 55k), folosesc doar Mol Evo. De cca 6 luni am un relanti neregulat - acul sta nemiscat dar se simte in scaun ritmul neregulat al motorului. Nu s-a schimbat situatia dupa ce am schimbat bujiile. La scanari ocazionale, nu apare nici o eroare iar la VW mi-au zis sa o las asa, sa nu ma apuc acum sa schimb bobine sau sonde lambda fara sa stiu sigur ce are.... Cum nu imi place sa-mi bat joc de lucruri si nici sa risc sa ma lase in mijlocul drumului la drumuri de lungi de sute de km, ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc.
    0 points
  31. Cum vi se pare impunerea lui 0W30 pe TSI? La dealer nu iti mai pune ulei original 5W30, se pare Ati sesizat vreo schimbare odata cu trecerea la 0w30?
    0 points
  32. Au trecut cateva zile, astfel incat oboseala si impresiile la cald s-au disipat, consider ca momentul e bun pentru o retrospectiva la rece a acestui mega-roadtrip. Noi am concentrat toata povestea in fix 10 zile, avand 2 obiective pricipale: Grossglockner Hochalpenstrasse si Passo di Stelvio. Personal, eram focusat "pe dat", orice altceva pe langa era doar "side dish" al unui fel principal Stiam ca ambele zone ofera mai mult decat aceste 2 super drumuri, dar...eram si pending on the weather, cu atat mai mult la acele altitudini inalte, muntele are vremea lui. Pregatirile le-am inceput din primavara (adica am pornit de la cele 2 obiective si am grefat pe langa ele rute/cazari/drumuri/alte obiective), iar rezervarile le-am facut efectiv in Mai, ca sa putem prinde preturi bune. Ambele zone (Zell am See si adiacent Stelvio sunt delirant de scumpe daca nu rezervi din timp) Am calculat asa: Iunie e capricios in functie de cat de lunga e iarna (deci e posibil ca nu toate drumurile sa fie deschise), Iulie si August sunt foarte aglomerate ca si trafic in Europa si evident acolo si implicit sunt foarte scumpe ca si cazare si am ales prima jumatate a lui Septembrie. Primul weekend din Septembrie Stelvio a gazduit un eveniment ciclistic - adica da, a fost inchis complet, ca sa poata pedala toti "rutierii ce se cred la Il Giro" (no offence intended catre biciclisti, personal am facut ciclism perfomanta la juniori, stiu despre ce e vorba - dar am o problema cu atitudinea lor), asa ca...perioada s-a asezat de la sine. Nu am vrut sa intarziem mai mult in Septembrie, evident, sa nu riscam o iarna vremelnica. Am calculat cate 2 zile pline pentru fiecare obiectiv plus inca 1/2 zi de rezerva, astfel incat sa ne maximizam sansele. Eram chitit sa "ma dau" Planificarea am facut-o astfel incat sa nu urcam pe niciun obiectiv in weekend, tot pentru a maximiza sansele de trafic lejer. Ca sa nu irosim inca 1 zi de concediu, am ales sa facem o prima bucata (Brasov - Arad) seara, dupa munca, asumandu-ne tot ce presupune traficul de vineri seara catre granita. A fost nasol doar pe Brasov - Sibiu, pentru ca am ales ca Deva - Arad sa o facem pe Valea Muresului, pe DN, care stiam ca are asfalt foarte bun, pentru a nu risca sa fac praf o janta in capcanele de pe mizeria aia de drum intre Deva si Lugoj. Ungaria e fara miza, doar tranzit. Greu, pentru ca sunt lucrari dupa Budapesta, se circula aiurea si incet. Dupa Budapesta ne-am vazut cu @ToniM, ei venind pe alta ruta, mai nordica , iar eu vrand sa evit placerea unui Brasov - Cluj vineri seara asa cum planificasem initial. Era perioada de vis in care se asfalta Padurea Bogatii si se punea criblura pe vreo 20km de DN, deci...big no-no pentru mine. Am continuat cu o jumatate de zi in centrul Vienei si apoi cazare la Ybbs. Etapa urmatoare a fost Ybbs - Saalfeld. Ca si bonus, de la iesirea de pe autostrada pana in Saalfeld am avut parte de un....sa zicem "Bran - Fundata - Dambovicioara" de mare efect, dar varianta cu asfalt perfect si cateva localitati ca in postcards. Saalfeld este un satuc de vis, in imediata apropiere a lui Zell Am See, dar suficient de departe pentru a avea liniste si mai ales...no turists Am stat la Winklehof, a fost de vis. Pentru delectare in imediata zona este Tauern Spa, un delight, mai ales seara. Pentru ca ploua, am zis sa asteptam cu Grossglockner. O plimbare la Zell am See, unde am mancat un frig incredibil. Meanwhile pe Grossglockner, ningea... Am facut un trekking la Krimmel Waterfalls, este foarte interesant nivelul la care au dus austriecii ideea de light trek prin padure catre un obiectiv spectaculos. Dupa amiaza a tinut cu noi - s-a inseninat asa ca am tulit-o pe Gerlos Pass, care incepe chiar de langa Krimmel. 