Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.07.2020 în toate secţiunile

  1. Bolful a vazut si anul asta Grecia, de data asta Lefkada. Nu porneste el brici.. dar de mers merge tipla. Am facut fix 2500km (dus-intors si plimbat pe insula), am mers noaptea pe racoare (gamechanger pentru cum se simte masina cat si pentru consum, nefolosind ac). Cand am pus rotile de vara si am reglat suspensia, am lasat-o cam jos. Nu mai tineam minte reglajele. Voiam sa o mai ridic oricum (m-am saturat de scartait si atingeri si frecusuri - ma maturizez oare? ) asa ca acum pentru drumul asta a fost ocazia perfecta sa vad cum stau lucrurile putin mai sus. 2,5cm mai sus fata si 3cm spatele, inca foarte ok ca look si prietenie cu bagajele. Pot sa spun ca este efectiv perfect si nu pot fi mai fericit de atat. Handlingul e incredibil... e foarte misto ca pe autostrazile virajate ale grecilor sa nu fie nevoie sa franezi deloc chiar si atunci cand mergi mai tare (maturizare not). Abia astept sa ma apuc de ea, sa o fac si arate la fel cum merge. Sa fie poze PS Legat de covid si proceduri si chestii reale, ma puteti intreba pe pm daca doriti sa stiti ce si cum. Va ajut cu placere.
    9 points
  2. Mai multe poze cu navigatia functionala :
    6 points
  3. Am mai reusit sa bifez un upgrade astazi, mai multe poze maine. Am pierdut infotainment online pe care l-am folosit cred ca o singura data de cand am masina, dar am acum meniul sport, VIM, DVD, harta pe ambele display-uri. Pe scurt incantat maxim. Multumesc @sabinx
    5 points
  4. @vlahdacoroman - ai tot respectul meu !!! Si eu invat lucruri noi aproape in fiecare zi si le accept daca sunt argumentate stiintific. Referitor la soot measured care creste rapid in oras, teoria spune ca asa e normal la motoarele care se vor cu NOx redus (EA189 cu dieselgate, EA288 si EURO6)... reducerea temperaturii in cilindri se obtine doar prin inrautatirea eficientei arderii (exces mai mic de aer cu grad de recirculare de gaze arse mai mare) ce conduce la generarea de particule in mod excesiv si de asemenea la temperaturi mai reduse in DPF care face ca regenerarea pasiva sa fie aproape imposibila in oras si este nevoie de regenerari active mai frecvente. Avantaj au cele cu AdBlue deoarece se combina chimic cu particulele combustibile nearse din SOOT si le reduce temperatura de aprindere astfel incat regenerarea pasiva poate incepe la temperaturi mai scazute decat la cele fara. Intrebarea importanta: care ar fi media de kilometri acceptata la care ar fi normal sa se faca regenerarea activa in oras la cele cu NOx redus si fara Adblue? @aysmen - sa stii ca toate motorinele pleaca aditivate din rafinarie ca sa respecte minim standardul EN590. Calitatea motorinei difera la acceasi rafinarie de la lot la lot functie de titeiul folosit. La statiile de carburanti se mai adauga o cantitate infima de aditivi in motorina superioara care pe timp cald au efect minim deoarece oricum cantitatea care se adauga e infima gen cativa litri la cisterna. Posibil efect in motor... scad putin nearsele dar creste putin cenusa remanenta datorita continutului mai mare din aditivi. Mai importanti sunt aditivii de iarna care nu lasa sa se conglomereze fractiunile grele din motorina (gen parafina). Acum 2 ani am avut o discutie cu un mecanic din UK care mi-a spus mandru ca si-a pus pe masina personala inainte de DPF un senzor de temperatura care arata cu 30°C mai putin decat in mod real (Senzorul arata 200°C dar real erau vreo 230°C). Atunci n-am inteles ce vrea sa spuna dar cred ca asa a pacalit ECU si a obtinut temperaturi mai mari in DPF pentru regenerare pasiva. Nu mai stiu detalii si nici nu mai am contactul lui. Ar fi fost interesant sa aflam ce senzor a pus si cum l-a ales.
    3 points
  5. la relanti, normal. e acolo o mica balbaiala cum zicea si colegul de mai sus. mie imi face la fel si cu omv 100 si cu mol100 si cu petrom 99 si cu aditiv + omv/petrom 95. asa ca am renuntat sa mai pun benzina mai scumpa. deci nu stiu ce sa zic. oricum, nici eu nu mai bag in seama de mult.
    1 point
  6. Nu s-au petrecut prea multe in ultima perioada. De curand am facut revizia si la ulei am continuat pe Valvoline SynPower, sunt la al doilea schimb de ulei cu el si sunt destul de multumit. Dupa un drum mai lung extraurban am fost placut surprins sa constat un consum de 0.4l/ora la ralanti ?
    1 point
  7. O sa comentez doar la modul cum prezinta un punct. Se plange de lipsa amortizorului de capota, dar nu vede ca prinderea lui de oala a ramas. Nu vede ca au aparut repere noi in compartimetul motor, unele chiar destul de vizibile. Si nu ma refer la insonorizantul de capota sau cele doua incuietori, mai sa iti intre in ochi.
    1 point
  8. Nu imi arata, am incercat si cu capota deschisa.
    1 point
  9. Asa cum zice si colegul @Dragos-Ionut cel mai important ete intervalul de schimb (OCI). Daca acesta este mic, atunci poti pune ce ulei vrei tu. Altfel, nu vei face nici o greseala sa treci pe Ravenol sau Mobil 1. Eu la urmatorul schimb voi trece la Ravenol VMP sau Mobil 1 ESP. Inca incerc sa ma hotarasc, dar balanta inclina spre Ravenol, contine mai mult procent de PAO.
    1 point
  10. Salut, daca treci de la Castrol la Ravenol nu faci o alegere proasta, eu am trecut prin Mobil 1, Ravenol , Castrol Professional iar acum sunt pe Valvoline. Mai important decat producatorul este intervalul de schimb.
    1 point
  11. @danutvw, nici eu nu aș fi mulțumit de al meu dacă aș merge ca tine. Apasă hotărât pedala de accelerație și turează-l liniștit până la 6000 rpm de câte ori ai nevoie.
    1 point
  12. Oxicat-ul ala e bun. Am avut un catalizator la un ford plin de ulei, imi facea probleme la pornire si in mers. Pus oxicat, la inceput scotea fum la pornire , dar apoi in cam 1 saptamana se simtea diferenta.
    1 point
  13. chiar vazusem pe Insta o poza ca au scos zilele trecute ultimul e-golf de pe linia de productie.
    1 point
  14. Am ajuns la 387 km azi, si am incarcat prima oara la Kaufland pe CCS, pe la o viteza de 40kw In vreo 35 min a ajuns la vreo 90% asa ca am plecat fericit. Desigur, gratuit gratuit dar cu 100ron blocati in contul Renovatio Fara acei bani depusi nu poti incarca gratuit Masina e in continuare surprinzatoare, merge de rupe, confort, stil, antifonare f buna, tinuta de drum excelenta. In modul B (franarea regenerativa cea mai agresiva) e o placere sa te apropii de giratorii repetate fara a fi nevoie de franare si sa iesi fulgerator din ele ajutat de tinuta de drum f buna si acceleratia f puternica. Acuma na, inteleg ca bmw i3 are vreo 180cp, deci e si mai rapida... nu stiu, nu am condus, dar oricum e rapida si eGolful
    1 point
  15. @snack cu drag ne vedem cand ajungi pe aici, da un semn @ursachicatalin instabilitatea mea legata de masini e mereu prezenta si imi da impulsuri, am vrut s-o vand pentru a imi lua un RS6 iar pe care sa l tin de weekend, apoi am vrut sa tin Q5 ca masina de familie insa desi masina e foarte buna de familie e prea boring cu motorul de 2.0d, acum spre exemplu as da-o ca sa imi iau un C7 sedan 3.0tfsi...dar sincer am obosit putin deja dupa atatea masini si m-am cam saturat sa le dau dupa ce le pun la punct si s-o iau de la capat cu alta, nu mai am nici timpul necesar de cand a venit si ce cel de-al doilea copil sa ma mai ocup si de alte proiecte. Evident nici nu as obtine un pret corect pentru ea raportat la starea ei, pe site uri la noi sunt doar 2-3 A6 3.0TFSI, desi doar 2 la noi in tara le-am adus eu pentru 2 buni prieteni acum exact 1 an , la noi nu prea e cerere pentru astfel de masini. Asa ca. cel putin inca 1 an o mai tin, sper doar sa ajung sa-i fac stage 1 anul acesta iar pe parte de mentenanta urmeaza bratele fata, le am dar nu gasesc timp sa le schimb.