10 Eur bine cheltuiti pentru un fel de Paltinis, dar putin mai altfel... A urmat main event in zona: Grossglockner - povestea ascensiunii cred ca am descris-o cel mai bine la cald, in ziua aceea. Plimbarea de seara pe Zell am See parca a avut un alt gust de data asta. Cald, bine, senin, apa cristalina. A urmat etapa Zell am See - Stelvio, via Innsbruck. A fost o binevenita pauza de cafea si leneveala la soare, ca sa sparga monotonia infernala a autostrazilor austriece cu limita de 100 sau 80km/h, in functie de trafic. De la Innsbruck, am ales Brenner Pass, acea spectaculoasa autostrada suspendata printre munti, cum nu cred ca vom avea noi vreodata Cu o inspiratie de moment, am coborat de pe autostrada si am luat-o freestyle catre Stelvio, pe un drum ce parea interesant pe Google Maps Si uite asa am descoperit Giovo Pass - poze la postul aferent. E fratele putin mai mic al lui Stelvio, dar cu nimic mai spectaculos. Stelvio. Prima zi - innorat, prognoza pe ziua urmatoare - soare. Deci relaxare si spa. Recomand, din nou, Die Post Hotel. E ceva aparte... A urmat Stelvio...cu emotiile si trairile lui, descrise cel mai bine la cald. Iar apoi...lungul (la propriu) drum spre casa. Hai sa ne uitam pe stats: Total trip: putin sub 3900km. Consum mediu: 7.7% (benzina 100). Minimul a fost de 6.5% (Stelvio - Budapesta). Maximul 29-30%(Grossglockner si Stelvio, desi zilele acelea le-am terminat cu 18-19%) Costs: 500Eur (benzina 100 + road tax + vignete + acces Grossglockner, Gerlos, Giovo) Other costs: functie de cazari individuale si daily spend Bottom line: o calatorie de vis, pe care mi-am dorit-o intens si am reusit sa o transform in realitate. Masina: s-a comportat absolut impecabil. Franele au rezistat absolut eroic, fara cicatrici ulterioare, discurile arata perfect, dar cu pauze de racire intre bucatile intense. Ulei, am verificat si sunt 2mm sub maxim pe joja - absolut ok, avand in vedere varfurile de 121 grade pe care le-a vazut - evident cu racire temeinica in mers dupa fiecare etapa de efort. Oricum, uleiul are deja 12k rulati, inca putin si gata. Antigelul a coborat la minim (la rece), dar nu tine neaparat de calatoria asta. Un set de sway bars mai dure si un set de Michelin ar fi fost maximul pe care l-as fi putut dori. Cumva, chiar e compromisul perfect masina asta: a inghitit etapele lungi de drum intr-un mare fel, absolut perfecte scaunele dpdv ergonomic, iar suspensia sport +19, e o combinatie dura, dar la limita la care nu enerveaza (autostrazile austriece in zona de sud au multe mici imperfectiuni). In schimb pe tot ce a insemnat "dat" a facut fata intr-un mod foarte ok, chiar nu ma asteptam sa se comporte atat de bine pe Stelvio. Grossglocknerul se potriveste mult mai bine acestui..."Gti pentru batrani" Daca as mai merge? Da, clar. Dar in varianta avion + inchiriat. Ce as inchiria? Mini JCW, Clio RS, Focus RS, sau un R. Sau, mai ales, variantele lor decapotabile (unde exista) - pentru placerea absoluta. In final un "multumesc" special pentru @ToniM, pentru tot ajutorul, ghidarea, rabdarea in planificare si alegerea rutelor, cazarilor si a POI-urilor noastre. Va multumesc si voua, colegilor de forum care ati urmarit povestea asta si ati avut rabdare cu posturile lungi, scrise la cald, pline de emotiile momentului, sau, cumva sumarizate la rece, ca acesta. A fost o calatorie epica si sunt fericit ca mi-am indeplinit acest vis ?
    0 points
  33. Prostioare, mai am de pus.
    -1 points
  34. 504/507 este norma long life.
    -1 points
  35. Exista mașini care sunt impecabile și după 10 ani: Lexus Rx450h. Am fost pasager într-unul vechi de 10 ani, culmea condus de o femeie și era impecabil, pana și pielea arata bine. De aceea am unul modelul 2019 luat de nou și nu are chinezisme gen piano black sau touch-uri pe care se vad orice urme. Este construia sa fie tanc. Sigur, exteriorul mai suferă de la drumurile românești (pietre în special) dar interiorul este ca în prima zi și cred ca va rezista cel puțin 20 de ani.
    -1 points
  36. O sa comentez doar la modul cum prezinta un punct. Se plange de lipsa amortizorului de capota, dar nu vede ca prinderea lui de oala a ramas. Nu vede ca au aparut repere noi in compartimetul motor, unele chiar destul de vizibile. Si nu ma refer la insonorizantul de capota sau cele doua incuietori, mai sa iti intre in ochi.
    -1 points
  37. tremurat in mers? sau la relanti? ca la relanti iti pot garanta ca e de la benzina. orice benzina din romania am bagat a avut acel usor tremurat. orice benzina am bagat din austria sau germania nu l-a avut. cam mare coincidenta ca sa fie de la altceva decat combustibil. dar oricum nu stau cu ea la relanti deci nu ma intereseaza prea tare.
    -1 points
  38. Curatati supapele asa cum a facut colegul din postarea de mai sus. Eu am 1.4 tsi caxa am facut o decarbonizare, si ghici ce 1.5h cat i a bagat acei HOH a avut un relantiu perfect si o perioada dupa.. apoi am inteles ca a inceput iarasi. Depunerea de carbon pe supapele este o problema la motoarele cu injectie directa.
    -1 points
  39. Multumesc. Masina e nou nouta, abia am luat-o. Ma gandesc ca aceasta eroare poate aparea si pt ca atunci cand dau maneta din D in P trec si prin R? Mi s-a parut ca se activeaza uneori la aceasta miscare.
    -1 points
  40. sigur sa fie de acolo sa nu cheltui de bani degeaba
    -1 points
  41. Salut Pentru ca nu am gasit modul aferent pentru G6 (pentru camera logo),am gasit de Passat,Touareg si alte modele,Sa Nu Mai fac alta investitie cabluri modul,si pe urma sa risc sa nu mearga, am postat sa fac modificare la camera logo,sa o Scot pe cea originala si sa o montez pe cealalta Oem,spre surprinderea mea a intrat perfect. Acuma intrebare mea de care nu sunt sigur,pentru +permanent legatura la motorasul camerei logo (+30),sa il iau din fata de la Bricheta,spate la casetofon sau din Tablou de sigurante?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!