    1 point
  16. Foarte faina zona, intr adevar. Si manastirea.
    1 point
  17. Masina are putin peste 3000km. Consumul mediu pana acum e cel din semnatura 6.06%. In oras daca merg pana in 3 km, consumul e spre 10%. Dupa 7-10km se stabilizeaza in jur de 7.5% cu AC on si start-stop off. Motorasul e ok, dar ma deranjeaza putin sistemul ACT la drum intins. Daca esti in regimul de 2 cilindrii si urmeaza sa faci o depasire, deci sa o calci (nu neaparat blana) schimbarea in 4 cilindri e insotita de o mica smucitura care nu ar fi daca motorul ar merge tot timpul in 4 cilindri. In oras nu se simte din cauza sarcinii reduse.
    1 point
  18. @mihai.onu94 Multumesc de urare! Functia cornering a fost activata din fabrica, este dotare standard oarecum. Inca nu am ajuns pe la colegi sa vad ce se poate activa la acest model. Daca are cineva idei la ce as putea activa, raman dator. Si daca tot trebuia sa imi mai petrec timpul cu masina, mi-am facut loc in program si am vopsit etrierii - am folosit kit-ul de la foliatec, culoarea ocean turquoise. Mai multe poze de afara ii fac in weekend cand face si o plimbare pana la mare. Am observat ca etrierii fata sunt de la TRW, iar cei de pe spate de la Ate. Anvelopele (Pirelli Scorpion) au DOT 1120 si sunt Made in Romania... In rest, noaptea sta in compania unchiului ceva mai in varsta...
    1 point
  19. Becurile cu halogen din proiectoare nu prea isi aveau locul intr-o masina din 2020, asa ca le-am schimbat. La fel si pe cele din torpedou si portbagaj... Avand ochiul format, tipul care m-a ajutat la instalat becurile in proiectoare a vazut ceva fire atarnand in farul stanga... Pe saptamana viitoare trebuie sa ajung la PBN pentru a le cere schimbarea farului pe garantie (din moment ce farurile sunt capsulate, nu vad cum ar putea sa umble in acestea). Sunt curios ce vor zice... In rest, prin oras se tot intalnesc R-Line-urile intre ele...
    1 point
  20. Cred, dar eu am niste tampenii in cap cu OEM, si prin schimbarea doar a unitatii din torpedou am facut deranjul minim asupra plasticelor. Mai povesteam de fostul GTI pe care il demontasem complet pe interior pt a antifona si nimic nu se mai aseza ca la inceput. In plus, foartr probabil mici pini se mai rup, deformeaza si inca evit sa demontez mult. Am planuri mari, si realizez ca nu este o masina de valoare sau exclusivista sau rara, careia sa ii influenteze valoarea lucrarile mele. Dar imi da o liniste faptul ca nu demontez la ea. Si unitatea aftermarket am impresia ca nu are fiabilitatea celei de fabrica
    1 point
  21. Bine, canalul respectiv de youtube, eu îl consider un pamflet...
    1 point
  22. Salut. Side Assist merita toti banii. Pe langa faptul ca esti avertizat cand ai masina in unghiul mort, iti vibreaza si volanul daca incerci sa treci pe banda lui si cel mai important, cand dai cu spatele sa iesi din parcare si vine o masina pe care nu o vezi, te avertizeaza si iti franeaza. Detectie la 70m. Pt cine nu are...da este degeaba (fara suparare). Daca vrei sa vezi sistemul faci o tura cu masina mea si te lamuresti repede.
    0 points
  23. Ca tot s-a facut referire la output test la ABS, este acelasi lucru cu operatiunea "log the signal of all 4 sensors with the VCDS"? As vrea sa fac acest log (nu am probleme, dar am alte motive de "cercetare") si nu stiu cum se face
    -1 points
  24. La Audi stocheaza data, la VW nu (cel putin cele din generatia EA189) din ce am vazut.
    -1 points
  25. La Audi afiseaza si data in bord (nu numai ora), si ma gandeam ca de acolo porneste totul. De unde ia data un modul de VW daca nu exista aceasta informatie niciunde introdusa manual?
    -1 points
  26. tremurat in mers? sau la relanti? ca la relanti iti pot garanta ca e de la benzina. orice benzina din romania am bagat a avut acel usor tremurat. orice benzina am bagat din austria sau germania nu l-a avut. cam mare coincidenta ca sa fie de la altceva decat combustibil. dar oricum nu stau cu ea la relanti deci nu ma intereseaza prea tare.
    -1 points
  27. @vlahdacoroman probabil restul sub 180km le prind doar eu. Am găsit multe de 190 cp care și fac și la 90km după Soot mass calculated. Pune și tu niste poze vagdpf cu 2.0 > 150 cp de prin București.
    -1 points
  28. Nu am decat ODIS original si vcds original....vagdpf il folosesc la biciclete! Atentie mare la medie...180 km e ok, sa zicem o limita de 200km plus/minus 20 km! daca ai gasit 90 km atunci acolo ai o problema...restul sunt povesti!
    -1 points
  29. Am 2 erori pe e-Golf, una e legata de baterie dar zice ca e too high (de obicei te astepti la too low), iar cealalta nu stiu de ce apare ca nu mi s-a parut ca nu ar functiona camera. Ceva pareri? Address 19: CAN Gateway (J533) Labels:| 3Q0-907-530-V1.clb Part No SW: 3Q0 907 530 AD HW: 3Q0 907 530 D Component: GW MQB EV 621 6383 Serial number: 07111910521359 Coding: 0201001704F81000FB001210081D00000001070100030000000300000000 Shop #: WSC 01357 011 00200 ASAM Dataset: EV_GatewNF 013026 ROD: EV_GatewNF_VW37.rod VCID: 71E960C3A0A9130EF4-8024 Multi Function Steering Wheel Control Module: Subsystem 1 - Part No SW: 5G0 959 442 AB HW: 5G0 959 442 AB Labels: 3C8-959-537.CLB Component: E221__MFL-MD9 H18 0052 Serial number: 39190003118140099435 Coding: 2CFFFF Battery Monitoring Control Module: Subsystem 2 - Part No SW: 5Q0 915 181 K HW: 5Q0 915 181 K Component: J367-BDMHella H10 9070 Serial number: 7513063205 1 Fault Found: 8531970 - Quiescent Current U1406 00 [008] - Too High [New feature! Extended UDS fault detail is only supported by current gen. interfaces] Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 1 Reset counter: 53 Mileage: 388 km Date: 2020.07.24 Time: 02:58:24 Supply voltage: Terminal 30: 12.4 V Terminal 15: OFF Address 5F: Information Electr. (J794) Labels:| 5G0-035-MIB-STD2.clb Part No SW: 3Q0 035 864 C HW: 3Q0 035 864 C Component: MU-S-N-ER 853 0876 Serial number: Coding: 02738001FF0000004111000100080A001F0505D401200100CE Shop #: WSC 01357 011 00200 ASAM Dataset: EV_MUStd4CDELP 001001 ROD: EV_MUStd4CDELP_VW37.rod VCID: 3169A0C36029530EB4-8064 Operating And Display Unit 1: Subsystem 1 - Part No SW: 5G6 919 605 B HW: 5G6 919 605 B Component: ABT_Std-2_Nav H61 8214 Serial number: VWZ6ZHW3213825 Data medium: Subsystem 2 - Part No SW: 5NA 919 866 J HW: ----------- Component: ECE2 2019/20 --- 1115 Serial number: -------------------- 1 Fault Found: 6720 - Rear View Camera B1102 31 [008] - No Signal Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 2 Reset counter: 52 Mileage: 193 km Date: 2020.07.18 Time: 18:48:49 Voltage terminal 30: 12.7 V
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!